Forum » Igre » Chernobylite
Chernobylite
oo7 ::
Izi ::
Je že podražena. Igra je bila ves čas 15€, trenutno je 30€, kar je verjetno že končna cena.
Bolj kot to mene moti, da Evropejci plačujemo za igre daleč najvišjo ceno na celem svetu.
Na primer trenutna cena za Chernobylite v Eurih je za Europo 30€, za USA 25€, Kitajska in Indija 13€, Turčija 9€, Rusija, kjer igro izdelujejo, 8€, Argentina pa samo 4€.
Dobro nas lupijo Evropejce.
Tudi švercarji s ključki služijo ko nori, ko ključe nabavljajo po 4€, mogoče so si zalogo naredili še pred podražitvijo, ko je bila Argentinska cena samo 2€. Na CDKeys so jih še par dni nazaj prodajali po 10€, včeraj 15€, danes pa že 19€.
Bolj kot to mene moti, da Evropejci plačujemo za igre daleč najvišjo ceno na celem svetu.
Na primer trenutna cena za Chernobylite v Eurih je za Europo 30€, za USA 25€, Kitajska in Indija 13€, Turčija 9€, Rusija, kjer igro izdelujejo, 8€, Argentina pa samo 4€.
Dobro nas lupijo Evropejce.
Tudi švercarji s ključki služijo ko nori, ko ključe nabavljajo po 4€, mogoče so si zalogo naredili še pred podražitvijo, ko je bila Argentinska cena samo 2€. Na CDKeys so jih še par dni nazaj prodajali po 10€, včeraj 15€, danes pa že 19€.
Ahiles ::
V USA pozablaš da so cene brez sale tax v EU so pa z davkom. Res pa da majo v usa ful manjši davek cca 5-10%. drgač pa ja Eu najbol lupjo po celmu svetu.
oo7 ::
Igra je zdaj cenejša kolikor pa sem jaz za njo plačal na Kickstarterju novembra 2019. Takrat sem dal 35 eur.
oo7 ::
yayo ::
Jaz pa začnem jutri ali pojutršnjem, takoj, ko končam Dontnod LGTB+ avanturo Tell Me Why Je bilo prevroče, da bi igral kaj, ki pc spremeni v pečko.
oo7 ::
scipascapa je izjavil:
Tole neravnovesje s cenami je krneki, ZAKAJ?! Zato ne kupim.
Nimam pojma zakaj so take cene.
oo7 ::
Sem igral dve uri.
Grafika je dobra zona zgleda čudovito. Edino gozdovi so zelo temni in je težko opaziti sovražnika.
V igri se veliko gradi od baze, do opreme materjale se nabira po zoni.
Zaenkrat sem probal igrati v angleškem jeziku saj NPC-ji govorijo dobro edino Igor katerega igramo preveč zavija po angleško. Njegov je še najslabši govor.
Grafika je dobra zona zgleda čudovito. Edino gozdovi so zelo temni in je težko opaziti sovražnika.
V igri se veliko gradi od baze, do opreme materjale se nabira po zoni.
Zaenkrat sem probal igrati v angleškem jeziku saj NPC-ji govorijo dobro edino Igor katerega igramo preveč zavija po angleško. Njegov je še najslabši govor.
yayo ::
Začel tudi jaz, igram v ruščini ampak je jeba na pcju, ker imaš monitor tako blizu, da ko bereš prevod usmeriš pogled v (majhne) črke namesto, da bi užival v sliki. Razmišljam, da bi prešaltal na angleščino. Sem še totalno na začetku, morda bi gunplay pustil na hard in zbiranje resursev dal na medium, ker je drugače baje grindanje.
Izi ::
Jaz igram že kar nekaj dni in sem navdušen. Zelo v redu igra.
Se sicer vidi, da ni AAA igra, ampak grafika je vseeno odlična, zgodba pa tudi ni slaba.
Igram v angleščini. Ruščina je sicer boljša ampak človek ne more uživati, če nič ne razume, prebiranje kilometrov tistih hitrih in majhnih podnapisov pa ni prav noben užitek in popolnoma uniči dober občutek. Tako da je angleški govor tisti pravi izbor.
Večinoma igram stealth, čeprav sem že do zob oborožen z najboljšo opremo.
Se sicer vidi, da ni AAA igra, ampak grafika je vseeno odlična, zgodba pa tudi ni slaba.
Igram v angleščini. Ruščina je sicer boljša ampak človek ne more uživati, če nič ne razume, prebiranje kilometrov tistih hitrih in majhnih podnapisov pa ni prav noben užitek in popolnoma uniči dober občutek. Tako da je angleški govor tisti pravi izbor.
Večinoma igram stealth, čeprav sem že do zob oborožen z najboljšo opremo.
sentiš ::
Meni je igra dolgočasna, tako da bom najverjetneje samo pogledala zgodbo na Youtube, da vidim kako se konča.
Izi ::
Zgodba ni zanimiva za gledanje, ampak zaradi odločitev, ki so tukaj zelo pomembne.
Zgodba je pravzaprav Groundhog Day v Černobilu. Odločitve lahko spreminjamo, pravzaprav jih moramo spreminjati toliko časa, dokler nam ne uspe. Če hočemo idealen konec brez naših mrtvih kompanjonov je pa sploh treba vse odločitve izpeljati idealno. Vsaka napačna odločitev bo na koncu pomenila smrt katerega izmed naše druščine.
Zgodba je pravzaprav Groundhog Day v Černobilu. Odločitve lahko spreminjamo, pravzaprav jih moramo spreminjati toliko časa, dokler nam ne uspe. Če hočemo idealen konec brez naših mrtvih kompanjonov je pa sploh treba vse odločitve izpeljati idealno. Vsaka napačna odločitev bo na koncu pomenila smrt katerega izmed naše druščine.
oo7 ::
Jaz sem zdaj pri 6 dnevu in me opozori, da se bo začela širiti po zoni tudi radiacija. Katero napravo zgradiš, da se radiacija ne širi ?
yayo ::
Prva misija, po neki vasi se šunjam. stealth počasen, dolgočasen... Sem poskusil stealth takedown kot v Metro seriji ali v MGS pa ni opcije za non leathal. Reveža zakolješ kot prasca na kolinah. Začel na novo od checkpointa, ker mi klanje ne diši, pa tudi ponavadi pripelje do bad endinga na koncu igre. Samo jebeš ti puzanje po grmovju...
je pa zvok v ruščini veliiiiiiiiko boljši kot angleški. Sploh ni polomljene angleščine s kvaziruskim akcentom v tejle igri.
je pa zvok v ruščini veliiiiiiiiko boljši kot angleški. Sploh ni polomljene angleščine s kvaziruskim akcentom v tejle igri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
Izi ::
Jaz sem zdaj pri 6 dnevu in me opozori, da se bo začela širiti po zoni tudi radiacija. Katero napravo zgradiš, da se radiacija ne širi ?
Zunaj baze ni treba nič graditi. Igra samo opozori, da bo vsak naslednji dan zunaj malo več radiacije in več tistih območij z zelenim strupenim plinom. Za plin imaš plinsko masko, za radiacijo pa pač paziš, da se obrneš, ko ti začne preveč brneti Geigerjev števec. Radiacijska območja vedno ostanejo majhna in greš lahko hitro naokoli, samo več jih je.
Zgodba pride do konca nekje okoli 25. do 30. dneva. Takrat je že skoraj vse preraščeno s tem zelenim Černobilajtom.
Reveža zakolješ kot prasca na kolinah. Začel na novo od checkpointa, ker mi klanje ne diši, pa tudi ponavadi pripelje do bad endinga na koncu igre.
Pobijanje oziroma klanje v tej igri nič ne vpliva na zgodbo, vpliva pa na tvojo psiho. Je treba piti tiste juhice za pomirjanje ali pa alkohol, drugače se ti zmeša
Imaš pa skill, ki povzroči, da stealth klanje nasprotnikov ne vpliva več na tvojo psiho. To je po moje prvi skill, ki se ga je pametno naučiti.
Pobiti nasprotniki namreč prinašajo kar precej materialov in zato v tej igri, kjer je vse odvisno od nabiranja materialov, ni ravno pametno puščati vseh sovražnikov živih
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
yayo ::
sem malce googlal in baje, da te kasneje en zaveznik lahko nauči non lethal takedown, na začetku pa jih lahko le z nožem. Rad grem v igre brez nekega predznanja ampak potem gre ponavadi kaj narobe, tako, da hočeš nočeš, moraš googlati. Igraš npr Witcherja 3 120 ur in dobiš najslabši konec. Zame je 120 ur plus 4 mesece. Ni časa za trikrat igrat isto igro.
Gagatronix ::
Mene je minilo ko sem prebral da imas v spilu grajenje baz. Sorry, me ne interesira spilanje Fallouta 4 v Zoni.
yayo ::
ja to je spet ena tistih stvari, ki mi v igrah niso preveč všeč. Vstopiš v en grefično prekrasen svet in si misliš faak, kako se bom tule izgubil, takoj za tem pa nastopijo "mehanike" - gradi bazo, zbiraj resurse, dvigaj moralo npcjem...
Kot, da bi iskal neko poezijo in se na koncu moral ubadati s statistiko. Zato so mi veliko bolj všeč avanture, ki mogoče bolj enostavne ampak kjer te napredovanje tu pa tam preseneti s kakšnim unikatnim "setpiece-jem". Da se razumemo, videoigre v glavnem vse temeljijo na statistikah, so pa pogosto tako prikrite, da niso moteče.
Skušam pa biti odpretega duha in igrati tudi stvari, ki so bolj za kake računovodje oziroma analno-retentivne-pikolovske tipe.
Kot, da bi iskal neko poezijo in se na koncu moral ubadati s statistiko. Zato so mi veliko bolj všeč avanture, ki mogoče bolj enostavne ampak kjer te napredovanje tu pa tam preseneti s kakšnim unikatnim "setpiece-jem". Da se razumemo, videoigre v glavnem vse temeljijo na statistikah, so pa pogosto tako prikrite, da niso moteče.
Skušam pa biti odpretega duha in igrati tudi stvari, ki so bolj za kake računovodje oziroma analno-retentivne-pikolovske tipe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
Horas ::
Gagatronix je izjavil:
Mene je minilo ko sem prebral da imas v spilu grajenje baz. Sorry, me ne interesira spilanje Fallouta 4 v Zoni.
tudi mene je minalo na začetku ko sm še bil v goši pa sem neki malga streljal potem pa že nek v bunkerju morm neki kraftat. uninstall.
res si želim eno igrico ki bi bla način igranja kot serious sam. ampak tema pa neki kot fallout, tale chernobilyte, stalker...brez nekega kraftanja pa raziskovanja
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Izi ::
Joj koliko pretiravanja. Igra za računovodje, Statistike? Jaz nisem videl nobenih statistik. Tudi nobenih baz ne gradimo, kot je nekdo omenil zgoraj.
Baza je ena sama in že zgrajena. Vse kar je treba je da notri postaviš nekaj opreme. Generator za elektriko, par postelj, čistilec zraka in nekaj miz za izdelavo orožja in oklepov. To je praktično vse kar rabiš. Dobro pa si je urediti še en prostor za vrtiček, kamor postaviš čim več gajbic za zelenjavo, gobe in hrano, ki jih potem obereš vsak dan ko se vrneš v bazo. Tako si glede hrane in zdravljenja samozadosten in ti ni treba skrbeti, da zunaj nabereš dovolj hrane, gob in zelenjave.
Igra pač ni neumna streljačina za mularijo, ampak je tipičen RPG. Pri običajnih RPG nabiramo izkušnje in se z njimi nadgrajujemo, tukaj pa nabiramo materiale in se z njimi nadgrajujemo. To je vse. Streljanja in pobijanja je bore malo. Ko se nabildamo ostane praktično samo še pogovarjanje in odločitve.
Baza je ena sama in že zgrajena. Vse kar je treba je da notri postaviš nekaj opreme. Generator za elektriko, par postelj, čistilec zraka in nekaj miz za izdelavo orožja in oklepov. To je praktično vse kar rabiš. Dobro pa si je urediti še en prostor za vrtiček, kamor postaviš čim več gajbic za zelenjavo, gobe in hrano, ki jih potem obereš vsak dan ko se vrneš v bazo. Tako si glede hrane in zdravljenja samozadosten in ti ni treba skrbeti, da zunaj nabereš dovolj hrane, gob in zelenjave.
Igra pač ni neumna streljačina za mularijo, ampak je tipičen RPG. Pri običajnih RPG nabiramo izkušnje in se z njimi nadgrajujemo, tukaj pa nabiramo materiale in se z njimi nadgrajujemo. To je vse. Streljanja in pobijanja je bore malo. Ko se nabildamo ostane praktično samo še pogovarjanje in odločitve.
yayo ::
Izi ::
Nobenih ugank ni. Jaz sem končal. Meni je dobra igra ampak malo prekratka. Samo 25 glavnih questov, potem pa samo še usklajuješ odločitve, da uspeš priti skozi zadnjo bistveno nalogo.
oo7 ::
oo7 ::
Sem pri 15 dnevu in igra postaja čedalje bolj zanimiva čeprav obiskuješ ene in iste lokacije.
yayo ::
džizs, noče mi delati quickmenu (zdravila, orožje in portal gun ni problema), pa tudi, ko desno kliknem zdravila v inventarju in izberem uporabi se pogosto nič ne zgodi. Anybody?
oo7 ::
Probaj it ven iz igre in nazaj mogoče bo delalo.
Jaz zaenkrat nimam teh težav z inventorijem sem imel pa drugje problem.
Spoiler
Na strehi tam okoli 14 dneva imaš možnost, da se pustiš ujeti ali pa rambo verzija. Jaz sem se pustil ujeti in nehal igrati tisti čas, ko sem šel naprej igrati mi je po dialogu vedno zmrznila igra nič nisem mogel tako, sa sem moral sprementiti odločitev na strehi in iti Rambo stil... sedaj dela.
Jaz zaenkrat nimam teh težav z inventorijem sem imel pa drugje problem.
Spoiler
Na strehi tam okoli 14 dneva imaš možnost, da se pustiš ujeti ali pa rambo verzija. Jaz sem se pustil ujeti in nehal igrati tisti čas, ko sem šel naprej igrati mi je po dialogu vedno zmrznila igra nič nisem mogel tako, sa sem moral sprementiti odločitev na strehi in iti Rambo stil... sedaj dela.
Motion ::
Prva misija, po neki vasi se šunjam. stealth počasen, dolgočasen... Sem poskusil stealth takedown kot v Metro seriji ali v MGS pa ni opcije za non leathal. Reveža zakolješ kot prasca na kolinah. Začel na novo od checkpointa, ker mi klanje ne diši, pa tudi ponavadi pripelje do bad endinga na koncu igre. Samo jebeš ti puzanje po grmovju...
je pa zvok v ruščini veliiiiiiiiko boljši kot angleški. Sploh ni polomljene angleščine s kvaziruskim akcentom v tejle igri.
Prvi kompanjon Oliver te nauči tihega onesposobljanja.
Joj koliko pretiravanja. Igra za računovodje, Statistike? Jaz nisem videl nobenih statistik. Tudi nobenih baz ne gradimo, kot je nekdo omenil zgoraj.
Baza je ena sama in že zgrajena. Vse kar je treba je da notri postaviš nekaj opreme. Generator za elektriko, par postelj, čistilec zraka in nekaj miz za izdelavo orožja in oklepov. To je praktično vse kar rabiš. Dobro pa si je urediti še en prostor za vrtiček, kamor postaviš čim več gajbic za zelenjavo, gobe in hrano, ki jih potem obereš vsak dan ko se vrneš v bazo. Tako si glede hrane in zdravljenja samozadosten in ti ni treba skrbeti, da zunaj nabereš dovolj hrane, gob in zelenjave.
Igra pač ni neumna streljačina za mularijo, ampak je tipičen RPG. Pri običajnih RPG nabiramo izkušnje in se z njimi nadgrajujemo, tukaj pa nabiramo materiale in se z njimi nadgrajujemo. To je vse. Streljanja in pobijanja je bore malo. Ko se nabildamo ostane praktično samo še pogovarjanje in odločitve.
Aja je treba ročno obirat vsak dam? Jst mam gajbice sam jih dosedaj, misleč da samodejno dadodajo resurse v inventorij, nisem obiral.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Motion ()
yayo ::
Probaj it ven iz igre in nazaj mogoče bo delalo.
Jaz zaenkrat nimam teh težav z inventorijem sem imel pa drugje problem.
se mi je \e parkrat isto zgodilo ampak na začetku nisem potreboval healinga, ker sem vojake na stealth pred onim črnim pa bežal in se zdravil, ko je sonce posijalo. sedaj pa je začel najedat kot Mister X v Resident Evil. Tip je bullet sponge in na njemu vso municijo porabiš če ga greš fajtat. Upam, da bo z raznimi upgradi postalo lažje. Drugače je za sedaj igra en Metal Gear Solid klon. Sniki Briki
Izi ::
Za vrtnarske gajbice piše, da jih lahko obiraš ročno ko se zvečer vrneš v bazo, če pa jih ne obereš, pa naj bi se čez noč vse skupaj avtomatsko preneslo v naš inventar. Jaz nisem testiral in sem kar ročno obiral.
Kar pa se tiče pa Črnega stalkerja, pa te proti koncu vedno pogosteje najde. Na koncu sem z njim imel opravka že praktično vsak dan.
Lahko ga sicer streljaš in bo pobegnil, če mu pobereš večino zdravja, ampak se ne splača, ker boš porabil vso municijo in kup zdravil. Bolje je da bežiš pred njim in se skrivaš in bo kar hitro odnehal. Kakšnih petkrat se teleportira v našo bližino in če vsakič zbežiš in se skriješ, obupa in ga tisti dan ni več na spregled.
Kar pa se tiče pa Črnega stalkerja, pa te proti koncu vedno pogosteje najde. Na koncu sem z njim imel opravka že praktično vsak dan.
Lahko ga sicer streljaš in bo pobegnil, če mu pobereš večino zdravja, ampak se ne splača, ker boš porabil vso municijo in kup zdravil. Bolje je da bežiš pred njim in se skrivaš in bo kar hitro odnehal. Kakšnih petkrat se teleportira v našo bližino in če vsakič zbežiš in se skriješ, obupa in ga tisti dan ni več na spregled.
oo7 ::
Črnega Stalkerja sem jaz, do zdaj srečal enkrat in takrat sem mu izpraznil zdravje in je potem odnehal.
yayo ::
jaz sem šele drugo ali tretjo misijo naredil pa sem ga srečal vse skupaj kakih petkrat. Več časa kot se zadržuješ več je šans, da se bo prikazal. Vsakič ga napove nevihta pa grmenje. Obiram se po mapah, ker vse raziskujem, čeprav opažam,da se vračaš na iste lokacije. Vsake toliko naletim nak kako prikazen ali dokument, ki ni nikjer označen s vprašajem. Mogoče prehitevam igro, ne vem. Oliver me več ne mara.
oo7 ::
Kaj si pa naredil, da te Oliver ne mara ?
Ne vem ali si že tako daleč ali ne ampak jaz sem pri Olgi naredil nekaj slabega ampak zaenkrat sem se izmuznil
Ne vem ali si že tako daleč ali ne ampak jaz sem pri Olgi naredil nekaj slabega ampak zaenkrat sem se izmuznil
yayo ::
jaz sem čisto na začetku. Ko iščeš onega traitorja te Oliver opozori, da naj ga ne spustiš. Če izbereš opcijo, da ga vseeno spustiš se tvoj odnos z Olliem pokvari. Ampak baje profitiraš kasneje...
oo7 ::
Sem preigral in je vredu igra. Potreboval sem vse skupaj 21 ur.
Prvih nekaj ur na začetku je igra počasna in deluje kot neki walking simulator. Potem pa je čedalje več zgodbe pa tudi akcije. Grafika je zelo dobra tudi mapa je dobra seveda je narejena po pravi lokaciji.
Me veseli, da sem igro podprl na Kickstarterju :)
Prvih nekaj ur na začetku je igra počasna in deluje kot neki walking simulator. Potem pa je čedalje več zgodbe pa tudi akcije. Grafika je zelo dobra tudi mapa je dobra seveda je narejena po pravi lokaciji.
Me veseli, da sem igro podprl na Kickstarterju :)
yayo ::
končno sem tudi jaz končal. Žal je meni igra bila, potem, ko sem skapiral kako se igra, precej suhoparna in ponavljajoča. Lepa ideja, zgodba žal podana na tak način, da sem bolj skipal dialoge kot ne, relativno majhne mape v katere se neštetokrat vračaš, dolgočasni sovražniki katerih sploh ne bi ubijal, če stealth ne bi bil še bolj dolgočasen in počasen. 6,5-7
Horas ::
bolš da bi nardili metro varianto
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Izi ::
Avtorji igre so dejansko odšli v Černobil in celoten zemljevid 3D skenirali.
Celotna Chernobylite mapa je 100% verna kopija dejanskega stanja. Od rastlinja do stavb je vse natančno tako kot da bi bili tam.
Tisti, ki smo končali to igro se sedaj ne moremo več izgubiti v okolici Černobilske elektrarne. Če nas ta hip ugrabijo in odvržejo v Pripjatu se bomo tam takoj počutili kot doma
Celotna Chernobylite mapa je 100% verna kopija dejanskega stanja. Od rastlinja do stavb je vse natančno tako kot da bi bili tam.
Tisti, ki smo končali to igro se sedaj ne moremo več izgubiti v okolici Černobilske elektrarne. Če nas ta hip ugrabijo in odvržejo v Pripjatu se bomo tam takoj počutili kot doma
oo7 ::
Chernobylite DLC Roadmap
MONSTER HUNT - HALLOWEEN 2021
New Monsters
New Side Missions
GHOST TOWN - CHRISTMAS 2021
New Map - Pripyat Residential
New Side Missions
Premium Content Pack
BLUE FLAMES - Q1 2022
Memory of You: New Activities and Events
Silent Assassin: New Weapon
New Cosmetics
Premium Content Pack
RED TREES - Q2 2022
Ghost of the Past: New Story Missions
Cooling Towers: New Map and Side Missions
New Cosmetics
Premium Content Pack
GREEN WALLS - Q3 2022
Gate of Madness: New Game Mode
Brute Force: New Weapon
New VR Map and Side Activity
Premium Content Pack
BLACK SMOKE - Q4 2022
Farewell, My Doll: New Events
Brothers in Arms: New Game Mode
Extras
Premium Content Pack
MONSTER HUNT - HALLOWEEN 2021
New Monsters
New Side Missions
GHOST TOWN - CHRISTMAS 2021
New Map - Pripyat Residential
New Side Missions
Premium Content Pack
BLUE FLAMES - Q1 2022
Memory of You: New Activities and Events
Silent Assassin: New Weapon
New Cosmetics
Premium Content Pack
RED TREES - Q2 2022
Ghost of the Past: New Story Missions
Cooling Towers: New Map and Side Missions
New Cosmetics
Premium Content Pack
GREEN WALLS - Q3 2022
Gate of Madness: New Game Mode
Brute Force: New Weapon
New VR Map and Side Activity
Premium Content Pack
BLACK SMOKE - Q4 2022
Farewell, My Doll: New Events
Brothers in Arms: New Game Mode
Extras
Premium Content Pack
oo7 ::
Chernobylite Season 2: Red Trees Trailer
The largest free content drop in Season 2 Red Trees introduces a new VR set in Igor's base. It will allow players to play a game inside the game, introducing a new, roguelike inspired, mode - VR Games.
Another addition in Season 2 are 6 new story missions. The Ghosts of the past expansion sees Tatyana manifesting in Igor's dreams.
The largest free content drop in Season 2 Red Trees introduces a new VR set in Igor's base. It will allow players to play a game inside the game, introducing a new, roguelike inspired, mode - VR Games.
Another addition in Season 2 are 6 new story missions. The Ghosts of the past expansion sees Tatyana manifesting in Igor's dreams.
LeQuack ::
Igra je kar všečna, grafika je dobra, angleški dub je malo čuden ker nimajo Ruskega naglasa kot ponavadi. Drugače pa ko si enkrat na sredi igre z več ljudmi v ekipi postane zoprno to handlanje "ugleda", vsakič ko imaš neko odločitev jo nekdo podpira, drugi ne, to je tako kot bi moral managati vrtec. Postane precej chore, enako kot bi moral pomivati posodo ali nekaj takega.
Quack !
yayo ::
meni ni bila preveć všeč, kar primitivno zasnovana. Opremljanje baze, postavljanje strojev v bazo in izdelovanje opreme dolgočasna nadloga, sovražnikov dve vrsti, oni stalker, ki te je stalkal tudi brezvezen. Sfaljen potencial.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (strani: 1 2 3 4 … 61 62 63 64 )Oddelek: Igre | 354947 (29) | Predsednik11 |
» | Igre (brez lastne teme) (strani: 1 2 3 4 … 27 28 29 30 )Oddelek: Igre | 199303 (206) | oo7 |
» | PionerOddelek: Igre | 1476 (117) | Enaplusdva |
» | Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 133041 (17119) | oo7 |
» | Manj znane igre (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 33088 (5828) | D3m |