Forum » Na cesti » Karavan vs. Enoprostorc / Crossover
Karavan vs. Enoprostorc / Crossover
Netrunner ::
Nekateri malo preveč posplošujete karvan vs suv / enoprostorec saj mali crossoverji kot sta captur in juke ali recimo standardni enoprostorec c-max imajo prtljažnik primerljiv klasičnim limuzinam.
Koliko je dovolj je precej odvisno od posameznikovih potreb. Meni se osebno se mi zdi prtljažnik od peugeot 3008 ravno dovolj za večino potreb. Kar je več pa še vedno lahko vržeš kovček na streho.
Kdor govori da so SUV-i brezveze oz. ne vidi smisla v njih se pošteno moti oz. to je samo posameznikovo mnenje. Kot prvo je treba razčistiti da večina teh crossoverjev / SUV-ov niso terenci čeprav se kažejo tako, tako da odsotnost 4x4 ipd terenskih zadev je nerelevantna.
Meni se SUV dopade predvsem zaradi višine sedenja, saj je preglednost boljša ter te ne zaslepi vsak avto ki pride nasproti. Pa tudi v primeru trka sem nekako raje v robustnejšem / višjem avtomobilu.
Kar se tiče dinamike vožnje in nagibanja v ovinkih pa je zame nepomembno, saj teh težav nisem opazil pri nobenem avtomobilu.
Koliko je dovolj je precej odvisno od posameznikovih potreb. Meni se osebno se mi zdi prtljažnik od peugeot 3008 ravno dovolj za večino potreb. Kar je več pa še vedno lahko vržeš kovček na streho.
Kdor govori da so SUV-i brezveze oz. ne vidi smisla v njih se pošteno moti oz. to je samo posameznikovo mnenje. Kot prvo je treba razčistiti da večina teh crossoverjev / SUV-ov niso terenci čeprav se kažejo tako, tako da odsotnost 4x4 ipd terenskih zadev je nerelevantna.
Meni se SUV dopade predvsem zaradi višine sedenja, saj je preglednost boljša ter te ne zaslepi vsak avto ki pride nasproti. Pa tudi v primeru trka sem nekako raje v robustnejšem / višjem avtomobilu.
Kar se tiče dinamike vožnje in nagibanja v ovinkih pa je zame nepomembno, saj teh težav nisem opazil pri nobenem avtomobilu.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
KAVINSKY ::
nekje pri 180 večina zgodb konča ...
Potem imaš še do cca 20 cm luknje do sedežev - dovisno koliko naprej pahneš stole.
Sicer en lifehack; Golf ali Octavia karavan, sprednji sopotnikov sedež pa premenjaš z zložljivim iz 3 vratne različice. Postaneš omejen bolj na širino kot pa na dolžino pohištvenega elementa
Sparkxl ::
Nekateri malo preveč posplošujete karvan vs suv / enoprostorec saj mali crossoverji kot sta captur in juke ali recimo standardni enoprostorec c-max imajo prtljažnik primerljiv klasičnim limuzinam.
Koliko je dovolj je precej odvisno od posameznikovih potreb. Meni se osebno se mi zdi prtljažnik od peugeot 3008 ravno dovolj za večino potreb. Kar je več pa še vedno lahko vržeš kovček na streho.
Kdor govori da so SUV-i brezveze oz. ne vidi smisla v njih se pošteno moti oz. to je samo posameznikovo mnenje. Kot prvo je treba razčistiti da večina teh crossoverjev / SUV-ov niso terenci čeprav se kažejo tako, tako da odsotnost 4x4 ipd terenskih zadev je nerelevantna.
Meni se SUV dopade predvsem zaradi višine sedenja, saj je preglednost boljša ter te ne zaslepi vsak avto ki pride nasproti. Pa tudi v primeru trka sem nekako raje v robustnejšem / višjem avtomobilu.
Kar se tiče dinamike vožnje in nagibanja v ovinkih pa je zame nepomembno, saj teh težav nisem opazil pri nobenem avtomobilu.
Samo 2 mimosuna da izpostavim: captur (clio +2cm) ima torej enak prtljažnik kot npr. Octavia?
Ker sediš 2cm višje v avtu, si bolj varen?
Eni res vse verjamete kar vidite v reklami
NikolormousB ::
Nope. Eni gremo probat pa kupimo kar nam paše. Drugi pa moralizirate in pametujete po forumih kako naj ljudje zapravljajo svoj denar.
pegasus ::
Netrunner ::
Samo 2 mimosuna da izpostavim: captur (clio +2cm) ima torej enak prtljažnik kot npr. Octavia?
Prtljažnik capturja je primerljiv prtljažniku manjših avtomobilov in je nerelevanten za to temo.
Ker sediš 2cm višje v avtu, si bolj varen?
Kje sem to napisal?
Eni res vse verjamete kar vidite v reklami
Reklame marsikoga prepričajo, ne pa vseh.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
iso2000 ::
Še en glas za Berlinga. Imam letnik 2016, 120KM z večino civilne opreme. Zaradi višine je res praktičen in lahko vozim 2 kolesi in imam še vedno 1 sedež zadaj za mulca. Pa v prtljažniku še vse za na izlet in sedež za na kolo za mulca. Sicer ni ravno nek dirkalnik, pa skozi ovinke se najbrž nagiba, ampak za kar sem ga kupil je pa odličen avto. Tudi kot družinski avto se dobro obnese - veliko odlagalnih mest, velike steklene površine (imam tudi modu top dodatek), višje sedenje... Če se sedaj vsedem v kakšno Octavio se počutim zelo utesnjeno. Se pa Octavia lepše pelje. Pa zaradi relativno velike čelne površine je poraba nekaj višja - 5.6-6 l na mojih relacijah in z mojim režimom vožnje. Seveda pa se avtu vidi in čuti da je njegov DNK dostavniški in kakšne zadeve niso tako dodelane kot v kakšni limuzini, tudi udobje je nekaj manjše (prej sem imel C5). Pa določene zadeve niso bile na voljo niti ob doplačilu (udobnejši in večji sedeži, Xenon...) - ne vem kako je z novo verzijo, ki je sedaj na trgu.
Če bi se ponovno odločal bi se morda finančno še malce stegnil in kupil kakšen manjši kombi, SUVa pa ne bi imel. Se mi ne zdi ne tič, ne miš. Sem pa gledal tudi C4 Grand Picasso-ja, pa me je odvrnilo, da ima notri že vse v zaslonih in večino funkcij na touch in v menijih. Druga stvar je bila pa malenkostna razlika v višini prtljažnika. Veliko vozim s seboj kolo in mi je bilo enostavno nakladanje kolesa (in v času nakupa tudi otroškega vozička) precej pomembno.
Če bi se ponovno odločal bi se morda finančno še malce stegnil in kupil kakšen manjši kombi, SUVa pa ne bi imel. Se mi ne zdi ne tič, ne miš. Sem pa gledal tudi C4 Grand Picasso-ja, pa me je odvrnilo, da ima notri že vse v zaslonih in večino funkcij na touch in v menijih. Druga stvar je bila pa malenkostna razlika v višini prtljažnika. Veliko vozim s seboj kolo in mi je bilo enostavno nakladanje kolesa (in v času nakupa tudi otroškega vozička) precej pomembno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iso2000 ()
Netrunner ::
Osebno dam prednost funkcionalnosti vozila pred izgledom vendar za berlingota pa se ne bi mogel odločiti :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
bauci ::
Sem izbiral med Peugeot 3008 in 5008. Izbral 5008 ker se mi je zdel prtljažnik pri 3008 premajhen. In mi ni žal. Avtomobila sta v bistvu enaka, razlikujeta se od naslona sprednjih sedežev nazaj. Več prostora za noge v zadnji vrsti in občutno večji prtljažnik. Razlika v ceni pa če me spomin ne vara cca 1500€.
iso2000 ::
Osebno dam prednost funkcionalnosti vozila pred izgledom vendar za berlingota pa se ne bi mogel odločiti :)
Ja no, očitno smo še hujši od tebe, ki damo še manj na izgled in več na funkcionalnost. Kolega se je kar križal, ko sem pokrove feltn fliknil v garažo in so tam ostali, sedaj imam pa črne železne feltne, tako za letne kot za zimske gume. Mogoče za predstavo kakšen kaliber priporočam berlingota...
NikolormousB ::
Meni se pa berlingo zdi čisto OK. Sicer mi je za izgled res popolnoma vseeno. Avto večino časa gledam od znotraj. Uporabnost je pa na povsem drugem nivoju kot pri tipičnem karavanu.
Zame osebno je problem berlingota slaba motorizacija.
Zame osebno je problem berlingota slaba motorizacija.
SaXsIm ::
nekje pri 180 večina zgodb konča ...
Potem imaš še do cca 20 cm luknje do sedežev - dovisno koliko naprej pahneš stole.
Sicer en lifehack; Golf ali Octavia karavan, sprednji sopotnikov sedež pa premenjaš z zložljivim iz 3 vratne različice. Postaneš omejen bolj na širino kot pa na dolžino pohištvenega elementa
V novem Meganu še tega ne rabiš. Se sopotnikov sedež podre v celoti, sem že vozil 2,5m dolge deske v avtu.
SaXsIm
Scorpy84 ::
Osebno dam prednost funkcionalnosti vozila pred izgledom vendar za berlingota pa se ne bi mogel odločiti :)
Ja no, očitno smo še hujši od tebe, ki damo še manj na izgled in več na funkcionalnost. Kolega se je kar križal, ko sem pokrove feltn fliknil v garažo in so tam ostali, sedaj imam pa črne železne feltne, tako za letne kot za zimske gume. Mogoče za predstavo kakšen kaliber priporočam berlingota...
Sam tudi nisem nikoli mislil, da bom imel berlingota, no še vedno mi ni lep. Sem gledal precej višje razrede, tudi celo kombi, ampak sem razmišljal da ta notranja plastika v resnici ni slaba ideja, ker otroci bojo bolj ali manj umazali. In ja res je, se veliko lažje čisti, kot druga dva ki ju imam doma. Drsna vrata so tudi plus, še najbolj pa sem navdušen nad vleko prikolice. Sem mislil dodatno čipirat avto, ampak ko sem videl porabo in tudi prožnost pri višji hitrosti, sem opustil to idejo.
Kar se tiče podvozja, zadaj nima listnato uzmetenje, kot prešnji če se ne motim, ga je imel? Ker prešnji so se zelo nagibali. Tretja generacija se zelo malo nagiba, celo astra ki ga imam, se na enem odseku na hrvaškem, precej bolj nagiba. Edini minus je, da sedeži ne ponujajo bočne opore, ampak ko se vozim po 12ur in več me hrbet ne boli. Tako da to niti ne pogrešam, ker avto vidi bolj ali manj avtocesto, pa z otroci, sploh pa s prikolico ne moreš divjati :). Karkoli že vesel sem da nisem 1x več denarja porabil, ker bi samo stran denar dal. Itak zunanjost kaj dosti ne gledam, ker je v garazi, to se naj drugi. Notranjost pa tudi tudi kaj dost ne ker itak gledamo na cesto. Edino kar me je močno motilo, je akustika, ki se je itak že prvi teden po nakupu menjala in dodala izolacija, po celem avtu, čeprav že v osnovi ni bil hrupen, se pa zdaj samo hrup s koles slišijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
Scorpy84 ::
Vso plastiko dol, preprogo, pa tapete, skratka vse kar lahko. Sem dajal razlicne matieriale, po namenu, kakor prodajajo izdelke. Vecinoma sem te izolacijske plosce dajal gor, kjer je pa bilo lufta sem dodatno se dal peno, npr drsna vrata, kjer sipa ne gre v vrata in si lahko napolnil luknjo. Prav tako prtljaznik. Sicer pa avto ima sploh v srednji vrsti ob strani debele pene, kjer so noge, kar me je zelo presenetilo, ker celo pri wv-ju tega ni bilo. Tako da so se kar potrudili pri izolaciji. Edino kar me se malo moti je hrup motorja, to bi pa mogel snet armaturo da bi se dodal izolacije, zal pa bi to prevec casa uzelo. Prej ni bilo motece, ampak zdaj ko drugega hrupa skoraj ni, se motor zelo slisi.
krneki0001 ::
Eni imamo dobro izoliran avto že tovarniško. To je pa razlika med višjim in nižjim cenovnim razredom.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: Mavrik ()
Scorpy84 ::
krneki0001 je izjavil:
Eni imamo dobro izoliran avto že tovarniško. To je pa razlika med višjim in nižjim cenovnim razredom.
Ce pogledas teste, bos presenecen, da danasnji avti se zelo malo razlikujejo po hrupu. Tisto kar je 10+ let nazaj delalo razliko, danes tega ni vec, vsaj v tem primeru ne.
Edino razliko ki sem jo jaz zdaj dosegel, da imam zdaj izacijo kot jo ima npr. Mercedes v vrednosti 100k, ce ne celo boljso, ker nisem sparal v debelini. Samo dvojne sipe nimam, tukaj sem pa v izgubi. Prej imel passata, pa se zdaj krepko skrije, za berlingom :).
Dragana: to sem sam delal doma, za izolacijo, mislim da me je prislo nekaj cez 1200 evrov. Ampak da se tudi za pol manj denarja, ker sam nisem cisto nic sparal.
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: Mavrik ()
Scorpy84 ::
TheBlueOne ::
krneki0001 je izjavil:
Eni imamo dobro izoliran avto že tovarniško. To je pa razlika med višjim in nižjim cenovnim razredom.
Ni nujno. Izolacija naceloma ni draga in ni vedno zazeljena. Proizvajalci iscejo optimum med zvoki. Recimo Mercedes blueefficiency ima spremembe pri zvocni izolaciji, kjer je cilj, da za isto tezo dosezes podoben ali isti ucinek. Na sliki se vidi, kje vse se recimo varcuje in kaksne razlike ze stejejo. Ne nek nacin je "bogoskrunsko" dodajati amaterske izolacije. :
Ce das svojo izolacijo in morda se kaksno ojacitev, ki manjsa vibracije dosegas samo en cilj in istocasno marsikaj vrzes stran.
Boljsa zvocna izolacija ni boljsi avto, je samo drugacen.
TheBlueOne ::
Teza seveda. :) Alfa in omega v avtomobilski industriji.
V drugi vrsti malenkost vozne sposobnosti povezane s tezo in poraba.
Kot tretje pa zvocno spreminjas avto, ki je praviloma prilagojen na razred, kjer se prodaja. Verjetno deluje cudno.
Potem pa prides se do zadnje tocke, ki bolj zanima mehanike. Ce povsod das kaksno peno, morda drugace pritrjujes bodo popravila trajala dlje in ceprav se DIY mojstrom to zdi OK naceloma ni zazeljeno. Predpostavljam pa, da bodo prosti vsi kanali za odvlazevanje, da do izolacijskih materialov absolutno ne mora priti voda itn. Marsikatera votlina ima smisel, recimo v vrata imas pogosto speljan zrak, ki mehaniko ohranja fit itn.
V drugi vrsti malenkost vozne sposobnosti povezane s tezo in poraba.
Kot tretje pa zvocno spreminjas avto, ki je praviloma prilagojen na razred, kjer se prodaja. Verjetno deluje cudno.
Potem pa prides se do zadnje tocke, ki bolj zanima mehanike. Ce povsod das kaksno peno, morda drugace pritrjujes bodo popravila trajala dlje in ceprav se DIY mojstrom to zdi OK naceloma ni zazeljeno. Predpostavljam pa, da bodo prosti vsi kanali za odvlazevanje, da do izolacijskih materialov absolutno ne mora priti voda itn. Marsikatera votlina ima smisel, recimo v vrata imas pogosto speljan zrak, ki mehaniko ohranja fit itn.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
NikolormousB ::
V drugi vrsti malenkost vozne sposobnosti povezane s tezo in poraba.
10, 15 kil zvočne izolacije ne spremeni voznih lastnosti. Razlika med polnim in praznim tankom goriva je veliko večja. Ali med suhim in debelim voznikom.
V resnici v avtomobilih, o katerih govorimo ni bistvene razlike med tem, ali se voziš sam ali so v avtu 4 potniki.
Kot tretje pa zvocno spreminjas avto, ki je praviloma prilagojen na razred, kjer se prodaja. Verjetno deluje cudno.
Ja, cenejši avtomobili so "prilagojeni" tako, da imajo manj izolacije, ker je proizvodnja cenejša.
TheBlueOne ::
NikolormousB je izjavil:
10, 15 kil zvočne izolacije ne spremeni voznih lastnosti. Razlika med polnim in praznim tankom goriva je veliko večja. Ali med suhim in debelim voznikom.
15kg je ogromno. Tak prihranek v tezi ze lepo placas, ceprav se ne slisi veliko. Kjer odstransi samo en hrup, ostane pa ti vse, kar pride od motorja, skozi sasijo itn. Sicer se lahko lotis tudi tega, ce si dovolj zmesan in menjas od pus, blazilcev vibracij motorja, do amortizerjev, homologiras itn. seveda dodas se kaj teze.
Ampak zakaj potem raje ne kupis tak avto, kjer je to ze standard? Je skoraj sigurno na koncu ceneje, posebej, ce ne stejes svoje ure 0EUR in te ne brigajo ostali morebitni stroski, ce se kaj spregleda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
TheBlueOne ::
NikolormousB je izjavil:
15kg je ogromno.
V formuli 1 ja, v Berlingotu ne.
Ce prihranis 15kg brez da kaj na ta racun trpi, potem bi te Citroen gotovo zelo dobro placal za to informacijo. Pozabimo, da je smesno, ce kdo pimpa Berlingota. :)
Glej kaj steje v automotive:
https://media.daimler.com/marsMediaSite...
Reducing the drag coefficient (cd figure) by 0.01 only brings about a fuel saving of 0.04 litres per 100 kilometres in the New European Driving Cycle (NEDC)
Ni ista zadeva ampak samo za obcutek, koliko RND se s temi zadevami vrze stran.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
NikolormousB ::
Ce prihranis 15kg brez da kaj na ta racun trpi, potem bi te Citroen gotovo zelo dobro placal za to informacijo.
No govorimo o prihrankih, ampak o tem, da lahko sam dodaš izolacijo, če se ti zdi tovarniška premalo. Trpi kvečjemu tvoja denarnica, ker zadeva ni zastonj. Citroen se je očitno ocenil, da takšna izolacija zadošča za povprečnega kupca in na ta račun nima smisla dvigovati proizvodne cene.
Pozabimo, da je smesno, ce kdo pimpa Berlingota. :)
Zakaj točno?
Reducing the drag coefficient (cd figure) by 0.01 only brings about a fuel saving of 0.04 litres per 100 kilometres in the New European Driving Cycle (NEDC)
Kaj ima to z nekaj kilogrami dodatne zvočne izolacije?
Ne se hecat no. Jaz imam verjetno za 50 kil dodatne krame v avtu (od otroških sedežev, ki jih potrebujem enkrat na teden do dežnikov, strešnega prtljažnika, orodja...). Katastrofa, ker pokurim 0,0052 litra več nafte, ne?
TheBlueOne ::
Jaz bi pac kupil primeren avto in se izognil stroskom in morebitnim nevsecnostim, da ne govorimo, o casu, znizani vrednosti avta itn. Ampak vsak po svoje. Bi pa za hec prav rad videl, kaj uspe tem DIY mojstrom. Se mi zdi da je predpostavka okoli tega od kot prihaja vecina hrupa malo mimo, kakor tudi investicija.
Sej ne pravim, da tega absolutno ne poceti, samo sprasujem se o smislu in morebitnim tezavam.
Sej ne pravim, da tega absolutno ne poceti, samo sprasujem se o smislu in morebitnim tezavam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Scorpy84 ::
thetilko: malo sem bral tvoje odgovore, in se lahko malo smejim. Prvič izolacija je namenska, torej peno ne dajemo v vrata. Drugič, noben mehanik (tudi v garancijskem popravilu) ne teži (vsaj meni in kolegom niso), ker itak limaš na pleh, ne po napeljavi. Bom raje nehal odgovarjati, ker vidim da se ti ne svita, kako se izolacija daje gor.
Če se obremenjuješ za 15kg, pol upam da ne boš imel boljšo polovico, če bo pridobila kg. Sicer sam v porabi ne opazim, kot tudi kjer za prikolico morem včasih gledati za vsak kg, ampak kot sem omenil lahko kupiš avto, ki ima vso to dobro izolacijo (npr. na nivoju moje), in bo porabil 10 l ker je že sam po sebi težek. Men pa skupaj s prikolico ne pride na toliko. Bom kar raje nehal, ker si v svojem prepričanju.
Če se obremenjuješ za 15kg, pol upam da ne boš imel boljšo polovico, če bo pridobila kg. Sicer sam v porabi ne opazim, kot tudi kjer za prikolico morem včasih gledati za vsak kg, ampak kot sem omenil lahko kupiš avto, ki ima vso to dobro izolacijo (npr. na nivoju moje), in bo porabil 10 l ker je že sam po sebi težek. Men pa skupaj s prikolico ne pride na toliko. Bom kar raje nehal, ker si v svojem prepričanju.
TheBlueOne ::
Da spimpas Berlingota do Mercedeza V bo verjetno kak EUR vec. :)
@Scorpy84 in je opazna razlika? Jaz sem bil preprican, da vecina hrupa pride skozi sasijo, sprednje steklo, zaradi aerodinamike in da tam, kjer imas kaj za dodati ni neke razlike. Kaj si dodal na streho, kjer zrak gre samo mimo in na tla zaradi indirektnega hrupa? Meni se je bolj slisal poskodovan amortizer skozi sasijo, kot zvok, ki prihaja skozi skoljko... Si dodajal debelejsa stekla itn...
@Scorpy84 in je opazna razlika? Jaz sem bil preprican, da vecina hrupa pride skozi sasijo, sprednje steklo, zaradi aerodinamike in da tam, kjer imas kaj za dodati ni neke razlike. Kaj si dodal na streho, kjer zrak gre samo mimo in na tla zaradi indirektnega hrupa? Meni se je bolj slisal poskodovan amortizer skozi sasijo, kot zvok, ki prihaja skozi skoljko... Si dodajal debelejsa stekla itn...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Matej_K ::
Moja prva skrb glede te izolacije je bila voda. Oz Kondenz, ki bi se nabiral kje, kjer bi drugače moral krožit zrak da to posuši...
Ampak verjamem da mogoče ni tako hudo. Super zamisel drugače, zakaj pa ne.
Ampak verjamem da mogoče ni tako hudo. Super zamisel drugače, zakaj pa ne.
... .. .
TheBlueOne ::
Moja prva skrb glede te izolacije je bila voda. Oz Kondenz, ki bi se nabiral kje, kjer bi drugače moral krožit zrak da to posuši...
Ampak verjamem da mogoče ni tako hudo. Super zamisel drugače, zakaj pa ne.
Dokler ne kaksen tak DIY moker projekt zamrzne ali zarjavi. :)
To je samo ena skrb. Meni je bolj cudno, kje se dodaja, ker to ne vidim, kot glavni vir hrupa, dalec od tega. Zabavno-neprofesionalno, bi bilo super videti kaksen test teh samozavestnih posodobitev. Se mi pa zdi, da bo tisti YT tip za pogledat, deluje zabavno...
Scorpy84 ::
TheBlueOne je izjavil:
Da spimpas Berlingota do Mercedeza V bo verjetno kak EUR vec. :)
@Scorpy84 in je opazna razlika? Jaz sem bil preprican, da vecina hrupa pride skozi sasijo, sprednje steklo, zaradi aerodinamike in da tam, kjer imas kaj za dodati ni neke razlike. Kaj si dodal na streho, kjer zrak gre samo mimo in na tla zaradi indirektnega hrupa? Meni se je bolj slisal poskodovan amortizer skozi sasijo, kot zvok, ki prihaja skozi skoljko... Si dodajal debelejsa stekla itn...
Lahko dam konkreten primer, da je ogromna razlika, in tudi streho tla imam izolirana kot sem ze omenjal in prav tako da imam izgube na oknih. Vozil sem se v bmw 8 (no se vedno se sem pa tja usedem kot sovoznik) ki ima dvojna sipe, tako da lahko trdim da imam boljse izolorana tla. Pri oknih pa pac ne, pri strehi nobenega hrupa ne dobim dol. To pa vem ker imam stresni kovcek in vem kaksen hrup je bil prej in zdaj.
Je pa res da bmw boljse ublazi udarce ce je slaba cesta, tle nimam kaj ker se hrup prenasa po kovini in tudi avto ima dalec boljse vzmetenje. Ampak na avtocesti je pa moj do tam 110 km/h dalec tisji, pol se pa zacne pis vetra slisati. Ampak redko kdaj vozim toliko hitro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
K0l1br1 ::
Izolirana tla, ker te zebe skozi tla? V vseh vozilih do sedaj me ni nikoli zeblo skozi tla. Zaradi hrupa? Razen golfa III TDI, ki je bil izrazito hrupen avto proti koncu svoje življenjske dobe, česar nobena protihrupna izolacija ne bi rešila, tudi ne vidim razloga za zvočno izolacijo tal. Je radio bolj glasen od vsega. Dokler bo radio bolj glasen od vsega, smisla ne vidim (slišim?).
Res pa je, da so Berlingoti, s katerimi sem se vozil, bili oz. so hrupni avti.
No, lepo je, da je sedaj tišji v primerjavi z BMW_jem do 110, kar je nekje hitrost, ko so Berlingoti, s katerimi sem se vozil, postali ultra glasni. Praktično tako, da hitreje nisi vozil, ker se ni dalo prenašati hrupa.
Upam, da ti uspe brez še bolj radikalne predelavave vozila.
Res pa je, da so Berlingoti, s katerimi sem se vozil, bili oz. so hrupni avti.
No, lepo je, da je sedaj tišji v primerjavi z BMW_jem do 110, kar je nekje hitrost, ko so Berlingoti, s katerimi sem se vozil, postali ultra glasni. Praktično tako, da hitreje nisi vozil, ker se ni dalo prenašati hrupa.
Upam, da ti uspe brez še bolj radikalne predelavave vozila.
Scorpy84 ::
Zakaj nebi sel, ker je zelo ucinkovito. Pri nas se ne posluzujejo toliko o izolacijo in vidim, da tukaj imate svoja misljenja o nesmislenosti. Drugace se veliko tega posluzujejo v nemciji, kjer sem tudi dobil vse informacije kako izolirati. Drugace hrup koles se ravno prenasa skozi tla. Mi je mal nesmisleno tukaj razlagat, sam pac z otroci ne mislim nabijat radio. Je pa fajn ko ne rabis glasno se pogovarjati da te otroci zadaj slisijo. Bom kar zakljucil s to temo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
barakus ::
Meni se zdi zanimiv podvig, ce je rezultat tisja voznja. Ta z radijem je pa bosa, hrup je hrup, ali je radio prizgan ali ne.
tony1 ::
Poseg voznika berlinga je še kako smiselen, tiste, ki se zgražajo, pa je treba uvrstiti med, lepo rečeno, neizobražene.
In, ja, tudi toplotna izolacija je lahko problem. Zadnjič smo šli z golfom karavanom zadnje generacije iz Lj v Graz (zunaj je bilo 0 ali pa max. kakšno stopinjo pod nič stopinj, manj niti ne). Sedel sem zadaj desno in ves čas me je zeblo v desno stopalo. (Je pa res, da sem bil v supergih, in ne hribovskih visokih čevljih, kot se za služben sestanek spodobi.) Dobesedno sem imel občutek, kot da B stebrička sploh ni na avtu. Bog pomagaj, no.
In, ja, tudi toplotna izolacija je lahko problem. Zadnjič smo šli z golfom karavanom zadnje generacije iz Lj v Graz (zunaj je bilo 0 ali pa max. kakšno stopinjo pod nič stopinj, manj niti ne). Sedel sem zadaj desno in ves čas me je zeblo v desno stopalo. (Je pa res, da sem bil v supergih, in ne hribovskih visokih čevljih, kot se za služben sestanek spodobi.) Dobesedno sem imel občutek, kot da B stebrička sploh ni na avtu. Bog pomagaj, no.
rebex ::
Še en glas za karavana. Nižje težišče, udobna vožnja in zadovoljiv volumen prtljažnika. Ne vidim nekih prednosti pri uporabi enoprostorca. Edina, ki mi pride na misel je boljši pregled na cesto.
O SUV-jih pa nimam za povedati nič dobrega. Zame so to dvignjeni avtomobili ranga "Golf". Veliko težji, z nepreglednimi manjšimi okni, od primerljivih hatchbackov višji okoli 10 cm. Pri tem ne vidim nič "športnega". Sploh pa ne kak 1.0 turbo mlinček pri skoraj 2 toni težkem avtomobilu.
O SUV-jih pa nimam za povedati nič dobrega. Zame so to dvignjeni avtomobili ranga "Golf". Veliko težji, z nepreglednimi manjšimi okni, od primerljivih hatchbackov višji okoli 10 cm. Pri tem ne vidim nič "športnega". Sploh pa ne kak 1.0 turbo mlinček pri skoraj 2 toni težkem avtomobilu.
facepalm ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Kia je postala kot VW (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Loža | 59412 (42603) | Raptor F16 |
» | Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12760 (10559) | TheBlueOne |
» | Avto za 22000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19710 (14683) | Timurlenk |
» | Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21351 (17709) | sebas4 |