Forum » Na cesti » Racionalnost ali strast? Megane 1.6 vs. Accord 2.0 vtec
Racionalnost ali strast? Megane 1.6 vs. Accord 2.0 vtec
Mamun ::
Zadnje tedne raziskujem kateri avto bi bilo najbolj smotrno kupiti in po kilometrih tekstov sta se nekako iskristalizirala ta dva kandidata. Priznam, ne ravno kompatibilna, a dovolite da razložim.
Prvo, suhi podatki:
Za ta budget lahko dobim Megane letnik 2010/11 in Accord 2007, 4 leta razlike je že nekaj.
Megane bo imel pod 150k km, Accord nad 200k km.
Prednosti Megane:
Prednosti Accord:
Kako je s karoserijo? Baje bi naj japonci imeli tu svoje muke, vendar francozi tudi ravno ne blestijo.
Mislim da je razvidno da se prej nagibam k Accordu, sem mnenja da dobiš več za svoj denar ko kupiš nekoliko starajše premiun vozilo - kaj dodatno investirat boš tako ali tako moral.
Po eni strani mi se še teh 7k ne daje ker vem da lahko dobiš zelo v redu vozilo tudi za veliko manj denarja - sam sem do zdaj kupil 2 avta, v trenutni protivrednosti eur 2.000, pa nisem imel nobenih problemov. Tudi ko brskam po avto.net se najdejo zelo fajn modeli ki imajo 12+ let...
Kaj menite, je bolje iti z mlajšo in manj obrabljeno verzijo, ali nekaj bolj premium a starejše?
Prvo, suhi podatki:
Budget: 7k a raje manj
Kilometri letno: 12.000, 80% mesto / 20% izleti
Glavna zahteva: Prijetna, kvalitetna notranjost in dober občutek pri vožnji
Dodatne zahteve: Zanesljivost (še vedno pri teh letih), nizki stroški vzdrževanja (poceni deli in/ali redki obiski mehanika), soliden prtljažnik.
Za ta budget lahko dobim Megane letnik 2010/11 in Accord 2007, 4 leta razlike je že nekaj.
Megane bo imel pod 150k km, Accord nad 200k km.
Prednosti Megane:
Novejši
Manj kilometrov
Cenejši deli
Nižja poraba
Večji prtljažnik in strešne sani
Prednosti Accord:
Boljša notranjost
Prijetneša vožnja
Zaneslivejši (manj servisiranja)
Boljši motor, daljša življenjska doba
Bolj varen
Kako je s karoserijo? Baje bi naj japonci imeli tu svoje muke, vendar francozi tudi ravno ne blestijo.
Mislim da je razvidno da se prej nagibam k Accordu, sem mnenja da dobiš več za svoj denar ko kupiš nekoliko starajše premiun vozilo - kaj dodatno investirat boš tako ali tako moral.
Po eni strani mi se še teh 7k ne daje ker vem da lahko dobiš zelo v redu vozilo tudi za veliko manj denarja - sam sem do zdaj kupil 2 avta, v trenutni protivrednosti eur 2.000, pa nisem imel nobenih problemov. Tudi ko brskam po avto.net se najdejo zelo fajn modeli ki imajo 12+ let...
Kaj menite, je bolje iti z mlajšo in manj obrabljeno verzijo, ali nekaj bolj premium a starejše?
Isotropic ::
a accord naj bi veljal za "strast"? v takem primeru kupi raje civic type r gen6, mr2 ali kaj podobnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
profii ::
Stroški so najbolj odvisni od srečne roke pri nakupu in domače naloge pri pregledu vozila pred nakupom.
hojnikb ::
noben od teh avtov nima pretirano dobre notranjosti, sploh megan.
Za ta denar se recimo najde lepa E60ka (ali E61 če hočeš karavana), sam poceni vzdrževanje in zanesljivost ni ravno top...
Odloči se, kaj ti je bolj prioritetno, ker vse kar si našteč pač nebo šlo v takšen budget. Noben budget really, ker kvalitetno skup narejen avto (noter in zunaj) bo dražji za servisirat; nov ali rabljen.
Moj glas gre v dve skrajnosti; Ali rabljen starejši avto (tam do maks 15 let) in _maksimalno_ ohranjen (redno servisiran, lepo vožen, ne preveč kilometrov). Če boš mel srečo mogoče najdeš kaj, ki tudi ni čisti turd od znotraj.
Ali pa nova Dacia. Malo čez budget. Zanesljivo bo, poceni tudi. Ni pa kvalitetno znotraj in zunaj.
Za ta denar se recimo najde lepa E60ka (ali E61 če hočeš karavana), sam poceni vzdrževanje in zanesljivost ni ravno top...
Odloči se, kaj ti je bolj prioritetno, ker vse kar si našteč pač nebo šlo v takšen budget. Noben budget really, ker kvalitetno skup narejen avto (noter in zunaj) bo dražji za servisirat; nov ali rabljen.
Moj glas gre v dve skrajnosti; Ali rabljen starejši avto (tam do maks 15 let) in _maksimalno_ ohranjen (redno servisiran, lepo vožen, ne preveč kilometrov). Če boš mel srečo mogoče najdeš kaj, ki tudi ni čisti turd od znotraj.
Ali pa nova Dacia. Malo čez budget. Zanesljivo bo, poceni tudi. Ni pa kvalitetno znotraj in zunaj.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
msjr ::
Accord po moje, če boš vzel Megana boš vsakič, ko ti bo prišel nasproti Accord vzdihoval in te bo živciralo da si kupil bolj "racionalno" odločitev.
KTr1sk ::
Accord po moje, če boš vzel Megana boš vsakič, ko ti bo prišel nasproti Accord vzdihoval in te bo živciralo da si kupil bolj "racionalno" odločitev.
ja točno tako, če imaš neko močno željo si pač tisto kupi ;), jaz sem imel 1.6D in nikako me ni prepričal,2.0 je pa čisto druga pesem, veliko večje veselje vozit ko ima vsaj nekaj več navora..pri današnji novih turbobencinarjih je druga pesem, je menda že 1.4 "dovolj" če je tsi?
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
Tilen ::
Pa ja ne boš dajal 7000 EUR za 12 let star avto. Ne ga lomit no.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
M-XXXX ::
Tilen ::
Skratka, če nimaš denarja ne kupuj 12 let starega vozila, sploh pa ne premium znamk. Kupi čim bolj novo vozilo ali obdrži obstoječe. Povprečna starost vozil je 9 let. Ne dajat 7000 EUR za 12 let staro, ki je tako ali tako za v smeti, razen za pripadnike znamk.
Bodi pameten in ne kupuj 12 let starega Accorda.
Bodi pameten in ne kupuj 12 let starega Accorda.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
ziga1990 ::
se strinjam kaj pa kaka Toyota Auris 2011 vsaj glede interneta naj bi bile Toyote zanesljive?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Tilen ::
Jaz bi v primeru OP vzel nekaj iz VAG skupine in čim mlajše vozilo. Servisi so res ugodni in tudi vsak lokalni mehanik ti lahko pomaga, če nimaš denarja za pooblaščen servis. 2015 Octavio dobiš za 7-8k in je pomoje no brainer proti trenutni OPjevi izbiri.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Furbo ::
Itak da Hondo, ne pa renault jajca.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
edi45 ::
anketar ::
Itak da Hondo, ne pa renault jajca.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
nimaš kej razmišljat vzem accorda, hebal vas bmw-ji
KTr1sk ::
Itak da Hondo, ne pa renault jajca.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
nimaš kej razmišljat vzem accorda, hebal vas bmw-ji
http://avtonasveti.com/honda-accord-200...
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
smoke ::
Zadnje tedne raziskujem kateri avto bi bilo najbolj smotrno kupiti in po kilometrih tekstov sta se nekako iskristalizirala ta dva kandidata. Priznam, ne ravno kompatibilna, a dovolite da razložim.
Prvo, suhi podatki:
Budget: 7k a raje manj
Kilometri letno: 12.000, 80% mesto / 20% izleti
Glavna zahteva: Prijetna, kvalitetna notranjost in dober občutek pri vožnji
Dodatne zahteve: Zanesljivost (še vedno pri teh letih), nizki stroški vzdrževanja (poceni deli in/ali redki obiski mehanika), soliden prtljažnik.
Za ta budget lahko dobim Megane letnik 2010/11 in Accord 2007, 4 leta razlike je že nekaj.
Megane bo imel pod 150k km, Accord nad 200k km.
Prednosti Megane:
Novejši
Manj kilometrov
Cenejši deli
Nižja poraba
Večji prtljažnik in strešne sani
Prednosti Accord:
Boljša notranjost
Prijetneša vožnja
Zaneslivejši (manj servisiranja)
Boljši motor, daljša življenjska doba
Bolj varen
Kako je s karoserijo? Baje bi naj japonci imeli tu svoje muke, vendar francozi tudi ravno ne blestijo.
Mislim da je razvidno da se prej nagibam k Accordu, sem mnenja da dobiš več za svoj denar ko kupiš nekoliko starajše premiun vozilo - kaj dodatno investirat boš tako ali tako moral.
Po eni strani mi se še teh 7k ne daje ker vem da lahko dobiš zelo v redu vozilo tudi za veliko manj denarja - sam sem do zdaj kupil 2 avta, v trenutni protivrednosti eur 2.000, pa nisem imel nobenih problemov. Tudi ko brskam po avto.net se najdejo zelo fajn modeli ki imajo 12+ let...
Kaj menite, je bolje iti z mlajšo in manj obrabljeno verzijo, ali nekaj bolj premium a starejše?
Če imaš na izbiro samo ta dva avta, potem vzemi Accorda, ki ti bo, če je bil redno servisiran, lepo služil. Motor je športni 155 konjski K20A6, kar pomeni malo večjo porabo kot pri novejšem Accordu, ki ima varčnejši (ampak bolj len) 155 konjski R20A3 motor. Oba motorja sta sicer, kot je pri Hondah običajno, zelo zanesljiva (in se rada zavrtita tudi do 7k RPM, če so ti te stvari všeč ). Glede pleha pa.. najverjetneje boš imel pri tako starem avtu že kaj rje za popravit.
Jaz imam Accorda letnik 2008 (novejši model) in sem zelo zadovoljen.
bbbbbb2015 ::
Zadnje tedne raziskujem kateri avto bi bilo najbolj smotrno kupiti in po kilometrih tekstov sta se nekako iskristalizirala ta dva kandidata. Priznam, ne ravno kompatibilna, a dovolite da razložim.
Prvo, suhi podatki:
Budget: 7k a raje manj
Kilometri letno: 12.000, 80% mesto / 20% izleti
Glavna zahteva: Prijetna, kvalitetna notranjost in dober občutek pri vožnji
Dodatne zahteve: Zanesljivost (še vedno pri teh letih), nizki stroški vzdrževanja (poceni deli in/ali redki obiski mehanika), soliden prtljažnik.
Predlagal bi ti Renault Megana, karavan. Diesel dCi 1.5, tistega, ko ima 105 ALI 110KM.
Takšnega sem jaz podaril starejšemu sinu. Že prej je bil v nulo servisiran, na privat servisu, a serviser je Kotek RENAUT mehanik (ima popoldanski s.p.).
Ima čez 250.000km in gre čisto v redu. Nekaj pikic rje je, a to bolj od kamenčkov, kot neka sistemska težava.
Stroškov poleg rednih servisov praktično ni. Poleti je zamenjal klima radiator in klima pumpo, material je bil 200€, delo 60 €.
Tako za začetek je to v redu.
Če bi se obnovili še injektorji (pa sicer ne vem, če bo to delal sin, ker ga namerava prodati in kupiti BMW).
Ampak pri unem drugem avtu se pričakujejo dosti višji stroški vzdrževanja.
Je pa sine strašno zadovoljen. Njegovi kolegi vozijo Subaruje in BMWje, poem pa se lučka prižge in nimajo denarja, da na servisu pošteno zrihtajo avto.
edi45 ::
ziga1990 ::
Bolš 20 let stara Honda, kot 10 let star Renault...
sarkazem nemoreš primerjat 20 let star avto z 10 let starim no neglede na znamko
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
kiFni ::
ziga1990 ::
^^ lahko deliš te izkušnje z nami?
glej ne dvomim da je 20let stara honda zanesljiva samo nima pa varnosti in tehnologije 10 let starega avtomobila
glej ne dvomim da je 20let stara honda zanesljiva samo nima pa varnosti in tehnologije 10 let starega avtomobila
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Nerdor ::
Ne bo držalo več, da so Honde zanesljive. To je držalo vse nekje do leta 1995, potem ne več. Novi Accordi so zelo dragi za vzdrževat, neoriginal delov ni, vse se naročuje original iz belgijskega skladišča. Turbina za dizel Accorda 2.2 cdti je 1500 eur + še stroški vgradnje. Dvomasni vstrajnik 1200-1300 plus stroški zamenjave in vgradnje. Če ima avto 200k km prevnoženi, obvezno da ti kupec garantira z papariji, da je turbino ali dvomasni vstrajnik zamenjal in da je ta zamenjal del še v garanciji. Če ne bo res sfaljen nakup z 7000 eur za 12 let star avto.
Za ta denar dobiš že faceliftan model accorda 2008 naprej, z 2.2 cdti z 150 konji.
Pa še to, leta 2015 je Honda v EU prenehala prodajati Accord, ker niso bili več konkurenčni VW, Audi, Škodi in Oplu v tem segmentu srednjih družinskih limuzin. Vsi našteti avti so na žalost, še enkrat, na žalost bolj zanesljivi, ja prav si prebral, bolj zanesljivi avtomobili, kot Honda, z več opreme kot Honda, dobesedno. Honda je z svojim 2.2 cdti manj zanesljiva kot EU dizli. Pri 200k km so 100% problemi z temi Hondinimi motorji (turbina ali dvomasni vstrajnik skor ziher). Da ne omenjam DPF filter regeneracijo, ki je še bolj obupna kot pri VW in Audiju.
Pa btw, Hondini 2.2 cdti potrebujejo posebno olje 0-30W, ki je najdražje za dizle. In to 6 litrov pri malem servisu. Plus je, da lahko računalnik po menjavi olja sam resetiraš, ni potreben noben priklop na računalnik. Zračni kabinski in v motorju, filter lahko sam zamenjaš, zelo enostavno pri omarici sovoznika (kabinski), pod airbagom. Avto, ki sem si ga sam zelo ogledal in do dobra preštudiral. Sam sem imel Hondo Accord letnik 1999 z 1.6 benzinskim motorjem. Zelo nezadovoljen. Do 300.000 km, premenjal pol motorja (sklopka, zgornji tefloni ventiljev, parkrat ventilje štelal, zamenjal razdelilno kapo, električne kable do svečk, svečke EKG na vsakih 60K km, ležaji so dragi, ker jih moraš original kupit, kljuka na vratih se je pokvarila, vsi elektromotorji za vrata in dva za dvih šip in podobno). Po moje bi bil bolj zadovoljen, če bi imel Opel Vectro dizla. :)
Bolj priporočam Renault Megana 1.6d, ki je novejši in tudi bolj sestavljen avto. Zakaj!? :) Namreč večina Accordov, ki so se prodajali v EU so bili sestavljeni v Angliji (vsi dizli in nekaj benzin serije). Malo jih je Japonskih (večina bencinarjev, noben dizel), te so bolje skup sestavljeni in več zdržijo.
PS: trenutno imam Golf Mark V 1.9 tdi, odličen avto, 310k km prevoženih, do sedaj samo grelne svečke menjal in ERG ventilj. Sklopka in turbina sta še prvi. Ker je 2004 letnik, nima DPF filtra, zato je bolj zanesljiv. Če primerjam z Hondo Accord 1.6 l.99, ni primerjave z VW, Honda je čisti jajc :)
Za ta denar dobiš že faceliftan model accorda 2008 naprej, z 2.2 cdti z 150 konji.
Pa še to, leta 2015 je Honda v EU prenehala prodajati Accord, ker niso bili več konkurenčni VW, Audi, Škodi in Oplu v tem segmentu srednjih družinskih limuzin. Vsi našteti avti so na žalost, še enkrat, na žalost bolj zanesljivi, ja prav si prebral, bolj zanesljivi avtomobili, kot Honda, z več opreme kot Honda, dobesedno. Honda je z svojim 2.2 cdti manj zanesljiva kot EU dizli. Pri 200k km so 100% problemi z temi Hondinimi motorji (turbina ali dvomasni vstrajnik skor ziher). Da ne omenjam DPF filter regeneracijo, ki je še bolj obupna kot pri VW in Audiju.
Pa btw, Hondini 2.2 cdti potrebujejo posebno olje 0-30W, ki je najdražje za dizle. In to 6 litrov pri malem servisu. Plus je, da lahko računalnik po menjavi olja sam resetiraš, ni potreben noben priklop na računalnik. Zračni kabinski in v motorju, filter lahko sam zamenjaš, zelo enostavno pri omarici sovoznika (kabinski), pod airbagom. Avto, ki sem si ga sam zelo ogledal in do dobra preštudiral. Sam sem imel Hondo Accord letnik 1999 z 1.6 benzinskim motorjem. Zelo nezadovoljen. Do 300.000 km, premenjal pol motorja (sklopka, zgornji tefloni ventiljev, parkrat ventilje štelal, zamenjal razdelilno kapo, električne kable do svečk, svečke EKG na vsakih 60K km, ležaji so dragi, ker jih moraš original kupit, kljuka na vratih se je pokvarila, vsi elektromotorji za vrata in dva za dvih šip in podobno). Po moje bi bil bolj zadovoljen, če bi imel Opel Vectro dizla. :)
Bolj priporočam Renault Megana 1.6d, ki je novejši in tudi bolj sestavljen avto. Zakaj!? :) Namreč večina Accordov, ki so se prodajali v EU so bili sestavljeni v Angliji (vsi dizli in nekaj benzin serije). Malo jih je Japonskih (večina bencinarjev, noben dizel), te so bolje skup sestavljeni in več zdržijo.
PS: trenutno imam Golf Mark V 1.9 tdi, odličen avto, 310k km prevoženih, do sedaj samo grelne svečke menjal in ERG ventilj. Sklopka in turbina sta še prvi. Ker je 2004 letnik, nima DPF filtra, zato je bolj zanesljiv. Če primerjam z Hondo Accord 1.6 l.99, ni primerjave z VW, Honda je čisti jajc :)
... for lifetime!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nerdor ()
Gr8t ::
http://avtonasveti.com/honda-accord-200...
Ne vem zakaj je tukaj sploh naveden minus poraba, a dejansko obstaja kdo, ki misli da tak avto pije samo 8l? Tak avto se kupi z 10l v mislih.
Sam sem Cliota RS kupil z 12l v mislih, imel sem 12,5l.
Lahko da pijejo 8-12l, nekateri kot je ta težka Honda Accord, tudi 8-15l, ampak neka realna poraba, če že kupiš avto z visokovrtečo mašino, je 10-11l. Nikakor pa ne 8l, to moraš bit res bolnik, da greš kupit tak avto, potem pa šparat. Recimo kak 1.0, sicer picajzel, pije 7l s priganjanjem (novejši verjetno tudi proti 6l, sam sem imel 2000) in si s tako vožnjo precej hitrejši kot Accord z 8l.
Best buy za naše slabe plače je navaden 1.6, ki ne gre nikamor s porabo 8-9l (sam bi sicer raje kakega Cliota 1.4 98, ki leti bolje, porabi pa verjetno ne čez 8l, ker je lažji), ali pa 1.6T s porabo okoli 10l, ki že kar dobro potegne.
1.8-2.0 sam ne bi kupoval v letu 2018, pa če se še tako malo voziš, to preprosto pije preveč za kar da ven.
edi45 ::
neverjetni99 ::
nsa_ag3nt ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Zadnje tedne raziskujem kateri avto bi bilo najbolj smotrno kupiti in po kilometrih tekstov sta se nekako iskristalizirala ta dva kandidata. Priznam, ne ravno kompatibilna, a dovolite da razložim.
Prvo, suhi podatki:
Budget: 7k a raje manj
Kilometri letno: 12.000, 80% mesto / 20% izleti
Glavna zahteva: Prijetna, kvalitetna notranjost in dober občutek pri vožnji
Dodatne zahteve: Zanesljivost (še vedno pri teh letih), nizki stroški vzdrževanja (poceni deli in/ali redki obiski mehanika), soliden prtljažnik.
Predlagal bi ti Renault Megana, karavan. Diesel dCi 1.5, tistega, ko ima 105 ALI 110KM.
Takšnega sem jaz podaril starejšemu sinu. Že prej je bil v nulo servisiran, na privat servisu, a serviser je Kotek RENAUT mehanik (ima popoldanski s.p.).
Ima čez 250.000km in gre čisto v redu. Nekaj pikic rje je, a to bolj od kamenčkov, kot neka sistemska težava.
Stroškov poleg rednih servisov praktično ni. Poleti je zamenjal klima radiator in klima pumpo, material je bil 200EUR, delo 60 EUR.
Tako za začetek je to v redu.
Če bi se obnovili še injektorji (pa sicer ne vem, če bo to delal sin, ker ga namerava prodati in kupiti BMW).
Ampak pri unem drugem avtu se pričakujejo dosti višji stroški vzdrževanja.
Je pa sine strašno zadovoljen. Njegovi kolegi vozijo Subaruje in BMWje, poem pa se lučka prižge in nimajo denarja, da na servisu pošteno zrihtajo avto.
Reno 1.5 dci motor ima probleme z ležaji na ojnicah, ki so preslabo dimenzionirane.
1x do 150 k km (raje prej) jih je potrebno zamenjati, nato ponavljati vajo vsakih 100 k km.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
matobeli ::
Ker je bil omenjen prostoren prtljažnik:
Honda Accord je samo limuzinska izvedenka (4vrata) in karavan, kar pomeni da ima res majhno luknjo za nakladat zadeve če nočeš met karavana.
Poglej še Mazda 6, za ta denar dobiš že gen2. Lepa notranjost in zunanjost, dobra lega na cesti, na voljo tudi v močnejših različicah, osnovna 120KM je sicer dovolj za ta avto, ampak poskočen je šele pri 140KM+
Hibe so pa bolj ali manj pleh (pa niti ta ni kritičen), vzdrževanje je lahko poceni če se malo znajdeš.
Bi pa kakorkoli predlagal bencinske izvedenke vseh avtomobilov z plinsko inštalacijo. Ker se z bencinarjem težje kritično nategneš.
Honda Accord je samo limuzinska izvedenka (4vrata) in karavan, kar pomeni da ima res majhno luknjo za nakladat zadeve če nočeš met karavana.
Poglej še Mazda 6, za ta denar dobiš že gen2. Lepa notranjost in zunanjost, dobra lega na cesti, na voljo tudi v močnejših različicah, osnovna 120KM je sicer dovolj za ta avto, ampak poskočen je šele pri 140KM+
Hibe so pa bolj ali manj pleh (pa niti ta ni kritičen), vzdrževanje je lahko poceni če se malo znajdeš.
Bi pa kakorkoli predlagal bencinske izvedenke vseh avtomobilov z plinsko inštalacijo. Ker se z bencinarjem težje kritično nategneš.
kiFni ::
neverjetni99 je izjavil:
Bolš 20 let stara Honda, kot 10 let star Renault...
Ma boljše 20 let stara Honda kot pa nov renault ne? Sploh nimam komentarja.. Ziher voziš tisto staro jajco Hondo Civic, ko se bolj dere kot gre.
Mel sem do lani Honda Civic 1.5i LS VTEC. Gre 190km/h, 84 kW/114hp, poraba od 5.5 - 7.5. ABS, servo volan/bremze, klima, airbagi,...
Ne govor če nisi nikol mel. Tud sam nisem bil glih ljubitelj hond dokler nisem kupil. Ko je edini letni strošek menjava olja in filtrov in vinjeta je prov fajn
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | nižji srednji razred - 3 vrata - dizel... (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 85273 (71037) | GrimReaper |
» | Renault vs ... (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27618 (25275) | krneki0001 |
» | Kateri avto vozite, katerega si želite? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12472 (10494) | Martin Krpan |
» | novi ceed ali 2-3 leta star accord?Oddelek: Loža | 2826 (2161) | e-marko |