» »

15let+ star rabljen avto

15let+ star rabljen avto

zobnik ::

Mal povejte, ko ste si kupil cca 15let star avto, kakšne stroške ste imel po 1000km vožnje ali po 5.000km.
Se mi zdi, da se kar hitro nabere za 500 in več dodatnih stroškov. O gumah in o glavnem jermenu (zobatem) nebi preveč pisal. Ampak o drugih delih, sklopka, izpušni, zavore, kolesni ležaji, roke, končniki, hladilnik...

svecka ::

odvnisno kako je zrabljen. Jaz sem kupil garažiranega 15 let starega cliota 2 z 88k kilometri. Takoj ko sem prebil mejo 150k je šlo vse v kur*** Ker je bil skoz v garaži je bil lep, čim pa ga redno uporabljaš na cesti, še posebej pozimi ko je sneg pa se kar pripravi na menjavo vseh delov, ker že zaradi starosti začnejo odpovedovati. v 5 letih je avto sedaj samo še za v smeti, ker dobesedno rjavi po vseh kotičkih in deli odpovedujejo kot po tekočem traku.

zobnik ::

Šlo vse, recimo kaj

Utk ::

20 let star avto rjavi? Kakšno presenečenje.

zobnik ::

Mam cliota l.2002 moj ne rjavi čisto nič, obrobe so kot pri novem avtu, živim v hribih, pesek na cesti, ogromno soli, ga ne perem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Utk ::

Ti imaš fejslift, ta je pocinkan v nulo in ne rjavi. 98 letnik pa ni tak.

zobnik ::

Mogoče, ker je še orginal pleh.

krneki ::

Jaz furam letnik 97 passata od njegovega začetka (še rumeni žmigavci:D, 1.6 bencin, 350.000 km). V zadnjih 5 letih bi rekel da je provprečju ene 400eur stroškov na leto. Ponavadi dele kupim na netu pa mi jih ugradi kakšen serviser, ali pa sam zamenjam, če ni preveč zafrknjeno. Drugače pa dela ko švicarska urca in noče crknit :)).

KTr1sk ::

čisto odvisno kako boš naletel, jaz sem imel starega hyundai Lantro, ker ni bila vredna nič (prodal za 160€ pred časom)..nisem niti glavnega servisa naredil..samo gledal sem da je brezhibna na cesti, zamenjati sem moral armotizerje in ploščice na bremzah, pa mislim da servo volan je nekaj cvilil jermen..nič kaj stroškov takrat...največji problem je bil pa pleh ;)
i7-11700kf,32gb-3200mhz,6700xt,nvme2x,hdd4x

zobnik ::

Moj je trenutno vreden 250 evrov....toliko so mi ponujal na FB. Nimam klime in nimam servo volana.

bozicek ::

Citroen C4 letnik 2004 (trivratna različica). Ni ravno 15 let star je pa blizu :)
Kupil sem ga 2014 ko je bil star 10 let, uvožen iz Italije.
Do sedaj je bilo menjav (cen ne vem na pamet tako da ne bom pisal):
Hladilnik je začel puščat (minimalen strošek)
Menjava paken in diskov

Strošek skupni me je prišel nekaj čez 700 evrov (nekega dne sem ga odpeljal na servis in rekel zamenjaj vse kar je fuč; takrat mi menjal pakne, diske in vse kar je povezano še spodaj) in še danes dela kot urca.

Servis me pride 140 evorov (letos Septembra), s tem da ga servisiram pri pooblaščenem (Jerovšek Grosuplje)

Imam še vse račune od servisov in popravil, tako da če je želja lahko tudi poslikam

Skratka razen nekaterih malenkosti (ki ne uplivajo na vožnjo ampak bolj na ugodje) dela tipitopi in ni nobenih problemov z njim
Darila letos samo za poredne

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bozicek ()

zobnik ::

Zavore, hladilnik, okol motorja, končnike, roke, zglobe, ležaje menjam sam.

Edino sklopke in izpušnega nebi. Pa velik servis tud ne

sam zdi se mi metanja denarja skoz okno, če ma recimo kak del mal lufta, ko na tehničnem še ni sporno, strošek je takoj 50-80 evrov za dele.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

kingsix ::

Jaz mam 12 let start avto, Renault Laguna 1.6 16v na LPG...zdaj ima blizu 300k km. Zanj sem dal pred 4 leti 3.5k EUR. Popravila so bila do zdaj skupno cca 1k - preventivno sem pač menjal sklopko in kup drugih zadev. Služi mi sedaj dobrih 110k km. Vozim pa se dokaj poceni, pije mi 10,5l pilna v povprečju z kar veliko mestne vožnje in 130-150 kmh po AC. Torej dam trenutno za 100km cca 6EUR. Pred leti pa je blo še ceneje (plin je bil 0.48 npr). Lani sem potoval po Poljski-Litvi, kjer sem tankal za 0,33-0,35EUR na liter.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

zobnik ::

tud moj je na plin, ampak poraba se giba nekje 7.5-8.5l.

matobeli ::

-Ampak o drugih delih, sklopka, izpušni, zavore, kolesni ležaji, roke, končniki, hladilnik...

Sklopko načeloma pogruntaš na testni vožnji, diske preizkusiš z zaviranjem (tresenje), vizualno (lepo svetleči diski) in preveriš še debelino. Kolesne ležaje slišiš. Hladilnik se zelo hitro vidi če pušča, dober indikator so tudi rezervna hladilna tekočina v prtljažniku.
Izpuh lahko veš samo to če "prdi" ali drugače brni, pogledaš lahko vizualno kolko je rjav.
Roke pa veš šele ko daš na dvigalo.

Kar je še ostalega za preverit je ročna zavora, alumulator, luči (če so motne, kam svetijo - zviti nosilci), VSA elektrika (šipe, ogledala, ogrevanje kabine, zadnjih šip, ogledal). Ob kontaktu se zasvetijo vse lučke, če manjka npr za airbag, potem ali ga nima ali ne dela in je lučka izklopljena.

Najbolš je kar na AMZS peljat na "pregled pred nakupom".

Moji 15 let stari avtomobili so bili vsi po vrsti veliki in japonski, ker imajo najmanj težav, predvsem z elektriko ki je največji sranje za popravljat. Nikoli dizl, najrajši sem imel predzadnjega z 2.3l naravno polnjenim bencinarjem.

Menjal nisem nikoli nič izrednega, še največ težav in stroškov sem imel z zavorami na enem, ampak je bila to hiba modela, pa še na začetku nisem vsega zrihtal kot bi mogel, pa me je potem lovilo.

DePalmo ::

Lej, star avto je star, koliko stroškov boš imel je pa odvisno od:
- katera znamka in model avta je
- kako je bil vzdrževan
- kako je bil vožen
- kok si picajzlast

Sem imel Peugeot 406 Coupe 2.0, letnik 2000. V moji lasti je bil 7 let, stroška v tem obdobju sem imel skoraj 12.000 EUR (všteto vse! tudi gume in zavarovanja). S tem da sem bil picajzlast in bi lahko bil še bolj in bi na hitro prišel na 20.000 EUR. Se mi je splačalo? Finančno ne, za dušo ja. Sem užival v avtu? Ja, ker je bil zelo udoben in ga občasno še vedno pogrešam, sem pa ves čas pogrešal tudi konje pa čeprav je šel čez 200. Me je kdo imel za norega ker sem toliko denarja zmetal v "stara jajca"? Defenitivno ja! Bi ponovil? Ob višku denarja, defenitivno ja! Ampak so drugi plani, hiša pač ni poceni.

kingsix ::

Star avto imaš več MOREBITNIH stroškov. ZAGOTOVO pa ni takšne izgube vrednosti kot pri novem.

Utk ::

Tako je. Za nekoga je nek avto kot šus, drugi bi pa zamenjal za 3 jurje stvari na njem. Da je 15 let star avto kot nov, stane. Če nisi nič menjal na njem ali lažeš ali pa res nisi, ampak bi resno moral.

KAVINSKY ::

12 ali 13 let star Suzuki 1.3 4WD kupljen z cca 40-50k km. Sedaj ima 20 let in 95k km. Vožen na kratke razdalje in po kolovozih, crknilo ni nič, zgolj vijak na glavi motorja je malo popustil in je olje ven kapljalo. Malo površinske rje se najde, pa voda menda pri vetrobranskem pušča, dobiš lužico pod podom če je močan naliv. Pa lonec je prerjavela zunanja plast. Notranja drži. Servis olje + filter je cca 50€.

Baja ::

dve leti nazaj sem dobil golfa 4 letnik 2000. takrat nabavil vse za velki servis + par amortizerjev + vse zavorne ploščice (~400e). delo je blo 0e. menjal sem tudi prve blatnike (blatniki+štrihanje ~150e). pa verjetno je šlo še ene 100e za drobnarije (abs senzor, diski, ...)

tomazic89 ::

Imel sem dva avta te starost (enega se vedno, ker je 'joy car').
Oba dobrih 300k km in situacija je pribilzno taksna:
- amortizerji (~200-300 eur)
- sklopka (~150-300 eur)
- izpuh (~50-150 eur)
- sanacija rje, v kolikor se pojavi in ce te moti (~100-500 eur)
- razni senzorji - ni nujno, pogosto pa se pojavi (abs, glavne/odmicne gredi, prostega teka) (~20-200 eur), tu je navadno tezava/strosek v diagnostiki.

Se kaj bi se naslo, ampak tega se spomnim iz glave.

Meizu ::

krneki je izjavil:

Jaz furam letnik 97 passata od njegovega začetka (še rumeni žmigavci:D, 1.6 bencin, 350.000 km). V zadnjih 5 letih bi rekel da je provprečju ene 400eur stroškov na leto. Ponavadi dele kupim na netu pa mi jih ugradi kakšen serviser, ali pa sam zamenjam, če ni preveč zafrknjeno. Drugače pa dela ko švicarska urca in noče crknit :)).


400eur stroškov z rednim servisom ter cestno takso vred?

MIHAc27 ::

Jaz imam trenutno 17let starega dizla Hyundai Trajet.
Ko sem ga nabavil sem takoj naredil še servis (sklopka, jermeni).
V dveh letih kar ga ima sem moral menjati še akumulator (malo kriv tudi sam, ker so bile cel teden prižgane luči),
končniki, senzorji za airbag, zavorne ploščice, zadaj je bil nekaj nagnit pa so mal na servisu pošvasal... pa šlo je enih 350-400€
Trenutno me čaka še menjava amontizerjev in ene luči, ker je svetilnost baje v podnu (tko trdi na tehničnem, jaz super vidim tudi ponoči).. pa bo še enih dobrih 200€.

Drugače sem pa z avtom zelo zadovoljen.

zobnik ::

Mojga noben mehanik ne zna popravljat je na plin, sam da prpeljem tja in omenim plin bi me najraje odgnal.
Zdej se vozim in popravljam sam, če plin kaj nebi delal poklčem mojstra v LJ pa poskusva s testerjem rešit.

Mi je letos v Tržiču crknil, bencin nič, plina pa kao polno, smo gledal, dva mehanik, nič jasnega, sem rekel dajmo nalit bencin notri, avto vergla, vžge in se peljem, do danes nič več težav. Fora je bla v plinskem števcu, ne dela mi več prav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Meizu ::

zobnik je izjavil:

Mojga noben mehanik ne zna popravljat je na plin, sam da prpeljem tja in omenim plin bi me najraje odgnal.
Zdej se vozim in popravljam sam, če plin kaj nebi delal poklčem mojstra v LJ pa poskusva s testerjem rešit.

Mi je letos v Tržiču crknil, bencin nič, plina pa kao polno, smo gledal, dva mehanik, nič jasnega, sem rekel dajmo nalit bencin notri, avto vergla, vžge in se peljem, do danes nič več težav. Fora je bla v plinskem števcu, ne dela mi več prav.


Kako to, da ne obstaja noben servis za plinska vozila? Malo čudno mi to zveni.

matobeli ::

Obstajajo, zobnik dela statistiko na vzorcu velikosti 2

Utk ::

Seveda obstajajo, samo plinski serviser ne bo popravljal drugega kot plina, navaden te pa hitro odpika, za vse je kriv plin. Ti se pa j**i.

matobeli ::

Velik serviserjev je slabih, to drži.
Drži tudi da jajc od avta nihče noče popravljat, plin je super izgovor.

krneki ::

Meizu je izjavil:

krneki je izjavil:

Jaz furam letnik 97 passata od njegovega začetka (še rumeni žmigavci:D, 1.6 bencin, 350.000 km). V zadnjih 5 letih bi rekel da je provprečju ene 400eur stroškov na leto. Ponavadi dele kupim na netu pa mi jih ugradi kakšen serviser, ali pa sam zamenjam, če ni preveč zafrknjeno. Drugače pa dela ko švicarska urca in noče crknit :)).


400eur stroškov z rednim servisom ter cestno takso vred?


400eur stroškov s servisi (redni je cca. 150eur pri vw).

Cervantes ::

Imel sem 22let Subaru Legacy.
300k+.
Menjal sklopko, pa še to sem skuril sam.

Meizu ::

krneki je izjavil:

Meizu je izjavil:

krneki je izjavil:

Jaz furam letnik 97 passata od njegovega začetka (še rumeni žmigavci:D, 1.6 bencin, 350.000 km). V zadnjih 5 letih bi rekel da je provprečju ene 400eur stroškov na leto. Ponavadi dele kupim na netu pa mi jih ugradi kakšen serviser, ali pa sam zamenjam, če ni preveč zafrknjeno. Drugače pa dela ko švicarska urca in noče crknit :)).


400eur stroškov z rednim servisom ter cestno takso vred?


400eur stroškov s servisi (redni je cca. 150eur pri vw).


Ne vem ali si štel v to cifro tudi cestno takso. Če slednje drži, potem imaš fin šparovc.

krneki ::

Podaljšanje registracije je ene 250eur (tehnični, taksa, zavarovanje...).

zobnik ::

Sta dva v Ljubljani za moj plinski sistem, samo lokalni mehaniki nočejo šarit po takem avtu.
Vgrajen v Bosni, ampak oba serviserja sistem poznata, kolk pa znata popravljat je pa druga zgodba. Mislim da od njuju noben....nekaj bi šarli, ampak težko vrjamem d abi se zrihtal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

matobeli ::

Kater ti je pa boljši?

MostWanted ::

kia picanto l2005 v treh letih sem lani menjal olje pa filter. drugače nobenih težav. 300€ cestninska dajatev tehnični zavarovanje. to je to. druga pares nimaš kaj menjavat kot pa ko crkne.

zobnik ::

Še svojih sistemov ne znajo zrihtat, znajo edino ga ven vržt in vgradit svojga, ki ag poznajo. V programu za plin imaš en kup možnosti za nastavitve potem moraš pa še upoštevat glavni računalnik in vsak sistem se drugače obnaša pri drugi znamki motorja. Tak da nastavit da bo deloval v popolnost je misija zelo težka, če sistem ni niš. Poljski sistem, Bosna vgradila.
Tak da še vedno sem pri tem, da ni mojstra ki bi mi porihtal, da nebi včas po mestu zatreslo motorja.

Meizu ::

krneki je izjavil:

Podaljšanje registracije je ene 250eur (tehnični, taksa, zavarovanje...).


Da, to je še vedno 250eur manj kot jaz plačam samo za letno zavarovanje za moj avto.

Top!

Big_Al ::

s1m0n ::

Naš bo počasi dopolnil 17 let. Zadnja 3 leta smo imeli malo več stroškov.
Drugače pa je nekje letno 300€ (registracija, zavarovanje) ter nekje do 100€ domač servis (olje, filtri).

Ta zadnja tri leta pa je bilo stroškov več kot je sam avto vreden! Od nosilca motorja, rok do diskov, zavornih. Nekje 600-800€ dodatno skupaj v teh treh letih.

hojnikb ::

Kupil Rover 214i z 17 leti. Treba je blo menjat jermen, vodno pumpo (cca 200e z delom), termostat. Preventivno sn menjal se ploscice, vse filtre. Pa seveda komplet gum.

Glede na starost in eksoticnost je dejansko bil zelo pocen avto. Ce imas sreco, se se vedno najde kaksen lepo ohranjen za pest riza.
Se vedno sluzi svojmu namenu, sam ni vec v moji uporabi ;)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Meizu ::

hojnikb je izjavil:

Kupil Rover 214i z 17 leti. Treba je blo menjat jermen, vodno pumpo (cca 200e z delom), termostat. Preventivno sn menjal se ploscice, vse filtre. Pa seveda komplet gum.

Glede na starost in eksoticnost je dejansko bil zelo pocen avto. Se vedno sluzi svojmu namenu, sam ni vec v moji uporabi ;)


joj ti roverji so bili problematični. Pri našem 414i je bila fuč glava motorja, ecu, menjalnik, amortizerji, odstopila je stropna prevleka.... Ni da ni.

Ni bilo dneva ko nisem imel želje ga razmontirat na prafaktorje in odpeljat na odpad.

hojnikb ::

najbol problematicno je blo tesnilo glave (rakrana K serije) ostale zadeve so bol posledica obrabe in starosti kot karkoli druga.
Sicer od 4 roverjov pri hisi noben ni mel tezav s tem tesnilom...

Glede na ceno teh avtov pa ce nimas glih 2 levih rok, pac nabavis 2 in sraufas. Tako sn js naredu, ker sn dobil rezervnega (identicn spec mojmu dailyu) za drobiz. Beats furanju po odpadih.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Meizu ::

hojnikb je izjavil:

najbol problematicno je blo tesnilo glave (rakrana K serije) ostale zadeve so bol posledica obrabe in starosti kot karkoli druga.
Sicer od 4 roverjov pri hisi noben ni mel tezav s tem tesnilom...

Glede na ceno teh avtov pa ce nimas glih 2 levih rok, pac nabavis 2 in sraufas. Tako sn js naredu, ker sn dobil rezervnega (identicn spec mojmu dailyu) za drobiz. Beats furanju po odpadih.



No ja to drži. Nam je tesnilo seveda šlo in tudi glavo je blo treba brusit, uglavnem v našega se je zmetalo toliko denarja, da bi s kumulativnim zneskom komot privoščil enga konkretnega BMWja.

hojnikb ::

mja, pri taki starosti nima smisla rihtat kej, ce ze swappas komplet motor, je cenej.
#brezpodpisa

celada ::

Na 15 let stari fiesti sm meu v 50k km (malce vec k dve leti ). Stroskov izven rednih servisov pa mojega zajeba ko sem zlomil nosilec motorja ( popravilo je bilo 60€) je blo cca 350€. To je sla sklopka pa ventil za gretje v kabini.
Trenutni bmw e46 po 11k km in starosti 15 let ni se imel izrednih stroskov.

zobnik ::

MostWanted je izjavil:

druga pares nimaš kaj menjavat kot pa ko crkne.



točno tako, ampak rabiš asistenco od Triglava


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7611962 (8504) WizzardOfOZ
»

Najcenejša avtomobilska znamka za vzdrževanje.. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8216655 (13237) starfotr
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911393 (4767) zobnik
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15328694 (23921) Heavy

Več podobnih tem