vir: TheNextWeb
Čeprav je videti, da so ekipne igre postale glavna tarča raziskovalcev umetne inteligence, pa tudi njihova nekdanja ljubica, Starcraft 2, ni pozabljena. Inženirji pri Tencentu so pokazali dva AI agenta, ki sta nadvladala tiste, ki jih dobimo skupaj z igro. Sam uspeh niti ni revolucionaren; je pa za vse, ki jih zanima razvoj umetne inteligence, zelo zanimiv vpogled v postopke, ki so razvijalce vodili in so jih dovolj jedrnato popisali.
Med obema botoma namreč zgolj prvi uporablja deep learning, medtem ko ga drugi (še) ne. TSTARBOT1 je agent, ki se v svoji nevronski mreži odloča med 165 makro ukazi, kot je grajenje posameznih stavb, medtem ko ga podrobnosti ne zanimajo. TSTARBOT2 pa je skupek množice hierarhično organiziranih, rigidno sprogramiranih podagentov, od katerih je vsak mojster na svojem ozkem področju. Zanimivi so rezultati testiranj. Po eni plati je bil hardcoded bot uspešnejši v boju z najmočnejšo Blizzardovo pametjo (ki močno goljufa), saj je zmagal v 90%, medtem ko je bil učeni bot slabši z 71%. Po drugi plati je slednji vsakič premlatil kamerada, ko sta se spoprijela med seboj - ker se je naučil uporabiti Zerg rush, proti kateremu okoreli nasprotnik ni imel odgovora. Naslednji korak je seveda še Tstarbota 2 podvreči iterativnemu učenju.
Objavo pa je mogoče brati tudi malo drugače - kot napoved Tencentovega dvoboja z DeepMindom, saj že ptički čivkajo, da je kitajski velikan eden od glavnih akterjev v tamkajšnji strategiji globalne nadvlade pri umetni inteligenci. Pa čeprav so Kitajci pred tedni skušali malo umirjati konje.