» »

Tencentova strojna pamet premaguje tisto v Starcraftu 2

Tencentova strojna pamet premaguje tisto v Starcraftu 2

TheNextWeb - V Tencentovem laboratoriju za umetno inteligenco so razvili dva bota, ki premagujeta najtežjo Blizzardovo vgrajeno pamet.

Čeprav je videti, da so ekipne igre postale glavna tarča raziskovalcev umetne inteligence, pa tudi njihova nekdanja ljubica, Starcraft 2, ni pozabljena. Inženirji pri Tencentu so pokazali dva AI agenta, ki sta nadvladala tiste, ki jih dobimo skupaj z igro. Sam uspeh niti ni revolucionaren; je pa za vse, ki jih zanima razvoj umetne inteligence, zelo zanimiv vpogled v postopke, ki so razvijalce vodili in so jih dovolj jedrnato popisali.

Med obema botoma namreč zgolj prvi uporablja deep learning, medtem ko ga drugi (še) ne. TSTARBOT1 je agent, ki se v svoji nevronski mreži odloča med 165 makro ukazi, kot je grajenje posameznih stavb, medtem ko ga podrobnosti ne zanimajo. TSTARBOT2 pa je skupek množice hierarhično organiziranih, rigidno sprogramiranih podagentov, od katerih je vsak mojster na svojem ozkem področju. Zanimivi so rezultati testiranj. Po eni plati je bil hardcoded bot uspešnejši v boju z najmočnejšo Blizzardovo pametjo (ki močno goljufa), saj je zmagal v 90%, medtem ko je bil učeni bot slabši z 71%. Po drugi plati je slednji vsakič premlatil kamerada, ko sta se spoprijela med seboj - ker se je naučil uporabiti Zerg rush, proti kateremu okoreli nasprotnik ni imel odgovora. Naslednji korak je seveda še Tstarbota 2 podvreči iterativnemu učenju.

Objavo pa je mogoče brati tudi malo drugače - kot napoved Tencentovega dvoboja z DeepMindom, saj že ptički čivkajo, da je kitajski velikan eden od glavnih akterjev v tamkajšnji strategiji globalne nadvlade pri umetni inteligenci. Pa čeprav so Kitajci pred tedni skušali malo umirjati konje.

13 komentarjev

bajsibajsi ::

AI je se mnogo dalec pred tem, da premaga top SC2 igralce.

Zheegec ::

Ja, samo tole niti ni tako zelo slabo. Brutal AI v Starcraft 2 goljufa.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Glugy ::

V bistvu je to AI ki ne goljufa proti AI ki goljufa. Vseeno zanimivo.

gendale2018 ::

nikoli ne igram na težjih težavnostih ker potem ai goljufa, kar mi gre na živce
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene

Swen F@tt ::

Ker bot je to? Ma on, T-str, ane.
WingMan ^^

TheBlueOne ::

bajsibajsi je izjavil:

AI je se mnogo dalec pred tem, da premaga top SC2 igralce.


Zna biti, da jih ne bo se zelo zelo dolgo. Predvidevam, da se je za AI zelo tezko prilagoditi, ko pridejo spremembe "rebalance", kar pa je u SC2 kar pogosto.

adhoc ::

Slika novice pa iz CO-OP misij :)

sash69 ::

v boju z najmočnejšo Blizzardovo pametjo (ki močno goljufa)


Sicer igre ne igram, ampak me vseeno zanima kako ... goljufa? Ali se mu hitreje zgradijo stavbe, dobi več resourcov, kaj drugega?
So, Eclipse and Xdebug walk into a bar, and then my Apache server dies.

Zheegec ::

Brutal AI dobi več resourcov.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Aggressor ::

Več resourcov + poln pogled po karti, kar pomeni, da ves čas vidi, kjer imaš enote in kaj delaš.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

louser ::

TheBlueOne je izjavil:

bajsibajsi je izjavil:

AI je se mnogo dalec pred tem, da premaga top SC2 igralce.


Zna biti, da jih ne bo se zelo zelo dolgo. Predvidevam, da se je za AI zelo tezko prilagoditi, ko pridejo spremembe "rebalance", kar pa je u SC2 kar pogosto.

Ne spremembe, nego dohajanje mete.

Ghost7 ::

Aggressor je izjavil:

Več resourcov + poln pogled po karti, kar pomeni, da ves čas vidi, kjer imaš enote in kaj delaš.


Ok, itaq da dobi, sej je dejansko računalnik, ki poganja igro in načeloma lahko brez da vidi kaj delaš, ve kaj delaš :D Dejansko deluje kot koda in ne igra igre vizualno :D

Sej ne da pametujem, ampak dejansko je zanimiv princip AI kako kot nasprotnik igra proti nam.

Meni je recimo zanimivo, kako zlahkoto z malim "kmetom" spelješ celotno floto drugam, (ker je prioriteta napadanja na "vojaka" ne na stavbe) kjer imaš postavljeno obrambo in mu jo razbiješ. Ko igram online, nasprotnik tega ne bi dopustil, ker bi nazaj preusmeril focus na pomembne stvari. Single player igram na HARD.

Je pa tako, če že brutal goljufa, zakja goljufa? Zakaj dobi več resourcev? Vse to se da izklopit, da pač računalnik to ignorira. Zato ne razumem zakaj goljufa. Že s posnetki top igralcev je igra brutal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

MrStein ::

Goljufa zato, da doseže boljši rezultat.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AI AlphaStar dosegel stopnjo velemojstra

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
64539 (3220) TheBlueOne
»

Microsoftova umetna inteligenca blesti v Ms. Pac-Manu

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
267143 (4797) Isotropic
»

Zadnja priložnost za človeštvo v goju (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5018270 (16382) jype
»

Tema o umetni inteligenci (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
10516199 (13140) vostok_1

Več podobnih tem