Forum » Loža » DPD rant
DPD rant
IcyFox ::
Živjo, vem da že obstajajo tema, pa bi zaradi vidljivosti odprl novo, da se lahko tudi vi izognete nesposobnosti dostavne službe DPD...
Torej, prejšnji teden naročil paket iz slovenske spletne trgovine in sem izbral DPD kot dostavno službo, ker v preteklosti še ni bilo slabih izkušenj...
In mi en dan pred doumnvevno dostavo pošljejo, da bodo drug dan dostavljali in da naj imam pripravljen točen znesek. Pričakoval sem, da bom na dan dostave dobil SMS, kjer bo okvirna ura dostava (to so včasih pošiljali), ampak tega SMSa ni bilo... Sem mislil dobro, itak sem doma, bo pa že pozvonil ko bo dostavljal. In grem enkrat tisti dan na njihovo tracking stran, in vidim neuspel poskus dostave... pogledam na vhodna vrata in sem imel nabit listek o neuspeli dostavi pov ure nazaj... dostavljalec ni bil toliko, da bi pred dostavo poklical ali vsaj pozvonil na hišni zvonec. Kličem na njihov klicni center, kjer mi gospa zatrdi, da je dostavljalec "2x potrobil" in da je smatral, da me ni doma, ker se nisem "odzval"... Že tu sem bil pripravljen samo poslati paket nazaj in ga naročiti preko druge dostavne službe, ampak sem rekel, bomo videli kaj bo jutri.
Drug dan me dostavljalec zjutraj pokliče, in mi pove da ima paket zame, nakar se dogovoriva, da mi ga bo dostavil na delovno mesto. Vse se zmeniva in čez kako uro ga pokličem nazaj in povprašam, kdaj bo ta paket dostavljal (ker ne bom cel dan v službi). In mi reče "v pov ure, največ eni uri". Čakal sem ga skoraj dve uri, vmes sem ga večkrat poklical, a se nikoli ni oglasil. Pa sem ponovno klical njihov klicni center, kjer mi je njihova uslužbenka povedala, da je dostavljalec paket že vrnil v dostavni center in je za danes zaključil, in da ga ona več ne more dobiti na telefon! Seveda je, klasično, rekla da bo informacijo posredovala naprej, ampak dvomim da se bo to res zgodilo. Rekla je tudi, da bodo jutri ponovno poskusili, a ker sem imel dovolj, sem paket poslal nazaj. Ga bom magari še enkrat naročil z drugo dostavno službo, samo da se izognem tem šalabajzerjem.
Torej, na vsak način se izogibajte DPD. Lahko še povem, da z drugimi službami (UPS, GLS) nikoli nisem imel težav, pa sem naročil že ogromno paketov in so precej večje firme kot ta DPD (ravno zato se mi zdi, da bi se morali še bolj truditi)...
Torej, prejšnji teden naročil paket iz slovenske spletne trgovine in sem izbral DPD kot dostavno službo, ker v preteklosti še ni bilo slabih izkušenj...
In mi en dan pred doumnvevno dostavo pošljejo, da bodo drug dan dostavljali in da naj imam pripravljen točen znesek. Pričakoval sem, da bom na dan dostave dobil SMS, kjer bo okvirna ura dostava (to so včasih pošiljali), ampak tega SMSa ni bilo... Sem mislil dobro, itak sem doma, bo pa že pozvonil ko bo dostavljal. In grem enkrat tisti dan na njihovo tracking stran, in vidim neuspel poskus dostave... pogledam na vhodna vrata in sem imel nabit listek o neuspeli dostavi pov ure nazaj... dostavljalec ni bil toliko, da bi pred dostavo poklical ali vsaj pozvonil na hišni zvonec. Kličem na njihov klicni center, kjer mi gospa zatrdi, da je dostavljalec "2x potrobil" in da je smatral, da me ni doma, ker se nisem "odzval"... Že tu sem bil pripravljen samo poslati paket nazaj in ga naročiti preko druge dostavne službe, ampak sem rekel, bomo videli kaj bo jutri.
Drug dan me dostavljalec zjutraj pokliče, in mi pove da ima paket zame, nakar se dogovoriva, da mi ga bo dostavil na delovno mesto. Vse se zmeniva in čez kako uro ga pokličem nazaj in povprašam, kdaj bo ta paket dostavljal (ker ne bom cel dan v službi). In mi reče "v pov ure, največ eni uri". Čakal sem ga skoraj dve uri, vmes sem ga večkrat poklical, a se nikoli ni oglasil. Pa sem ponovno klical njihov klicni center, kjer mi je njihova uslužbenka povedala, da je dostavljalec paket že vrnil v dostavni center in je za danes zaključil, in da ga ona več ne more dobiti na telefon! Seveda je, klasično, rekla da bo informacijo posredovala naprej, ampak dvomim da se bo to res zgodilo. Rekla je tudi, da bodo jutri ponovno poskusili, a ker sem imel dovolj, sem paket poslal nazaj. Ga bom magari še enkrat naročil z drugo dostavno službo, samo da se izognem tem šalabajzerjem.
Torej, na vsak način se izogibajte DPD. Lahko še povem, da z drugimi službami (UPS, GLS) nikoli nisem imel težav, pa sem naročil že ogromno paketov in so precej večje firme kot ta DPD (ravno zato se mi zdi, da bi se morali še bolj truditi)...
- spremenil: IcyFox ()
amacar ::
Js pa sem imel podoben problem z GLS, tako da ne uporabljati GLS.
Nekdo drug pa s pošto Slovenija, nekdo drug pa UPS.
Sklep: ne uporabljajte pošte, vedno prevzamite osebno, tudi s kitajske.
Nekdo drug pa s pošto Slovenija, nekdo drug pa UPS.
Sklep: ne uporabljajte pošte, vedno prevzamite osebno, tudi s kitajske.
Baja ::
jaz do zdaj z njimi nisem imel problemov. letos sem dobil prek njih 10+ paketov, zjutraj so vedno poslali sms, tudi vedno so prišli v obljubljenem času. mogoče si samo naletel na kakega zabušanta.
pozitivno me je presenetil tip, ki dostavja na firmo. poklical me je samo prvič, da je pred vrati s paketom (vhod ni glih očiten). vse naslednje pakete mi je dostavil v pisarno.
pozitivno me je presenetil tip, ki dostavja na firmo. poklical me je samo prvič, da je pred vrati s paketom (vhod ni glih očiten). vse naslednje pakete mi je dostavil v pisarno.
IcyFox ::
jaz do zdaj z njimi nisem imel problemov. letos sem dobil prek njih 10+ paketov, zjutraj so vedno poslali sms, tudi vedno so prišli v obljubljenem času. mogoče si samo naletel na kakega zabušanta.
pozitivno me je presenetil tip, ki dostavja na firmo. poklical me je samo prvič, da je pred vrati s paketom (vhod ni glih očiten). vse naslednje pakete mi je dostavil v pisarno.
Fora je v tem, da sta bila dva različna dostavljalca v dveh dneh...
IcyFox ::
starfotr ::
Pač, smotani kurirji na nekaterih rajonih. Ne glede na dostavno službo. Ima pa DPD zelo dobro spletno stran s sledenjem. Res, super zadovoljen. Kot tudi z email, sms in ostalimi obvestili. Imam pa slabo izkušnjo s poškodbami, namreč niso mi odobrili poškodbe pošiljke, mi je nato trgovec dal denar nazaj. To jim štejem kot vrhunski šalabajz.
Kolega je šel delat na DPD, prej je bil pri GLS. Ker imajo pri DPD boljša vozila, beri imajo zavore in dobre gume.
Drugače je pa isti k kaj izbereš. Mi v firmi imamo GLS, TNT in še nekaj drugih firm, tako da, izbereš tisto, kar ti je prioriteta. Ali je to cena, hitrost, velikost paketa, dostava v kako specifično državo ipd.
So nam pa že skoraj vsi kurirji izgubili, poškodovali ali kako drugače zagodli s paketi in dostavami.
Kolega je šel delat na DPD, prej je bil pri GLS. Ker imajo pri DPD boljša vozila, beri imajo zavore in dobre gume.
Drugače je pa isti k kaj izbereš. Mi v firmi imamo GLS, TNT in še nekaj drugih firm, tako da, izbereš tisto, kar ti je prioriteta. Ali je to cena, hitrost, velikost paketa, dostava v kako specifično državo ipd.
So nam pa že skoraj vsi kurirji izgubili, poškodovali ali kako drugače zagodli s paketi in dostavami.
IcyFox ::
Res bv, zato sem tudi poslal nazaj pa bom šel naslednji teden sam prevzet. Če je pri vseh tako, potem res človek ne ve kako se lahko zanese, če bi šlo za kak bolj važen paket...
darkolord ::
Pri DPD-ju je problem malo (precej) večji kot samo občasen slab dan kurirja.
Jaz sem poskušal z njimi pošiljati v tujino pa je bil drek.
Se zmenim za željeni čas prevzema (do 14. ure), rečejo OK. Naslednje jutro mi spremenijo čas na >16h. Hočem spremeniti naslov prevzema, pa rečejo da ne gre, ker je kurir tam (4 minute stran) že pobiral, in da lahko šele jutri. Ajde. Označijo, naj me kurir obvezno pokliče. Seveda ga ni bilo niti me ni poklical.
Sem moral dati na UPS (85 eur), ker je bila ob tisti uri to edina opcija, da gre še pravočasno skozi.
Pri prejemu moram pa DPD in GLS kurirje vedno loviti po mestu, ker so overloadani in če te najdejo v 30 sekundah, so že na poti k drugi stranki.
Jaz sem poskušal z njimi pošiljati v tujino pa je bil drek.
Se zmenim za željeni čas prevzema (do 14. ure), rečejo OK. Naslednje jutro mi spremenijo čas na >16h. Hočem spremeniti naslov prevzema, pa rečejo da ne gre, ker je kurir tam (4 minute stran) že pobiral, in da lahko šele jutri. Ajde. Označijo, naj me kurir obvezno pokliče. Seveda ga ni bilo niti me ni poklical.
Sem moral dati na UPS (85 eur), ker je bila ob tisti uri to edina opcija, da gre še pravočasno skozi.
Pri prejemu moram pa DPD in GLS kurirje vedno loviti po mestu, ker so overloadani in če te najdejo v 30 sekundah, so že na poti k drugi stranki.
Baja ::
Res bv, zato sem tudi poslal nazaj pa bom šel naslednji teden sam prevzet. Če je pri vseh tako, potem res človek ne ve kako se lahko zanese, če bi šlo za kak bolj važen paket...
ker v preteklosti še ni bilo slabih izkušenj...
nihče ni 100%. če delaš, delaš tudi napake. pomembno je samo, če si se kaj iz njih naučil. svoj rant pošlji na vse naslove DPD-ja, ki jih najdeš, pa do kakšnega višjega lahko probaš po telefonu priti. mogoče v rajonu dobite drugega šoferja in bo spet brez slabih izkušenj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Baja ()
IcyFox ::
Res bv, zato sem tudi poslal nazaj pa bom šel naslednji teden sam prevzet. Če je pri vseh tako, potem res človek ne ve kako se lahko zanese, če bi šlo za kak bolj važen paket...
ker v preteklosti še ni bilo slabih izkušenj...
nihče ni 100%. če delaš, delaš tudi napake. pomembno je samo, če si se kaj iz njih naučil. svoj rant pošlji na vse naslove DPD-ja, ki jih najdeš, pa do kakšnega višjega lahko probaš po telefonu priti. mogoče v rajonu dobite drugega šoferja in bo spet brez slabih izkušenj.
Sej to razumem, da lahko pride do problemov in da so napake čisto človeške, sam ta situacija drugi dan se mi je zdela pa totalno nategovanje. Po telefonu nisem mogel do nikogar prit, so vsi zelo "zasedeni", sem pa napisal dolgo pritožbo po mailu...
Ganon ::
Jaz vedno, če je le možno, izberem Pošto Slovenije. Ker paket pustijo na najbližji enoti in je takoj dosegljiv.
louser ::
Js pa sem imel podoben problem z GLS, tako da ne uporabljati GLS.
Nekdo drug pa s pošto Slovenija, nekdo drug pa UPS.
Sklep: ne uporabljajte pošte, vedno prevzamite osebno, tudi s kitajske.
Sklep je, da naročujte iz Kitajske s poceni poštnino, da se našim dostavnim službam ne bo več splačalo dostavljati.
DPD je sicer čisto soliden kurir, ko nimajo gneče.
Ko imajo gnečo ter voznik že tretji ali četrti dan zapored dela po 12,13 ur, dobiš samo obvestilo, da prejemnika ni bilo doma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: louser ()
Gagatronix ::
starfotr ::
Pošta je okorel sistem, težko se privaja na novosti. Medtem, ko imajo kurirji že dolgo mobilne terminale, jih je pošta uvedla šele nedavno. Pa še to imajo ene jebene telefone, sploh ne porfi naprav.
Pos terminalov tudi niso imeli dolgo. In tako dalje.
Pos terminalov tudi niso imeli dolgo. In tako dalje.
Gagatronix ::
To ne razlozi zka v nasm bloku postar sam nafukava listke v kaslce namest da bi pozvonu. Al pa v prvmu vhodu pusti listke za cetrti.
d4vid ::
V firmi posljemo prek dpd povprecno cca 150 paketov dnevno.
Se zgodi, da se kak paket poskoduje ali pa pozabi v dostavnem centru, kdaj pa kdaj tudi neuspeli poskus dostave.
Opisane tezave imas zaradi kurirjev, naslednjic izberi dostavo s dostavno sluzbo, ki ima OK kurirje v vasem koncu.
Je cisto mozno, da mate na vasem koncu preobremenjene kurirje in se jim mudi...
Po drugi strani pa so kurirji placani glede na dostavljene pakete. Ce ti paket pusti npr. na petrolu, ne dobi placane dostave.
Se zgodi, da se kak paket poskoduje ali pa pozabi v dostavnem centru, kdaj pa kdaj tudi neuspeli poskus dostave.
Opisane tezave imas zaradi kurirjev, naslednjic izberi dostavo s dostavno sluzbo, ki ima OK kurirje v vasem koncu.
Je cisto mozno, da mate na vasem koncu preobremenjene kurirje in se jim mudi...
Po drugi strani pa so kurirji placani glede na dostavljene pakete. Ce ti paket pusti npr. na petrolu, ne dobi placane dostave.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UPS - hitra dostava My Ass (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 32614 (12664) | Marina2 |
» | DPD pustil paket v veži bloka (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11614 (9612) | Zelnick |
» | Izgubljena pošiljka (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18966 (11596) | Šimpanz |
» | DPD - uničen paket - povrnitev škode?Oddelek: Loža | 8245 (6221) | blackbfm |
» | Dostavna služba dostavila kr nekomu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 24074 (17566) | xxxul |