Forum » Strojna oprema » NVIDIA Turing - Uvod v RTX
NVIDIA Turing - Uvod v RTX
Temo vidijo: vsi
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
če smo realni je kar veliko špilov, ki predstavljajo ta problem
Ja, ker so spisani za drek. Ce v eni igri ni, v drugi pa in se gre za isti tip igre, pol bi lahko vedel kaj je problem.
Ja cpu bottleneck je posledica, ce je spil v kurcu narjen. Procesor in graficna sta se vedno enako hitra, ce ga software ne izkoristi optimalno je pac softwer kriv. Za to pa rabis i999, da lahko potem zmazki od iger normalno laufajo dandanes. Medtem pa optimizirane igre laufajo na i3 z isto grafiko enako dobro.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
tikitoki ::
če smo realni je kar veliko špilov, ki predstavljajo ta problem
Ja, ker so spisani za drek. Ce v eni igri ni, v drugi pa in se gre za isti tip igre, pol bi lahko vedel kaj je problem.
Ja cpu bottleneck je posledica, ce je spil v kurcu narjen. Procesor in graficna sta se vedno enako hitra, ce ga software ne izkoristi optimalno je pac softwer kriv. Za to pa rabis i999, da lahko potem zmazki od iger normalno laufajo dandanes. Medtem pa optimizirane igre laufajo na i3 z isto grafiko enako dobro.
Pazi, da tega ne vidi Firesnake, te bo flejmu.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
Predator X je izjavil:
Potem pa razloži zakaj je DX12 hitrejši, če ni razlike med GPU performancom med DX12 in DX11.
DX12 si predstavljal, kot neke vrste low level API za dostop do graficnih funkcij, kar pomeni precej manj overhead-a pri izvajanju operacij = vec operacij na sekundo = boljsi performance. Neke vrste Microsoft odgovor na AMD Vulcan.
Seveda pa morajo developerji pravilno zimplementirat DX12 API klice in pac svoje pogone razvit v tej smeri. Najboljsi rezultat bi verjetno dobili, ce bi nek engine oz. igro razvili ze od zacetka z DX12 v mislih, tako pa ponavadi kasneje doimplementirajo zadevo in ne deluje ravno optimalno.
Ampak saj bo. BFV je kar dober korak v tej smeri, samo se malce morajo pofixat zadevo.
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
FlyingBee ::
Verjetno bodo šele naslednjega zares dobro zagrabili, glede na to koliko časa so dx9 mleli in potem šele dx11 zares skoraj vsi, zdaj pa ga bodo še nekaj časa.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Predator X ::
Predator X je izjavil:
Potem pa razloži zakaj je DX12 hitrejši, če ni razlike med GPU performancom med DX12 in DX11.
DX12 si predstavljal, kot neke vrste low level API za dostop do graficnih funkcij, kar pomeni precej manj overhead-a pri izvajanju operacij = vec operacij na sekundo = boljsi performance. Neke vrste Microsoft odgovor na AMD Vulcan.
Seveda pa morajo developerji pravilno zimplementirat DX12 API klice in pac svoje pogone razvit v tej smeri. Najboljsi rezultat bi verjetno dobili, ce bi nek engine oz. igro razvili ze od zacetka z DX12 v mislih, tako pa ponavadi kasneje doimplementirajo zadevo in ne deluje ravno optimalno.
Ampak saj bo. BFV je kar dober korak v tej smeri, samo se malce morajo pofixat zadevo.![]()
to se razume, ampak Seba22 ne razume tega.
Dejansko overhead onemogoči pravi potencial procesorja. Še vseeno pa to pomeni CPU bottleneck, če GPU čaka na CPU.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
Ce mora GPU dolgo cakat na CPU, potem so developerji nekje zajebali IMO. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Seba22 ::
Predator X je izjavil:
Predator X je izjavil:
Potem pa razloži zakaj je DX12 hitrejši, če ni razlike med GPU performancom med DX12 in DX11.
DX12 si predstavljal, kot neke vrste low level API za dostop do graficnih funkcij, kar pomeni precej manj overhead-a pri izvajanju operacij = vec operacij na sekundo = boljsi performance. Neke vrste Microsoft odgovor na AMD Vulcan.
Seveda pa morajo developerji pravilno zimplementirat DX12 API klice in pac svoje pogone razvit v tej smeri. Najboljsi rezultat bi verjetno dobili, ce bi nek engine oz. igro razvili ze od zacetka z DX12 v mislih, tako pa ponavadi kasneje doimplementirajo zadevo in ne deluje ravno optimalno.
Ampak saj bo. BFV je kar dober korak v tej smeri, samo se malce morajo pofixat zadevo.![]()
to se razume, ampak Seba22 ne razume tega.
Dejansko overhead onemogoči pravi potencial procesorja. Še vseeno pa to pomeni CPU bottleneck, če GPU čaka na CPU.
Spet si preveč pametn škoda besed zate in tvoje blodnje...
Asus ROG B650E|Ryzen 7800X3D|DDR5 32GB|NVMe SSD 3TB|EKWB AIO 360|RTX 4080
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Seba22 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Ker so procesorji vedno hitrejsi oz. veliko hitrejsi od Q6600 in ram tudi, so lahko devsi za optimizacijo vedno bolj leni. Drugace se novi proci sploh nebi prodajali.
Najlepse je videti, ko neka web igra spravi na kolena i7 lol, kot da bi prime95 spilal clovek gor. No prime vsaj ne zasteka cel komp.
Najlepse je videti, ko neka web igra spravi na kolena i7 lol, kot da bi prime95 spilal clovek gor. No prime vsaj ne zasteka cel komp.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bwaze6 ::
It's a Cryptic Fall: Discrete Desktop GPU Shipments Fall 16% YoY (Jon Peddie Research)
Kaj bi dali proizvajalci grafičnih kartic za še en kriptobum...
Kaj bi dali proizvajalci grafičnih kartic za še en kriptobum...
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Dr_M ::
Ko sm reku, da je kriptomanija slaba za biznis nvidie in amdja, so se mi smejal... Zdej pa vidimo ta prosti pad delnic.
Ceprav v resnici ni tako grozno, kot bi si clovek najprej mislil, investitorji delajo cist preveliko dramo.
Ceprav v resnici ni tako grozno, kot bi si clovek najprej mislil, investitorji delajo cist preveliko dramo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bwaze6 ::
Načeloma nihanje vrednosti na borzi ni nič groznega, ampak tole je padec vrednosti podjetja po tem, ko je splavilo izdelek, s katerim naj bi služilo dve leti. Padel je tudi prihodek od prodaje, ne le vrednost na borzi, in Nvidia se mora znebiti še kupa Pascalov, in verjetno bodo tudi njih prizadele nove tarife na izdelke s Kitajske z januarjem 2019... Nič ne kaže, da se bodo "vremena zjasnila" v kratkem.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Dr_M ::
ampak tole je padec vrednosti podjetja po tem, ko je splavilo izdelek
Ce bi tole drzalo, bi bil tak padec ze 2 meseca nazaj.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bwaze6 ::
Podatki o tem, kako uspešno je podjetje delničarji dobijo šele s četrtletnim poročilom. Kako si predstavljaš, da bi delničarji vedeli kako gre prodaja Turing kartic 2 meseca nazaj?
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
D3m ::
Ali še bolj zakaj ima nvidia zalogo Pascal čipov v vrednosti dobre milijarde?
|HP EliteBook|R5 6650U|
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Dr_M ::
Podatki o tem, kako uspešno je podjetje delničarji dobijo šele s četrtletnim poročilom. Kako si predstavljaš, da bi delničarji vedeli kako gre prodaja Turing kartic 2 meseca nazaj?
A nisi nic bral novic o reakciji investitorjev ob izzidu turinga?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Alien123 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bwaze6 ::
ZOTAC Intros GeForce GTX 1060 6GB G5X Destroyer Graphics Card
To je skoraj isto, kot če bi GP104 čipe odpeljali na deponijo. Dragi čipi, drag spomin, in oboje omejeno na specifikacije GTX 1060? Važno da ne bo hodilo v zelje RTX 2070...
Glede na to, da gre skorajda za "industrijski odpadek", in da se morajo tega hitro znebit, bi pričakoval nizke cene. Ampak se zagotovo motim...
To je skoraj isto, kot če bi GP104 čipe odpeljali na deponijo. Dragi čipi, drag spomin, in oboje omejeno na specifikacije GTX 1060? Važno da ne bo hodilo v zelje RTX 2070...
Glede na to, da gre skorajda za "industrijski odpadek", in da se morajo tega hitro znebit, bi pričakoval nizke cene. Ampak se zagotovo motim...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Predator X ::
Predator X je izjavil:
Predator X je izjavil:
Potem pa razloži zakaj je DX12 hitrejši, če ni razlike med GPU performancom med DX12 in DX11.
DX12 si predstavljal, kot neke vrste low level API za dostop do graficnih funkcij, kar pomeni precej manj overhead-a pri izvajanju operacij = vec operacij na sekundo = boljsi performance. Neke vrste Microsoft odgovor na AMD Vulcan.
Seveda pa morajo developerji pravilno zimplementirat DX12 API klice in pac svoje pogone razvit v tej smeri. Najboljsi rezultat bi verjetno dobili, ce bi nek engine oz. igro razvili ze od zacetka z DX12 v mislih, tako pa ponavadi kasneje doimplementirajo zadevo in ne deluje ravno optimalno.
Ampak saj bo. BFV je kar dober korak v tej smeri, samo se malce morajo pofixat zadevo.![]()
to se razume, ampak Seba22 ne razume tega.
Dejansko overhead onemogoči pravi potencial procesorja. Še vseeno pa to pomeni CPU bottleneck, če GPU čaka na CPU.
Spet si preveč pametn škoda besed zate in tvoje blodnje...
Kakorkoli imaš že.. i7 4770K ti bottlenecka v DX11 modu, mogoče tud v DX12.
Mogoče ti bo bolj jasno :
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Seba22 ::
Predator X je izjavil:
Predator X je izjavil:
Predator X je izjavil:
Potem pa razloži zakaj je DX12 hitrejši, če ni razlike med GPU performancom med DX12 in DX11.
DX12 si predstavljal, kot neke vrste low level API za dostop do graficnih funkcij, kar pomeni precej manj overhead-a pri izvajanju operacij = vec operacij na sekundo = boljsi performance. Neke vrste Microsoft odgovor na AMD Vulcan.
Seveda pa morajo developerji pravilno zimplementirat DX12 API klice in pac svoje pogone razvit v tej smeri. Najboljsi rezultat bi verjetno dobili, ce bi nek engine oz. igro razvili ze od zacetka z DX12 v mislih, tako pa ponavadi kasneje doimplementirajo zadevo in ne deluje ravno optimalno.
Ampak saj bo. BFV je kar dober korak v tej smeri, samo se malce morajo pofixat zadevo.![]()
to se razume, ampak Seba22 ne razume tega.
Dejansko overhead onemogoči pravi potencial procesorja. Še vseeno pa to pomeni CPU bottleneck, če GPU čaka na CPU.
Spet si preveč pametn škoda besed zate in tvoje blodnje...
Kakorkoli imaš že.. i7 4770K ti bottlenecka v DX11 modu, mogoče tud v DX12.
Mogoče ti bo bolj jasno :
Bravo ravnokar si potrdil da se belaš budalo iz sebe...če nisi opazo ali pa še delaš butla...to je bila beta.V končni verziji špil dela dosti bolje še enkrat in to zadnič napišem...škoda besed za takiga primitivca
Asus ROG B650E|Ryzen 7800X3D|DDR5 32GB|NVMe SSD 3TB|EKWB AIO 360|RTX 4080
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Seba22 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
gustek_si ::
15 let in smo na 8K 240Hz. To bo prava paša za oči. Vse na Ultra.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gustek_si ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jarno ::
Brezveze 8k pa to. 4k je dovolj dober za naše oči na veke vekov kot monitor.
4k 120Hz je že realnost s strani displayev.
V bistvu je situacija že sedaj okej (Gf RTX), če odmislimo preseravanje z ultra nastavitvami, raytracingom in podobno.
Drugo vprašanje je, kdaj bodo zadeve dovolj poceni.
4k 120Hz je že realnost s strani displayev.
V bistvu je situacija že sedaj okej (Gf RTX), če odmislimo preseravanje z ultra nastavitvami, raytracingom in podobno.
Drugo vprašanje je, kdaj bodo zadeve dovolj poceni.
Chuck Norris je med števili 0.999... in 1 uspel vriniti konstanto imenovano CN.
#65W!
#65W!
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
gendale2018 ::
2x4k + 64 bitne barve + hdr + 240Hz vr
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
dxx ::
Pa 1TB rama, za 10 miljonov odprtih tabov, ki jih nujno potrebuješ. Tvoje sanje.
Sarcasm off.
Sarcasm off.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
gendale2018 ::
pa reci da ne bi imel tega
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
tikitoki ::
ZOTAC Intros GeForce GTX 1060 6GB G5X Destroyer Graphics Card
To je skoraj isto, kot če bi GP104 čipe odpeljali na deponijo. Dragi čipi, drag spomin, in oboje omejeno na specifikacije GTX 1060? Važno da ne bo hodilo v zelje RTX 2070...
Glede na to, da gre skorajda za "industrijski odpadek", in da se morajo tega hitro znebit, bi pričakoval nizke cene. Ampak se zagotovo motim...
Se strnijam. Lahko bi jih reciklirali v GTX 2060, ki bi bila na nivoju GTX 1070.
Še 5 let in smo gladko na 4K 144Hz RT Ultra. Tu se bo splačalo kupit.
10 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Glugy ::
Malo pa AMD, ker ni še nič izdal oz. skriva tajna tajna.
Če bodo še kak let čakal bodo mogl še z Intelom tekmovat; pa so imel težavo že z eno samo Nvidio konkurirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
FlyingBee ::
AMD se vse bolj omenja kot master of APU, int. GPU, mainstream in low end ded. GPU. Nvidia mu razen v slednjem ne more slediti. Intel bo seveda 2020 ravno v tem primarno, tako da bo AMD moral poleg konzol še kje svojo edinost najti.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Ce bodo stirje proizvajalci gpuje, kak shitshow bo sele potem pri razvijalcih in optimizaciji. Nein danke.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Vanadium ::
Jaz pa pogrešam malo čase ko so med sabo tekmovali: ati, nvidia, 3dfx, matrox, s3, rendition ...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Predator X ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Po cem zgleda g. ekspert?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bwaze6 ::
NVIDIA Blames AMD for Excess GPU Inventory
Tule pa je ta intervju z Jensen leatherjacketom:
How crypto mining collapse caused Nvidia to lose $23 billion in market value
Se pravi je za padec prodaje Nvidia kartic po koncu kriptobuma v tesnici kriv AMD, ker je trg preplavil s poceni 580, ki so bile izdelane za rudarjenje... Kaj pa preprečuje Nvidiji, da spusti cene in proda ta odvečen inventorij? Imidž premium izdelkov, ki so vredni preplačila?
Koliko mislite da Nvidia zapravi za ugotavljanje, kako spet zagnati kriptomarket? Ker prodaja grafičnih kartic gamerjem jim je očitno rahlo odveč počasi...
Tule pa je ta intervju z Jensen leatherjacketom:
How crypto mining collapse caused Nvidia to lose $23 billion in market value
: Gamesbeat: How do we get to larger numbers that actually affect the quarterly results, though? Again, it seemed, in the past, that it was described as a small part of revenue, and now it’s something that can affect one or two quarters worth of inventory. It’s hard for me to understand why it makes a big difference.
Huang: Take a moment — let me just — the 1060 is the number one selling GPU in the world, and the 580 is the number 24. The gaming demand is such that the 580 demand is relatively small. If they decide to build a whole bunch of GPUs, 580s, for crypto, and then they shove that into the channel, then the market would be disproportionate, to us. Usually we would see — call it 90 percent us and 10 percent them. Now all of sudden the inventory in the channel could be very different. It could be 50 percent them and 50 percent us. Do you see what I’m saying?
Se pravi je za padec prodaje Nvidia kartic po koncu kriptobuma v tesnici kriv AMD, ker je trg preplavil s poceni 580, ki so bile izdelane za rudarjenje... Kaj pa preprečuje Nvidiji, da spusti cene in proda ta odvečen inventorij? Imidž premium izdelkov, ki so vredni preplačila?
Koliko mislite da Nvidia zapravi za ugotavljanje, kako spet zagnati kriptomarket? Ker prodaja grafičnih kartic gamerjem jim je očitno rahlo odveč počasi...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | AMD najavil Radeona RX 5700 XT (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 55545 (46982) | Mr.B |
» | nakup grafične v letu 2019 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Kaj kupiti | 51195 (44429) | Glugy |
» | AMD Navi in EPYC 2 prispeta v tretjem četrtletju (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Rezultati | 18028 (15482) | Mr.B |
» | Nvidia prinaša podporo DXR raytracingu na kartice GTX (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 26930 (23359) | Cange |