Forum » Na cesti » Utrujenost med vožnjo
Utrujenost med vožnjo
zobnik ::
Ne mislim na pol ali urno vožnjo v eno smer, ker to ni nič, ampak o 5-7 ur vožnji na kako soboto ali nedeljo, po regionalni cesti, nekje 300-400km.
Če štartam zjutraj ob 3 sem popoldne že precej utrujen, kava ne pomaga če si jo vzamem s seboj v plastenki, zaspan pa nisem toliko, da bi kje ob cesti zadremal.
Razmišljal sem da si nekje ob poti ustavim in skuham kavo ali pa enostavno ne hodim več ob 3 ponoč na cesto, da sem popoldne po 3 uri utrujen---- in grem naspan ob 6 ter rezkiram da se v večernih urah vračam, kar pa mi niti pod razno ne ustreza.
Avto je 16 let star brez klime, sem tud že s klimo ag imel, ampak na regionalni ni sile.
Če štartam zjutraj ob 3 sem popoldne že precej utrujen, kava ne pomaga če si jo vzamem s seboj v plastenki, zaspan pa nisem toliko, da bi kje ob cesti zadremal.
Razmišljal sem da si nekje ob poti ustavim in skuham kavo ali pa enostavno ne hodim več ob 3 ponoč na cesto, da sem popoldne po 3 uri utrujen---- in grem naspan ob 6 ter rezkiram da se v večernih urah vračam, kar pa mi niti pod razno ne ustreza.
Avto je 16 let star brez klime, sem tud že s klimo ag imel, ampak na regionalni ni sile.
Unknown_001 ::
Tudi vožnja te lahko utrudi. Sploh sedaj v vročih dnevih je pomembno, da je avtomobil klimatiziran. Če se kuhaš notri v sopari, ti bo koncentracija padla.
Kaj potrebuješ za dolge vožnje brez napora:
-relativno udoben sedež
-klimatizirano kabino
-avtomobil z dovolj navora, da ti ni treba za vsak drek šaltat dol in tiščat v podn
-postanke, katerih pogostost je odvisna od psihofizične kondicije
-trezno spočito telo
Kaj potrebuješ za dolge vožnje brez napora:
-relativno udoben sedež
-klimatizirano kabino
-avtomobil z dovolj navora, da ti ni treba za vsak drek šaltat dol in tiščat v podn
-postanke, katerih pogostost je odvisna od psihofizične kondicije
-trezno spočito telo
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Assass1n ::
7ur za volanom pa ti je čudno, da si utrujen še posebej v starem avtu brez pomagal :) jaz sem utrujen po 2 urah, to je normalno...
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
Unknown_001 ::
7ur za volanom pa ti je čudno, da si utrujen še posebej v starem avtu brez pomagal :) jaz sem utrujen po 2 urah, to je normalno...
No... OP je recimo primer človeka, ki resnično potrebuje limuzino z dizelskim motorjem in avtomatskim menjalnikom :)
Mogoče avtomobili z opremo za trgovske potnike.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
harvey ::
-trezno spočito telo
To največ pripomore. Sicer pa že vsak vrabec čivka, da naj bi se pretegnil in naredil kratek postanek na 2-3 uri vožnje. Seveda lahko zvoziš v kosu tudi 1.000 km, samo čemu, da boš "prišparal" tistih nekaj minut, ker ne boš delal pavz.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
kuall ::
ali pa enostavno ne hodim več ob 3 ponoč na cesto, da sem popoldne po 3 uri utrujen---- in grem naspan ob 6 ter rezkiram da se v večernih urah vračam, kar pa mi niti pod razno ne ustreza.
itak da se moraš naspat preden greš na tako dolgo vožnjo. v bistvu če se nisi dobro naspal sploh ne hodi ker boš enkrat zaspal za volanom. će greš na tako dolgo vožnjo nenaspan je isto kot bi šel pijan vozit.
zakaj ti tako ne ustreza vračanje zvečer?
Stipex ::
Kaj hudiča bi sedaj rad od nas? :)
Da ti povemo da se vozi podnevi, da več spiš, da si kupiš bolj udoben avto?
PS Vidim da ti je Raptor že vse odgovoril z 1. postom.
Da ti povemo da se vozi podnevi, da več spiš, da si kupiš bolj udoben avto?
PS Vidim da ti je Raptor že vse odgovoril z 1. postom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stipex ()
kingsix ::
Uh brez klime... to bo kar velik razlog. Not se kuhaš - odprta okna gor ali dol. Vročina najbolj utruja.
gruntfürmich ::
sončna očala na nosu povečujejo zaspanost; kar probajte če ne verjamete!
glasna glasba malo pomaga, vsekakor pa postanek in da se malo razmigaš, še bolj da se malo zlaufaš.
za pijače moraš sam ugotoviti kaj te dvigne, ali je to čaj ali kava ali kokalola ali redbull...
postanek da oddremaš kitico 10' ni slab in zna biti izredno krepčilen, ampak ga le malokdo izvaja.
glasna glasba malo pomaga, vsekakor pa postanek in da se malo razmigaš, še bolj da se malo zlaufaš.
za pijače moraš sam ugotoviti kaj te dvigne, ali je to čaj ali kava ali kokalola ali redbull...
postanek da oddremaš kitico 10' ni slab in zna biti izredno krepčilen, ampak ga le malokdo izvaja.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
zobnik ::
Uh brez klime... to bo kar velik razlog. Not se kuhaš - odprta okna gor ali dol. Vročina najbolj utruja.
Na žalsot je avto predelan na plin in velja za enega izmed najbolj varčnih avtov v Sloveniji.... in to je velika prednost, drugače v nasprotnem primeru se s tem avtom definitivno nebi vozil in bi kupil nekaj s klimo.
35l plina mi zadošča za skoraj 500 km če varčujem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
SmeskoSnezak ::
Power napping. Na vsaki dve uri ustavi avto, se sprehodi, pretegni noge za recimo 5min. Se usedi/vlezi v avto nazaj. Nastavi alarm za 15/20min in zadremaj. Magari z dobro muzko.
Bos kot prerojen. ;)
Bos kot prerojen. ;)
@ Pusti soncu v srce... @
edi45 ::
Avto si kupi. Včasih preživim skoraj celi dan v avtomobilu in sem fizično spočit, edino psihično me včasih malo utrudi, če sem dosti za volanom, ampak spet je odvisno od tega,kakšne razmere so na cesti. Normalno da če je slabo vreme in gužva, da te bolj psihično izčrpa, saj moraš biti dosti bolj pozoren. Klima tudi dosti pripomore, prav tako zvočna izoliranost, podvozje, sedeži in moč oz navor, da ne rabiš za vsak klanec prestavljat, kot je že nekdo omenil.
Invictus ::
Kaj pa vlak? Vozovnice so poceni, vožnja udobna. Še bicikel lahko trogaš s sabo.
V Sloveniji samo, če ti čas ni pomemben.
Drugače je žal avto nujno potreben.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Heisenberg ::
moje izkušnje iz prejšnjega šihta, kjer sem vozil dnevno od 500-1200km (6-12ur) z eno ali dvema kratkima pavzama lahko povem, da je to stvar ki se jo navadiš tako kot vsako stvar.
Pravilo je, da ko greš na vožnjo, da ne ješ nič, čim dlje v dan in če že moraš nekaj pojesti naj bo to lahko (sadje). Manj ko prebava dela bolj si buden.
Piti veliko vode (ne drugih pijač!). Kava pomaga ko si resnično že utrujen in ne jo piti samo zato ker se ti lušta. Čim dlje stran od energijskih napitkov, ki sicer delujejo, ampak ko pol ure si še bolj utrujen.
Če pa voziš po slovenskih avtocestah pa itak ni pomoči. Klasično se postavi na levi pas in vozi 100km na uro v koloni, ker itak nihčne ne ve za kaj se uporablja desni pas in je to najbolj utrujajoča vožnja v celotni EU.
Pravilo je, da ko greš na vožnjo, da ne ješ nič, čim dlje v dan in če že moraš nekaj pojesti naj bo to lahko (sadje). Manj ko prebava dela bolj si buden.
Piti veliko vode (ne drugih pijač!). Kava pomaga ko si resnično že utrujen in ne jo piti samo zato ker se ti lušta. Čim dlje stran od energijskih napitkov, ki sicer delujejo, ampak ko pol ure si še bolj utrujen.
Če pa voziš po slovenskih avtocestah pa itak ni pomoči. Klasično se postavi na levi pas in vozi 100km na uro v koloni, ker itak nihčne ne ve za kaj se uporablja desni pas in je to najbolj utrujajoča vožnja v celotni EU.
shmandi ::
Uh brez klime... to bo kar velik razlog. Not se kuhaš - odprta okna gor ali dol. Vročina najbolj utruja.
Na žalsot je avto predelan na plin in velja za enega izmed najbolj varčnih avtov v Sloveniji.... in to je velika prednost, drugače v nasprotnem primeru se s tem avtom definitivno nebi vozil in bi kupil nekaj s klimo.
35l plina mi zadošča za skoraj 500 km če varčujem.
No, ta pa je dobra. Če varčeješ, je poraba 7l/100km in praviš, da je eden najbolj varčnih... In to po regionalkah, kjer je poraba ponavadi najnižja.
zobnik ::
7l plina, plin je po 60-65 centov !!!
Poišči mi bencinarja ko žre 4litre....meni kot extremnega varčevalca na nekdanjem 1.4 motorju v seatu na regionalni ni uspelo prit pod 5.5l.
Ta sedanji avto ima tovarniško porabo 5.3, če upoštevaš še 10% več bi žru 6l plina...če boš že iskal tovarniške podatke.
Poišči mi bencinarja ko žre 4litre....meni kot extremnega varčevalca na nekdanjem 1.4 motorju v seatu na regionalni ni uspelo prit pod 5.5l.
Ta sedanji avto ima tovarniško porabo 5.3, če upoštevaš še 10% več bi žru 6l plina...če boš že iskal tovarniške podatke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
tryhard ::
Heisenberg je izjavil:
moje izkušnje iz prejšnjega šihta, kjer sem vozil dnevno od 500-1200km (6-12ur) z eno ali dvema kratkima pavzama lahko povem, da je to stvar ki se jo navadiš tako kot vsako stvar.
Pravilo je, da ko greš na vožnjo, da ne ješ nič, čim dlje v dan in če že moraš nekaj pojesti naj bo to lahko (sadje). Manj ko prebava dela bolj si buden.
Piti veliko vode (ne drugih pijač!). Kava pomaga ko si resnično že utrujen in ne jo piti samo zato ker se ti lušta. Čim dlje stran od energijskih napitkov, ki sicer delujejo, ampak ko pol ure si še bolj utrujen.
Če pa voziš po slovenskih avtocestah pa itak ni pomoči. Klasično se postavi na levi pas in vozi 100km na uro v koloni, ker itak nihčne ne ve za kaj se uporablja desni pas in je to najbolj utrujajoča vožnja v celotni EU.
Kofein je meni sicer pomagal, a v zelo velikih dozah kave. Tam nekje 3-4 podaljšane na 2 uri in pol. Najbolj ubijajoča je vožnja po nekje neprespanih 24 urah, sploh če voziš 5-6 ur.
DOOM_er ::
sadje in veliko tekočine, midva s punco ko hodiva po evropi s cliotom (sicer imava klimo) vedno vzameva sabo vrečo sadja. Meni to najbolj pomaga poleg rednih postankov vsako uro in pol kjer se potem malo sprehodim gor in dol. Na tak način nikoli nisem imel problemov z zaspanostjo pa sva delala relacije tudi po par tisoč km.
Robots will steal your job. But that's OK
tryhard ::
issak ::
Mogoče pa premalo kave dodam, le 1 in pol žlice za pol litrsko plastenko
Pa ne kave v plastenki no... Kovinske termoske se dobijo za 10€, take iz katerih je enostavno piti brez odpiranja.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
zobnik ::
Jo mam doma, novo
Smo našli problem, žeja me precej daje ko se vračam nazaj domov, sadja pa nima nič razen domačega.
sadje in veliko tekočine, midva s punco ko hodiva po evropi s cliotom (sicer imava klimo) vedno vzameva sabo vrečo sadja. Meni to najbolj pomaga poleg rednih postankov vsako uro in pol kjer se potem malo sprehodim gor in dol. Na tak način nikoli nisem imel problemov z zaspanostjo pa sva delala relacije tudi po par tisoč km.
Smo našli problem, žeja me precej daje ko se vračam nazaj domov, sadja pa nima nič razen domačega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
gruntfürmich ::
sadje je bilo verjetno samo kot vir sladkorja da te je nabilo z energijo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
DOOM_er ::
tako je, pa ubistvu se niti ne najem ampak samo vzdržuješ neko stanje da si pokonci, ker če se naješ potem kar nekaj energije porabiš zato da zadeve prebaviš. Tekočina pa tako ali tako skrbi da te stalno tišči na WC in se moraš že zaradi tega ustavljat
Robots will steal your job. But that's OK
starfotr ::
Mogoče pa premalo kave dodam, le 1 in pol žlice za pol litrsko plastenko
Pa ne kave v plastenki no... Kovinske termoske se dobijo za 10€, take iz katerih je enostavno piti brez odpiranja.
Že pri sobni temeperaturi se izloča sranje iz plastike v tekočino, pri visokih temperaturah pa se to prehajanje še pospeši. Kupi si termovko, zaboga. Res.
Invictus ::
Steklene termoske za kovinsko zaščito so poceni, tako da ni razloga za plastiko...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
birtija ::
Unknown_001 je izjavil:
Tudi vožnja te lahko utrudi. Sploh sedaj v vročih dnevih je pomembno, da je avtomobil klimatiziran. Če se kuhaš notri v sopari, ti bo koncentracija padla.
Kaj potrebuješ za dolge vožnje brez napora:
-relativno udoben sedež
-klimatizirano kabino
-avtomobil z dovolj navora, da ti ni treba za vsak drek šaltat dol in tiščat v podn
-postanke, katerih pogostost je odvisna od psihofizične kondicije
-trezno spočito telo
Iz lastnih izkušenj lahko potrdim:
-relativno udoben sedež
-klimatizirano kabino
-postanke, katerih pogostost je odvisna od psihofizične kondicije
-trezno spočito telo
Dva dni nazaj, 1416 km, 14 ur in 10 minut, Francija, Nemečija, Avstrija in Slovenija. Cca 100km lokalnih cest, ostalo AC. Začetek ob 3 popoldne, prihod malo po 5 uri zjutraj.3x točenje goriva po 10 minut, 1 x malica 30 minut, še trikrat razgibavanje po 5 minut. V kosu 2x po 450km, najtežje med 3 in peto uro zjutraj, ko je bil postanek trikrat. Osebni avto, B95.
Doma komaj iz avta in zaspal takoj ko sem začutil horizontalo. Pil samo vodo.
Od doma do Francije vozil 18 ur (06-24), vendar sem na nemških AC stal tudi po uro zaradi nesreč in zastojev, zato sem se vračal ponoči, ko je manj prometa. Sem pa bil zato na dan odhoda bil buden od 08 zjutraj pa do naslenjega dne do 05.
Ker sem na pot štartal spočit, v Francijo niti nisem prišel utrujen (bolj besen zaradi stanja na nemških AC), pri vrnitvi pa sem bil do treh popoldne, do odhoda še precej aktiven, zato sem bil ob prihodu bistveno bolj utrujen. Pa še noč naredi svoje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: birtija ()
Stipex ::
Rad bi šparal, rad bi se pa tudi dobro vozil.
Oboje hkrati ravno ne gre.
Prodaj in kupi turbodizla z klimo.
Oboje hkrati ravno ne gre.
Prodaj in kupi turbodizla z klimo.
kuall ::
zaspan pa nisem toliko, da bi kje ob cesti zadremal.
dovolj je par sekund "zaspat" pa boš spočit. najbrž zmotno misliš da moraš nekaj minut dreamt, da ima učinek.
zanimivo je to, da postaneš naspan po parih sekundah spanja. neka zanimiva razlaga mora biti zadaj kako delujejo možgani.
bobby ::
Nisem vseh lostov bral razen od OPja...
Meni pomagata dve zadevi.
-da sem lacen ali pa glih toliko, da nisem lacen
-veliiiko cigumijev-ko delaji obrazne misice, zaspanosti ni.
Meni pomagata dve zadevi.
-da sem lacen ali pa glih toliko, da nisem lacen
-veliiiko cigumijev-ko delaji obrazne misice, zaspanosti ni.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Tilen ::
Ne mislim na pol ali urno vožnjo v eno smer, ker to ni nič, ampak o 5-7 ur vožnji na kako soboto ali nedeljo, po regionalni cesti, nekje 300-400km.
Če štartam zjutraj ob 3 sem popoldne že precej utrujen, kava ne pomaga če si jo vzamem s seboj v plastenki, zaspan pa nisem toliko, da bi kje ob cesti zadremal.
Razmišljal sem da si nekje ob poti ustavim in skuham kavo ali pa enostavno ne hodim več ob 3 ponoč na cesto, da sem popoldne po 3 uri utrujen---- in grem naspan ob 6 ter rezkiram da se v večernih urah vračam, kar pa mi niti pod razno ne ustreza.
Avto je 16 let star brez klime, sem tud že s klimo ag imel, ampak na regionalni ni sile.
Verjetno je zelo odvisno tudi od fizične pripravljenosti. Nazadnje sem iz Frankfurta praktično v eno vozil. Več kot 10 ur.
Pred daljšo vožnjo se dobro naspi, pij vmes veliko vode in se med postanki razgibaj.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
zobnik ::
v Italiji me zaspanost še ni dobila, ker tam vozijo bolj živahno, ko pridem v Slovenijo se v trenutku vse ustavlja, počasi se leze naprej.
TheBlueOne ::
Meni je glavni faktor avto. Za daljse razdalje mi je za enkrat najbolj sedel Mercedes. Drug faktor zame je avtomatski menjalnik.
To, da je clovek pred potjo spocit je seveda samoumevno. :)
Pred kratkim sem za sluzbeno pot za ca. stiri ure dobil Golfa s polno opremo, rocnim menjalnikom in me je utrudil vsaj dvakrat bolj kot Mercedes.
To, da je clovek pred potjo spocit je seveda samoumevno. :)
Pred kratkim sem za sluzbeno pot za ca. stiri ure dobil Golfa s polno opremo, rocnim menjalnikom in me je utrudil vsaj dvakrat bolj kot Mercedes.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
MTB ::
Regionalka pomeni živahnost, tako da ne bo tako hudo.
Namesto litra kave se raje ustavi in se predihaj.
Vožnja, varčevanje. Če ti nekaj € prihranka toliko pomeni, da zanemariš udobje na dolge ture, potem boš pač potrpel.
Namesto litra kave se raje ustavi in se predihaj.
Vožnja, varčevanje. Če ti nekaj € prihranka toliko pomeni, da zanemariš udobje na dolge ture, potem boš pač potrpel.
krneki0001 ::
Če grem na daljše potovanje, potem vklopim timer (vgrajen serijsko), ki vsako uro vožnje zapiska. Takrat ko zapiska je čas, da se ustavim na bencinski postaji in se sprehodim par krogov okoli avta, potem pa nadaljujem vožnjo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
solatko ::
Vozniki, ki so veliko na poti in jim vožnja pomeni užitek, se dejansko lahko vozijo nekaj ur, ne glede na vreme in vrsto avtomobila, brez, da bi čutili kakršno koli utrujenost, ki je večja od utrujenosti večine zaposlenih.
Druga stvar pa je voznik, ki malo daljšo vožnjo opravi občasno. Taki vozniki rabijo udoben avto, po možnosti avtomatiko, klimo in več počitkov, da se kolikor toliko varno pripeljejo na cilj.
Sam sem velikokrat imel obdobja, ko sem bil nekaj mesecev več v avtu, kot doma, vozil večinoma v vozilih višjega ali visokega srednjega razreda, praviloma brez klime (niti je nikoli nisem maral, niti doma), vendar z ogromno kondicije, ljubezni do volana, tako, da sem praktično, med vožnjo počival in užival, čeprav 100%-no z glavo v prometu.
V toplem vremenu sem podoben čas preživljal na motorju, kjer pa so bili postanki pogostejši, vendar ravno tako nisem nikoli prišel na cilj utrujen.
Poleg vode z dodatkom limone, je bila moja obvezena spremljevalka tablica čokolade, ki je energijsko nadomestila potrebo po hrani.
Veliko sem prevozil tudi štoparjev, kadar sem bil v vozilu sam, na motorju pa razen žene, nikogar.
Druga stvar pa je voznik, ki malo daljšo vožnjo opravi občasno. Taki vozniki rabijo udoben avto, po možnosti avtomatiko, klimo in več počitkov, da se kolikor toliko varno pripeljejo na cilj.
Sam sem velikokrat imel obdobja, ko sem bil nekaj mesecev več v avtu, kot doma, vozil večinoma v vozilih višjega ali visokega srednjega razreda, praviloma brez klime (niti je nikoli nisem maral, niti doma), vendar z ogromno kondicije, ljubezni do volana, tako, da sem praktično, med vožnjo počival in užival, čeprav 100%-no z glavo v prometu.
V toplem vremenu sem podoben čas preživljal na motorju, kjer pa so bili postanki pogostejši, vendar ravno tako nisem nikoli prišel na cilj utrujen.
Poleg vode z dodatkom limone, je bila moja obvezena spremljevalka tablica čokolade, ki je energijsko nadomestila potrebo po hrani.
Veliko sem prevozil tudi štoparjev, kadar sem bil v vozilu sam, na motorju pa razen žene, nikogar.
Delo krepa človeka
zobnik ::
Udobje v avtu nima vpliva na razpoložanje vsaj pri meni ne.
Lahko bi naknadno vgadil servo, klimo in športne sedeže, ampak se stanje nebi nič izboljšalo.
Zakaj pa ko sem zadnjič od doma štartal ob 7 in se odpravil v tolmezzo nisem bil nič utrujen.
Lahko bi naknadno vgadil servo, klimo in športne sedeže, ampak se stanje nebi nič izboljšalo.
Zakaj pa ko sem zadnjič od doma štartal ob 7 in se odpravil v tolmezzo nisem bil nič utrujen.
SimplyMiha ::
Redni postanki pomagajo - na uro ali uro in pol za vsaj 10 min. Saj zato pa imamo to v zakonodaji.
mm888mb ::
Unknown_001 ::
Vozniki, ki so veliko na poti in jim vožnja pomeni užitek, se dejansko lahko vozijo nekaj ur, ne glede na vreme in vrsto avtomobila, brez, da bi čutili kakršno koli utrujenost, ki je večja od utrujenosti večine zaposlenih.
Druga stvar pa je voznik, ki malo daljšo vožnjo opravi občasno. Taki vozniki rabijo udoben avto, po možnosti avtomatiko, klimo in več počitkov, da se kolikor toliko varno pripeljejo na cilj.
Sam sem velikokrat imel obdobja, ko sem bil nekaj mesecev več v avtu, kot doma, vozil večinoma v vozilih višjega ali visokega srednjega razreda, praviloma brez klime (niti je nikoli nisem maral, niti doma), vendar z ogromno kondicije, ljubezni do volana, tako, da sem praktično, med vožnjo počival in užival, čeprav 100%-no z glavo v prometu.
V toplem vremenu sem podoben čas preživljal na motorju, kjer pa so bili postanki pogostejši, vendar ravno tako nisem nikoli prišel na cilj utrujen.
Poleg vode z dodatkom limone, je bila moja obvezena spremljevalka tablica čokolade, ki je energijsko nadomestila potrebo po hrani.
Veliko sem prevozil tudi štoparjev, kadar sem bil v vozilu sam, na motorju pa razen žene, nikogar.
Nauk zgodbe. Biti moraš solatko ubermensch, sicer nisi za na cesto.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
solatko ::
Raptor F16 - Nauk zgodbe, obnašaj se kot solatko in nič hudega se ti ne bo zgodilo, ne glede na kilometražo, ki jo boš v življenju prevozil, prehodil ali preletel!!!!!!!!!!!!
Podobna navodila, zgodbe in zgodovino imamo za seboj skoraj vsi dobri vozniki, ki nismo imeli problemov niti z nadzorniki prometa, niti z vsemi tistimi, ki so nam z izsiljevanji, nepravilnostmi, nesposobnostjo,.... stregli vsak dan po življenju.
Dokler ne bo prišlo do spoznanja, da na cesti ubija nesposobnost in ne hitrost, da ubija nezbranost, psihofizična nepripravljenost, zadetost od raznih opojnih substanc,.... ne bo tveganost za zdravje ob udeležbi v prometu, nič manjša.
Podobna navodila, zgodbe in zgodovino imamo za seboj skoraj vsi dobri vozniki, ki nismo imeli problemov niti z nadzorniki prometa, niti z vsemi tistimi, ki so nam z izsiljevanji, nepravilnostmi, nesposobnostjo,.... stregli vsak dan po življenju.
Dokler ne bo prišlo do spoznanja, da na cesti ubija nesposobnost in ne hitrost, da ubija nezbranost, psihofizična nepripravljenost, zadetost od raznih opojnih substanc,.... ne bo tveganost za zdravje ob udeležbi v prometu, nič manjša.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Menjava avtomobilaOddelek: Na cesti | 2503 (1356) | dubre40 |
» | Se je kdo vozil v cliotu l.2001-2004 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6333 (4437) | krucymucy |
» | vožnja na delovno mestoOddelek: Loža | 4247 (2452) | phys |
» | Predlogi za avto z višjim sediščemOddelek: Na cesti | 12744 (10314) | Redkvica |
» | Pot z avtom za 3 clansko druzino z avtom iz Ljubljane do Barcelone (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 22244 (19219) | peko_deko |