Forum » Na cesti » Višina sedenja in višina podvozja
Višina sedenja in višina podvozja
AndrejO ::
krneki0001 je izjavil:
Ni poanta v odmiku od tal, ampak v tem da se brez problemov v avto usedeš in izstopiš ter da se voziš udobno. Nizki avtomobili, pa z veliko konji, so meni bili zanimivi, ko sem bil mulc. Danes vozim umirjeno.
Aja, OK. Ti imaš rad krofe s čokoladnim prelivom, jaz pa klasične trojanske z mareličnim nadevom. Razumem.
m0LN4r ::
Nizki avtomobili, pa z veliko konji, so meni bili zanimivi, ko sem bil mulc.Kolko si pa star 60 da take pokas? Pa brez zamere.
ne da se mi več iz avta vstajat tako da se primeš za A stebriček in se ven potegneš.
Isto vprasanje? Razen strica, ki je 60+ in ima prekomerno tezo, se nisem videl cloveka, ki se vlece ven iz avta tako, da se prime za a stebricek. Al mas velko rit al nevem, jaz dam nogo vem in se lepo vstanem.
Za v pomoc:
Sem sprobal, deluje tudi na nizkih avtih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
AndrejO ::
Nizki avtomobili, pa z veliko konji, so meni bili zanimivi, ko sem bil mulc.Kolko si pa star 60 da take pokas? Pa brez zamere.
Pa kaj te moti, kaj mu je všeč pri avtu in kaj ne. Vsakomur svoje, sicer bi še vedno vsi vozili Ford model T.
krneki0001 ::
Nizki avtomobili, pa z veliko konji, so meni bili zanimivi, ko sem bil mulc.Kolko si pa star 60 da take pokas? Pa brez zamere.ne da se mi več iz avta vstajat tako da se primeš za A stebriček in se ven potegneš.
Isto vprasanje? Razen strica, ki je 60+ in ima prekomerno tezo, se nisem videl cloveka, ki se vlece ven iz avta tako, da se prime za a stebricek. Al mas velko rit al nevem, jaz dam nogo vem in se lepo vstanem.
Za v pomoc:
Sem sprobal, deluje tudi na nizkih avtih.
1.) višji avto je bolj pregleden
2.) iz višjega avta lažje vstaneš
3.) v višji avto se lažje vsedeš
Ko boš delal po 65k kilometrov letno, boš videl, da imam prav.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
mikhaair ::
Število kilometrov ne pove kolikokrat se vsedeš in vstopiš. Mogoče celo manjkrat kot nekdo ko naredi kilometer na dan + maša.
m0LN4r ::
V visji avto se ne vsedes lazje, ce ne mors nog oz. riti dvignit. To dvoje not pa ven ne gre skup. V nizjega samo rit nastavis in pades not tocno tja kam treba.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Iz nižjega potem težje prideš ven.
Ja ampak tako velike razlike ni, razen ce mas spusceno staro hondo in zic spuscen cisto dol. Recimo nas zet se je vozil tko, pa sem se jaz vsedel not dvignil sedez, prilagodil volan, pa vec ni blo problemov.
Drugace pa so razlike minimalne. Pa ne mi rect, da mate tu vsi neke kronicne probleme se vstat iz 5cm nizjega stola...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Sparkxl ::
Ta novodobna invalidnost je modna muha. Umiram ko berem take komentarje in se hkrati vedno spomnim na mojega fotra ki pri 70ih še enkrat ni zajamral kako se težko vstaja iz M bimmerja. Verjetno še ni slišal za to, da je zdaj težko vstajanje postalo moderno
edi45 ::
zakaj tuning in ne nakup mocnejsega avta?
se mi zdi nesmiselno kupiti avto za 20k in nato dat na njega se par jurjev, zato da bo "proper" tunan. kupis iz prve mocnejsi avto za 25k pa je.
osebno ce bi se ze lotil tuninga, bi menjal le zavorni sistem za zmogljivejsega. tukaj sem opazil, da proizvajalci skrtarijo.
to tudi sam ne zastopim. Pač se izprsiš tistih par € več, pri nakupu in par € več pri registraciji in se voziš brez problema. Sam osebno tudi nebi dal avta čipirat. Rajše močnejšega kupim v samem štartu.
krneki0001 ::
V visji avto se ne vsedes lazje, ce ne mors nog oz. riti dvignit. To dvoje not pa ven ne gre skup. V nizjega samo rit nastavis in pades not tocno tja kam treba.
A ti že sploh voziš avto?
Iz nižjega potem težje prideš ven.
Ja ampak tako velike razlike ni, razen ce mas spusceno staro hondo in zic spuscen cisto dol. Recimo nas zet se je vozil tko, pa sem se jaz vsedel not dvignil sedez, prilagodil volan, pa vec ni blo problemov.
Drugace pa so razlike minimalne. Pa ne mi rect, da mate tu vsi neke kronicne probleme se vstat iz 5cm nizjega stola...
Razlika med outbackom in imprezo je nekje okoli 20cm v višini sedenja. Je kr konkretno, ker v imprezi sediš skor čist na podnu, outback ima pa sedež konkretno dvignjen, pa še avto je dvignjen, tako da se z lahkoto usedem vanj.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
facepalm ::
ko smo ze pri poziciji sedenja.. a mi zna kdo pojasniti, za kaj je koristno nastaviti sedez nizko do podna? razni "ulicni dirkaci" prisegajo na to. osebno imam raje visjo lego (tudi v nizkem avtu) pa nisem pocasen voznik. imam tudi nekaj ulicnih "dirk" za sabo se iz neumnih let.
prednost visokega sedenja (sploh ce vidis haubo) pa je v preciznemu manevriranju. v zelo ozki ulici lahko zapeljem na centimeter natancno, brez da bi se spotil. vcasih sem se vsak dan vozil po ulicah starega mestnega jedra in ni govora, da bi sedel nizko.
prednost visokega sedenja (sploh ce vidis haubo) pa je v preciznemu manevriranju. v zelo ozki ulici lahko zapeljem na centimeter natancno, brez da bi se spotil. vcasih sem se vsak dan vozil po ulicah starega mestnega jedra in ni govora, da bi sedel nizko.
krneki0001 ::
To tudi meni ni jasno in veliko raje sedim visoko, da imam dober pregled in lažje manevriranje.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
springfield ::
Z nizjim sedenjem imas boljsi obcutek, kaj se dogaja z avtom. To se pozna profesionalnim dirkacem, navadni smrtniki ne opazijo razlike. Meni osebno pa ne odgovarja visoko sedenje, se pocutim kot da bi bil v pisarni za mizo.
m0LN4r ::
krneki0001 je izjavil:
V visji avto se ne vsedes lazje, ce ne mors nog oz. riti dvignit. To dvoje not pa ven ne gre skup. V nizjega samo rit nastavis in pades not tocno tja kam treba.
A ti že sploh voziš avto?
Iz nižjega potem težje prideš ven.
Ja ampak tako velike razlike ni, razen ce mas spusceno staro hondo in zic spuscen cisto dol. Recimo nas zet se je vozil tko, pa sem se jaz vsedel not dvignil sedez, prilagodil volan, pa vec ni blo problemov.
Drugace pa so razlike minimalne. Pa ne mi rect, da mate tu vsi neke kronicne probleme se vstat iz 5cm nizjega stola...
Razlika med outbackom in imprezo je nekje okoli 20cm v višini sedenja. Je kr konkretno, ker v imprezi sediš skor čist na podnu, outback ima pa sedež konkretno dvignjen, pa še avto je dvignjen, tako da se z lahkoto usedem vanj.
Jaz pa ti pravim, da posplosujes. Moj star ata in stric imata ravno z previsokimi tezave, ker ne uspe dvignit noge normalno zarad kolena. Visina sedeza je latifari, ker ce je previsok je pa spet problem gor splezat
to tudi sam ne zastopim. Pač se izprsiš tistih par € več, pri nakupu in par € več pri registraciji in se voziš brez problema. Sam osebno tudi nebi dal avta čipirat. Rajše močnejšega kupim v samem štartu.
Ni samo največja moč važna. Pri čipiranju se popravi razporeditev moči čez celotno polje obratov in odzivnost pedala. Iz tovarne pridejo avti optimizirani za najmanši skupni imenovalec (nekvalitetno gorivo, nadmorske višine in temperature) in okoljske parametre (emisije in poraba). Pri pravem tunningu na valjih s sprotnimi meritvami in korekcijami lahko iz 1.6 motorja dobiš precej lepše vozni motor kot original 2.0. Moraš pa sam razčistiti ali rabiš. Nekateri avtomobili imajo na papirju res lepe specifikacije, za voziti pa so sranje.
Ja v DE se ne mores vec it svinglanja pr tehnicnem, ti lepo vse zmerijo in odcitajo. Vglavnem spara se tam kjer ni treba, ker na zacetku ni blo za tistih 30km vec
springfield je izjavil:
Z nizjim sedenjem imas boljsi obcutek, kaj se dogaja z avtom. To se pozna profesionalnim dirkacem, navadni smrtniki ne opazijo razlike. Meni osebno pa ne odgovarja visoko sedenje, se pocutim kot da bi bil v pisarni za mizo.
Eni so vajeni voznje kombijev, drugi pa ne vejo sedeza dvignit. No ajd v nekaterih starih ga res nisi mogel.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Siddh ::
springfield je izjavil:
Z nizjim sedenjem imas boljsi obcutek, kaj se dogaja z avtom. To se pozna profesionalnim dirkacem, navadni smrtniki ne opazijo razlike. Meni osebno pa ne odgovarja visoko sedenje, se pocutim kot da bi bil v pisarni za mizo.
Občutek kaj se dogaja z avtom imaš, ko si sedež nastaviš ustrezno pokočno. Sama višina nima nekega vpliva na "občutek", nastavi se glede na šoferja tako nizko, dokler še normalno ven vidiš. Dirkači pa sedijo res nizko, zato da je center gravitacije vozila čim nižji, ker lovijo stotinke. V rally avtih kjer pa potrebujejo več preglednosti pa lahko opaziš da sedijo višje, napram vozilom za progo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Siddh ()
Miha 333 ::
ko smo ze pri poziciji sedenja.. a mi zna kdo pojasniti, za kaj je koristno nastaviti sedez nizko do podna?
Pri meni na primer zato, ker s 190+ cm višine drugače sploh ne morem normalno sedeti v večini novejših avtov, brez da bi se z glavo zaletaval v strop ali s koleni v armaturko. In temu je nastavitev višine sedeža tudi namenjena (prilagoditev višini voznika/potnika), ne pa udobju vstopanja, preglednosti, itd.
Utk ::
Z nizjim sedenjem imas boljsi obcutek, kaj se dogaja z avtom. To se pozna profesionalnim dirkacem, navadni smrtniki ne opazijo razlike. Meni osebno pa ne odgovarja visoko sedenje, se pocutim kot da bi bil v pisarni za mizo.
To ni res. Rally vozniki imajo sedež nastavljen kot babe in so obešeni na volan, ne pa kot frajerji...
Dirkači, ki sedijo nizko, pa sedijo nizko, ker so šporni avti prekleto nizki, ne pa da bojo imeli pol metra lufta do stropa.
krneki0001 ::
springfield je izjavil:
Z nizjim sedenjem imas boljsi obcutek, kaj se dogaja z avtom. To se pozna profesionalnim dirkacem, navadni smrtniki ne opazijo razlike. Meni osebno pa ne odgovarja visoko sedenje, se pocutim kot da bi bil v pisarni za mizo.
Cesta ni dirkališče. za normalne hitrosti na naših cestah pa ti tega ne boš opazil, tako da je to irelevantno.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
darkolord ::
krneki0001 je izjavil:
2.) iz višjega avta lažje vstanešTo dvoje ni res.
3.) v višji avto se lažje vsedeš
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
2.) iz višjega avta lažje vstanešTo dvoje ni res.
3.) v višji avto se lažje vsedeš
Zakaj ne?
Meni osebno je prekleto lažje kot iz navadnega osebnega avta.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Siddh ::
Ko gledam stare starše jim je najlažje vstopat in izstopat iz avta tipa kangoo. Iz malih avtov tudi gre, vendar malo težje. Težava pa je kak kombi ko moraš po stopnici gor.
krneki0001 ::
Kombi je orenk višje. Jaz govorim za SUVe, ki so nekako tako visoki kot kangoo ali berlingo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
AnotherMe ::
Redno se presedam iz službenega kombija, v osebni avto (coupe, pa še malo spuščen), pa nič ne jamram... Včasih vmes peljem tudi družinskega enoprostorca, ali pa "navaden" avto golfovega razreda... V vsakem avtomobilu imam drugače nastavljeno višino sedeža, ker mi pač drugače odgovarja. Se mi pa ne zdi njikjer težje ali lažje vsopat ali izstoppat...
springfield ::
krneki0001 je izjavil:
springfield je izjavil:
Z nizjim sedenjem imas boljsi obcutek, kaj se dogaja z avtom. To se pozna profesionalnim dirkacem, navadni smrtniki ne opazijo razlike. Meni osebno pa ne odgovarja visoko sedenje, se pocutim kot da bi bil v pisarni za mizo.
Cesta ni dirkališče. za normalne hitrosti na naših cestah pa ti tega ne boš opazil, tako da je to irelevantno.
Sem mogoce drugace trdil?
krneki0001 ::
Sem kje trdil, da si?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
pegasus ::
Pri meni na primer zato, ker s 190+ cm višine drugače sploh ne morem normalno sedeti v večini novejših avtov, brez da bi se z glavo zaletaval v strop ali s koleni v armaturko. In temu je nastavitev višine sedeža tudi namenjena (prilagoditev višini voznika/potnika), ne pa udobju vstopanja, preglednosti, itd.Jaz sem ta problem predelal v feature ... je zelo priročno s koleni držat volan na avtocesti.
anketar ::
Nizki avtomobili, pa z veliko konji, so meni bili zanimivi, ko sem bil mulc.Kolko si pa star 60 da take pokas? Pa brez zamere.ne da se mi več iz avta vstajat tako da se primeš za A stebriček in se ven potegneš.
Isto vprasanje? Razen strica, ki je 60+ in ima prekomerno tezo, se nisem videl cloveka, ki se vlece ven iz avta tako, da se prime za a stebricek. Al mas velko rit al nevem, jaz dam nogo vem in se lepo vstanem.
Za v pomoc:
Sem sprobal, deluje tudi na nizkih avtih.
doktor Preston muh dick, če ni MD-ja zraven je kur** dohtar
kingsix ::
Za občutek je najboljše, da sedež vzameš ven. Tako vozijo res oni profesionalci, kar vi seveda ste, ko se s svojim golfom, cliotom vozite po mestu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Karavan vs. Enoprostorc / Crossover (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14855 (8277) | facepalm |
» | Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12625 (10424) | TheBlueOne |
» | "mehek" avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7943 (5737) | Pac-Man |
» | Predlogi za avto z višjim sediščemOddelek: Na cesti | 12760 (10330) | Redkvica |