» »

Control

Control

«
1
2

Tr0n ::

Remedy Entertainment
2019
PlayStation 4, Xbox One, Windows

scipascapa ::

Quantum Break PS4 :)

yayo ::

scipascapa je izjavil:

Quantum Break PS4 :)

Dobesedno si mi prebral misli.

Izi ::

Jasno, da malo spominja na Quantum Break, če pa je to njihova igra.
Remedy imajo kar dober renome pri igrah: Max Payne, Alan Wake in Quantum Break.

Vse njihove igre imajo obvezno supernatural elemente in dobro zgodbo.
Bistvo Quantum Breaka je bil Time Travel, tako da Control ne bo kaj dosti primerljiv. Kot jaz vidim bomo tukaj bolj kot kakšen Jedi iz Star Wars, samo brez svetlobnega meča :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

Samo upam, da ne bodo spet kakšne TV serije tlačili v igro kot so pri Quantum breaku.

oo7 ::

CONTROL - E3 2018 Gameplay Demo

oo7 ::

Control Developer Says No Game Is Doing What Remedy Is Planning; Design Included Some RPG Elements

https://wccftech.com/control-no-game-do...

oo7 ::

Control - Nvidia RTX Demo Showcase - PEGI

oo7 ::

CONTROL - 18 Minutes of Gameplay Walkthrough (Max Payne/Quantum Break Hybrid)

vostok_1 ::

To je bolj ali manj tech demo za RTX.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

oo7 ::

Control - World Trailer

ahac ::

Control bo pa Epic Games Store:
https://www.gameinformer.com/gdc-2019/2...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

ahac ::

Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Izi ::

Še en video za razkazovanje super grafike.
Vse bolj ugotavljam, da je ta RTX hudo precenjen. Komajda opazna razlika.
Bo pa "Sila" v tej igri močna z nami. Celo Yoda nam bo zavidal :))

vostok_1 ::

Epic pa je kr all in.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

Izi ::

Je že čas, da kakšno rečemo o sami igri.

Žanr: Tretjeosebna akcijska avantura

Ozadje zgodbe: Dogaja se okoli Ameriške vladne agencije imenovane U.S. Federal Bureau of Control (FBC).
Glavna naloga agencije FBC je, da po celem svetu išče, raziskuje in nadzoruje nadnaravne fenomene. Kjerkoli se pojavi kakšen dogodek, ki krši fizikalne zakone, tja se pošlje FBC, da zadevo razišče in sanira.
Agencija FBC ima sedež na Manhattanu (New York), v velikanskem nebotičniku imenovanem "The Oldest House". Znotraj tega nebotičnika imajo tudi skladišče po celem svetu nabranih nadnaravnih artefaktov in predmetov, ki so bili izpostavljeni nadnaravnim silam.
Ta nebotičnik je znan tudi po tem, da že sam po sebi krši zakone fizike, saj je znotraj bistveno večji in prostornejši kot zunaj. Poleg tega pa občasno kakšnemu izmed shranjenih nadnaravnih predmetov nadnaravne sile uidejo izven skladišča in vplivajo na celoten nebotičnik. Imamo torej recept za katastrofo :))

Glavni negativec: Neznana nadnaravna sila, ki občasno uhaja iz skladišča nadnaravnih predmetov in so jo v agenciji poimenovali "Hiss".

Naš heroj: Jesse Faden (ženska), ki je v svojem travmatičnem otroštvo dobila nerazložljive nadnaravne moči.
Jesse že od otroštva naprej poskuša ugotoviti izvor in razlog za svoje nerazložljive moči in tako jo pot nekega dne pripelje tudi do nebotičnika agencije FBC, ki se ukvarja točno s takimi "problemi".

Zaplet: Ravno tisti dan, ko Jesse Faden, oziroma mi, vstopimo v nebotičnik FBC, celotno stavbo napade Hiss, ubije glavnega direktorja agencije po imenu Zachariah Trench in obsede vse ostale uslužbence agencije, tako da jih začne spreminjati v svoje sužnje oziroma vojake.
V tej zmedi se Jesse, oziroma mi, uspemo dokopati do posebnega službenega orožja ubitega direktorja Trencha, ki ni navadna pištola ampak kar eden izmed skrivnostnih nadnaravnih artefaktov, ki ima neko svojo dušo, ki se poveže s svojim nosilcem...

Orožje: Skozi celo igro bomo torej imeli eno samo orožje. Artefakt, ki lahko po potrebi spreminja obliko in namembnost, kot na primer avtomat, šibrovka ali pa en sam super strel, ki leti skozi vse kar mu pride na pot, tudi stene.
Orožje ne uporablja klasične municije, ampak posebno energijo, ki se začne samodejno obnavljati ko prenehamo streljati.
Poleg orožja pa bomo nadgradili in vihteli še naše "Jedijevske moči", ki ima Jesse že od otroštva naprej.


Razlika od dosedanjih Remedyevih iger bo v tem da zgodba ne bo predstavljena na običajen način ampak si jo bomo krojili sami. Kaj to pomeni mi sicer ni jasno, ampak tako pravijo :D
Posledica tega naj bi bila, da bo igra močno vlekla k večkratnemu preigravanju, ker naj bi bila zgodba vsakič drugačna. Dosedanje Remedyeve igre so vedno imele super in globoke zgodbe, ampak ko si jih enkra preigral ni bilo prav nobene potrebe po ponovnem igranju. To se bo sedaj spremenilo. Vsaj tako pravi Remedy.

otago ::

Izi ::

otago je izjavil:

Warehouse 13?

Povezava seveda je, ampak izvor je SCP Foundation, ki je osnova tako za Remedyevo igro Control, kot za serijo Warehouse 13.

oo7 ::

Control - Gameplay Trailer - Out on 27/08/2019

oo7 ::

Control E3 2019 Teaser

oo7 ::

Control - Exclusive E3 RTX GAMEPLAY Trailer

m0f0x ::

Če se mi zdi, kot da je brez RTX downgradano, da toliko boljše izgleda s samim RTX.

oo7 ::

Control: Full Side Mission Gameplay (4K)

ahac ::

Control - Official Exclusive Story Trailer
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

yayo ::

Sam Lake on Alan Wake 2, Control, How Max Payne Changed His Life, and More!

oo7 ::

Control - Nvidia Gamescom 2019 RTX Trailer

ahac ::

Control - Launch Trailer
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

ahac ::

Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

yayo ::

me zanima kako bi laufal na gtx 1060 3gb

scipascapa ::

igra že zunaj :)

Zgodovina sprememb…

Alien123 ::

Na pašniku tudi :D
i7 8700| NOCTUA NH-D14| gigabyte Z390 GAMING X| GIGABYTE GAMING OC 2080|
NZXT H440| 16GB DDR4 3600| SSD 970 evo+ 500gb| GSX 1200 pro
Razer Lancehead, Blackwidow elite| ASUS PG348Q| XBOX one| PS4

kitl76 ::

Pri meni tudi:)

yayo ::

kitl76 je izjavil:

Pri meni tudi:)

PS4 ali PC?

scipascapa ::

yayo je izjavil:

kitl76 je izjavil:

Pri meni tudi:)

PS4 ali PC?


kaj misliš? :)

yayo ::

kitl76 ::

Haha PC itak.

Skyman ::

Kaksni se vam zdijo prvi vtisi o igri?

Alien123 ::

Nwm zakaj ni opcije za izklopit motion blur, lepše se špila pa še fpsji bi bli večji.. upam da spatchajo tole
i7 8700| NOCTUA NH-D14| gigabyte Z390 GAMING X| GIGABYTE GAMING OC 2080|
NZXT H440| 16GB DDR4 3600| SSD 970 evo+ 500gb| GSX 1200 pro
Razer Lancehead, Blackwidow elite| ASUS PG348Q| XBOX one| PS4

m0f0x ::

Včeraj končal. Zgodba bedna in sem kar vse scene preskočil. Za na hitro preigrat je, ni pa nič posebnega.

Priporočam nadgradnjo energije in psi moč. Gun je bolj ali manj švoh.

Izi ::

m0f0x je izjavil:

Zgodba bedna in sem kar vse scene preskočil.

In kako veš da je zgodba bedna, če si celotno zgodbo preskočil?

Alien123 ::

to se jaz tudi sprašujem :D
i7 8700| NOCTUA NH-D14| gigabyte Z390 GAMING X| GIGABYTE GAMING OC 2080|
NZXT H440| 16GB DDR4 3600| SSD 970 evo+ 500gb| GSX 1200 pro
Razer Lancehead, Blackwidow elite| ASUS PG348Q| XBOX one| PS4

yayo ::

jaz bom verjetno na PS4 igral.

Izi ::

Igral sem celo soboto in lahko brez problema rečem, da gre za odlično igro. Morda celo GOTY meterial.

Treba je priznati, da so Remedy mojstri nenavadnih video iger. Vsaka njihova igra je nekaj novega in vsaka postavi novi mejnik v igričarskem svetu. Max Payne, Alan Wake, Quantum Break in sedaj Control. Vse so nepozabne in vsaka precej drugačna od prejšnje, čeprav imajo vse za osnovo paranormalne pojave.
Za Control že lahko rečem, zgodba je super, igralnost je super in grafika je prav tako super :D

Ni pa to lahka igra. Pravzaprav je občasno zaguljeno težka. Je RPG, kar pomeni, da boš mimogrede naletel na sovražnike, ki bodo daleč premočni zate in jih je nemogoče premagati. Taka območja pač zapustiš in se vrneš kasneje ko postaneš močnejši.
Sovražnikom se zdravje obnavlja kar precej hitro, nam pa sploh ne. Močnejšim sovražnikom se celotno zdravje obnovi v okoli 5 sekundah, zato je edina možnost, da jih konstantno napadaš brez prestanka. Ko se ti polnijo moči uporabljaš orožje ko se ti polni orožje uporabljaš moči. Izmenično ves čas. Šele ko sovražnik umre odvrže neko mano, ki nam malo povrne zdravje.

Drugi problem zna biti huda strojna zahtevnost, predvsem rabiš divjo grafično kartico za več kot 300€, če hočeš tole igrati. Optimistično sem probal Medium nastavitve na resoluciji 1080p, pa je bilo neigralno z okoli 20 fps :P
Na Low nastavitvah pa mi že potegne do okoli 40 fps in grafika je še vedno fantastično lepa in ena najboljših do sedaj.

Kar se tiše pa zgodbe pa začneš brez vsake predzgodbe na vratih "The Oldest House" v New Yorku. Ampak z malo raziskovanja predvsem pa z obširnimi pogovori z glavnimi agenti se zadeve začnejo hitro in zanimivo razpletati in zapletati.

m0f0x ::

Izi je izjavil:

m0f0x je izjavil:

Zgodba bedna in sem kar vse scene preskočil.

In kako veš da je zgodba bedna, če si celotno zgodbo preskočil?


Ker menda te nekaj vmes slišiš. Mene pač zgodba ni potegnila in tudi, če pogledaš kak review lahko izveš o čem se gre.

Mi je pa bil zelo všečen del, kjer dobiš walkman-a 8-).

m0f0x ::

Izi je izjavil:


Ni pa to lahka igra. Pravzaprav je občasno zaguljeno težka. Je RPG, kar pomeni, da boš mimogrede naletel na sovražnike, ki bodo daleč premočni zate in jih je nemogoče premagati. Taka območja pač zapustiš in se vrneš kasneje ko postaneš močnejši.
Sovražnikom se zdravje obnavlja kar precej hitro, nam pa sploh ne. Močnejšim sovražnikom se celotno zdravje obnovi v okoli 5 sekundah, zato je edina možnost, da jih konstantno napadaš brez prestanka. Ko se ti polnijo moči uporabljaš orožje ko se ti polni orožje uporabljaš moči. Izmenično ves čas. Šele ko sovražnik umre odvrže neko mano, ki nam malo povrne zdravje.


Nič ni težko oz. odvisno kako si nadgrajeval. Kar se tiče regeneracije zdravja - najprej ubij "rdeči krog", ker to (ono) daje regeneracijo zdravja sovražnikom. Območja nisem niti enkrat rabil zapustit, ker bi bil kdo premočen - ne vem od kje imaš ti probleme s težavnostjo.

Itak je najboljše Energy DMG + gun finisher (v kolikor je potrebno). Zato pa se najbolj splača najprej nadgradit energy damage in sama količina energije. Potem pa zdravje, granate, ... Shield je tak tak.

scipascapa ::

Congratulations on being 1 of 10 winners for the Control Giveaway! Please let me know what platform you prefer. Remember, we have 3 Epic Codes, 3 Xbox Codes, and 4 PS4 Codes (2 NA and 2 EU).

:)

Izi ::

m0f0x je izjavil:

ne vem od kje imaš ti probleme s težavnostjo.

Očitno si poleg zgodbe preskočil tudi vse glavne Bosse, ki so vsi neobvezni :P
Glavna zgodna je res enostavna in nihče ne bi smel imeti problemov, ampak stranske misije, ki jih je precej več kot glavne zgodbe so pa včasih zaguljene ko hudič.

Najtežji boj v igri je z Mr. Tomassijem. Z njim se skozi igro boriš večkrat ampak njegov zadnji boj proti koncu igre je pa višek težavnosti. Leta po zraku, z metanjem predmetov ga praktično ne moreš zadet, ker se vedno izmakne, postaja neviden, naokoli pošilja kupe tistih letečih kamikaz, ki jurišajo na tebe in eksplodirajo s tako močjo da umreš tudi če nisi čisto blizu. Za povrh tudi Tommasi meče skale v tebe, ki ti vsaka pobere pol zdravja. To seveda če si do konca nadgrajen z vsemi možnimi nadgradnjami (do konca igre lahko nadgradiš vse skille in vsa orožja do maksimuma)
Skratka 10 minut boja v zaprti areni in v vsem tem času lahko narediš samo par malenkostnih napakic, vse ostalo mora biti brezhibno.

Tudi nekaj Bossov, ki pridejo iz Objects of Power, je kar zaguljenih. Na primer Sidro (Anchor), pa Hladilnik, ... Tudi pri teh Bossih so redki junaki, ki jih uspejo premagati v manj kot desetih poskusih.

oo7 ::

CONTROL Angry Review

scipascapa ::

Prej začel igrati, dobra mi je. Je pa že prvi boss težak, kako nadgradiš, imam 1 enoto?

Izi ::

scipascapa je izjavil:

Prej začel igrati, dobra mi je. Je pa že prvi boss težak, kako nadgradiš, imam 1 enoto?

Prve točke bi jaz priporočal uporabiti na Launch, ki poveča damage naokoli mečeš objekte. To bo največji učinek čisto na začetku. Health je drugi najpomembnejši skill stolpec. kot tretji najpomembnejši pa je Energy.
Se pravi, 2 stopnji Launch, nato 1 stopnja Health in potem ena stopnja Energy. Naprej boš pa že videl kaj ti je bolj nujno. Vsekakor te 3 skill stoplce čipmprej do konca.

Levitation je v drugi polovici igre tudi nujen skill. Seize je tudi kar precej uporaben.
Najmanj uporaben pa je verjetno Shield.

Začetni nasvet: Nekateri sovražniki uporabljajo Shield (bela črta nad črto zdravja). Te moraš vedno najprej napasti z Launch, ker Pištola na prebije Shielda. Ko je brez bele črte pa ga izmenično nekaj časa obmetavaš s predmeti in nekaj časa streljaš, tako da se ti ena stvar polni medtem ko uporabljaš drugo.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

DOOM Eternal (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
37222560 (576) Ijus
»

Dark Souls 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
41054282 (882) Zmajc
»

Alan Wake 2

Oddelek: Igre
14762 (84) oo7
»

GreedFall (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1016023 (1005) oo7
»

Quantum Break (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
26525171 (10575) oo7

Več podobnih tem