Forum » Igre » Alan Wake
Alan Wake
T-Majo ::
http://www.alanwake.com
No za začetek si oglejte domačo stran igre. Mogoče bi poudaru in game screenshote. Prvo mi je padla v oči grafika, marsi kdo spoh nebi vrjeu, da je to igra. Po mojem bo to neka prelomnica za igre. Mogoče celo nebi mogl ocenit grafike, dokler ne probamo demota (drugo leto na Vista OS) ali katere igre, ki bi lahk bla na takem nivoju. Zgodba mi je še neznana. Sicer piše ''a psyhologcal action triller''. Me pa močno spominja na half life2 v (mislim da) letu 2004, ki je bilo tudi nekaj novega na trgu z igrami. No pa da preidem na strojne zahteve igre. Razmišlal sem celo, da si usak igre spoh ne bo mogel privoščit. Na xpjih ne bo delala, z Visto vemo da izpod 1gb rama itd...se ne pogovarjamo, potem pa še DX10 grafa. Hmm...bomo videli, nihče še ne ve! Povejte svoje mnenje.
LP
No za začetek si oglejte domačo stran igre. Mogoče bi poudaru in game screenshote. Prvo mi je padla v oči grafika, marsi kdo spoh nebi vrjeu, da je to igra. Po mojem bo to neka prelomnica za igre. Mogoče celo nebi mogl ocenit grafike, dokler ne probamo demota (drugo leto na Vista OS) ali katere igre, ki bi lahk bla na takem nivoju. Zgodba mi je še neznana. Sicer piše ''a psyhologcal action triller''. Me pa močno spominja na half life2 v (mislim da) letu 2004, ki je bilo tudi nekaj novega na trgu z igrami. No pa da preidem na strojne zahteve igre. Razmišlal sem celo, da si usak igre spoh ne bo mogel privoščit. Na xpjih ne bo delala, z Visto vemo da izpod 1gb rama itd...se ne pogovarjamo, potem pa še DX10 grafa. Hmm...bomo videli, nihče še ne ve! Povejte svoje mnenje.
LP
- spremenil: T-Majo ()
steev ::
Če prav vem, to igrico razvijajo za intelove štirijedrnike. Če poiščeš filmček z neke intelove konference, bos videl da ni nevemkaj. Seveda pa bomo počakali na izid.
:|
strictom ::
Grafika ni ne vem kaj. V bistvu je prav slaba za DX10.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
T-Majo ::
Sem bral o povezavi z Intelom. Slaba grafika za dx10? A ni blo dost govora o tem da spoh ni vlke razlike med dx9 in 10? Spoh pa dokler ne bo demo zuni ne mormo nč kaj dost rečt. Me pa bol zanima zgodba. Aja pa mal offtopic: just cause je tud dobr nrjena-govorim o grafiki, ampak zgodba pa igralnost ni tam, kot bi lahk bla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: T-Majo ()
strictom ::
Že, že. Ampak po tistih slikah sodeč bi še moj barthon 2gHz & 5950U komot to gnal. Ni za videt nekih posebnih efektov.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Rotaidal ::
Pa igra bo sam za visto...
"Grafika ni ne vem kaj. V bistvu je prav slaba za DX10."
Daj no, igra še zgleda lepša od crysisa.
Poglej si samo te slike in filmčke
"Grafika ni ne vem kaj. V bistvu je prav slaba za DX10."
Daj no, igra še zgleda lepša od crysisa.
Poglej si samo te slike in filmčke
strictom ::
Zgleda kot en malo izboljšan HL2 pogon. Sicer ni nobenih efektov (raznih bloomov in teh cukrčkov) tko da bo treba počakat do končne verzije :)
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: kuglvinkl ()
Tr0n ::
To so isti tipi (Remedy), ki so izdali legendarnega Max Payne in Max Payne II: The Fall of Max Payne. Zgleda zelo obetaven spil s pravo atmosfero, zanimivo zgodbo in kick-ass grafiko. :)
Screens / Video
Screens / Video
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Mavrik ::
In tole bi naj obvezno rabilo večjedrni procesor? Kaj so nesposobni? Še UT2007 bi naj bil igralen na single-core pa zgleda da bo pojedel tole za malco.
The truth is rarely pure and never simple.
AndrewSmith ::
Mahh....lahko oni dajo HDR,dx15 in se ne vem kaj,
dokler bojo objekti bli narjeni tako perfektno
in kockasto ne bo nikoli realisticno.
dokler bojo objekti bli narjeni tako perfektno
in kockasto ne bo nikoli realisticno.
1)Venice3200/DfiUltraD/2x512UltraX-BH5/X800Xl/LG DVDRW/Seagate320Gb
2)3xTechnics1210MK5/FinalScratch/DJM600/SennheiserHD25/
2xProel15A@250rms/1xB&C 15"@750rms
2)3xTechnics1210MK5/FinalScratch/DJM600/SennheiserHD25/
2xProel15A@250rms/1xB&C 15"@750rms
strictom ::
AS, To bo pri DX12 ziher odpravljeno :-)
DX15 bo pa pomojem hologram in resolucije v stilu 57000x90000x57000 :)
DX15 bo pa pomojem hologram in resolucije v stilu 57000x90000x57000 :)
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
stock ::
Kolkr jst vem je ta špil Dx9, Glede procesorjev je pa tko, da je za večjedrnike in NE bo delu na enojedrnih procesorjih z izjemo P4 z HT tehnologijo!
T-Majo ::
Js mislim da bi tud dx9 bi zmožn prkazat kako grafiko. Po moje je tud mal reklama za MS pa dx10, kr piše na home page-u, da igro razvijajo v Microsoftovih studijih.
Pesimist ::
Grafika nam ni vec dobra ker je spil bil predstavljen ze dolgo nazaj in takrat je bla taka grafika si za lizat prste. Nevem kolko casa je zdaj ze minlo a jo je cas vsekakor prehitel spet. Danes je pa to mogoce samo mogoce lespe kot kaki source pogon ceprav mislim da surce z HDR zgleda lepse.
Tr0n ::
Ne vem, po mojem ne bodo riskirali tako visokih zahtev. Dvo ali vecjedrnih procesorjev bo ob izidu imelo mogoce 5% vseh Windows userjev.
We'll see.
We'll see.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Izi ::
Nevem kolko casa je zdaj ze minlo a jo je cas vsekakor prehitel spet.
Joj kakšno nakladanje.
Pa daj kakšen link do igre, ki ima lepšo grafiko.
In ne kakšnih renderiranih slikic ampak daj slike, ki jih naredi grafični pogon.
Ker te slikce tukaj so direkt iz igre in ne narejene v photoshopu kot ponavadi.
Alan Wake bo imel vsaj še enkrat več podrobnosti kot Gothic 3, ki ima trenutno daleč najlepšo grafiko.
po mojem ne bodo riskirali tako visokih zahtev. Dvo ali vecjedrnih procesorjev bo ob izidu imelo mogoce 5% vseh Windows userjev.
Bodo riskirali, ker so se zavestno odločili, da jih je bolj pomembno, da bo igra nova prelomnica v zgodovini iger, kot pa da bi prodali čim več izvodov.
Glede tistih 5% dvojedrnikov pa imaš napačne podatke. Že sedaj jih je več kot 5% ob izidu pa jih bo že vsaj polovico, če ne več.
In odločitev je vsekakor dobra, da se igra na enoprocesorskih računalnikih sploh ne bo dala zagnati. Ker, če bi dopustili zagon na enoprocesorjih bi bilo cel kup pritoževanja, da igra dela slabo in je neoptimizirana.
Tako pa boš nujno rabil Visto in vsaj dvojedrni procesor, kar bo zagotovilo, da ti bo igra delovala kolikor toliko spodobno hitro.
In nikar ne pozabi, da tisti sirotki, ki nimajo dvojedrnikov ponavadi tako ali tako piratizirajo vse igre in od njih ni nikoli nič dobička. Pravi igralci, ki igre tudi kupujejo v trgoviunah pa imajo že vsi dvojedrnike in ponavadi tudi SLI grafiko. Tukaj nažalost Slovenci izpademo močno podpovprečno, ampak naš trg je tako ali tako majhen, da se na nas nihče sploh ne ozira.
Jaz sem siguren, da bodo ravno zaradi izredno viskih Hardwareskih (dualcore) in Softwareskih (Vista), prodali več izvodov igre kot običajno. Ker bodo skoraj vsi tisti, ki imajo spodobne računalnike to igro tudi kupili.
T-Majo ::
Izi, ne pametuj preveč. Kdo največ igra takih iger? Po moje med folk ned 14-20 let. In to je osnovna šola, srednja in fax. In kdo ima tuliko denarja da bi lahko kupoval enkrat na mesec igro za 10+k sit? Po moje malo kdo. Je pa res da smo podpovprečni glede kupovanja original, nismo pa podpovrečni u strojni opremi. 30% sošolec ma gf serijo 7. Nekaj tudi serijo 6, pa tudi r9xxx. Pa tud kolegi imajo kompu večinoma usi take, da nove igre delajo gor-sicer ne high end, drugače pa tisti ko pa ne igrajo iger majo pa tud usi najmajn 512 rama. Pa tud če sam office uporblajo. Skartka smo podpovprečni glede kupovanja originalov, ampak v strojni opremi ne
Buggy ::
T-Majo: poglej kaj je bil POVPRECEN gaming comp pred cca 4 meseci. To je se zdalec od tega, kar imajo v kistah gamerji o katerih govori Izi (sploh grafika) in vseeno je se vedno ta "kista" zelo zelo nad POVPRECJEM, pomoje tudi vseh na Slo-techu.
edit:
LINK
edit:
LINK
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
stock ::
Izi je čist lepo napisu in prou.
Točno tko folk med 14-20 ma največ denarja...ker ga dajo starši!!!
btw u mojem razuredu jih ma 5 nad 2Ghz(2000+), ostali nevejo kaj je grafična... Bi rad vidu teh 30% folka z gf7, jst osebno ne poznam nobenga.
Točno tko folk med 14-20 ma največ denarja...ker ga dajo starši!!!
btw u mojem razuredu jih ma 5 nad 2Ghz(2000+), ostali nevejo kaj je grafična... Bi rad vidu teh 30% folka z gf7, jst osebno ne poznam nobenga.
T-Majo ::
vredu je..
edit: govrim za svoj class. sm pa drugi letnik srednje šole.
edit: govrim za svoj class. sm pa drugi letnik srednje šole.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: T-Majo ()
strictom ::
PREY ima lepši grafiko (že na moji 5950U se mi je zdela lepša kaj šele na kakšni 7950GX2 z vsemi bombončki).
Sicer pa tut ne morš vedet da so tistole in-game posnetki. Lahko so le slabo sfotošopirani :)
Sicer pa tut ne morš vedet da so tistole in-game posnetki. Lahko so le slabo sfotošopirani :)
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Tr0n ::
No, do leta 2008 je se kar nekaj casa. Do takrat se zna stevilo vecjedrnih uporabnikov povecat. :)
Izi ::
Sicer pa tut ne morš vedet da so tistole in-game posnetki
Lahko vem
Letos na prireditvi X06 konec Oktobra so predstavili demo, kjer so demonstrirali igranje ene izmed začetnih misij. In tam so tudi naredili precej screenshotov, ki sedaj krožijo naokoli.
Tole je povzetek enega novinarja, ki je prisostvoval tej demonstraciji:
The demo showed one of the early missions in the game and found our troubled lead starting to explore his surroundings. The game's interface is being kept simple, with a task bar in the lower left-hand corner of the screen displaying your current mission in handwritten font. For the demo, Alan was tasked with going to a mountainside cabin. Alan spoke with a gas station employee and got a key before heading out to the cabin, which was near the charmingly named Cauldron Lake (we're sure it's a fun, happy place). As Alan drove, his inner monologue served as commentary on his situation--a gameplay element that occurred several times in the demo. Not long after he starts his drive to the cabin, Alan encounters a hitchhiker who he picks up (we'll say right now we're a little concerned that Alan might not be the brightest lead character we've ever seen in a video game). During the drive, the situation takes a turn for the creepy, as Alan chats up his passenger with a fun fact: The events taking place are reminiscent of a hitchhiker scene in Alan's book where the fictional hitchhiker is killed. A little later in the ride the pair come across a car wreck. While Alan leaves the car to check out the busted vehicle, a truck zips by and hits his car head on, apparently killing the hitchhiker. A few disoriented moments later, Alan drops like a sack of potatoes.
Igra naj bi izšla že leta 2007 kolikor je meni znano.
Mene so impresionirali predvsem svetlobni učinki in vreme, ki se bo intenzivno spreminjalo skozi igro.
Poglej samo te tri posnetke istega mesta samo v zamaknjenih časovnih obdobjih, ko se vreme spreminja.
Človek bi kar stal na mestu in opazoval igro svetlobe
Poleg tega pa so novinajrji, ki so igrali demo in prisostvovali različnim predstavitvam vsi povrsti pohvalili dobro zgodbo, kar se meni zdi precej pomembno.
Igra naj bi bila psihološki akcijski triler, karkoli na bi že to pomenilo. Vsekakor pravijo, da bo vzdušje dokaj srhljivo in da bomo ob igranju vsi presrani
Če vemo, da se z igro trudijo isti osebki, ki so naredili Maxa Payna potem se menda za dobro in strašljivo zgodbo ni bati.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: kuglvinkl ()
Pesimist ::
Ja in kaj je tak lepega na tej sliki zgoraj? poglej si samo texture skale. Vse blurasto in da se temu priblizas na 1 meter bo packa. Poglej si tiste slike ko je avto not. Model zgleda zelo simpl se v CSSju sem vido lepse. Sonce sajna direktno skozi vse. Mislim da je Crysis pokazo kak lahko zgleda z DX10. Na dalec zgleda ok ko se pa priblizaz na model nivo pa nic posebnega vec.
Izi ::
Sawyer, ti imaš verjetno precej nesrečno otroštvo.
Nikakor ne.
Crysis sicer zgleda vredu ampak je splošno znano, da bo deloval tudi na DX9 karticah in iz tega razloga ne bo na DX10 karticah nič kaj dosti lepši, če sploh kaj.
Pravo lepoto DX10 bomo videli šele takrat, ko bodo izdelovalci pokopali vso podporo za nazaj kot je recimo DX9 in z tem odpravili omejitve, ki jih prinaša DX9.
Kot si verjetno slišal DX10 ni združljiv z DX9, ampak G80 GPUji trenutno še podpirajo tako DX9 kot DX10.
Kako lahko zgleda pravi DX10 špil bomo videli šele čez kakšni 2 leti nekje konec leta 2008 in nič prej.
Mislim da je Crysis pokazo kak lahko zgleda z DX10
Nikakor ne.
Crysis sicer zgleda vredu ampak je splošno znano, da bo deloval tudi na DX9 karticah in iz tega razloga ne bo na DX10 karticah nič kaj dosti lepši, če sploh kaj.
Pravo lepoto DX10 bomo videli šele takrat, ko bodo izdelovalci pokopali vso podporo za nazaj kot je recimo DX9 in z tem odpravili omejitve, ki jih prinaša DX9.
Kot si verjetno slišal DX10 ni združljiv z DX9, ampak G80 GPUji trenutno še podpirajo tako DX9 kot DX10.
Kako lahko zgleda pravi DX10 špil bomo videli šele čez kakšni 2 leti nekje konec leta 2008 in nič prej.
Senitel ::
Kot si verjetno slišal DX10 ni združljiv z DX9, ampak G80 GPUji trenutno še podpirajo tako DX9 kot DX10.
In DX9 je pa združljiv z DX8 al kaj? Fora je samo v tem, da D3D10 ne vsebuje praktično ničesar iz D3D9. V D3D9 si se lahko spomnil, da boš za en efekt uporabil pixel shader 1.1, v D3D10 bo pa vsak pixel shader moral bit 4.0. Hardware pa itak briga a dobi pixel shader 4.0, 3.0, 1.1 ali "good old" multitexture, na koncu se vedno v isto strojno kodo prevede. So zelo redki primeri, ko so imele grafične kartice podvojene funkcionalnosti... V bistvu se spomnim samo dve: GeForce 3 je imel poleg vertex shaderja še dobri stari t&l in pa GeForce FX, ki je imel pixel shaderje tko glupo narejene, da je izgledalo kot da so ločeni za DX8 in DX9.
T-Majo ::
Ve gdo kaj več o sami zgodbi? Js sm iz predstavitvenega filma razbrau da gre o nekem pisatelju, ko je ''zgubil'' življenje in se je odselil v neko vas/majnše mesto in hotel tam začeti na novo ter napisat neko knjigo. Potem pa ugotovi, da se tam oz. so se zećele dogajati čudne reči...odloči se da bo prišel resnici do dna...waw kak filmsko :D To naj bi bla čist u easy obnova. Men je zanimiv Pisatelj, kot nek preprost človek, oz. mogoče celo intelektualc...o že preveč nabijam
Gr0unD Zer0 ::
Ja in kaj je tak lepega na tej sliki zgoraj? poglej si samo texture skale. Vse blurasto in da se temu priblizas na 1 meter bo packa. Poglej si tiste slike ko je avto not. Model zgleda zelo simpl se v CSSju sem vido lepse. Sonce sajna direktno skozi vse. Mislim da je Crysis pokazo kak lahko zgleda z DX10. Na dalec zgleda ok ko se pa priblizaz na model nivo pa nic posebnega vec.
pa gremo spet buče prodajat...
že pri likovnem pouku v petem klasu smo se naučili, da se na risbo rišejo zadeve, ji se dejansko vidijo, ne pa zadeve, za katere veš da so, ampak jih NE vidiš.
ti v realnem življenju tudi ne vidiš razpoke 1m×10 cm na razdalji 300m.
zatorej jih tudi v špilu ne boš.
pa ne sodit igre v razvoju
in skale zgledajo ql
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gr0unD Zer0 ()
Izi ::
T-Majo, senzibilen je tisti človek, ki je občutljiv in ga lahko vsaka malenkost prizadane.
Glede zgodbe sem pa jaz takole razbral:
Glavni karakter je v bistvu precejšen čudak in ima stalno neke preganjavice in ponoči ga vedno tlači mora. Skratka shizofrenik oz. nekaj takega
Preseli se v neko malo tipično ameriško vasico, kjer naj bi imel mir in naj bi se mu duševno zdravje popravilo, ampak tam se problem šele začne.
Njegove nočne more se začno uresničevati v realnem svetu ...
In že imamo grozljivko z raznoraznimi nadnaravnimi bitji, pred katerimi bomo bežali ali pa jih pobijali ali pa obolje, tega pa še ne vem.
Glede zgodbe sem pa jaz takole razbral:
Glavni karakter je v bistvu precejšen čudak in ima stalno neke preganjavice in ponoči ga vedno tlači mora. Skratka shizofrenik oz. nekaj takega
Preseli se v neko malo tipično ameriško vasico, kjer naj bi imel mir in naj bi se mu duševno zdravje popravilo, ampak tam se problem šele začne.
Njegove nočne more se začno uresničevati v realnem svetu ...
In že imamo grozljivko z raznoraznimi nadnaravnimi bitji, pred katerimi bomo bežali ali pa jih pobijali ali pa obolje, tega pa še ne vem.
T-Majo ::
A ni senzibilnost/senzacija, kadar hočeš neko stvar ali dogotek narediti zanimiv s tem ko pretiravaš, naprimer novinarji...nevem no
Zgodovina sprememb…
- spremenil: T-Majo ()
Pesimist ::
Gr0unD Zer0 jaz sploh nikjer nisem govoril o razdalji 300m da bi vido razpoku ampak o realni razdalji oz razdalji 1 metra v igri. Vse je blurasto ze od 20 metro ali kolko priblizno je na sliki. Pa ze ni vec sharp. Cisto simple logika je tem blizje se priblizujes taki teksturi tem bol blurasto bo. Ko se model na steno naslanja pa direktno gleda je se sama packa vidna kot da bi z voscenkami risal.
Gr0unD Zer0 ::
čist simpl logika je da bluziš.
si slučajno kna kaki drogi? ker dvomim da kdo normalen piše take bedarije kot ti...
glej, sem se spet potrudil, in spet samo zate.
tako zgledajo tla, ko jih gledaš od daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeč
tako pa, ko jih gledas od blizu
zdaj pa če ne dojameš zakaj tudi na oni sliki oddaljeni objekti zgledajo zamegljeno, pa ti res ni za pomagat.
actually you are too stupid to breathe then.
si slučajno kna kaki drogi? ker dvomim da kdo normalen piše take bedarije kot ti...
glej, sem se spet potrudil, in spet samo zate.
tako zgledajo tla, ko jih gledaš od daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeč
tako pa, ko jih gledas od blizu
zdaj pa če ne dojameš zakaj tudi na oni sliki oddaljeni objekti zgledajo zamegljeno, pa ti res ni za pomagat.
actually you are too stupid to breathe then.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Mavrik ()
Vesoljc ::
mater bluzita
there is, a thing, called mipmap
there is, a thing, called mipmap
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Pesimist ::
nemorem ti pomagat vidim da nimas pojma o cem sploh govoris tak da je res brezveze kaj sploh diskutirat.
Da je textura sploh ostra na blizu rabis tako veliko resolucijo ki je se verjetno 8800GTX ne prebavi. Na daljse razdalje so pa low res texture dovol da zgleda sharp ampak na tem gamu ze od dalec zgleda slabo napram cesti, skala namrec.
Ti govoris o anistropskem filtriranju textur kar nima blanke veze z zadevo o cem govorim jaz in kolko je razvidno ze uporablja maximalno filtriranje drugac cesta nebi bila sharp. Ti sevedno kvasis neumnosti o nesharp texturah na dalec kar je spet cisto mimo ker sem jaz govoril o nesharp texturah na blizu. Kvaliteta textur je pa samo odvisna od njene resolucije. To je tak kot da ce vzemes neko texturo pa jo zoomas za 2x in bo naekrat postala blurasta. Eh brezveze razcisti prvo pojme. Pa ce se ze trudis z slikami dokazat kaj vzemi drugic isto sceno in ne eno v temi eno v svetlobi
Da je textura sploh ostra na blizu rabis tako veliko resolucijo ki je se verjetno 8800GTX ne prebavi. Na daljse razdalje so pa low res texture dovol da zgleda sharp ampak na tem gamu ze od dalec zgleda slabo napram cesti, skala namrec.
Ti govoris o anistropskem filtriranju textur kar nima blanke veze z zadevo o cem govorim jaz in kolko je razvidno ze uporablja maximalno filtriranje drugac cesta nebi bila sharp. Ti sevedno kvasis neumnosti o nesharp texturah na dalec kar je spet cisto mimo ker sem jaz govoril o nesharp texturah na blizu. Kvaliteta textur je pa samo odvisna od njene resolucije. To je tak kot da ce vzemes neko texturo pa jo zoomas za 2x in bo naekrat postala blurasta. Eh brezveze razcisti prvo pojme. Pa ce se ze trudis z slikami dokazat kaj vzemi drugic isto sceno in ne eno v temi eno v svetlobi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
Gr0unD Zer0 ::
ja dobro no...
ko bo pa ista scena, pa se bos pritozeval, da sem gledal 3 pixle preveč levo...
ti bi očitno rad fotorealistične teksture...
kaj je te na tisti cesti tebi tak neostro? pziroma zraven?
meni zgleda
anisotropsko?
ko bo pa ista scena, pa se bos pritozeval, da sem gledal 3 pixle preveč levo...
ti bi očitno rad fotorealistične teksture...
kaj je te na tisti cesti tebi tak neostro? pziroma zraven?
meni zgleda
anisotropsko?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gr0unD Zer0 ()
@LOL ::
Brez veze da se trudiš z njim, ki je mimogrede že za GoW rekel da je grafika ni nič kaj posebnega.
O ja je posebna, in ta trenutek edinstvena.
O ja je posebna, in ta trenutek edinstvena.
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
Mavrik ::
zdaj pa če ne dojameš zakaj tudi na oni sliki oddaljeni objekti zgledajo zamegljeno, pa ti res ni za pomagat.
Pozabo si Anizotropno filtriranje vklopiti.
The truth is rarely pure and never simple.
matjash ::
|sawyer| tle maš še ene screenshote da jih "strokovno" oceniš CMR:DIRT. Na žalost igra izide šele konec naslednjega leta. Samo ti predlagam da premakneš monitor za 15 cm ker drugače boš hmal rabu očala ker se v take detajle spuščaš. In hvališ Crysis kot boga ko ti kdo Unreal 3 pokaže pa praviš da ni nič posebnega. Aja pa za crysis so spet preložili izid. Raje se za STALKERja ogrej... aja za tebe so dx9 špili že izumrli
BTW uradni izid Alana je vsaj za xbox360 30 januar 2007.
Pa da te ta slika iz Alan Wake ne prepriča... vzemi rajš Game Boy v roke pa tetris nabijaj.
BTW uradni izid Alana je vsaj za xbox360 30 januar 2007.
Pa da te ta slika iz Alan Wake ne prepriča... vzemi rajš Game Boy v roke pa tetris nabijaj.
... bolje pozno kot nikoli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matjash ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | E3 2009 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 14926 (1354) | oo7 |
» | Quantum Break (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 39931 (25335) | oo7 |
» | Remedy želi razviti Alan Wake 2Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 5835 (5231) | PrimozR |
» | Alan Wake bo zgodenOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 8876 (7924) | Bor H |
» | Alan Wake le za Xbox 360 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Konzole | 17171 (15256) | ahac |