» »

Alan Wake

Alan Wake

AndrewSmith ::

tle maš še ene screenshote da jih "strokovno" oceniš CMR:DIRT

Nice:D
1)Venice3200/DfiUltraD/2x512UltraX-BH5/X800Xl/LG DVDRW/Seagate320Gb
2)3xTechnics1210MK5/FinalScratch/DJM600/SennheiserHD25/
2xProel15A@250rms/1xB&C 15"@750rms

RC14 ::

Igra zgleda uredu, sam mislim,da ko bo prišla ven bo čisto povprečje in tudi takrat bo že imelo veliko folka dvojedrnike. Torej nič posebnega.

Je pa meni tudi osebno bolj všeč grafika iz crysisa. Sej tukaj so vremenski vplivi in megla pa vse to zakon za videt, sam teksture pa bi res lahko bile malo bolj podrobne. Še posebno mi na oni sliki prav smešno zgleda, ko on tip stoji pri avtu, pa poglejte mašino od avta, kot bi gledu 10 let staro igro. Potem kolesa še vedno niso okrogla kar je za te čase prav stramotno, če se spomnem, da so že davno nazaj obljubljali konec kvadratnih koles na avtomobilih) , potem drevesa tudi zgledajo nekak "bogo" za takšno oh in sploh igro, vsaj glede na to, kakšno konfiguracijo bo potrebno imeti, da jo bomo sploh lahka poganjali.
Na splošno gledano je super grafika, ampak vseeno bi lahko še boljše naredili npr drevesa, skale itd (več detajlov, bolj sharp bi lahko bilo vse).
Samo poglejte si igro cronicles of riddick ki je že precej stara igra, grafično pa še vedno vrhunska z veliko sharp detajli).
Pač moje mnenje, sicer pa jo vseeno nestrpno pričakujem, ker max payne mi je bila vrhunska igra (grafično kot tudi vse ostalo) in tudi ta bo po mojem zakon.

Lp
:4770K@4.5GHz @ BeQuiet!Dark Rock Pro2; MSI Z87 GD65 Gaming; 16GB RAM:
::GTX 1060 6GB; SSD Samsung 840 EVO 250GB; SEAGATE 3TB+3TB+1TB; LG 27"IPS::
:::: XFX 850W Black Edition; X-Fi Titanium; Fractal Design ARC R2 ::::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RC14 ()

matjash ::

tista slika z avtom je ena zgodnejših in so razvijalci že prejeli kritike na njihovem forumu in kar jih poznam iz časov maxa ponavadi tud dosti dajo na pripombe majo celo na forumu odprto temo za komentirat screenshote - klikni me

Ampak vseeno ne more biti v tako veliki igri izdelano vse v 100% detajlih saj naj bi bila cela mapa velika kot iz gta-ja in mislim da sem zasledil da se bo dalo vstopiti v dost objektov (hiš, skednjev, svetilnik...) pa še nalagalnih časov najverjetneje ne bo, grafično pa naj bi bile verziji za xškatlo in PC identične.
... bolje pozno kot nikoli.

Izi ::

pa poglejte mašino od avta, kot bi gledu 10 let staro igro. Potem kolesa še vedno niso okrogla kar je za te čase prav stramotno

Priznam, da ne zgleda prav lepo, ampak glede na zmogljivosti današnjih računalnikov je ta slikca vseeno impresivna.
Ko primerjaš to z deset let staro igro se vidi, da nimaš pojma o računalniški grafiki.
Verjetno je to sploh prva igra v kateri ima avto odprto havbo. Vsaj jaz tega še nisem videl. Da pa bi šli izdelati v notranjosti mašino z vsemi tistimi žicami in posodicami, ki so ponavadi v avtu pa bi ustavilo tudi računalnik z katerim dandanes simulirajo atomske eksplozije :D
Kolesa pa ne bodo nikoli okrogla, ker je to nemogoče narediti. vsak krog je vedno sestavljen iz ravnih površin, vpračanje je samo iz koliko površin.
Na nobeni igri nisi videl popolnoma okroglih koles in jih tudi nikoli ne boš.
So pa že kar precej napredovali od kock, preko šestkotnikov in osemkotnikov se mi zdi, da so sedaj nekje pri šestnajskotnikih, kar je že kar blizu popolnosti. Trenutno več računalniki ne zmorejo po mojih občutkih pa je potrebno nekje 64-kotnik, da človeško oko ne opazi več ravnih ploskev in vse skupaj vidi kot krog. Ampak če bi to poskusili narediti potem bi premikanje samo tistih štirih koles na enem avtu ustavilo celo igro, kar pa si nihče ne želi.
Pri teh rečeh bomo še naslednjih 100 let delali kompromise. Da ima avto namesto osemkotnih koles šestnajskotna kolesa, in ker ima vsak avto 4 kolesa, je samo za to "malenkostno" izboljšavo potreben 400% hitrejši računalnik. Potrebe pri takih lepotnih popravkih rastejo eksponencialno, končni učinek pa ni ravno impresiven.
Zato če programerji ugotovijo, da bo igra prepočasna, bodo kolesa prva, ki bodo manj okrogla. Ostale "malenkosti" so nato mašina v havbi avta oz. havba, ki se sploh ne odpira in je problem rešen. Nato so problematične sredinske črte, ki delijo vozne pasove na cestah. Na ovinkih nikoli ne bodo lepo okrogle ampak je zopet treba delati kompromise in iz več ali manj ravnih črtic sestavljati krivuljo...

Tr0n ::

matjash ::

Yes. We haven't announced anything on the release date. Once we do, you'll definitely hear about it here.


Iz te izjave sklepa da bo izšla leta 2008? Močne govorice...
... bolje pozno kot nikoli.

Tr0n ::

Tisto je bil potem update, ceprav se vedno niso demantirali 2008 releasa.

Se ne bi cudil, ce bo res 2008, kjer bodo vecjedrniki del vsakega compija. :)

matjash ::

Možno je da bo ali ne bo izdana v 2008 zato pa nikoli ne verjamem govoricam, še technical director Remedyja jo jasno dal vedeti da ni nikoli bilo danega release date in vse ostalo so špekulacije. Tukaj je pa tema iz uradnega foruma na katero se nanaša tvoj prejšnji link.
... bolje pozno kot nikoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matjash ()

RC14 ::

Na nobeni igri nisi videl popolnoma okroglih koles in jih tudi nikoli ne boš

Se strinjam s teboj, ampak vseeno malo poglej kakšno simulacijo vožnje, pa boš videl kaj zgleda skoraj popolnoma okroglo kolo, ti dam samo en primer in je precej stara igra in to je grand prix legends, pa še dosti se jih najde.
Sicer se ne mislim zdej spotikat na mašini in kolesih v igri, ampak nekak pokvari celoten vtis, če že govorimo o dobri in napredni grafiki. Upam da se razumeva.;)


Lp
:4770K@4.5GHz @ BeQuiet!Dark Rock Pro2; MSI Z87 GD65 Gaming; 16GB RAM:
::GTX 1060 6GB; SSD Samsung 840 EVO 250GB; SEAGATE 3TB+3TB+1TB; LG 27"IPS::
:::: XFX 850W Black Edition; X-Fi Titanium; Fractal Design ARC R2 ::::

Gr0unD Zer0 ::

pri doom 3 so tudi bile glave oglate na screenshotih.
v špilu pa noben ni opazil, razen največjih pikolovcev...

T-Majo ::

Baje je igra napovedana za 30.1.? Ve kdo kaj o tem? Po tem takem lahko čez kak teden pričakujemo demo? Upam da ne bo velik like 1,5gb lol. Drugače pa, nič ne moremo rečt dokler ne bo usaj demo.

Izi ::

Hehe, čisto možno, da bo zunaj 30.1. samo leto bo 2008 :D

Tukaj je zadnji intervju iz letošnjega CES-a (video):
Interview CES 07

Markus Mãki, Development Director pri Remedyu sicer ni ravno dober govorec, ampak zato pa obvlada zadevo.
Razloži par zanimivih reči.
Če pozorno poslušate na začetku omeni, da trenutno delajo igro v petih različnih nitih, kar je več kot sem pričakoval.
Omeni, da bo CPU pripravljal podatke za GPU renderiranje za kar bodo porabili eno celo jedro, če bo v našem mlinčku štirijedrnik :D
V ozadju bo teklo simuliranje fizike, tudi audio in streaming data bosta delala v ozadju. To je vse kar omeni glede večnitnosti.

Posebno je ponosen na spreminjajoče vreme in z tem povezane svetlobne učinke, omeni celo tornado, ki te bo lahko ujel in odnesel v zrak :D

Po njegovih besedah se najbolj trudijo z fiziko in svetlobo.
Fizika ne bo samo za lep izgled, ampak bo pomemben dejavnik tudi v različnih ugankah, ki jih bomo reševali.
Svetloba naj bi imela zelo pomembno vlogo v tej igri, ker naj bi pošastki prišli ven samo ponoči. Tako bo verjetno svetilka v eni roki spet obvezna...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Gr0unD Zer0 ::

dokler bo luč prilepljena na orožje, mi je ql
kake podrobnosti o orozjih so znane al ne?

Izi ::

Gr0unD Zer0, nisi dobro razumel razlage.
Igra ne bo klasična streljačina. Klasificirajo jo kot psihološki akcijski triler oz. kot jaz to razumem gre bolj za grozljivko.

Akcija je pomemben del igre ampak ključni element je svetloba v akciji. Alana bodo ponoči preganjali neki "Shadow men", se pravi neki "ljudje sence", in sence pač preganjaš tako, da jih osvetliš z lučjo.
Naša ključna orožja bodo kot izgleda razni "flashlighti" oz. usmerjeni snopi svetlobe in pa razne svetilke, ki svetlobo oddajajo na vse smeri.
Bistvo je torej, da SE BOMO BORILI Z POMOČJO SVETLOBE.
Sicer je omenil tudi pištole ampak le kot zadnjo možnost.

Vse bo šlo nekako takole:
Podnevi sovražnikov ne bo in bomo spoznavali zgodbo skozi reševanje raznoraznih ugank in poskušali razvozlati misterijo kaj se je sploh zgodilo, ponoči pa nas bodo napadli pošastki, ki so oživeli iz naših nočnih mor in bomo morali nekako preživeti do jutra, ko se bomo zopet lotili reševanja zgodbe.

Torej se bodo menjavali akcijski deli in pa bolj miselni deli z zgodbo. Kako se bo to obneslo bomo pa videli :D
Ali bomo zadovoljni tako akcijsko usmerjeni kot bolj razmišljajoči osebki, vsi samo na pol ali pa morda nihče >:D

Gr0unD Zer0 ::

samo da pajkov ne dajo v špil...:\

ampak če bo že pomembna fizika, sem pričakoval vsaj kaki bad ass canon, da bi malo trupla frčala(kao resident evil 4)

matjash ::

^^ ne poslušaš to ni klasični fps/3je osebna akcija ampak je poudarek na zgodbi (thriler) orožje bo močno omejeno skoraj kot je v pravem svetu kjer naboji ne ležijo na klopci v parku in dvocevke ne pobereš iz dvorišč in kot je bilo že prej omenjeno svetloba bo igrala močno vlogo saj bodo nekakšne pošasti sledile Alanu kad pade mrak. In ob poplavi FPSjev/3je osebnih akcij komaj čakam na nekaj drugačnega, kar obljublja AW.
... bolje pozno kot nikoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matjash ()

Gr0unD Zer0 ::

ze vidim da ne bo zame...
rad mam špile, kjer je igralec in control, ne pa da me špil straši.
upam da ne boste razočarani, tisti ki ga pricakujete( ampak po mojstrovinah mp in mp 2, mislim da remedyju gre zaupati)

have fun

Horsechoker ::

Še vedno čakamo.:)
But I don't want to be dead. I want to be alive. Or a cowboy.

T-Majo ::

Po dolgem času sm šel spet na Alanovo stran in je še vse enako kot pred nekaj meseci. Se mi zdi da bomo še čakali in čakali. Pričakval sem da bo prej izšla. Tudi ''medijsko'' se je igra malo pozabila.

Če ma kdo kakšne novice, kr copy paste.

Horsechoker ::

But I don't want to be dead. I want to be alive. Or a cowboy.

Tr0n ::

Alan Wake je nov Duke Nukem as in, zadeva ne bo izsla nikoli. :)

Jst ::

Če bo remedy nadaljeval svojo tradicijo, potem si lahko obetamo visoko optimizirano igro. Večjedrni procesorji bodo igrali pomembno vlogo, vsaj glede na dosegljive informacije. Upam, da bo ta igra proof of concept, da se da s pravim pristopom izkoristiti CPU in da je tudi CPU zelo pomemben člen pri dobri grafiki. Glede na screenshote, ki naj bi bili ingame render in ne prerendered, in če so res narejeni na 7900 grafični, potem je igra na dobri poti, da se spremeni koncept "GPU most important part." Upam res, da se bo zgodil paradigm shift in da bodo razvijalci bolje uporabljali večjedrne procesorje. Nasproti tej ideji je crysis, kjer GPU igra the most important part in je CPU skorajda zanemarjen.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Horsechoker ::

ALi pa še bolje, da se izkoristi do konca tako CPU, kot GPU...
But I don't want to be dead. I want to be alive. Or a cowboy.

Jst ::

Ščasoma bomo tudi to doživeli...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Gr0unD Zer0 ::

se ze dogaja, na konzolah...

na pcju pač to ni mozno, ker ma vsak nekaksen kos drugacen v pcju...

pač se ne da rect: tak, zaj bo špil delal na q6600, 8800 gt ter 2 giga rama, all others pupušite nam penise

Tr0n ::

Alan Wake is back bitchez!
http://www.gametrailers.com/player/4182...

laught ::

zgleda noro..sam vprašanje je, kdaj bomo to ugledli??

kihc ::

Noro? Nevem, kar se grafike tiče v tem movieju je imo pod nivojem Max Payna 2.
x

Berserker ::

pa o čem se sploh to gre, mislim da to tak dolgo ven hodi kot dukem nukem fornever pa ofp2.

Pesimist ::

to predolgo ven hodi. Tak da so jo razniCrysis pa farcryi ze prehiteli za svetlobna leta.

PaX_MaN ::

Nekam preveč sivo je vse skupaj.

intelček ::

in kdaj izide?
airsoft

Izi ::

Kaj je z vami ljudje? Prve novice o igri so se pojavile komaj pred 3 leti in dvomim, da jo izdelujejo kaj dosti dlje.
Ponavadi pa traja izdelava ene igre najmanj 5 let. Lahko pa se zavleče tudi do 10 let.
Lahko da so z izdelavo komaj nekje na polovici, pa že stokate kako so počasni.
Jaz te igre ne pričakujem pred letom 2010
Trailer je obetaven, eden boljših, kar sem jih videl od katerekoli igre do sedaj.
Zagotovo jo bom kupil, če bom seveda še živ do takrat ko pride ven :D

Mnogi so že napovedovali "točen" datum izida:

November 15, 2005 - cheatcc.com
November 29, 2005 - Play.com
September 1, 2006 - Play.com
29th September, 2006 - Amazon UK
October 10, 2006 - gamelife.fi
January 1, 2007 - EBGames
January 5, 2007 - Play.com
January 31, 2007 - Bestbuy
January 2007 - IGN
July 6, 2007 - Eurogamer
July 7, 2007 - Play.com
December 2007, cheatcc.com
February 29, 2008 - Gameplay
March 13 2008 - unknown site
March 21, 2008 - unknown Xbox360 site
March 21, 2008 - Amazon.co.uk (For PS3!?)
September 5th/30th, 2008 - Amazon.co.uk
September 21, 2008 - gamelife.fi
September 26th, 2008 - Gamefaqs
September 26, 2008 or TBA 2009* - IGN
October 1, 2008 - Amazon.com

In mnogi še vedno napovedujejo datum izida:

October 31, 2008 - Gameplay
November 28, 2008 - Play.com
December 31, 2008 - EB Games
December 31/January 2, 2009 - Gamestop

Na uradni strani pa pravijo, da datum izida še ni znan in da nas bodo že pravočasno obvestili :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

destroyer2k ::

Izi

5 let za razvoj igre je razkošek za današnji standart (razen kakšnih mmo iger, ker tukaj se res lahko več zavleče kot 5 let, če hočeš kvaliteten mmo). Pa kolikor se jaz spominjam ta igra je trenutno nekaj čez 4 lete v razvoju. Pa kolikor se tudi spominjam so dosti časa posvetili kodiranju za multitreding, tako da ta igra naj bi resnično izkoriščala tudi 4 jedra.

kihc

Grafika je izredno dobra glede na to, da je gta stil loadanja. In tudi ima napredno fiziko ta igra (za ta stil saveda).

kihc ::

Nevem kakšen bo stil igranja - komentiral sem trailer kot tak - v MP 1 & 2 so bile sekvence z grafiko na podobnem nivoju.
x

Tr0n ::

5 let je standard, ne "razkošek".

destroyer2k ::

Tr0n

A mi lahko poveš katera igra se delala 5 let? Ker zdaj kar vem se ni nobena kaj naredila (razen mmo kar sem rekel). Ampak da povem pogon + igra se ne šteje, tako da so 5 let razvijal samo igro.

Rotaidal ::

Mislim da Doom 3? Tudi prvega stalkerja so dolgo pocal. Pa bioshock tudi, kdaj je že bila prva napoved...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rotaidal ()

Pesimist ::

Samo slabe igre se delajo dolgo. Ker so ponavadi tak vse razocaranje. :D

Tr0n ::

Vse vecje igre se delajo med 3 in 5 let. To ni nekaj novega.

opeter ::

Tr0n

A mi lahko poveš katera igra se delala 5 let? Ker zdaj kar vem se ni nobena kaj naredila (razen mmo kar sem rekel). Ampak da povem pogon + igra se ne šteje, tako da so 5 let razvijal samo igro.


Hmm, npr. Prey se je izdeloval cca. 11 let (od 1995 pa vse do datuma izdaj, torej 2006), Duke Nukem Forever pa se še vedno razvija po 11 letih (od 1997).

Tak, da ne govorit bedarije. 4-5 let razvoja je povprečen standard za tavelke igre.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

RC14 ::

Duke Nukem Forever pa se še vedno razvija po 11 letih (od 1997).

Idealen primer, ko lahko temu rečemo nesposobnost izdelovalcev oz razvijalcev in čisto nič drugega.:) Prestavljanje v nedogled, sramota.

Lp
:4770K@4.5GHz @ BeQuiet!Dark Rock Pro2; MSI Z87 GD65 Gaming; 16GB RAM:
::GTX 1060 6GB; SSD Samsung 840 EVO 250GB; SEAGATE 3TB+3TB+1TB; LG 27"IPS::
:::: XFX 850W Black Edition; X-Fi Titanium; Fractal Design ARC R2 ::::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RC14 ()

Berserker ::

Kolk let so delali gta 4 ? pa gears of war ? pa crysis ?pa mgs 4 ? tri lete je ćist dovolj razen če delajo nov pogon kot pri crysisu pa farcry 2 te se res zavleče. to pa je res bedno da se neka igra napove na nek datum pa je potem sploh ni zunaj. npr. prototphy je bil napovedan na 2008 q3 pa še besedice ni o njem. wtf.

Berserker ::

pri dukem nukem pa je menda tak da ko vidijo da ma kakšna igra bolšo grafiko takoj prestavijo za par let naprej, zdaj sta jo pač crysis pa fc2 zaasrala, gotovo hočejo ponudit nekaj novega svežino med streljačinami zato odlagakjo?

ahac ::

Starcraft 2 se dela odkar je izšel Warcraft 3 TFT (leta 2003) in je še daleč od izzida. Pa je "samo" strategija.

pri dukem nukem pa je menda tak da ko vidijo da ma kakšna igra bolšo grafiko takoj prestavijo za par let naprej, zdaj sta jo pač crysis pa fc2 zaasrala, gotovo hočejo ponudit nekaj novega svežino med streljačinami zato odlagakjo?


Samo z boljšo grafiko ne bodo prinesl nobene svežine. Niti ne bodo povrnil stroškov razvoja za vsa ta leta. Crysis ni bil ravno velik finančen uspeh...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Rotaidal ::

Starcraft 2 se dela odkar je izšel Warcraft 3 TFT (leta 2003) in je še daleč od izzida. Pa je "samo" strategija.

pri dukem nukem pa je menda tak da ko vidijo da ma kakšna igra bolšo grafiko takoj prestavijo za par let naprej, zdaj sta jo pač crysis pa fc2 zaasrala, gotovo hočejo ponudit nekaj novega svežino med streljačinami zato odlagakjo?


Samo z boljšo grafiko ne bodo prinesl nobene svežine. Niti ne bodo povrnil stroškov razvoja za vsa ta leta. Crysis ni bil ravno velik finančen uspeh...



Ne samo Starcraft... mislim, da tudi Diablo 3 že kar nekaj časa delajo:)

opeter ::

Duke Nukem v svojem žanru je imel vedno takšno igralnost (tukaj zdaj mislim tudi na 2D platformščine, ne samona Duke Nukem 3D), da ne glede na grafiko je poslal ostale igre jokat v kot.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

tx-z ::

Men se pa grafika ne zdi preveč "risankasta" :\ :P
tx-z

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tx-z ()

Rotaidal ::

Zakaj delajo igro tako dolgo?

What's taking so long?
- We want the game to be good, it takes time
- Relatively small studio even though we have hired more staff
- Our expectations are high and we want to meet them
- Our team is ambitious
- Doing open-ended games is hard
- If everything worked out the first time, it wouldn't take so long (Trial and error)
- Competition is hard
- After Max Payne we thought that it would be easier but for example technologically things have gone forward really fast

Berserker ::

ksj pride kakšen novi del max payne v bodočnosti ?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

E3 2009 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
19614269 (697) oo7
»

Quantum Break (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
26536795 (22199) oo7
»

Remedy želi razviti Alan Wake 2

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
145422 (4818) PrimozR
»

Alan Wake bo zgoden

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
298308 (7356) Bor H
»

Alan Wake le za Xbox 360 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
5516319 (14404) ahac

Več podobnih tem