Forum » Na cesti » Chip Tunning VAG konkretno 1.6TDI
Chip Tunning VAG konkretno 1.6TDI
Ghost7 ::
Živjo!
Kaj si mislite o tako imenovan "chip tunning" modifikaciji?
Motor je dokaj nov, (Fabia) 2014. Prečni 1.6TDI 90KM. Posebnost je, da ima enomasni vztrajnik (CHLB)! Bolj znani tunerji obljubljajo celo do 140KM. Vem, da je to dokaj težko doseč, realno pričakujem do 130KM. Avto (ima 100.000km) bi imel še dolgo (6 let, do 300.000km), zato, če ni pametno, bi pač pustil kot je. Vem, da je konj v osnovi malo, mlinček pa je tudi majhen, vendar toliko sem se lahko "stegnil".
Torej DA/NE? In zakaj? Lahko eventuelno še "Kje"?
Hvala!
PS: Sem našel že eno temo na to "temo", ampak je za drug avto, je stara in zapovrh še esklairala v dokazovanje kdo ima več pojma o sklopkah.
Kaj si mislite o tako imenovan "chip tunning" modifikaciji?
Motor je dokaj nov, (Fabia) 2014. Prečni 1.6TDI 90KM. Posebnost je, da ima enomasni vztrajnik (CHLB)! Bolj znani tunerji obljubljajo celo do 140KM. Vem, da je to dokaj težko doseč, realno pričakujem do 130KM. Avto (ima 100.000km) bi imel še dolgo (6 let, do 300.000km), zato, če ni pametno, bi pač pustil kot je. Vem, da je konj v osnovi malo, mlinček pa je tudi majhen, vendar toliko sem se lahko "stegnil".
Torej DA/NE? In zakaj? Lahko eventuelno še "Kje"?
Hvala!
PS: Sem našel že eno temo na to "temo", ampak je za drug avto, je stara in zapovrh še esklairala v dokazovanje kdo ima več pojma o sklopkah.
- spremenilo: Ghost7 ()
kokos25 ::
Torej, če boš vozil avto normalno kot do sedaj, sklopka ne bo trpela, če boš tiščal vsak semafor, potem bo sklopka šla. Imel passata 1.8t 150KM čipan na 195KM pri 191.000KM, avto pri 580.000km vse original, razen roke so letele (kar je pa itak hiba passatov tega letnika). Pri 582.823 ali po 7 letih in starosti 12 let pa nepričakovan zasuk...dihtnga na glavi...kreten sem jo šel sam menjat in potem je bil samo še za na odpad (zaribala mašina, ker sem pač kreten, k je zategnu vijake do amena, seveda brez moment ključa) aja, tebe zanima sklopka in vztrajnik...ni problema, če je po pameti.
Torej DA.
Torej DA.
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...
Ghost7 ::
Hvala za tvoje mnenje. Zaenkrat sem odločen, zdaj je vprašanje še KJE.
Najbolj se nagibam k CSS in RSR, slednji ponujajo tudi ojačano cev, katera original menda rada poči:
http://www.rsrmotorsport.com/slo/chip-t...
Seveda pa upam na mnenje še koga drugega!
Najbolj se nagibam k CSS in RSR, slednji ponujajo tudi ojačano cev, katera original menda rada poči:
http://www.rsrmotorsport.com/slo/chip-t...
Seveda pa upam na mnenje še koga drugega!
IL_DIAVOLO ::
Osebno ne verjamem, da je dobro karkoli spreminjat iz tovarniskih nastavitev. Avto je verjetno sel cez ogromno testov in nastavitev, da so ga optimizirali. Jaz se osebno ne bi igral s takimi stvarmi.
hojnikb ::
velikokrat so motorji tovarniško detunani zaradi zavarovalniških razredov moči. Isti motor, več različnih moči. Zato pa lahko čipaš.
#brezpodpisa
Scorpia ::
velikokrat so motorji tovarniško detunani zaradi zavarovalniških razredov moči. Isti motor, več različnih moči. Zato pa lahko čipaš.
Kar ni res, naceloma si bloke in se bi se naslo, kar si delijo. Lep primer ti je atmosferc, kjer se mu da par km dodat moci, medtem ko drugi z isto kubikazo ima konkretno vec moci. Avti ki imajo turbino, se da na enostaven nacin povecati, tako da turbino bolj dela pritisk itn... tako da poleg vec navora, ki ga trpi prenos moci vkljucno z menjalnikom, zna skoditi tudi turbini. Ampak ce sem pa tja ga pritisnes ali pa malo, kakor eni recejo "dinamicno" ne bo nic skodilo. Ce pa bos ves cas, bo pa prej ali slej kaj odpovedalo.
////
Dimnik ::
Hvala za tvoje mnenje. Zaenkrat sem odločen, zdaj je vprašanje še KJE.
Najbolj se nagibam k CSS in RSR, slednji ponujajo tudi ojačano cev, katera original menda rada poči:
http://www.rsrmotorsport.com/slo/chip-t...
Seveda pa upam na mnenje še koga drugega!
CSS bi ti jaz odsvetoval, imel dve slabi izkušnji tam....kaj več lahko na zs
Priporočam ti pa lahko BMS avtoelektronika, bivša Avtoelektronika Črnuče
IL_DIAVOLO je izjavil:
Osebno ne verjamem, da je dobro karkoli spreminjat iz tovarniskih nastavitev. Avto je verjetno sel cez ogromno testov in nastavitev, da so ga optimizirali. Jaz se osebno ne bi igral s takimi stvarmi.
Daj ne piši na pamet oz če nimaš pojma, se raje zadrži
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dimnik ()
bambam20 ::
Hvala za tvoje mnenje. Zaenkrat sem odločen, zdaj je vprašanje še KJE.
Najbolj se nagibam k CSS in RSR, slednji ponujajo tudi ojačano cev, katera original menda rada poči:
http://www.rsrmotorsport.com/slo/chip-t...
Seveda pa upam na mnenje še koga drugega!
RSR.. več kot 20 let izkušenj čipiranja VAG-a. Če že greš, pojdi tja , kjer imajo znanje. Torej RSR.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Osebno ne verjamem, da je dobro karkoli spreminjat iz tovarniskih nastavitev. Avto je verjetno sel cez ogromno testov in nastavitev, da so ga optimizirali. Jaz se osebno ne bi igral s takimi stvarmi.
Avti so nekje na 70% tovarniško. Vedno imajo še 30% rezerve.
Priporočam ti pa lahko BMS avtoelektronika, bivša Avtoelektronika Črnuče
Če bi bili tako dobri, ne bi propadli ali pa je zadaj kaj drugega, zakaj so zaprli dol.
Osebno priporočam samo RSR ( kolega je tam čipiral audija A3 l.2007 1.9 tdi 105 konjev ( čipiran je bil na 140 konjev ) in zdajšnjega A3 letnik 2016 2.0 Tdi 150 konjev ( čipiran na 180 konjev) in Tunerca.
http://www.tunerc.si/kontakt/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Dimnik ::
Rupsi.....direktor je nažalost umrl, na isti lokaciji je prevzel eden od tamkajšnjih zaposlenih
bambam20 ::
bambam20 ::
IL_DIAVOLO ::
bambam20 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Vem, da se uporabljajo enaki motorji z drugacnimi nastavitvami, ampak nisem pa preprican, ce so dovolj trpezni ostali deli...sklopka, turbina etc.
So.
Avto konretno bolje pospešuje v prestavah, nima pa to po moje vpliva , če normalno speljuješ pri dizlu, razen, če bi agresivno speljeval. Samo potem ne kupiš dizla.
koyotee ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Vem, da se uporabljajo enaki motorji z drugacnimi nastavitvami, ampak nisem pa preprican, ce so dovolj trpezni ostali deli...sklopka, turbina etc.
So.
Avto konretno bolje pospešuje v prestavah, nima pa to po moje vpliva , če normalno speljuješ pri dizlu, razen, če bi agresivno speljeval. Samo potem ne kupiš dizla.
Seveda ima vpliv, več navora, bolj trpiijo sklopka/vztrajnik/menjalnik.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
bambam20 ::
Ghost7 ::
No, mene niti ne skrbi toliko vztrajnik (je eno-masni), speljujem normalno, menjalnik pa mislim, da je pri VAGih dovolj kvaliteten, da bi zdržal malenkost večjo konjenico.
Mene bolj skrbijo vitalni deli motorja... Ventili, turbina, injektorji, DPF, hlajenje, pretok olja... torej sam motor.
Mene bolj skrbijo vitalni deli motorja... Ventili, turbina, injektorji, DPF, hlajenje, pretok olja... torej sam motor.
kokos25 ::
Preveč sprašuješ,(vse ti je bilo povedano) zato to ni zate....pusti Fabiji da naredi svoje s 90 KM, potem pa kupi octavijo s 150KM, pa bo...
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...
Raw ::
Čipaj, itak. Imel dobre izkušnje z RSR. Avto dobi povsem drug karakter, v pozitivnem smislu.
I am what I am and I do what I can
bambam20 ::
Čipaj, itak. Imel dobre izkušnje z RSR. Avto dobi povsem drug karakter, v pozitivnem smislu.
Seveda. Saj so ti dali prirastek 80 nm navora?
No, mene niti ne skrbi toliko vztrajnik (je eno-masni), speljujem normalno, menjalnik pa mislim, da je pri VAGih dovolj kvaliteten, da bi zdržal malenkost večjo konjenico.
Mene bolj skrbijo vitalni deli motorja... Ventili, turbina, injektorji, DPF, hlajenje, pretok olja... torej sam motor.
Če je avto "zdrav" te nima kaj skrbet. PRi RSR-ju ti bodo v varnem območju dvignili konje in navor, tako, da boš močno rpesenečen po opravljenem čipiranju, kako bo avto poskočen. Ne toliko zaradi konjev kot prirastka navora. In občutek pred in po je zelo lep.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31849 (16879) | OChack |
» | Prvi avto/tisoč vprašanj (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 17354 (15556) | krucymucy |
» | Iščem mehanika/serviserja/tunerja ki se sozna na 2.0TDI DPFOddelek: Na cesti | 7676 (6327) | ;-) |
» | Nasvet glede chiptuningaOddelek: Na cesti | 6670 (5950) | Zheegec |
» | Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20408 (17559) | Unknown_001 |