Forum » Na cesti » Renault Espace je kanta
Renault Espace je kanta
shadeX ::
nov avto cliota l.2002-03-04
Roko na srce .. tile clioti so truga na kolesih. Kolo je varnejše od teh jajc. Pa tudi sam vozim nekaj podobnega.
Današnji clioti so neprimerljivo boljši (kar se same varnosti tiče).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
bbbbbb2015 ::
lovro535v2 je izjavil:
top speed 184km/h https://www.auto-data.net/en/renault-es... daleč od omenjenih 250km/h tok grejo precej bolj aerodinamične limuzine z vsaj 230konji.
Še en link, sam pogooglam model avta in wiki de, ker angleška nima tehničnih podatkov. Pa kot je že rekel, sem tudi sam predvideval da je bila 15 let nazaj 3. generacija Espaca.
https://de.wikipedia.org/wiki/Renault_E...
Kot je bilo že večkrat rečeno, ima max hitrost 183km/h in 12,4s do 100. To je tam nekje z avtom C razreda z bencinskim motorjem 1.6 16V 105KM.Enako so meni smešni tisti, ki pravijo, da jim Clio 2 1.4 16V 98KM leti 200km/h. Res da števec laže za vsaj 10km/h, ampak sem imel avto s 105KM in to gre do tam 180 po števcu, potem pa rabiš verjetno še 2km prazne ravnine, da prideš do 190 po števcu. Tako da za tak avto sam raje rečem da gre 180 kot pa 185.
Sploh ne vem, zakaj to počneš. Avto, ki si ga navedel, je starejša generacija. Na Espace-je se ne spoznaš, pa se le nekaj siliš. Rekel sem že tudi, da sem se zmotil v konjih. Avto ima več konjev, 139KM in ne 130, kot je bilo ves čas govora.
Tukaj si poglej:
https://de.wikipedia.org/wiki/Renault_E...
če bi že rad gledal.
Tudi sem rekel, da števec ni lagal, ker sem gume kalibriral (zaradi drugih vzrokov).
Števec laže kvečjemu zaradi obrabe gum in to max. 5 km/h. To vidim na sedanjem Renaultu, ki ima GPS omejitev hitrosti. Ko se oglasi beep, za omejitev 70 km/h, ima na števcu 75 km/h.
Tam nekdo je rekel, da je GPS kazal 215, števec pa 230 km/h. Ne bom nikogar obtožil laži, samo tako velika razlika je več kot nenavadna. Ti avti nimajo zajle, kot fijati 30 let nazaj. Edino, zaradi česar števec "laže" je obraba gum. To edino se šteje kot pričakovano in normalno. Nenormalno je, če daš napačno velikost gum gor, samo pri tem Espacu nisi imel kaj dosti, najširše gume so bile 245, 18 colske.
Pa izrecno sem rekel, da je bila 250 km/h na nemški avtocesti, ne slovenski. Pa sem pojasnil, da so tam dolgi klanci navzdol. To se pozna, če se voziš 3-4 klančine, vsaka 30 km dolga zelo hitro. In sem samo rekel, da mi je to pač všeč.
In sem tudi pojasnil, zakaj ima dolg menjalnik veze. Ker če ima kratek menjalnik, se motor zavrti v rdeče polje.
Če se voziš sam (in jaz sem se vozil sam), to gre ko šus. Avto je bil sicer registriran za 7 ljudi.
In to je to. In še enkrat - ta Espace je bil velik, lep prostoren, praktičen, hiter. Ni pospeševal hitro, samo ker je imel dolg menjalnik, je tam od 120 km/h naprej nenormalno vlekel.
Tak avto bi znova kupil takoj. Tega današnjega Espaca, pa pač ne. Ker je majhen in grd.
Ta grdega vidiš tukaj:
https://de.wikipedia.org/wiki/Renault_E...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
zobnik ::
nov avto cliota l.2002-03-04
Roko na srce .. tile clioti so truga na kolesih. Kolo je varnejše od teh jajc. Pa tudi sam vozim nekaj podobnega.
Današnji clioti so neprimerljivo boljši (kar se same varnosti tiče).
Kaj še vse bom butastega prebral, vsaka drvarnica na 4 kolesnih je truga !!!
zobnik ::
A to pa vas ne moti da s svojimi starimi dizli pacate okolje in mesta, take avte treba prepovedat in preit na plin ali elektriko.
Moja stara kripa je na plin, ekologija vrhunska, kdaj boste tud ostali zamenjal novodobne svoje odslužeen šajtrge za bolj ekološki avto.
Al boste spet po tipično Slovensko, da vas hočejo sam ožet, zakaj pa drugje po Evropi ljudje take predloge z odprtimi rokami sprejemajo in ljudje zamenjajo avte za bolj ekološka.
Moja stara kripa je na plin, ekologija vrhunska, kdaj boste tud ostali zamenjal novodobne svoje odslužeen šajtrge za bolj ekološki avto.
Al boste spet po tipično Slovensko, da vas hočejo sam ožet, zakaj pa drugje po Evropi ljudje take predloge z odprtimi rokami sprejemajo in ljudje zamenjajo avte za bolj ekološka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
bambam20 ::
radmannsdorf je izjavil:
Taka hitrost je čisto možna. Sploh s klanca.
Opel Omega letnik 1989, 2.0i s 115KM je šla 230 po ravnem, pa je imela 1150kg + 70L bencina + 4 potniki. 20 let nazaj, ko je bil avto star 12-13 let.
Komu na ljubo si zmišljuješ.
Omega A - 2.0i (115 Hp)
Maximum speed 195 km/h
Acceleration 0 - 100 km/h 11.5 sec
Za hitrost 230 km/H si moral imeti Opel oMego 3.0 3000 V6 CAT (177 Hp) ..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
bambam20 ::
Enako so meni smešni tisti, ki pravijo, da jim Clio 2 1.4 16V 98KM leti 200km/h.
Po števcu in po klancu navzdol ga lahko spraviš na 200 km/H. Samo to nima veze z relano hitrsotjo. Kaj pa folk ve, če so zabiti in ne vedo, da so z višanjem hitrosti odstopanje.
Tovarniško ima 185 km/h končno.
To je tako, kot se jaz lahko "hvalim", da mi gre avto 186 km/h po števcu na avtocesti navzdol. Realno pa gre avto tovarniških 168 km/h.
Folk je blesav.
Lep primer je bil BMW - serije 3 (E30) letnik 88 316 fergazer z 75 konji, ki je tovarniško razvil 160 km/H, na avtocesti mi je pa po števcu kazal 205 km/H. lol
icko ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ej mojster. Pozabi. To je Internet, poln fake news in ostale nesnage.
Če rabiš referenco, plačaj.
Lej ti bom jaz postregel z matematično referenco. Free of charge.
20-40km klančine praviš...
3% naklon knede?
Ajde pa dajva narest kompromis.
Jaz ti dam velikodušno 5% naklon ti pa meni 40km ok?
Se pravi da bi se po izračunu cesta v 40km spustila iz 2100m na morsko gladino. Unfuckingbeliveable. Takšne ceste še nisem videl pa mi od Z eu manjka samo Danska. Pa vseeno to je le samo 3(tri) faking stopinje klanca navzdol. In teoretično ravnina. Koliko praviš da ti je to pomagalo do 250km/h?
Vprašanje je seveda zgolj in samo retorično. ;)
bambam20 ::
Niti Opel Calibra 2.0i (115 Hp) ni zmogla hitrosti 230 km/h pa je bila pojem športnega avta, ki je z malo konji dosegel tovarniških in zelo odličnih 205 km/H, glede, da je imela samo 115 konjev.
Bi bilo zanimivo videt, če obstaja sploh kakšen avto s kilažo tam 1100-1300kg s 115 konji, da bi bil zmožen dosegat hitrost okoli 215 km/H. Jaz ga ne poznam.
Truga je iz današnjega vidika tudi 325i bMW letnik 1998.
Bi bilo zanimivo videt, če obstaja sploh kakšen avto s kilažo tam 1100-1300kg s 115 konji, da bi bil zmožen dosegat hitrost okoli 215 km/H. Jaz ga ne poznam.
nov avto cliota l.2002-03-04
Roko na srce .. tile clioti so truga na kolesih. Kolo je varnejše od teh jajc. Pa tudi sam vozim nekaj podobnega.
Današnji clioti so neprimerljivo boljši (kar se same varnosti tiče).
Truga je iz današnjega vidika tudi 325i bMW letnik 1998.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
bambam20 ::
radmannsdorf je izjavil:
Taka hitrost je čisto možna. Sploh s klanca.
Opel Omega letnik 1989, 2.0i s 115KM je šla 230 po ravnem, pa je imela 1150kg + 70L bencina + 4 potniki. 20 let nazaj, ko je bil avto star 12-13 let.
Ni možna, ste malo fiziko šrpical al kaj? s kakšnega klanca? Plus aerodinamika. Otroc spat. Ti pa tud s temi tvojimi pravljicami o 115 konjski omegi s težo 1235 kg. in 160 navora.
zmaugy ::
Ko sem prebral nekaj zadnjih postov, me je postalo strah za nekoga, ki ima cliota s 75 konji (mislim da je 75 konj, nisem povsem prepričan, je 1.2 kosilnica notri), bom avto jutri naročil na servis, da mu vgradijo blokado za hitrosti nad 200 km/h
Tele renoji so pravi peklenski stroji...
Tele renoji so pravi peklenski stroji...
bambam20 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Brez tezav...ce le ni blokade.
Ne piši bedarij. Z 160 navora pri 1230kg težki kravi se ti ne boš peljal nikol 230 km/H.
Ko sem prebral nekaj zadnjih postov, me je postalo strah za nekoga, ki ima cliota s 75 konji (mislim da je 75 konj, nisem povsem prepričan, je 1.2 kosilnica notri), bom avto jutri naročil na servis, da mu vgradijo blokado za hitrosti nad 200 km/h
Tele renoji so pravi peklenski stroji...
Če ga spustiš iz triglava bo zagotovo dosegel hitrost 250 km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
bambam20 ::
Niti legendarna Honda - Civic Hatchback - 1.6 VTi 16V (160 Hp) iz obdobja 1991- 1995 z težo 1080kg je zmogla max. 215 km/h.
hojnikb ::
civic je mel tudi 185HP z B16B motorjem
in ja pebi, navor ti nebo cisto nic pomagal pri koncni hitrosti.
in ja pebi, navor ti nebo cisto nic pomagal pri koncni hitrosti.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
perci ::
Moj clio 1 1.4 kubicen 75KM, je zmogel po stevcu po visnjegorskem klancu proti ljubljani 200 po stevcu :). Realno pa najbrz enih 180.
bambam20 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Govorim o 115 ps turbinarju s solidnim navorom(min 250). Ampak ja, bolj ne kot ja
Najdi mi serijski avto s turbino , 115-120 konji, da je zmožen 230 km/h hitrosti. ME zanima , kaj boš našel.
Moj clio 1 1.4 kubicen 75KM, je zmogel po stevcu po visnjegorskem klancu proti ljubljani 200 po stevcu :). Realno pa najbrz enih 180.
170 km/H pa res. lp
civic je mel tudi 185HP z B16B motorjem
in ja pebi, navor ti nebo cisto nic pomagal pri koncni hitrosti.
Tega motorja ni bilo v letniku 1991-1995 .
To je kasnejši motor iz Civic R-typea 1997–2000 .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
next3steps ::
next3steps je izjavil:
Novega Polota dobiš za 12 čukov.
Pa valjda ne trdiš da je novi polo varnejši kot volvo S80 :)
Ne.
Je pa med najvarnejšimi od malčkov in med cenejšimi. Danes je vsak avtomobil za evropski trg varnejši od 15 let starih jajc.
bbbbbb2015 je izjavil:
Kaj pa Češka, Poljska, Madžarska, Portugalska s temi državami se lahko primerjamo po BDP-ju.
In kaj je narobe z avtom starim 15 let, če ne rjavi in ima motor le 200.000km. Potem takem vsak avto, ki ima 300.000km pa naj bo to 5 leta star ne sodi več na ceste, če se ga vozi pretežno po regionalni cesti.
Torej, da se razumemo. Jaz se nočem, ne na personalnem nivoju, ne na globalnem primerjati z zgoraj navedenimi. Zato smo šli delat drugam, za druge, boljše stranke.
Lokalno Slovenijo recimo prehiteva Madžarska. Pa Poljska. Češka jo je že. Za Portugalsko ne bi vedel.
Samo je pa treba vedeti, da je lepih (madžarskih recimo) avtov malo. Zelo malo. Je pa dosti kombijev, kjer se delavci vozijo okrog po Evropi delat.
Državne vzhodnega bloka so se "razcvetele", samo pod narekovaji seveda. Eni, ki so bili blizu priložnosti, ko je bila tranzicija, so zagrabili priložnost (in obogateli), ostali pa tavajo v zarjavelih kombijih, v upanju, da bodo zaslužili dovolj.
Slovenija se šele "razcvceta", izgubila je 20 zlatih let. Samo si zapomnite, podobno bo, kot v državah vzhodnega bloka. Razlike se bodo povečevale, eni bodo zelo bogati, drugi bodo kljub konjunkturi - gagali.
Poljsko trenutno rešuje gromozanska finančna injekcija EU.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: next3steps ()
pero50 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
lovro535v2 je izjavil:
top speed 184km/h https://www.auto-data.net/en/renault-es... daleč od omenjenih 250km/h tok grejo precej bolj aerodinamične limuzine z vsaj 230konji.
Še en link, sam pogooglam model avta in wiki de, ker angleška nima tehničnih podatkov. Pa kot je že rekel, sem tudi sam predvideval da je bila 15 let nazaj 3. generacija Espaca.
https://de.wikipedia.org/wiki/Renault_E...
Kot je bilo že večkrat rečeno, ima max hitrost 183km/h in 12,4s do 100. To je tam nekje z avtom C razreda z bencinskim motorjem 1.6 16V 105KM.Enako so meni smešni tisti, ki pravijo, da jim Clio 2 1.4 16V 98KM leti 200km/h. Res da števec laže za vsaj 10km/h, ampak sem imel avto s 105KM in to gre do tam 180 po števcu, potem pa rabiš verjetno še 2km prazne ravnine, da prideš do 190 po števcu. Tako da za tak avto sam raje rečem da gre 180 kot pa 185.
Sploh ne vem, zakaj to počneš. Avto, ki si ga navedel, je starejša generacija. Na Espace-je se ne spoznaš, pa se le nekaj siliš. Rekel sem že tudi, da sem se zmotil v konjih. Avto ima več konjev, 139KM in ne 130, kot je bilo ves čas govora.
Tukaj si poglej:
https://de.wikipedia.org/wiki/Renault_E...
če bi že rad gledal.
Tudi sem rekel, da števec ni lagal, ker sem gume kalibriral (zaradi drugih vzrokov).
Števec laže kvečjemu zaradi obrabe gum in to max. 5 km/h. To vidim na sedanjem Renaultu, ki ima GPS omejitev hitrosti. Ko se oglasi beep, za omejitev 70 km/h, ima na števcu 75 km/h.
Tam nekdo je rekel, da je GPS kazal 215, števec pa 230 km/h. Ne bom nikogar obtožil laži, samo tako velika razlika je več kot nenavadna. Ti avti nimajo zajle, kot fijati 30 let nazaj. Edino, zaradi česar števec "laže" je obraba gum. To edino se šteje kot pričakovano in normalno. Nenormalno je, če daš napačno velikost gum gor, samo pri tem Espacu nisi imel kaj dosti, najširše gume so bile 245, 18 colske.
Pa izrecno sem rekel, da je bila 250 km/h na nemški avtocesti, ne slovenski. Pa sem pojasnil, da so tam dolgi klanci navzdol. To se pozna, če se voziš 3-4 klančine, vsaka 30 km dolga zelo hitro. In sem samo rekel, da mi je to pač všeč.
In sem tudi pojasnil, zakaj ima dolg menjalnik veze. Ker če ima kratek menjalnik, se motor zavrti v rdeče polje.
Če se voziš sam (in jaz sem se vozil sam), to gre ko šus. Avto je bil sicer registriran za 7 ljudi.
In to je to. In še enkrat - ta Espace je bil velik, lep prostoren, praktičen, hiter. Ni pospeševal hitro, samo ker je imel dolg menjalnik, je tam od 120 km/h naprej nenormalno vlekel.
Tak avto bi znova kupil takoj. Tega današnjega Espaca, pa pač ne. Ker je majhen in grd.
Ta grdega vidiš tukaj:
https://de.wikipedia.org/wiki/Renault_E...
how how how..
Glede na zadnji video, kjer ima pri 140km/h 3000 obratov, lahko izračunamo, da se je tvoj avto imel cca 5300-5400 obratov pri hitrosti 250 km/h. V prostem teku dizel ne pride na takšne obrate... In pa glede na videoposnetke na youtubu lahko rečemo, da ima avto končno hitrost okrog 210 km/h, če predpostavimo, da se še pelješ po klancu navzdol lahko dodamo mogoče max 15- 20 km/h
edit:
http://www.cars-data.com/en/renault-gra...
Glede na zgornji vir - 120 kmh - 2800 rpm --> izračun za 250km/h 5800 obratov pri dizlu.. my ass :D
druga stvar pa je ta, da so delali ta avto v 3.5l izvedbi in 240hp. Za tega najdeš na youtubu posnetek, da se pelje 232 km/h.. do 250 pa manjka pri taki škatli še cca 100hp
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pero50 ()
bambam20 ::
Nič ne pomaga. Noben Espace Diesel ne gre 230 km/H. Pa o čem se mi sploh pogovarjamo.
Edini , sicer novejši 2.0 Diesel z 173 konji prileze do 204 km/h.
Edini , sicer novejši 2.0 Diesel z 173 konji prileze do 204 km/h.
bambam20 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Pa še napačnega gledaš. Je pa res, da sem navedel napačne konje. Po tem, kar tu piše, je bil 2.2 dCi s 139 KM. Kakorkoli že, fin avto.
Ja. Končna hitrost 185 km/H. Res. Zelo blizu 250 km/H.
Da ni bil mogoče 2.2 dci 150 konjski? ( končna 188 km/h)
Skratka. Da bi ta škatla dizelska šla vsaj 230 km/H , bi morala biti čipirana in to konkretno za 60-70 konjev
204 je po števcu 230
Pri renoju te naj to ne preseneti, da imajo tako visoka odstopanja. Ni to nemška natančnost. Saj imajo tud mehko podvozje, nenatačni krmilni mehanizem, zatikajoče menjalnike... še in še.. Vse , kar ni RS od Renaulta je krš na kubik.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
icko ::
next3steps je izjavil:
Danes je vsak avtomobil za evropski trg varnejši od 15 let starih jajc.
Ravno to izpostavljam da ni res. Pred že omenjenim S80 iz leta 2003 se lahko skrijejo vsi današnji in verjetno še dolgo tudi bodoči avti do klasifikacije lower-middle class.
krneki0001 ::
next3steps je izjavil:
Danes je vsak avtomobil za evropski trg varnejši od 15 let starih jajc.
Tole je poškodba na avtu, ko s 70km/h, brez zaviranja, prileti avto v desni bok. Avto je 2006 letnik.
Hčerki na zadnjem sedežu ni bilo nič, razen ena majhna odrgnina od airbaga, ki se je sprožil.
Upaš sedet v novem polotu, ko ti tako prileti avto v desni bok? Jaz osebno ne upam, ker vem, da bo prišel v avto vsaj do prestavne ročice.
krneki0001 ::
Ti se kr smej, ampak avto je brez okvirja okoli stekla na vratih in so zato morali ojačat karoserijo. Normalen avto nima tako ojačane karoserije, ker predvidevajo, da bo še okvir okoli stekla dajal dodatno trdnost. Zato se na subaruju ne pozna toliko, pa čeprav je avto totalka. Zamaknjena streha, pokrivljeni stebrički, počen šibedah, ker je streho zakrivilo. Ampak v avtu, tudi če bi kdo sedel na sovozniškem sedežu, bi bil brez poškodb, ker so vrata pogledala samo nekje 7cm v notranjost (sovozniški predal v armaturi se da odpreti brez problema) in še vedno je vsaj pol metra za noge ostalo. Vsa stekla so pa tudi cela.
Ata je pa na srečo pred križiščem zmanjšal na omejitev (eden redkih tam). Pred križiščem je omejitev 70km/h, pred tem pa 90, pa noben tam ne vozi 90, ampak vsi orenk več - vpadnica v Maribor, mimo Hoč (štirje pasovi). Je sam priznal, da je vozil 70km/h, pa prej več kot manj.
Ata je pa na srečo pred križiščem zmanjšal na omejitev (eden redkih tam). Pred križiščem je omejitev 70km/h, pred tem pa 90, pa noben tam ne vozi 90, ampak vsi orenk več - vpadnica v Maribor, mimo Hoč (štirje pasovi). Je sam priznal, da je vozil 70km/h, pa prej več kot manj.
Invictus ::
krneki0001 je izjavil:
Upaš sedet v novem polotu, ko ti tako prileti avto v desni bok? Jaz osebno ne upam, ker vem, da bo prišel v avto vsaj do prestavne ročice.
Ni treba pretiravati .
Sam sem se zaletel z Zastavo v petko, pa niso vrata prišla do prestavne ročice. Pa je bilo tam 50km/h plus...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
krneki0001 ::
Tukaj imaš side crash test na polotu 2018
Pazi, to je pri 50km/h. 70km/h je ogromno več.
Pazi, to je pri 50km/h. 70km/h je ogromno več.
zobnik ::
Vi se kr hecajte, kazni niso male na AC da vas ujamejo pri 200km/h - odbitek ste še vedno prekoračl za 50km/h....kazen bo kr lepa vrjetno 500 al pa 1200 evrov.
blackbfm ::
Tole je poškodba na avtu, ko s 70km/h, brez zaviranja, prileti avto v desni bok.
Ne mores tako posploševat ker je odvisno kaksna masa prileti vate.. Kaksen x5 bi zih naredu bistveno več škode
kingsix ::
Kaj zdaj? Kakšen je zaključek? Je Espace kanta ali ne? Leti 250 ali ne? Kaj ste se zmenli?
krneki0001 ::
Po prebiranju teme obžalujem samo eno reč...
Z napisom quadra zadaj.
nebivedu: zalepi še link do crash testa tvojega.
Tukaj imaš vse - ocene in filmčke crash testov (tako NCAP(EU) kot IIHS(ZDA):
https://www.carcomplaints.com/Subaru/Ou...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
mikhaair ::
Fora Espacea je očitno v dolgem menjalniku. Če bi ga mela Civic vti, bi šlo preko 300 kmnah.
next3steps ::
krneki0001 je izjavil:
next3steps je izjavil:
Danes je vsak avtomobil za evropski trg varnejši od 15 let starih jajc.
Tole je poškodba na avtu, ko s 70km/h, brez zaviranja, prileti avto v desni bok. Avto je 2006 letnik.
Hčerki na zadnjem sedežu ni bilo nič, razen ena majhna odrgnina od airbaga, ki se je sprožil.
Upaš sedet v novem polotu, ko ti tako prileti avto v desni bok? Jaz osebno ne upam, ker vem, da bo prišel v avto vsaj do prestavne ročice.
Testi pravijo to, kar trdim jaz.
krneki0001 ::
Jaz vidim samo to, da je 12 let star subaru outback še vedno bolj varen kot najnovejši polo.
bambam20 ::
Vi se kr hecajte, kazni niso male na AC da vas ujamejo pri 200km/h - odbitek ste še vedno prekoračl za 50km/h....kazen bo kr lepa vrjetno 500 al pa 1200 evrov.
Kot prvo.. za provido nisi zanimiv, če ne voziš vsaj 170-180 km/H.. Se jim ne splača ustavljat za 160€ kazni oz. 80€ polovičke.
PREKORAČITEV HITROSTI na Avtocesti
vključno do 10 km/h = 40 EUR
nad 10 km/h do vključno 30 km/h = 80 EUR
nad 30 km/h do vključno 40 km/h = 160 EUR
nad 40 km/h do vključno 50 km/h = 250 EUR + 3 kazenske točke
nad 50 km/h do vključno 60 km/h = 500 EUR + 5 kazenskih točk
več kot 60 km/h = 1.200 EUR + 9 kazenskih točk
next3steps ::
3*1200eur/2 mi zgleda zanimivo. Še nisem dobil, čakam na naslednje mesece. 3*9 pik mi je vseeno, izpit obdržim vseeno.
Prištejmo še možnost, da naši dripci v modrem kaj zašuštrajo ali počnejo mimo zakona, kot jim je to v navadi ....
Prištejmo še možnost, da naši dripci v modrem kaj zašuštrajo ali počnejo mimo zakona, kot jim je to v navadi ....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: next3steps ()
krneki0001 ::
next3steps je izjavil:
Gobice, lsd ali druge droge ne veljajo.
Če bi jih ti nehal konzumirat, bi bilo bolje za vse. Še posebej med vožnjo jih ni treba.
facepalm ::
da malo obudim staro temo.. :)
pozna kdo kakega lastnika prejsnjega espacea l 13/14 oz zadnji facelift.
Zanima me, ce so kaj bolj reliable od starejsih letnikov.
Malo si iz firbca ogledujem 7 sedeznike. Pamet bi kupila berlingota/partnerja, srce Espacea, kompromis pa je C4 grand picasso;)
pozna kdo kakega lastnika prejsnjega espacea l 13/14 oz zadnji facelift.
Zanima me, ce so kaj bolj reliable od starejsih letnikov.
Malo si iz firbca ogledujem 7 sedeznike. Pamet bi kupila berlingota/partnerja, srce Espacea, kompromis pa je C4 grand picasso;)
Stari maček ::
Je imel brat pol leta nazaj golfa 4 1.9 Tdi, kupil ga od sorodnika, lep kot nov, čez 3 mesece mu na AC shodi turbina, mislim da je dal pri domače s.p. mehaniku 1500 evrov (ne mi sedaj spet ven vlačt turbino za 200 evrov + prijatelj ko menja, ja menja, kdo bo pa prepucal vse ?!?!), menjal še sklopko+ vrjeto še velik servis, vse tekočine, filtri... S tem mehanikom nima noben nobenih težav, že 15 let dela tak kot treba, račun je mal višji, ampak avti šibajo dalje.
Čez čas pa je še menjalnik začel nagajat.
Ne vem kaj bi na renault popravil za 1500 evrov, za ta gnar dobiš 2 letnik 2002.
Si še v vrtcu ali že hodiš na osnovno šolo? Ker samo tam lahko take bedarije poslušajo... Tovarniško obnovljena turbina stane 350 €. Pa delo pri dragemu mehaniku 150 €. To je to.
Za brata je pa bicikl, ker avta očitno ne zna vozit.
krneki0001 ::
da malo obudim staro temo.. :)
pozna kdo kakega lastnika prejsnjega espacea l 13/14 oz zadnji facelift.
Zanima me, ce so kaj bolj reliable od starejsih letnikov.
Malo si iz firbca ogledujem 7 sedeznike. Pamet bi kupila berlingota/partnerja, srce Espacea, kompromis pa je C4 grand picasso;)
Nisaan pathfinder s sedmimi sedeži, pa imaš renaulta narejenega v nissanu, ki dela.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Stari maček ::
da malo obudim staro temo.. :)
pozna kdo kakega lastnika prejsnjega espacea l 13/14 oz zadnji facelift.
Zanima me, ce so kaj bolj reliable od starejsih letnikov.
Malo si iz firbca ogledujem 7 sedeznike. Pamet bi kupila berlingota/partnerja, srce Espacea, kompromis pa je C4 grand picasso;)
Kupi Sharana/Alhambro/Galaxyja. Vse ostalo je šrot.
facepalm ::
@nebivedu zanimiv predlog, bo prisel v postev, ko se bom lotil menjave. Bom pregledal se kak review.
Avto se bo potreboval za srednje dolga potovanja (par jurjev km) in bi zelel da gredo obcasno notri 2 kolesi brez razstavljanja le teh. 4x4 je se dodaten plus.
@stari_macek: , ker?
Avto se bo potreboval za srednje dolga potovanja (par jurjev km) in bi zelel da gredo obcasno notri 2 kolesi brez razstavljanja le teh. 4x4 je se dodaten plus.
@stari_macek: , ker?
krneki0001 ::
Pathfinder je zanimiv, pa placa ima ogromno in je namenjen takim potovanjem. Sem jaz tudi o njem razmišljal, ampak zaenkrat ostajam na subaruju. Je ravno tako dober za potovanja. Nima pa sedmih sedežev, če to potrebuješ.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za 5+ oseb.Oddelek: Na cesti | 7656 (6468) | 111111111111 |
» | Nakup avtomobila Renault! (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17543 (14277) | Siddh |
» | Avto do 8000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12156 (10847) | OmegaM |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53029 (49910) | Matwic |