Forum » Na cesti » Renault Espace je kanta
Renault Espace je kanta
lovro535v2 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
lovro535v2 je izjavil:
top speed 184km/h https://www.auto-data.net/en/renault-es... daleč od omenjenih 250km/h tok grejo precej bolj aerodinamične limuzine z vsaj 230konji.
Pa še napačnega gledaš. Je pa res, da sem navedel napačne konje. Po tem, kar tu piše, je bil 2.2 dCi s 139 KM. Kakorkoli že, fin avto.
https://www.auto-data.net/en/renault-es...
evo top speed je 185km/h za 2.2 to ni avto za dirkat ampak je namenjen prevozu.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
rok_p ::
Kupili rabljenega, 3,0 dci s cca 150k km. Sedaj po letu in pol jih ima 230k. Menjati smo morali cev za turbo in oriporocljivo je menjati olje v avt menjalniku. Avto gre kot raketa. Ima pa 2t + 7 potnikov, zato pricakujte hitrejso obravo zavor, pravtako hitro pobira gume. Poraba po avtocesti lahko pade pod 8l, pomestu pa je cca 9,3. Avto ni za dirkanje, voznja je prijetna, pregledna, ogromno prostora....
rok
icko ::
lovro535v2 je izjavil:
top speed 184km/h https://www.auto-data.net/en/renault-es... daleč od omenjenih 250km/h tok grejo precej bolj aerodinamične limuzine z vsaj 230konji.
Mogoče ga je vrgel v prepad.
kingsix ::
Omeni 250kmh, ki sploh nima veze s pointom in že vsi v luftu ter skušajo dokazovat nasprotno. Uh oh.
icko ::
Point je da če mu gre "espas" 250km/h ni referenca tudi za druge stvari. Samo tema je taprava. "Espas" je kanta.
MeGreat ::
Jaz imam 5 let starega cliota 1.5 dci. Nikoli niti enega samega problema, sem ga kupil novega in redno servisiral.
bbbbbb2015 ::
Point je da če mu gre "espas" 250km/h ni referenca tudi za druge stvari. Samo tema je taprava. "Espas" je kanta.
Point je v tem, da si ti in še marsikdo tu "couch warrior". Nikoli se nisi vsedel v tak avto in plačal 250 € za gorivo do skrajnega zahodnega dela Nemčije (in seveda 250 za nazaj).
Lepo sem napisal "po avtocesti v Nemčiji", ter lepo napisal, da je tam kar nekaj klancev.
Lepo sem tudi napisal, da ima avto dolg menjalnik. To leti ko veter (kljub temu, da ima dve toni).
To, da ima dolg menjalnik je pomembno zato, ker če na takih klancih naženeš avto do konca, lahko pride do rdečega polja, kar je bilo na tem motorju nekje 4500-4700 obr/m. To je bilo črtkano, tam pri 5-6 tisoč je bilo solidno rdeče. Z dolgim menjalnikom do tega rdečega polja ne prideš.
Tako da si kupi novo krpico za pepelnike in si jih spucaj.
Point je v tem, da prebereš tisto, kar se ti zdi zanimivo, potem pa ti in bratovščina ob tem onanirate.
V realnosti pa nobeden (od vas) ni imel novega avta v lasti s temi karakteristikami, da bi ga lahko v praksi preizkusil, kako to gre.
Ta hip tega niti ne bi mogel narediti, ker imajo na autobahnu že eno 4 leta postavljene znake za omejitev na 130 km/h točno na teh klancih. In radar ob vznožju klančine, ko prideš dol.
Svojčas pa je to zelo fino letelo. Predlagam ti, da se bolj potrudiš, da nekaj zaslužiš, da si tak avtič lahko sploh kupiš. Potem se ti bo odprl nov svet.
radmannsdorf ::
Taka hitrost je čisto možna. Sploh s klanca.
Opel Omega letnik 1989, 2.0i s 115KM je šla 230 po ravnem, pa je imela 1150kg + 70L bencina + 4 potniki. 20 let nazaj, ko je bil avto star 12-13 let.
Opel Omega letnik 1989, 2.0i s 115KM je šla 230 po ravnem, pa je imela 1150kg + 70L bencina + 4 potniki. 20 let nazaj, ko je bil avto star 12-13 let.
kingsix ::
Hiter youtube search je našel enega ki se vozi z Espacom 2.2 preko 200kmh,kar dokazuje, da gre več od tiste max speed. Aja pa še na nemškem autobahnu je..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
hojnikb ::
seveda gre preko, ce stevec laze.
da bi pa tale kanta sla 250 je pa mal za lase privleceno. ali stevec konkretno laze ali pa ce ga vrzes z aviona.
da bi pa tale kanta sla 250 je pa mal za lase privleceno. ali stevec konkretno laze ali pa ce ga vrzes z aviona.
#brezpodpisa
Mravlek ::
radmannsdorf je izjavil:
Taka hitrost je čisto možna. Sploh s klanca.
Opel Omega letnik 1989, 2.0i s 115KM je šla 230 po ravnem, pa je imela 1150kg + 70L bencina + 4 potniki. 20 let nazaj, ko je bil avto star 12-13 let.
Zelo težko (ali pa se hecaš) ker je tovarniška max. vozna hitrost bila 195km/h, torej ti je lagalo cca.30km/h.
(v teoriji je bila max hitrost 205km/h)
Tank je imel kapaciteto 75l in malce težji je tudi bil.
Sam sem imel Audi 100 GL5E 2,3 l.79 pa sem ga komaj spravil na 200km/h.
V čem je bistvo življenja? Ups...bistvo računalnika! To je zdaj vprašanje?
zobnik ::
radmannsdorf ::
radmannsdorf je izjavil:
Taka hitrost je čisto možna. Sploh s klanca.
Opel Omega letnik 1989, 2.0i s 115KM je šla 230 po ravnem, pa je imela 1150kg + 70L bencina + 4 potniki. 20 let nazaj, ko je bil avto star 12-13 let.
Zelo težko (ali pa se hecaš) ker je tovarniška max. vozna hitrost bila 195km/h, torej ti je lagalo cca.30km/h.
(v teoriji je bila max hitrost 205km/h)
Tank je imel kapaciteto 75l in malce težji je tudi bil.
Sam sem imel Audi 100 GL5E 2,3 l.79 pa sem ga komaj spravil na 200km/h.
Se strinjam, če sem bil sam v avtu je kazalo okoli 210, če smo bili štirje, je šlo več.
Pogon zadaj :)_____________slin
Mravlek ::
radmannsdorf je izjavil:
radmannsdorf je izjavil:
Taka hitrost je čisto možna. Sploh s klanca.
Opel Omega letnik 1989, 2.0i s 115KM je šla 230 po ravnem, pa je imela 1150kg + 70L bencina + 4 potniki. 20 let nazaj, ko je bil avto star 12-13 let.
Zelo težko (ali pa se hecaš) ker je tovarniška max. vozna hitrost bila 195km/h, torej ti je lagalo cca.30km/h.
(v teoriji je bila max hitrost 205km/h)
Tank je imel kapaciteto 75l in malce težji je tudi bil.
Sam sem imel Audi 100 GL5E 2,3 l.79 pa sem ga komaj spravil na 200km/h.
Se strinjam, če sem bil sam v avtu je kazalo okoli 210, če smo bili štirje, je šlo več.
Pogon zadaj :)_____________slin
Za zadnji pogon ti dam prav slin slin
V čem je bistvo življenja? Ups...bistvo računalnika! To je zdaj vprašanje?
Kinjorts ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Point je da če mu gre "espas" 250km/h ni referenca tudi za druge stvari. Samo tema je taprava. "Espas" je kanta.
Point je v tem, da si ti in še marsikdo tu "couch warrior". Nikoli se nisi vsedel v tak avto in plačal 250 € za gorivo do skrajnega zahodnega dela Nemčije (in seveda 250 za nazaj).
Lepo sem napisal "po avtocesti v Nemčiji", ter lepo napisal, da je tam kar nekaj klancev.
Lepo sem tudi napisal, da ima avto dolg menjalnik. To leti ko veter (kljub temu, da ima dve toni).
To, da ima dolg menjalnik je pomembno zato, ker če na takih klancih naženeš avto do konca, lahko pride do rdečega polja, kar je bilo na tem motorju nekje 4500-4700 obr/m. To je bilo črtkano, tam pri 5-6 tisoč je bilo solidno rdeče. Z dolgim menjalnikom do tega rdečega polja ne prideš.
Tako da si kupi novo krpico za pepelnike in si jih spucaj.
Point je v tem, da prebereš tisto, kar se ti zdi zanimivo, potem pa ti in bratovščina ob tem onanirate.
V realnosti pa nobeden (od vas) ni imel novega avta v lasti s temi karakteristikami, da bi ga lahko v praksi preizkusil, kako to gre.
Ta hip tega niti ne bi mogel narediti, ker imajo na autobahnu že eno 4 leta postavljene znake za omejitev na 130 km/h točno na teh klancih. In radar ob vznožju klančine, ko prideš dol.
Svojčas pa je to zelo fino letelo. Predlagam ti, da se bolj potrudiš, da nekaj zaslužiš, da si tak avtič lahko sploh kupiš. Potem se ti bo odprl nov svet.
Kaj imaš od tega, da lažeš?
Espace, ki sem ga vozil z 3.0 dizel 177KM motorjem, je z težavo dosegel 230km/h, s tem da je bila hitrost po GPS 215km/h.
S kakšnim avtom si se vozil, da si pokuril za 250€ goriva do zahodne Nemčije? Iz Krškega do Danske je 1500km, ob porabi 7l je to max 160€.
Nakladaš, da je groza.
zobnik ::
15 let star avto je odslužil svoje..
po Slovenski logiki in kaj pol se zapufate za 5 let...ob en praskici pa anredite pol tako štalo da se človek začne smejat....poglej čez mejo s kakimi starimi avti se vozjo...poglej Italijo še tipota l.1990 se najde, ko ga pri nas ne boš nikjer več vidu-....Italjanom gre gospodarsko 3x boljš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Invictus ::
S kakšnim avtom si se vozil, da si pokuril za 250€ goriva do zahodne Nemčije? Iz Krškega do Danske je 1500km, ob porabi 7l je to max 160€.
Hint: ni mu porabil 7l/100km . Zato 250 km/h...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Point je da če mu gre "espas" 250km/h ni referenca tudi za druge stvari. Samo tema je taprava. "Espas" je kanta.
Point je v tem, da si ti in še marsikdo tu "couch warrior". Nikoli se nisi vsedel v tak avto in plačal 250 € za gorivo do skrajnega zahodnega dela Nemčije (in seveda 250 za nazaj).
Lepo sem napisal "po avtocesti v Nemčiji", ter lepo napisal, da je tam kar nekaj klancev.
Lepo sem tudi napisal, da ima avto dolg menjalnik. To leti ko veter (kljub temu, da ima dve toni).
To, da ima dolg menjalnik je pomembno zato, ker če na takih klancih naženeš avto do konca, lahko pride do rdečega polja, kar je bilo na tem motorju nekje 4500-4700 obr/m. To je bilo črtkano, tam pri 5-6 tisoč je bilo solidno rdeče. Z dolgim menjalnikom do tega rdečega polja ne prideš.
Tako da si kupi novo krpico za pepelnike in si jih spucaj.
Point je v tem, da prebereš tisto, kar se ti zdi zanimivo, potem pa ti in bratovščina ob tem onanirate.
V realnosti pa nobeden (od vas) ni imel novega avta v lasti s temi karakteristikami, da bi ga lahko v praksi preizkusil, kako to gre.
Ta hip tega niti ne bi mogel narediti, ker imajo na autobahnu že eno 4 leta postavljene znake za omejitev na 130 km/h točno na teh klancih. In radar ob vznožju klančine, ko prideš dol.
Svojčas pa je to zelo fino letelo. Predlagam ti, da se bolj potrudiš, da nekaj zaslužiš, da si tak avtič lahko sploh kupiš. Potem se ti bo odprl nov svet.
Kaj imaš od tega, da lažeš?
Espace, ki sem ga vozil z 3.0 dizel 177KM motorjem, je z težavo dosegel 230km/h, s tem da je bila hitrost po GPS 215km/h.
S kakšnim avtom si se vozil, da si pokuril za 250€ goriva do zahodne Nemčije? Iz Krškega do Danske je 1500km, ob porabi 7l je to max 160€.
Nakladaš, da je groza.
Ne vem, kaj imaš ti od tega, da mene obtožuješ, da lažem.
Blagovoli mi prosim povedati, koliko km si letos naredil po tujini? Če to ni vsaj 7500km, potem pojdi nazaj v stanovanje tvojih starih in pejd klikat nazaj.
Nekaj časa sem se vozil z Mercedez Benz R280. Sedaj se ne več. To je regularno trošil čez 10 l/100km. Porabo 7l na 100 km pozabi. Sedaj se vozim z Meganom. 7L na 100 km pozabi.
Če ni praznikov (zastoji), če ni bremzanja, se peljem do 130 km/h, morda 150 km/h, če ni klime, če tankam v Bruslju na zakotni tankšteli (1,3 €/liter), v Avstriji se izognem plačljivim tunelom (2x), Nemčiji se izrecno ognem pri tankanju, v Avstriji grem dol z avtoceste za tankanje (tam imajo zopet 1,3 €/L), se ne ustavim, da jem in grem na kakšno kavo, potem strošek poti 1220 km spravim na okrog 180 €, poraba pa je po računalniku 6,6 L/100 km. Pa to je mišljeno, da ko kam pridem, imam še recimo 1/4 rezervoarja za kam iti, ne da mi avto crkne v Aachnu.
Če količkaj od tega ni res (od 10 poti je 8 takih), tankam v Belgiji ali Nemčiji 1,6 €/L, poraba tam nekje 7.5-8L / 100 km, tuneli nekje 15 €, grem jest na dveh počivališčih, ko pridem na domače dvorišče - imam 250 € manj.
Problem s planom A je - tudi to sem že vse probal, 120km/h po autobanu, hrana iz supermarketa, tankanje nekega biodizla v Avstriji, da namesto 12 ur (10 po planu GPS, brez počitkov) potrošiš 16 ur, ter trepečeš, če prideš do Slovenije, kjer je zopet dizel za 1,2XX. Da ne govorim, da se voziš 13 ur, potem pa kolona pred Gracem, pa čakaš 2 uri. Najmanj 2 uri. Nameto da prideš na lokacijo ob 9h zjutraj, prideš ob 16h popoldne.
Seveda obstaja še plan C. Da ti zleti kos ledu na avto, odbije brisalce in moraš tam nekje iskati lokalno delavnico, kjer ti za 60-80 € da nove brisalce. Pa je šlo neplaniranih 80 €.
Ali pa povoziš kos pleha, ter ti odtrga spodaj dekl, ter se ti prižge lučka. Te lepo greš k enemu Renault domorodcu, da ti to pokrpa za 200+ evrov. Pa je šlo neplaniranih 400 €.
Pa povoziš nekaj, pa ti javi, da je pritisk v desni prednji gumi kritično padel, kaže 1 bar, greš na tankštelo, vidiš, da poškodbe ni, napumpaš, za 100 km ti zopet pade pritisk, zopet pumpaš, čakaš na ponedeljek, da ob 7h greš k nekemu domordcu, da ti blagovoli popraviti gumo. Cena? 120 € WTF? 40 € popravilo, 80 € intervencija.
Plan F pa je, da pokličeš ADAC. Ne vem, koliko to stane. Ampak potem nadaljevanja poti ne bo vsaj 6 ur ne.
Preveč sedite na kavču, preprosto povedano in klikate. In vse kar znate je, št. km deliti s sto, množiti s porabo in množiti s ceno. Moj avto je letos nabral 10 tisoč km (pa mislim, da je več) in smo šele marca. In to so realne izkušnje, ne kavč in tipkovnica. Vključno z navedbami o hitrosrti.
bbbbbb2015 ::
15 let star avto je odslužil svoje..
po Slovenski logiki in kaj pol se zapufate za 5 let...ob en praskici pa anredite pol tako štalo da se človek začne smejat....poglej čez mejo s kakimi starimi avti se vozjo...poglej Italijo še tipota l.1990 se najde, ko ga pri nas ne boš nikjer več vidu-....Italjanom gre gospodarsko 3x boljš.
Morda gledaš v napačen becirk čez mejo. Italijanom, za začetek, ne gre dobro. Trenutno so največji evropski bolnik Morda ne najjači, ker to imajo pa Grki neslavno prvo mesto.
Drugače pa sem jaz tam v okolici Torina videl lepe avte. Morda ne enako lepe, kot ko se kam v Frankfurt pelješ.
Belgijci regularno menjavajo avte na 4 leta. Seveda ne vsi. Tisti ki imajo denar. Takih je kar nekaj.
Imaš pa na ulicah v Belgiji stare kante iz leta 2002. Samo to so kaki priseljenci ali marginalci. Ta najjači Belgijci se lepo vozijo z BMWji in zelo radi z Audiji ali Jaguarji ali Poršeji.
Tudi če greš na mejo Nizozemske/Belgije, vidiš lepe 30 tisoč+ vredne in lepo vzdrževane avte. Saj ljudje imaj odosti biciklov pa tega, samo avtov pa tudi lepih.
Slovenija je v grobrem, če se tako peljem iz Nizozemske/Belgije/Nemčije/Avstrije bistveno siromašnejša država.
bbbbbb2015 ::
S kakšnim avtom si se vozil, da si pokuril za 250€ goriva do zahodne Nemčije? Iz Krškega do Danske je 1500km, ob porabi 7l je to max 160€.
Hint: ni mu porabil 7l/100km . Zato 250 km/h...
Ne Espace je porabil več. Koliko pa si ti naredil km po zahodni Evropi letos? 7500 klikov?
Kilometrov, miško, kilometrov. To šteje. Klike si lahko zatakneš nekam.
Invictus ::
Po zahodni Evropi cirka 50kkm.
Drugače raje letim, je ceneje... Z avtom grem samo, ko nisem sam...
Drugače raje letim, je ceneje... Z avtom grem samo, ko nisem sam...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
zobnik ::
bbbbbb2015 je izjavil:
15 let star avto je odslužil svoje..
po Slovenski logiki in kaj pol se zapufate za 5 let...ob en praskici pa anredite pol tako štalo da se človek začne smejat....poglej čez mejo s kakimi starimi avti se vozjo...poglej Italijo še tipota l.1990 se najde, ko ga pri nas ne boš nikjer več vidu-....Italjanom gre gospodarsko 3x boljš.
Morda gledaš v napačen becirk čez mejo. Italijanom, za začetek, ne gre dobro. Trenutno so največji evropski bolnik Morda ne najjači, ker to imajo pa Grki neslavno prvo mesto.
Drugače pa sem jaz tam v okolici Torina videl lepe avte. Morda ne enako lepe, kot ko se kam v Frankfurt pelješ.
Belgijci regularno menjavajo avte na 4 leta. Seveda ne vsi. Tisti ki imajo denar. Takih je kar nekaj.
Imaš pa na ulicah v Belgiji stare kante iz leta 2002. Samo to so kaki priseljenci ali marginalci. Ta najjači Belgijci se lepo vozijo z BMWji in zelo radi z Audiji ali Jaguarji ali Poršeji.
Tudi če greš na mejo Nizozemske/Belgije, vidiš lepe 30 tisoč+ vredne in lepo vzdrževane avte. Saj ljudje imaj odosti biciklov pa tega, samo avtov pa tudi lepih.
Slovenija je v grobrem, če se tako peljem iz Nizozemske/Belgije/Nemčije/Avstrije bistveno siromašnejša država.
Kaj pa Češka, Poljska, Madžarska, Portugalska s temi državami se lahko primerjamo po BDP-ju.
In kaj je narobe z avtom starim 15 let, če ne rjavi in ima motor le 200.000km. Potem takem vsak avto, ki ima 300.000km pa naj bo to 5 leta star ne sodi več na ceste, če se ga vozi pretežno po regionalni cesti.
Če bi moj rjavel tako kot je včasih fotru škoda favorit potem pa res ni tak avto za drugam kot na odpad. Zato popravljaš, serviseraš dokler je še smotrno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
hojnikb ::
Zato popravljaš, serviseraš dokler je še smotrno.
na zalost tukaj pri nas custva prevladajo in potem vidis kako folk mece cele place v 15-20 let stare kante. Ne recem, ce stvar sluzi, popravis. Ampak metat neke vecje denarje v 20 let star pleh, samo zato ker ga poznas. Ce ti avto res sluzi, potem vzames drugega, magari lease. Mas namesto popravila za naslednjih nekaj obrokov pokritih.
Ne vem, kaj imaš ti od tega, da mene obtožuješ, da lažem.
verjetno zato, ker so tvoje izjave o koncni hitrosti skregane z fiziko.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
MeGreat ::
15 let star avto je odslužil svoje..
po Slovenski logiki in kaj pol se zapufate za 5 let...ob en praskici pa anredite pol tako štalo da se človek začne smejat....poglej čez mejo s kakimi starimi avti se vozjo...poglej Italijo še tipota l.1990 se najde, ko ga pri nas ne boš nikjer več vidu-....Italjanom gre gospodarsko 3x boljš.
Za avtomobil nikoli ne bi vzel kredita oz. lizinga. Čisto soliden nov avto je tam 12-14 tisoč evrov, to pa mislim da ni taka vsota.
zobnik ::
Že samo zakaj bi menjal dober avto za novega in kot sem rekel, vzdržuješ do neke finančne meje, če pa ti ribne motor pa pokličeš avtovleko in via odpad, če je avto star 15let+
Enim ne pomen avto veliko razen prevoz iz enga kraja v drugega. Pa da ne omenjam kako jih kradejo, kolegu so iukradli golfa 5 1.9 (ene par let je od tega), pa še eni prijatelci BMW-ja v LJ.
Da ne omenjam kako eni habajo z vrati v drug avto, pa pazit moraš na praske, pa škoda ga je terat
Pri starem avtu pa ti vse dol visi za praske.
Enim ne pomen avto veliko razen prevoz iz enga kraja v drugega. Pa da ne omenjam kako jih kradejo, kolegu so iukradli golfa 5 1.9 (ene par let je od tega), pa še eni prijatelci BMW-ja v LJ.
Da ne omenjam kako eni habajo z vrati v drug avto, pa pazit moraš na praske, pa škoda ga je terat
Pri starem avtu pa ti vse dol visi za praske.
janezvalva ::
jaz mislim, da če bi espace bil dober in poceni, bi ga kupil. tako pa, prideš boljše skozi z enim dacia lodgy-jem
jest10 ::
jest10 ::
zobnik ::
Mi smo vlagal v razvoj kmetijstva, nakup strojev, traktorja, vložil dost, eni so pa avte kupoval, nove za 20-30.000 evrov.
Danes pa bi nas najraje fehtal za brezplačne usluge, ker nimajo nisi spodobnega vitla, kaj šele dobre motorne žage.
hojnik peš greš v hrib, ko še s traktorjem ne moreš, zakaj bi hodil tam ko lahko z avtom peš, sploh ko ima avto na plin, zdej bom imel stroškov nekje 4.5 evra/100km.
Danes pa bi nas najraje fehtal za brezplačne usluge, ker nimajo nisi spodobnega vitla, kaj šele dobre motorne žage.
hojnik peš greš v hrib, ko še s traktorjem ne moreš, zakaj bi hodil tam ko lahko z avtom peš, sploh ko ima avto na plin, zdej bom imel stroškov nekje 4.5 evra/100km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
krepki ::
Lej eni ste pač za cajtom z svojim razmišljanjem,da je star avto ravno tako dober kot nov in da nakup na kredit ali lizing ni smiselen,povej mi kaj boš z denarjem,denar mora krožit,če imaš službo porihtane stanovanjske zadeve ne vidim razloga zakaj si ne bi privoščil nekaj kar te veseli,samo hodit v službo in si nič ne privoščit za svojo dušo je nesmiselno.
IL_DIAVOLO ::
Kaj boš vlagal v kmetijstvo, kjer je profit takšen, ki ne pokrije vloženega truda, da ne rečem garanja. Celo življenje samo delaš, nimaš pa nič. Heck, še na dopust ne moreš it.
Ne, hvala.
Ne, hvala.
next3steps ::
hojnikb ::
hojnik peš greš v hrib, ko še s traktorjem ne moreš,
Če lahko ljudje plazijo po 8 tisočakih, lahko tudi ti prideš peš v en hrib. But thats besides the point.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kaj boš vlagal v kmetijstvo, kjer je profit takšen, ki ne pokrije vloženega truda, da ne rečem garanja. Celo življenje samo delaš, nimaš pa nič. Heck, še na dopust ne moreš it.
Ne, hvala.
No, to ni ravno res :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
zobnik ::
Zanimivo razmišljanje, a pred 10 eti, ko vas je furala dokaj nov avto cliota l.2002-03-04 je bil za vas najbolj varen avto, danes pa je za vas že najbolj nevaren, ahaha
Ne rečem, če bi se vozil s kako škodo izpred 20 let, ker nima niti airbagov.
se pa motiš, danes lahko se igramo s tistim ročkam, ker je že vse avtomatsko, recimo imamo vitel na daljinca...pa gnoj nam ni treba ročno nakladat, ampak mamo stroj, tud cisterno za gnojniso s topom, avto po 10 letih izgubi 80% vrednosti. Stroj po 10 letih pa e vedno lahko prodamo po 80% ceni novega.
Ne rečem, če bi se vozil s kako škodo izpred 20 let, ker nima niti airbagov.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kaj boš vlagal v kmetijstvo, kjer je profit takšen, ki ne pokrije vloženega truda, da ne rečem garanja. Celo življenje samo delaš, nimaš pa nič. Heck, še na dopust ne moreš it.
Ne, hvala.
se pa motiš, danes lahko se igramo s tistim ročkam, ker je že vse avtomatsko, recimo imamo vitel na daljinca...pa gnoj nam ni treba ročno nakladat, ampak mamo stroj, tud cisterno za gnojniso s topom, avto po 10 letih izgubi 80% vrednosti. Stroj po 10 letih pa e vedno lahko prodamo po 80% ceni novega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
icko ::
next3steps je izjavil:
Novega Polota dobiš za 12 čukov.
Pa valjda ne trdiš da je novi polo varnejši kot volvo S80 :)
IL_DIAVOLO ::
Zanimivo razmišljanje, a pred 10 eti, ko vas je furala dokaj nov avto cliota l.2002-03-04 je bil za vas najbolj varen avto, danes pa je za vas že najbolj nevaren, ahaha
Ne rečem, če bi se vozil s kako škodo izpred 20 let, ker nima niti airbagov.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kaj boš vlagal v kmetijstvo, kjer je profit takšen, ki ne pokrije vloženega truda, da ne rečem garanja. Celo življenje samo delaš, nimaš pa nič. Heck, še na dopust ne moreš it.
Ne, hvala.
se pa motiš, danes lahko se igramo s tistim ročkam, ker je že vse avtomatsko, recimo imamo vitel na daljinca...pa gnoj nam ni treba ročno nakladat, ampak mamo stroj, tud cisterno za gnojniso s topom, avto po 10 letih izgubi 80% vrednosti. Stroj po 10 letih pa e vedno lahko prodamo po 80% ceni novega.
Saj pravim, kupis da delas in prodas da lahko se vec delas.
hojnikb ::
Zanimivo razmišljanje, a pred 10 eti, ko vas je furala dokaj nov avto cliota l.2002-03-04 je bil za vas najbolj varen avto, danes pa je za vas že najbolj nevaren, ahaha
varnost in velikost avtomobilov se je tudi spremenila v zadnjih 10-15 letih, tako da stvar pač ni več na istem nivoju kot je bila včasih.
#brezpodpisa
zobnik ::
Drži, varnost so dodelal, ampak okvare pa so adijo pamet.
sam vseeno men so boljš stare kripe, mam nekaj rezervnega denarja, pa me tud mal ne mika o nakupu drugega....sploh pa nočem več kupt bencina, dizla, ampak mora bit bencin + PLIN.
sam vseeno men so boljš stare kripe, mam nekaj rezervnega denarja, pa me tud mal ne mika o nakupu drugega....sploh pa nočem več kupt bencina, dizla, ampak mora bit bencin + PLIN.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
blackbfm ::
Varnost so dodelal? Dokler je hitrost mogoce tam do 30 kmh, ostalo je bolj sreca..
Varnost bo boljsa takrat ko bo se najcenejsa dacia mela polovično avtonomnost in samodejno reagiranje v sili
Varnost bo boljsa takrat ko bo se najcenejsa dacia mela polovično avtonomnost in samodejno reagiranje v sili
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Klike si lahko zatakneš nekam.
Like I said. Nisi referenca.
Ej mojster. Pozabi. To je Internet, poln fake news in ostale nesnage.
Če rabiš referenco, plačaj.
GR2 ::
lovro535v2 je izjavil:
top speed 184km/h https://www.auto-data.net/en/renault-es... daleč od omenjenih 250km/h tok grejo precej bolj aerodinamične limuzine z vsaj 230konji.
Še en link, sam pogooglam model avta in wiki de, ker angleška nima tehničnih podatkov. Pa kot je že rekel, sem tudi sam predvideval da je bila 15 let nazaj 3. generacija Espaca.
https://de.wikipedia.org/wiki/Renault_E...
Kot je bilo že večkrat rečeno, ima max hitrost 183km/h in 12,4s do 100. To je tam nekje z avtom C razreda z bencinskim motorjem 1.6 16V 105KM.
Glede na to da gre najmočnejši 3.0 V6 190KM samo 203km/h in gredo novejši 225-240KM 225km/h, bi tak avto potreboval vsaj 300KM za 250km/h. Pa to bi se matral in bi rabil dolgo časa, kot on pravi, z lahkoto, to bi rabil 400KM. Kakšnih 130KM neki.
Za primerjavo potrebuje nam bolj poznani C razred vsaj nekje 250-275KM, recimo novi Hyundai i30 N in N Performance.
Kaj ima veze dolg menjalnik, če pa motor nima dovolj moči. Dovolj dolg menjalnik ima itak vsak avto. Moj ima tudi v 5. teoretično 231km/h, v 6. pa 272km/h, končna hitrost po tehničnih podatkih je pa 235km/h.
To pomeni da bi po dovolj strmem klancu dol šel lahko tudi več kot 270km/h, ampak s kolesom greš tudi lahko 70km/h, pa ne rečeš da ti leti 70km/h, če se po ravnem matraš vzdrževat 30km/h.
Enako so meni smešni tisti, ki pravijo, da jim Clio 2 1.4 16V 98KM leti 200km/h. Res da števec laže za vsaj 10km/h, ampak sem imel avto s 105KM in to gre do tam 180 po števcu, potem pa rabiš verjetno še 2km prazne ravnine, da prideš do 190 po števcu. Tako da za tak avto sam raje rečem da gre 180 kot pa 185.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
bbbbbb2015 ::
Kaj pa Češka, Poljska, Madžarska, Portugalska s temi državami se lahko primerjamo po BDP-ju.
In kaj je narobe z avtom starim 15 let, če ne rjavi in ima motor le 200.000km. Potem takem vsak avto, ki ima 300.000km pa naj bo to 5 leta star ne sodi več na ceste, če se ga vozi pretežno po regionalni cesti.
Torej, da se razumemo. Jaz se nočem, ne na personalnem nivoju, ne na globalnem primerjati z zgoraj navedenimi. Zato smo šli delat drugam, za druge, boljše stranke.
Lokalno Slovenijo recimo prehiteva Madžarska. Pa Poljska. Češka jo je že. Za Portugalsko ne bi vedel.
Samo je pa treba vedeti, da je lepih (madžarskih recimo) avtov malo. Zelo malo. Je pa dosti kombijev, kjer se delavci vozijo okrog po Evropi delat.
Državne vzhodnega bloka so se "razcvetele", samo pod narekovaji seveda. Eni, ki so bili blizu priložnosti, ko je bila tranzicija, so zagrabili priložnost (in obogateli), ostali pa tavajo v zarjavelih kombijih, v upanju, da bodo zaslužili dovolj.
Slovenija se šele "razcvceta", izgubila je 20 zlatih let. Samo si zapomnite, podobno bo, kot v državah vzhodnega bloka. Razlike se bodo povečevale, eni bodo zelo bogati, drugi bodo kljub konjunkturi - gagali.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za 5+ oseb.Oddelek: Na cesti | 7739 (6551) | 111111111111 |
» | Nakup avtomobila Renault! (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17674 (14408) | Siddh |
» | Avto do 8000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12265 (10956) | OmegaM |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53218 (50099) | Matwic |