» »

Dajatev za odjavljeno vozilo

Dajatev za odjavljeno vozilo

1 2
3
4

krneki0001 ::

Pika na i, ne sklepaj vsega po sebi. Če ti to počneš, ne misli, da vsi. Eni v gmajno nič ne vozimo. Iz svoje gmajne pa vsako leto ogromno smeti znosimo, da je gmajna čista. Še vsako leto sem vsa 2 prikolici smeti odpeljal, ker jih namečete v mojo gmajno.

matobeli ::

Sploh pa pri količini odpadkov ki jih proizvedemo očitno to počne samo en zelo majhen delež ljudi.

Večina smeti ki sem jih videl so bili 10+let stari odpadki. Razen tu in tam kakšno polno vrečko svežih smeti. Verjetno je lažje fliknit v gozd kot da se tista omakca iz sendviča razlije po sedežu avta.

s1m0n ::

Pri nas so nekaj časa metali v gozd zraven zbirnega centra ker pač te, ko se je človeku zazdelo, da mora to odpeljat center ni bil odprt :)
Pač tudi takšni so! Pa za odvzem ne plačaš čisto nič, če si krajan (razen preko položnice za smeti)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

darkolord ::

jb_j je izjavil:

kako pa se reciklira plin klimatske naprave? sem mislu, da se to smatra za potrošni materjal. in da se klimo le polni.
Klimatsko napravo se priklopi na napravo za zajem plinov, ki iz sistema izsesa ves plin. Pri običajnem polnjenju se ta plin ponovno uporabi in samo dopolni manjkajoči del z novim plinom. Za to mora biti oseba usposobljena z opravljenim izpitom in certifikatom.

Pri razgradnji se plin lahko očisti in ponovno uporabi ali pa uniči (mislim, da gre v sežig v ustreznih pogojih).


jb_j je izjavil:

zavorne in servo tekočine je za cca. pol litra,
Če se prav spomnim, se letno odjavi okrog 30.000 vozil, v razgradnjo pa odda le 6.000-8.000. Tudi če je tega le pol litra na avto, je to skupaj še vedno okrog 10 ton te tekočine in 100 ton olja, ki konča neznano kje.

K0l1br1 ::

Pika na i je izjavil:

Večina
Vir? Ti nisi večina. Če ti svinjaš, ne pomeni, da vsi svinjamo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

Pika na i ::

krneki0001 je izjavil:

Pika na i, ne sklepaj vsega po sebi. Če ti to počneš, ne misli, da vsi. Eni v gmajno nič ne vozimo. Iz svoje gmajne pa vsako leto ogromno smeti znosimo, da je gmajna čista. Še vsako leto sem vsa 2 prikolici smeti odpeljal, ker jih namečete v mojo gmajno.

Fantič, jaz imam za smeti kanto in vsako leto 2x kosovni odvoz.
Prasce, ki so želeli navozit odpadni gradbeni material v gozd, smo pa lepo nagnali.

Če vam dajatev ni všeč, boste že uredili, da je ne boste plačali.

K0l1br1 ::

Pika na i je izjavil:

Fantič, jaz imam za smeti kanto in vsako leto 2x kosovni odvoz.
Nič posebnega. To imam tudi jaz. Kar pa ni v nobeni povezavi z dajatvijo, ki jo zagovarjaš, niti z njenim razumevanjem.

poweroff ::

Pika na i je izjavil:

Večina tu gor ima recikliranje samo na jeziku.
Ko se uničuje, se pač komplet uniči.
Če se da, po domače - zapelje v gmajno.

Da zapelješ avto v gmajno je traparija brez primere. Kot prvo se s tem onesnažuje, kot drugo pa je recikliranje kar dober biznis. Praktično vsa predelava smeti je lahko dober posel, res je pa, da nas končne porabnike lepo lupijo.

Kolikor vem, se danes v Evropi reciklira večino računalniške in elektronske opreme, in podjetjem, ki to počnejo gre kar dobro. Reciklaža kovinskih odpadkov je tudi odličen posel. Pri plastiki je stopnja reciklaže tudi zelo visoka, nekatere nove tehnologije pa omogočajo celo reciklažo plastike pomešane z velikim deležem ostalih odpadkov (tehnologija je sicer precej draga, ampak zelo donosna - kar dobro poznam en tak projekt). Pri bioodpadkih se lahko proizvaja bioplin in potem le-tega kuri v elektrarni ali toplarni. Skratka, reciklaža je tudi dober posel.

Zato je odmetavanje smeti v gmajno neumno iz ekonomskega stališča, neumno iz zdravstvenega in okoljskega stališča ter tudi moralno sporno. To danes počnejo samo še bumbarji.
sudo poweroff

ginekk ::

Pika na i je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Pika na i, ne sklepaj vsega po sebi. Če ti to počneš, ne misli, da vsi. Eni v gmajno nič ne vozimo. Iz svoje gmajne pa vsako leto ogromno smeti znosimo, da je gmajna čista. Še vsako leto sem vsa 2 prikolici smeti odpeljal, ker jih namečete v mojo gmajno.

Fantič, jaz imam za smeti kanto in vsako leto 2x kosovni odvoz.
Prasce, ki so želeli navozit odpadni gradbeni material v gozd, smo pa lepo nagnali.

Če vam dajatev ni všeč, boste že uredili, da je ne boste plačali.


Jaz imam pred hišo dva zabojnika + kompostnik + čistilno napravo + vozim vse večji stvari (kosovni odpad) in nevarne odpadke (uporabljena olja od menjave pri avtu, baterije, embalaže olj in čistil) v zbirni center, tudi 30km daleč, ker lokalni deluje le občasno.

Najbolj boli ko vidiš da je nekdo čez vikend doma prenavljaj kopalnico in potem s prikolico šel strest te ploščice in še vso embalažo direkt v prvi gozd. Ploščice bi bile še sprejemljiv odpadek, ampak naj jih strese doma in zakoplje.

Skratka dajatev je nepotrebna in bo verjetno načela prihodnjo tehnično dediščino. Nepotrebna zato ker ne rešuje prav nobenega problema.

Pika na i ::

No, pri meni so trije zabojniki. In prav blizu, še otok, kjer lahko oddam papir in steklo.

Kaj bo rešila dajatev, bomo pa šele videli. Mene ne bo prizadela prav nič.

@Matthai...bumbarjev je še vedno dovolj. Tudi takih, ki med vožnjo odmetavajo smeti.
Kam gre baterija iz tablice? Med nevarne odpadke predvidevam?

Bioplinarna, ja. V kateri konča tudi neprodan kruh. Dobro recikliranje....

jb_j ::

darkolord je izjavil:

jb_j je izjavil:

kako pa se reciklira plin klimatske naprave? sem mislu, da se to smatra za potrošni materjal. in da se klimo le polni.
Klimatsko napravo se priklopi na napravo za zajem plinov, ki iz sistema izsesa ves plin. Pri običajnem polnjenju se ta plin ponovno uporabi in samo dopolni manjkajoči del z novim plinom. Za to mora biti oseba usposobljena z opravljenim izpitom in certifikatom.

Pri razgradnji se plin lahko očisti in ponovno uporabi ali pa uniči (mislim, da gre v sežig v ustreznih pogojih).


jb_j je izjavil:

zavorne in servo tekočine je za cca. pol litra,
Če se prav spomnim, se letno odjavi okrog 30.000 vozil, v razgradnjo pa odda le 6.000-8.000. Tudi če je tega le pol litra na avto, je to skupaj še vedno okrog 10 ton te tekočine in 100 ton olja, ki konča neznano kje.


to je tvoja statistika.
doma smo imeli 3 avte in kombi odjavljene. pa ni šlo skoraj nič olja v naravo.
plačali bi pa par 100€ zaradi nove zakonodaje.

razen ko menjam olje, ko kaj zraven steće.

K0l1br1 ::

Edini, ki torej bluzi, da je dajatev potrebna zaradi dajatve same, je torej forumski trol

Heavy ::

Lahko bi tudi dajatev na zapuščene objekte. Salonitke, svinčene cevi, steklena volna... nevarnosti požara in zrušenja na mimoidoče!
#TeamFelix

jb_j ::

ali dajatve na prazna cvetlična korita, neprimerno koriščen prostor okoli hiše

poweroff ::

Pika na i je izjavil:

Kam gre baterija iz tablice? Med nevarne odpadke predvidevam?

Jasno. In potem v predelavo za surovine.

Pika na i je izjavil:

Bioplinarna, ja. V kateri konča tudi neprodan kruh. Dobro recikliranje....

Neprodan kruh bi lahko uporabili za živali. Ampak vsekakor bolje v bioplinarno kot po ulicah.
sudo poweroff

darkolord ::

poweroff je izjavil:

Zato je odmetavanje smeti v gmajno neumno iz ekonomskega stališča, neumno iz zdravstvenega in okoljskega stališča ter tudi moralno sporno. To danes počnejo samo še bumbarji.
Kam pa potem gre 20.000 avtomobilov letno?

jb_j ::

darkolord je izjavil:

poweroff je izjavil:

Zato je odmetavanje smeti v gmajno neumno iz ekonomskega stališča, neumno iz zdravstvenega in okoljskega stališča ter tudi moralno sporno. To danes počnejo samo še bumbarji.
Kam pa potem gre 20.000 avtomobilov letno?


najbrž nekaj v tujino, nekaj za rezervne dele.
če bi jih 20.000 letno odlagali v naravo, bi nekje bil najbrž že kar velik kup.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: [D]emon ()

krneki0001 ::

darkolord je izjavil:

poweroff je izjavil:

Zato je odmetavanje smeti v gmajno neumno iz ekonomskega stališča, neumno iz zdravstvenega in okoljskega stališča ter tudi moralno sporno. To danes počnejo samo še bumbarji.
Kam pa potem gre 20.000 avtomobilov letno?


Večina teh avtov je ali zaletena ali pa je ribnjenih in se ne avta splača popravljat, zato se avto razstavi in se proda dobre dele, ostanek pa se odpelje na dinos. (tako bom tudi sam naredil). Ampak na dinosu ti ne dajo potrdila, da je šel avto v reciklažo.


Tako da je konkretno manj avtomobilov nekje puščenih, kot pa se govori. Samo filozofi v pisarnah in pika na i nimajo pojma o teh zadevah in za njih je vse kar ni odpeljano k kastelcu že nekje v naravi in kazi slovenijo.

Pika na i ::

Ti si kar zatiskaj oči @nebivedu.
Nič ni konkretno manj vozil zapuščenih....jih je verjetno konkretno več.
Zdaj bo pač lastnik malo bolj premislil, kaj bo storil.
Pa pospravil okrog svoje hiše.
Pa nelegalni odpadi bodo tudi nehali poslovat.

@Matthai, mene so učili, da se kruha ne meče v smeti.

K0l1br1 ::

Pika na i je izjavil:

Nič ni konkretno manj vozil zapuščenih....jih je verjetno konkretno več.
Skratka si zmišljuješ. Zanalašč ali ti je trollanje alias qvantanje v naravi?

Pika na i je izjavil:

Zdaj bo pač lastnik malo bolj premislil, kaj bo storil.
Kot do sedaj. Prodaja ali reciklaža, ne glede na to, kaj si izmišljuješ.

Pika na i je izjavil:

Pa pospravil okrog svoje hiše.
Pred svojim pragom najprej, če se pa čutiš dežurnega šerifa, tovariš, fašizma je konec.

Pika na i je izjavil:

Pa nelegalni odpadi bodo tudi nehali poslovat.
Glede na tvojo naravo me čudi, da za tiste tri nisi že inpektorje klical. Aja, davek je treba, inšpektorji in policaji so sami sebi namen.

Pika na i je izjavil:

@Matthai, mene so učili, da se kruha ne meče v smeti.
Lahkoo bi te naučili še nekaj malega logike in osnove govorjenja po resnici.

Shegevara ::

Avto ima lahko marsikdo odjavljen, brez da dela nesnago v gozdu ali na ilegalnih odlagališčih.

Obstaja ogromno boljših načinov za reševanje te problematike, med drugimi nekateri navedeni tudi v tej temi, ampak v srčiki je pa način, kot ga določa ta zakon res butalski.

darkolord ::

Obstaja ogromno boljših načinov za reševanje te problematike, med drugimi nekateri navedeni tudi v tej temi
Lahko še enkrat našteješ katere izmed njih?

Shegevara ::

darkolord je izjavil:

Obstaja ogromno boljših načinov za reševanje te problematike, med drugimi nekateri navedeni tudi v tej temi
Lahko še enkrat našteješ katere izmed njih?


Preberi si vsaj prvo stran, boš že našel.

Ampak seveda bo država raje poskrbela za nek polovičarski ukrep, ki seveda med drugim penalizira tistega, ki s svojim odjavljenim vozilom niti okolju niti drugim nič ne škoduje bolj, kot če ne bi bil odjavljen in bi prav tako stal na njegovem posestvu.

jb_j ::

če je pa problem karamboliranih avtov, ki se jih sestavlja skupaj oz. vari šasije. bi pa najbrž bila potrebna nadgradnja carfaxa, vsak policist, ki slika prometno nesrečo, bi šla slika na carfax. in vsak odškodninski zahtevek brez policije kjer zavarovalnica, npr. zahteva fotografijo, ki jo potem naloži na carfax.
oz. bolj podroben carfax z več detajli.

če je to problem. ker zapuščenih avtov skoraj ni. (normalno da so, samo jih skoraj ni). ker se z vsakim lahko zasluži po delih. in kdor ima prostor, zakaj ne bi imel poškodovan avto za dele. problem so le varjene šasije in premalo detajlov v carfaxu.

nevone ::

Uradno dobiva firma za razgrajevanje avtomobilov velike državne subvencije, da avtomobile, ki so zaključili svojo pot, umaknejo, razgradijo in uničijo. Pa se je pokazalo, da pobirajo ogromne denarje od države, avtomobilov pa ne prešajo, ampak razstavljajo in prodajajo naprej po delih (ali pa celo kar cele).


Torej, če država daje subvencije za razgradnjo, čemu se ne bi ta subvencija delno znašla v žepu lastnika odsluženega avtomobila, zato, da ga da v razgradnjo?

Mislim, da je ta zakon res eko-fašističen do navadnega državljana.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

darkolord ::

Shegevara je izjavil:

darkolord je izjavil:

Obstaja ogromno boljših načinov za reševanje te problematike, med drugimi nekateri navedeni tudi v tej temi
Lahko še enkrat našteješ katere izmed njih?


Preberi si vsaj prvo stran, boš že našel.
Imam samo eno stran. Ampak sem že prebral, pa nisem našel nič pametnega.

Torej, če država daje subvencije za razgradnjo, čemu se ne bi ta subvencija delno znašla v žepu lastnika odsluženega avtomobila, zato, da ga da v razgradnjo?
Ker razgradnja stane pač toliko.

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

Država (oz. EU) je zajebala na začetku, ko je določila, da mora biti razgradnja za lastnika vozila brezplačna. Bi morala biti vsaj simbolična cena, da se ve, v kateri smeri transakcija sploh poteka.

krneki0001 ::

jb_j je izjavil:

če je pa problem karamboliranih avtov, ki se jih sestavlja skupaj oz. vari šasije. bi pa najbrž bila potrebna nadgradnja carfaxa, vsak policist, ki slika prometno nesrečo, bi šla slika na carfax. in vsak odškodninski zahtevek brez policije kjer zavarovalnica, npr. zahteva fotografijo, ki jo potem naloži na carfax.
oz. bolj podroben carfax z več detajli.

če je to problem. ker zapuščenih avtov skoraj ni. (normalno da so, samo jih skoraj ni). ker se z vsakim lahko zasluži po delih. in kdor ima prostor, zakaj ne bi imel poškodovan avto za dele. problem so le varjene šasije in premalo detajlov v carfaxu.


Jaz bi svojega recimo lahko popravil. Dal bi ga na mizo, pa pošvasal prag in dal nova vrata, pa bi bil avto uštiman. ampak v primeru še ene take nesreče pa ne vem kako se bo oslabljen pleh obnašal. Da bi ga pa nekomu prodal in bo ta imel nesrečo, pa bo zaradi oslabšane strukture avta kaj narobe z njim, ga pa nočem imeti na vesti.
Zato bom avto obdržal doma za dele, ga razstavil in uporabil dele na tem, ki sem ga sedaj rabljenega kupil. Kar bo ostalo gre pa v prodajo, šasija pa na dinos. Ampak za ta avto ne bo potrdila o razgradnji, čeprav bo pleh ves na dinosu.

nevone ::

darkolord je izjavil:

Država (oz. EU) je zajebala na začetku, ko je določila, da mora biti razgradnja za lastnika vozila brezplačna. Bi morala biti vsaj simbolična cena, da se ve, v kateri smeri transakcija sploh poteka.


Seveda je zajebala, ker glede na to, da mora večina odsluženega avtomobila v reciklažo, ima tak avto še vedno neko vrednost, tako da smer transakcije ni tako enoznačna.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

poweroff ::

Pika na i je izjavil:

Ti si kar zatiskaj oči @nebivedu.
Nič ni konkretno manj vozil zapuščenih....jih je verjetno konkretno več.

Tole bo treba pa kar kakšne konkretne podatke navest.

Pika na i je izjavil:


@Matthai, mene so učili, da se kruha ne meče v smeti.

Še marsikaj so te učili, pa si potem "pozabila". Se pa strinjam, do hrane je treba imeti spoštljiv odnos.

Ampak povej mi, kaj bi ti naredila s presežnim kruhom? Ga "reciklirala" v drobtine (in kaj potem, ko ne moreš prodati drobtin)? Jaz sem že rekel, da bi ga lahko dali za živali. Ampak če ga je preveč in ostane še od živali... kaj potem? Skladiščit do nezavesti? Predlagaj.
sudo poweroff

Pika na i ::

poweroff je izjavil:

Pika na i je izjavil:

Ti si kar zatiskaj oči @nebivedu.
Nič ni konkretno manj vozil zapuščenih....jih je verjetno konkretno več.

Tole bo treba pa kar kakšne konkretne podatke navest.

Pika na i je izjavil:


@Matthai, mene so učili, da se kruha ne meče v smeti.

Še marsikaj so te učili, pa si potem "pozabila". Se pa strinjam, do hrane je treba imeti spoštljiv odnos.

Ampak povej mi, kaj bi ti naredila s presežnim kruhom? Ga "reciklirala" v drobtine (in kaj potem, ko ne moreš prodati drobtin)? Jaz sem že rekel, da bi ga lahko dali za živali. Ampak če ga je preveč in ostane še od živali... kaj potem? Skladiščit do nezavesti? Predlagaj.

A bejš no.
Je konkretne podatke navedel nebivedu - o tem da je konkretno manj zapuščenih avtomobilov? Nisem opazila.
Sem pa napisala že nazaj, 30.000 odjavljenih, razgradi se jih okoli 6000.
Ko bodo konkretne številke, ki menda sploh niso tak problem, z nasprotne strani, potem boste pa od mene lahko zahtevali konkretnost. Ja?

Pozabljivost tudi tebi verjetno ni tuja. Mislim, da ni nič narobe s tem, da te na kaj, kdo spomni.

- Kruh že dolgo uporabljajo tudi za hrano živali.
- Včasih je bilo tako, da kruh, ki je bil enkrat na polici trgovine, ne sme it v drobtine.
- Nekaj časa se je neprodan kruh zvečer zbiral in so ga dobili socialno šibkejši.

- Presežnega kruha bi moralo biti malo, ne pa da govorimo o tonah vsak dan.
- Dokler bodo lahko trgovci vračali kruh nazaj v pekarne, in bodo imeli neke skupne čudne dogovore s peki(in plačila), bo tako kot je.

Ampak to je lahko čisto posebna tema.
Da drag kruh, ki si ga marsikdo težko privošči, konča v bioplinarni, je sramota.

residual ::

Izvirni greh je na strani države z enostavno Izjavo lastnika o lokaciji odjavljenega vozila, ki se je izrodila, saj se je mnogo še uporabnih vozil preprodalo na balkan ali prodalo za dele. Podjetja za razgradnjo vozil so bila posledično ob prihodek, inšpekcija pa se je sicer nekaj trudila, da bi odkrila lsijake, a premalo da bi bilo kaj učinka. Sedaj bo dajatev za nova odjavljena vozila... po toči zvoniti je prepozno.

krneki0001 ::

Pika na i je izjavil:

Sem pa napisala že nazaj, 30.000 odjavljenih, razgradi se jih okoli 6000.
Ko bodo konkretne številke, ki menda sploh niso tak problem, z nasprotne strani, potem boste pa od mene lahko zahtevali konkretnost. Ja?


In kje je teh 24.000 avtomobilov? Ležijo po gozdovih?

1.) Če jaz cel avto razstavim in pripeljem samo školjko na uničenje, je v centru za razgradnjo ne vzamejo. Če to školjko prodam cigotu, jo odpelje in proda za staro železo. Potrdila o razgradnji ni.
2.) Če jaz cel avto sam razstavim in školjko odpeljem na dinos, mi odkupijo staro železo in spet potrdila ni.
3.) če pride poljak ali balkanec s kamionom kupit avto, ga vzame in odpelje v tujino. Potrdila spet ni.

Pa upam trdit, da od teh 24.000 nerazgrajenih, na dinosu za staro kovino (preko cigotov al pa lastniki sami) konča konkretno število teh avtomobilov (verjetno več kot 20.000), nekaj se jih odpelje v tujino brez papirjev, nekaj pa jih stoji po dvoriščih in parkiriščih, kakšnega pa najdeš v hosti.

Pa upam si tudi trditi, da so pobudniki tega zakona ravno ti, ki reciklirajo avtomobile, ker bi se radi znebili konkurence pri prodaji rabljenih delov. Pa še kak politik, ki bo od reciklatorjev potegnil mastno provizijo.

Namen ni da bi očistili slovenijo, ampak da bi pobrali dodaten davek od ljudi. In sam sem prej za prepoved mobitelov v javnosti, kot pa za davek, ker nekomu avto stoji na dvorišču. S prepovedjo mobitelov v javnosti in na cestah, bo vsaj manj prometnih nesreč, zarad parih avtov na dvoriščih pa nesreč ni.

poweroff ::

Točno tako - kje je torej teh 24.000 avtomobilov?

Ker dosti očitno je, da po gozdovih ne ležijo v takih količinah.
sudo poweroff

darkolord ::

Školjke so - kot že omenjeno - tukaj še najmanj problematične.

Sicer pa, če ga ne vidiš, to ne pomeni, da problema ni.

Še vedno pa čakam nekaj od teh "ogromno boljših načinov", kako se problem teh 24.0000 avtomobilov, ki se trenutno NE razgradijo ekološko, reši na drugačen način.

Zgodovina sprememb…

Baja ::

še enkrat: če bi ti dali ob predaji vozila v razgradnjo 100 al pa 150e, problema sploh nebi blo.

folk pač ni rad na suho nategnjen, pa raje proda ciganom.

darkolord ::

Kdo bi ti dal ta denar?

Zgodovina sprememb…

Baja ::

kot je razbrati iz teme, država subvencionira monopolista(?) pri razgradnji vozil in bi lahko del te končalo v rokah lastnika.

darkolord ::

Saj že konča v rokah lastnika - tako da mu razgradnje ni treba plačati.

A od kmeta tudi pričakujete zastonj mleko, ker dobi subvencijo?

nevone ::

darkolord je izjavil:

Saj že konča v rokah lastnika - tako da mu razgradnje ni treba plačati.

A od kmeta tudi pričakujete zastonj mleko, ker dobi subvencijo?


Če je tak avto na trgu nekaj vreden, je nekaj vreden tudi za razgrajevalce, katerih naloga je avto v večji meri reciklirati. In če država plačuje razgrajevalcem, naj plača še obvezno oddajo v razgradnjo. Potem bo večji tudi delež ljudi, ki bodo avto v razgradnjo dejansko dali.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

darkolord ::

Če je temu res tako, zakaj potem razgrajevalci:
- ne jemljejo avtov, ki niso kompletni?
- sami ne ponudijo nekaj denarja za odkup?

nevone ::

darkolord je izjavil:

Če je temu res tako, zakaj potem razgrajevalci:
- ne jemljejo avtov, ki niso kompletni?
- sami ne ponudijo nekaj denarja za odkup?


Ker jim ni treba.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

darkolord ::

Kaj to pomeni?

Da jim gre tako dobro, da se branijo velikega dela tistih preostalih 24.000 avtomobilov?

Zakaj samoiniciativno ne privabljajo teh preostalih lastnikov, če s tem tako dobro služijo?

Zgodovina sprememb…

nevone ::

darkolord je izjavil:

Kaj to pomeni?

Da jim gre tako dobro, da se branijo velikega dela tistih preostalih 24.000 avtomobilov?


Ja.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Baja ::

da jim gre tako dobro, da so zlobirali zakon, ki jim bo podaril še več subvencije in profita

nekompletnih pa mislim da ne jemljejo ker morejo po zakonu zreciklirati nevem kolko % in če ni kompleten je tezje doseči ta %. tolko o namembnosti eko učinka.

nevone ::

Nelogično s strani države je, da ne prizna razgradnje na noben drug način, čeprav je lahko prav tako ustrezen, in pri katerem ima lastnik avtomobila še celo kaj od tega.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

darkolord ::

nevone je izjavil:

darkolord je izjavil:

Kaj to pomeni? Da jim gre tako dobro, da se branijo velikega dela tistih preostalih 24.000 avtomobilov?


Ja.
Neumnost.

nevone je izjavil:

in pri katerem ima lastnik avtomobila še celo kaj od tega.
Saj imajo že sedaj - čistejše okolje.

Zgodovina sprememb…

Pika na i ::

residual je izjavil:

Izvirni greh je na strani države z enostavno Izjavo lastnika o lokaciji odjavljenega vozila, ki se je izrodila, saj se je mnogo še uporabnih vozil preprodalo na balkan ali prodalo za dele. Podjetja za razgradnjo vozil so bila posledično ob prihodek, inšpekcija pa se je sicer nekaj trudila, da bi odkrila lsijake, a premalo da bi bilo kaj učinka. Sedaj bo dajatev za nova odjavljena vozila... po toči zvoniti je prepozno.

Pa smo prišli tudi do sem.
S tem da ni kriva država, če/da ljudje izigravajo Izjavo o lokaciji vozila.
Odjavljena vozila so se prodajala na Balkan, po balkansko. Še vedno se.
Po prvem bo to seveda še možno.
Bo pa lastnik za svoje odjavljeno vozilo, ki se bo, na novo registrirano nekje na Balkanu peljalo, lepo deset let plačeval. Če seveda ne bo naredil prepisa lastništva.

Jupito ::

Zanimivost: taksa za razgradnjo (odvisno od teže avtomobila) se plača že ob nakupu, ampak se uporablja za financiranje vsega živega, samo razgradnje ne. Po domače ji celo dacarji pravijo tudi "taksa na zrak v gumah". Wakka-wakka!

Sicer pa bi lahko imeli tudi npr. kavcijo, ki se plača ob nakupu in vrne ko gre avto v razgradnjo (in ob spremembi lastništva, da ne bo kdo jokal, kaj naj uboga država, če bi rada spremenila višino, in pa se vrne tudi, ko se pridobi status starodobnika za avto). Samo to bi bilo verjetno že preveč fer, kam pa pridemo?!

------------

Sicer pa vidim zanimivo dojemanje problema od nekaterih res; zdaj se dva, ki ju posledice ne tangirajo, tukaj dereta, kako je stanje grozno, ker je na neznanem kraju na neznan način pristalo neznana količina neznanih strupenih odpadkov (Skoraj kot bi spet Jajo nekaj zmutil).... in nekaj je treba narediti. :))
Pri nas lahko servisiraš avto, OK? Lahko z njega vzameš dele,tekočine, vse živo! In jih daješ nazaj nanj, vanj in po njem. Narobe, prav, kreativno narobe... nima veze! Res, če kdo ne verjame, naj gre vprašat na tehnični, če želijo videti račune in zapisnike od avtoservisa, pa še v avtotrgovino, če je prepovedano kupit akumulator in 5 litrov olja, ter kako mu bodo preprečili, da jih takoj po odhodu iz štarcune zabriše v najbljižji potok.
In potem lahko greš s takim avtomobilom seveda na cesto, pohodiš gas in če se ne zbudiš v šok sobi kc, cel v gipsu, si naredil dovolj dobro. To je OK. Povsem OK. Ampak če pa samo vzameš dele z avtomobila... oj-joj. Joj, joj, joj! Ne! To je pa povsem nekaj drugega! Samo v drugem primeru lahko namreč zliješ olje v odtok, spustiš antifriz po tleh, zakuriš izrabljene gume, zmečeš kromirane matice v stoječo vodo, zakoplješ akumulator pod temelje na črno zgrajenega prizidka bajti... in nazadnje parkiraš izropano školjko v @Pikatchujevo hosto (ok, to zadnje je res, ampak je baje najmanjši problem). :)) Po kakem kurčevem, klinčevem čudežu ni vsak kvadraten centimeter te države posvinjan z ostanki vozil? Še zdaj, ko imamo te bebave povezane blagajne in davčni inšpektorji harajo po deželi Krajnski bolj intenzivno kot so nekdaj Turki, se za vsakim vogalom najde en garažni mehanik, ki mu ne bi zaupal, da mi servisira leseno žlico. Ti bi morali ustvariti še za en Triglav tega sranja, pozabi teh 30k, 24k, koliko avtomobilov se letno šele servisira tako!

In po toči zvoniti je prepozno? - Kdo pa je skrbel za izvajanje in nadzor vsa ta leta? Isti, ki je ekomobilu zrihtal zakonodajo, po kateri je zdaj en in edini, medtem ko mu posel kradejo črni in sivi odpadi, ki imajo npr. dejavnost registrirano samo za prodajo delov, avtomobile odkupijo, razstavijo, potem pa odpeljejo školjke na Dinos (kot podjetni sosed, ki to počne v lastni garaži)?
Valjda je kriv oni ata s konca ulice, ki špara in občasno registrira in vozi neko V8 ladjo iz 90-it, ki si je nove ne bi mogel nikoli privoščiti. On bi se moral pobrigati, da se zakoni izvajajo. Edino pravilno, da zdaj tudi on plača! :))

Eni so tu res zgrešili kariero; lahko bi bili birokrati in ustvarjali take zmazke kot je ta davek, potem pa tukaj zagovarjali lastno avtorsko delo (združili prijetno s prijetnim in naredili ničesar koristnega). :))

Veste namreč, kje bom jaz dobil kompletne avtomobile za dele, lubček in lubica? Tam, kot sem jih večinoma že do sedaj, v tujini. Odjavljene, in če bo imel kdo probleme, bo to Günther. Ker če lahko slepo zaupamo v nekaj, je to nesposobnost tipičnega slovenskega birokrata, da najde lastnega lulija, če rabi scat it, kaj šele za kaj drugega. Ti geniji so mislili na vse, samo na to ne, da lahko privlečeš avto od zunaj in noben od njih ne ve, da ga sploh imaš. V nekem zakonu sicer piše, da moraš imeti overjeno pogodbo in registrirati v 8 dneh, ampak na moji garaži piše pa: "Kurc te gleda!"
Nedvomno jih bodo na podoben način lahko dobili tudi sivi "avtoodpadi", če se bo splačalo, ampak verjento jih bodo še naprej odkupovali tudi pri nas. Največja razlika bo za Janeza Krajnskega, ki bo zdaj plačeval dražje rabljene dele in dobil manj za svoj karamboliran avto, in pa predvsem siromaka, ki vozi nekaj za par 100 do 1000 Eur. Ta pa po novem tega ne bo več mogel prodati niti sam po delih, niti sivemu ali črnem avtodpadu, pa ne zato, ker slednjih sploh ne bo več, ampak ker se ravno za najcenejša jajca ne bo več splačalo (ekomobilovi obrati jemljejo tudi izropane školjke, če pomahaš s šopom bankovcev - in ne, ne vem nič konkretnega o tem, tega sploh niste slišali od mene).

Bodo pa zato najbolj ziher plačevali zbiratelji in ljubitelji, pa se bo parim fovšljivim klincem dvigal klinček jr. Nič novega. Slovenclstvo živi in diha.
Ne jaz, seveda. Jaz imam trenutno v zbirki par občasno registriranih avtomobilov, ki bi padli pod to, ker še niso starodobniki, ampak imam tudi najbolj kulske tablice v celi EU. >:D
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

jb_j ::

jao. davke nabijat za reševanje preprodaje avtov.

uredit sistemsko.
ko lastnik odjavi vozilo,
se odloči:
ali bo na njegovem zemljišču (za dele,razgradnjo ali podobno),
ali gre vozilo naprej v prodajo (uredi prepis).

in naj še dinos in podobni začnejo z izdajo potrdila o uničenju avta oz. celotne školjke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vinjeta

Oddelek: Na cesti
385178 (2026) Furbo

Dajatev na odjavljeno vozilo je neustavna!

Oddelek: Na cesti
303619 (2824) AndrejO
»

Nov zakon o odjavljenih vozilih

Oddelek: Na cesti
473421 (2193) Invictus
»

Kaj storiti s starejšim avtom?

Oddelek: Na cesti
355190 (3538) matobeli
»

Prodaja avtomobila nekomu brez izpita (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6823365 (21827) AndrejO

Več podobnih tem