Forum » Na cesti » Prodaja avtomobila nekomu brez izpita
Prodaja avtomobila nekomu brez izpita
Tech_Nut ::
Torej moram začeti zapirat mojo garažo da kak inšpektor ne vidi slučajno orodja ki služi šraufanju mojega avta.
Bom dobu kazen za delo na črno ker popravljam svoje vozilo.. svašta.
Bom dobu kazen za delo na črno ker popravljam svoje vozilo.. svašta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
BlaY0 ::
Ne, tega se ni za bat. Je premalo inšpektorjev. V bistvu se samo sprašujem, kako je to urejeno oziroma kaj vse en glup člen ene glupe uredbe potegne za sabo.
Miha 333 ::
Torej moram začeti zapirat mojo garažo da kak inšpektor ne vidi slučajno orodja ki služi šraufanju mojega avta.
Bom dobu kazen za delo na črno ker popravljam svoje vozilo.. svašta.
Zna biti celo res, saj je delo na črno tudi če
posameznik opravlja dejavnost ali delo in ni vpisan ali nima priglašenega dela, kakor to določa ta ali drugi zakoni.
Če pogledaš s stališča države: dodana vrednost je ustvarjena, država pa nima nič od tega.
BlaY0 ::
Če pogledaš s stališča države: dodana vrednost je ustvarjena, država pa nima nič od tega.
Sklicujem se na uredbo, ki nima veze z delom na črno ampak zgolj z "okoljem in prostorom" (samo ta me zanima). Bistvo je da pač ne smetiš naokoli. Če si razšraufal avto in prodal uporabne dele naprej, s tem nisi naredil nobene škode. In fact državi si pomagal.
Kar se tiče same prodaje... saj ne delaš to za biznis ampak kot posameznik zase. Kupiš razbit avto, zato da prideš do poceni delov za svojega. Ostale uporabne dele prodaš, neuporabne daš v razgradnjo. Isto kot z osebnim računalnikom. Kupiš staro kišto in jo nadgradiš, nepotrebne dele prodaš naprej.
AndrejO ::
OK, če rečemo da se striktno držimo teh pravil, ki so polna "slepih ulic"... nabaviš karamboliran avto ter hkrati z bivšim lastnikom urediš tudi odjavo ter prijavo lokacije pri tebi.
Nobene prijave ali odjave ne urejaš, ker je po predpisih sploh ne moreš urejati. Bivši lastnik je pri odjavi vozila moral navesti, kje se nahaja, ker je to tam zahtevano. Od tiste točke naprej pa ne vem, da bi bil še kakšen predpis, da bi lahko bivši lastnik ali pa ti še karkoli urejala glede "lokacije".
Potem ga počasi šraufaš in prodajaš dele. To lahko delaš, ker s svojim avtom lahko počneš kar hočeš, saj tako ali tako ni več homologiran za vožnjo in se ne vozi pocestah. Na koncu policiji prijaviš, da ti je nekdo razšraufal avto ki je stal na parkirišču in ukradel vse kar je bilo uporabnega na njem, ostanek avta pa lepo oddaš podjetju za razgradnjo.
Policijo izpustiš, ker nima s tem čisto nič, prijava ne služi ničemer in v splošnem ni nikakršnega razloga, da bi storil kaznivo dejanje lažne prijave kaznivega dejanja.
Volk sit, koza cela.
Iz zgodbe moraš izpustiti policijo, ki s tem nima nič, in potem je to res.
OK, če se vrnem na tvoj prešnji post "avto je izrecno prepovedano razstavljati, če nimap za to registrirane dejavnosti"... torej sploh ni variante, da recimo po naši zakonodaji obnoviš starodobnika ali sam zamenjaš olje na svojem Kliotu? A lahko potem vsaj kolesa sam menjavam?
Nič od tega, kar si naštel ne zapade pod definicijo "razstavljanja". SSKJ in pogovorna slovenščina z definicijami v zakonih pogosto nimajo kaj dosti za opraviti, zato je bolje ne vleči na pamet nekih zaključkov. In zato, ker je na terenu težko dokazovati, če si kolesa odvil in na črno prodal ali pa dejansko čakaš na druga kolesa, da jih zmontiraš gor, je nadzor praktično nemogoč. Še najbolj lahko naj... če te na Bolhi zavoha TIRS.
Ne vem, sprašujem. Glede na zgornje trditve očitno ne??? Zadeva je nevarna, rabiš izpit. Za vozit ga imaš, za razstavljat pa ne ;)
Glede na zgornje trditve, niti pod razno. Nekaj si na pamet sklepal in ven potegnil napačne zaključke.
Ne, tega se ni za bat. Je premalo inšpektorjev. V bistvu se samo sprašujem, kako je to urejeno oziroma kaj vse en glup člen ene glupe uredbe potegne za sabo.
Nič ne potegne za seboj, ker ne more ničesar potegniti. Če ti inšpektor ne more dokazati, da dele prodajaš ali montiraš naprej (torej imaš en avto za "žrtveno jagnje"), potem ti ne more dokazati razstavljanja na črno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
BlaY0 ::
Nobene prijave ali odjave ne urejaš, ker je po predpisih sploh ne moreš urejati. Bivši lastnik je pri odjavi vozila moral navesti, kje se nahaja, ker je to tam zahtevano. Od tiste točke naprej pa ne vem, da bi bil še kakšen predpis, da bi lahko bivši lastnik ali pa ti še karkoli urejala glede "lokacije".
Čakaj. V prvem stavku ne urejaš, v drugem pa??? Torej jaz sem samo napisal, da bi to naredil v enem koraku... se pravi hkrati s prepisom bi se uredila še odjava in navedba kje se avto nahaja (že pri meni).
[
Iz zgodbe moraš izpustiti policijo, ki s tem nima nič, in potem je to res.
Res da nima nič, to je le tvoje orožje v primeru da ti avta oziroma kar je še ostalo od njega ne bi hoteli vzeti v razgradnjo, saj mu manjkajo bistveni elementi kot so pogosnski sklop, mašina, pragovi, volan (Miha je zgoraj navajal, da ti avto vzamejo v razgradnjo ob določenih pogojih...).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlaY0 ::
In zato, ker je na terenu težko dokazovati, če si kolesa odvil in na črno prodal ali pa dejansko čakaš na druga kolesa, da jih zmontiraš gor, je nadzor praktično nemogoč. Še najbolj lahko naj... če te na Bolhi zavoha TIRS.
Odvil in prodal sem jih zato, ker jih ne rabim več. Ravno tako kot ne rabim več Nvidia grafične kartice v kišti, saj mi zadošča onboard Intelov CPU+GPU. In to lahko naredim.
TIRS? TIRS sam od sebe ne gleda po bolhi, to ti lahko zagotovim iz prve roke. Še če kdo zadevo prijavi, gre najprej v dolgo čakalno vrsto...
Glede na zgornje trditve, niti pod razno. Nekaj si na pamet sklepal in ven potegnil napačne zaključke.
Nič nisem na pamet sklepal in zaključeval. Vsi moji sklepi in zaključki temeljijo na postih iz te teme.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlaY0 ::
Nič ne potegne za seboj, ker ne more ničesar potegniti. Če ti inšpektor ne more dokazati, da dele prodajaš ali montiraš naprej (torej imaš en avto za "žrtveno jagnje"), potem ti ne more dokazati razstavljanja na črno.
Saj to govorim. Mene je vse skupaj zanimalo samo z vidika razgradnje (ali lahko v razgradnjo pripeljem samo stolčeno karoserijo in poškodovane dele in ali bom za to dobil certifikat, s katerim bom lahko preklical, da se avto nahaja na mojem naslovu). Kar se prodaje tiče me ne briga, ker vem da okoljski inšpektor ni pristojen za to. Obratno tržni inšpektor ni pristojen za okoljske zadeve. Obstaja pa en catch... eden ali drugi je po službeni/uradni dolžnosti dolžan zadevo predati pristojni službi v kolikor zazna nepravilnosti in on ni pristojen za njih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
AndrejO ::
Nobene prijave ali odjave ne urejaš, ker je po predpisih sploh ne moreš urejati. Bivši lastnik je pri odjavi vozila moral navesti, kje se nahaja, ker je to tam zahtevano. Od tiste točke naprej pa ne vem, da bi bil še kakšen predpis, da bi lahko bivši lastnik ali pa ti še karkoli urejala glede "lokacije".
Čakaj. V prvem stavku ne urejaš, v drugem pa??? Torej jaz sem samo napisal, da bi to naredil v enem koraku... se pravi hkrati s prepisom bi se uredila še odjava in navedba kje se avto nahaja (že pri meni).
Ničesar o lokaciji ti ni potrebno urejati s prodajalcem, če si tega ne želiš. Kaj je pa moral storiti bivši lastnik, ko je vozilo odjavljal, pa verjetno ni tvoj problem, ali pač?
Če želiš to urejati v enem koraku, pa si seveda izvoli komplicirati življenje. Ker potem boš pa moral dati svoje podatke za lokacijo in to ne prodajalcu ampak državi. Enostavno in elegantno je, da kupiš vozilo, ki je že odjavljeno in se potem ne tebi, ne prodajalcu z državo več ni potrebno ubadati.
Res da nima nič, to je le tvoje orožje v primeru da ti avta oziroma kar je še ostalo od njega ne bi hoteli vzeti v razgradnjo, saj mu manjkajo bistveni elementi kot so pogosnski sklop, mašina, pragovi, volan (Miha je zgoraj navajal, da ti avto vzamejo v razgradnjo ob določenih pogojih...).
Miha prodaja bučke. Ostanke vozila morajo vedno vzeti v razgradnjo.
Glede na zgornje trditve, niti pod razno. Nekaj si na pamet sklepal in ven potegnil napačne zaključke.
Nič nisem na pamet sklepal in zaključeval. Vsi moji sklepi in zaključki temeljijo na postih iz te teme.
Na pamet si sklepal kaj naj bi pomenil izraz "razgraditi". Če ne veš, potem ne vleči ven zaključkov, da ti je zaradi tega predpisa posredno doma zamenjati pnevmatike ali pa motor vozila. Kar je prepovedano je to, da vozila ne smeš razgraditi. Za razliko od računalnikov so odpaki v obliki izrabljenih vozil bolj strogo regulirani, ker so okolju in zdravju menda toliko nevarni, kot so nevarne salonitke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
BlaY0 ::
Ničesar o lokaciji ti ni potrebno urejati s prodajalcem, če si tega ne želiš. Kaj je pa moral storiti bivši lastnik, ko je vozilo odjavljal, pa verjetno ni tvoj problem, ali pač?
Pa saj ne urejam z njim urejava skupaj na upravni enoti ali kjer koli pač že!!! On odjavi, hrati narediva prepis, hkrati on prijavi kje bo avto stal (pri meni na dvorišču), jaz pa se s tem strinjam. Kaj ti ni jasno????
Enostavno in elegantno je, da kupiš vozilo, ki je že odjavljeno in se potem ne tebi, ne prodajalcu z državo več ni potrebno ubadati.
Če je odjavljeno potem je moral lastnik poskrbeti za njegovo lokacijo. Ko ga proda verjetno ne bo hotel imeti nič več z avtom. Hkrati z lokacij. Se ti ne zdi?
Na pamet si sklepal kaj naj bi pomenil izraz "razgraditi".
Ne nisem! Sklepal sem na podlagi tega kar je bilo o sami razgradnji napisanega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlaY0 ::
Kar je prepovedano je to, da vozila ne smeš razgraditi. Za razliko od računalnikov so odpaki v obliki izrabljenih vozil bolj strogo regulirani, ker so okolju in zdravju menda toliko nevarni, kot so nevarne salonitke.
Pa saj to že non-stop trobim!!! Odpadke tja kamor sodijo, ostalo pa odšraufam in prodam!!! V čem je problem? Zanima me samo če se bom lahko zadeve (odpadkov) do konca losal na tak način?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
AndrejO ::
Nič ne potegne za seboj, ker ne more ničesar potegniti. Če ti inšpektor ne more dokazati, da dele prodajaš ali montiraš naprej (torej imaš en avto za "žrtveno jagnje"), potem ti ne more dokazati razstavljanja na črno.
Saj to govorim. Mene je vse skupaj zanimalo samo z vidika razgradnje (ali lahko v razgradnjo pripeljem samo stolčeno karoserijo in poškodovane dele in ali bom za to dobil certifikat, s katerim bom lahko preklical, da se avto nahaja na mojem naslovu).
Morda ga boš dobil, če boš prinesel še kakšen kos na katerem bo odtisnjen VIN. Sicer bi lahko prinesel radijsko anteno in dobil certifikat za odjavo celega avtomobila. Not likely ...
Ravno tako je v tem trenutku čisto odvečna obsedenost s certifikati. Kot prvo, s tem papirjem ne boš mogel ničesar preklicati, ker preprosto ni postopka za "preklic lokacije". Lahko ga boš pa dal uokviriti. Kot drugo, če pride kakšen inšpektor na obisk, je čisto vseeno, če imaš ali nimaš certifikate ali kakršnekoli druge papirje. Ugotavlja se stanje v naravi in, če imaš na vrtu razpadajoče ostanke 20 vozil je to okoljski problem, če pa imaš samo cvetoče vrtnice, pa okoljskega problema ni.
Kar se prodaje tiče me ne briga, ker vem da okoljski inšpektor ni pristojen za to. Obratno tržni inšpektor ni pristojen za okoljske zadeve. Obstaja pa en catch... eden ali drugi je po službeni/uradni dolžnosti dolžan zadevo predati pristojni službi v kolikor zazna nepravilnosti in on ni pristojen za njih.
Ja, lepo da si ugotovil, zakaj ni važno kdo je prvi, ki potrka na tvoja vrata. Ravno tako pa si ne misliti, da ti TIRS ne more dati kakšne globe za prodajo rabljenih nadomestnih delov na črno. Sploh ne, če boš tako procesiral več kot en avto hkrati.
BlaY0 ::
Ravno tako je v tem trenutku čisto odvečna obsedenost s certifikati. Kot prvo, s tem papirjem ne boš mogel ničesar preklicati, ker preprosto ni postopka za "preklic lokacije"...
Evo pa smo končno prišli do zaključka. Zakaj točno se potem sploh beleži lokacija? Ta podatek je torej sam sebi namen. Potem napišeš za lokacijo "bližnji potok" in zakonu je zadoščeno. Saj se te lokacije (očitno) itak ne preverja.
Ja, lepo da si ugotovil, zakaj ni važno kdo je prvi, ki potrka na tvoja vrata. Ravno tako pa si ne misliti, da ti TIRS ne more dati kakšne globe za prodajo rabljenih nadomestnih delov na črno. Sploh ne, če boš tako procesiral več kot en avto hkrati.
Daj preberi si vse moje poste najprej preden pišeš. Delam zase in ne zato da bom s tem služil. TIRS mi ne bo dal nič, dokler me nekdo ne bo vsaj 3x prijavil. Kaj misliš da hodijo od vrat do vrat pa gledajo če kdo kaj šmugla?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
AndrejO ::
Ničesar o lokaciji ti ni potrebno urejati s prodajalcem, če si tega ne želiš. Kaj je pa moral storiti bivši lastnik, ko je vozilo odjavljal, pa verjetno ni tvoj problem, ali pač?
Pa saj ne urejam z njim urejava skupaj na upravni enoti ali kjer koli pač že!!! On odjavi, hrati narediva prepis, hkrati on prijavi kje bo avto stal (pri meni na dvorišču), jaz pa se s tem strinjam. Kaj ti ni jasno????
Meni je vse čisto lepo jasno. Samo tebi ni jasno, da boš tako samemu sebi naredil odvečno delo in potencialno kakšne težave.
On odjavi in to je to. Nobenega prepisa ne urejata ali delata. Potem, ko je avto odjavljen, ti ga proda tako, kot ti bi po pogodbi prodal tri bale sena. Zato je idealno, da tega ne delata skupaj.
Enostavno in elegantno je, da kupiš vozilo, ki je že odjavljeno in se potem ne tebi, ne prodajalcu z državo več ni potrebno ubadati.
Če je odjavljeno potem je moral lastnik poskrbeti za njegovo lokacijo. Ko ga proda verjetno ne bo hotel imeti nič več z avtom. Hkrati z lokacij. Se ti ne zdi?
Seveda. Zato pa ne želiš kupiti vozila, ki še ni odjavljeno, da ne bo to čez X let postal tvoj problem, ko boš imel na dvorišču "prijavljenih" 100 vozil. Hkrati pa ga lahko pomiriš preprosto s tem, da pogodbo seveda uredita v pisni obliki.
Na pamet si sklepal kaj naj bi pomenil izraz "razgraditi".
Ne nisem! Sklepal sem na podlagi tega kar je bilo o sami razgradnji napisanega.
Kaj je pa bilo o razgradnji napisanega?
BlaY0 ::
Meni je vse čisto lepo jasno. Samo tebi ni jasno, da boš tako samemu sebi naredil odvečno delo in potencialno kakšne težave.
Ne zastopiš. Ne gre za to kaj je odvečno delo in kaj ne... jasno lahko zapeljem avto v potok in je stvar rešena. Ampak jaz nočem tega, jaz hočem da je zadeva urejena by the book in da poleg tega potok ostane čist.
Kaj je pa bilo o razgradnji napisanega?
To da je del razgradnje tudi razstavljanje in sortiranje...
On odjavi in to je to. Nobenega prepisa ne urejata ali delata. Potem, ko je avto odjavljen, ti ga proda tako, kot ti bi po pogodbi prodal tri bale sena. Zato je idealno, da tega ne delata skupaj.
Ampak za tri bale sena ni treba prijaviti lokacije. Tukaj je razlika. Zakaj torej prijavljanje lokacije, če pa ta lokacija po prodaji itak ni več relevantna?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
AndrejO ::
Ravno tako je v tem trenutku čisto odvečna obsedenost s certifikati. Kot prvo, s tem papirjem ne boš mogel ničesar preklicati, ker preprosto ni postopka za "preklic lokacije"...
Evo pa smo končno prišli do zaključka. Zakaj točno se potem sploh beleži lokacija? Ta podatek je torej sam sebi namen. Potem napišeš za lokacijo "bližnji potok" in zakonu je zadoščeno. Saj se te lokacije (očitno) itak ne preverja.
EU okoljska direktiva. Tudi, če se lokacijo kdaj "preveri", je vse skupaj nerelevantno, ker tudi, če vozila ni na lokaciji, to še ni prekršek. Prekršek je, če se to vozilo potem najde nekje v hosti na drugem koncu vasi. Teoretično bi lahko bil prekršek tudi, če najdejo vozilo na pravem naslovu, vendar po kosih. Ampak samo zaradi tega ti še ne bi mogli dokazati, da si ga razgradil.
Oh in mimogrede, lokacija tudi ne more biti "bližnji potok", ker smeti ne smeš odlagati v naravi.
Ja, lepo da si ugotovil, zakaj ni važno kdo je prvi, ki potrka na tvoja vrata. Ravno tako pa si ne misliti, da ti TIRS ne more dati kakšne globe za prodajo rabljenih nadomestnih delov na črno. Sploh ne, če boš tako procesiral več kot en avto hkrati.
Daj preberi si vse moje poste najprej preden pišeš. Delam zase in ne zato da bom s tem služil. TIRS mi ne bo dal nič, dokler me nekdo ne bo vsaj 3x prijavil. Kaj misliš da hodijo od vrat do vrat pa gledajo če kdo kaj šmugla?
TIRS je znan po temu, da zakon o preprečevanju dela na črno interpretira zelo na široko, po temu, da od Bolhe redno zahteva podatke o uporabnikih in o temu, da ima dovolj časa, da se vtika tudi v najbolj nepomembne malenkosti. Oh, pa tudi prijave ne potrebujejo. Bolha je dejansko zelo učinkovit iskalnik za prekrške iz njehovega delovnega področja.
Kaj je pa bilo o razgradnji napisanega?
To da je del razgradnje tudi razstavljanje in sortiranje...
To je tudi del servisiranja, ampak očitno servisiranje ni razgradnja.
On odjavi in to je to. Nobenega prepisa ne urejata ali delata. Potem, ko je avto odjavljen, ti ga proda tako, kot ti bi po pogodbi prodal tri bale sena. Zato je idealno, da tega ne delata skupaj.
Ampak za tri bale sena ni treba prijaviti lokacije. Tukaj je razlika. Zakaj torej prijavljanje lokacije, če pa ta lokacija po prodaji itak ni več relevantna?
Zato, ker je zakonodaja b.v. in ni bila nikoli spisana z namenom, da se zavaruje okolje, ampak z namenom, da se izpolni neko EU direktivo. Pa še to slednje je vprašanje, če jo res izpolni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
BlaY0 ::
TIRS je znan po temu, da zakon o preprečevanju dela na črno interpretira zelo na široko, po temu, da od Bolhe redno zahteva podatke o uporabnikih in o temu, da ima dovolj časa, da se vtika tudi v najbolj nepomembne malenkosti. Oh, pa tudi prijave ne potrebujejo. Bolha je dejansko zelo učinkovit iskalnik za prekrške iz njehovega delovnega področja.
Daj podkrepi s kakšnim primerom. Ker tole so pa buče kar pišeš. Redno zahtevajo samo podatke za tiste primere za katere jim nekdo teži na veliko. Priajve ne potrebujejo, lahko bi vse delali samoiniciativno oziroma po službeni dolžnosti a kaj ko ima dan samo 24 ur delavnik pa samo 8. Ponavadi nimajo časa za vtikanje v malenkosti, to se zgodi samo takrat, ko pride befel oziroma prijava od kakšne _živine_. Takšnih primerov je kar nekaj. Recimo tisti primer s klubom koroških Slovencev. Nekdo precej od _zgoraj_ je tako težil, da sta se mogli dve inšpektorci dve leti brez potrebe ukvarjat pretežno samo s tem primerom...
AndrejO ::
TIRS je znan po temu, da zakon o preprečevanju dela na črno interpretira zelo na široko, po temu, da od Bolhe redno zahteva podatke o uporabnikih in o temu, da ima dovolj časa, da se vtika tudi v najbolj nepomembne malenkosti. Oh, pa tudi prijave ne potrebujejo. Bolha je dejansko zelo učinkovit iskalnik za prekrške iz njehovega delovnega področja.
Daj podkrepi s kakšnim primerom. Ker tole so pa buče kar pišeš. Redno zahtevajo samo podatke za tiste primere za katere jim nekdo teži na veliko. Priajve ne potrebujejo, lahko bi vse delali samoiniciativno oziroma po službeni dolžnosti a kaj ko ima dan samo 24 ur delavnik pa samo 8. Ponavadi nimajo časa za vtikanje v malenkosti, to se zgodi samo takrat, ko pride befel oziroma prijava od kakšne _živine_. Takšnih primerov je kar nekaj. Recimo tisti primer s klubom koroških Slovencev. Nekdo precej od _zgoraj_ je tako težil, da sta se mogli dve inšpektorci dve leti brez potrebe ukvarjat pretežno samo s tem primerom...
http://www.pravniki.info/viewtopic.php?...
http://www.maribor24.si/slovenija/prepr...
http://www.dostop.si/Novica.aspx?ID=4986
https://slo-tech.com/forum/t497833/0
http://www.alter.si/tabla/showflat.php/... (2. objava)
Pa še en kar tako. Da boš videl kaj vse je lahko delo na črno. Bog ne daj, da bi s svojim početjem karkoli zaslužil. Torej moraš paziti, da boš za rabljene dele dobil največ toliko, kolikor si plačal za razbitino, po možnosti pa manj:
http://www.slovenskenovice.si/time-out/...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | VinjetaOddelek: Na cesti | 5602 (2450) | Furbo |
» | Dajatev za odjavljeno vozilo (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 29749 (16305) | Miha 333 |
⊘ | Dajatev na odjavljeno vozilo je neustavna!Oddelek: Na cesti | 4079 (3284) | AndrejO |
» | Nov zakon o odjavljenih vozilihOddelek: Na cesti | 3737 (2509) | Invictus |
» | Kaj storiti s starejšim avtom?Oddelek: Na cesti | 5693 (4041) | matobeli |