» »

Dajatev za odjavljeno vozilo

Dajatev za odjavljeno vozilo

1 2 3
4
»

jb_j ::

sicer je pa avto osebna last, in je malo z navzkrižju tudi z zakonodajo, da plačuješ prispevke za del cestne takse
zakaj višji prispevki za avtomobile z večjo prostornino motorja, če avto stoji na dvorišču npr.?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Pika na i ::

Nobenih nabijanj davkov ni.
Lastnik odjavljenega vozila bo pač premislil, če se mu splača imeti 10 let odjavljeno vozilo doma.
Mislim....vse bolj se zdi, da je Slovenija ena velika oaza odjavljenih vozil, ki se jim zdaj pišejo res hudi časi.
Ok, nelegalnim odpadom zagotovo.

Pa ja, na Dinos prineseš zadnja vrata merčke, oni naj pa napišejo potrdilo o uničenju. Ostalo je pa, kje? V Albaniji?

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

jb_j je izjavil:

in naj še dinos in podobni začnejo z izdajo potrdila o uničenju avta oz. celotne školjke.
Če je sklepati po sporočilih v tej temi, so nekje strici v ozadju, ki dinosu to preprečujejo.

Pika na i ::

Vozilo za razgradnjo, mora vsebovati vsaj
pogonske sklope
karoserijo
podvozje
kolesa
katalizator
krmilno elektroniko


Tako šele lahko dobiš potrdilo o uničenju. Na podlagi enih vrat pač ne.

jb_j ::

nope. kupil bom 10 avtov jih postavil na dvorišče ob cesti. in ne bom plačal niti centa.
in povabil vse, da jim uredim prepis na moje stroške, da pripeljejo vozila sem.

ker je zakon fašističen.

kje se bo pa čez 30let našlo kakšen starodobnik, če bo treba vse v razgradnjo.
verjamem da več kot polovica starodobnikov ni bila registrirana skoraj polovico časa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

recimo, da sem mehanik, in kupim 4 stare ameriške kripe,
da skupaj sestavim 2 avta.
ta obnova, recimo poteka v prostem času zame.
ker ljubiteljski obnovitelji avtomobilov potrebujejo tudi 10let za obnovo. (recimo, da dela 160-200ur na mesec, ostali čas preživlja z družino, kadar ima čas malo uredi avto)
po novi zakonodaji plačuje 600€ za avte na leto, kar me pride 6000€+stroški v 10ih letih. ali bo še kdo ljubiteljsko obnavljal avto?

jb_j ::

lahko bi rekl, da je cilj tega zakona samo lobiranje za podjetja za razgradnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

Pika na i je izjavil:

Nobenih nabijanj davkov ni.
Lastnik odjavljenega vozila bo pač premislil, če se mu splača imeti 10 let odjavljeno vozilo doma.
Mislim....vse bolj se zdi, da je Slovenija ena velika oaza odjavljenih vozil, ki se jim zdaj pišejo res hudi časi.
Ok, nelegalnim odpadom zagotovo.

Pa ja, na Dinos prineseš zadnja vrata merčke, oni naj pa napišejo potrdilo o uničenju. Ostalo je pa, kje? V Albaniji?


naj pa uredijo carinski nadzor (avto, ki gre v tujino mora imeti urejen prepis s serijsko številko)

ker niso sposobni napisat zakona pri odjavi vozila:
ali bo v osebni lasti
ali gre vozilo naprej v prodajo.

bodo pa kasiral pri tistih, ki že tko nimajo dnarja.

darkolord ::

kje se bo pa čez 30let našlo kakšen starodobnik, če bo treba vse v razgradnjo.
verjamem da več kot polovica starodobnikov ni bila registrirana skoraj polovico časa.
Za starodobnike se ta dajatev ne plačuje.

jb_j ::

darkolord je izjavil:

kje se bo pa čez 30let našlo kakšen starodobnik, če bo treba vse v razgradnjo.
verjamem da več kot polovica starodobnikov ni bila registrirana skoraj polovico časa.
Za starodobnike se ta dajatev ne plačuje.


če ga uvoziš nedelujočega, nekompletnega, ga ne priznajo za starodobnika.

Pika na i je izjavil:

Nobenih nabijanj davkov ni.
Lastnik odjavljenega vozila bo pač premislil, če se mu splača imeti 10 let odjavljeno vozilo doma.
Mislim....vse bolj se zdi, da je Slovenija ena velika oaza odjavljenih vozil, ki se jim zdaj pišejo res hudi časi.
Ok, nelegalnim odpadom zagotovo.

Pa ja, na Dinos prineseš zadnja vrata merčke, oni naj pa napišejo potrdilo o uničenju. Ostalo je pa, kje? V Albaniji?


lepo, da skrbite za albanijo, da ne bo dobivala karamboliranih vozil iz slovenije.
uvoz takšnih iz nemčije,italije,avstrije in podobnih v slovenijo pa cveti.

če bi pa pravilno pripravili zakonodajo, in se ne bi spravljali na socialno šibkejše. bi pa lahko tudi to uredili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

darkolord ::

O kakšnih socialno šibkejših govoriš?

jb_j ::

darkolord je izjavil:

O kakšnih socialno šibkejših govoriš?


točno, na vse se spravlja imaš prav.

recimo nimam službe. in bi imel avto na dvorišču neregistriran. in bi plačeval državi del letne dajatve za ceste, ker avto stoji na dvorišču.
recimo imam minimalno plačo se mi avto pokvari in imam namen popraviti, ko imam več denarja. medtem plačujem dajatve za ceste..
recimo imam minimalno plačo in si kupim dodaten avto za dele. medtem plačujem dajatve za ceste.
recimo imam povprečno plačo in bi imel 2 starodobnika, ki ju sestavljam. medtem plačujem dajatve za ceste.
recimo imam povprečno plačo. uvozim par ameriških krip in jih sestavljam. medtem plačujem dajatve za ceste.
recimo imam super plačo. imam 4 avte. grem v tujino za 2 leti. medtem plačujem dajatve za ceste.

krneki0001 ::

darkolord je izjavil:

kje se bo pa čez 30let našlo kakšen starodobnik, če bo treba vse v razgradnjo.
verjamem da več kot polovica starodobnikov ni bila registrirana skoraj polovico časa.
Za starodobnike se ta dajatev ne plačuje.


Za današnje avte pa ja. Kar pomeni, da nobenega starodobnika ne bo čez 30 let, ker za te sedanje noben ne bo plačeval.

Shegevara ::

darkolord je izjavil:

Shegevara je izjavil:

darkolord je izjavil:

Obstaja ogromno boljših načinov za reševanje te problematike, med drugimi nekateri navedeni tudi v tej temi
Lahko še enkrat našteješ katere izmed njih?


Preberi si vsaj prvo stran, boš že našel.
Imam samo eno stran. Ampak sem že prebral, pa nisem našel nič pametnega.


Ja seveda ne najdeš, če preletiš vse, česar ne razumeš in se raje ukvarjaš s praznim nabijanjem po celi temi.

darkolord ::

Tole tvoje sporočilo je pa res razjasnilo vse skupaj, ja.

Pika na i ::

..."če ga uvoziš nedelujočega, nekompletnega, ga ne priznajo za starodobnika."

A res? Od kdaj?

Vsak avto, ki leži na dvorišču, še ni starodobnik. Za to, da ga priznajo kot takega, je potrebno plačati. To sicer ni poceni hobi.
Ampak ne, kranjski janez bi raje malo mutil.....

jb_j ::

Pika na i je izjavil:

..."če ga uvoziš nedelujočega, nekompletnega, ga ne priznajo za starodobnika."

A res? Od kdaj?

Vsak avto, ki leži na dvorišču, še ni starodobnik. Za to, da ga priznajo kot takega, je potrebno plačati. To sicer ni poceni hobi.
Ampak ne, kranjski janez bi raje malo mutil.....


je bilo vedno tako, razen če so zakonodajo spreminjal.
nope, more vsebovati vse originalne dele, da ga lahko ocenijo za starodobnika. (in če je avto nekompleten, ne more bit starodobnik)

in bo po novi zakonodaji vsak plačeval dajatve za ceste, ki mu leži par drugih starodobnikov na dvorišču za rezervne dele.
ali jih bo moral pa dati v razgradnjo.

Status starodobnika se podeli vozilu, ki je starejše od 30 let, ohranjeno in tehnično vzdrževano tako, da je skladno z originalno konstrukcijsko sestavo in obliko in ima zaradi tega zgodovinski in tehnični pomen. Za uvoz vozila, ki izpolnjuje pogoje za status starodobnika, ne veljajo omejitve, predpisane s Pravilnikom o napravah in opremi vozil v cestnem prometu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

kaj je blodnja, uradna definicija starodobnika?

Starodobnik mora bit registriran, vsa odjavljena stara vozila bi morala v razgradnjo ali bi se moralo plačevati prispevek za njih.

Status starodobnika se podeli vozilu, ki je starejše od 30 let, ohranjeno in tehnično vzdrževano tako, da je skladno z originalno konstrukcijsko sestavo in obliko in ima zaradi tega zgodovinski in tehnični pomen. Za uvoz vozila, ki izpolnjuje pogoje za status starodobnika, ne veljajo omejitve, predpisane s Pravilnikom o napravah in opremi vozil v cestnem prometu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Pika na i ::

Nehaj pisat neumnosti, prosim.....začenši s tem -Starodobnik mora bit registriran

Odpri temo o starodobnikih in tam lepi kar pač že.

Tole je tema o davku na odjavljena vozila.

jb_j ::

Pika na i je izjavil:

Nehaj pisat neumnosti, prosim.....začenši s tem -Starodobnik mora bit registriran

Odpri temo o starodobnikih in tam lepi kar pač že.

Tole je tema o davku na odjavljena vozila.


pišeš kot, da se ta tema ne tiče starodobnikov.
khm

Arctander ::

Počasi bom začel verjeti, da 'Pika na i' bodisi trola, bodisi ima konkretne interese (povezave s katero od firm, ki razgrajuje vozila). Vsaj glede na to, kako goreče zagovarja davek na neregistrirane avtomobile.

ginekk ::

Pika na i je izjavil:

Nobenih nabijanj davkov ni.
Lastnik odjavljenega vozila bo pač premislil, če se mu splača imeti 10 let odjavljeno vozilo doma.
Mislim....vse bolj se zdi, da je Slovenija ena velika oaza odjavljenih vozil, ki se jim zdaj pišejo res hudi časi.
Ok, nelegalnim odpadom zagotovo.

Pa ja, na Dinos prineseš zadnja vrata merčke, oni naj pa napišejo potrdilo o uničenju. Ostalo je pa, kje? V Albaniji?


Seveda ja nabijanje davkov, sploh pri vozilih skrbimo da ne bi kdo slučajno imel kaj preveč "luksuznega" (pri čemer po birokratski logiki Tesla ni luksuz).

Iz enake logike bi ga lahko nabili za prazne nakupovalne vrečke. Vsako vrečko ki jo imaš doma v predalu neuporabljeno obdavčimo z 5EUR/letno. Razgradnja vrečke pri pooblaščeni in licencirani družbi, 3EUR. Podobnih nesmislov si lahko izmislimo še kar nekaj. Lahko bi obdavčili trolanje po forumih. Urad za trole bi skrbel, da njihovi inšpektorji pregledujejo forume in socialna omrežja in ujamejo vsako aktivnost, ki je izven zakonsko dovoljenih okvirov trolanja. Prvo trolanje 5 EUR, vsako naslednje +10%.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

K0l1br1 ::

Pika na i je izjavil:

Nehaj pisat neumnosti, prosim.....začenši s tem -Starodobnik mora bit registriran
Seveda, ni pa potrebno, da je registriran 30 let, lahko novo vozilo parkiramo na dvorišče, počakamo 30 let, ga registriramo ter iznenada postane starodobnik. Eko fašisti mislijo, da novo vozilo ne smemo imeti parkirano na dvorišču, ker sicer mora pasti davek, ker da bi ga mogli odpeljati v razgradnjo. Ker ga očitno zaradi eko fašistov ne bi smeli imeti, čeprav je novo in ni potrebe po njegovi razgradnji.

Tvoj problem je, ker izmed več možnosti izbereš eno, misliš, da je edina pravilna, nato pa pametuješ po forumu, kako imaš prav. Tako je tvoj nick name pravi pravcati paradox.

Arctander je izjavil:

Počasi bom začel verjeti, da 'Pika na i' bodisi trola, bodisi ima konkretne interese (povezave s katero od firm, ki razgrajuje vozila). Vsaj glede na to, kako goreče zagovarja davek na neregistrirane avtomobile.

Trolla, če bi imela konkretne interese, bi bila sposobna objektivnega razmišljanja.
Po drugih tema zagovarja tudi druge neumnosti, tako da je samo glitch v matrixu.
Enkrat, ko se jo spregleda, se vidi, da blefira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

poweroff ::

Pika seveda trola in blefira. Recimo o zaklepanju je čisti bullshit, ker Pikica ni moderatorka.
sudo poweroff

Shegevara ::

darkolord je izjavil:

Tole tvoje sporočilo je pa res razjasnilo vse skupaj, ja.


Bluzenje v enostavčnih komentarjih si kaj več od enake doze kontra ne zaslužijo.

Pika na i ::

Res upam, da vseh mogočih traparij moških primerkov, ne bo vzel kdo resno.
In se bo o nešteto možnostih "upravljanja" s starodobniki, pozanimal na pravem naslovu in ne v tej temi.

Zee, res bo čas da zakleneš.

Shegevara ::

Obstoječi zakoni so dovolj dobro spisani, da v njihovem okviru z aktivnim preverjanjem okoljska inšpekcija lahko ustvari red na tem področju tako, da hkrati ne bremeni tistih, za katere njihovo odjavljeno vozilo ni hkrati tudi izrabljeno.

Malo bolj jasno je treba določiti mejo in jasno definirati v kakšnem primeru se smatra vozilo za odpadek in v kakšnem primeru ne. Kako lahko kdo sploh zagovarja idejo, da je eno odjavljeno vozilo parkirano v lastni garaži v trenutku odjave že odpaden materjal, garaža pa v takšnem primeru ilegalno zbirališče odpadka?
V realnosti odjavljeno vozilo pač ni nujno odpadek. Lahko je, lahko ni. Bi bilo podrebno razširiti takšno definicijo.

jb_j ::

in bo vsak prjavu sp in kot dejavnost prijavu razgradnjo, in se praktično nič ne spremeni s tem zakonom.
razlika bo le, da bodo vozila prijavljena kot uničena, in potem ista praksa kot prej

darkolord ::

Obstoječi zakoni so dovolj dobro spisani, da v njihovem okviru z aktivnim preverjanjem okoljska inšpekcija lahko ustvari red na tem področju tako, da hkrati ne bremeni tistih, za katere njihovo odjavljeno vozilo ni hkrati tudi izrabljeno.
Jaz mislim, da ni tako.

Obstoječi zakoni sicer dobro urejajo, na kakšen način se mora izvajati razgradnja (in na kakšen način se ne sme) vozil, ni pa - kot si sam omenil - nikjer točno definirano, kdaj vozilo postane odpadek.

Ampak tudi nov zakon ne definira vozil kot odpadek takoj po odjavi. Dejstvo pa je, da vozilo vsebuje nevarne odpadke, za katere je prav, da se jih - prej ali slej - odstrani strokovno in ekološko. Za to pa so usposobljeni točno obrati za razgradnjo, ki imajo informacije, navodila in tudi žegen proizvajalcev avtomobilov.

Torej, če vozilo ne bo nikoli več prijavljeno nazaj, se lahko precej upravičeno predpostavlja (izjem je res malo, npr. muzejski eksponati), da je izrabljeno in ga je (oz. kar je od njega ostalo) treba ekološko razgraditi. Če ti v 10 letih to ni uspelo, bo pač treba plačati. Tudi vse tekočine, baterije, pirotehnična sredstva ipd. v teh 10 letih že potečejo, tako da jih je skoraj zagotovo vmes bilo treba zamenjati (in prejšnje ustrezno odstraniti).

Če pri tej zadnji točki (da je v vmesnem času treba menjati nekaj nevarnih zadev) malo pogledamo skozi prste, bi bilo sprejemljivo tudi, da bi se plačana taksa za odjavljeno vozilo vrnila, če bi se vozilo kadarkoli kasneje ponovno registriralo.

Če je pa vozilo samo za dele, se mi pa plačilo te takse ne zdi sporno. Nekdo, ki avte doma šraufa, ni ne pooblaščen ne usposobljen za odstranitev nevarnih odpadkov. To, da ostanke odpelješ na Dinos, kot promovira nebivedu, je že sedaj prepovedano (za Dinos), in tukaj bi inšpektorji res lahko nekoliko bolje posredovali, ja. Po drugi strani se sicer spet poveča možnost, da bo zadeva končala v grabnu, če je Dinos ne bo sprejel.

in bo vsak prjavu sp in kot dejavnost prijavu razgradnjo, in se praktično nič ne spremeni s tem zakonom.
razlika bo le, da bodo vozila prijavljena kot uničena, in potem ista praksa kot prej
Predlagam, da si najprej malo prebereš zakonodajo (Uredba o izrabljenih vozilih, za začetek), namreč niti približno ni tako enostavno, da samo prijaviš ustrezno dejavnost. Za začetek moraš imeti kapaciteto za predelavo 1000 vozil letno. Še ostali pogoji

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

K0l1br1 ::

darkolord je izjavil:

Ampak tudi nov zakon ne definira vozil kot odpadek takoj po odjavi. Dejstvo pa je, da vozilo vsebuje nevarne odpadke, za katere je prav, da se jih - prej ali slej - odstrani strokovno in ekološko. Za to pa so usposobljeni točno obrati za razgradnjo, ki imajo informacije, navodila in tudi žegen proizvajalcev avtomobilov.
Zaradi odjave vozila ni vozilo popolnoma nič bolj nevarno od vozila izpred enega dne, ko je bilo še prijavljeno.

darkolord ::

Saj točno to pravi odebeljeni del. Ampak, prej ali slej pa BO postalo odpadek.

Lahko bi bil celoten znesek za plačati po poteku 10 let - ampak potem:
a) bi bil višji
b) ni vzpodbude, da vozilo, ki je res izrabljeno, daš v predelavo pred potekom teh 10 let

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

jb_j ::

@darklord

vsaj 1000 vozil letno? (zakaj je treba razgradit 1000 vozil, da lahko razgradnja poteka po predpisih)
to je čisto lobiranje samo za podjetja, ki imajo veliko kapitala da se lahko grejo takšen posel
trenutno se ta in prejšni zakon bere tako, da se zagotovi še več denarja s strani države tem podjetjem zaradi večjega obsega dela (če bo do tega sploh prišlo, povišanje obsega dela, namreč)
najbrž bo le povišanje izvoza teh avtov v tujino

http://www.mop.gov.si/fileadmin/mop.gov...
ne vem če vsi ustrezajo tem standardom

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

darkolord je izjavil:


Nekdo, ki avte doma šraufa, ni ne pooblaščen ne usposobljen za odstranitev nevarnih odpadkov.


Potem je vsak avtomehanik, ki nima podjetja v tej kategoriji?

Shegevara ::

Obstoječi zakoni sicer dobro urejajo, na kakšen način se mora izvajati razgradnja (in na kakšen način se ne sme) vozil, ni pa - kot si sam omenil - nikjer točno definirano, kdaj vozilo postane odpadek.


Je že prav, da se bolj točno opredeli kaj je odpadek in kaj ne. Ampak nekaj časa odjavleno vozilo še ni samo po sebi odpadek. V definicijo bi jaz vpletel poleg tega še vsaj časovno komponento, ki jo sam omenjaš (Če ti v 10 letih to ni uspelo, bo pač treba plačati.)
Bolj pravična rešitev je, da se v okviru trenutnih zakonov jasno določi na podlagi časa od odjave, kdaj se vozilo avtomatično tretira kot odpadek in tako izda odločbe in se sankcionira odpadna vozila, kot tudi same lastnike odlagališč. Višje kazni, bolj aktivno preiskovanje, hitrost izvržbe... whatever it takes.

S tem čudnim zakonom je že sam izraz (cestna) taksa, povsem napačen, ker gre za ukrep, ki želi zmanjšati količino odpadnih vozil in je lastnik odjavljenega vozila oglobljen, ker s takšnim pravnim statusom vozila avtomatično uničuje okolje. Za prekrške, oziroma vedenje, ki ga želi zakon omejiti se plača kazen, ne takso.

darkolord ::

Bolj pravična rešitev je, da se v okviru trenutnih zakonov jasno določi na podlagi časa od odjave, kdaj se vozilo avtomatično tretira kot odpadek in tako izda odločbe in se sankcionira odpadna vozila
Ta tvoj predlog ima eno pomembno pomanjkljivost. Novi zakon ti namreč ne preprečuje, da avtomobil kadarkoli ponovno registriraš. Torej tudi po 10 letih avtomobil še vedno ne postane avtomatsko odpadek (kar bi tudi bilo lahko sporno, ker je lahko takrat še vedno tehnično brezhiben).

S tem čudnim zakonom je že sam izraz (cestna) taksa, povsem napačen
Sam izraz je seveda napačen, a ne v zakonu, ker ga tam ne boš videl. V zakonu se korektno uporablja izraz "dajatev za odjavljeno vozilo".

Shegevara ::

darkolord je izjavil:

tvoj predlog ima eno pomembno pomanjkljivost. Novi zakon ti namreč ne preprečuje, da avtomobil kadarkoli ponovno registriraš. Torej tudi po 10 letih avtomobil še vedno ne postane avtomatsko odpadek (kar bi tudi bilo lahko sporno, ker je lahko takrat še vedno tehnično brezhiben).


Točno tako. Napisal sem, da bi bilo potrebno upoštevati "vsaj časovno komponento". Zraven bi bilo potrebno upoštevati tudi tehnično brezhibnost, kot seveda to, da so sestavni deli vozila v celoti ohranjeni.

negotiator ::

Opravičujem se za obujanje teme, a imam eno vprašanje... Imam starejši avto, ki zaradi rje žal ni šel čez tehničnega. Ceneje, kot da ga popravljam, bi bilo kupiti enak model, starega pa obdržat za dele, če se pri novem kaj pokvari.

Zanima me sledeče:

Čez eno leto, po odjavljenosti, bom dobil pismo, v katerem bo zahtevano plačilo davka na to vozilo? Če je temu tako, kaj se zgodi, če davka ne plačam? Vse to se sliši, kot so že nekateri tukaj omenili, kot "prvoaprilska šala" - podobno, kot tisti RTV prispevek. Je ta zakon sploh "legalen" - skoraj prepričan sem, da je kje kakšna luknja ali zakon, ki temu kontrira, čeprav nimam pojma o teh stvareh, mogoče lahko kdo, ki se bolj spozna na zakon, pove kaj več...

Zakaj potem ne uvedejo davka kar na vse predmete, kot so že nekateri omenili? Tudi hladilnike se meče vsepovprek, pa čeprav lahko vsebujejo škodljiv plin in olje, ki bi "lahko izteklo" iz kompresorja... In še cel kup je takih stvari.

Se dejansko lahko zahteva davek na neregistriran predmet/stroj, ki ga imaš spravljenega doma, na svojem posestvu?

Mislim, da nam je večini znano, da je vlada neke vrste mafija, ampak taki zakoni gredo (poleg drugih, podobnih) pa res že predaleč v posameznikov "osebni prostor"/"svobodo"...
All easy problems have already been solved.

vijak20 ::

negotiator je izjavil:



Se dejansko lahko zahteva davek na neregistriran predmet/stroj, ki ga imaš spravljenega doma, na svojem posestvu?

Mislim, da nam je večini znano, da je vlada neke vrste mafija, ampak taki zakoni gredo (poleg drugih, podobnih) pa res že predaleč v posameznikov "osebni prostor"/"svobodo"...


Seveda se to ne sme dogajati. Ko dobiš, kakršnokoli pismo iz upravne enoto jim nujno odpiši. Tako se zavaruješ pred pravnimi posledicami. Napiši, da je zakon sprejet v parlamentu nelegalen. Lahko dodaš, da si svoboden državljan. Čestitke za pogum in hrabrost, da se boš uprl nelegalno sprejetemu zakonu v parlamentu.

negotiator ::

vijak20 je izjavil:

negotiator je izjavil:



Se dejansko lahko zahteva davek na neregistriran predmet/stroj, ki ga imaš spravljenega doma, na svojem posestvu?

Mislim, da nam je večini znano, da je vlada neke vrste mafija, ampak taki zakoni gredo (poleg drugih, podobnih) pa res že predaleč v posameznikov "osebni prostor"/"svobodo"...


Seveda se to ne sme dogajati. Ko dobiš, kakršnokoli pismo iz upravne enoto jim nujno odpiši. Tako se zavaruješ pred pravnimi posledicami. Napiši, da je zakon sprejet v parlamentu nelegalen. Lahko dodaš, da si svoboden državljan. Čestitke za pogum in hrabrost, da se boš uprl nelegalno sprejetemu zakonu v parlamentu.


Si morda spregledal narekovaje, pri "nelegalen"? S tem sem mislil na kakšno luknjo/zakon, ki bi kontriral temu zakonu ali kršil katero od naših pravic...

Ampak hvala za prispevek, res uporabno...
All easy problems have already been solved.

hojnikb ::

luknja je samo to, da ga das na razgradnjo in dobis potrdilo.
#brezpodpisa

negotiator ::

hojnikb je izjavil:

luknja je samo to, da ga das na razgradnjo in dobis potrdilo.


Kaj pa tisti, ki avtomobile prodajajo po delih, kako pa oni pridejo čez? Pa recimo, če na avtu že manjka kakšen del in ga na odpadu nočejo, kaj lahko narediš potem?
All easy problems have already been solved.

Baja ::

kaj pa če vozilo "prodaš" kolegu 1 mesec pred davkom. začne teči novi 12 mesečni rok? če ja, se lahko greš ping pong.

Miha 333 ::

Ta zakon je zrel za ustavno presojo. Treba je samo najti nekoga, ki bi spisal pobudo. Sem prepričan, da bi zakon padel, saj je zasebno lastnino treba spoštovati in nihče ti ne more preprečiti ali oteževati, da skladiščiš svoje vozilo na svoji posesti. Ne bi bilo prvič, da je DZ sprejel protiustaven zakon ...

K0l1br1 ::

Miha 333 je izjavil:

nihče ti ne more preprečiti ali oteževati, da skladiščiš svoje vozilo na svoji posesti.
Kje si našel, da to ni dovoljeno?

Miha 333 ::

K0l1br1 je izjavil:

Miha 333 je izjavil:

nihče ti ne more preprečiti ali oteževati, da skladiščiš svoje vozilo na svoji posesti.
Kje si našel, da to ni dovoljeno?

33. člen Ustave RS

K0l1br1 ::

Slabo bereš ali slabo razumeš. Kripo boš še vedno lahko imel na svoje parkirano. Vprašanje je bilo, kje piše, da ni dovoljeno kripo na svojem parkirati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

karafeka ::

Pozdravljeni

Ima kdo izkušnje iz prve roke kako je s tem davkom, pri prodaji vozila v tujino, kjer nimaš vpliva če in kdaj bo avto registriran?
Je dovolj pogodba, da dokažeš prenos lastništva in se s tem izogneš plačila davka?

Miha 333 ::

karafeka je izjavil:

Pozdravljeni

Ima kdo izkušnje iz prve roke kako je s tem davkom, pri prodaji vozila v tujino, kjer nimaš vpliva če in kdaj bo avto registriran?
Je dovolj pogodba, da dokažeš prenos lastništva in se s tem izogneš plačila davka?

Dobro se pozanimaj, svoj čas so zahtevali dokazilo o registraciji v tujini.

matobeli ::

Prepis vozila je potreben, ne rabiš potrdila o ponovni registraciji.

Miha 333 ::

matobeli je izjavil:

Prepis vozila je potreben, ne rabiš potrdila o ponovni registraciji.

Če je prodano v tujino, je potrebno:

Iz https://www.avp-rs.si/dajatev-za-odjavl... :

Plačevanje letne dajatve

Dajatev za odjavljeno vozilo se plačuje enkrat letno v enkratnem znesku.Če lastnik odjavljenega vozila prenese lastništvo na drugo osebo, ki ima sedež ali prebivališče v Republiki Sloveniji, novi lastnik postane zavezanec za plačilo dajatve za odjavljeno vozilo v istih rokih kot prejšnji.
Kdaj obveznost plačevanja preneha?

Obveznost plačila dajatve za odjavljeno vozilo preneha, če iz evidence registriranih vozil, ki se vodi na podlagi zakona, ki ureja motorna vozila, izhaja da je bilo vozilo:
– predano v razgradnjo v skladu s predpisi o varstvu okolja ali
– znova registrirano,
oziroma, če zavezanec upravni enoti ali nosilcu javnega pooblastila predloži:
– potrdilo o uničenju vozila v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo okolja;
– policijski zapisnik, iz katerega izhaja, da je bilo vozilo ukradeno;
– dokazilo, da je bilo vozilo registrirano v drugi državi ali
– izvozno carinsko deklaracijo s potrditvijo izstopa vozila iz carinskega območja Unije.
Upravna enota ali nosilec javnega pooblastila takoj po predložitvi ustreznih dokumentov vnese podatke iz teh dokumentov v evidenco registriranih vozil.
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vinjeta

Oddelek: Na cesti
385121 (1969) Furbo

Dajatev na odjavljeno vozilo je neustavna!

Oddelek: Na cesti
303554 (2759) AndrejO
»

Nov zakon o odjavljenih vozilih

Oddelek: Na cesti
473378 (2150) Invictus
»

Kaj storiti s starejšim avtom?

Oddelek: Na cesti
355118 (3466) matobeli
»

Prodaja avtomobila nekomu brez izpita (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6823102 (21564) AndrejO

Več podobnih tem