» »

Izkušnja z EPL - obtožili so me, da imam neoriginal ekran

Izkušnja z EPL - obtožili so me, da imam neoriginal ekran

1
2
3 4 5

next3steps ::

V resnici jaz tudi serviserja še nisem videl delati kaj pametnega ali bolj zahtevnega. Vsaj ne takega, ki se ima za uradnega. ME veseli, da se strinjava.

klinker ::

Dobra :D

m0LN4r ::

Hofer vlect sem v debato nima nobenega smisla. Oni si lahko privoscijo zamenjavo 1:1 brez vprasanj (minus ali razliko pokrijejo pac z drugim budgetom), nek bogi servis pa ne glih vedno. Tudi prodajalnice ne.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

next3steps ::

Telekom Slovenije, ki je dolga leta izvajal monopol, da si ne more ? Big Bang, ki ima pri nas tradicionalno visoke cene isto, da ne ?
Izkušnje pravijo, da se manjše trgovince bolj potrudijo za stranke.

m0LN4r ::

Nisem rekel, da si ne more. Noce si, to je drugo. Tele mali servisi, so pa nekaj drugega - susmarji. Nebi vedel, ce nebi delal. Moras pac delat, kot ti sef rece, pa tudi ce je moralno sporno na celi crti ali pa gres drugam.
Big Bang je velik samo v slovenskem merilu. Ni tako preprosto. Se se spomnim comshopa in comtrona, to so za mene bli tudi "mali" pa se niso trudili ama nista pri garancijah. Pa vemo kje so danes.

Recimo mimovrste so kot trgovina kul, popravilo tiskalnika je pa delal LANcom v Mariboru, to je pa bila katastrofa, samo zguba casa vseskup.

Trgovine so veliko bolj kulantne, ce so lahko in nadrejeni ne sikanira delavcev, ampak servisi to je povsem nekaj drugega. Ko se gre za kako vecjo napako pri in se zadeva reklamira direkt pri proizvajalcu ni problem, se zamenja. Ko pa je treba kaj popravit pa, katastrofa.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

MrStein ::

Matthai je izjavil:

To je torej customer support in uporabniška izkušnja za iSvetinje?

Prej balkanskega podjetništva...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Okapi ::

whatson je izjavil:


Telefon je kupljen na Telekomu, zapakiran, s folijo. Trgovec je zaupanja vreden. Imam račun, vse podatke.
Trgovec (firma) že, kaj pa vsi tam zaposleni ljudje, in vsi ki so od kitajske tovarne do tu prekladali škatlo s tem telefonom? Kdorkoli v tej verigi bi lahko zamenjal "ponarejen" telefon z originalnim in originalnega prodal kot novega na ebayu ali kje drugje.

shadeX ::

dottor je izjavil:

Ko je že debata o nalepkah in PC kištah:
S sosedom sva pred leti šla v BigBang kupit novo kišto (ni hotu po kosih ampak je hotu it iskat v trgovino) in ko smo prišli k njemu zadeva ni prižgala (PCPlus al karkoli že je) in sem klical v BigBang poslovalnico, dobil prodajalca in me je prosu če lahko sam odprem in preverim kaj je narobe in naj pridem do njega po novo nalepko (dejansko jih je imel cel A4).

Kar se tiče telefonov sem jih že 5 vzel na telemachu (prej še tušmobil) vse so odprli in prerezali nalepko pred mano, S7 pa sem ga dobil po pošti ker ga še niso imeli na zalogi.


In kaj hočeš s tem povedat? Eno je hermetično zaprt izdelek, drugo pa je samo nalimana nalepka.

Nisem še kupil Apple izdelka, da ne bi bilo gor FOLIJE (katero moraš popolnoma pretrgat) na kateri je EAN koda, Spodaj pod njo je pa seal in telefon iz paketa je neaktiviran (kar je sicer najbolj važno). Na Applovi strani lahko na podlagi IMEI kode preveriš če je aparat že aktiviran.


P.S

Očitno točnih datumov aktivacije ne prikažejo več samo na podlagi serijske številke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

m0LN4r ::

No pa sej nima veze, Apple orginal je isto dober, kot ponaredek.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

xyz133 ::

Bere se kot tipična EPL zgodba, tretja podobna v zadnjih 12 mesecih... Veliko sreče!
So pa sicer zelo hitro na potezi s pravnimi dopisi, ko se kaj o njih napiše na forumih in socialnih omrežjih. Sploh vodilni v podjetju niso najbolj bistri in potem na ta način rešujejo svoje napake. Kakorkoli kaže, da imaš ti tokrat priložnost, da jih prehitiš.

MrStein ::

Očitno je to tipično za naš geografski prostor, saj zgodbe o RAM2 in Teleray niso dosti drugačne...
Zgleda, da se od devetdesetih ni nič spremenilo (takrat sem nazadnje imel kontakt z "našimi" servisi za telefone).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

bbbbbb2015 ::

Okapi je izjavil:

whatson je izjavil:


Telefon je kupljen na Telekomu, zapakiran, s folijo. Trgovec je zaupanja vreden. Imam račun, vse podatke.
Trgovec (firma) že, kaj pa vsi tam zaposleni ljudje, in vsi ki so od kitajske tovarne do tu prekladali škatlo s tem telefonom? Kdorkoli v tej verigi bi lahko zamenjal "ponarejen" telefon z originalnim in originalnega prodal kot novega na ebayu ali kje drugje.


Ni tako hudo, no.
Postopek je zelo enostaven:
a) lepo se gre na EPL, prosi se, da se telefon razdre in ponovno pregleda. Potem je takoj jasno ali res del nima logota in serijske
b) če res ni original, sta dve možnosti:
b1) nekdo na Telekomu je del zamenjal
b2) nekdo na EPLu je del zamenjal

Možnost, da je nekdo to naredil do Telekoma je zelo majhna. Tudi b2) je malo čudna. Potrebno je iti nazaj v trgovino in prositi za pojasnilo.

Dvomim sicer, da bo kdo prostovoljno dvignil roko.

Možno tudi, da so se na EPLu zmotili. Da je del originalen, pa morda ni tak, kot so oni čakali. V tem primeru bi jaz šel na servis v Avstrijo.

bjoork ::

bbbbbb2015 je izjavil:



b) če res ni original, sta dve možnosti:
b1) nekdo na Telekomu je del zamenjal
b2) nekdo na EPLu je del zamenjal

b3) OP laže in zavaja... čeprav tudi te tri možnosti niso edine.

whatson ::

bjoork je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:



b) če res ni original, sta dve možnosti:
b1) nekdo na Telekomu je del zamenjal
b2) nekdo na EPLu je del zamenjal

b3) OP laže in zavaja... čeprav tudi te tri možnosti niso edine.


Povsem možne so vse. Z mojega stališča je pomembno, da nekdo dokumentirano (foto + zapisnik) ugotovi, da ekran ni original. Če to nekdo ugotovi, potem sta možnosti res le dve.
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39

Mato989 ::

MrStein je izjavil:

Očitno je to tipično za naš geografski prostor, saj zgodbe o RAM2 in Teleray niso dosti drugačne...
Zgleda, da se od devetdesetih ni nič spremenilo (takrat sem nazadnje imel kontakt z "našimi" servisi za telefone).


Tipične zgodbe so tole, predvsem iz razloga, ker je servis pri nas premalo cenjen ali kar nič... Osebno poznam na štajerskem kar nekaj serviserjev in "serviserjev" in servisov ala RAM2, Teleray(zdaj ga več ni) pa še nekaj takih manjših in vam bom povedal, praktično nikjer ne dobiš plače čez 800€ NETO... in vsi ta dobri serviserji so odšli ali delat v Avstrijo ali na CNCje itd... in tako so večinoma na teh servisih manj usposobljeni serviserji...

Rezultat so takšne zgodbe kot tale =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Mare2 ::

Govorim za Ram2. Neznanega serviserja (se skriva zadaj za sprejemnikom) bi bilo potrebno odpustiti ne pa mu da jaz plačo.

m0LN4r ::

Mato989 je izjavil:

MrStein je izjavil:

Očitno je to tipično za naš geografski prostor, saj zgodbe o RAM2 in Teleray niso dosti drugačne...
Zgleda, da se od devetdesetih ni nič spremenilo (takrat sem nazadnje imel kontakt z "našimi" servisi za telefone).


Tipične zgodbe so tole, predvsem iz razloga, ker je servis pri nas premalo cenjen ali kar nič... Osebno poznam na štajerskem kar nekaj serviserjev in "serviserjev" in servisov ala RAM2, Teleray(zdaj ga več ni) pa še nekaj takih manjših in vam bom povedal, praktično nikjer ne dobiš plače čez 800€ NETO... in vsi ta dobri serviserji so odšli ali delat v Avstrijo ali na CNCje itd... in tako so večinoma na teh servisih manj usposobljeni serviserji...

Rezultat so takšne zgodbe kot tale =)

Naj jim sef da visjo placo in neha sikanirat. Ni treba imet servis na vsakem vogalu v vsaki ulici.

OP imas en drug problem, oni so ti telefon ze razdrli in ce bos zdaj reklamiral, da je ekran vseeno original.
Se bodo lepo naredili francoza in ti rekli, da saj se vidi na telefonu, da je bil ze enkrat prej razdret.

Dosti srece.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

TheBlueOne ::

Jaz bi pisal na Apple. Ce je res kar pravis verjetno nisi osamljen primer in bodo urgirali.

whatson ::

Dobil fotografije. Nimam pojma, kaj pomenijo. Oni na podlagi teh fotografij trdijo, da gre za neorginalen zaslon. Če je, je zgodba še bolj zanimiva. Še vedno trdim, da mi spomin odlično dela. Tudi ekran je odlično delal :)

 1

1



 2

2



Vse fotke:

https://imgur.com/a/9yAV5
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: whatson ()

joze67 ::

Saj piše gor "k" kot kopija. :D

whatson ::

:-))
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: whatson ()

next3steps ::

Povprašaj te idiote na EPL, če vedo, da se za tako delo vsede človek z rokavicami.

Mare2 ::

whatson je izjavil:

Dobil fotografije. Nimam pojma, kaj pomenijo. Oni na podlagi teh fotografij trdijo, da gre za neorginalen zaslon.


Očitno imaš neoriginalnega. Nekdo ti ga je očitno zamenjal, sam ga itak ne bi znal. :)

Ne vem ti povedati, kdo je bil ta storilec. :)

SimplyMiha ::

Torej Telekom prodaja neoriginalne telefone oz. telefone z neoriginalnimi deli?

Map ::

https://www.ifixit.com/Guide/iPhone+7+P...

Nobene očitne razlike v primerjavi s tvojim zaslonom ne opazim.

car100 ::

Lahko da je že tak telefon prišel iz tovarne, je pa zadnič nekdo jambru za Telekom da je kupil nov tv in dobil že odprtega, so pa nekateri servisi slabši kot da se sam lotim prvič razdirat stvar, verjetno določeni niso sposobni+ usposobljeni za poklic ki ga opravljajo žal. Ne razumem pa nekaj vsako elektroniko avto itd se vidi ali je prvič odpirana ali je kdo že prej odpiral torej servis če je videl da ni original zaprt telefon ga bi moral zavrnit brez odpiranja. Povej da boš zadevo dal v medije in bojo prec zrihtal.

Moj nasvet drugič vedno zadevo v 0 poslikat iz vseh možnih strani spojev na koncu edino papirji in tako gradivo še imaš, sedaj je beseda proti besedi servis bo trdil svoje telekom se bo delal zavezanega pomoči in škodo vedno mi kupci nosimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: car100 ()

whatson ::

Mare2 je izjavil:

whatson je izjavil:

Dobil fotografije. Nimam pojma, kaj pomenijo. Oni na podlagi teh fotografij trdijo, da gre za neorginalen zaslon.


Očitno imaš neoriginalnega. Nekdo ti ga je očitno zamenjal, sam ga itak ne bi znal. :)

Ne vem ti povedati, kdo je bil ta storilec. :)


Po čem sklepaš da je neoriginal?
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39

m0LN4r ::

Pejt v avstrijo, povej kake budale so prinas.
Bodo veseli nove stranke.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Mare2 ::

m0LN4r je izjavil:

Pejt v avstrijo, povej kake budale so prinas.
Bodo veseli nove stranke.


Baje je garancija že potekla. whatson, po slikak se vidi. :)
Če si prepričan, da je original, boš na sodišču zagotovo zmagal. Drugo je, če ni original in ne moreš dokazat, kdo ti ga je zamenjal. Očitno ne.

mat11 ::

car100 je izjavil:

Lahko da je že tak telefon prišel iz tovarne, je pa zadnič nekdo jambru za Telekom da je kupil nov tv in dobil že odprtega, so pa nekateri servisi slabši kot da se sam lotim prvič razdirat stvar, verjetno določeni niso sposobni+ usposobljeni za poklic ki ga opravljajo žal. Ne razumem pa nekaj vsako elektroniko avto itd se vidi ali je prvič odpirana ali je kdo že prej odpiral torej servis če je videl da ni original zaprt telefon ga bi moral zavrnit brez odpiranja. Povej da boš zadevo dal v medije in bojo prec zrihtal.

Moj nasvet drugič vedno zadevo v 0 poslikat iz vseh možnih strani spojev na koncu edino papirji in tako gradivo še imaš, sedaj je beseda proti besedi servis bo trdil svoje telekom se bo delal zavezanega pomoči in škodo vedno mi kupci nosimo.


Glede Tvja, pri tem Telekom ni imel čisto nič odgovornosti.Philips- BigBang-jaz. Se pa stvar urejuje.
mat

whatson ::

Evo, nadaljevanka ... Zadevo (s fotografijami vred) predstavil na Apple premium supportu. Izjemno prijazni in ustrežljivi. Telefon v prihodnjih dneh dostavim na Dunaj, kjer imam termin v Apple storu.

V vmesnem času ugotovil, da to ni prvi primer na EPL-ju. Poglejte njihove ocene na Odpiralni časi in Google reviews ... Sramotno.
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39

m0LN4r ::

Poglejte njihove ocene na Odpiralni časi in Google reviews ... Sramotno.

Lahk Apple opozoris na tole, da jih malo pogledajo in mogoce odvzamejo licenco, ce jo sploh majo.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

whatson ::

m0LN4r je izjavil:

Poglejte njihove ocene na Odpiralni časi in Google reviews ... Sramotno.

Lahk Apple opozoris na tole, da jih malo pogledajo in mogoce odvzamejo licenco, ce jo sploh majo.


Sem ze v kontaktu. Imam kar precej dokumentacije.
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39

m0LN4r ::

Me veseli
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Mare2 ::

whatson je izjavil:



Sem ze v kontaktu. Imam kar precej dokumentacije.


Bi bilo fino, če bi nekdo še na Ram2 naredil red. :)

next3steps ::

Za Mariborskega pravijo, da je v redu.
Teleray se mi zdi, da je bolj zaskrbljujoč. Na napravi, ki se je sama zabootloopala pravijo, da se je do bootloopa prišlo zaradi tega, ker se je po bootloopu mimo servisa nameščalo OS. Da do recoveryja ni blo možno priti brez orodij, ki jih ima zgolj servis, niso povedali.

whatson ::

Zgodba se je še zakomplicirala. Res je neoriginalen zaslon. Ni kaj. Ampak, ker hvala bogu imamo fotografije telefona poslanega na servis, kjer je jasno razvidno, da ne gre za isti ekran, bomo dokazali, da so goljufi. Dodatno: Pred odpošiljanjem je telefon delal brezhibno (razen manjše slišnosti). Sedaj ne dela home tipka, ekran, ki je namontiran je vidno drug. Vse dokumentirano sproti.
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39

shadeX ::

Torej ugibaš, da so oni (EPL) namensko montirali neoriginalen zaslon? Zakaj bi to delali, če je bil telefon v garanciji, samo popravilo pa verjetno "časti" Apple. Kaj bi EPL imel od tega?


Sicer pa hvala za tole temo. Že 2 meseca se obiram poslat tja en 6S za zamenjavo baterije (brezplačno), ampak očitno bo zadeva še malo počakala oz. bi poslal kar v tujino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Mato989 ::

whatson je izjavil:

Zgodba se je še zakomplicirala. Res je neoriginalen zaslon. Ni kaj. Ampak, ker hvala bogu imamo fotografije telefona poslanega na servis, kjer je jasno razvidno, da ne gre za isti ekran, bomo dokazali, da so goljufi. Dodatno: Pred odpošiljanjem je telefon delal brezhibno (razen manjše slišnosti). Sedaj ne dela home tipka, ekran, ki je namontiran je vidno drug. Vse dokumentirano sproti.


Ne dvomim v realnost napisanega, ampak ker poznam delo servisov se sprašujem kje je dobiček, razen če predpostavimo da si je individualni serviser zamenjal ekran in novega odnesel domov... in probal nategnit in tebe in Apple? Ko je zadeva v garanciji načeloma to nikoli ni strošek servisa ampak podjetja ki proizvaja torej v tem primeru Apple!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Mare2 ::

Mato989 je izjavil:

se sprašujem kje je dobiček, razen če predpostavimo da si je individualni serviser zamenjal ekran in novega odnesel domov... in probal nategnit in tebe in Apple?


Če je to, je to kar krut razlog.

Tisto na slikah se pa že od daleč vidi, da ni original. :(

shadeX ::

Tisto na slikah se pa že od daleč vidi, da ni original. :(


Po čem se pa to vidi? Zakaj pa tega nisi povedal prej, kadar je OP spraševal če je original ali ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

blackbfm ::

in probal nategnit in tebe in Apple? Ko je zadeva v garanciji načeloma to nikoli ni strošek servisa ampak podjetja ki proizvaja torej v tem primeru Apple!


zgolj teorija: serviser bi lahko za par 10 euro vgradil kopijo, in original mimo appla za 220 prodal neki drugi stranki, tako naredil ~200 euro profita... apple ziher plača nek drobiž za menjavo .. sam nevem, meni se zdi ta teorija mal preveč rizična za servis.. ampak stranka takšne kraje ne more dokazat

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

whatson ::

shadeX je izjavil:

Torej ugibaš, da so oni (EPL) namensko montirali neoriginalen zaslon? Zakaj bi to delali, če je bil telefon v garanciji, samo popravilo pa verjetno "časti" Apple. Kaj bi EPL imel od tega?


Nevem zakaj. Lahko špekuliram več stvari, lahko se je pač serviserju zlomil pri odpiranju, pa se je nekako probal znajti. Lahko so pač probali srečo, če stranka izgubi spomin. Nevem. Po odzivih do sedaj, pa nisem prvi tak primerek.
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39

Mato989 ::

blackbfm je izjavil:

in probal nategnit in tebe in Apple? Ko je zadeva v garanciji načeloma to nikoli ni strošek servisa ampak podjetja ki proizvaja torej v tem primeru Apple!


zgolj teorija: serviser bi lahko za par 10 euro vgradil kopijo, in original mimo appla za 220 prodal neki drugi stranki, tako naredil ~200 euro profita... apple ziher plača nek drobiž za menjavo .. sam nevem, meni se zdi ta teorija mal preveč rizična za servis.. ampak stranka takšne kraje ne more dokazat


Jap, saj pravim, je možna, samo to je potem na lastno pest delal serviser, ker da bi nek EPL reskiral licenco za Apple za 200€ mi je popolnoma mimo... Ne bi pa rekel neverjetno za serviserja... žal s(m)o serviserji po Sloveniji plačani mizerno... in 200€ je za njega tam okol 20% plače NETO =) v LJ...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

MrStein ::

shadeX je izjavil:


Sicer pa hvala za tole temo. Že 2 meseca se obiram poslat tja en 6S za zamenjavo baterije (brezplačno), ampak očitno bo zadeva še malo počakala oz. bi poslal kar v tujino.

iStyle (slo) je tudi pooblaščeni servis, kolikor vem.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

whatson ::

Mato989 je izjavil:

blackbfm je izjavil:

in probal nategnit in tebe in Apple? Ko je zadeva v garanciji načeloma to nikoli ni strošek servisa ampak podjetja ki proizvaja torej v tem primeru Apple!


zgolj teorija: serviser bi lahko za par 10 euro vgradil kopijo, in original mimo appla za 220 prodal neki drugi stranki, tako naredil ~200 euro profita... apple ziher plača nek drobiž za menjavo .. sam nevem, meni se zdi ta teorija mal preveč rizična za servis.. ampak stranka takšne kraje ne more dokazat


Jap, saj pravim, je možna, samo to je potem na lastno pest delal serviser, ker da bi nek EPL reskiral licenco za Apple za 200€ mi je popolnoma mimo... Ne bi pa rekel neverjetno za serviserja... žal s(m)o serviserji po Sloveniji plačani mizerno... in 200€ je za njega tam okol 20% plače NETO =) v LJ...


Jaz nikogar osebno ne obtožujem. Odnos je de facto zanič. De facto sem dobil telefon z drugim ekranom, kar je dokumentirano.
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39

mat xxl ::

Sam sem imel stik z EPL, sem sam razbil ekran na 7 ki , stari 4 mesece, k njim sem ga dostavil nek ponedeljek ob 11 h in dobil isti teden v petek ob 15 h telefon z novim kpl ekranom nazaj. Rečeno je bilo, da telefon nekam pošljejo na servis od njih sem celo dobil številko sledenja in videl v petek, da je ob 12 h na poti nazaj ob 14.30 so me pa klicali da dvignem.

Torej če 7 ic one ne menjajo ekrana, mi je čudno, da do tega pride, meni sicer vse deluje v nulo nulo........ pa je 10 mesecev od te menjave.

Čudi me vse skupaj, tudi za Teleray eni pljuvate kar počez, pa sem sam v podjetju vsaj 20 x nosil tja, kaj na popravilo, pa niti najmanjše negativne izkušnje ni bilo z njihovim servisom.

Mato989 ::

mat xxl je izjavil:

Sam sem imel stik z EPL, sem sam razbil ekran na 7 ki , stari 4 mesece, k njim sem ga dostavil nek ponedeljek ob 11 h in dobil isti teden v petek ob 15 h telefon z novim kpl ekranom nazaj. Rečeno je bilo, da telefon nekam pošljejo na servis od njih sem celo dobil številko sledenja in videl v petek, da je ob 12 h na poti nazaj ob 14.30 so me pa klicali da dvignem.

Torej če 7 ic one ne menjajo ekrana, mi je čudno, da do tega pride, meni sicer vse deluje v nulo nulo........ pa je 10 mesecev od te menjave.

Čudi me vse skupaj, tudi za Teleray eni pljuvate kar počez, pa sem sam v podjetju vsaj 20 x nosil tja, kaj na popravilo, pa niti najmanjše negativne izkušnje ni bilo z njihovim servisom.


Sceno servisov poznam nadpovprečno dobro, bil sem dalj časa vodja reklamacij v Big Bangu, pred tem sem delal kot serviser IT opreme na štajerskem itd... skratka ni da ni... in iz prve roke ti povem da najslabši servis za karkoli reševat glede telefonije je bil RAM2... Teleray je bil neko povprečje, dejansko sem imel najmanj težav z emonagramom...

Kar se pa tiče splošne situacije servisov in plač je pa tako, da večina sposobnih serviserjev je odšla delat v tujino ali v drug poklic in delajo na črno... ŽAL, ker slovenci v povprečju ne znajo cenit kvalitetno popravilo ampak bi vse imeli najraje za 5€.... prispevkov itd. pa s tem ne pokriješ...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

next3steps ::

Jah, sorči, ne morš kasirat 240 evriča za ekran, ki je morebiti še b-ware, če lahko sam originalnega dobim za 160 eur novega, samo delo pa traja 5 minut.
Da o menjavi digitizerja niti ne govorim. To pri nas ne gre. Sam del stane do 50eur, delo pa traja največ 1 uro.
Menjava specifičnega čipa na mainboardu? Pozabi!
Še konektorji znajo biti prezahtevni ...

profbaltazar ::

iz prve roke...dva dni nazaj...epl ne menjava zaslona...pošilja na nizozemsko...traja 7-10 dni, opozorijo te, da boš izgubil vse podatke...edino pri istyle zamenjajo...če prineseš do 14.00 zamenjajo isti dan, podatkov s telefona ne izgubiš...preverjeno s sinovo sedmico...strošek par ojrov pod 200...EPL DEFINITIVO ŠALABAJZERJI...TUDI, KO JIH VPRAŠAŠ, ČE KJE DRUGJE POPRAVIJO POD DRUGAČNIMI POGOJI, PRAVIJO, DA NE, DA JE PRI NJIH DEFINITIVNO NAJBOLJE...

shadeX je izjavil:

Torej ugibaš, da so oni (EPL) namensko montirali neoriginalen zaslon? Zakaj bi to delali, če je bil telefon v garanciji, samo popravilo pa verjetno "časti" Apple. Kaj bi EPL imel od tega?


Sicer pa hvala za tole temo. Že 2 meseca se obiram poslat tja en 6S za zamenjavo baterije (brezplačno), ampak očitno bo zadeva še malo počakala oz. bi poslal kar v tujino.

Zgodovina sprememb…

1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zavrnitev garancije zaradi počenega zaslona (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1077876 (2753) Mato989
»

Večina proizvajalcev garancijo nepošteno omejuje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
13611050 (5741) St235
»

Apple onemogočil nepooblaščena popravila novih računalnikov (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
7310256 (4530) c3p0
»

Huawei Mate 10 pro ali iPhone X (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
746229 (4380) shadeX
»

Apple bojda ob iztrošeni bateriji upočasni iPhone (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
14518914 (13046) MrStein

Več podobnih tem