Forum » Mobilne tehnologije » Izkušnja z EPL - obtožili so me, da imam neoriginal ekran
Izkušnja z EPL - obtožili so me, da imam neoriginal ekran
whatson ::
Hiter opis: Na Telekomu v garancijskem roku uveljavljam garancijo na iPhonu 7+, saj mi slušalka dela prepotiho. Oni pošljejo pooblaščenemu serviserju, to je EPL (to bi lahko naredil tudi sam). Ta odgovori, da garancije ne priznajo, saj ima telefon neoriginalen ekran in to sporoči Telekomu. Jaz, ki sem bil edini lastnik tega telefona, nikoli nisem menjal ekrana. Moj spomin dela 100%, iPhone telefone uporabljam ob 2007 in nikoli nisem zlomil ekrana. Oni ne verjamejo in pri tem vztrajajo (sklicujejo, da so preverili tudi na nekem Applovem evropskem centru). Pojasnjujejo, da sploh niso stranka v postopku in da naj rešujem vse s Telekomom. Pošljejo predračun za menjavo zaslona za 220 EUR. V vmesnem času "prepiranja" mi poteče garancija, torej Telefona ne morem poslati v Apple servis recimo v Avstriji, kjer imam ok izkušnje in sem prepričan, da bi bili dovolj strokovni, da bi ugotovili, da ni nič narobe z ekranom.
Ima kdo podobne izkušnje?
LP
Ima kdo podobne izkušnje?
LP
- zaklenil: Mavrik ()
whatson ::
Pošlji v avstrijo in vprašaj, če je res neoriginalen ekran.
Je bil moj plan, mi je pa v tem času potekla garancija. Bom vsekakor probal prejeti zapisnik in izjavo EPL-ja (ki je pooblaščen serviser) in s to izjavo pristopit na tuj servis.
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39
RegulusDraco ::
slušalka naj bi ti delala prepotiho ker naj bi bil zaslon neoriginalen? :D:D:D kaki bedarki.
Preden se naprej mučiš preveri z drugimi slušalkami če bo še vedno prepotiho. lahko da so samo slušalke zanič.
Preden se naprej mučiš preveri z drugimi slušalkami če bo še vedno prepotiho. lahko da so samo slušalke zanič.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RegulusDraco ()
D3m ::
Pošlji v avstrijo in vprašaj, če je res neoriginalen ekran.
Je bil moj plan, mi je pa v tem času potekla garancija. Bom vsekakor probal prejeti zapisnik in izjavo EPL-ja (ki je pooblaščen serviser) in s to izjavo pristopit na tuj servis.
Probaj. Da vsaj veš kje je nastala šalabajzerija.
Lahko je v Foxconn tovarni delavec namesto original ekran z Apple kodo dal montiral ekran ki je izmet za drugo znamko (cheap ekran).
|HP EliteBook|R5 6650U|
hojnikb ::
RegulusDraco je izjavil:
slušalka naj bi ti delala prepotiho ker naj bi bil zaslon neoriginalen? :D:D:D kaki bedarki.
Preden se naprej mučiš preveri z drugimi slušalkami če bo še vedno prepotiho. lahko da so samo slušalke zanič.
Hec je, ker apple ne popravlja tvojga telefona, ampak ti da refurbished enoto, tudi če je fuč samo mikrofon/slušalka. Seveda pa tvoj ne sme met razbit ekran al pa neoriginalne dele.
#brezpodpisa
APPluk ::
Pri nas dobiš nov telefon (v tujini na original servisih dobiš obnovljen telefon), zadnjih par let pa tudi veliko stvari popravljajo oz. jih zamenjajo
whatson ::
RegulusDraco je izjavil:
slušalka naj bi ti delala prepotiho ker naj bi bil zaslon neoriginalen? :D:D:D kaki bedarki.
Preden se naprej mučiš preveri z drugimi slušalkami če bo še vedno prepotiho. lahko da so samo slušalke zanič.
Slušalka v telefonu (pri ušesu). Baje da morejo menjat celo enoto ekrana, če hočejo menjat slušalko.
Si že šel osebno na EPL s telefonom in vso dokumentacijo in se mirno kulturno pogovarjal ?
Živim 180km vstran. Sem poslal vljuden, a vseeno oster dopis, dobil odgovor (sicer vljuden, a neuporaben). Vso krivdo so preložili na Telekom, predvsem pa na mene, saj mi očitno ne dela spomin. :)
Zagotovo niso servis vreden Telekomovega zaupanja.
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39
Zgodovina sprememb…
- spremenil: whatson ()
whatson ::
Napiši to v Jabuk.si forum, se mi zdi, da ta je en formuraš iz EPLja
Saj odziv, oz. odgovor EPL-ja že imam. Oni vztrajajo pri svojem. Naslednji korak je seveda kontakt s Telekomom (protest o nezanesljivem serviserju) in tržni inšpektorat z vso dokumentacijo. Če oni vztrajajo pri tem, da gre za neoriginalen display, ki to ni, z namenom, da bi mi prodali menjavo za 220 EUR, je pa to zrelo še za kakšno drugo obravnavo.
Sem pa dobil od precej resnega vira s strani Telekoma Slovenije že opozorilo, da to ni prva taka napaka EPL-ja. Podobno se jim je že dogajalo z baterijami. Uporabnikom, ki si baterij zagotovo niso menjali so trdili, da so imeli neoriginalne baterije.
V vsakem primeru ne zganjam panike (čas, ki sem ga namenil pisanju odgovorov je vreden več, kot plačilo za rešitev problema), me pa absolutno moti odziv EPL-ja. Probajte poklicati na številko EPL-ja in dobiti koga na telefon. Št je: 01 256 13 20. Pritisnete 2 in potem 1. Po skoraj 2 minutah poslušanja bedasto počasnega odzivnika telefon zvoni v prazno. Problem njihovega customer supporta je resnejši, kot kaže. Stranke so tu res v slabi poziciji, slabo luč pa mečejo predvsem na Apple in Telekom, ki res nista nič kriva.
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39
Zgodovina sprememb…
- spremenil: whatson ()
whatson ::
Jaz kontaktiral tudi apple direktno in se pritozil.
Tu še ugotavljam pravi način ... Ima kdo kakšno izkušnjo?
Če bi v osnovi odnesel telefon v Apple store v tujini, bi bil problem že rešen. Zdaj so se mi stvari skomplicirale.
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39
ramiz?! ::
Jaz bi v tem primeru kontaktiral telekom, jim opisal svojo situacijo in poskušal stopit v stik z osebno na malo višjem položaju. Nato bi jim predlagal, da sami pritisnejo na EPL, ker če ne, boš pač moral to opravit po sodni poti, kar pa zate (v primeru, da ekrana nisi menjal) sploh ni problem in je izi win. Mislem da ne bo minili par dni, ko boš iz EPL dobil pobožen mail, da jim prinesi telefon in še avto ti bojo vmes posesali in oprali.
Never regret anything, there's always a reason things happen.
martincek1 ::
Se strinjam z ramiz?!, edino bodi vztrajen, ker tudi pri Telekomu jih je večina šalabajzerjev - izkušnje iz zadnjih par dni.
Dr_M ::
In kaj ma to veze, da so pri telekonu salabajzerji, s failom pri eplu?
A si moral omenit svoje frustracije pac nekam, kjer je slucajno telekom omenjen?
A si moral omenit svoje frustracije pac nekam, kjer je slucajno telekom omenjen?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
shintaro ::
RegulusDraco je izjavil:
slušalka naj bi ti delala prepotiho ker naj bi bil zaslon neoriginalen? :D:D:D kaki bedarki.
protokol kot povsod....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: shintaro ()
next3steps ::
RegulusDraco je izjavil:
slušalka naj bi ti delala prepotiho ker naj bi bil zaslon neoriginalen? :D:D:D kaki bedarki.
Preden se naprej mučiš preveri z drugimi slušalkami če bo še vedno prepotiho. lahko da so samo slušalke zanič.
Saj ti povejo tudi, da v kolikor je ekran bolj popraskan, ne morejo telefona diagnosticirati, ker lahko pri tem zlomijo ekran. EPL ima finte, kot vsaki servis, ki cuza stranke in se za njih de.facto ne rabi truditi.
Napiši to v Jabuk.si forum, se mi zdi, da ta je en formuraš iz EPLja
Saj odziv, oz. odgovor EPL-ja že imam. Oni vztrajajo pri svojem. Naslednji korak je seveda kontakt s Telekomom (protest o nezanesljivem serviserju) in tržni inšpektorat z vso dokumentacijo. Če oni vztrajajo pri tem, da gre za neoriginalen display, ki to ni, z namenom, da bi mi prodali menjavo za 220 EUR, je pa to zrelo še za kakšno drugo obravnavo.
Sem pa dobil od precej resnega vira s strani Telekoma Slovenije že opozorilo, da to ni prva taka napaka EPL-ja. Podobno se jim je že dogajalo z baterijami. Uporabnikom, ki si baterij zagotovo niso menjali so trdili, da so imeli neoriginalne baterije.
V vsakem primeru ne zganjam panike (čas, ki sem ga namenil pisanju odgovorov je vreden več, kot plačilo za rešitev problema), me pa absolutno moti odziv EPL-ja. Probajte poklicati na številko EPL-ja in dobiti koga na telefon. Št je: 01 256 13 20. Pritisnete 2 in potem 1. Po skoraj 2 minutah poslušanja bedasto počasnega odzivnika telefon zvoni v prazno. Problem njihovega customer supporta je resnejši, kot kaže. Stranke so tu res v slabi poziciji, slabo luč pa mečejo predvsem na Apple in Telekom, ki res nista nič kriva.
Pošlji še pod stvarno napako. Pa dopis, da zahtevaš obrazložitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: next3steps ()
meho7 ::
In kaj ma to veze, da so pri telekonu salabajzerji, s failom pri eplu?
A si moral omenit svoje frustracije pac nekam, kjer je slucajno telekom omenjen?
Hiter opis: Na Telekomu v garancijskem roku uveljavljam garancijo na iPhonu 7+, saj mi slušalka dela prepotiho. Oni pošljejo pooblaščenemu serviserju, to je EPL (to bi lahko naredil tudi sam). Ta odgovori, da garancije ne priznajo, saj ima telefon neoriginalen ekran in to sporoči Telekomu.
LP
whatson ::
next3steps je izjavil:
RegulusDraco je izjavil:
slušalka naj bi ti delala prepotiho ker naj bi bil zaslon neoriginalen? :D:D:D kaki bedarki.
Preden se naprej mučiš preveri z drugimi slušalkami če bo še vedno prepotiho. lahko da so samo slušalke zanič.
Saj ti povejo tudi, da v kolikor je ekran bolj popraskan, ne morejo telefona diagnosticirati, ker lahko pri tem zlomijo ekran. EPL ima finte, kot vsaki servis, ki cuza stranke in se za njih de.facto ne rabi truditi.
Napiši to v Jabuk.si forum, se mi zdi, da ta je en formuraš iz EPLja
Saj odziv, oz. odgovor EPL-ja že imam. Oni vztrajajo pri svojem. Naslednji korak je seveda kontakt s Telekomom (protest o nezanesljivem serviserju) in tržni inšpektorat z vso dokumentacijo. Če oni vztrajajo pri tem, da gre za neoriginalen display, ki to ni, z namenom, da bi mi prodali menjavo za 220 EUR, je pa to zrelo še za kakšno drugo obravnavo.
Sem pa dobil od precej resnega vira s strani Telekoma Slovenije že opozorilo, da to ni prva taka napaka EPL-ja. Podobno se jim je že dogajalo z baterijami. Uporabnikom, ki si baterij zagotovo niso menjali so trdili, da so imeli neoriginalne baterije.
V vsakem primeru ne zganjam panike (čas, ki sem ga namenil pisanju odgovorov je vreden več, kot plačilo za rešitev problema), me pa absolutno moti odziv EPL-ja. Probajte poklicati na številko EPL-ja in dobiti koga na telefon. Št je: 01 256 13 20. Pritisnete 2 in potem 1. Po skoraj 2 minutah poslušanja bedasto počasnega odzivnika telefon zvoni v prazno. Problem njihovega customer supporta je resnejši, kot kaže. Stranke so tu res v slabi poziciji, slabo luč pa mečejo predvsem na Apple in Telekom, ki res nista nič kriva.
Pošlji še pod stvarno napako. Pa dopis, da zahtevaš obrazložitev.
Slušalka je mišljen zgornji zvočnik, da se razumemo. :)
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39
Mare2 ::
Nekateri kupijo mobilni telefon preko Bolhe. Sicer dobiš račun ampak človek nikoli ne ve, ali je bil ekran zamenjan z neoriginalnim.
Tale naš OP pa pravi, da ga je kupil originalnega in da je prvi kupec. Torej, kaj je res? Verjetno ne obstoja še en uradni servis, če bi bi bilo lahko.
Bitko z izvedenci pa se verjetno ne splača biti. Na to tudi računajo naši serviserji. Podobno je pri RAM2. Zato tudi toliko mobilcev, ki so prišli v stik z vodo.
Tale naš OP pa pravi, da ga je kupil originalnega in da je prvi kupec. Torej, kaj je res? Verjetno ne obstoja še en uradni servis, če bi bi bilo lahko.
Bitko z izvedenci pa se verjetno ne splača biti. Na to tudi računajo naši serviserji. Podobno je pri RAM2. Zato tudi toliko mobilcev, ki so prišli v stik z vodo.
Floralys ::
Mare2 verjetno misli to, da računajo, na to, da se tebi ne splača zajebavat. In zato se poslužujejo takih fint, med katerimi je pogosta ta s telefonim in vodo.
bbbbbb2015 ::
Pošlji v avstrijo in vprašaj, če je res neoriginalen ekran.
Je bil moj plan, mi je pa v tem času potekla garancija. Bom vsekakor probal prejeti zapisnik in izjavo EPL-ja (ki je pooblaščen serviser) in s to izjavo pristopit na tuj servis.
Zadeve se lotevaš prešvohtno in predvsem se premalo fokusiraš na dejstva.
Za začetek ne rabiš čakati papirjev, lahko greš v Avstrijo ali Epl nazaj če ti lahko še enkrat odprejo telefon.
Kot verjetno že veš, obstajajo ekrani, ki so verjetno narejeni v isti fabriki, oz. za Apple, se pa prodajajo mimo Appla:
Kakšne so razlike, ti serviser lahko zelo jasno pove. Na videu ti pove, da manjkajo serijske in logo od Appla.
Če imaš res tak telefon, se pojavi vprašanje, kako se je to lahko zgodilo?
A se ti spomniš, kako si telefon dobil? Si škatlo odprl sam, je trgovec vzel telefon iz vitrine?
Jaz sem kupil svojčas en telefon takrat pri Mobitelu, ter eno tri pri Simobilu. Morda celo več. Od tega en iPhone za sina.
Vedno mi je šlo na živce, da je bejba na prodaji prekladala telefon, čeprav so vsaj Samsungi imeli varnostno nalepko. iPhone sem hotel v škatli vzeti domov, pa je prodajalec vztrajal, da ga odpre in aktivira takrat. Ampak telefon je zopet bil vzet iz škatle in je pred mano to vzel ven.
Ne spomnim se, če je bilo potrebno prerezati kakšno varnostno nalepko ali ne.
Če se pokaže, da imaš res neoriginalen ekran, kar se da hitro ugotoviti, potem se pojavi vprašanje, kako se je to zgodilo. Ukrepal pa boš zelo zelo težko. Lahko obtožiš Telekom, vendar tudi za Telekom realnega dokaza nimaš.
Vsaj na Simobilu so na račune pisali IMEI ali serijsko od telefona. Če račun še imaš, preveriš, če je serijska oz. IMEI enaka.
Lahko pa se vseeno pritožiš Applu oz. Telekomu. Lahko je bil telefon demonstracijski, pa ga je kdo popraskal, lahko ga je zaposleni polomil. Če se serijske ne ujemajo, so ti ga podtaknili.
Zna biti, da ne boš edini s pritožbo, v tem primeru bo nekdo ukrepal in raziskal, kako se je to lahko zgodilo.
Da pa se prodajajo telefoni in tudi avti, ki imajo dele zamenjane, oz. neoriginalne, to pa se dogaja.
next3steps ::
Pozabljate, da na Kitajski obstaja največji trg reciklaže Iphonov. Dobiš tam rabljen, a na oko nevidno uporabljen zaslon za malo para. Obstaja možnost, da te B-ware nadomestne dele pri nas prodajajo kot popolnoma nove.
Trditi, da EPL to počne je sicer malce preveč zaletavo, a vseeno v pomislek. Naši servisi za mobilnike veljajo za enega izmed največjih zmazkov, kar jih je preprosto zato, ker ni prave konkurence.
EPL ti lahko trdi, karkoli želi, pa ne boš kaj dosti mogel, razen da greš v tujino.
Že to, da recimo trdijo za napako, ki je bila prisotna že ob nakupu, da je nastala šele takrat, ko se je popraskalo steklo, ti pove nekaj. Pa prodaja bučk, da telefona ne morejo odpreti, ker je popraskano steklo tudi. Diagnostika iz istega razloga prav tako ni mogoča, če ne pritiskaš dovolj.
Če bi želel zamenjavo določenega čipa na matični plošči samega telefona na svoje stroške, ti povejo, da je neizvedljivo.
V mojem primeru je bila napaka ob nakupu. Garancija. Telefon brezhiben. Telefon dalje z napako in je šel v predal - vmes se pa poškodovalo steklo. Nadalje se je uporabljal neki drug telefon in je bila Jabka za rezervo, ker je za klice vseeno bil še pogojno uporaben. Ko je ta drugi umrl, ker je pač bil že dotrajan 3 leta preveč, se je šlo nazaj na Jabko iz predala. Spet težave, servis, vrnitev češ, da je za napako krivo opraskano steklo. Še enkrat na servis, tokrat je bilo trebalo menjati zaslon. Na vprašanje, ali bo menjava zaslona odpravila napako je bil odgovor , da ne vejo in bodo diagnostiko opravili šele takrat, ko bodo pokasirali ekran.
Trditi, da EPL to počne je sicer malce preveč zaletavo, a vseeno v pomislek. Naši servisi za mobilnike veljajo za enega izmed največjih zmazkov, kar jih je preprosto zato, ker ni prave konkurence.
EPL ti lahko trdi, karkoli želi, pa ne boš kaj dosti mogel, razen da greš v tujino.
Že to, da recimo trdijo za napako, ki je bila prisotna že ob nakupu, da je nastala šele takrat, ko se je popraskalo steklo, ti pove nekaj. Pa prodaja bučk, da telefona ne morejo odpreti, ker je popraskano steklo tudi. Diagnostika iz istega razloga prav tako ni mogoča, če ne pritiskaš dovolj.
Če bi želel zamenjavo določenega čipa na matični plošči samega telefona na svoje stroške, ti povejo, da je neizvedljivo.
RegulusDraco je izjavil:
slušalka naj bi ti delala prepotiho ker naj bi bil zaslon neoriginalen? :D:D:D kaki bedarki.
Preden se naprej mučiš preveri z drugimi slušalkami če bo še vedno prepotiho. lahko da so samo slušalke zanič.
Hec je, ker apple ne popravlja tvojga telefona, ampak ti da refurbished enoto, tudi če je fuč samo mikrofon/slušalka. Seveda pa tvoj ne sme met razbit ekran al pa neoriginalne dele.
V mojem primeru je bila napaka ob nakupu. Garancija. Telefon brezhiben. Telefon dalje z napako in je šel v predal - vmes se pa poškodovalo steklo. Nadalje se je uporabljal neki drug telefon in je bila Jabka za rezervo, ker je za klice vseeno bil še pogojno uporaben. Ko je ta drugi umrl, ker je pač bil že dotrajan 3 leta preveč, se je šlo nazaj na Jabko iz predala. Spet težave, servis, vrnitev češ, da je za napako krivo opraskano steklo. Še enkrat na servis, tokrat je bilo trebalo menjati zaslon. Na vprašanje, ali bo menjava zaslona odpravila napako je bil odgovor , da ne vejo in bodo diagnostiko opravili šele takrat, ko bodo pokasirali ekran.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: next3steps ()
deadbeef ::
Jaz sem enkrat tja nesel iPhone 6, ker se je sprednja kamera premaknila. Popravilo je bilo garancijsko. Telefon sem dobil nazaj in je imel rahlo skrivljeno ohisje. Seveda sem nesel nazaj na EPL, kjer so trdili, da oni niso odgovorni za to in je prodajalec nesel telefon zadej k serviserju, ker so ga na hitro "zravnali" in prisli nazaj in mi z ravnilom kazali, da telefon nima skrivljenega ohisja. Uglavnm EPL so salabajzarji! Never again! Aja pa poklici na uraden Apple support v UK. Jaz sem takrat poklical na uraden support in povedal svojo izkusnjo z EPL
bbbbbb2015 ::
next3steps je izjavil:
Trditi, da EPL to počne je sicer malce preveč zaletavo, a vseeno v pomislek. Naši servisi za mobilnike veljajo za enega izmed največjih zmazkov, kar jih je preprosto zato, ker ni prave konkurence.
EPL ti lahko trdi, karkoli želi, pa ne boš kaj dosti mogel, razen da greš v tujino.
Da se nekaj razumemo. Skoraj siguren sem, da za politiko EPLa stoji Apple.
Meni je to sicer enkrat razložil serviser za Nokie, svojčas.
V grobem, oni so morali za vsako garancijsko popravilo dobiti odobritev. Brez tega so sicer oni lahko popravljali, samo Nokia ni hotela nič plačati. Dejansko je vsako garancijsko popravilo potem bil riziko servisa.
Dodaten problem je bil, to morda več danes ni tako, da so včasih telefoni šli težje narazen, zaradi korozije, proizvajalec pa jim je priznaval normirane ure za popravilo.
Dejansko dosti ljudi proba na garancijsko popravilo popraviti marsikaj, kar je dejanko posledica padcev, grobega ravnanja in podobno.
Saj HP je za laptope delal enako.
Vsak proizvajalec (z računlniškimi in avtomobilskiki vred) to skuša zreducirati do maksimuma. Jaz sem imel enega prvega Samsunga Galaxy S, imel je težave z GPS anteno, delalo pa ni delalo. Dejansko niso hoteli priznati garancije, pa čeprav je bilo na Internetu eno 3 leta kasneje objavljeno, da so bile težave z GPS pozicioniranjem, nekaj se je dalo popraviti z firmverom, nekaj pa nikoli.
To če bi vse Galaxy S morali nazaj vzeti, ker GPS ni zanesjivo delal, to bi pa tak minus naredili, da bi se bliskalo.
V tvojem konkretnerm primeru greš na EPL, prosiš, da ga razdrejo, ter ti pokažejo razlike. Če je temu res tako, si nekje "fasal" telefon z neoriginalnim ekranom. Kje in kako, razmisli, vsekakor pa niti na Telekomu niso sveti, da ne bi kdo privat podtikal refurbished iPhone.
Max. kar lahko narediš je, da se pritožiš Applu in Telekomu. Ne verjamem, da bosta skočila v luft, lahko pa so imeli sistemski problem, ter je kdo v službeno prodajno linijo vrival škartno robo.
Lahko pa je kdo nov telefon razbil, ter ga dal popraviti, ter so ga prodali kot novega, dejansko pa je bil popravljen. Morda celo na EPL servisu.
next3steps ::
Dejansko je vsako garancijsko popravilo potem bil riziko servisa.
To je razvidno še danes. Škoda edino, ker so glede izven garancijskega popravila zelo švoh. Znajo menjati samo dele v celoti. To zna tudi sosedov Francl, ki ima odprt SP in popravlja tehniko. Račun pravtako izda, garancijo na menjan del pravtako, še cenejši je.
Dodaten problem je bil, to morda več danes ni tako, da so včasih telefoni šli težje narazen, zaradi korozije, proizvajalec pa jim je priznaval normirane ure za popravilo.
Kdor je razdiral kdaj Jabuke ve, da je Jabučke AFAIK do 7 zelo enostavno popravljati. Telefon imaš razstavljen v slabih 10 minutah. Če je v slabem stanju, največ faktor 3. Sploh, ker gre samo za menjave delov v celoti.
FFS, Kitajc zna digitizer in zaslon ločeno popraviti/zamenjati v pol ure do ene ure. Pri nas je to misija nemogoče. Kakšnemu privatniku, ki popravlja tisoč in en izdelek bi še verjel, da mu je to težko narediti, EPLu pač ne. Ampak na žalost si je ravno tisti, ki ne popravlja samo 10 izdelkov upal to popravljati.
whatson ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Pošlji v avstrijo in vprašaj, če je res neoriginalen ekran.
Je bil moj plan, mi je pa v tem času potekla garancija. Bom vsekakor probal prejeti zapisnik in izjavo EPL-ja (ki je pooblaščen serviser) in s to izjavo pristopit na tuj servis.
Zadeve se lotevaš prešvohtno in predvsem se premalo fokusiraš na dejstva.
Za začetek ne rabiš čakati papirjev, lahko greš v Avstrijo ali Epl nazaj če ti lahko še enkrat odprejo telefon.
A se ti spomniš, kako si telefon dobil? Si škatlo odprl sam, je trgovec vzel telefon iz vitrine?
Ne spomnim se, če je bilo potrebno prerezati kakšno varnostno nalepko ali ne.
Če se pokaže, da imaš res neoriginalen ekran, kar se da hitro ugotoviti, potem se pojavi vprašanje, kako se je to zgodilo. Ukrepal pa boš zelo zelo težko. Lahko obtožiš Telekom, vendar tudi za Telekom realnega dokaza nimaš.
Telefon je kupljen na Telekomu, zapakiran, s folijo. Trgovec je zaupanja vreden. Imam račun, vse podatke.
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39
D3m ::
Vse lepo in prav. Oni pa nimajo nadzora ali si menjal ali pa je telefon že imel ne original ekran.
Težka bo.
Težka bo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Pošlji v avstrijo in vprašaj, če je res neoriginalen ekran.
Je bil moj plan, mi je pa v tem času potekla garancija. Bom vsekakor probal prejeti zapisnik in izjavo EPL-ja (ki je pooblaščen serviser) in s to izjavo pristopit na tuj servis.
Zadeve se lotevaš prešvohtno in predvsem se premalo fokusiraš na dejstva.
Za začetek ne rabiš čakati papirjev, lahko greš v Avstrijo ali Epl nazaj če ti lahko še enkrat odprejo telefon.
A se ti spomniš, kako si telefon dobil? Si škatlo odprl sam, je trgovec vzel telefon iz vitrine?
Ne spomnim se, če je bilo potrebno prerezati kakšno varnostno nalepko ali ne.
Če se pokaže, da imaš res neoriginalen ekran, kar se da hitro ugotoviti, potem se pojavi vprašanje, kako se je to zgodilo. Ukrepal pa boš zelo zelo težko. Lahko obtožiš Telekom, vendar tudi za Telekom realnega dokaza nimaš.
Telefon je kupljen na Telekomu, zapakiran, s folijo. Trgovec je zaupanja vreden. Imam račun, vse podatke.
Poglej, Samsung Galaxy S5 mini je imel varnostno nalepko. Vzel sem original škatlo, tako kot je, zalepljeno domov, sam razpakiral.
Pri vse ostalih telefonih je prodajalec vztrajal, da on odpre paket. Za iPhone se ne spomnim, če je bilo kaj potrebno prerezati. Na primer Samsung Galaxy 5 je bejba šla nekam zadaj, po nož in prišla nazaj s prerezano nalepko. Za Nokio mi je to isto naredila.
Za eno drugo Nokio je bila zadnja, pa jo je iz vitrine vzela (vitrina je bila sicer pokrita). Slednje mi sploh ni pasalo. Ona pa je kar lepo poiskala škatlo, ki je bila zraven, telefon prižgala ("dela") in mi demonstracijski model ("malo rabljen") prodala kot nov.
To mi sploh ni pasalo, samo je žena hotela imeti točno tistega in bil je zadnji.
Samo eden telefon od mogoče 7-8 sem kupil tako original v škatli. Vse ostalo pa dejansko nisem imel kontrole, če bi mi kdo recimo, podtaknil rabljeno baterijo. Ali na črno popravljen ekran, ker je nekdo pri manipulaciji telefon popraskal ali poškodoval.
Sin je naročil Xiaomi s Kitajske (prišel nekje iz Evrope, brez carine). Nalepka v nulo nalepljena.
Zato imajo stvari nalepke. Pozabi ti folije. Folijo vzameš dol in jo daš nazaj gor. Ta nalepka pa je običajno taka, da je ne boš nalepil "nazaj gor".
Tudi računalniška oprema ima varnostni trak. Na Lenovotovi je nekaj časa na škatli pisalo: Ne prevzemi, če je varnostni trak poškodovan! V angleščini. Distributer v Sloveniji pa je vedno odprl vse škatle. Enkrat sem besno vprašal, zakaj to delajo. So rekli, da preverijo, če je "vse notri".
V ITju sem 20+ let in sem videl že vse.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
klinker ::
Zato se pa preveri pri prodajalcu ce vsa papirologija stima
Oni pa naceloma odprejo zato, da preverijo ce je vse not kot mora bit. Meni so vedno odprli skatlo, ampak pred mano, ker je treba pri vecini naprav pac tudi garancijski list izpolnit ki je prilozen napravi, pa to ne gre ce zadeve ne odpres.
Oni pa naceloma odprejo zato, da preverijo ce je vse not kot mora bit. Meni so vedno odprli skatlo, ampak pred mano, ker je treba pri vecini naprav pac tudi garancijski list izpolnit ki je prilozen napravi, pa to ne gre ce zadeve ne odpres.
hojnikb ::
škatle odpirajo za to, da noter zmečejo slovenska navodila ali pa nažgejo gor slovenske znake.
#brezpodpisa
klinker ::
Skatla je vedno zapecatena z nalepko in pride ze od dobavitelja/proizvajalca s slo dokumentacijo, itd. Odprejo samo za to, da preverijo vsebino in izpolnejo, ce je kaj za izpolnit.
hojnikb ::
zapecatena z dobaviteljovo nalepko, ne proizvajalcevo :)
Sicer pa nimajo kej odpirat škatel, to so samo izgovori za šušmarjenje
Sicer pa nimajo kej odpirat škatel, to so samo izgovori za šušmarjenje
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
klinker ::
Sej sem zato oboje napisal, ker so na nekaterih tudi od proizvajalca. Kdor je dal nalepko pac odgovarja za vsebino.
In niso nobeni izgovori za susmajenje ampak kot sem gor napisal, prodajalec preveri vsebino, ker je ze kdaj kaj manjkalo in je pol bla stala in pa zato da se izpolne morebitna dokumentacija. Bistvo je da zadevo odpre pred tabo.
In niso nobeni izgovori za susmajenje ampak kot sem gor napisal, prodajalec preveri vsebino, ker je ze kdaj kaj manjkalo in je pol bla stala in pa zato da se izpolne morebitna dokumentacija. Bistvo je da zadevo odpre pred tabo.
ripmork ::
rahlo offtopic, pa vseeno, morda pomaga:
s slušlkami sem imel težave na petici, vzrok težav je bil banalen; v audio jack port včasih zaidejo smetke (koščki tkanine od hlač iz žepa) in če so na ravno pravem mestu, zvoka v slušalkah ni sploh. Zobotrebec rešil težavo zelo hitro :)
pri sedmici bi lahko šlo za zapacan lightning pretvornik, ki ga rabiš za katerekoli žične slušalke. Ob težavah je meni vedno pomagalo dobro suho obrisat lightning vtič (četudi je na videz čist), morda gre tu za podobno težavo.
s slušlkami sem imel težave na petici, vzrok težav je bil banalen; v audio jack port včasih zaidejo smetke (koščki tkanine od hlač iz žepa) in če so na ravno pravem mestu, zvoka v slušalkah ni sploh. Zobotrebec rešil težavo zelo hitro :)
pri sedmici bi lahko šlo za zapacan lightning pretvornik, ki ga rabiš za katerekoli žične slušalke. Ob težavah je meni vedno pomagalo dobro suho obrisat lightning vtič (četudi je na videz čist), morda gre tu za podobno težavo.
m0LN4r ::
Odpirajo zadaj, da ti ne vidis in ti podturijo nekaj, kar ima prioriteto, da leti iz prodajnih polic. Nasi trgovci so mali, en primer sem imel moznost na praksi videt je bil: imas 5 telefonov na zalogi, dva sta zapecatena, ostali trije so bili ze odprti, vrnjeni, imajo neko skrito hibo oz. v servisu zaradi te hibe in vrnjen v prodajo.
Naloga, ki smo jo dobili je bila: "Najprej prodat odprte telefone, tako da stranka tega ne posumi"
Naredi se francoza in reci stranki, da si na hitro odprl telefon in pogledal, ce so vsi papirji notr. Hehe zakaj nebi bli oz. zakaj mora to on na hitro zadaj ali pod mizo preverit ane ?
Sicer po mojem so drugi problem v verigi dobavitelji. Oni pa zajebavajo vse po vrsti. V nemciji teh tezav nimam, ce kaj ne stima s paketom/izdelkom ga takoj vrnem in zahtevam od dobavitelja povsem nov izdelek in vedno deluje. Zgodilo se mi je, da sva s stranko odprla Ipad in je bila na tipki za vklop praska. Stranka je seveda takoj popizdila kako se lahko to zgodi ipd. smo ji dali nov Ipad preverili in je bil o.k.
Popraskan ipad nismo niti vklopili in ga lepo poslali nazaj dobavitelju z oznako "produktionsfehler" in v enem tednu dobili nov zapecaten Ipad. - no v sloveniji bi seveda tak IPAD veselo sel nazaj v prodajo.
Z racunom brez IMEI/Serijske si lahko rit obrises. Servisi so tak susmarski prinas, da glava pece. Jaz sem moral pisat na cesko uradnemu prodajalcu, ker se nas servis ni hotel zmigat in mi popravit telefona, zamenjati ekran. Seveda so mi pri tem posegu uspeli uniciti 2. slot za SIM kartico. Da bi spet bil 2 mesca brez telefona in se drkal znjimi, ker ne morem nicesar dokazat, sem samo unim na cesko lepo napisal svojo zgodbo, upam da jim proizvajalec ni kril nobenih stroskov popravila.
Jaz sem se naucil sledece prinas, preden posljes kaj v garancijo ali popravilo, naredi dobre fotografije izdelka iz vseh kotov, zbiraj vso dokumentacijo, komunikacija naj poteka pisno ali ce se temu izogibajo posnami telefonske pogovore in ce mozno (nevem ce imajo to prinas) izpolni servisni list, kjer se oznaci kaj ne dela, zraven pa napises, da vse ostalo dela brezhibno. Naredi si kopije racuna, servisnega lista, garancijskega lista itd.
Potem pa pride se trik z nepravilno zapakirano in poskodba pri transportu.
Navadil sem se, da naredim sliko paketa kako je varno zapakirano in ni nobenih vidnih poskodb na skatli, pred odpiranjem paketa oz. oddajo tega na posti. Sem imel tudi eno prijetno izkusnjo z eno dostavno sluzbo, ki nam je pri transportu unicila eno ohisje, ki je imelo stekleno stranico.
V glavnem OP dosti srece, drugo ti ne preostane.
Zdaj nekdo bo moral prevzeti odgovornost, servis, telekom, dobavitelj ali nenazadnje prodajalec. Dokazati eno ali drugo bo jebeno, obrni se na zvezo potrosnikov slovenije.
Naloga, ki smo jo dobili je bila: "Najprej prodat odprte telefone, tako da stranka tega ne posumi"
Naredi se francoza in reci stranki, da si na hitro odprl telefon in pogledal, ce so vsi papirji notr. Hehe zakaj nebi bli oz. zakaj mora to on na hitro zadaj ali pod mizo preverit ane ?
Sicer po mojem so drugi problem v verigi dobavitelji. Oni pa zajebavajo vse po vrsti. V nemciji teh tezav nimam, ce kaj ne stima s paketom/izdelkom ga takoj vrnem in zahtevam od dobavitelja povsem nov izdelek in vedno deluje. Zgodilo se mi je, da sva s stranko odprla Ipad in je bila na tipki za vklop praska. Stranka je seveda takoj popizdila kako se lahko to zgodi ipd. smo ji dali nov Ipad preverili in je bil o.k.
Popraskan ipad nismo niti vklopili in ga lepo poslali nazaj dobavitelju z oznako "produktionsfehler" in v enem tednu dobili nov zapecaten Ipad. - no v sloveniji bi seveda tak IPAD veselo sel nazaj v prodajo.
Z racunom brez IMEI/Serijske si lahko rit obrises. Servisi so tak susmarski prinas, da glava pece. Jaz sem moral pisat na cesko uradnemu prodajalcu, ker se nas servis ni hotel zmigat in mi popravit telefona, zamenjati ekran. Seveda so mi pri tem posegu uspeli uniciti 2. slot za SIM kartico. Da bi spet bil 2 mesca brez telefona in se drkal znjimi, ker ne morem nicesar dokazat, sem samo unim na cesko lepo napisal svojo zgodbo, upam da jim proizvajalec ni kril nobenih stroskov popravila.
Jaz sem se naucil sledece prinas, preden posljes kaj v garancijo ali popravilo, naredi dobre fotografije izdelka iz vseh kotov, zbiraj vso dokumentacijo, komunikacija naj poteka pisno ali ce se temu izogibajo posnami telefonske pogovore in ce mozno (nevem ce imajo to prinas) izpolni servisni list, kjer se oznaci kaj ne dela, zraven pa napises, da vse ostalo dela brezhibno. Naredi si kopije racuna, servisnega lista, garancijskega lista itd.
Potem pa pride se trik z nepravilno zapakirano in poskodba pri transportu.
Navadil sem se, da naredim sliko paketa kako je varno zapakirano in ni nobenih vidnih poskodb na skatli, pred odpiranjem paketa oz. oddajo tega na posti. Sem imel tudi eno prijetno izkusnjo z eno dostavno sluzbo, ki nam je pri transportu unicila eno ohisje, ki je imelo stekleno stranico.
V glavnem OP dosti srece, drugo ti ne preostane.
Zdaj nekdo bo moral prevzeti odgovornost, servis, telekom, dobavitelj ali nenazadnje prodajalec. Dokazati eno ali drugo bo jebeno, obrni se na zvezo potrosnikov slovenije.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
shadeX ::
Apple ne dovoli odpiranja škatel dokler kupec ne plača za izdelek. Vsi Applovi produkti morajo do kupca priti hermetično zaprti.
V BigBangu lani ko sem kupil iPad, vprašam če lahko odprem pa je rekel, da Apple tega striktno ne dovoli in majo glede tega stroga navodila.
V BigBangu lani ko sem kupil iPad, vprašam če lahko odprem pa je rekel, da Apple tega striktno ne dovoli in majo glede tega stroga navodila.
m0LN4r ::
Ne dovoli to je jasno, ne bo pa noben sel v slovenistan preverjat ce je to res vedno tako. Menda ti je to kot prodajalcu jasno. Noben problem ni z prakso, ko stranka podpise anex jaz ji pa prinesem od zadaj "preverjen" telefon. Na koncu bo beseda proti besedi in stranka pusi kurac.
Ne dovoli niti Samsung, niti Lenovo, niti Acer, niti Dell, nihce: DO NOT ACCEPT IF SEAL IS BROKEN
ampak kaj ko Janica Novak tega ne razume oz. niti ne ve kako hude so lahko posledice, ker je pa ja tisti prodajalec s srajco in kravato 100% zaupanja vreden clovek.
Ne dovoli niti Samsung, niti Lenovo, niti Acer, niti Dell, nihce: DO NOT ACCEPT IF SEAL IS BROKEN
ampak kaj ko Janica Novak tega ne razume oz. niti ne ve kako hude so lahko posledice, ker je pa ja tisti prodajalec s srajco in kravato 100% zaupanja vreden clovek.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Map ::
Mislim, da sem jaz iPhona odprl sam doma, res pa nisem čisto prepričan.
So mi pa odprli Galaxy S4 pred mano, ker bi naj takrat tudi preverili, da je s telefonom vse okej, enako kot počnejo s televizorji. So odprli pa sivega in belega, da sem lahko primerjal barvi. Tako je lahko tisti za mano razmišljal, če je res telefon tak kot mora bit.
So mi pa odprli Galaxy S4 pred mano, ker bi naj takrat tudi preverili, da je s telefonom vse okej, enako kot počnejo s televizorji. So odprli pa sivega in belega, da sem lahko primerjal barvi. Tako je lahko tisti za mano razmišljal, če je res telefon tak kot mora bit.
next3steps ::
Zato se pa preveri pri prodajalcu ce vsa papirologija stima
Oni pa naceloma odprejo zato, da preverijo ce je vse not kot mora bit. Meni so vedno odprli skatlo, ampak pred mano, ker je treba pri vecini naprav pac tudi garancijski list izpolnit ki je prilozen napravi, pa to ne gre ce zadeve ne odpres.
Prodajalec načeloma ni serviser in nima pojma.
klinker ::
Od kdaj pa serviser preverja kaj se prodaja v trgovini in izpolnjuje papirje?
Sem vedno mislu da oni samo servisirajo okvarjene naprave
Sem vedno mislu da oni samo servisirajo okvarjene naprave
dottor ::
Ko je že debata o nalepkah in PC kištah:
S sosedom sva pred leti šla v BigBang kupit novo kišto (ni hotu po kosih ampak je hotu it iskat v trgovino) in ko smo prišli k njemu zadeva ni prižgala (PCPlus al karkoli že je) in sem klical v BigBang poslovalnico, dobil prodajalca in me je prosu če lahko sam odprem in preverim kaj je narobe in naj pridem do njega po novo nalepko (dejansko jih je imel cel A4).
Kar se tiče telefonov sem jih že 5 vzel na telemachu (prej še tušmobil) vse so odprli in prerezali nalepko pred mano, S7 pa sem ga dobil po pošti ker ga še niso imeli na zalogi.
S sosedom sva pred leti šla v BigBang kupit novo kišto (ni hotu po kosih ampak je hotu it iskat v trgovino) in ko smo prišli k njemu zadeva ni prižgala (PCPlus al karkoli že je) in sem klical v BigBang poslovalnico, dobil prodajalca in me je prosu če lahko sam odprem in preverim kaj je narobe in naj pridem do njega po novo nalepko (dejansko jih je imel cel A4).
Kar se tiče telefonov sem jih že 5 vzel na telemachu (prej še tušmobil) vse so odprli in prerezali nalepko pred mano, S7 pa sem ga dobil po pošti ker ga še niso imeli na zalogi.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
next3steps ::
Prodajalec nima pojma, če je treba, ko je treba in ali je treba garancijski list izpolniti. Vsi bi se šli Hoferjevega sistema, kjer ob napaki samo vrneš izdelek in priložiš račun. V resničnem svetu, pa jim to ne gre najbolj.
dottor ::
Pa tudi kar sem opazu vsaj pri tehnični robi marsi kateri servis čaka tistih 45 dni in ti raje dajo nov izdelek kot da se ukvarjajo s popravili. Se mi je zgodilo že kar nekaj krat, tudi za čisto banalno napako ki bi jo rešli v 10ih minutah.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
klinker ::
next3steps je izjavil:
Prodajalec nima pojma, če je treba, ko je treba in ali je treba garancijski list izpolniti. Vsi bi se šli Hoferjevega sistema, kjer ob napaki samo vrneš izdelek in priložiš račun. V resničnem svetu, pa jim to ne gre najbolj.
Ma nemoj. Ne vem kake prodajalce imate vi tam, da nimajo pojma o svojem poklicu in se v zivljenju nisem vidu serviserja izpolnjevat garancijo in preverjat vsebino embalaze kake naprave.
Serviser je v "delavnici" in ga boli patak za prodajo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zavrnitev garancije zaradi počenega zaslona (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19775 (9160) | slon |
» | Večina proizvajalcev garancijo nepošteno omejuje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 25104 (19795) | St235 |
» | Apple onemogočil nepooblaščena popravila novih računalnikov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 19217 (13491) | c3p0 |
» | Huawei Mate 10 pro ali iPhone X (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 10972 (9123) | shadeX |
» | Apple bojda ob iztrošeni bateriji upočasni iPhone (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 44851 (38983) | MrStein |