Novice » Ostale najave » Tesla lani z dvema milijardama minusa
Utk ::
Če bi bila elektrika boljša, ne bi nihče kupoval ICE "mizerije".
Pa vemo, kakšno je razmerje v prodaji.
Tako razmerje je v proizvodnji, ne tolk prodaji. Je res da je pol folka se napol v jami, ampak tudi tisti bi hitro videli prednosti elektrike, ce bi jo kje videli.
jernejl ::
Očitno situacijo slabo poznam. Pa mi pojasni, kakšno je razmerje v prodaji?
So v preteklih letih morda "naštancali" milijone EV v zaloge in jih sedaj masovno prodajajo?
Ni "pol folka napol v jami", jih je kar kakšnih 99%. Samo ti in nekaj tebi podobnih stoji na piedestalu razsvetljenstva. Vi, ki veste, kaj je za ljudi najbolje bolje od njih samih.
So v preteklih letih morda "naštancali" milijone EV v zaloge in jih sedaj masovno prodajajo?
Ni "pol folka napol v jami", jih je kar kakšnih 99%. Samo ti in nekaj tebi podobnih stoji na piedestalu razsvetljenstva. Vi, ki veste, kaj je za ljudi najbolje bolje od njih samih.
Utk ::
Logika ti ni mocnejsa stran, a? Ce naredijo tolk pa tolk baterij za elektricne avte in tolk avtov, jih ne morejo prodat 10x vec. Lahko pa prodajajo teh nekaj, ki jih naredijo, po tolk vecji ceni, ker jih pac naredijo premalo. Zato so tudi dragi. Ker so lahko, ne ker bi morali bit.
Kolk se jaz menim s folkom, ze prakticno vsak, ki vsaj malo spremlja stvari, razmislja o elektriki, in bi jo rad imel. Ne stejem tistih, ki kupujejo odsluzene nemske dizle iz uvoza. Od njih nima nihce nic.
Kolk se jaz menim s folkom, ze prakticno vsak, ki vsaj malo spremlja stvari, razmislja o elektriki, in bi jo rad imel. Ne stejem tistih, ki kupujejo odsluzene nemske dizle iz uvoza. Od njih nima nihce nic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
bluefish ::
Ne stejem tistih, ki kupujejo odsluzene nemske dizle iz uvoza.Očitno prav tako ne tistih, ki kupujejo nove nemške dizle, ker sicer firme ne bi nizale rasti prodaje leto za letom.
In to celo na krilih rasti prodaje SUV-ov: http://europe.autonews.com/article/2018...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Utk ::
Te stejem. Poznam par ljudi, ki bi menjali ze malo stare audije in bmwje za nove, pa cakajo na kaj pametnega na elektriko. In to so ljudje, ki so res kupili nove avte.
Utk ::
Ja sej, na krilih SUVov, samo dokaz da ljudje hocejo kaj novega, in ce ne bo kaj novega, se komot vozijo tudi s 15 let starimi avti. Kar je pa katastrofa za industrijo. Ko se SUVi izpojejo, bo pa elektrika.
Ker se ne da kupit.
Zakaj jih ne zanima Tesla?
Ker se ne da kupit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jernejl ::
Logika ti ni mocnejsa stran, a? Ce naredijo tolk pa tolk baterij za elektricne avte in tolk avtov, jih ne morejo prodat 10x vec. Lahko pa prodajajo teh nekaj, ki jih naredijo, po tolk vecji ceni, ker jih pac naredijo premalo. Zato so tudi dragi. Ker so lahko, ne ker bi morali bit.
Temu se reče ekonomija.
Ne vem točno, kaj bi rad povedal. Da bi se električni avti bistveno bolje prodajali, če bi jih bilo več in bi bili 90% cenejši?
Res je, ampak realnost je taka, kakršna je. Besedičenje o nekih navideznih scenarijih nima nobenega smisla.
Tudi ICE bi se v primerjavi z EV bolje prodajali, če bi prepolovili cene. Pa če ne bi bilo tako velikih dajatev na gorivo. Pa...
Utk ::
Sej sem takoj napisal kaj hocem povedat. Da ni problem v razmerju prodaje, ampak v razmerju proizvodnje.
jernejl ::
Prodaja je približno enaka proizvodnji, razen če kje nastajajo ali se odprodajajo ogromne zaloge.
Utk ::
Logika ti ni mocnejsa stran, a? Ne nastajajo niti ne odprodajajo se zaloge, ampak nastaja zaloga povprasevanja. Pri tesli je vrsta dolga par 100,000 avtov, pri boltu je taka vrsta, da tricetrt sveta niti ne vzamejo vec v vrsto, leaf je razprodan do leta 2020. To je tudi "zaloga", le da na drugi strani, pri povprasevanju. Zato ne more gledat razmerje prodaje kot pomembno za to kolk ljudi hoce EV. Hoce ga veliko vec ljudi, pa jih niti nocejo vzet v vrsto, niti se jim ne zdi smiselno postavljat v vrsto za avto 2 leti vnaprej. Je zdaj jasno al se zmeraj ne?
In te vrste so pri danasnjih avtih, z njihovimi cenami in dosegi. Kaj bi sele blo, ce bi bli samo malo boljsi in cenejsi.
In te vrste so pri danasnjih avtih, z njihovimi cenami in dosegi. Kaj bi sele blo, ce bi bli samo malo boljsi in cenejsi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
D3m ::
Ce elektrika ne bi bila boljsa, ne bi nihce kupoval te mizerije, niti tesle za 100 jurjev.
Če bi bila elektrika boljša, ne bi nihče kupoval ICE "mizerije".
Pa vemo, kakšno je razmerje v prodaji.
A je res taka razlika med vleko okorne po nafti smrdljive črpalne cevi, odrptju pokrova in par minutnem točenju v primerjavi z vleko električnega kabla, odprtju pokrova in malo daljšem točenju?
Seveda je razlika. Tekoče gorivo se v avto pretoči v minuti in pol.
Testiral sem E-Golf. Taisti, ki ga na veliko reklamirajo... Drek od avta.
NE ZMORE dnevne relacije moje službe, ki je PO-LJ-PO, ne, da bi ga vmes moral priklopiti na štrom.
Tisti, ki se dnevno vozi v ljubljano iz domžal, morda ne bo delil tvojega mnenja.
Sicer pa ne verjamem, da ne zmore prevoziti 100km. Po EPA ima doseg na avtocesti 180km.
Se ti zajebavaš? Iz Domžal do LJ je slabih 9 min vožnje.
PO - LJ -PO je okrog uro in pol vožnje po razgibani AC.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
blackbfm ::
Kolk se jaz menim s folkom, ze prakticno vsak, ki vsaj malo spremlja stvari, razmislja o elektriki, in bi jo rad imel.
Se z ev furas bolje? Ne. Je bolj komot? Ne. Je ceneje? Ne.
Torej zakaj naj bi folk kao rad imel ev?? Avtonomnost? To das loh isto na ICE
pegasus ::
Malo branja, kakšne inovacije zganja Tesla pod streho:
http://www.businessinsider.com/category...
Ne vem kaj (če sploh kaj) počnejo ostali proizvajalci. Eno je gotovo - očitno ne počnejo nič takega, da bi se s tem lahko hvalili in da bi bili njihovi zaposleni o tem javno ponosni. Kar je velik utripajoč rdeč klicaj "sell", če si lastite njihove delnice ;)
http://www.businessinsider.com/category...
Ne vem kaj (če sploh kaj) počnejo ostali proizvajalci. Eno je gotovo - očitno ne počnejo nič takega, da bi se s tem lahko hvalili in da bi bili njihovi zaposleni o tem javno ponosni. Kar je velik utripajoč rdeč klicaj "sell", če si lastite njihove delnice ;)
jernejl ::
Logika ti ni mocnejsa stran, a? Ne nastajajo niti ne odprodajajo se zaloge, ampak nastaja zaloga povprasevanja. Pri tesli je vrsta dolga par 100,000 avtov, pri boltu je taka vrsta, da tricetrt sveta niti ne vzamejo vec v vrsto, leaf je razprodan do leta 2020. To je tudi "zaloga", le da na drugi strani, pri povprasevanju. Zato ne more gledat razmerje prodaje kot pomembno za to kolk ljudi hoce EV. Hoce ga veliko vec ljudi, pa jih niti nocejo vzet v vrsto, niti se jim ne zdi smiselno postavljat v vrsto za avto 2 leti vnaprej. Je zdaj jasno al se zmeraj ne?
Meni je že od starta jasno, samo ti najbolj ne razumeš, kako delujeta ponudba in povpraševanje.
Za novo BMW-jevo (ICE) trojko je tudi vrsta, dolga par 100,000 avtov. Samo da oni ne pobirajo akontacij dve leti vnaprej (s tvojimi besedami: nočejo jih vzeti v vrsto), pa se ti zdi, da vrsta ne obstaja.
Utk ::
Ne, za bmw trojko ni nobene vrste. Vsi, ki jo hočejo kupiti za ta denar, jo lahko kupijo, in jo bojo dobili v doglednem času.
Utk ::
Kaj je z njo? Tudi njo bojo lahko kupili vsi, ki jo bojo hoteli, in jo bojo dobili v dost kratkem času.
Utk ::
Vrsta je, tako kot pri Tesli.
Zaloga povpraševanja
Vsaka izmišljotina še ni resnica.
Ja, bolje, bolj komot in ceneje.
Zal ne
To bomo videli ko/če bojo šli ljudje iz elektrike nazaj na ICE. Zaenkrat je takih prekleto malo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jernejl ::
Vsaka izmišljotina še ni resnica.
Če nečesa nisi sposoben razumeti, še ne pomeni, da ni res.
To bomo videli ko/če bojo šli ljudje iz elektrike nazaj na ICE. Zaenkrat je takih prekleto malo.
Predvsem je zaenkrat prekleto malo takih, ki grejo iz ICE na elektriko.
Torej vemo, kaj je za večino bolje.
dexterboy ::
Sej ne morem verjet, kakšne zganjate...
Ljudje, stopimo ven iz začarenaga kroga in si priznajmo;
- električni je boljši, ker ne onesnažuje okolja skozi vožnjo
- ima probleme z dosegom v primerjavi z dizel/benzin vozili
- mreža polnilnic je v povojih in včasih ne najdeš frej kabla za filat. Tisti frej kabel v drugi občini ne šteje, predaleč.
- imam elektro šolo, warped, vem kaj je omrežje, smo se ga učili. Da bi jutri vsi polnili e avte, omežje počepne
- potrebne bodo investicije v infrastrukturo, tu ni debate
- proda se vse, kar se proizvede, še vedno pa premalo
- odmislimo onesnaževanje okolja pri proizvodnji avta in kasneje proizvodnji elektrike za vožnjo, tudi nafto je treba pripeljati do pumpe in tudi proizvodnja običajnega avta je breme za naravo
- hibridi so super, ampak ljudem je zelo preprosto vsilit napačno videnje (24 kur, napr.)
Zakaj me to spominja na debato med jabolčniki in ostalimi uporabniki, da je iphone ah in oh in sploh. Imam občutek, da zagovorniki e avtov udrihate na polno na ostale udeležence v prometu. Kaj vas tare, proti vam nima nihče nič, če pa kaj poveš, kar je pač res, je pa štala in grom, kakšna krivica se vam godi.
Howgh, pisal sem...
Ljudje, stopimo ven iz začarenaga kroga in si priznajmo;
- električni je boljši, ker ne onesnažuje okolja skozi vožnjo
- ima probleme z dosegom v primerjavi z dizel/benzin vozili
- mreža polnilnic je v povojih in včasih ne najdeš frej kabla za filat. Tisti frej kabel v drugi občini ne šteje, predaleč.
- imam elektro šolo, warped, vem kaj je omrežje, smo se ga učili. Da bi jutri vsi polnili e avte, omežje počepne
- potrebne bodo investicije v infrastrukturo, tu ni debate
- proda se vse, kar se proizvede, še vedno pa premalo
- odmislimo onesnaževanje okolja pri proizvodnji avta in kasneje proizvodnji elektrike za vožnjo, tudi nafto je treba pripeljati do pumpe in tudi proizvodnja običajnega avta je breme za naravo
- hibridi so super, ampak ljudem je zelo preprosto vsilit napačno videnje (24 kur, napr.)
Zakaj me to spominja na debato med jabolčniki in ostalimi uporabniki, da je iphone ah in oh in sploh. Imam občutek, da zagovorniki e avtov udrihate na polno na ostale udeležence v prometu. Kaj vas tare, proti vam nima nihče nič, če pa kaj poveš, kar je pač res, je pa štala in grom, kakšna krivica se vam godi.
Howgh, pisal sem...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
nsa_ag3nt ::
DexterBoy
Drži, če pridobivaš elektriko za ekološki način (hrčki gonijo leseno kolo) ali lesen mlinček na potoku.
Vse ostalo je vprašljivo, sploh baterije so zelo svinjska zadeva.
Zadnji par let se dogaja, da je poraba poleti večja kot pozimi - hlajenje (klime).
Polnjenje baterij zmogljivosti 35 kWh je olala faktor večja obremenitev.
- električni je boljši, ker ne onesnažuje okolja skozi vožnjo
Drži, če pridobivaš elektriko za ekološki način (hrčki gonijo leseno kolo) ali lesen mlinček na potoku.
Vse ostalo je vprašljivo, sploh baterije so zelo svinjska zadeva.
Da bi jutri vsi polnili e avte, omežje počepne
Zadnji par let se dogaja, da je poraba poleti večja kot pozimi - hlajenje (klime).
Polnjenje baterij zmogljivosti 35 kWh je olala faktor večja obremenitev.
PrimozR ::
Chevrolet Bolt @ Wikipedia
A rebadged European variant is sold as the Opel Ampera-e.
Zakaj pa je ni potem v Sloveniji?? o.O
Testiral sem E-Golf. Taisti, ki ga na veliko reklamirajo... Drek od avta.
NE ZMORE dnevne relacije moje službe, ki je PO-LJ-PO, ne, da bi ga vmes moral priklopiti na štrom.
Lahko se peljem v obe smeri brez polnilca, če ne presežem 90 km/h na autostradi, pri čemer me vsi prehitevajo...
Kot sem že nekajkrat napisal POGOJ, ki bo pomenil zamenjavo elektro vozil za obstoječe:
ko bomo imeli baterije z ISTIM VOLUMNOM kot sedanji rezervoarji za gorivo in boš LAHKO prevozil ISTO razdaljo, kot če bi kuril benzin.
Vse ostalo so mokre sanje mnogih ljudi... štromvagen je dobr za po mestu, kjer se furaš na job, šoping, razvažaš otroke in podobno.
Ja, lahko greš iz LJ v KP na morje, ampak tam te mora čakati polnilna postaja.
Namesto, da bi furali hibride LPG/elektrika, gremo z glavo skozi zid. Kar ni problem, če je dovolj živine na paši
Za avtocesto hibrid nima popolnoma nobenega pomena. V mestu zgolj pogojnega. Hibrid je idealen pogon za vse primere, kjer si veliko na (polnem) gasu ter na bremzi - ko divjaš. Na avtocesti nimaš iz kje delat regeneracije energije.
Volumen enak tanku je popolnoma nepomembna metrika, ker ti obenem manj prostora zasedejo tudi drugi sklopi - nimaš izpuha, menjalnik in motorji so bistveno manjši, itd. To je dejansko bonus Tesle, ker so med prvimi začeli z namensko platformo in so celotno arhitekturo zasnovali električnim vozilom primerno. Ostali veliki so do sedaj tlačili elektriko v obstoječe šasije, prilagojene ICE-jem.
Že razširjenost polnilnih postaj bi rešila marsikater problem, ampak to je tipičen primer začaranega kroga - dokler ni električnih avtomobilov, ni polnilnic, dokler ni polnilnic, ne bo razširjenosti električnih avtomobilov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
PrimozR ::
bambam20 ::
Ljudje, stopimo ven iz začarenaga kroga in si priznajmo;
- ima probleme z dosegom v primerjavi z dizel/benzin vozili
- proda se vse, kar se proizvede, še vedno pa premalo
Ima velik problem z dosegom in potrebno je veliko časa, da se napolni. napredek je v primerjavi s preteklostjo a še vedno se je potrebno z EV-jem voziti pod omejitvami, zato niso uporabni za daljša potovanja. Čas. Čas.ČAs.
Pod daljša pomeni že vožnja Ce-Lj in nazaj s hitrostjo 140 km/h.
Če je tako, da se vse proda, zakaj je avto.net pol EV-jev? To je enostavno laž.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Vazelin ::
jaz sem opazil, da v LJ sploh ne potrebujem avta.
za tiste 3 izlete letno si pa lahko rentacar sposodim.
jaz bom razmislil, če bom sploh še kupil kak avto
za tiste 3 izlete letno si pa lahko rentacar sposodim.
jaz bom razmislil, če bom sploh še kupil kak avto
bambam20 ::
jaz sem opazil, da v LJ sploh ne potrebujem avta.
za tiste 3 izlete letno si pa lahko rentacar sposodim.
jaz bom razmislil, če bom sploh še kupil kak avto
Odvisno kje v Ljubljani živiš.Će si recimo zraven Rudnika pri Supernovi in imaš tam tudi službo oz. delaš od doma potem je res nepotrebno.
Rudnik sem omenil, ker mi je iz stališča nekoga, ki ne živi v Ljubljani boljši kot BTC.
Magic1 ::
Spet odvisno od okoliščin. Če imaš družino, boš ziher rabil avto.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
gus5 ::
Da, tudi proračunskega. Do leta 2015 je država v Muskove podvige injicirala skoraj 5 milijard USD.Poglej graf. Tesla raste.
Dokler bodo lahko prodajali svoje delnice in s tem financirali "rast".Drugače je Tesla ogromen porabnik denarja.
Magic1 ::
Vsaka mu čast, da jih je znal potegnit. Ni to tako, da država kar meče denar vanj. Tudi mi v Sloveniji imamo možnost Euro subvencij, ki jih niti priimbližno ne koristimo v polni meri.
Magic
Invictus ::
Da, tudi proračunskega. Do leta 2015 je država v Muskove podvige injicirala skoraj 5 milijard USD.
Glede na budžet NASE, je to drobiž .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
RedDrake ::
Delno povezano s temo.
Danes sem šel iz LJ v Ptuj na karneval. Za hec resetiral števec na gps-u za malo date.
Prevozil 272km, povprečna hitrost 96km/h.
Kjer sem parkiral je elektrika wet dream (tisto polje posuto s peskom premore edino tablo da je parkirišče, drugega ne).
Torej, bi me kak trenutno dobavljiv EV, razen Tesle S/X, spravil tja in nazaj, brez da zabijem pol ure na neki random bencinski postaji ob AC?
Ne bi me. Zato W1 upravičeno razpravlja o mizeriji.
Bo novi Leaf tako pot zmogel? Dvomim.
Bo to zmogla Tesla 3? (Osnovni model verjetno, long range zagotovo, a je cena obeh večja, drugega še posebej).
Dober EV trenutno stane "dobro" denarja.
Fizike se tu zaenkrat ne da goljufati.
Ampak tehnologija baterij napreduje, počasi a ziher.
Tako bo v roku 5 let že bolje, čez 10 let še bolje in čez 15 let bo Janez ugotovil, da BAIC EU600 za 20k EUR popolnoma zadosti vsem njegovim potrebam, tudi ko se dvakrat letno pelje u Lijepo njihovo, da tam pusti svoj $$$.
Btw, nekdo je sanjal o tem, da so kitajski EV-ji mopedi. BS.
Kitajske firme so "partnerji" od velikih "zahodnih" (japonci vključeni) firm, in to za seboj potegne zanimive stvari.
Recimo BAIC EU300 je kitajski EV s 300km dometa, in izgleda sumljivo podoben mercedesu B serije. Povsem drug slučaj je, da je BAIC kitajski partner firme Daimler (ki proizvaja mečke). Še en slučaj je, da njihov sedan EV (ki še nima imena afaik) izgleda povsem enako kot mečka C serije.
Potem se najde EV-je, ki so povsem enaki kot recimo BMW x1 (z enako notranjostjo!), pa eni, ki so enaki kot GM vozila, pa ...
Če so "stari" tu pametni, so s kitajci v dogovoru, da jim dajo na voljo platforme trenutnih ICE, ki jih kitajci lahko vržejo v EV, v zameno pa lahko "stari" uporabljajo isti tech za EV v EU/ZDA fabrkah.
Ampak, kdo ve, kakšni dogovori so zadaj, sploh pa kadar je vpleteno veliko denarja.
Danes sem šel iz LJ v Ptuj na karneval. Za hec resetiral števec na gps-u za malo date.
Prevozil 272km, povprečna hitrost 96km/h.
Kjer sem parkiral je elektrika wet dream (tisto polje posuto s peskom premore edino tablo da je parkirišče, drugega ne).
Torej, bi me kak trenutno dobavljiv EV, razen Tesle S/X, spravil tja in nazaj, brez da zabijem pol ure na neki random bencinski postaji ob AC?
Ne bi me. Zato W1 upravičeno razpravlja o mizeriji.
Bo novi Leaf tako pot zmogel? Dvomim.
Bo to zmogla Tesla 3? (Osnovni model verjetno, long range zagotovo, a je cena obeh večja, drugega še posebej).
Dober EV trenutno stane "dobro" denarja.
Fizike se tu zaenkrat ne da goljufati.
Ampak tehnologija baterij napreduje, počasi a ziher.
Tako bo v roku 5 let že bolje, čez 10 let še bolje in čez 15 let bo Janez ugotovil, da BAIC EU600 za 20k EUR popolnoma zadosti vsem njegovim potrebam, tudi ko se dvakrat letno pelje u Lijepo njihovo, da tam pusti svoj $$$.
Btw, nekdo je sanjal o tem, da so kitajski EV-ji mopedi. BS.
Kitajske firme so "partnerji" od velikih "zahodnih" (japonci vključeni) firm, in to za seboj potegne zanimive stvari.
Recimo BAIC EU300 je kitajski EV s 300km dometa, in izgleda sumljivo podoben mercedesu B serije. Povsem drug slučaj je, da je BAIC kitajski partner firme Daimler (ki proizvaja mečke). Še en slučaj je, da njihov sedan EV (ki še nima imena afaik) izgleda povsem enako kot mečka C serije.
Potem se najde EV-je, ki so povsem enaki kot recimo BMW x1 (z enako notranjostjo!), pa eni, ki so enaki kot GM vozila, pa ...
Če so "stari" tu pametni, so s kitajci v dogovoru, da jim dajo na voljo platforme trenutnih ICE, ki jih kitajci lahko vržejo v EV, v zameno pa lahko "stari" uporabljajo isti tech za EV v EU/ZDA fabrkah.
Ampak, kdo ve, kakšni dogovori so zadaj, sploh pa kadar je vpleteno veliko denarja.
hammock ::
- imam elektro šolo, warped, vem kaj je omrežje, smo se ga učili. Da bi jutri vsi polnili e avte, omežje počepne
Da bi cez noc vsi vklopili toplotne crpalke tudi. Ali pa ce bi vsako gospodinjstvo tocno ob 07:00 vklopilo toaster.
Pa ne bodo, postopno tranzicijo na toplotne crpalke/elektro avte bomo ze shendlali. Ja, kak kabel bo treba na novo polozit in kaksno transformatorsko postajo zgradit, pa na parkiriscih vticnice zmontirat.
Ampak upgrejd omrezja nas caka z avti ali brez avtov. Pomislek okoli omrezja je odvec.
WarpedGone ::
A kdo misli da bencinske pumpe omogočajo scenarij "da jutr vsi tankamo"?
Milijon vozil, 60 litrov tank, 60 milijonov litrov goriva, 42 tisoč litrov na minuto. Imamo daleč premalo rezervoarjev in premalo črpalk. Kar se pokaže ob vsakem izrednem dogodku ko so pumpe polne čakajočih vozil.
V zadnjem vremenskem sranju v ameriki so bili ice avtomobili mrzli, EVji so se fural okrog. Vzpostavit električno omrežje je lažje kot laufat distribucijo tekočih goriv.
Milijon vozil, 60 litrov tank, 60 milijonov litrov goriva, 42 tisoč litrov na minuto. Imamo daleč premalo rezervoarjev in premalo črpalk. Kar se pokaže ob vsakem izrednem dogodku ko so pumpe polne čakajočih vozil.
V zadnjem vremenskem sranju v ameriki so bili ice avtomobili mrzli, EVji so se fural okrog. Vzpostavit električno omrežje je lažje kot laufat distribucijo tekočih goriv.
Zbogom in hvala za vse ribe
D3m ::
WarpedGone je izjavil:
A kdo misli da bencinske pumpe omogočajo scenarij "da jutr vsi tankamo"?
Milijon vozil, 60 litrov tank, 60 milijonov litrov goriva, 42 tisoč litrov na minuto. Imamo daleč premalo rezervoarjev in premalo črpalk. Kar se pokaže ob vsakem izrednem dogodku ko so pumpe polne čakajočih vozil.
V zadnjem vremenskem sranju v ameriki so bili ice avtomobili mrzli, EVji so se fural okrog. Vzpostavit električno omrežje je lažje kot laufat distribucijo tekočih goriv.
Mi nismo amerika.
Sicer bodo pa že dali potrebne aditive v svoj benz, da bo avto kresnil.
|HP EliteBook|R5 6650U|
nevone ::
Mi nismo amerika.
Smo pa Evropa.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
WarpedGone ::
Sicer bodo pa že dali potrebne aditive v svoj benz, da bo avto kresnil
Nope, problem ni bil zmrzovanje bencina ampak nedelovanje bencinskih črpalk. Padla je distribucija goriva, tiste cisterne ki dostavjajo sokeca do končnih črpalk.
Črpalke so ti z veseljem v tank natočile luft... potem seveda, ko so uspel porihtat električno omrežje. Brez elektrije tut bencina ni, ročnih črpalk že velik desetletij ni več nikjer.
Zbogom in hvala za vse ribe
RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
V zadnjem vremenskem sranju v ameriki so bili ice avtomobili mrzli, EVji so se fural okrog. Vzpostavit električno omrežje je lažje kot laufat distribucijo tekočih goriv.
Začuda so ob zadnjem večjem vremenskem sranju v Sloveniji (žled 2014) elektriko pridobivali iz agregatov, nekatere vasi tudi mesec po katastrofi. To nekako ne sovpada s tvojo teorijo. Aja, vem zakaj, zato, ker ne računaš na katastrofe, ki podrejo dobesedno stotine kilometrov daljnovodov, ki jih zelo omejeno število vzdrževalcev ne uspe popraviti v doglednem roku.
Izjemni dogodki niso merilo. Ker drugače lahko rečeš, da če nimaš SUV-a z 24" all-terrain gumami, potem ob močnejšem potresu ne moreš nikamor, ker je uničilo vse ceste. Nonsense.
Pika na i ::
Prazne obljube.
Musk je en velik nategun.
Kdor vplačuje in čaka na avto tako dolgo, je pa res eno veliko teslo.
Musk je en velik nategun.
Kdor vplačuje in čaka na avto tako dolgo, je pa res eno veliko teslo.
Magic1 ::
Musk je vse v enem. Genij, inovator in velik nategun. Samo to mora tudi bit, drugače bi ob prvem failu propadel in ne bi več slišali o njem.
Magic
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
Sicer bodo pa že dali potrebne aditive v svoj benz, da bo avto kresnil
Nope, problem ni bil zmrzovanje bencina ampak nedelovanje bencinskih črpalk. Padla je distribucija goriva, tiste cisterne ki dostavjajo sokeca do končnih črpalk.
Črpalke so ti z veseljem v tank natočile luft... potem seveda, ko so uspel porihtat električno omrežje.
Hvala bogu za ICE avtomobile, ki imajo tam do 1000km zaloge. Lahko čakajo do mesca dni, da se vzpostavi električno omrežje.
Če bi bilo več EV, bi bila precej večja panika.
juroz ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tesla pozitivno presenetila analitike (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 22988 (18778) | bobby |
» | Vlagatelji Tesli še vedno zaupajoOddelek: Novice / Rezultati | 15623 (13659) | Markoff |
» | Tesla dosega cilje, tekoče četrtletje bo pozitivno (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 23962 (19131) | Zheegec |
» | Težave v Tesli: vpoklic vozil, nesreča s smrtnim izdom, znižanje bonitete (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 33742 (27948) | bbf |
» | Tesla z najvišjo izgubo doslej (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 27683 (24765) | LeQuack |