Forum » Na cesti » Iskanje športnega avtomobila
Iskanje športnega avtomobila
N4m31355 ::
Buggy ::
black in red edition mata oba 1.0 ecoboost 140km, kar pa so masine ki majo slab sloves.
to je pa neki novega. A ni bil to motor leta parkrat zapored?
Pa cist tko me zanima zakaj ti je pomembno kako avto od zunaj izgleda?
Men je ravno obratno vsec...zunaj neopazen motor pa poskocen. Si tudi predstavljat ne morem obrnjene situacije :)
hojnikb ::
verjetno spet kaksni mojstri ki ne pozanjo zadev.
ti motorji generalno gledano nebi smel bit problem. folk stiska iz njih 160-170hp brez hujsih predelav.
Rice nation ;)
ti motorji generalno gledano nebi smel bit problem. folk stiska iz njih 160-170hp brez hujsih predelav.
black in red edition mata oba 1.0 ecoboost 140km, kar pa so masine ki majo slab sloves.
to je pa neki novega. A ni bil to motor leta parkrat zapored?
Pa cist tko me zanima zakaj ti je pomembno kako avto od zunaj izgleda?
Men je ravno obratno vsec...zunaj neopazen motor pa poskocen. Si tudi predstavljat ne morem obrnjene situacije :)
Rice nation ;)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
N4m31355 ::
black in red edition mata oba 1.0 ecoboost 140km, kar pa so masine ki majo slab sloves.
to je pa neki novega. A ni bil to motor leta parkrat zapored?
Pa cist tko me zanima zakaj ti je pomembno kako avto od zunaj izgleda?
Men je ravno obratno vsec...zunaj neopazen motor pa poskocen. Si tudi predstavljat ne morem obrnjene situacije :)
je bil ja, vendar ne vem ce ta verzija.
zato ker avto vidim od zunaj. tudi od znotraj bo precej modifiviran. v prihodnosti mogoce tudi kaksna sprememba na motorju. ce imam opcijo, bi rad naredil da mi bo avto ustrezal v cimvec pogledih. torej tudi zunanjost.
Sem tip cloveka ki ima raje visji zacetni vlozek in manjsi sprotni..
edi45 ::
naslov teme in tema ne gresta najbolj skupaj, iskanje športnega avtomobila in potem ford fiesta dizel haha..ST vzami boš dosti bolj cenjen na cesti in boljše se boš vozil, kot z 100 konji ali manj. Boljše da avto gre kot pa da maš plastik fantastik in se ti ljudje norca delajo
facepalm ::
Mogoce v razmislek..
ce bi vzel ST, bi zapravil cca 150eur letno vec za registracijo. Gume so lahko enake kvalitete kot pri 1.0 le z visjim hitrostnim razredom.
Pridobil bi pa boljse podvozje in motor. Torej nebi potreboval homologacije za nove feltne (ce bi jih sploh menjaval), nebi potreboval modificirati motorja v prihodnosti. Ni potrebe po spuscanju vozila, saj je ta ze optimalno pri tleh. 1.0 bi pa moral nizat s takim bodykitom, ker bi tak visok avto izgledal plain wrong.
Torej, ce zagovarjas visji zacetni in manjsi kasnejsi vlozek, je ST the way to go
ce bi vzel ST, bi zapravil cca 150eur letno vec za registracijo. Gume so lahko enake kvalitete kot pri 1.0 le z visjim hitrostnim razredom.
Pridobil bi pa boljse podvozje in motor. Torej nebi potreboval homologacije za nove feltne (ce bi jih sploh menjaval), nebi potreboval modificirati motorja v prihodnosti. Ni potrebe po spuscanju vozila, saj je ta ze optimalno pri tleh. 1.0 bi pa moral nizat s takim bodykitom, ker bi tak visok avto izgledal plain wrong.
Torej, ce zagovarjas visji zacetni in manjsi kasnejsi vlozek, je ST the way to go
N4m31355 ::
Mogoce v razmislek..
ce bi vzel ST, bi zapravil cca 150eur letno vec za registracijo. Gume so lahko enake kvalitete kot pri 1.0 le z visjim hitrostnim razredom.
Pridobil bi pa boljse podvozje in motor. Torej nebi potreboval homologacije za nove feltne (ce bi jih sploh menjaval), nebi potreboval modificirati motorja v prihodnosti. Ni potrebe po spuscanju vozila, saj je ta ze optimalno pri tleh. 1.0 bi pa moral nizat s takim bodykitom, ker bi tak visok avto izgledal plain wrong.
Torej, ce zagovarjas visji zacetni in manjsi kasnejsi vlozek, je ST the way to go
registracija ni problem.. zavarovanje pa konkretno naraste.. glede na to da bo to moj prvi avto, nimam bonusov...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
kaj takega, ali prav ST 180?
ce gledam ST so cene 10+ iz starta, pri cemer mi se zmeraj ne uide menjava sprednjega odbijaca in spojlerja.. je pa res zadeva bolj poskocna :)
se en - za ST je, da je folk z razlogom kupil ST in jo verjetno tudi bolj teral kot navadno..
f0cu5 ::
Še en primer v razmislek: jaz sem s podobnimi potrebami (športen izgled za vsakdanjo vožnjo in 15kkm letno) izbral to: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
Če maš 15k budget, je dosegljiv. Ma športne dodatke od zunaj in znotraj pa pelje se odlično. Če hočeš res izstopajoč videz, mu dodaš kako nalepko, pa maš avto za 7-8let (+5let garancije brez omejitve km, tak da dotani stroški odpadejo). Mam ga že skoraj 1 leto, če te zanima kaj bolj podrobno, vprašaj
Sorry za offtopic, saj vem da si napisal da iščeš stran z predelnimi avti, ampak te predelave so ali drage ali pa zgledajo otročje.
Če maš 15k budget, je dosegljiv. Ma športne dodatke od zunaj in znotraj pa pelje se odlično. Če hočeš res izstopajoč videz, mu dodaš kako nalepko, pa maš avto za 7-8let (+5let garancije brez omejitve km, tak da dotani stroški odpadejo). Mam ga že skoraj 1 leto, če te zanima kaj bolj podrobno, vprašaj
Sorry za offtopic, saj vem da si napisal da iščeš stran z predelnimi avti, ampak te predelave so ali drage ali pa zgledajo otročje.
N4m31355 ::
Še en primer v razmislek: jaz sem s podobnimi potrebami (športen izgled za vsakdanjo vožnjo in 15kkm letno) izbral to: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
Če maš 15k budget, je dosegljiv. Ma športne dodatke od zunaj in znotraj pa pelje se odlično. Če hočeš res izstopajoč videz, mu dodaš kako nalepko, pa maš avto za 7-8let (+5let garancije brez omejitve km, tak da dotani stroški odpadejo). Mam ga že skoraj 1 leto, če te zanima kaj bolj podrobno, vprašaj
Sorry za offtopic, saj vem da si napisal da iščeš stran z predelnimi avti, ampak te predelave so ali drage ali pa zgledajo otročje.
hvala za komentar, vendar je avto izven mojega cenovnega ranga
Bekiiiii ::
plan je biu 4-6k za avto, +1k za body kit, +1k za plasti dip +500 za sedeze.. tko da ce najdem to ze v avtomobilu, sem pripravljen dati nekje do 10kEUR..
Kolega je kupil Fiesto Red Edition *2016. Avto je res lep ni kaj. tudi notranjost fina. Notranjost sportna in tudi od zunaj sportno deluje brez vlozka..
A glede na to ko si napisal da bi kupil Fiesto za 6k in spedenal sam pa vprasanje koliko cenejse bi prisel skozi. Tudi glej da ce jemljes da je z LEd lucmi...
GrimReaper ::
Lahko da je, ampak glede na samo enega pri CSS, jih je to naredilo največ 5 v celi SLO. Glavni razlog je sigurno, da preveč pije (pač nizko nabavno ceno in stroške zavarovanja za samo 74kW smo že izločili), kdor si lahko privošči porabo 10l, bo raje vzel boljši avto.
http://www.css-tuning.com/galerija-vozi...
Sam sem tudi že razmišljal o tem 3 leta nazaj, ampak neke rakete vseeno ne dobiš ven, borih 155-160KM. To je komaj malo več kot stock 1.4T 150, ki ima celih 8,9s do 100, se pravi lahko pričakuješ nekje 8,5s.
Je pa dejstvo da bi se lahko približal Cliu 197, z mojim mi ni uspelo prit pod 8,5s do 100, s tem da je Corsa na zunaj pravo nasprotje, sleeper proti na daleč očitno športnemu avtu. V vsakdanji vožnji bi bil pa sigurno boljši, pač 260 proti 190Nm.
Potem sem raje vzel Astro 1.6T 200 za katero še po pol leta mislim da je best price/performance, še Hyundai i30 N 250KM bi moral bit proti 25k€ in N Performance 275KM proti 30k€, da bi se približala Astri, bosta pa verjetno 30/35k€. In sta itak že resno metanje denarja preč, če ne hodiš na dirkališče, ker za prehitevanja po regionalki se da povsem lepo shajat tudi z 200KM.
http://www.css-tuning.com/galerija-vozi...
Sam sem tudi že razmišljal o tem 3 leta nazaj, ampak neke rakete vseeno ne dobiš ven, borih 155-160KM. To je komaj malo več kot stock 1.4T 150, ki ima celih 8,9s do 100, se pravi lahko pričakuješ nekje 8,5s.
Je pa dejstvo da bi se lahko približal Cliu 197, z mojim mi ni uspelo prit pod 8,5s do 100, s tem da je Corsa na zunaj pravo nasprotje, sleeper proti na daleč očitno športnemu avtu. V vsakdanji vožnji bi bil pa sigurno boljši, pač 260 proti 190Nm.
Potem sem raje vzel Astro 1.6T 200 za katero še po pol leta mislim da je best price/performance, še Hyundai i30 N 250KM bi moral bit proti 25k€ in N Performance 275KM proti 30k€, da bi se približala Astri, bosta pa verjetno 30/35k€. In sta itak že resno metanje denarja preč, če ne hodiš na dirkališče, ker za prehitevanja po regionalki se da povsem lepo shajat tudi z 200KM.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
hojnikb ::
tale motor pac nebo bil 10L, vsaj pri normalni voznji ne. Pa se velik plus ima, ker nima direktnega vbrizga, kar vsi vemo kako fino je cez cas (khm saje khm)
za 12 cukov s tuno vret je pac zelo dober value, ce hoces nov, sporten sleeper. Normalno pa da za tak dnar nebos dobil 6s do 100ke.
Next best thing je pa itk corsa OPC, ki je dobra ze out of the box z 210hp in kamot nese tvojo kravo od astre. In to za manj kesa (od 16.5k naprej).
Ni pa vec to sleeper v pravem pomenu.
za 12 cukov s tuno vret je pac zelo dober value, ce hoces nov, sporten sleeper. Normalno pa da za tak dnar nebos dobil 6s do 100ke.
Next best thing je pa itk corsa OPC, ki je dobra ze out of the box z 210hp in kamot nese tvojo kravo od astre. In to za manj kesa (od 16.5k naprej).
Ni pa vec to sleeper v pravem pomenu.
#brezpodpisa
facepalm ::
GrimReaper je izjavil:
Potem sem raje vzel Astro 1.6T 200 za katero še po pol leta mislim da je best price/performance, še Hyundai i30 N 250KM bi moral bit proti 25k€ in N Performance 275KM proti 30k€, da bi se približala Astri, bosta pa verjetno 30/35k€. In sta itak že resno metanje denarja preč, če ne hodiš na dirkališče, ker za prehitevanja po regionalki se da povsem lepo shajat tudi z 200KM.
Se zavedas, da ne mores primerjat i30n s tvojo astro right?;) Priporocena cena za performance model je 32k eur. S popusti bo verjetno 29k.
Primerja se ga lahko s civicom typeR in meganom RS. Tvoja astra pa je en performance razred nizje in se lahko primerja z meganom gt. Ce bi jaz kupoval 200hp avto, bi verjetno izbral slednjega zaradi podvozja.
GrimReaper ::
Next best thing je pa itk corsa OPC, ki je dobra ze out of the box z 210hp in kamot nese tvojo kravo od astre. In to za manj kesa (od 16.5k naprej).
Če bi bilo to res, glede na tvoj post je Corsa 200kg lažja in ima 2s boljši pospešek do 100, bi vzel Corso, ampak ni:
http://www.zeperfs.com/en/fiche5622-ope...
http://www.zeperfs.com/en/fiche6318-ope...
Corsa rabi do 200km/h 34s, Astra samo 27s. Pa tudi skoraj povsod drugje je hitrejša, skoraj vsi grafi kažejo proti Astri:
http://www.zeperfs.com/en/duel6318-5622...
Krava nikakor ni, v homologaciji mi piše 1350kg. Na Zeperfs, če gledaš EU, ima Corsa 1278kg, Astra pa 1350kg, to je 70kg razlike. Če gledaš heaviest verified je pa razlike 60kg.
Pa glede teh 210HP. Sem imel Mita s 135HP, pa v praksi ni take razlike. Z Mitom sem izmeril 9,5s do 100, z Astro sem do sedaj verjetno najmočneje pospeševal z nekje 8s, povečini verjetno z nekje 10s. Tistih nekaj več mest za prehitevanje na krajših ravninah sem dobil s preskokom iz 105 na 135HP, iz 135 na 200HP pa sigurno ni nobenega mesta več, niti ne bi bilo s 500HP. Tako da sami konji tudi niso tolk pomembni pri vsakodnevni vožnji po regionalki.
Glede porabe, Astra 1.6T pije 10l, to je skoraj misija nemogoče prit na 8-9l, edino če se voziš pri 2000-2500rpm in prestavljaš pri 3000, tako sem prišel do 8l. Drugače pa je dosedanje povprečje 9,6l, zato sem tudi za Corso raje rekel 10 kot pa 9l, ne vem zakaj bi kupoval hiter avto, potem pa se neki omejeval na manj kot je treba. Mito 1.4T 135 mi je brez kakršnegakoli šparanja pil skoraj 11l, Clio 2.0 197 pa 12,5l, Astra bi brez šparanja sigurno 11l (šparam avto in ne bencina, ker prejšnja 2 sta bila stara 7 oz. 9 let in ni bilo škoda terat), tako da taka Corsa s 160HP sigurno pije nekje 10l.
Itak je bilo razlogov za Astro sigurno več kot 5. Drugače pa sem že imel Astro H, ter zatem 2 podobna avta kot je Corsa OPC, Alfo Mito in Clia RS 197, tako da sem dobro vedel minuse takih avtov in pluse avta nižjega srednjega razreda.
In pri vožnji po naših regionalnih cestah veliko bolje izkoristiš prednosti Astre kot pa Corse OPC. Slednji je bolj primeren za dirkališče, sploh z doplačljivim Quaife diferencialom, enako omenjeni i30N.
Tudi po ovinkih sicer nisem opazil takih prednosti mojih prejšnjih dveh avtov, Mita je sicer dobro potegnilo v ovinek, pa je imel samo elektronsko zaporo diferenciala. Pri Cliu je bilo težje opazno. Itak v ovinkih ponavadi naletiš na kak tovornjak ali počasen avto, zato pravim da avto za regionalke ne rabi bit top po ovinkih, ampak je bolj važen navor ter nek soliden pospešek.
Pa tudi Astra ni neka ladja, težko rečem da se negiba kaj več kot prejšnja dva, pa tudi oddaljenost od tal ima samo 13cm, ni to neki džip.
In Astre nisem primerjal z i30N po športnosti ali performansah. Rekel sem samo price/performance. Imajo pa vsi omenjeni v zadnjih postih dober price/performance, gre se samo za to kolk denarja si pripravljen odštet, falit ne moreš z nobenim.
Pa glede teh športnih avtov. Ne gre se samo za nakupno vrednost. Sam sem to dobro videl ko sem šel iz Mita na Clia.
Mito 1.4T in Astra 1.6T sta sigurno v 80% enaka kot najslabši različici. Razlike so malenkostne, malo večji in s tem dražji diski (pa še to je problem šele po 100k km, se pravi pri novem avtu ne igra vloge), ampak ne tolk veliki, da moraš pozimi kupovat 17" gume kot je to pri Cliu RS.
Potem se pa hitro zaključi. Podvozje sigurno ni povsem drugačno kot je to pri Cliu RS in omenjenih Meganih RS in Civicih Type R. Je pa vseeno več kot dovolj dobro, če se voziš samo po javnih cestah.
S Cliom se je začelo že 1 teden po nakupu, pridem do Gantarja glede izpuha, se nasmeje in pravi da mora razdret pol podvozja in da bo to trajalo 2 dni, pri navadnem Cliu pa bi bilo narejeno v eni uri.
Pri Malgaju sem imel potem cel teden avto, da so porihtali podvozje in izpuh. Pa ko sem prodal avto, čeprav je serviser vse vedel kaj in kako bo za popravit na motorju in menjalniku in je kupec mislil avto obdržat, je bil čez 1 teden že pri preprodajalcu.
Take avte se kupi nove (to je rekel že eden, ki je kupil novo Corso D OPC) in se jih ima do 80-100k km oz. do 8-10 let, potem je pa to samo za prodat, če nočeš bankrotirat.
Tako da ne vem zakaj nobenemu ni všeč Astra (sam sem bil junija komaj 2. kupec v SLO), ampak jo imam pol leta in se mi zdi odličen nakup. P308 GT je drugače 25kEUR brez dodatne opreme, Megane GT enako, s tem da je še avtomatik, toliko o tem.
Astra me je prišla 21,5kEUR z opremo za 3kEUR. Se pravi če bi hotel brez opreme, bi dobil BP za 19kEUR, če bi se dobro pogajal, mogoče tudi za 18kEUR.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
GrimReaper ::
Glede podvozja (in kar je še ostalih razlik pri športnem modelu) Corse OPC ne vem točno, bi pa rekel da je prej nekaj takega kot Astra 1.6T napram 1.4T (kakor vem povsem enako) kot pa Clio RS napram navadnem Cliu, tako da to še ni tako napačen nakup. Ampak vseeno, trda mora bit. S Performance packom je pa sigurno, sem že večkrat bral.
Že z Astro je vožnja sedaj pozimi naporna, ko nekaterih lukenj niso in jih verjetno ne bodo zaflikali do spomladi. Jih je pa tolk da se večkrat med vožnjo spozabiš kje moraš upočasnit ali zavit proti sredini, tako da trdo športno podvozje, no go za naše ceste. Sam menim da je najbolje nek kompromis med športnostjo in udobnostjo. Pač nek CX-5, ki ga je sodelavec kupil, tudi ni to, Astra oz. en hatchback nižjega srednjega razreda je pomoje to to za naše regionalne ovinkaste ceste.
Že z Astro je vožnja sedaj pozimi naporna, ko nekaterih lukenj niso in jih verjetno ne bodo zaflikali do spomladi. Jih je pa tolk da se večkrat med vožnjo spozabiš kje moraš upočasnit ali zavit proti sredini, tako da trdo športno podvozje, no go za naše ceste. Sam menim da je najbolje nek kompromis med športnostjo in udobnostjo. Pač nek CX-5, ki ga je sodelavec kupil, tudi ni to, Astra oz. en hatchback nižjega srednjega razreda je pomoje to to za naše regionalne ovinkaste ceste.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
hojnikb ::
zelo bizarni rezultati, da ima tezji avto z manj konji bolse pospeske od 100km naprej
#brezpodpisa
GrimReaper ::
Vem, ne da se mi zdaj še štopat po Youtubu, v glavnem velikih razlik ni, recimo da sta tam-tam.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
hojnikb ::
ima pa astra precej vec navora pr nizjih obratih, kar mogoce pojasne vseskup. pa najbrz daljse prestave.
#brezpodpisa
GrimReaper ::
Se zavedas, da ne mores primerjat i30n s tvojo astro right?;) Priporocena cena za performance model je 32k eur. S popusti bo verjetno 29k.
Zunaj je cenik, sta 28 oz. 33kEUR, preveč za afnanje samo po regionalnih cestah, nimata zastonj N v imenu.
Zelo všečen Fastback T-GDI 140 je pa 20-22kEUR, veliko preveč za svoje konje.
Tako da trenutno poleg Astre še vedno ni avta C razreda, ki bi za 20kEUR ponujal 200 konj. Tako kot sem rekel, best price/performance, dokler ne pride električni avto s 150-200KM za 20kEUR, kar bo pomoje nekje čez 20-50 let.
Še malo rezultatov, kar sem ta vikend uspel poštopat, ker je bilo prvič letos malo lepše vreme, nisem pa pomislil da ob 11-ih do 12-ih zjutraj cesta ne bo povsem suha.
0-100 mi ni neki ratalo, ker na mokri cesti koplje tudi v 2. prestavi, normalno speljevanje z občutkom za mokro cesto, 1. in 2. do 4000 ter 3. do 5000 prinese mal pod 10s. Šel sem do 105, kar naj bi bilo 100 po GPS.
50-100 v 3. pa mal čez 4s. Mito 135 je imel 6s, Clio 197 pa 7s v 3. in 5s v 2. Tako da je meni nekako logični naslednik obeh. Med slednjima dvema je pa že samo iz teh podatkov videt, da bi se težko odločil.
Več ne bom rabil nikol, ker je že to preseravanje. Ampak 150KM sem vozil, pa je bolj žalost, enako 136 dizel, sem hotel prehitet v mal klanca, pa takoj videl da nima dovolj moči.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
facepalm ::
Kaj pa Megane GT, ki se ga dobi od 23k eur dalje?
Vsecen design, 4kolesni volan, konkreten spisek opreme in (zal) avtomatik.
Vsecen design, 4kolesni volan, konkreten spisek opreme in (zal) avtomatik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
bambam20 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Prehitevanje v klanec? Bravo pametnjakovic.
Ti tega ne moreš s s vojih 100 konjskim dizlom, ki je neprimičnina.
tomazic89 ::
OP, kaj si kupil? Malo pozabil na temo, ampak hotem sem reci, da je bolje 1.6T original ST, kot pa predelava neke low power masine. Turbo bencinci kurijo zelo malo in se mi zdi da ni slaba izbira. Glede zavarovanja pa preracunaj sam. Mogoce je za prvi avto res dovolj kaj bolj svohnega, ampak ce ti ze sedaj disi bencin ti bo 120 konjev premalo kmalu... popravek.. takoj =)
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Prehitevanje v klanec? Bravo pametnjakovic.
Ti tega ne moreš s s vojih 100 konjskim dizlom, ki je neprimičnina.
Lahko, samo nocem priletet v skarje. Drugace pa tako opevan slab 100 konjski dizel gre z lahkoto v 60 stopinjski klanec v 2. brzini.
Unknown_001 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Prehitevanje v klanec? Bravo pametnjakovic.
Ti tega ne moreš s s vojih 100 konjskim dizlom, ki je neprimičnina.
Lahko, samo nocem priletet v skarje. Drugace pa tako opevan slab 100 konjski dizel gre z lahkoto v 60 stopinjski klanec v 2. brzini.
To gre tud twingo 0.9 .
60% ka je to kj?
To je 27° naklona.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
On je rekel 60°. Kje imamo sploh tak klanec?
Veliko ljudi ne loči med % in ° ko se pogovarjamo o cestnih označbah.
Za 60° rabiš 4x4 obvezno, pa verjetno tudi vitel, če je daljša klančina. S sprednjim pogonom ne prideš nikamor ker sploh gripa nimaš da bi praskal naprej ker je vse preneseno na zadnja kolesa (mogoče bi šlo z zaletom).
+ če te bočno obrne si garant parkrat na strehi in kolesih izmenično preden se prikotališ dol.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
facepalm ::
Z zaletom bi prijel prednji odbijac:))
To so ze offroad nakloni.
"The Guinness World Record lists Baldwin Street as the steepest street in the world, with a 35% grade (19°) overall and disputed 38% grade (21°) at its steepest section."
Ze ta cesta je konkretno dvignjena:)
To so ze offroad nakloni.
"The Guinness World Record lists Baldwin Street as the steepest street in the world, with a 35% grade (19°) overall and disputed 38% grade (21°) at its steepest section."
Ze ta cesta je konkretno dvignjena:)
IL_DIAVOLO ::
Unknown_001 ::
Z zaletom bi prijel prednji odbijac:))
To so ze offroad nakloni.
"The Guinness World Record lists Baldwin Street as the steepest street in the world, with a 35% grade (19°) overall and disputed 38% grade (21°) at its steepest section."
Ze ta cesta je konkretno dvignjena:)
Če bi bil spodaj narejen prevoj bi mogoče šlo z zaletom ;)
ĐAVOLE 100% pomeni 45° in ne pravi kot. 45° je tudi meja, kjer še obstoja ravnotežje momentov za homogeno kocko (a x a x a) s težiščem v (a/2,a/2,a/2), ko si prek tega naklona se kocka prevrača navzdol :) ker ni možno vzpostaviti statično stabilnega stanja. Logično gledano bi bila tudi taka cesta v praksi izjemno nevarna ->beri samomorilska.
No, pa nisi edini, saj se tudi smučarji radi bahajo da so švigali po 70% strmini ;)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Invictus ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
On je rekel 60°. Kje imamo sploh tak klanec?
Na mojem vikendu 450 nadmorske visine
60° klanec je 173% klanec . Sam toliko v info neznalcem, ki ne vedo kako se naklon klanca računa .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
IL_DIAVOLO ::
Ups ne...ne uporabljamo vsi strica googla za vse kar napisemo.
Pa imate material za cel vecer.
Lp
Pa imate material za cel vecer.
Lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
Unknown_001 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ups ne...ne uporabljamo vsi strica googla za vse kar napisemo.
Pa imate material za cel vecer.
Lp
Če ti je v tolažbo: "Bolje ispasti glup nego iz aviona."
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Invictus ::
Unknown_001 je izjavil:
No, pa nisi edini, saj se tudi smučarji radi bahajo da so švigali po 70% strmini ;)
70% strmina pa res ni nič. Je samo 35°. Ko smučaš po kakih grapah, je to normalno.
Smučišča pa res niso tako strma . Črne se začnejo pri 40% in naprej...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Unknown_001 ::
Smučišča pa res niso tako strma . Črne se začnejo pri 40% in naprej...
Si že nabrusil "kante" na dilah ?
Naslednji teden šibam na Mölltaler
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
GrimReaper ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Prehitevanje v klanec? Bravo pametnjakovic.
S Cliom RS 197 in Mitom 135 (8-9s do 100) je šlo tudi v tale klanec pred vrhom Ljubelja, takoj za prvim 180 ovinkom:
https://tinyurl.com/yb898d7v
https://tinyurl.com/y9h6utfd
Nikakor ni govora o kakšnih škarjah. 100KM avto ne verjamem da je dovolj zmogljiv, ker se je že Clio prve par sekund pošteno matral. Je pa preglednost zelo dobra, tako da probaš lahko z vsakim avtom.
S tema dvema avtoma so se mi odprla nova mesta za prehitevanje, z več moči pomoje ne bi pridobil veliko, ker je že zdaj prej problem vidljivost in širina ceste kot pa moč avta.
Drugače sem govoril o rahlem klancu, 5%. Z 1.6T 200 (enako s Cliom RS 197, samo da 2. do 100km/h oz. 7400rpm, namesto 3.+4. do 4000rpm) se da BP prehitet tudi avtobus, ki vozi 50-60, na 150m ravnini in ni nobenega govora o škarjah, ker ostane še več kot 50m preglednosti. Enkrat sem moral celo počakat avto, ki je šel nasproti, pa še je bilo dovolj fore.
Ko sem imel pa 105KM avto, pa tudi meni ni bilo jasno s kakšno lahkoto gre lahko na istem klancu mimo Golf 3 GTI, pa sem teral 2. do konca.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
IL_DIAVOLO ::
Kaj se da danes sploh dobiti za 20k v rangu sportnih avtov kot so seat supra, ford focus, hyundai i30-n in podobni 2 litrski bencinarji? Ti avti so sicer bolj 30k, zato ne zanima ce je kaj bolj cenovno dostopnega, ni nujno nov model.
Lp
Lp
hojnikb ::
GTI mk7, razliko pa v cipanje..mas za sub 20k stealthy lookin avo z 300hp+
brez problema spravis v jok grimreaperja :)
brez problema spravis v jok grimreaperja :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
koyotee ::
GTI mk7, razliko pa v cipanje..mas za sub 20k stealthy lookin avo z 300hp+
brez problema spravis v jok grimreaperja :)
Zraven si pa nabavi se 200L sod olja.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
bambam20 ::
Unknown_001 je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ups ne...ne uporabljamo vsi strica googla za vse kar napisemo.
Pa imate material za cel vecer.
Lp
Če ti je v tolažbo: "Bolje ispasti glup nego iz aviona."
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Nasveti za nakup avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11554 (7099) | bluefish |
» | Nakup avta do 16000Oddelek: Na cesti | 5137 (3717) | Scaramouche |
» | Avto do 15k eur (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9024 (7084) | Raptor F16 |
» | kateri majhen avtomobil kupiti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15250 (12037) | facepalm |
» | Nakup rabljenega avta do 10.000 EUROddelek: Na cesti | 5563 (4347) | Buggy |