» »

Lastniki avtomobilov pod 4k

Lastniki avtomobilov pod 4k

Temo vidijo: vsi
1
2
»

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

Ni pa enak pri vseh avtih.

Kakšno olje res lahko spustimo, in tisto kar stane do 20-30 evrov, če ni tega preveč. Diski zame več niso potrošni material. Seveda se troši, ampak eni jih bojo zamenjali enkrat, nekateri nikoli, tretji pa vsakih 80,000.

Hm, novo kupim recimo samo bremz ploscice ter zadnje pakne, pa seveda materijal za redni in veliki servis. Bobne(z lezajem),pesto z lezajem, diski, spirale, amortizerji, itn takih malenkosti vzamem na odpad za drobiz, pa se ne spomnim da sem kdaj menjal. Filter za nafto tudi nisem nikoli menjaval kljub kilometrom in cvickom. Ne vem kasne avte to kupujete pa se vam sam kvarijo, avto mora teb sluzit ne obratno :v
Ko kupujes avto mors vedet kaj kupujes in zakaj ga kupujes ter si izbrat neki primernega in seveda ohranjenega.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ne vem kakšne avte ti voziš (no, vem, si napisal), ampak jaz ne pobiram delov za avte po odpadih. Niti za 15 let starega ne. To bi edino, če se ne bi dalo dobit novega.

Sploh pa ne bi pobiral na odpadih diskov in amortizerjev (to itak zamenjam ko se meni zdi, da je treba, prej ko mi na tehničnem reče, da moram, in veliko prej kot bi marsikdo, ki ne ve kako mora it nov avto čez ovinke in luknje).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zobnik ::

Z odpadi imam slabe izkušnje,
Recimo primer: Nov hladilnik, cenejši avtomarkovič 30 evrov.
Odpad je hotel imet 30 evrov z ventilatorjem.

Potem za tuljavo je hotel imet 30 evrov, novo dobil za 34 evrov.

Kolesni ležaj nov 10-20 evrov. Na odpadu je hotel imet za zavorni boben z ležajem spet 30 evrov.

Tak da.

Tud fizične osebe zahtevajo en tolk, nej prej se mal pozanimajo o cenah v trgovini

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

Ni pa enak pri vseh avtih.

Kakšno olje res lahko spustimo, in tisto kar stane do 20-30 evrov, če ni tega preveč. Diski zame več niso potrošni material. Seveda se troši, ampak eni jih bojo zamenjali enkrat, nekateri nikoli, tretji pa vsakih 80,000.


Nima veze, kako pogosto se menja, po dolocenem casu se menja. Moras gledat, kateri deli so potrosni material in kateri deli bi morali zdrzati celo zivljensko dobo avta, ce je vzdrzevan pravilno. In med te dele spadata recimo turbina in sklopka. Ti 2 komponenti se ob pametni voznji ne menja oz. obnavlja, zato se jih ne obravnava kot potrosni material, vsaj jaz ne.

Ne mores pa stet med stroske avta servisov, registracije, gum, tankanja...to je cisto brezpredmetno.

Zgodovina sprememb…

koyotee ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Utk je izjavil:

Ni pa enak pri vseh avtih.

Kakšno olje res lahko spustimo, in tisto kar stane do 20-30 evrov, če ni tega preveč. Diski zame več niso potrošni material. Seveda se troši, ampak eni jih bojo zamenjali enkrat, nekateri nikoli, tretji pa vsakih 80,000.


Nima veze, kako pogosto se menja, po dolocenem casu se menja. Moras gledat, kateri deli so potrosni material in kateri deli bi morali zdrzati celo zivljensko dobo avta, ce je vzdrzevan pravilno. In med te dele spadata recimo turbina in sklopka. Ti 2 komponenti se ob pametni voznji ne menja oz. obnavlja, zato se jih ne obravnava kot potrosni material, vsaj jaz ne.

Ne mores pa stet med stroske avta servisov, registracije, gum, tankanja...to je cisto brezpredmetno.


Če narediš 5k km na leto tega res ni treba menjati.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Utk ::

Moras gledat, kateri deli so potrosni material in kateri deli bi morali zdrzati celo zivljensko dobo avta, ce je vzdrzevan pravilno.

In kateri so to? Amortizerji lahko zdržijo 200,250 jurjev, lahko pa 120 (250 ali pa 120 nekateri tudi nikoli ne prevozijo), in so vseeno "potrošni material". In itak je pri njih to da "zdržijo" zelo relativno, nekdo jih bi zamenjal, drug bi se pa še 5 let vozil z njimi.
Pa recimo auspuh. Pri dizlih itak zdrži še dlje, ampak tudi pri nekaterih bencinarjih 250, pri drugih je pa normalno, da pri 150 menjaš. Tudi je potrošni material.

-valvoline- ::

Redni servisi, veliki servis, kasen izredni servis ko se menja potrosni materijal je splosnia normalna uporaba. Okvara pomeni da avto v trenutku okvare ni v voznem stanju, al pa je vozen vendar pod dolocenimi pogoji ali z nevarnostjo da pride do se hujse okvare. Torej morate locit kaj je servis kaj je okvara.

Zgodovina sprememb…

njyngs ::

Lahko nehate srati po zanimivi temi? Strošek na avtu je vse za kar daš denar. Pika.

Utk ::

Tako je. Na rednem servisu lahko menjaš vse po spisku in ne bo nikoli nobenega izrednega stroška in okvare, avto bo pa vseeno drag.

darkolord ::

Avtor je spraševal za "muhe", ne za stroške.

;-) ::

Imava vec avtomobilov, pod 4k€ sem czel serijo 1 e87 2005
116i dal sem 3k€ ker je bila zanemarjena. Vlozo sem okoli 200eur za kemicno ciscenje in par stvari na podvozju. Sedaj nama sluzi kot drug avto ko pade sneg pa je zabaven.

275.000km
Rekel bi da je pripravljen na se enkrat toliko.

Invictus ::

darkolord je izjavil:

Avtor je spraševal za "muhe", ne za stroške.

Če nočeš "muh", predvsem pomaga redni servis... Čeprav menjaš dele, ki so mogoče še dobri. Ampk meni je bolj važno, da ne ostanem na cesti...

Seveda pa proti rji nič ne moreš...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

njyngs ::

Pri hiši kot 3. avto, kupljen rabljen leta 2011:
2007
Ford Focus
1.6 16V 116KM
cca 140.000km

Takoj po nakupu zaradi utrujenosti materiala menjan prednji desni amortizer. Za LED menjane zadnje luči za tablico. Par menjanih H7 žarnic. Ostalo redni servisi.

Dejansko manj (izrednih) stroškov kot z mojim trenutnim daily driverjem, novejšo nemško limuzino, ki je zaradi problemov z DPF svečko in senzorjem ter z preperelimi kabli za senzor mrtvega kota naredila že za 600eur izrednih stroškov. Je pa res, da je tale na cesti 40-50kkm na leto.

--

Pri hiši kot 4. avto, kupljen rabljen leta 2008:
2001
Renault Clio
1.4 98KM
cca 250.000km

Menjana počena fedra. Popravljen problematičen gumb na klimi. Mogoče še kake problematične svečke za par eur. Drugih stvari se ne spomnim. Gume so 120eur komplet, tankaš, voziš, plačaš zavarovanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

darkolord ::

Če nočeš "muh", predvsem pomaga redni servis... Čeprav menjaš dele, ki so mogoče še dobri.
Ja, ampak preventivno menjaš "potrošne" dele. Ne menjaš kompresorja klime, turbine, črpalk za gorivo, računalnikov ...

B8S88 ::

Toyota Corolla 2005 letnik
Kupil 2010 za 6300 eur
1.6L 81kW
100.000km

V 7. letih 1x menjane zavore, svečke (iridium) in en ABS senzor..
Ga ne dam in ga ne bom dal še vsaj 5 let...Servis naredim sam..Jermena nima, ima ketno, se pravi ena skrb manj..
Pije mi nekaj več kot 7L/100km..zelo zadovoljen..

DOOM_er ::

Clio II 1.2 16V
L.2003
140kkm

Razen manjšega karambola, nič. Zadnje zavore sem porihtal sam, 2 knofa za prižig vseh 4h smernikov in to je to. Kuri 6.9 več ali manj samo mestna vožnja, upam da bo delal še ene 4 5 let.
Robots will steal your job. But that's OK

A110 ::

Golf IV
1998
110 KM
340k km s tem da v prvih 10 letih samo 80k km potem pa od 20 do 35k km na leto
kupljen nov z avtomatsko klimo, elektrilnim pomikom vseh 4 stekel,... v druzini bo ostal dokler bo delal ker masina se vedno tece kot nova. je pa res da je bilo treba menjati ze nekaj elektronike in da se na notranjosti pozna 20 let uporabe. je pa pleh tudi po 20 letih brez pikice rje

Egidij88 ::

Clio, bencin, 60KM, letnik 2000... ga gonim že 10 let pa še kakšnih 5 ga bom. Za par kilometrov na šiht je ok, če prodam itak ne dobim nič zanj. Crkniti nima kaj, saj nič nima. Menjal jermen nekaj let nazaj, par ležajev, komplet zavore nekoč, olje 1x letno...točiš in gas, gume so tudi poceni. Zadnji del izpuha tudi menjal, ker je lonec zgnil... drugače avto ne gnije. 160k kilometrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Egidij88 ()

zobnik ::

Egidij88 je izjavil:

Clio, bencin, 60KM, letnik 2000... ga gonim že 10 let pa še kakšnih 5 ga bom. Za par kilometrov na šiht je ok, če prodam itak ne dobim nič zanj. Crkniti nima kaj, saj nič nima. Menjal jermen nekaj let nazaj, par ležajev, komplet zavore nekoč, olje 1x letno...točiš in gas, gume so tudi poceni. Zadnji del izpuha tudi menjal, ker je lonec zgnil... drugače avto ne gnije. 160k kilometrov.


Moj tud mal ne gnije, oz. nima niti pikce rje. Je pa res da ga mam na plin s porabo 8l pa lahko ga teram kukr hočem.

dottor ::

FIAT
Grande Punto (1.3 mJTD)
2007
90 KM (6 brzin)

Tej modeli imajo bolezen z bosch pumpo.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7612051 (8593) WizzardOfOZ
»

Stroški vzdrževanja avtov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13331079 (15263) kajetan
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9917857 (14647) Klemzz
»

"Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15448455 (24758) krneki0001
»

Vzdržljivost malih avtov

Oddelek: Loža
223860 (3216) c00L3r

Več podobnih tem