» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
323 / 325
»»

nejc_nejc ::

Povprecna hitrost na

autobanu

MaTr1x ::

hruske je izjavil:

Ker avti na izpuste ne pospešijo instantno. Nekdo se iz zadka kamiona premakne na prehitevalni pas s 100kmh, do takrat ko pride vštric s kamionom pride na 120kmh, ko se vrne na desni pas pa ima ravno nekih 130-140kmh.

To si opisal 1.2 60 KM (s tem da takih na AC načeloma sploh ne srečaš, pa še s takim se da, če tempiraš zalet in ne voziš tik za tovornjakom, prehiteti s 120-130) ali pa 1.6 16V 115 KM, če se bojiš iti v višje obrate. Da s turbino z več kot 120 KM voziš tako je izključno samo zaradi nespoštovanja ostalih voznikov oz. da daješ svoje prioritete (šparanje goriva tudi med prehitevanjem) pred prioritete ostalih voznikov (da se prehiti tovornjake s 140).
Jaz opazim nespoštljive voznike na daleč. Tudi se potem prepričam s pogledom v vozilo, ponavadi drži volan z eno roko na vrhu oz. pač karkoli drugega šalabajzarskega kot edino pravilno na 3 in 9. S takim se je brezveze preveč dajati, ker ne bo popustil tako da te bo spustil naprej, če pa slučajno vmes gre na vozni pas, si pa lahko prepričan, da bo spet uletel nazaj, ko spusti enega naprej. Ravno zdaj je bilo tako, jaz v takem primeru samo počakam na voznem, da se vsi spokajo mimo tistega, ki za njih vozi prepočasi. Da bi za brezveze delal dodatni dren na prehitevalnem se pa res trudim da ne. Čeprav če je res veliko prometa od zadaj, jih tudi ne spuščam po 20 naprej, kvečjem 5-8.

Saj zastopim ljudi, težko je voziti po AC s podhranjenim avtom, ki ga obenem še šparaš, ne da bi med potjo užalil par 10 voznikov.

Sem šel prav vprašati ChatGPT in je potrdil mojo hipotezo:
Približno 10–20 % voznikov v Sloveniji dosledno drži volan v položaju 3 in 9.
Okoli 50 % voznikov uporablja različne nepravilne položaje večino časa.
Preostanek prehaja med položaji, vključno z 10 in 2, 12 in 6, ali celo vožnjo z eno roko.

Jaz to potem kar enačim s tem, da zna voziti samo 10-20% voznikov. Tudi s to trditvijo se je ChatGPT strinjal. To potrjuje tudi moje vsakodnevno opažanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MaTr1x ()

matic492 ::

Kakšne komplekse imaš ti, da znanje vožnje enačiš s tem kako držiš volan? A ti če se zapelješ nekam 4 ure stran po avtocesti boš 4 ure držal volan z dvema rokama 3/9? Daj ne nakladaj.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

MaTr1x ::

Še vedno sem, ne vem kje je problem. Če hočeš priti skozi na izi, se pač ne voziš. Pa to so drugače s SLO krajevno tablico, tako da ne morejo iti več kot 50 km.
Drugače se pa pri vožnji sešteva vse, bolj kot ti je mar za vsako stvar, slabše voziš. Zato pa imamo na koncu tudi take, ki se jim ne da niti pogledati v ogledala. Ali pa zadnje čase je "moderno", da greš s polnim plinom čez semafor in tako večkrat nabašeš (pozno) oranžno ali celo rdečo. Pravilno je tako, da se približaš s 50 km/h. da se imaš še možnost ustaviti. Ravno danes mi ravno ko sem bil z avtom že na črti, posveti oranžna. Vidim potem v ogledalu še eno raketo, ki je šel sigurno čez rdečo.

Sicer pa ne, da ni položaj 3 in 9 tudi najbolj udoben za vožnjo. Ena roka na 12, druga si ga pa vmes drka, sigurno ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MaTr1x ()

matic492 ::

Ko se prižge rumena moraš po gasu stisnit, da prideš hitro skozi :))
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

MaTr1x ::

Saj zaradi takih s takim mišljenjem so pred kižišča postavili znake 50, ampak ne pomaga nič.

Držanje ene roke na 12 je drugače bolj za cholo (low rider) voznike, ne pa za slovenske AC pri 150 km/h ali več. Ampak ti vozijo bolj 50 km/h po mestu kjer je to še nekako sprejemljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MaTr1x ()

matic492 ::

Ne vem, jaz sem po Nemčiji držal volan z eno roko, ko sem vozil 200+, kaj to pomeni?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

nejc_nejc ::

MaTr1x
A šalkebel imaš v visini volana in oba komolca pod 45 st?

Utk ::

mirator je izjavil:

https://www.metropolitan.si/promet/soto...

Zadnjič ko so pri nas v koloni šli ljudje iz avtov so se slovenceljni razpenili, da je to možno samo na Balkanu...zdaj pa švab v Italiji kar kamp postavil. Lol.

solatko ::

c23po - Znati voziti pomeni voziti s čim bolj konstantno hitrostjo, če je to 100, pač toliko. Znati voziti pomeni ne ovirati drugih udelelžencev in ogrožati drugih udeležencev, znati voziti pomeni predvidevati,... Znati voziti pomeni, vedno voziti s prilagojeno hitrostjo, torej v skladu s svojimi sposobnostmi, varnostno razdaljo in opazovanjem prometa spredaj, zadaj in ob strani.

En velik hec, ki ga jaz vsakodnevno videvam v MB in je kot nalašč za to temo.
Pustimo to, da na intervencijski ploščadi ni prostor za parkiranje, še bolj smešno ali resno je to, da se minimalno 20%-ov voznikov, ne zna obrnt, če prav je dovolj prostora in na Kardeljevo cesto zapeljejo ritensko. Zakon namreč pravi, da moraš na prednostno cesto zapeljati naprej. Problem je poleg tega še večji, ker so parkirni prostori in že naprej ne vidiš ali je prosto, ne da bi del ceste zaprl, sploh če je na pp kamion ali kombi, tik ob izvozu.
Delo krepa človeka

c23po ::

Solatko, zdravo!
Verjamem, da si v stavku
Znati voziti pomeni, vedno voziti s prilagojeno hitrostjo, torej v skladu s svojimi sposobnostmi, varnostno razdaljo in opazovanjem prometa spredaj, zadaj in ob strani.
znotraj omembe prilagojene hitrosti upošteval tudi maksimalno dovoljeno hitrost. Zato se s teboj popolnoma strinjam.
Kardeljevo v Mariboru ne poznam. Na google maps vidim nekaj parkirišč s paralelnim parkiranjem in nekaj takšnih s poševnim. Ni mi jasno, na kakšno obračanje vozila misliš. Mogoče priložiš link na pravo mesto?
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::

Utk je izjavil:

mirator je izjavil:

https://www.metropolitan.si/promet/soto...

Zadnjič ko so pri nas v koloni šli ljudje iz avtov so se slovenceljni razpenili, da je to možno samo na Balkanu...zdaj pa švab v Italiji kar kamp postavil. Lol.

To je samo dokaz, da slovenceljni imajo popolnoma prav v prepričanju, da so Švabi v vsem superiorni. Treba jih je samo kopirati, pa si zagotovimo ločevanje od Balkana.
Računalniki nimajo spominov.

hruske ::

MaTr1x je izjavil:


Jaz opazim nespoštljive voznike na daleč.


Ne vem kaj tebi pomeni "nespoštljiv voznik", ampak zares nimaš pravice pričakovati od souporabnikov cest, da se obnašajo tako kot je tvoje trenutno prepričanje, da naj bi se. Če se ti zdi voznik sosednjega vozila "nespoštljiv", bi to pomenilo, da te je nekako užalil. Če se vsedeš na šofersko pozicijo, bolje da pustiš užaljenost zunaj vozila.

Človek pač vozi kakor je bil naučen, kakor zna, zmore in je sposoben. Eni vozijo počasneje, ker so že mimo tistih let, ko bi imeli izvrstne reakcije in se tako počutijo bolj varno, drugi ker v avtu ob višji hitrosti postane neprijetno glasno. Eni grejo nad omejitvijo, ker so tako naučeni in izigravajo pravila, drugi pa to delajo, ker so v situaciji, ko morajo nekoga nujno prepeljati v bolnišnico. Ne poznava posamezne situacije, zato ne moreva soditi.

Jaz se sicer zavedam, da je cesta skupno dobro in poskušam prehitevat na polno, ampak če nekdo pred mano prehiteva znatno pod omejitvijo, ob določenih časih ni treba veliko, da se naredi gužva. Na voznem pasu imam pa potovalno hitrost nekje med 100kmh in 120kmh. V praksi se mi je to izkazalo za dobro zmes, ki daje vožnji ravno prav pestrosti in se večino časa ne vozim za kamioni (in vidim dovolj ceste naprej) ter da me prehitijo vsi, ki hočejo it hitreje in ki imajo ponavadi težavo z držanjem varnostne razdalje (romunski kombiji; obrtniški kombiji, ki se vračajo z montaže; bmw/audi; CE-; ...).
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

solatko ::

c23po - Tržnica Tabor, med DH, DM in Spar je intervencijska ploščad, na kateri parkirajo obiskovalci in stanovalci. Iz te ploščadi, kjer je vedno dost prostora za obrnit vozilo, cca 20%-ov voznikov, zapelje na Kardeljevo vzratno. Pa ni to edino srečanje z prednostno cesto v MB kjer doživiš, da ti pot zapre rit avtomobila s stranske ceste.
Delo krepa človeka

energetik ::

Zadnjih 7-10 dni je praktično vsak dan, cel dan zastoj na Primorki od obale proti LJ. A je komu jasno, od kje hudiča vsi prihajajo? Se bo izselila cela Istra? Tablice same IT, HU, CH, DE.

Vsi po vrsti pa vozijo katastrofalno. Italijani nekje med voznim in prehitevalnim, AT stalno na prehitevalnem, vsi pa so počasni kot polži, tam 80-90km/h čeprav je pred njimi 500m lufta. Danes tik pred razcepom Kozarje 2 ustavljena na odstavnem in zagledam 2 froca, ki ščijeta/serjeta ob zaščitni ograji, WTF? Kaj jim dogaja?
vires in numeris

nejc_nejc ::

Za germane, ce to so, je zdravilo voznja za ritjo in to zelooooo blizu.
Hitro spoka dol.

Žal.

Utk ::

To si naj preberejo tisti, ki so najbolj pametni, da samo v Sloveniji noben ne zna vozit.
V resnici je povsod vsega, samo da recimo v Franciji večinoma vozijo Francozi, na Poljskem Poljaki, itd, in ko si tam, se prilagodiš, čeprav vozijo čudno, nekako napol funkcionira, ker so prilagojeni. Poleti pri nas in na Hrvaškem se pa vse to zmeša v popoln kaos, vsak po svoje in en večji kreten kot drug.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

delavec44 ::

energetik je izjavil:

Zadnjih 7-10 dni je praktično vsak dan, cel dan zastoj na Primorki od obale proti LJ. A je komu jasno, od kje hudiča vsi prihajajo? Se bo izselila cela Istra? Tablice same IT, HU, CH, DE.

Vsi po vrsti pa vozijo katastrofalno. Italijani nekje med voznim in prehitevalnim, AT stalno na prehitevalnem, vsi pa so počasni kot polži, tam 80-90km/h čeprav je pred njimi 500m lufta. Danes tik pred razcepom Kozarje 2 ustavljena na odstavnem in zagledam 2 froca, ki ščijeta/serjeta ob zaščitni ograji, WTF? Kaj jim dogaja?


Pozabil si še dnevne prometne nesreče, ker ne znajo vozit. Fantomski zastoji so pa itak že stalnica ob taki količini prometa. Med tednom zjutraj sem srečen, če sem v 2h iz Kp v Lj.

hruske ::

energetik je izjavil:


Vsi po vrsti pa vozijo katastrofalno. Italijani nekje med voznim in prehitevalnim, AT stalno na prehitevalnem, vsi pa so počasni kot polži, tam 80-90km/h čeprav je pred njimi 500m lufta.


Čak mal, ne vem če se mi vozimo po istih avtocestah?! 80-90km/h za primorko sploh ni počasi, ne glede na pas!
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

MrStein ::

Bil čez magično mejo (Avstrija) spet.
Delo na AC, dva vozna pasa v obe smeri, omejitev 80 km/h

Malo pozneje v realnosti (slovenski), delo na AC, en voznim pas v vsako smer, omejitev 60 km/h

PS: v AUT je bila tudi omejitev 60, a le na delu poti, za samo en pas, drugi pas je imel ves čas 80 km/h
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

c23po ::

Vsi, (skupaj z načrtovalci cestnih del, ki morajo narediti tudi projekt prometne ureditve med deli) vemo, da so slovenske ceste nekoliko slabše in bolj nevarne od tistih čez magično mejo. Zato so ti v Sloveniji ukradli 3 minute na kilometer tvojega predragocenega časa. Da so zaposleni na cestnih delih delali v nekoliko mirnejšem in varnejšem okolju itak nobenega ne briga. Kdo jim je kriv, da so izbrali ta poklic! Delajo naj takrat, ko tebe ni na cesti.
Računalniki nimajo spominov.

c3p0 ::

Utk je izjavil:

To si naj preberejo tisti, ki so najbolj pametni, da samo v Sloveniji noben ne zna vozit.
V resnici je povsod vsega, samo da recimo v Franciji večinoma vozijo Francozi, na Poljskem Poljaki, itd, in ko si tam, se prilagodiš, čeprav vozijo čudno, nekako napol funkcionira, ker so prilagojeni. Poleti pri nas in na Hrvaškem se pa vse to zmeša v popoln kaos, vsak po svoje in en večji kreten kot drug.


...v Italiji pa vozijo Italijani. V Neaplju sem v 5 minutah moral storiti toliko prekrškov, kot jih pri nas nisem v življenju. Drugače bi me kateri potegnil, ali pa bi obstal na mestu. Na HR ne doživim večjih ekscesov, pa precej vozim tam. Najbolj izstopa kak Avstrijec, ki na kaki ravnini vozi po omejitvi 50 in ga ostali prehitevajo levo in desno.

c23po ::

energetik je izjavil:

...Danes tik pred razcepom Kozarje 2 ustavljena na odstavnem in zagledam 2 froca, ki ščijeta/serjeta ob zaščitni ograji, WTF? Kaj jim dogaja?

WTF? Kaj tebi ni jasno, kaj jim dogaja? Imaš otroke? Se jim ni nikoli zgodilo nepredvideno? Je vedno ona za to poskrbela? Pošteno povej, kaj bi izbral: ustaviti na odstavnem zato, da mulc naredi v travi ali crkovati še eno uro v zasmrajenem avtomobilu in ga nato peljati na kemično čiščenje?
Razen tega, če smo malo črkobralski: "Na odstavnem pasu ali odstavni niši je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitev v sili in ustavitev zaradi nudenja potrebne pomoči." A ni to ustavitev v sili?

Pod črto: ne podpiram jih pa razumem. Ne razumem tvojega WTF.

Dodatek:
/S Sedaj, ko je kranjski Matrix nehal prehitevati po odstavnem to sploh ni več varnostno problem. /s
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

c3p0 ::

No, ja, saj iz AC se da izvozit večinoma na par km, ali pa je vsaj kako postajališče. Ustavljanje na odstavnem je smrtno nevarno.

Vedno več pa vidim odraslih, ki se ustavijo da grejo "scat", pa rikverc zaradi zgrešenega izvoza, ipd. budalaštine.

MrStein ::

c23po je izjavil:

Vsi, (skupaj z načrtovalci cestnih del, ki morajo narediti tudi projekt prometne ureditve med deli) vemo, da so slovenske ceste nekoliko slabše in bolj nevarne od tistih čez magično mejo. Zato so ti v Sloveniji ukradli 3 minute na kilometer tvojega predragocenega časa. Da so zaposleni na cestnih delih delali v nekoliko mirnejšem in varnejšem okolju itak nobenega ne briga. Kdo jim je kriv, da so izbrali ta poklic! Delajo naj takrat, ko tebe ni na cesti.

Zgrešil poanto, ha?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

c23po ::

c3p0, Matrix je nehal, zakaj je torej ustavljanje na __odstavnem__ pasu smrtno nevarno?
MrStein: poanta je? Prosim, ne napisat, da sem nezadostno inteligenten. Preprosto jo razkrij.
Računalniki nimajo spominov.

c3p0 ::

Visoke hitrosti in stoječe vozilo nedaleč stran. Pozornost voznikov pogosto nizka. Se spomnim par nesreč, najbolj tiste, ko je delavca AMZS (mislim da) nagazil nek nepozoren tovornjakar, da je nato gledal svojo nogo kako leži zraven njega.

Če ni druge, torej ti je crknil avto, si nadaneš jopič in čimprej letiš s trikotnikom vsaj 200m nazaj (na drugi strani ograje) in ga postaviš takoj ob črti. Čakaš na drugi strani ograje. Vse ostalo je nesprejemljivo.

Ne pa, da mirno ščiješ, v avtu pa sedijo žena in otroci.

https://www.24ur.com/novice/slovenija/u...

energetik ::

c23po je izjavil:

energetik je izjavil:

...Danes tik pred razcepom Kozarje 2 ustavljena na odstavnem in zagledam 2 froca, ki ščijeta/serjeta ob zaščitni ograji, WTF? Kaj jim dogaja?

WTF? Kaj tebi ni jasno, kaj jim dogaja? Imaš otroke? Se jim ni nikoli zgodilo nepredvideno? Je vedno ona za to poskrbela? Pošteno povej, kaj bi izbral: ustaviti na odstavnem zato, da mulc naredi v travi ali crkovati še eno uro v zasmrajenem avtomobilu in ga nato peljati na kemično čiščenje?
Razen tega, če smo malo črkobralski: "Na odstavnem pasu ali odstavni niši je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitev v sili in ustavitev zaradi nudenja potrebne pomoči." A ni to ustavitev v sili?

Pod črto: ne podpiram jih pa razumem. Ne razumem tvojega WTF.
Ne, scanje ni za ustavitev v sili. Sploh glede na to, da je počivališče Barje dobesedno 1 minuto stran.
Če že, bi morali vsi poskakati iz avta čez zaščitno ograjo in postaviti trikotnik. Niti v sanjah ne bi šel ustavljat na odstavnem zaradi naravnih potreb, tudi glede na to, kako šleparji redno gazijo po odstavnih pasovih.
vires in numeris

bm1973 ::

c3p0 je izjavil:

No, ja, saj iz AC se da izvozit večinoma na par km, ali pa je vsaj kako postajališče. Ustavljanje na odstavnem je smrtno nevarno.

Vedno več pa vidim odraslih, ki se ustavijo da grejo "scat", pa rikverc zaradi zgrešenega izvoza, ipd. budalaštine.

Debilizem.

Ustavljanje na odstavnem pasu je nekaj normalnega, saj je temu namenjen. Tam se ne vozi...

Saj veš:

- prehitevalni pas - za prehitevanje
- vozni pas - normalna vožnja
- odstavni pas - za ustavljanje

Zakaj bi bilo ustavljanje na odstavnem pasu smrtno nevarno, je jasno samo nekaterim na Slo-Tech...

energetik ::

Utk je izjavil:

To si naj preberejo tisti, ki so najbolj pametni, da samo v Sloveniji noben ne zna vozit.
V resnici je povsod vsega, samo da recimo v Franciji večinoma vozijo Francozi, na Poljskem Poljaki, itd, in ko si tam, se prilagodiš, čeprav vozijo čudno, nekako napol funkcionira, ker so prilagojeni. Poleti pri nas in na Hrvaškem se pa vse to zmeša v popoln kaos, vsak po svoje in en večji kreten kot drug.

Še vedno pa me zanima, od kje vsi ti prihajajo, kje je ta silni bazen tujcev, da Primorko vsak dan zabašejo samo v eno smer. Če bi bila samo Istra, bi bila zdaj že prazna.
vires in numeris

Legon ::

bm1973 je izjavil:

c3p0 je izjavil:

No, ja, saj iz AC se da izvozit večinoma na par km, ali pa je vsaj kako postajališče. Ustavljanje na odstavnem je smrtno nevarno.

Vedno več pa vidim odraslih, ki se ustavijo da grejo "scat", pa rikverc zaradi zgrešenega izvoza, ipd. budalaštine.

Debilizem.

Ustavljanje na odstavnem pasu je nekaj normalnega, saj je temu namenjen. Tam se ne vozi...

Saj veš:

- prehitevalni pas - za prehitevanje
- vozni pas - normalna vožnja
- odstavni pas - za ustavljanje

Zakaj bi bilo ustavljanje na odstavnem pasu smrtno nevarno, je jasno samo nekaterim na Slo-Tech...

Za take bedake potem poskrbu darwin.

Ja, ustavljanje na odstavnem pasu je smrtni nevarno. Zato je taksno pocetje prepovedano, razen pod jasno dolocenimi pogoji, ki vkljucujejo jopice, potnike za ograjo in varnostni trikotnik. To je nekaj kar naredis ko res nimas druge opcije, ne pa zato ker ne mores pocakat do wcja cez 1km.

Samo totalen bedak verjame, da je varno stat 1-2m od vozil, ki se gibljejo 100km/h in vec.

https://www.zurnal24.si/svet/slovenec-z...

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

https://www.dnevnik.si/novice/kronika/k...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

matic492 ::

MrStein je izjavil:

Bil čez magično mejo (Avstrija) spet.
Delo na AC, dva vozna pasa v obe smeri, omejitev 80 km/h

Malo pozneje v realnosti (slovenski), delo na AC, en voznim pas v vsako smer, omejitev 60 km/h

PS: v AUT je bila tudi omejitev 60, a le na delu poti, za samo en pas, drugi pas je imel ves čas 80 km/h



Sem bil v Nemčiji pred 2 tedni, začetek gradbišča tabla, dolžina gradbišča: 76 kilometrov.

Sicer dvopasovno, ampak kolone in hitrost pada do 30-40 km/h. To je tolko za tiste, ki pravijo da samo v Sloveniji delajo poleti in da imamo velika gradbišča :)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

free_rider ::

energetik je izjavil:

Utk je izjavil:

To si naj preberejo tisti, ki so najbolj pametni, da samo v Sloveniji noben ne zna vozit.
V resnici je povsod vsega, samo da recimo v Franciji večinoma vozijo Francozi, na Poljskem Poljaki, itd, in ko si tam, se prilagodiš, čeprav vozijo čudno, nekako napol funkcionira, ker so prilagojeni. Poleti pri nas in na Hrvaškem se pa vse to zmeša v popoln kaos, vsak po svoje in en večji kreten kot drug.

Še vedno pa me zanima, od kje vsi ti prihajajo, kje je ta silni bazen tujcev, da Primorko vsak dan zabašejo samo v eno smer. Če bi bila samo Istra, bi bila zdaj že prazna.


Da se sklepati, da je ob petkih iz obale proti LJ avtocesta vedno zabasana v eno smer.
Veliko turističnih izmen je namreč na petek in vsak Evropejec, ki ima še pol dneva vožnje, bo šel že zjutraj iz Hrvaške nazaj.
V nasprotno smer se bolj razporedi po celem dnevu, Slovenci vikendaši grejo šele popoldne po šihtu dol.
Potem so pa še tovorne odpreme, ki so ob petkih povečane in rezultat je tu.
Saj zastoji nastanejo v glavnem zato, ker je vozni pas zaseden s šleparji in kakšnimi čudaki, ki vozijo 90. Vsi ostali se potem gnetejo po prehitevalnem, en pas pa ne prenese toliko pretoka.
Imagine there's no religion :)

energetik ::

Niti ne, stalo je cel vikend, ko ni šleparjev. Bili so sami tujci, avtodomarji itd.
Tudi danes zjutraj, praktično nobenega šleparja, ampak ogromno čudakov, ki vozijo 60km/h po voznem, a pred njimi 500m lufta. Kaj jim gre po glavi, da vozijo 60 po AC, mi ni jasno.
vires in numeris

c23po ::

energetik je izjavil:

...Še vedno pa me zanima, od kje vsi ti prihajajo, kje je ta silni bazen tujcev, da Primorko vsak dan zabašejo samo v eno smer. Če bi bila samo Istra, bi bila zdaj že prazna.

Samo Poreč je v juliju letos gostil 125.000 gostov. To je, čez palec, 100.000 vozil v obe smeri. Lahko bi šli računati koliko časa je potrebno, da se tedenska izmena urejeno zamenja, vendar: Ljudi je ogromno, vozil je ogromno/2,5. Vsi se obnašajo racionalno in ne prihajajo iz morja ali kanalizacije. Tja so prišli po isti cesti, po kateri odhajajo in toliko jih pač je.
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::

free_rider je izjavil:

... Saj zastoji nastanejo v glavnem zato, ker je vozni pas zaseden s šleparji in kakšnimi čudaki, ki vozijo 90. Vsi ostali se potem gnetejo po prehitevalnem, en pas pa ne prenese toliko pretoka.

Kdo je potem tukaj čudak? Tisti, ki vozi počasi, ali tisti, ki neproduktivno rinejo na prehitevalnega?
No, dejstvo je, da je tistih prvih malo. Ravno tako tudi tisti drugi niso bedaki. Le več kot pol milijona ljudi mesečno želi po isti cesti gor in dol. Pri tem se nekaterim blazno mudi, drugi pa na dopustu, eni ne morejo ... Eni pa o tem sploh ne mislijo. Se pač sprijaznijo z gužvo, "že gor od Düsseldorfa".
Računalniki nimajo spominov.

GupeM ::

c23po je izjavil:

WTF? Kaj tebi ni jasno, kaj jim dogaja? Imaš otroke? Se jim ni nikoli zgodilo nepredvideno? Je vedno ona za to poskrbela? Pošteno povej, kaj bi izbral: ustaviti na odstavnem zato, da mulc naredi v travi ali crkovati še eno uro v zasmrajenem avtomobilu in ga nato peljati na kemično čiščenje?
Razen tega, če smo malo črkobralski: "Na odstavnem pasu ali odstavni niši je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitev v sili in ustavitev zaradi nudenja potrebne pomoči." A ni to ustavitev v sili?

WTF? Kaj TEBI ni jasno?
1. To NI ustavitev v sili.
2. Če ti otrok ne more zdržat 10 minut po tem, ko ga prime scat, se mu namesti plenico.
3. Preden greš na pot in tudi med potjo, se otrok naj ne naliva s tekočino, po možnosti na eks. Če pije počasi in zmerno, ga tudi scat ne bo prijelo tako na hitro in tudi ko ga prime, bo brez problema zdržal do počivališča. Če (še) ne more, potem za to obstajajo zgoraj omenjene plenice.
4. Imam 3 otroke. Dva od teh treh sta (ne letos in ne oba na isto leto) opustila plenice ravno v času dopustov oz pred njimi. Ko smo šli na dopust oz z dopusta, sva jima dala plenice, ker je vožnja pač relativno dolga in sva se hotela izognit ravno takšnim situacijam.
5. Najmlajša še ni stara 3 leta, pa brez problema zdrži 2-3 ure vožnje, ne da bi morala lulat. Če imajo tvoji otroci težave s tem, pač po eni uri ustaviš na počivališču, pa naj grejo scat. Tudi, če jih v avtu ne tišči, jih ponavadi prime, ko izstopijo iz avta in gravitacija naredi svoje. Ali pa jim pač namestiš plenice.

socialec ::

Ustavlja se sicer na počivališčih, črpalkah, servisni niši, izjemoma na servisnem pasu. Odstavni pas pač ne - če pa že res potrebno, ker motor ven pade ali kaj, pa malenkost PRED, da se lahko drugi odstavljajo brez težav. Tole sicer ni več tako enoznačno, če se celo vsa presvetla super ministrica, ki potrebuje samo čas, ne pa tudi denarja za nefrekventne železniške postaje, opravičuje za nepredvidene zastoje. Nepredvidene iz stališča dolgoletne stroke, če ne že direktno iz njene strani, jasno, da se potem predvolivno inu manipulativno opravičuje za pridobitev simpatij, ker jih prav veliko verjetno ni ostalo več, četudi neizvoljena padla in potegnjena iz naftalina.

mirator ::

bm1973 je izjavil:

Zakaj bi bilo ustavljanje na odstavnem pasu smrtno nevarno, je jasno samo nekaterim na Slo-Tech...
Zato, ker ga nekateri uporabljajo za desno prehitevanje (med drugimi tudi nekateri forumaši) ali pa tovornjakarji zaverovani v gledanje v TV ali mobitel.

Likalnik ::

GupeM je izjavil:

c23po je izjavil:

WTF? Kaj tebi ni jasno, kaj jim dogaja? Imaš otroke? Se jim ni nikoli zgodilo nepredvideno? Je vedno ona za to poskrbela? Pošteno povej, kaj bi izbral: ustaviti na odstavnem zato, da mulc naredi v travi ali crkovati še eno uro v zasmrajenem avtomobilu in ga nato peljati na kemično čiščenje?
Razen tega, če smo malo črkobralski: "Na odstavnem pasu ali odstavni niši je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitev v sili in ustavitev zaradi nudenja potrebne pomoči." A ni to ustavitev v sili?

WTF? Kaj TEBI ni jasno?
1. To NI ustavitev v sili.
2. Če ti otrok ne more zdržat 10 minut po tem, ko ga prime scat, se mu namesti plenico.
3. Preden greš na pot in tudi med potjo, se otrok naj ne naliva s tekočino, po možnosti na eks. Če pije počasi in zmerno, ga tudi scat ne bo prijelo tako na hitro in tudi ko ga prime, bo brez problema zdržal do počivališča. Če (še) ne more, potem za to obstajajo zgoraj omenjene plenice.
4. Imam 3 otroke. Dva od teh treh sta (ne letos in ne oba na isto leto) opustila plenice ravno v času dopustov oz pred njimi. Ko smo šli na dopust oz z dopusta, sva jima dala plenice, ker je vožnja pač relativno dolga in sva se hotela izognit ravno takšnim situacijam.
5. Najmlajša še ni stara 3 leta, pa brez problema zdrži 2-3 ure vožnje, ne da bi morala lulat. Če imajo tvoji otroci težave s tem, pač po eni uri ustaviš na počivališču, pa naj grejo scat. Tudi, če jih v avtu ne tišči, jih ponavadi prime, ko izstopijo iz avta in gravitacija naredi svoje. Ali pa jim pač namestiš plenice.


ubistvu jaz raje vidim, da se otrok poserje po avtu, kot pa, da bi ustavil na odstavnem pasu....odstavni pas je smrtno nevaren...samo enkrat ti bo en kamion zradiral avto skupaj z preostankom tvoje družine...medtem, ko bosta ti in tvoj otrok v travi srala...ne se hecat s temi stvarmi...
sicer vas pa čisto zastopim...Janezi smo nagnjeni k tem, da so naši avtomobili vedno lepo čisti in da dišijo po pedrskih smrekicah...(sej za redne servise itak ni denarja), važno, da je avto lepo čist...in bog ne daj, da se otrok userje v avto....to bo cel halo...sicer doma kjer živijo jim je pa čistoča španska vas...nabiranje krame in ostalega dreka v hiši in okoli hiše pa pač ni problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

jest10 ::

c23po je izjavil:


/S Sedaj, ko je kranjski Matrix nehal prehitevati po odstavnem to sploh ni več varnostno problem.


Ta ima vsake nekaj dni drugačen režim vožnje.

c23po ::

GupeM je izjavil:

... WTF? Kaj TEBI ni jasno?
1. To NI ustavitev v sili.
2. Če ti otrok ne more zdržat 10 minut po tem, ko ga prime scat, se mu namesti plenico.
3. Preden greš na pot in tudi med potjo, se otrok naj ne naliva s tekočino, po možnosti na eks. Če pije počasi in zmerno, ga tudi scat ne bo prijelo tako na hitro in tudi ko ga prime, bo brez problema zdržal do počivališča. Če (še) ne more, potem za to obstajajo zgoraj omenjene plenice.
4. Imam 3 otroke. Dva od teh treh sta (ne letos in ne oba na isto leto) opustila plenice ravno v času dopustov oz pred njimi. Ko smo šli na dopust oz z dopusta, sva jima dala plenice, ker je vožnja pač relativno dolga in sva se hotela izognit ravno takšnim situacijam.
5. Najmlajša še ni stara 3 leta, pa brez problema zdrži 2-3 ure vožnje, ne da bi morala lulat. Če imajo tvoji otroci težave s tem, pač po eni uri ustaviš na počivališču, pa naj grejo scat. Tudi, če jih v avtu ne tišči, jih ponavadi prime, ko izstopijo iz avta in gravitacija naredi svoje. Ali pa jim pač namestiš plenice.

Poizkusil ti bom razložiti, kaj mi JE jasno.

Jasno mi je, da si 40-letnik, ki je pravkar uredil družino in misli, da sedaj vse obvlada. Jasno mi je, da to ni res. Jasno mi je, da iz ene izkušnje sklepaš, da boš vedno obvladal. Jasno mi je, da se motiš: otroci bodo nehali nositi plenice in bodo nenadoma dobili drisko. Ravnal boš pač tako, kot boš, obvladal pa ne boš. Jasno mi je, da boš z vsakim dnevom imel manj kontrole nad njimi in te bodo redno presenečali. Pa ne samo z lulanjem. Jasno mi je, da si spregledal, kako tudi sam zavračam prakso o kateri govorimo, vendar razumem, da se ljudem zgodi. Zato mi je jasno, da ne razumeš, da sem predvsem reagiral na tvoj "WTF, kaj jim dogaja" – ker ne razumeš kaj jim dogaja – in ne na ustreznost samega početja.
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

Normalnemu je jasno, da če enega v avtu scat zagrabi, to ni ustavitev v sili. Ti pa nabijaj svoje dalje in resno upam, da te enkrat na odstavnem ne zradira tovornjak. Kot jih je že v preteklosti.

Če pa 1 uro stojim v zastoju, ga bom pa valda dal na travo scat čeprav ne bi smeli iz vozila. Samo takrat ne vozijo 120 mimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

GupeM ::

c23po je izjavil:


Jasno mi je, da si 40-letnik, ki je pravkar uredil družino in misli, da sedaj vse obvlada. Jasno mi je, da to ni res. Jasno mi je, da iz ene izkušnje sklepaš, da boš vedno obvladal. Jasno mi je, da se motiš: otroci bodo nehali nositi plenice in bodo nenadoma dobili drisko. Ravnal boš pač tako, kot boš, obvladal pa ne boš. Jasno mi je, da boš z vsakim dnevom imel manj kontrole nad njimi in te bodo redno presenečali. Pa ne samo z lulanjem. Jasno mi je, da si spregledal, kako tudi sam zavračam prakso o kateri govorimo, vendar razumem, da se ljudem zgodi. Zato mi je jasno, da ne razumeš, da sem predvsem reagiral na tvoj "WTF, kaj jim dogaja" – ker ne razumeš kaj jim dogaja – in ne na ustreznost samega početja.

Ti si res poseben. Zgrešil si v vsem napisanem in več kot očitno kažeš, da ti ni popolnoma nič jasno, kamoli vse, kot sam trdiš.

Še manj ti je jasno kdo je kaj pisal in kdo je kaj odgovarjal.

Še najmanj pa ti je jasno, kaj je to ustavitev v sili. Scanje to zagotovo ni.

socialec ::

Auch, ne pogledat, kako ai analizira direktno in brez usmeritev. Sem hotel prilepit, pa je preveč brutalno :-/

IL_DIAVOLO ::

Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

cvalsr ::

Eno vprašanje, ki ga ZKP (zdrava kmečka pamet) ne zmore prebaviti:
Zakaj hudiča pa je prepovedano ustavljanje na odstavnem pasu in v odstavnih nišah?? Zakaj jih pa potem sploh zgradijo; kdaj pa ustavim "V sili" in kdaj ne? Koliko enega nekoristnega jalovega asfalta.
Kateri idiot si je to izmislil? Saj je tam vendar PREPOVEDANA VOŽNJA! Z zločinsko nevarnim prehitevanjem po desni vred!
(Slovenski "prometni strokovnjaki in načrtovalci" so idioti, koristoljubneži in kreteni; ljudi z možgani med njimi ni!)

Zakaj naprimer na odstavnih pasovih ne naredijo gostih 'konjskih' ležečih policajev, ki ustavljenih ne bi prav nič motili, protizakonito vozeče pa bi hitro prepričali, naj tega ne počnejo... Če že v naseljih z njimi zjbvj VSE! šoferje, ker pač NEKATERI vozijo prehitro... (Hja, pač bananarepublika Slovenija. Nimam Slo potnega lista, da mi ga ni treba kje pokazati; osebna je manj očitna. V tujini lažem, da sem Slovak...)

Legon ::

To kar si ravnokar nablodil pove več o odsotnosti zdrave kmečke pameti kot karkoli drugega.

Ja, če imaš problem razumet kaj pomeni ustavitev v SILI ( torej kjer bi alteranativa bila, da stojiš na voznem/prehitevalnem pasu, ker drugega ne moreš) in zakaj je slaba ideja, da se peš nahajaš v neposredni bližini več tonskih kosov pleha, ki se gibljejo z 100km/h in več, potem moraš resno razmislit kaj ti razumeš pod zdravo kmečko pamet.

Predvsem pa nekaj kar ti bo povsem sesulo samopodobo in boš žal moral naslednje pol leta operirat z mehkim: Odstavni pasovi niso slovenska pogruntavščina ampak jih poznajo praktično vse avtoceste v razvitem svetu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

WizzardOfOZ ::

Hvar danes. Pica klasika 13.5€, kalamari 15€, pečena piščančja prsa 15€,...
Cene čisto normalne. Kampi napol prazni, mesto hvar nabito polno, vse gostilne nabito polne, ljudje v vrstah čakajo, da se bo kaka miza sprostila.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

mirator ::

E vidiš, to so pravi taleti na cestah.:):)):|:|8-)
««
323 / 325
»»