Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

MaTr1x ::
Ker avti na izpuste ne pospešijo instantno. Nekdo se iz zadka kamiona premakne na prehitevalni pas s 100kmh, do takrat ko pride vštric s kamionom pride na 120kmh, ko se vrne na desni pas pa ima ravno nekih 130-140kmh.
To si opisal 1.2 60 KM (s tem da takih na AC načeloma sploh ne srečaš, pa še s takim se da, če tempiraš zalet in ne voziš tik za tovornjakom, prehiteti s 120-130) ali pa 1.6 16V 115 KM, če se bojiš iti v višje obrate. Da s turbino z več kot 120 KM voziš tako je izključno samo zaradi nespoštovanja ostalih voznikov oz. da daješ svoje prioritete (šparanje goriva tudi med prehitevanjem) pred prioritete ostalih voznikov (da se prehiti tovornjake s 140).
Jaz opazim nespoštljive voznike na daleč. Tudi se potem prepričam s pogledom v vozilo, ponavadi drži volan z eno roko na vrhu oz. pač karkoli drugega šalabajzarskega kot edino pravilno na 3 in 9. S takim se je brezveze preveč dajati, ker ne bo popustil tako da te bo spustil naprej, če pa slučajno vmes gre na vozni pas, si pa lahko prepričan, da bo spet uletel nazaj, ko spusti enega naprej. Ravno zdaj je bilo tako, jaz v takem primeru samo počakam na voznem, da se vsi spokajo mimo tistega, ki za njih vozi prepočasi. Da bi za brezveze delal dodatni dren na prehitevalnem se pa res trudim da ne. Čeprav če je res veliko prometa od zadaj, jih tudi ne spuščam po 20 naprej, kvečjem 5-8.
Saj zastopim ljudi, težko je voziti po AC s podhranjenim avtom, ki ga obenem še šparaš, ne da bi med potjo užalil par 10 voznikov.
Sem šel prav vprašati ChatGPT in je potrdil mojo hipotezo:
Približno 10–20 % voznikov v Sloveniji dosledno drži volan v položaju 3 in 9.
Okoli 50 % voznikov uporablja različne nepravilne položaje večino časa.
Preostanek prehaja med položaji, vključno z 10 in 2, 12 in 6, ali celo vožnjo z eno roko.
Jaz to potem kar enačim s tem, da zna voziti samo 10-20% voznikov. Tudi s to trditvijo se je ChatGPT strinjal. To potrjuje tudi moje vsakodnevno opažanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaTr1x ()

matic492 ::
Kakšne komplekse imaš ti, da znanje vožnje enačiš s tem kako držiš volan? A ti če se zapelješ nekam 4 ure stran po avtocesti boš 4 ure držal volan z dvema rokama 3/9? Daj ne nakladaj.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

MaTr1x ::
Še vedno sem, ne vem kje je problem. Če hočeš priti skozi na izi, se pač ne voziš. Pa to so drugače s SLO krajevno tablico, tako da ne morejo iti več kot 50 km.
Drugače se pa pri vožnji sešteva vse, bolj kot ti je mar za vsako stvar, slabše voziš. Zato pa imamo na koncu tudi take, ki se jim ne da niti pogledati v ogledala. Ali pa zadnje čase je "moderno", da greš s polnim plinom čez semafor in tako večkrat nabašeš (pozno) oranžno ali celo rdečo. Pravilno je tako, da se približaš s 50 km/h. da se imaš še možnost ustaviti. Ravno danes mi ravno ko sem bil z avtom že na črti, posveti oranžna. Vidim potem v ogledalu še eno raketo, ki je šel sigurno čez rdečo.
Sicer pa ne, da ni položaj 3 in 9 tudi najbolj udoben za vožnjo. Ena roka na 12, druga si ga pa vmes drka, sigurno ni.
Drugače se pa pri vožnji sešteva vse, bolj kot ti je mar za vsako stvar, slabše voziš. Zato pa imamo na koncu tudi take, ki se jim ne da niti pogledati v ogledala. Ali pa zadnje čase je "moderno", da greš s polnim plinom čez semafor in tako večkrat nabašeš (pozno) oranžno ali celo rdečo. Pravilno je tako, da se približaš s 50 km/h. da se imaš še možnost ustaviti. Ravno danes mi ravno ko sem bil z avtom že na črti, posveti oranžna. Vidim potem v ogledalu še eno raketo, ki je šel sigurno čez rdečo.
Sicer pa ne, da ni položaj 3 in 9 tudi najbolj udoben za vožnjo. Ena roka na 12, druga si ga pa vmes drka, sigurno ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaTr1x ()

matic492 ::
Ko se prižge rumena moraš po gasu stisnit, da prideš hitro skozi

X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

MaTr1x ::
Saj zaradi takih s takim mišljenjem so pred kižišča postavili znake 50, ampak ne pomaga nič.
Držanje ene roke na 12 je drugače bolj za cholo (low rider) voznike, ne pa za slovenske AC pri 150 km/h ali več. Ampak ti vozijo bolj 50 km/h po mestu kjer je to še nekako sprejemljivo.
Držanje ene roke na 12 je drugače bolj za cholo (low rider) voznike, ne pa za slovenske AC pri 150 km/h ali več. Ampak ti vozijo bolj 50 km/h po mestu kjer je to še nekako sprejemljivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaTr1x ()

matic492 ::
Ne vem, jaz sem po Nemčiji držal volan z eno roko, ko sem vozil 200+, kaj to pomeni?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Utk ::
https://www.metropolitan.si/promet/soto...
Zadnjič ko so pri nas v koloni šli ljudje iz avtov so se slovenceljni razpenili, da je to možno samo na Balkanu...zdaj pa švab v Italiji kar kamp postavil. Lol.

solatko ::
c23po - Znati voziti pomeni voziti s čim bolj konstantno hitrostjo, če je to 100, pač toliko. Znati voziti pomeni ne ovirati drugih udelelžencev in ogrožati drugih udeležencev, znati voziti pomeni predvidevati,... Znati voziti pomeni, vedno voziti s prilagojeno hitrostjo, torej v skladu s svojimi sposobnostmi, varnostno razdaljo in opazovanjem prometa spredaj, zadaj in ob strani.
En velik hec, ki ga jaz vsakodnevno videvam v MB in je kot nalašč za to temo.
Pustimo to, da na intervencijski ploščadi ni prostor za parkiranje, še bolj smešno ali resno je to, da se minimalno 20%-ov voznikov, ne zna obrnt, če prav je dovolj prostora in na Kardeljevo cesto zapeljejo ritensko. Zakon namreč pravi, da moraš na prednostno cesto zapeljati naprej. Problem je poleg tega še večji, ker so parkirni prostori in že naprej ne vidiš ali je prosto, ne da bi del ceste zaprl, sploh če je na pp kamion ali kombi, tik ob izvozu.
En velik hec, ki ga jaz vsakodnevno videvam v MB in je kot nalašč za to temo.
Pustimo to, da na intervencijski ploščadi ni prostor za parkiranje, še bolj smešno ali resno je to, da se minimalno 20%-ov voznikov, ne zna obrnt, če prav je dovolj prostora in na Kardeljevo cesto zapeljejo ritensko. Zakon namreč pravi, da moraš na prednostno cesto zapeljati naprej. Problem je poleg tega še večji, ker so parkirni prostori in že naprej ne vidiš ali je prosto, ne da bi del ceste zaprl, sploh če je na pp kamion ali kombi, tik ob izvozu.
Delo krepa človeka

c23po ::
Solatko, zdravo!
Verjamem, da si v stavku
Kardeljevo v Mariboru ne poznam. Na google maps vidim nekaj parkirišč s paralelnim parkiranjem in nekaj takšnih s poševnim. Ni mi jasno, na kakšno obračanje vozila misliš. Mogoče priložiš link na pravo mesto?
Verjamem, da si v stavku
Znati voziti pomeni, vedno voziti s prilagojeno hitrostjo, torej v skladu s svojimi sposobnostmi, varnostno razdaljo in opazovanjem prometa spredaj, zadaj in ob strani.znotraj omembe prilagojene hitrosti upošteval tudi maksimalno dovoljeno hitrost. Zato se s teboj popolnoma strinjam.
Kardeljevo v Mariboru ne poznam. Na google maps vidim nekaj parkirišč s paralelnim parkiranjem in nekaj takšnih s poševnim. Ni mi jasno, na kakšno obračanje vozila misliš. Mogoče priložiš link na pravo mesto?
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::
https://www.metropolitan.si/promet/soto...
Zadnjič ko so pri nas v koloni šli ljudje iz avtov so se slovenceljni razpenili, da je to možno samo na Balkanu...zdaj pa švab v Italiji kar kamp postavil. Lol.
To je samo dokaz, da slovenceljni imajo popolnoma prav v prepričanju, da so Švabi v vsem superiorni. Treba jih je samo kopirati, pa si zagotovimo ločevanje od Balkana.
Računalniki nimajo spominov.

hruske ::
Jaz opazim nespoštljive voznike na daleč.
Ne vem kaj tebi pomeni "nespoštljiv voznik", ampak zares nimaš pravice pričakovati od souporabnikov cest, da se obnašajo tako kot je tvoje trenutno prepričanje, da naj bi se. Če se ti zdi voznik sosednjega vozila "nespoštljiv", bi to pomenilo, da te je nekako užalil. Če se vsedeš na šofersko pozicijo, bolje da pustiš užaljenost zunaj vozila.
Človek pač vozi kakor je bil naučen, kakor zna, zmore in je sposoben. Eni vozijo počasneje, ker so že mimo tistih let, ko bi imeli izvrstne reakcije in se tako počutijo bolj varno, drugi ker v avtu ob višji hitrosti postane neprijetno glasno. Eni grejo nad omejitvijo, ker so tako naučeni in izigravajo pravila, drugi pa to delajo, ker so v situaciji, ko morajo nekoga nujno prepeljati v bolnišnico. Ne poznava posamezne situacije, zato ne moreva soditi.
Jaz se sicer zavedam, da je cesta skupno dobro in poskušam prehitevat na polno, ampak če nekdo pred mano prehiteva znatno pod omejitvijo, ob določenih časih ni treba veliko, da se naredi gužva. Na voznem pasu imam pa potovalno hitrost nekje med 100kmh in 120kmh. V praksi se mi je to izkazalo za dobro zmes, ki daje vožnji ravno prav pestrosti in se večino časa ne vozim za kamioni (in vidim dovolj ceste naprej) ter da me prehitijo vsi, ki hočejo it hitreje in ki imajo ponavadi težavo z držanjem varnostne razdalje (romunski kombiji; obrtniški kombiji, ki se vračajo z montaže; bmw/audi; CE-; ...).
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

solatko ::
c23po - Tržnica Tabor, med DH, DM in Spar je intervencijska ploščad, na kateri parkirajo obiskovalci in stanovalci. Iz te ploščadi, kjer je vedno dost prostora za obrnit vozilo, cca 20%-ov voznikov, zapelje na Kardeljevo vzratno. Pa ni to edino srečanje z prednostno cesto v MB kjer doživiš, da ti pot zapre rit avtomobila s stranske ceste.
Delo krepa človeka