» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
288 / 308
»»

St235 ::

na vprašanje kaj se na cesti spremeni, če se spremeni omejitev pri PH, ne zna noben od vas odgovort
Na to vprasanje je bilo ze vsaj tisockrat odgovorjeno. Omjeitev hitrosti je definirana kot lastnost ceste. To da tebi to ni vsec in to dejstvo igroriras, tega ne spremeni. Na cesti se pri voznji nad OH spremeni ena zelo pomembna stvar in sicer brez vsakega tehtnega razloga krsisi prometne predpise. Tako kot se to zgodi ko se vsedes za volan pijan, s telefonom v roki... vse nasteto je v trenutku ko se zgodi samo in le prekrsek. Kaj se pa zgodi par trenutkov/minut/ur kasneje je pa druga zgodba. Vecinoma nic, vcasih pa zelo veliko. In tvoja osnovna napaka je, da bi nas rad preprical, da ce se ne zgodi nic, je ok krsit prometne predpise, dokler verjames da to pocnes varno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

solatko ::

GupeM - Razloži kaj imajo lučke veze pri prilagojeni hitrosti, s katero morajo tudi te vozniki vozit? Po tvoje to ne gre skupaj, ampak njim je dovoljeno kršit OH, ni pa jim dovoljeno vozit z NPH.

c23po - Podaj moj post, kjer sem napisal, da vsi vozijo napačno, da nihče ne upošteva varnostne, ker veliko, ne pomeni vsi. Vse kar si napisal, si malo po svoje - zdravniški pregled enkrat, za vse življenje, ne glede na to, kakšne so tvoje spremembe, si v tem času postal odvisen od alkohola, mamil, tablet,.. si imel srčni infarkt, si težek sladkorni bolnik, ki lahko zapade v hipo, se ti je pojavila psihična bolezen, zaradi katere si nesposoben vožnje, si postal na pol slep,.... skratka, če ne narediš ravno hude pizdarije, se v tvoje psihofizične lastnosti ne vtakne noben in kljub vsemu, lahko upravljaš motorno vozilo za vse kategorije, ki si jih naredil (izjema so licence za poklicne voznike). Torej iz zdravstvenega področja, je pridobitev vozniškega izpita najmanj vprašljiva, če ne še kaj več. Predlog, da ima tvoje vozniško dovoljenje v rokah lečeči zdravnik!
Ravno tako, bi, če bi bila varnost v prometu na prvem mestu, za vse voznike vsakih 10 let opravili brezplačen, obvezen preizkus, oziroma ponovno izpitno vožnjo. Plačali bi to iz manj škodnih primerov in prihranka denarja v zdravstvu. Lahko ti povem, da se hitrostne omejitve postavljajo, kakor se komu dvigne one, ker drugače nebi bilo pet ali šest znakov različnih omejitev na 500m. Pa še kako se ve, kje so črne točke v slovenskem prometnem prostoru in na odsekih, kjer se dogajajo vožnje 200+ ni niti ene, tam, kjer so pa praviloma policajev ni. V LJ so največkrat na Roški in Zaloški okoli Fužin, tam blazno poka vsak teden ali še pogostje. Včasih so bili na Litijski, ko je bila še cela omejena na 40 in Tivolski, ko je bila omejitev 50. Stali so pri tobačni.

St235 - Ravno zato, ker vedno vozim s PH, v kar spada tudi vse našteto. Zate je oviranje prometnega toka, zame je prilagoditev vožnje razmeram na cesti, promet poteka tudi za teboj, če ne veš in v takem primeru, kot sem ga opisal, je edino prilagoditev hitrosti rešitev, če ne pomaga nič za povečanje varnostne razdalje tistega zadaj. Seveda povprečnim voznikom to nikoli ne bo jasno, tako kot ne to, da kadar si nekomu prblizu za ritjo, voziš z NPH ne glede na to kako "varen voznik"si. Najbolj realen je pogled na prometne nesreče, mrtve in poškodovane, ne na to, kako je nekdo, ki še ni imel prometne nesreče na AC pičil mimo tebe 150+, ko sta bila edini vozili na km ali več. Pravne razlage nimajo skoraj nič z realno sliko v prometnih situacijah. Lastnost cestišča definira konstrukter, omejitev pa politik in kot taka ni lastnost ceste, saj imaš podobne ceste z različnimi omejitvami. Recimo, da se nekdo spomni, da je na določenem odseku od danes naprej omejitev namesto 50, 90, torej sem se včeraj peljal z NPH, ko sem šel 60, danes pa se peljem s PH, ko peljem 90. Mi prosim razložiš ta paradoks? Seveda tudi z lastnostjo ceste, ki jo tako vehementno ponavljate že leta. Se strinjam, kršim predpis o omejitvi hitrosti, nikakor pa tistega o PH in policaj me ne kaznuje zaradi NPH, temveč zaradi prekoračitve omejitve hitrosti, ki pa je še vedno lahko in mora biti v mejah PH. Ko boš našel kjerkoli mojo trditev, da je kršenje predpisov v redu in, da to kakorkoli zagovarjam pa prilimaj in bova potem diskutirala.
Fantje, čudovito je biti podkovan teoretik, ampak kaj, ko v realnem svetu ne živimo v teoriji, niti sami, še manj pa vsi ostali. Če delaš zavestno prekršek tam, kjer ni nobene nevarnosti za druge, se pač zaveaš tudi, predvsem finančnih posledic, če te dobijo in to sploh ni bilo nikoli sporno pri vseh, ko so jih policisti ustavili, oglobili in jim podelili točke zvestobe pa še novinarji so onanirali na vse skupaj, sploh, če je omenjen BMW. Tisti, kateri niso ustavili na znake policije pa so divjaki, neprilagojeni in tudi drugače problematični vozniki, ki morda volana sploh nikoli nebi smeli imeti v rokah. To, da verjameš, je premalo, moraš bit 100%-no prepričan, to pa si lahko samo takrat, ko si za take vožnje tudi usposobljen, vsaj toliko, če ne še bolje, kot so vozniki, ki se spravijo take paciente lovit. To, da se ne zgodi nič, ne sme biti odvisno od sreče, to je igranje loterije v kateri so zadetki življenja.
Delo krepa človeka

solatko ::

In, da se ne boš sedaj spomnil in ponavljal kot papagaj dogodek, ko sem s sinovm avtom za 6km/h prekoračil omejitev na Zaloški in je pošto dobil si. Govorim o zaustavitvi na cesti v momentu, ko greš prehitro na na stacionarc, katerega bom vedno iziral po zakonu, kadar bo to možno. Naj se potrudijo in ustavljajo.
Delo krepa človeka

St235 ::

Najbolj realen je pogled na prometne nesreče, mrtve in poškodovane, ne na to, kako je nekdo, ki še ni imel prometne nesreče na AC pičil mimo tebe 150+, ko sta bila edini vozili na km ali več.

Torej spet hočeš povedat, da dokler se ne zgodi prometna nesreča je vsako ravnanje voznika OK, ne glede na kršitve prometnih predpisov?

Seveda povprečnim voznikom to nikoli ne bo jasno, tako kot ne to, da kadar si nekomu prblizu za ritjo, voziš z NPH ne glede na to kako "varen voznik"si.

Ob upoštevanju tvojega opravičevanja prekratke varnostne razdalje na konkretnem videoposnetku na nemški avtocesti, je tole precej žalostno.

Zate je oviranje prometnega toka, zame je prilagoditev vožnje razmeram na cesti,

Za Jožeta je pet pirov tekoči pogum, za Micko multitasking z telefonom nekaj normalnega, Mujo verjame, da je on bolje kot par birokratov na AMZS ve kaj je tehnično izpravno vozilo, Hasan se je pa že rodil z volanom v roki in ne rabi izpita... Ravno zato imamo prometne predpise, ker drugače si popolnoma vsak domišlja, da je najboljši najpametnejši na svetu. Ampak razen za tipkovnico take neumnosti ne pijejo vode.

Lastnost cestišča definira konstrukter, omejitev pa politik in kot taka ni lastnost ceste, saj imaš podobne ceste z različnimi omejitvami.
Zgolj zato, ker cesta tehnično dopušlča,d a se pelješ 200 km/h mimo šole, po nobeni resni presoji to ne more bit PH. Razen seveda, če privzameš stališče, da NPH obstaja samo takrat ko pride do nesreče. In ponovno, to da ti nekaj trdiš, ne spremeni dejatva, da je omejitev definirana kot ena od lastnosti ceste.

Tisti, kateri niso ustavili na znake policije pa so divjaki, neprilagojeni in tudi drugače problematični vozniki, ki morda volana sploh nikoli nebi smeli imeti v rokah.
Zakaj? Najbolj realen je pogled na prometne nesreče, mrtve in poškodovane, ne na to, kako je nekdo, ki še ni imel prometne nesreče ignoriral policaja.

Ko boš našel kjerkoli mojo trditev, da je kršenje predpisov v redu in, da to kakorkoli zagovarjam pa prilimaj in bova potem diskutirala.

in potem dobesedno dve vrstice nižje:
Če delaš zavestno prekršek tam, kjer ni nobene nevarnosti za druge, se pač zaveaš tudi, predvsem finančnih posledic, če te dobijo in to sploh ni bilo nikoli sporno

solatko ::

St235 - To na žalost sklepaš ti, ne jaz.
Ti si mojster in boš razložil, kako ukrepat pri tem, da ti pri hitrosti 70/h, nekdo vozi na 2m od odbijača, potem pa se bova pogovarjala o oviranju prometnega toka, prav?
Če bi poznal pojem prilagojena hitrost, nebi metal ven takih hipotetičnih primerov. Ob vožnji mimo šol, naselju,... moraš prilagoditi hitrost razmeram na cesti in nikakor ob pričakovanem dogodku, ne boš varno zaustavil vozila pri taki hitrosti, torej o takih stvareh lahko razmišljate samo ......
In to je zate spodbujanje, zame je to samo navedba dejstev, kje piše, da to podpiram, celo napisal sem, da bom pač plačal in dobil točke zvestobe, če me bojo ustavili na licu meste. Še enkrat samo zate, ne ne podpiram kakršno koli kršenje prometnih predpisov, ampak sem iz mesa in krvi, zato se zgodi, da včasih kak predpis zavestno kršim, če s tem nikogar ne ogrožam in sem pripravljen sprejeti tudi sankcije, če me bojo pooblaščene osebe pri tem ujele. Sem pač lump, ampak varen.
Delo krepa človeka

c23po ::

Solatko, tega nakladanja se jaz ne grem.

Trenutno sva na tem:

solatko je izjavil:

... Podaj moj post, kjer sem napisal, da vsi vozijo napačno, da nihče ne upošteva varnostne, ker veliko, ne pomeni vsi. Vse kar si napisal, si malo po svoje - zdravniški pregled enkrat, za vse življenje, ne glede na to, kakšne so tvoje spremembe, si v tem času postal odvisen od alkohola, mamil, tablet,.. si imel srčni infarkt, si težek sladkorni bolnik, ki lahko zapade v hipo, se ti je pojavila psihična bolezen, zaradi katere si nesposoben vožnje, si postal na pol slep,.... skratka, če ne narediš ravno hude pizdarije, se v tvoje psihofizične lastnosti ne vtakne noben in kljub vsemu, lahko upravljaš motorno vozilo za vse kategorije, ki si jih naredil (izjema so licence za poklicne voznike). Torej iz zdravstvenega področja, je pridobitev vozniškega izpita najmanj vprašljiva, če ne še kaj več. Predlog, da ima tvoje vozniško dovoljenje v rokah lečeči zdravnik!
Ravno tako, bi, če bi bila varnost v prometu na prvem mestu, za vse voznike vsakih 10 let opravili brezplačen, obvezen preizkus, oziroma ponovno izpitno vožnjo. Plačali bi to iz manj škodnih primerov in prihranka denarja v zdravstvu. Lahko ti povem, da se hitrostne omejitve postavljajo, kakor se komu dvigne one, ker drugače nebi bilo pet ali šest znakov različnih omejitev na 500m. Pa še kako se ve, kje so črne točke v slovenskem prometnem prostoru in na odsekih, kjer se dogajajo vožnje 200+ ni niti ene, tam, kjer so pa praviloma policajev ni. V LJ so največkrat na Roški in Zaloški okoli Fužin, tam blazno poka vsak teden ali še pogostje. Včasih so bili na Litijski, ko je bila še cela omejena na 40 in Tivolski, ko je bila omejitev 50. Stali so pri tobačni....


Začela sva z:

c23po je izjavil:

Solatko,
Nejc želi voziti hitro. Veliko hitreje od sedanje omejitve. Ker se boji kazni bi rad videl, da se najvišja dovoljena hitrost dvigne na njegovo varnostno oceno. Tako bi prišparal 7 minut od Ljubljane do Kopra in bi se med brezbrižno vožnjo neskončno zabaval. Tvoja želja je (če prav razumem) odstraniti vse omejitve in skrb za prilagojeno hitrost prepustiti odlično izšolanemu vestnemu vozniku.

Ker bi v obeh situacijah na avtocesti še vedno mi počasneti trmasto vztrajali tam nekje okoli sedanjega stanja in bodo na isti avtocesti kamioni omejeni na polževih 90 km/h je zaradi velikih razlik v hitrosti očitno, da boste morali supervozniki počakati na izgradnjo superhitrega pasu. Druge ni. Tiste mokre sanje o izključevanju starejših, mlajših, neizkušenih, o dodatnih izobraževanjih za vozniške spretnosti, to si pa zataknite nekam.


Sedaj pa ti pokaži svoj post, kjer si ugotovil, kako vidiš rešitev problema. Med tem velja:
da boste morali supervozniki počakati na izgradnjo superhitrega pasu. Druge ni.
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

c23poZačela sva z:

c23po je 23. feb 2024 ob 23:54:23 izjavil:

Solatko,
Nejc želi voziti hitro. Veliko hitreje od sedanje omejitve. Ker se boji kazni bi rad videl, da se najvišja dovoljena hitrost dvigne na njegovo varnostno oceno. Tako bi prišparal 7 minut od Ljubljane do Kopra in bi se med brezbrižno vožnjo neskončno zabaval. Tvoja želja je (če prav razumem) odstraniti vse omejitve in skrb za prilagojeno hitrost prepustiti odlično izšolanemu vestnemu vozniku.

Ker bi v obeh situacijah na avtocesti še vedno mi počasneti trmasto vztrajali tam nekje okoli sedanjega stanja in bodo na isti avtocesti kamioni omejeni na polževih 90 km/h je zaradi velikih razlik v hitrosti očitno, da boste morali supervozniki počakati na izgradnjo superhitrega pasu. Druge ni. Tiste mokre sanje o izključevanju starejših, mlajših, neizkušenih, o dodatnih izobraževanjih za vozniške spretnosti, to si pa zataknite nekam.

To je tvoja izjava in ne moja. Moja je malo višje, kjer sem izjavil in za tem stojim, da v primeru, da na AC ukinejo hitrostne omejitve, še vedno velja člen o prilagajanju hitrosti razmeram na cesti. Kaj hočeš s tem citiranjem povedat mi pa ni jasno. Seveda voznikom, katerim ni jasen pojem o prilagajanju hitrosti, je to potrebno narisat (začuda to na delih AB čisto lepo in dobro deluje). Mi pa ne moreš prepovedat podpiranje želja, po zvišanju najvišje omejitve na AC, ni pa nič hudega, če to ostane. Meni promet ne dela problemov, ko pa je prazno pa tebe ne sme brigat, kako hitro peljem, ko sem na cesti sam in morda policijska zaseda. Zato nimaš nobene pravice me kakorkoli obtoževat, da sem zanič, nevaren in nespameten voznik, ker se nisi niti enkrat plejal z menoj, niti nimaš vpogleda v mojo vozniško kartoteko na zavarovalnicah in policije, teko kot jaz nimam nobenih podatkov o tebi in te ne zmirjam, da si počasne,.... Svoja mnenja pa zaenkrat lahko podajam ali so prava ali ne, je pa drugo vprašanje.

Mi je pa jasno, da vas večina nima pojma o PH v realnosti.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

c23po ::

Solatko, če v džungli pade drevo in tega nigče ne sliši; je drevo padlo ali ni?
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

c23po - Ti je v prometu zmanjkalo in si se spravil v filozofijo?
Delo krepa človeka

c23po ::

Ne, mi ni zmanjkalo. Bi pa rad dobil od tebe odgovor brez filozofiranja: kako z odstranjevanjem omejitev pridemo do večje prometne varnosti. Katera budala (trdiš, da jih je večina) bo razumela, da sprostitev zgornje meje ne pomeni avtomatično pravice do vožnje brez omejitve.

To mi razloži, pa neham. Pa brez PH, odgovornosti, šolskem sistemu, pokvarjenosti lokalnih šerifov in nestrokovnosti učiteljev vožnje.
Računalniki nimajo spominov.

cvalsr ::

Parafraziram vic z drugega foruma:
V globokem blatu se zagrizeno trudite s svinjo ter jo skušate očistiti.
In vam ne kapne, da vas je potegnila v svoje blato, kjer zmaguje!
In vam ne kapne, da svinja v blatu uživa!
Aja, saj očitno tudi vi?
Vsaka podobnost z antisolatarji je namerna.

solatko ::

c23po - Nebi bilo kaj dosti drugače. Budale se že danes ne ozirajo na omejitve, pametni jih kolikor toliko upoštevamo, najbolj pametni pa že danes vozijo s PH in nikoli nismo bili problematični, kar se varnosti tiče. To izjavljam iz čiste logike, da se že danes zgodi največ prometnih nesreč pod deklarirano omejitvijo hitrosti, torej je veliko voznikov, ki ne prilagajajo vožnje razmeram na cesti. Kako se pa obnese Slovenska cesta v LJ, kjer se na vozišču srečujejo takxi, dostava, avtobusi, vsi na enoslednih vozilih, rolkarji, kolesarji, motoristi in pešci. Ob uvedbi so dušebrižniki trdili, da bo cel kup mrtvih pa so se uporabniki sami naučili, da se je potrebno razmeram prilagodit in kakšnih nesreč ni več. Zato pravim, da naš sistem šolanja ni ravno cvetka, saj kandidate premalo seznanijo z prilagajanjem vožnje razmeram na cesti, večinoma se učijo tega, da je v redu ovirati prometni tok. Koliko je v AŠ voženj po lokalnih cestah, AC in nekategoriziranih, velika večina ur, se opravi v naseljih, kar pomeni, da se z višjimi hitrostmi od 70 praktično v času učenja vožnje, ne srečujejo. V Nemčiji se izpit opravlja v 3-eh enournih vožnjah. Lokalna cesta, mesto in AB. Na vseh treh delih mora kandidat nekaj časa voziti tudi na zgornji meji omejitve, zato, da komisija vidi, kako kandidat obvlada vozilo v normalnem prometu. Če imaš srečo, pri nas narediš izpit v 20-ih minutah v Kočevju (tja hodijo delat izpit vsi, ki v LJ nekaj krat pogrnejo), Gorici, Postojni,... in take voznike spustijo v prometni kaos.
Delo krepa človeka

St235 ::

Ahhh, nov dan nova pravljica:

https://www.iamexpat.de/expat-info/driv...

Your practical test (praktische Prüfung) will also be arranged by your driving school. You must take the practical test within 12 months of passing your theory test. Depending on the licence category you are applying for, the test usually lasts between 30 and 75 minutes. You will be accompanied by your examiner and instructor; the examiner usually sits in the back seat to assess your driving skills.

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Nebi bilo kaj dosti drugače. ...

... in potem veliko nakladanja.
Zakaj potem, če ne bi bilo drugače, karkoli menjat na slabše?
Solatko, hvala na pojasnilu. Zame dovolj.
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

c23po - Saj ni potrebno nič menjat, bojo pač tisti, ki radi vozijo hitreje, še vedno polnili proračun, ostali pa, namesto, da bi gledali prometno situacijo, oči metali na merilnik hitrosti, da ne bojo med podporniki proračuna. Za varnost malo slabše, ampak koga briga varnost, važno, da so prometni strokovnjaki zadovoljni in, da je miselnost o brezmejni skrbi za varnos živa, če prav se nič ne izboljša. Že desetletja je v SLO za tretjino žrtev v prometu kriv alkohol pa noben nima jajc sprejeti 0,0 in uvrstiti to med kazniva dejanja, tako kot nošenje orožja v javnosti. Ko bo število nesreč zaradi alkoholiziranih ali zadrogiranih voznikov 0, se bo potrebno resno pogovarjat o drugih vzrokih, med drugim tudi o večji stopnji samozaščite med pešci.
Delo krepa človeka

matic492 ::

Kazni so pač dodatna cestnina, voziš do ~180, ker je brez pik in polovička 60€, pa če plačaš parkrat na leto jebiga :))
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

IgorCardanof ::

To kar gre. Meni nevem kako uspeva, ampaka konstantno vozim "prehitro" po avtocesti, pa zaenkrat kazni še ni bilo v 4ih letih. Najbolj problematični so seveda ti nenadni nepotrebni odseki po 80km/h omejitev. Tu če vozis prej 150 in potem pri tem zmanjas na 110, si še zmeraj kar konkretno čez omejitev.

Sem jih pa že večkrat dobil policiste kako v nedeljo na sončno popoldne iz severne na vzhodno obvoznico na mostu lovijo vse, ki pri razcepu vozijo prehitro. Takrat je res prazna cesta, omejitev pa še zmeraj 80. Tu sem se parkrat peljal okoli 110 na števcu in tele merilce na mostu prepozno opazil in sem pričakoval, da bom dobil kazen pa ni še nič prišlo.

Skratka neumnost. Mogoče me bo kdaj kaka kazen streznila, ampak zaenkrat še ne.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

matic492 ::

V Sloveniji še nisem na AC nikoli kazni plačal. Samo ne prehitevam po desni pa take bedarije, vozim pač čez omejitev vedno kadar gre ja. Mimo stacionarnih radarjev lahko greš 150 pa ne bo nobene kazni, nikoli.

Kdor pravi da ni policajev sicer ne vem, sem šel pred cca. 2 tedni med tednom v delovnem času MB-LJ (po dolgem času opravek) in sem prehitel 2 patrulji pa vsaj 2 undercover providi (to je tiste, za katere sem 100%, ker sem pogledal notri med prehitevanjem in videl policaje v uniformi).
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Saj ni potrebno nič menjat, bojo pač tisti, ki radi vozijo hitreje, še vedno polnili proračun, ostali pa, namesto, da bi gledali prometno situacijo, oči metali na merilnik hitrosti, da ne bojo med podporniki proračuna. Za varnost malo slabše, ampak koga briga varnost, važno, da so prometni strokovnjaki zadovoljni in, da je miselnost o brezmejni skrbi za varnos živa, če prav se nič ne izboljša. Že desetletja je v SLO za tretjino žrtev v prometu kriv alkohol pa noben nima jajc sprejeti 0,0 in uvrstiti to med kazniva dejanja, tako kot nošenje orožja v javnosti. Ko bo število nesreč zaradi alkoholiziranih ali zadrogiranih voznikov 0, se bo potrebno resno pogovarjat o drugih vzrokih, med drugim tudi o večji stopnji samozaščite med pešci.

Z veseljem gremo v naslednji krog!
Že desetletja je v SLO za drugo tretjino žrtev v prometu kriva hitrost, za tretjo pa vsi drugi možni vzroki, pa nimaš jajc pomisliti, da bi spoštoval predpise.
Zakaj bi 0,0 uvrstili med kazniva dejanja, neprilagojeno hitrost pa ne?
Računalniki nimajo spominov.

Invictus ::

ZAto, ker je alkohol večji problem od hitrosti.

Policaji pa radi hitro zaključijo obravnavo nesreče in napišejo neprilagojena hitrost...

To je tudi 15 km/h v 10 km/h coni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

c23po ::

Solatkov učenec pa kar čez palec:
ZAto, ker je alkohol večji problem od hitrosti.
Najpogostejši vzroki za nastanek prometnih nesreč s smrtnim izidom so:
- neprilagojena hitrost – 32 umrlih udeležencev,
- nepravilna stran oz. smer vožnje – 22 umrlih,
- neupoštevanje pravil o prednosti – 13 umrlih.
Podatki so tukaj

Zaradi navedenih vzrokoPolicaji pa radi hitro zaključijo obravnavo nesreče in napišejo neprilagojena hitrost...
Tako pravi tudi Solatko. Podatki o tem so, kje že?

To je tudi 15 km/h v 10 km/h coni...
Kako to pomaga, tistemu ki ga polomiš ali ubiješ, ker nisi spoštoval predpisov?
Računalniki nimajo spominov.

IgorCardanof ::

Kar tudi AMZS pove redno, njim najbrž lahko glede tega področja zaupaš, je to, da je problem v Sloveniji, da se za prometno nesrečo v Sloveniji hitro zapiše "Neprilagojena hitrost" in to je to. Ne pa mogoče, da je imel 10 let stare gume in izgubil oprijem na mokri cesti ali pa da ni bil previden in zapeljal na bankino in mu je obrnilo avto. -> Neprilagojena hitrost. In potem imaš take podatke.

Podobno kot da bi za vsak umor zapisali "Ni dovolj pazil na svojo varnost".
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Kaj pove amzs je precej brezpredmetno. Policija letno objavlja statistike prometnih nesrec, tako da kogar zanima si lahko pogleda. Ampak to ni zabavno, je boljse operirat z brezveznimi gostilniskimi pravljicami.

c23po ::

IgorCardanof je izjavil:

Kar tudi AMZS pove redno, ...

Seveda, policija in AVP. Ne pa Solatkova "vsi vedo" in "jaz sem prepričan".
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

solatko ::

c23po - Res je, za eno tretjino je kriva hitrost - kakšna? Visoke prekoračitve OH ali neprilagojena hitrost, večinoma v območju veljavnih omejitev? Neprilagojeno hitrost lahko kaznuješ samo v primeru nesreče in takrat se tudi kaznuje. Potrebno bi bilo več delati na tem, da se ljudje naučijo kaj sploh je PH in kako se približat temu, da se ves čas vozi s PH in to ne na zgornji meji. Neprilagojena hitrost je vsaka, pri kateri nisi bil sposoben varno ustavit pred nesrečo. Če nisi zbran, je tvoja PH izredno nizka, če si skoncentriran, vremenski pogoji odlični, voziš tehnično neoporečno, kvalitetno vozilo, je tvoja PH lahko precej nad omejitvami, dejstvo pa je, da je čisto vsaka prometna nesreča posledica hitrosti, katere nisi obvladal, največkrat tudi vožnja na napčnemu pasu.
Alkohol in droge pa sta kategoriji, katri najlažje umakneš iz prometa. Kako je podjetjem uspelo, da problema z alkoholom v njih, praktično ni več, težko najdeš še kakšnega štromarja, vodovodarja, malarja,.. v službenem času nalitega, prej je bilo to prej pravilo, kot redkost?
Če bi bila zadeta vožnja kaznivo dejanje, tako, kot je v službi to lahko razlog za prenehanje delovnega razmerja, bi bilo takih vozniko veliko manj in nebi bilo 1/3 mrtvih in poškodovanih zaradi tega. Vsak voznik bi se zavedal, da gre lahko tudi v arest, če bo vozil pijan in enostavno bo zrasla poraba sokov, vode, kavic,... in upadla potrošnja alkohola. Povečala se bi tudi uporaba taxi služb za prevoz cepljenih domov.
Delo krepa človeka

St235 ::

Je bil ze dan tukaj primer drzave kjer je alkohol prepovedan ( ne samo za volanom) pa se vedno vec pijanih na cesti kot pri nas. Tudi zgodovinsko gledano je bilo poskusov prohibicije ze zelo veliko, ruzultati pa tudi vemo kaksni so bili. Namesto drakonskih kazen in se ne vem cesa bi moral vsak pomesti pred svojim pragom in poskrbet da ne dela prometnih prekrskov brez razloga. Ampak kot ponavadi bo to naletelo na gluha usesa ravno pri tistih, ki se imajo za nekaj vec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

mirator ::

Danes pa je bila primorska AC od KP do LJ naravnost fantastična (kar sicer za nasprotno smer ne velja). Za pot od Izole do Ljubljane (ca 120 km) sem potreboval 55 min. Jasno, ves čas sem vozil s PH.

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Res je, za eno tretjino je kriva hitrost - kakšna? Visoke prekoračitve OH ali neprilagojena hitrost, večinoma v območju veljavnih omejitev? ...

Koliko je verjetno, da bo tisti Kranjčan, ki vsak dan po AC norii v službo, sploh pomislil na prilagojeno hitrost, če mu v roke daš "license to kill"?
Če smo v dvomih in (se pretvarjamo, da) nimamo boljših podatkov, uporabimo Occamovo britev: je bolj verjetno, da te ubije nekaj, kar prileti z nižjo, ali nekaj kar prileti z višjo hitrostjo?

In, seveda, predlagam da nehaš zlorabljati prevaro o številu nesreč "izven" in "znotraj" nekega obsega, dokler za to nimaš ponderiranih podatkov.
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

solatko ::

St235 - Kdo govori o prohibiciji, govorimo o vožnji pod vplivom opojnih substanc kot kaznivem dejanju, ne samo prekršku. Ko boš še trezen in z avtom, boš vedel, da greš lahko v zapor, če se boš pijan usedel za volan in te dobijo. Danes plačaš, če si socialc niti to ni treba, ko ti izpit vzamejo pa brez furaš, če bi vedeli, da ti sledi do 6 mesecev zapora, kjer alkohola ne bo, bi razmislil o svojih odločitvah, danes se pa nekaterim milo-sladko hebe. Rezultat 1/3 prometnih nesreč z vsemi posledicami, mi pa veselo lovimo prehitre, katerih število prometnih nesreč gre v promile, lepo pa polnijo državni proračun in izpolnjujejo norme inkasantov vseh barv, plavih, rdečih,....

c23po - Morda pa je tisti Kranjčan, ki po tvoje nori vsako jutro zaposlen ravno na reševalni postaji, kjer vsak dan vozi rešilca na nujni vožnji in zadeve obvlada in seveda vozi s svojo PH. Ponderirani podatki so forenzične preiskave prometnih nesreč in bi v primeru takega števila, kot je to pri alkoholu in drogah, svetili vsi alarmi, tako pa vedno ob novici, da so ujele nekega PILOTA na AC, pozivajo samo, naj vozniki vozijo s prilagojeno hitrostjo, ne pa, da naj nikakor ne kršijo OH. Točno se ve, koliko nesreč se je zgodilio pri pretiravanju s hitrostjo, samo je to tako zanemarljivo, da si pri nas ne zasluži kolone v statistiki, v D jo imaš in je daleč od vrha, bližje dnu vzrokov. Je pa zelo visoko izgubil oblast nas vozilom pa krivda cestnega podjetja tudi.
Delo krepa človeka

c23po ::

SOlatko, Kranjčan niti v sanjah ni tam zaposlen. Navaden psihotik je, posebej, ko se usede za volan. Pa četudi bi bil rešilec ali gasilec, ne sme divjati, ko gre v službo in iz nje. Tako kot ti ne, navkljub položenem začetniškem tečaju za protokolarne voznike.
Kaj so ponderirani podatki pojma nimaš, zato je vse tvoje nadaljnje dolgovezenje navadno nakladanje.
(Da se ne spozabiš: govoriva o tem, kako bi ukinitev omejitve hitrosti pomagalo k prometni varnosti.)
Računalniki nimajo spominov.

VelkBla ::

https://www.24ur.com/novice/slovenija/d...

No comment. Itak bo cez par dni spet isto. "Ni ukrepa, ki bi to preprecil".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VelkBla ()

AgJ1 ::

VelkBla je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/slovenija/d...

No comment. Itak bo cez par dni spet isto. "Ni ukrepa, ki bi to preprecil".

Seveda je - enih 100 specialcev s pendreki in 15 maric.
No, lahko pa imamo tudi anarhijo. Dobrodošli v ljubljansko vukojebino.

IgorCardanof ::

No ja, tudi kar nekaj plusov tega. Razbil je en drag avto, pa policisti na napisal na koncu za kar nekaj tisoc € kazni. Itak, vso to golazen bi moral konkretno sankcionirat, ampak vsaj nekaj pa so naredil.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

matic492 ::

Lol, tole ni ravno drag avto, verjetno 520d z "M Šport" nalepkami.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Utk ::

Verjemi da za idiota, ki to kupi in to dela, je to zelo drag avto. Tudi če zate ni.

mancini ::

Ta famozni tečaj za protokolarne voznike.
Leta 2008 smo prvič predsedovali EU in takrat so kar tako pobrali na kup vojake, so 2-3 dni nekaj vozili v kolonah po AC, potem pa so 6 mesecev prevažali vrh EU.

Solatko pa že nekaj let onanira s tem protokolom :))
Sigurno je on vozil v svoji karieri večje face od vrha EU, predsednikov, premierjev, ministrov, sekretarov, ...

matic492 ::

Utk je izjavil:

Verjemi da za idiota, ki to kupi in to dela, je to zelo drag avto. Tudi če zate ni.


Hehe, verjetno res ja, 10k na lizing 8 let.

M5 sigurno ni, ima premajhne bremze, pa mislim da M5 ima večje te zadeve na strani ob sprednji gumi. Pa tele M Performance nalepke so iz kitajske, BMW ni nikoli takih naredil (originalne so bolj subtle čisto spodaj).

Tako da se ni nič kaj pomembnega razbilo ta dan, samo aliexpress tuning.

Tule je video reševanje z robotekom :D

https://www.facebook.com/1386057897/vid...
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

AgJ1 ::

Čeprav je pa res, da ne smemo biti preveč strogi. Parada ponosa je parada ponosa, pa četudi v garažni hiši.

WizzardOfOZ ::

:)):)):))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

solatko ::

c23po - Nehaj s protokolarnim pa uporabljaj raje testnim voznikom. Človeka ne poznaš in ga ocenjuješ na podlagi tvoje vožnje.

VelkBla - To se pač dogaja po celem svetu, na parkirnih površinah trgovskih centrov, nič novega in nič nenavadnega, mulci pač gledajo filme, recimo fast and furry,... Ko bo policija dojela kako, jih bo že zrihtala.

AgJ1 - In kaj ima ljubljanska ali celjska, mariborska,..... vukojebina s tem, če policaji niso mestna služba. Dej se mal ohladit in začni razmišljat vsaj malo logično. Misliš, da bi Hojsek to zrihtal, če je največ teh med rumenimi jopiči - biseri? Bodi navdušen, ker to ne počno levaki, oni kolesarijo, ti so kvečjemu skrajni desničarji.

mancini - Nikogar nisem vozil, imel sem željo postati testni voznik in za to je pač nekaj tečajev, potem pa je šla moja poklicna pot v drugo smer, kjer sem imel ravno tako dovolj volana v rokah, torej prijetno s koristnim.

maticb492 - En primerek je pač ugotovil, da rabi še nekaj treninga, da bo željeno izvedel brez razbitin, nič drugega.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

AgJ1 ::

Dej umir se, Karen...
A potem praviš, da je redarstvo zadolženo za parado ponosa?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AgJ1 ()

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

AgJ1 - In kaj ima ljubljanska ali celjska, mariborska,..... vukojebina s tem, če policaji niso mestna služba. Dej se mal ohladit in začni razmišljat vsaj malo logično. Misliš, da bi Hojsek to zrihtal, če je največ teh med rumenimi jopiči - biseri? Bodi navdušen, ker to ne počno levaki, oni kolesarijo, ti so kvečjemu skrajni desničarji.


Na posnetkih je edini z rumenim jopičem bil tist možakar, ki je z robotom razbit avto odpeljal. Vsi ostali so bili levičarji, večina na socialni. Oni imajo čas delat kažin, ker niso zaposleni, tisti z rumenimi jopiči morajo delat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

St235 ::

solatko je izjavil:

c23po - Nehaj s protokolarnim pa uporabljaj raje testnim voznikom. Človeka ne poznaš in ga ocenjuješ na podlagi tvoje vožnje.

VelkBla - To se pač dogaja po celem svetu, na parkirnih površinah trgovskih centrov, nič novega in nič nenavadnega, mulci pač gledajo filme, recimo fast and furry,... Ko bo policija dojela kako, jih bo že zrihtala.

AgJ1 - In kaj ima ljubljanska ali celjska, mariborska,..... vukojebina s tem, če policaji niso mestna služba. Dej se mal ohladit in začni razmišljat vsaj malo logično. Misliš, da bi Hojsek to zrihtal, če je največ teh med rumenimi jopiči - biseri? Bodi navdušen, ker to ne počno levaki, oni kolesarijo, ti so kvečjemu skrajni desničarji.

mancini - Nikogar nisem vozil, imel sem željo postati testni voznik in za to je pač nekaj tečajev, potem pa je šla moja poklicna pot v drugo smer, kjer sem imel ravno tako dovolj volana v rokah, torej prijetno s koristnim.

maticb492 - En primerek je pač ugotovil, da rabi še nekaj treninga, da bo željeno izvedel brez razbitin, nič drugega.

To da si moral 3x delat izpit ( glede na to da razlagas da se izpit dela 3x po eni uro), ne pomeni da si testni voznik. No, mogoce pa res, sam vprasanje kaj se testira.

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Nehaj s protokolarnim pa uporabljaj raje testnim voznikom. Človeka ne poznaš in ga ocenjuješ na podlagi tvoje vožnje.

Prav, uporabljal bom "testnega voznika", če mi kandidat za ta naziv razloži, kako lahko ukinitev omejitve hitrosti pozitivno vpliva na varnost prometa. Do takrat te bom zmerjal z wanabe protokolarnim, saj je tudi to zraslo na tvojem zeljniku. Nisem si izmislil.
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

c23po - V D so kar pogosti odseki AB brez omejitve in začuda, ne poka vsak dan, tako kot na naših z omejitvijo 130, torej, kaj bi brisanje te omejitve spremenilo? Samo inkasanti bi manj pokasiral, za samo varnost pa to nebi imelo vpliva. Ne govorim o umaknitvi vseh omejitev, samo na AC, na odsekih, kjer že sedaj na 3+km ravnih odsekih, ob zmanjšanem prometu, inkasanti lovijo tiste, ki si upajo vozit čez 130 na skoraj prazni cesti z dobro vidlivostjo, ob lepem vremenu. Tudi cone 30 v nočnem času nebi smele veljat ampak, če že ne samo ob konicah, recimo od 5-23, drugače 50 tako kot je bilo x let in ni bilo nesreč, s slabšimi vozili, manj pripomočkov,.....

St235 - Vsi, ki delajo izpit v D, ravno zato so prebivalci ob meji s Francijo, izpite večinoma delali tam, ker je cena 1/4 tiste, v D. Jaz sem izpit opravil v prvo, izpitna je bila 13.-ta ura.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

Ob tem pa ne poveš, da dvopasovna avtocesta v Nemčiji nobena nima odseka kjer bi lahko vozil brez omejitve. In da je v Nemčiji večina dvopasovnic omejenih na 110km/h z razlogom, ker je vedno bilo preveč nesreč tam.

In če to projeciramo k nam, bi morali imeti na vseh avtocestah omejitev 110km/h razen tam, kjer imamo 3 pasove v eno smer.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

c23po ::

Wanabe protokolarni voznik,
če smo že obsedeni z autobahnom: na slovenskih cestah umre 54 voznikov na milijon prebivalcev. V Nemčiji, kjer na delu avtocest ni omejitev, jih umre 31. Kako pa razumeti, da jih na Švedskem, kjer so omejitve še rigoroznejše, kot pri nas, umre 18? Očitno nismo nič slabši od Nemcev, ko jih primerjamo s Švedi!

Skleniva tvoje nakladanje o ukinitvi omejitve hitrosti: očitno bi jo ti ukinil ne glede na ceno. Zakaj že? Samo, da se vozi?
Računalniki nimajo spominov.

St235 ::

solatko je izjavil:



St235 - Vsi, ki delajo izpit v D, ravno zato so prebivalci ob meji s Francijo, izpite večinoma delali tam, ker je cena 1/4 tiste, v D. Jaz sem izpit opravil v prvo, izpitna je bila 13.-ta ura.

Kaj ima to s pravljico o tem da se v nemciji izpitna voznja dela 3x po 1 uro? Edini razlog da to verjames je zato, ker si moral 3x ponavljat izpitno voznjo.

Invictus ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ob tem pa ne poveš, da dvopasovna avtocesta v Nemčiji nobena nima odseka kjer bi lahko vozil brez omejitve. In da je v Nemčiji večina dvopasovnic omejenih na 110km/h z razlogom, ker je vedno bilo preveč nesreč tam.

In če to projeciramo k nam, bi morali imeti na vseh avtocestah omejitev 110km/h razen tam, kjer imamo 3 pasove v eno smer.

V Nemčiji je zelo malo avtocest brez omejitev...

Od Avstrije do skoraj Munchna nima niti odstavnega pasu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

c23po ::

Porkamalora, ni jih "zelo malo"! Je Wikipedija res tako daleč, da nihče niti po autobahnu nn pride do nje? 70% nemških avtocest nima omejitev, je pa na njih priporočena hitrost 130 km/h. In to prav nič ne pomaga našem protokolarnem wanabeeju pri želji uzakoniti divjanje po naših cestah.
Računalniki nimajo spominov.
««
288 / 308
»»