Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
c23po ::
Pa ne samo to, jaz bi zraven kar še razširjeno družino, tudi otroke, mislim, kako si drzne vozit 180 po avtocesti. To moramo njegove gene zradirat iz zemlje.
Se strinjam! Z vsem sorodstvom do petega kolena. Sto bičev pa za tiste, ki podpirajo takšno početje!
Računalniki nimajo spominov.
nejc_nejc ::
180 odvisno kje in kdaj. Cesta dopušča zadevo.
Se pa tko ja ne bos vozil pri polnem voznem pasu....
Se pa tko ja ne bos vozil pri polnem voznem pasu....
c23po ::
Ti mogoče ne. Ostali pa... Izmislimo si statistiko: 70% voznikov, meni, da lahko vozijo hitreje od omejitve. Nekateri samo tiste 3,9 km/h, nekateri zagovarjajo 145, 180, neomejeno. Zaradi odsotnosti kontrole ima vsaj 10% teh napačno perspektivo, da je hitrejša vožnja normalna. Že ob sedanji ureditvi pričakujejo, da se jim počasnejši nemudoma umaknejo s poti. (Vir: SLotech, ta tema, enih 20 strani nazaj). Če bi 180 bilo uzakonjeno ga ni boga, ki bi jim dopovedal, da se to počne "odvisno kje in kdaj". Ne njim, ne ostalim, ki jih samo strah pred štrafom drži na razumni hitrosti. Tako bi dobili samo štalo na cesti.
Drugače pa, strinjam se: dodatni pas posebne barve za posebne voznike. Potem pa lahko.
Drugače pa, strinjam se: dodatni pas posebne barve za posebne voznike. Potem pa lahko.
Računalniki nimajo spominov.
predi ::
Kaže da v SLO dva "talenta" ne bosta več vozila po cesti.Dvojne pasti bi torej morale biti redna strategija policistov ob izvajanju nadzora.
Prejšnji vikend so na AC proti Jesenicam 2x dobili na radar voznika, ki je vozil okrog 180 km/h, nekaj dni nazaj pa na Štajerski AC voznika tudi 2x na radar, hitrost podobna.
Kazen v obeh primerih 2x9 točk in 2x1200€.
fikus_ ::
Predvsem bi morali biti policisti bolj prisotni na cestah. Že pojava policista deluje preventivno na obnašanje udeležencev prometa. Res je pa tudi, da nekateri "zmrznejo".
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
matic492 ::
Voziš prehitro in plačaš kazen, dobič pike, če jih pač dobiš. Tole reklamiranje na naslovnici 24kur in vedno omenjena znamka vozila samo, ko je BMW je pa samo cringe.
Sicer pa sploh ne vem kako te lahko dobijo, to moraš bit idiot. Saj je tabla "kontrola hitrosti" dobesedno tam.
Sicer pa sploh ne vem kako te lahko dobijo, to moraš bit idiot. Saj je tabla "kontrola hitrosti" dobesedno tam.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
MIHAc27 ::
1x sem res padel na radar, kjer je bila tabla kontrola hitrosti. Pač pozabil, bilo je zvečer pritisnil na vratolomnih 57kmh kjer je omejitev 50kmh.
Še sedaj otroci tam, ko gredo preko bližnjega prehoda z strahom pogledajo 7x v vsako smer, ali slučajno spet grem mimo ali ne.
Na vse ostale radarje, na katere sem naletel je bilo pa kar lepo skrita kamera v avtu, ali kanta ob cesti, ki je brez predhodnjega opozorila slikala. Ni bilo velikokrat, v 20 letih pač ene 4-5x. Največja prekoračena hitrost pa 12kmh (omejitev 60).
Ja.. hude hitrosti, vem.
Mene ne moti nekdo, ki gre 180kmh po avtocesti, ki je prazna. Ampak če jaz prehitevam z 125-130kmh... me pa prav malo briga, če bi nekdo rad šel hitreje mimo. Ko končam prehitevanje... piči kolikor ti duša da.
Še sedaj otroci tam, ko gredo preko bližnjega prehoda z strahom pogledajo 7x v vsako smer, ali slučajno spet grem mimo ali ne.
Na vse ostale radarje, na katere sem naletel je bilo pa kar lepo skrita kamera v avtu, ali kanta ob cesti, ki je brez predhodnjega opozorila slikala. Ni bilo velikokrat, v 20 letih pač ene 4-5x. Največja prekoračena hitrost pa 12kmh (omejitev 60).
Ja.. hude hitrosti, vem.
Mene ne moti nekdo, ki gre 180kmh po avtocesti, ki je prazna. Ampak če jaz prehitevam z 125-130kmh... me pa prav malo briga, če bi nekdo rad šel hitreje mimo. Ko končam prehitevanje... piči kolikor ti duša da.
GupeM ::
Največja prekoračena hitrost pa 12kmh (omejitev 60).
Saj se zavedaš, da je to 20 odstotkov prehitro, ane? Predstavljaj si, da vse trenutne omejitve hitrosti zmanjšajo za 20 odstotkov. Folk bi popizdil. Ali pa da ti plačo znižajo za 20 %. Ali pa da ti jutri vse cene zvišajo za 20 %. Ja, 20 % ni malo.
IgorCardanof ::
Ali pa da že iz osnove imaš 20% nižjo plačo, kaj pa to? Za popizdit ane Tako se zdi, da so nekje omejitve.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
GupeM ::
Predvsem bi morali biti policisti bolj prisotni na cestah. Že pojava policista deluje preventivno na obnašanje udeležencev prometa. Res je pa tudi, da nekateri "zmrznejo".
Tisti, ki zmrznejo, bi se navadili in ne bi več zmrznili. Tisti, ki bi pa izsiljevali/vozili prehitro/vozili v rdečo/... pa še vedno ne bi mogli oz upali.
solatko ::
c23po - Tudi, če bi bilo brez omejitev, te obremenjuje drugi člen, ki govori o prilagajanju hitrosti, glede na pogoje. Večina nesreč se ne zgodi zaradi prekoračene hitrosti, temveč zaradi neprilagojene, kar je ogromna razlika v sami definiciji. Kdo pravi, da moraš voziti na zgornji meji omejitve vedno in povsod? Samo idioti vozijo na prekratki varnostni razdalji, hitro tam, kjer bi morali hitrost znižat, pod vplivom opojnih substanc, s tehnično nepopolnimi vozili, z zlizanimi gumami,.... pa to praviloma niso vozniki, ki na prazni cesti, ob lepem vremenu potegnejo hitreje, celo strašnih 180 na prazni avtocesti.
GupeM - O ti pravičnik, daš vedno smerokaz, ko je potrebno, imaš vedno varnostno razdaljo, telefoniraš nikoli,....?
GupeM - O ti pravičnik, daš vedno smerokaz, ko je potrebno, imaš vedno varnostno razdaljo, telefoniraš nikoli,....?
Delo krepa človeka
GupeM ::
GupeM - O ti pravičnik, daš vedno smerokaz, ko je potrebno, imaš vedno varnostno razdaljo, telefoniraš nikoli,....?
Seveda.
Sicer pa zate isto velja. Boš vesel, če ti penzijo znižamo samo za 20 %? Saj to je pa ja čisto malo. Pa še pravično bo. Boš že preživel z malo manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
Buggy ::
solatkova trditev glede nevzdrzevanih vozilih in idiotih za volani, kar drzi. Zbranost na cesti in fokus na dogajanje okoli sebe ter predvidevanje je zal pozabljena vrlina.
Za hec malo preverite kaj vse pocnejo ljudje v avtih, ko jih prehitite. AC ali regionalka nima veze.
Zanimivo je tudi da je pogosto zaradi nesrece zaprta stajerska AC...to tudi da mislit o ljudeh cez Trojane
Za hec malo preverite kaj vse pocnejo ljudje v avtih, ko jih prehitite. AC ali regionalka nima veze.
Zanimivo je tudi da je pogosto zaradi nesrece zaprta stajerska AC...to tudi da mislit o ljudeh cez Trojane
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
c23po ::
Solatko,
Nejc želi voziti hitro. Veliko hitreje od sedanje omejitve. Ker se boji kazni bi rad videl, da se najvišja dovoljena hitrost dvigne na njegovo varnostno oceno. Tako bi prišparal 7 minut od Ljubljane do Kopra in bi se med brezbrižno vožnjo neskončno zabaval. Tvoja želja je (če prav razumem) odstraniti vse omejitve in skrb za prilagojeno hitrost prepustiti odlično izšolanemu vestnemu vozniku.
Ker bi v obeh situacijah na avtocesti še vedno mi počasneti trmasto vztrajali tam nekje okoli sedanjega stanja in bodo na isti avtocesti kamioni omejeni na polževih 90 km/h je zaradi velikih razlik v hitrosti očitno, da boste morali supervozniki počakati na izgradnjo superhitrega pasu. Druge ni. Tiste mokre sanje o izključevanju starejših, mlajših, neizkušenih, o dodatnih izobraževanjih za vozniške spretnosti, to si pa zataknite nekam.
Nejc želi voziti hitro. Veliko hitreje od sedanje omejitve. Ker se boji kazni bi rad videl, da se najvišja dovoljena hitrost dvigne na njegovo varnostno oceno. Tako bi prišparal 7 minut od Ljubljane do Kopra in bi se med brezbrižno vožnjo neskončno zabaval. Tvoja želja je (če prav razumem) odstraniti vse omejitve in skrb za prilagojeno hitrost prepustiti odlično izšolanemu vestnemu vozniku.
Ker bi v obeh situacijah na avtocesti še vedno mi počasneti trmasto vztrajali tam nekje okoli sedanjega stanja in bodo na isti avtocesti kamioni omejeni na polževih 90 km/h je zaradi velikih razlik v hitrosti očitno, da boste morali supervozniki počakati na izgradnjo superhitrega pasu. Druge ni. Tiste mokre sanje o izključevanju starejših, mlajših, neizkušenih, o dodatnih izobraževanjih za vozniške spretnosti, to si pa zataknite nekam.
Računalniki nimajo spominov.
Tidule ::
Solatko pozablja da bo prvi ki bo ostal brez izpita, ce se to zgodi. Cvetober iditozmov, kretenskega obnasanja na cestije in nepoznavanja prometnih predpisov je kar prostovoljno prispeval v to temo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Ahim ::
Predvsem bi morali biti policisti bolj prisotni na cestah. Že pojava policista deluje preventivno na obnašanje udeležencev prometa. Res je pa tudi, da nekateri "zmrznejo".
Tisti, ki zmrznejo, bi se navadili in ne bi več zmrznili. Tisti, ki bi pa izsiljevali/vozili prehitro/vozili v rdečo/... pa še vedno ne bi mogli oz upali.
Vceraj okrog treh je nek brihtnez (BMW karavan kakopak) pridivjal skozi Sentviski tunel in se kmalu za izhodom poskusal stisniti med dvema voziloma, ki sta bili prakticno vzporedno. Ne vem ali je res preventivno pri opustitvi poskusa povzrocitve nesrece pomagal policaj, ki je v dezju na izvozu Podutik/Koseze meril hitrost ... ampak na zalost dvomim da so divjaka "ujeli".
Tidule ::
Ne, ne, on je varno vozil s prilagojeno hitrostjo, dva norca pa mu nista pustila mimo. Se dobro da ni bilo nesrece, ker pol se solatar ne bi mogel odlocit kateri od niju dveh je kriv za nesreco.
solatko ::
c23po - Omejitev izven naselja je praktično brez pomena, saj morajo vozniki prilagoditi vožnjo razmeram na cesti, torej v čem je problem vožnje 200+ na prazni AC in kako boš s podobno hitrostjo vozil na polni, kjer še omejitev 130 praviloma ne moreš dosečt. Ne gre za administrativne posege, glave je potrebno uredit, poskrbet s kontrolo, da se spoštuje varnostna razdalja, da so vozniki psihofizično sploh sposobni vrtet volan,..... omejitev hitrosti je v prometni varnosti zelo nepomembna kategorija, kar se kaže na kar nekaj km nemškega AB. Seveda to pisarniškim moljem, ki avto uporabljate povprečno 10km/dan in kakšen vikend ter dopust, ne bo nikoli jasno, tudi to ne, da je pridobitev vozniškega dovoljenja popolnoma zgrešena, saj ti cca 30 minutna vožnja pred članom komisije, podeli licenco za najmanj 10let pa v bistvu takrat sploh še ne znaš vozit. Ravno tako lahko vozi vsak, ne glede na njegovo zdravstveno stanje, ko ta ceglc-kartico dobi.
Tidule - Bravo genialc, to ugotavljaš po mojih 60 letih življenja v prometu, kot aktivni udeleženec, brez praske po svoji krivdi. Res si genij, ti je belega zmanjkalo?
Tidule - Bravo genialc, to ugotavljaš po mojih 60 letih življenja v prometu, kot aktivni udeleženec, brez praske po svoji krivdi. Res si genij, ti je belega zmanjkalo?
Delo krepa človeka
Tidule ::
Demenca spet ven tolce, al redne kosnje nakljucnih travnikov sodijo pod ultra sposobno voznjo bez praske?
solatko ::
Tidule - Po tvojih, od belega poškodovanih možganih, bi bilo bolje, če bi bil v trugi in vsi, ki so bili z menoj. Večina bi jih v obeh primerih končala ravno v trugi. Druga opcija je bila, zapeljat v levo in trčit v tiste, ki so vozili občutno počasneje in bi bil zviz samo pleh.
Delo krepa človeka
Tidule ::
Tretja opcija pa je bit forumski mutivoda s tisoc eno iz riti potegnjeno pravljico, polno samopovelicevanja. Pac osamljen ostareli wanna be playboy ki obupano isce pozornost. Zal to ne spremeni dejstva da is nesposoben voznik, ki niti porometnih predpisov ne pozna.
Je pa za crnit smesno kako si kar sporoti izmisljas in prilagajs svoje pravljice. Ker po novem imamo sedaja situacijo ko je bil bogi nasproti vozeci sofer prisoljen prehitevat prakticno stojeco kolon(glede na to da bi se lahko v njih zaletel brez hujsih posledic). In ti psihopat se vedno verjames, da je bil za tako situacijo odgovoren pocasen voznik. Pri cemer si evidentno tudi ti vozil manj kot 50k/h (in pri tem sintako pocasi vozil na praznem voznem pasu).
Jao, kako idiotsko izpades ko zacnes pravljice prodajat.
Je pa za crnit smesno kako si kar sporoti izmisljas in prilagajs svoje pravljice. Ker po novem imamo sedaja situacijo ko je bil bogi nasproti vozeci sofer prisoljen prehitevat prakticno stojeco kolon(glede na to da bi se lahko v njih zaletel brez hujsih posledic). In ti psihopat se vedno verjames, da je bil za tako situacijo odgovoren pocasen voznik. Pri cemer si evidentno tudi ti vozil manj kot 50k/h (in pri tem sintako pocasi vozil na praznem voznem pasu).
Jao, kako idiotsko izpades ko zacnes pravljice prodajat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
c23po ::
c23po - Omejitev izven naselja je praktično brez pomena, saj morajo vozniki prilagoditi vožnjo razmeram na cesti, torej v čem je problem vožnje 200+ na prazni AC in kako boš s podobno hitrostjo vozil na polni, kjer še omejitev 130 praviloma ne moreš dosečt ...
Solatko, veseli me, da se strinjava, kako je najbolj pomembno počistit v glavah. Obenem me v obup spravlja tvoja nesposobnost vrniti se nazaj v realnost, iz katere si se izgubil, očitno že v mladosti. Namreč: kako lahko sploh pomisliš, da bi se vozniki racionalno obnašali pri odprti meji, če jim to sedaj, ob omejitvi, ki jih le nekoliko drži na nižjih hitrostih, to ne uspe?
Ne, ne Solatko. Tvoje ideje so lepe, čudovito verjameš v ljudsko dobroto in boljši svet, vendar bi z uveljavitvijo tvojih vatlov avtocesta postala salamoreznica.
Pa še nekaj: nikar ne sklepaj o mojih vozniških izkušnjah, saj o tem nimaš pojma. To, da zagovarjam defenzivno vožnjo in strpnost do soudeležencev v prometu ne pomeni, da sem vikend voznik.
Računalniki nimajo spominov.
predi ::
Medtem neprilagojena hitrost ostaja najpogostejši vzrok za nastanek nesreč s smrtnim izidom na naših cestah. Skupaj z dvema drugima vzrokoma, ki gresta s preveliko hitrostjo z roko v roki (nepravilna stran/smer vožnje in neupoštevanje prednosti), se da pojasniti več kot 80% vseh smrti lani pri nas.
https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...
https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...
matic492 ::
Zato ker kadarkoli nimajo razloga za nesrečo, napišejo neprilagojena hitrost. Če se pelješ 30 km/h in zapeljaš na led ter te odvrti v ograjo, bojo napisali neprilagojena hitrost, ker bi moral vozit 20 km/h.
Sej ne pravim da ni kdaj problem, samo mislim da ni ravno statistično relevanten podatek v praksi...
Sej ne pravim da ni kdaj problem, samo mislim da ni ravno statistično relevanten podatek v praksi...
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
c23po ::
Vendar Solatko pravi, da je neprilagojena hitrost mati vseh nesreč. Vse ostalo je, po njegovo, (skoraj) brezveze.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
ReRMh ::
ja, to je univerzalna razlaga, včasih je prilagojena hitrost 0 km/h ali manj :D
če stojiš na mestu, nesreče ne narediš - filozofsko gledano se temu ne da oporekati
če stojiš na mestu, nesreče ne narediš - filozofsko gledano se temu ne da oporekati
ReRMh ::
seveda imaš prav, sem pa tudi rekel filozofsko gledano - kar je praktični nesmisel pa vseeno.
sem pa dobre volje in se mi zato filozofira - popravilo je bilo malenkostno, zle slutnje so bile precej dražje...
sem pa dobre volje in se mi zato filozofira - popravilo je bilo malenkostno, zle slutnje so bile precej dražje...
fikus_ ::
Medtem neprilagojena hitrost ostaja najpogostejši vzrok za nastanek nesreč s smrtnim izidom na naših cestah. Skupaj z dvema drugima vzrokoma, ki gresta s preveliko hitrostjo z roko v roki (nepravilna stran/smer vožnje in neupoštevanje prednosti), se da pojasniti več kot 80% vseh smrti lani pri nas.
https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...
Spet mantra o neprilagojeni hitrosti.
Recimo, da je omejitev hitrosti v nekem ovinku 70 km/h. Ena skrajnost; ko je suho, cesta čista, jo dosti voznikov prevozi z 80 km/h, druga skrajnost; ko je poledica, je pa 50 km/h preveč.
Toliko o (ne)prilagojeni hitrosti, Verjamem, da se vas bo dosti zaletelo v moje pisanje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
c23po ::
... omejitev hitrosti je v prometni varnosti zelo nepomembna kategorija, kar se kaže na kar nekaj km nemškega AB ...
Mogoče se boš premislil, če boš prebral samo odstavek "Nekateri mejniki v zgodovini prometne varnosti".
Statistika tipa "kar nekaj km" je slaba v luči tega, da je delež nemških avtocest v svetovnem merilu le 3%. Ravno tako Nemčija po drugih parametrih (recimo km avtoceste / prebivalca) ni najnaprednejša. Seveda, lahko se tudi delamo nevedne in mislimo, da so nemške avtoceste vzor, po katerem se je treba zgledovati. Le, da si sami Nemci postavljajo vse več omejitev. Čuden narod...
Dodatek: tistih tvojih "kar nekaj km" je 70% od nemških avtocest, torej 2,1% od svetovne mreže. Je 2,1% res značilna količina za debato o varnosti?
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
solatko ::
Tidule - A so spet kakšno skupino ujel, da je zmanjkalo belega? Ti si tisti idiot, ki vedno na moje poste doda svoje nebuloze in potem to velja za moje obnašanje in izjave. Kretenko ne veš, da je ob hitrosti 60-70 udarec ob trku precej manj boleč kot pri 110-120 direktno v čelo, s tem, da v takem primeru tisti na desni precej znižajo, že tako nizko hitrost, saj sicer do prehitevanja kolone nebi prišlo. Ti si pač en tistih idiotov, ki so prepričani, da v realnosti vse laufa po napisanih pravilih, samo tu in tam kak solatko meša meglo, v resnici si pa že ti osebno poln napak, ki jih dnevno počneš na vseh področjih, usodne pa niso zato, ker te drugi rešujejo iz problemov. Že to, da si vsak dan poln belega, je problematično.
c23po - Če ni omejitev, ni kršitev, kar se lepo kaže na delih AB, kjer hitri pač vozijo hitro, počasni pa se jim ne nastavljajo pod nos, če pa se že, so hitri dovolj usposobljeni, da reagirajo pravi čas. Tam kjer so omejitve, tako kot pri nas pa nekateri razmišljajo, da se vsi držijo predpisov in se sami, ne glede na predpise, obnašajo po svoje. Vedno boš imel posameznike, ki se na omejitve požvižgajo, tako kot take, ki bojo vozili zadrogirani ali pijani. Tega še take zakonske omejitve ne bojo spremenile, je pa problem, ker se ob rigoroznih zakonih in sankcijah, veliko ljudi počuti varne in sami nehajo skrbet za lastno varnost, ker računajo na to, da so predpisi vsemogočni in bojo ustavili nepazljive, nesposobne in divjake in lahko samo hodijo po voznih površinah, preko njih,.. in jih bo vsemogočna zakonodaja obvarovala pred poškodbami in smrtjo. Še vedno se držim tistega, kar so me naučili v mladosti, vsi na cesti so budale, zato se pazi sam in ostal boš nepoškodovan in živ.
In res je kar pravi solatko, nezmožnost varne zaustavitve je mati nesreč v prometu. Stanje na prehitevalnem pasu AC ti smatraš za PH, razmisli. Jaz se z omembo AB samo upiram vašm mantram, da hitrost ubija in, da ne moreš vozit s PH, če prekoračiš OH. Pa če je to samo 1% cest, ta del pokaže določene zakonitosti, ki bi veljale tudi drugje, če nebi bilo prometnega fašizma, ki se je začel z zmanjšanjem porabe goriv v 70.-ih letih, ne zaradi varnosti, to so dodali pozneje.
maticb492 - Pač ne razumeš bistva - ko stojiš pri miru, se 100%-no ne boš zaletel v nikogar, ko se premikaš (ne glede na način) pa moraš hitrost prilagoditi razmeram na poti tvojega gibanja. Če se pri tem zaletiš, je avtomatično kriva tvoja neprilagojena hitrost, ker se nisi varno ustavil pred trkom in to je razlika med PH in NPH.
fikus_ - Ni to mantra ampak dejstva. Prilagojena hitrost nikoli ni določena, temveč je odvisna od ogromno dejavnikov, predvsem pa osebnim značilnostim voznika. Torej hipotetično damo test (to vidiš na poligonih z merjenjem časov) 10.-im voznikom v enakem avtomobilu na določenme delu razgibanega cestišča s simulirano realno prometno situacijo in od njih zahtevamo, da to prevozijo čim hitreje in varno. Ko bo testa konec, boš videl, da so rezultati uspešne varne vožnje različni za kar precej %-ov. Tako dobiš prilagojeno hitrost vsakega voznika posebej.
c23po - Če ni omejitev, ni kršitev, kar se lepo kaže na delih AB, kjer hitri pač vozijo hitro, počasni pa se jim ne nastavljajo pod nos, če pa se že, so hitri dovolj usposobljeni, da reagirajo pravi čas. Tam kjer so omejitve, tako kot pri nas pa nekateri razmišljajo, da se vsi držijo predpisov in se sami, ne glede na predpise, obnašajo po svoje. Vedno boš imel posameznike, ki se na omejitve požvižgajo, tako kot take, ki bojo vozili zadrogirani ali pijani. Tega še take zakonske omejitve ne bojo spremenile, je pa problem, ker se ob rigoroznih zakonih in sankcijah, veliko ljudi počuti varne in sami nehajo skrbet za lastno varnost, ker računajo na to, da so predpisi vsemogočni in bojo ustavili nepazljive, nesposobne in divjake in lahko samo hodijo po voznih površinah, preko njih,.. in jih bo vsemogočna zakonodaja obvarovala pred poškodbami in smrtjo. Še vedno se držim tistega, kar so me naučili v mladosti, vsi na cesti so budale, zato se pazi sam in ostal boš nepoškodovan in živ.
In res je kar pravi solatko, nezmožnost varne zaustavitve je mati nesreč v prometu. Stanje na prehitevalnem pasu AC ti smatraš za PH, razmisli. Jaz se z omembo AB samo upiram vašm mantram, da hitrost ubija in, da ne moreš vozit s PH, če prekoračiš OH. Pa če je to samo 1% cest, ta del pokaže določene zakonitosti, ki bi veljale tudi drugje, če nebi bilo prometnega fašizma, ki se je začel z zmanjšanjem porabe goriv v 70.-ih letih, ne zaradi varnosti, to so dodali pozneje.
maticb492 - Pač ne razumeš bistva - ko stojiš pri miru, se 100%-no ne boš zaletel v nikogar, ko se premikaš (ne glede na način) pa moraš hitrost prilagoditi razmeram na poti tvojega gibanja. Če se pri tem zaletiš, je avtomatično kriva tvoja neprilagojena hitrost, ker se nisi varno ustavil pred trkom in to je razlika med PH in NPH.
fikus_ - Ni to mantra ampak dejstva. Prilagojena hitrost nikoli ni določena, temveč je odvisna od ogromno dejavnikov, predvsem pa osebnim značilnostim voznika. Torej hipotetično damo test (to vidiš na poligonih z merjenjem časov) 10.-im voznikom v enakem avtomobilu na določenme delu razgibanega cestišča s simulirano realno prometno situacijo in od njih zahtevamo, da to prevozijo čim hitreje in varno. Ko bo testa konec, boš videl, da so rezultati uspešne varne vožnje različni za kar precej %-ov. Tako dobiš prilagojeno hitrost vsakega voznika posebej.
Delo krepa človeka
predi ::
No, ni se treba zdaj koncentrirati samo na neprilagojeno hitrost. Druga dva vzroka sta namreč prispevala enako število smrti. Zanimivo je recimo, da nepravilno prehitevanje ni prispevalo niti približno toliko. To bi lahko nakazovalo, da je dosti teh voznikov iz mojega citata podleglo občutku, da so na cesti sami, kar dostikrat slišimo tudi v tej temi (prazna cesta, ponoči, ipd.). Vsekakor pa je vse povezano s hitrostjo. Tu ni debate sploh.Medtem neprilagojena hitrost ostaja najpogostejši vzrok za nastanek nesreč s smrtnim izidom na naših cestah. Skupaj z dvema drugima vzrokoma, ki gresta s preveliko hitrostjo z roko v roki (nepravilna stran/smer vožnje in neupoštevanje prednosti), se da pojasniti več kot 80% vseh smrti lani pri nas.
https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...
Spet mantra o neprilagojeni hitrosti.
Recimo, da je omejitev hitrosti v nekem ovinku 70 km/h. Ena skrajnost; ko je suho, cesta čista, jo dosti voznikov prevozi z 80 km/h, druga skrajnost; ko je poledica, je pa 50 km/h preveč.
Toliko o (ne)prilagojeni hitrosti, Verjamem, da se vas bo dosti zaletelo v moje pisanje.
c23po ::
c23po - Če ni omejitev, ni kršitev, ...
Kaj potem? Odstranimo omejitve, pa ne bo kršitev. Če potem slučajno poči, sledi holistična obravnava?
Računalniki nimajo spominov.
solatko ::
c23po - Ravno tako bo vzrok NPH, ne bo pa kršitev omejitve hitrosti, katero največkrat kasirajo inkasanti, potem bi se morda ukvarjali z varnostjo v prometu.
predi - Govorimo o tem, da ne gre večinoma za prekoračitev omejitve hitrosti ampak dejansko za neprilagojeno hitrost, znotraj splošnih omejitev. Bo šlo? In oba druga vzroka nista vedno povezana s hitrostjo, če izsiliš prednost, jo lahko v skoraj stoječem stanju 5km/h recimo. Vožnja po napačni strani pa je največkrat v okviru omejitev hitrosti.
predi - Govorimo o tem, da ne gre večinoma za prekoračitev omejitve hitrosti ampak dejansko za neprilagojeno hitrost, znotraj splošnih omejitev. Bo šlo? In oba druga vzroka nista vedno povezana s hitrostjo, če izsiliš prednost, jo lahko v skoraj stoječem stanju 5km/h recimo. Vožnja po napačni strani pa je največkrat v okviru omejitev hitrosti.
Delo krepa človeka
c23po ::
Solatko,
torej, se zavzemaš za holistično obravnavo kršiteljev. Da lahko policija zaračuna kazen le za prekoračitev prilagojene hitrosti, ki ti jo bodo določili na osnovi svojega strokovnega mnenja?
torej, se zavzemaš za holistično obravnavo kršiteljev. Da lahko policija zaračuna kazen le za prekoračitev prilagojene hitrosti, ki ti jo bodo določili na osnovi svojega strokovnega mnenja?
Računalniki nimajo spominov.
solatko ::
c23po - Zakaj bi policaji sploh morali kaznovati kar tako, zaradi lepšega? Prekoračena NPH se pokaže v prometni nesreči, ja in takrat je kaznovanje pravično, kar varna vožnja preko administrativne omejitve, ni. Zakaj prihaja do smrtnih točk? Ker imaš v SLO na vsakih nekaj sto metrov tablo za omejitev, jih tam, kjer bi se bilo pametno držati le-te, nihče ne drži in posledično poka in se ljudje ubijajo. Če bi bile omejitve samo tam, kjer je zaradi pogojev to potrebno, črnih točk nebi bilo, ker bi tiste redke, smiselne omejitve, čisto vsi spoštovali. Tako ti pa lahko naštejem kar nekaj odsekov, kjer se na dobrih 500m zvrsti vsaj pet različnih omejitev 50, 60, 70 ali celo 40 popolnoma brez veze, saj bi bila lahko večinoma ena ali še te ne.
Ti napišem samo en hipotetičen primer - tabla šolarji na cesti, bi za vsakega normalnega voznika pomenilo, da je potrebno hitrost prilagodit eventualnemu srečanju z otroci na cesti in v primeru, da je tabla omejitev 40, tako kot je sedaj, popolnoma brez veze, saj normalni reagiramo takoj, prilagodimo hitrost in povečamo pazljivost, idioti pa tudi znaka 40 ne upoštevajo. Podobno je z ostalimi opozorilnimi znaki.
Ti napišem samo en hipotetičen primer - tabla šolarji na cesti, bi za vsakega normalnega voznika pomenilo, da je potrebno hitrost prilagodit eventualnemu srečanju z otroci na cesti in v primeru, da je tabla omejitev 40, tako kot je sedaj, popolnoma brez veze, saj normalni reagiramo takoj, prilagodimo hitrost in povečamo pazljivost, idioti pa tudi znaka 40 ne upoštevajo. Podobno je z ostalimi opozorilnimi znaki.
Delo krepa človeka
c23po ::
Policaji ne kaznujejo zaradi lepšega, ampak kaznujejo neupoštevanje predpisov zaradi povečanja prometne varnosti.
Vidim, da si si vzel nekaj premora iz te teme in med tem razvil novo teorijo varnosti: "Stran s policijo in predpisi. Šteje samo zdrava kmečka pamet in NPH."
Se strinjam. Sedaj se samo morava zmeniti, čigava kmečka pamet je zdrava. Moja ali tvoja? Sem prepričan, da moja. Kaj pa sedaj?
Vidim, da si si vzel nekaj premora iz te teme in med tem razvil novo teorijo varnosti: "Stran s policijo in predpisi. Šteje samo zdrava kmečka pamet in NPH."
Se strinjam. Sedaj se samo morava zmeniti, čigava kmečka pamet je zdrava. Moja ali tvoja? Sem prepričan, da moja. Kaj pa sedaj?
Računalniki nimajo spominov.
GupeM ::
Prekoračena NPH se pokaže v prometni nesreči, ja in takrat je kaznovanje pravično,
Aha, torej če grem 200 km/h skozi cono 30 ob 13:15 v petek mimo šole in če pri tem ne povozim nobenega otroka/pešca/mačka, ali če ne zletim s ceste oz se ne zabijem v drug avto, vozim s PH in si kazni ne zaslužim. Po mojem mnenju bi tak moral ostati brez izpita brez možnosti ponovne pridobitve le tega. Ti pa pač misliš drugače.
Bedak, drugega ti ne morem rečt.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
solatko ::
c23po - Če se s tem, da merijo hitrost na ravni prazni cesti izboljšuje prometna varnost, v redu, osebno tega ne vidim tako. Ne stran, temveč izboljšanje, recimo cona 30 s časovnico od do, saj ob 2h ponoči je ta omejitev nesmiselna pa še veliko bi se našlo. Policaji pa pač tam, kjer je dejansko nevarno. Omejitve v naseljih in tam, kjer tehnično ni možno voziti nad določeno hitrostjo varno. NPH pa je tudi v zakonu dana kot univerzalno navodilo voznikom, če se tega ne uči in izvaja, je pač nekaj narobe z našim izobraževanjem novih pa tudi starih voznikov. Vozniki se ne zavedate, da je potrebno voziti tako, da se lahko ob pričakovanem problemu, varno ustavite. Glej samo upoštevanje varnostne razdalje.
GupeM - Če meniš, da je opisan primer vožnje z PH, je precej stvari napačnih v tvoji glavi, že samo razmišljanje o čem takem.
Zakaj me zmerjaš na tvoje izjave?
GupeM - Če meniš, da je opisan primer vožnje z PH, je precej stvari napačnih v tvoji glavi, že samo razmišljanje o čem takem.
Zakaj me zmerjaš na tvoje izjave?
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
GupeM ::
c23po ::
Solatko,
se pogovarjava o tem, da policaji merijo samo na prazni cesti ali o tem, da merijo tudi na prazni cesti? Kje si prebral, da je vsaka omejitev 30 ob dveh ponoči nesmiselna? Zakaj omejitve ko "tehnično ni možno", če vemo, da na omejitve ne vpliva samo "tehnično"? Kdo pravi, da se "ne uči NPH"? Kakšne kvalifikacije imaš ti, da lahko sodiš o kvaliteti učnega procesa? Kdo pravi, da se vozniki ne zavedamo, kako se je potrebno varno ustaviti? In kdo pravi, da nihče ne upošteva varnostne. Nasprotno, ni nas malo.
In poleg toliko vprašanj, je tvoj predlog za izboljšanje prometne varnosti "Ukinimo omejitve, pa ne bo kršitev."
Saj vem: v odgovor boš načel še eno ali dve novi temi iz tvojega starega repertoarja, na nobeno vprašanj pa ne boš odgovoril.
se pogovarjava o tem, da policaji merijo samo na prazni cesti ali o tem, da merijo tudi na prazni cesti? Kje si prebral, da je vsaka omejitev 30 ob dveh ponoči nesmiselna? Zakaj omejitve ko "tehnično ni možno", če vemo, da na omejitve ne vpliva samo "tehnično"? Kdo pravi, da se "ne uči NPH"? Kakšne kvalifikacije imaš ti, da lahko sodiš o kvaliteti učnega procesa? Kdo pravi, da se vozniki ne zavedamo, kako se je potrebno varno ustaviti? In kdo pravi, da nihče ne upošteva varnostne. Nasprotno, ni nas malo.
In poleg toliko vprašanj, je tvoj predlog za izboljšanje prometne varnosti "Ukinimo omejitve, pa ne bo kršitev."
Saj vem: v odgovor boš načel še eno ali dve novi temi iz tvojega starega repertoarja, na nobeno vprašanj pa ne boš odgovoril.
Računalniki nimajo spominov.
St235 ::
GupeM - Če meniš, da je opisan primer vožnje z PH, je precej stvari napačnih v tvoji glavi, že samo razmišljanje o čem takem.
Ne, to meniš ti:
Prekoračena NPH se pokaže v prometni nesreči, ja in takrat je kaznovanje pravično,
Vecen problem tega kar zagovarja Solatko. Njegova definicija PH je namrec vedno mozna samo za nazaj in on je edini arbiter, ki lahko o njej presoja. Popolnoma neuporabno za dejansko urejanje prometa. V praksi taka logika vodi v razmisljanje: ker sem sposoben lahko krsim X, pri cemer ta X lahko predstavlja prakticno katerikoli prometni prekrsek si posameznik izmisli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
GupeM - Odgovor na vprašanje, kako naj policisti kaznujejo NPH in kdaj in kako naj to ugotovijo, za prekoračitev omejitve je radar, za sankcijo NPH je karambol.
c23po - Verjetno sama logika policistov, da v gneči prekoračitev hitrosti niso možne, ponoči na prazni AC posebej na ravnih delih pa je to skoraj vsakdanji pojav in urca, dve pa je norma za tist teden narejena, potem pa še vampirske novinarje, da to kot senzacijo objavijo na prvi strani časopisa in so svoje za varnost v prometu neredili. Ja, obvezno se meri tam, kjer se ve, da je omejitev nelogična in bo sigurno prihajalo do kršitev, je kar nekaj takih točk v SLO. Zakaj bi moral prebrati, da je tam, kjer je bila desetletja omejitev 50 ali 60 cel dan in ni bilo niti ene nesreče, omejitev 30 cel dan zajebavanje voznikov in čisto nič drugega. Zadosti, da lahko kakšno trditev dam, brez slabe vesti. Pridobitev vozniškega izpita v SLO je neustrezna in od samega začetka (zdravniški pregled) pomanjkljiva, saj kandidati, ki opravijo izpit, v večini niso dovolj poučeni za varno in samostojno sodelovanje v prometu. Kje sem napisal, da nihče ne upošteva varnostne razdalje? Po številu prometnih nesreč vsak dan, menim, da vozniki ne poznajo pravila PH ali ga ne upoštevajo. Na določenih delih avtoceste, konkretno na odsekih, kjer policisti redno ulovijo voznike 200+ pa za hudiča, na teh delih niti ene nesreče pri takih divjih samomorilcih in ubijalcih.
St235 - Garantirano, vsi, ki vedno vozimo s PH nismo povzročili niti ene prometne nesreče! Noben od nas pa se ne hvali, koliko smo jih s svojim načinom preprečili, ko v bistvu nebi bili niti najmanj krivi pa smo reševali voznike, ki tega početja ne obvladajo, med drugim tudi dva moja izleta na travo. V realnosti se ravno ti vsako sekundo na cestah dogaja pa se tega sploh ne zavedate. Krši se stalno čisto vse možne predpise, ki si ga vozniki izmislijo. Če nebi bilo tako, bi promet vedno in povsod potekal tekoče in brez problemov. To ne počnejo samo nekateri, to počnemo vsi, nekateri nekatere predpise kršimo zavestno, večina pa se jih krši, zato, ker se nekaterim ne zdijo tako pomembni, da bi si jih sploh zapomnili.
c23po - Verjetno sama logika policistov, da v gneči prekoračitev hitrosti niso možne, ponoči na prazni AC posebej na ravnih delih pa je to skoraj vsakdanji pojav in urca, dve pa je norma za tist teden narejena, potem pa še vampirske novinarje, da to kot senzacijo objavijo na prvi strani časopisa in so svoje za varnost v prometu neredili. Ja, obvezno se meri tam, kjer se ve, da je omejitev nelogična in bo sigurno prihajalo do kršitev, je kar nekaj takih točk v SLO. Zakaj bi moral prebrati, da je tam, kjer je bila desetletja omejitev 50 ali 60 cel dan in ni bilo niti ene nesreče, omejitev 30 cel dan zajebavanje voznikov in čisto nič drugega. Zadosti, da lahko kakšno trditev dam, brez slabe vesti. Pridobitev vozniškega izpita v SLO je neustrezna in od samega začetka (zdravniški pregled) pomanjkljiva, saj kandidati, ki opravijo izpit, v večini niso dovolj poučeni za varno in samostojno sodelovanje v prometu. Kje sem napisal, da nihče ne upošteva varnostne razdalje? Po številu prometnih nesreč vsak dan, menim, da vozniki ne poznajo pravila PH ali ga ne upoštevajo. Na določenih delih avtoceste, konkretno na odsekih, kjer policisti redno ulovijo voznike 200+ pa za hudiča, na teh delih niti ene nesreče pri takih divjih samomorilcih in ubijalcih.
St235 - Garantirano, vsi, ki vedno vozimo s PH nismo povzročili niti ene prometne nesreče! Noben od nas pa se ne hvali, koliko smo jih s svojim načinom preprečili, ko v bistvu nebi bili niti najmanj krivi pa smo reševali voznike, ki tega početja ne obvladajo, med drugim tudi dva moja izleta na travo. V realnosti se ravno ti vsako sekundo na cestah dogaja pa se tega sploh ne zavedate. Krši se stalno čisto vse možne predpise, ki si ga vozniki izmislijo. Če nebi bilo tako, bi promet vedno in povsod potekal tekoče in brez problemov. To ne počnejo samo nekateri, to počnemo vsi, nekateri nekatere predpise kršimo zavestno, večina pa se jih krši, zato, ker se nekaterim ne zdijo tako pomembni, da bi si jih sploh zapomnili.
Delo krepa človeka
St235 ::
Noben od nas pa se ne hvali, koliko smo jih s svojim načinom preprečili,
Ah ja, ko ne bi bilo ze 300 strani debate...
Garantirano, vsi, ki vedno vozimo s PH nismo povzročili niti ene prometne nesreče!pa smo spet tam kjer ni muh. Ta stavek je idealno opravicilo za krsenje kateregakoli prometnega predpisa. Ker ce nisem se v zivljenju povzrocil prometne nesrece potem vedno vozim z PH. Posledicno lahko na cesti delam kar hocem vse dokler nimam prometne nesrece.
V realnosti se ravno ti vsako sekundo na cestah dogaja pa se tega sploh ne zavedate.V bistvu ravno zato, ker se za razliko od tebe zavedam da nisem nezmotljiv, sem bistveno bolj varen voznik. Ampak na koncu steje tako ali tako samo stevilo povzorenih prometnih nesrec.
Krši se stalno čisto vse možne predpise, ki si ga vozniki izmislijo.res je in velika vecina krsiteljev uporablja tvojo logiko in verjame, da prometne predpise lahko krsijo, ker jim njihove sposobnosti to dopuscajo. In dokler se ne zaleetijo, po tvoji definicijo, vozijo s PH in je vse OK.
GupeM ::
GupeM - Odgovor na vprašanje, kako naj policisti kaznujejo NPH in kdaj in kako naj to ugotovijo, za prekoračitev omejitve je radar, za sankcijo NPH je karambol.
Seveda lahko, ker je v Sloveniji povaod postavljena tudi omejitev hitrosti. Zato lahko kaznujejo neprilagojeno hitrost vedno kadar voziš preko omejitve. Ker hitrost preko omejitve je vedno neprilagojena, kot smo že vsi, razen tebe, že zdavnaj ugotovili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
solatko ::
St235 - Tako je, če še nikoli nisem zaviral na polno, nisem nikoli nikogar ogrozil in nisem imel prometne nesreče po moji krivdi, vozim celo življenje s PH, ker vem, koliko in kaj moram na cesti početi, saj sem se v tej smeri kvalitetno in nadpovprečno izobraževal. Seveda si varen, ko večinoma kršiš pravilo varnostne razdalje, ne daš vedno smerokaza, ne prilagodiš hitrosti razmeram na cesti in svojim sposobnostim, telefoniraš med vožnjo,..... Pri zadnji trditvi si se spet zahebal, večina kršiteljev ne ve, da so v prekršku, pa začnimo s počasnimi vozniki, ki za seboj vlečejo kolono - ovriranje prometnega toka in končajmo z vozniki, ki v krožiščih ne nakazujete izvoza s smerokazi, vmes pa plejada bolj ali manj nevarnih. Tisti, ki vozijo po moji logiki, predvsem pazijo nase in s tem na vse druge, tudi, ko sem peš.
GupeM - Spet si bral površno, bilo je govora na ukinitev omejitev in vožnjo s PH pa si postavil neumno vprašanje, kako lahko policisti kaznujejo NPH in na to sem ti odgovoril, ti pa zopet ven z mantro o NPH, če je prikoračitev OH, na vprašanje kaj se na cesti spremeni, če se spremeni omejitev pri PH, ne zna noben od vas odgovort. Zato s tem ali je možna vožnja s PH preko omejitve, nehajmo in se pogovorite z vozniki na nujni vožnji ali vozijo krepko čez omejitev s PH (njihovo obvladanje vozila in vožnje in jim je glavno, da lahko ob pričakovani situaciji, varno ustavijo).
GupeM - Spet si bral površno, bilo je govora na ukinitev omejitev in vožnjo s PH pa si postavil neumno vprašanje, kako lahko policisti kaznujejo NPH in na to sem ti odgovoril, ti pa zopet ven z mantro o NPH, če je prikoračitev OH, na vprašanje kaj se na cesti spremeni, če se spremeni omejitev pri PH, ne zna noben od vas odgovort. Zato s tem ali je možna vožnja s PH preko omejitve, nehajmo in se pogovorite z vozniki na nujni vožnji ali vozijo krepko čez omejitev s PH (njihovo obvladanje vozila in vožnje in jim je glavno, da lahko ob pričakovani situaciji, varno ustavijo).
Delo krepa človeka
GupeM ::
pogovorite z vozniki na nujni vožnji ali vozijo krepko čez omejitev s PH (njihovo obvladanje vozila in vožnje in jim je glavno, da lahko ob pričakovani situaciji, varno ustavijo).
Pogovori se ti z njimi, če lahko preko omejitve vozijo tudi brez lučk in/ali sirene po "prazni" cesti. Ja, sireno lahko celo ugasnejo. Lučke morajo imeti pa ves čas prižgane. Ko pridejo do prometa, morajo tudi sireno prižgati.
c23po ::
Solatko, star si, pojma nimaš.
Že dolgo nisi bil na cesti, da bi dnevno videl kako policisti ukrepajo tudi med prometnimi špicami. Nakladaš.
Pojma nimaš, kako določijo kriterije za mesto, kje bodo merili. Nakladaš.
Tudi o pridobivanju vozniškega dovoljenja pojma nimaš.
Moral bi prebrati Strategijo razvoja prometa v Sloveniji, da bi ti bilo jasno kako se postavljajo hitrostne omejitve. Ker nisi, misliš da te zajebavajo in nakladaš.
/S Vemo, da si se ti dolgo in kvalitetno izobraževal za poklic protokolarnega voznika. Zato je jasno, da si veliko bolj usposobljen od vseh tistih zdravnikov, inženirjev in predavateljev, ki delajo na področju dodeljevanja izpitov. /s (spet nakladaš)
Nikjer ne napišeš, da nekateri upoštevajo varnostno razdaljo. Nikjer ne napišeš, da marsikateri poznamo pojem PH. Iz obojega potem sklepaš narobe. To je tudi nakladanje.
O tem, koliko nesreč je na delih ceste, kjer policisti ujamejo prehitre nimaš nobenih podatkov, ker jih enostavno ni. Izmišljuješ si in potem spet narobe sklepaš. In to je tudi Sveto Nakladanje!
Že dolgo nisi bil na cesti, da bi dnevno videl kako policisti ukrepajo tudi med prometnimi špicami. Nakladaš.
Pojma nimaš, kako določijo kriterije za mesto, kje bodo merili. Nakladaš.
Tudi o pridobivanju vozniškega dovoljenja pojma nimaš.
Moral bi prebrati Strategijo razvoja prometa v Sloveniji, da bi ti bilo jasno kako se postavljajo hitrostne omejitve. Ker nisi, misliš da te zajebavajo in nakladaš.
/S Vemo, da si se ti dolgo in kvalitetno izobraževal za poklic protokolarnega voznika. Zato je jasno, da si veliko bolj usposobljen od vseh tistih zdravnikov, inženirjev in predavateljev, ki delajo na področju dodeljevanja izpitov. /s (spet nakladaš)
Nikjer ne napišeš, da nekateri upoštevajo varnostno razdaljo. Nikjer ne napišeš, da marsikateri poznamo pojem PH. Iz obojega potem sklepaš narobe. To je tudi nakladanje.
O tem, koliko nesreč je na delih ceste, kjer policisti ujamejo prehitre nimaš nobenih podatkov, ker jih enostavno ni. Izmišljuješ si in potem spet narobe sklepaš. In to je tudi Sveto Nakladanje!
Računalniki nimajo spominov.
St235 ::
Seveda si varen, ko večinoma kršiš pravilo varnostne razdalje, ne daš vedno smerokaza, ne prilagodiš hitrosti razmeram na cesti in svojim sposobnostim, telefoniraš med vožnjo,....to opisuje sebe? Al zakaj se trudis drugim pripisqt svoje pomankljvosti?
Pri zadnji trditvi si se spet zahebal, večina kršiteljev ne ve, da so v prekršku, pa začnimokaj ce bi samo zaceli z vsemi prometnimi predpisi za katere si v tej temi jasno dokazal, da jih sploh ne poznas? Ali pa s tistimi za katere si se javno pohvalil, da jih krsis? Vkljucno s tem, da si oviral vozila za seboj s pocasno voznjo?
končajmo z vozniki, ki v krožiščih ne nakazujete izvoza s smerokaziglede na to da pojma nimas kako vozim, je edini logicen sklep, da spet projeciras svoje napake.
Fascinantno je poslusat tvoje nakladanje kjer obstajate samo neverjetno sposobni vozniki, ki niste sposobni upostevat nekaj tako banalnega kot je omejitev hitrosti in potem smo vsi ostali, ki domnevno delamo 1000000 prekrskov vsakic ko se vsedemo za volan. Super pravljica, ki pa nima nic z realnim svetom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()