Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
g. Oden ::
Kaj pa tole?
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Po okrevanju pa položnica za zdravljenje, polna cena. Zakaj bi ji moralo zdravstveno zavarovanje plačati zdravljenje za načrtno povzročene poškodbe?
PacificBlue ::
Presenetljivo, da je bila voznica neka 60letna zenska..Pa bi si mislil da so starejsi bolj izkuseni oz vsaj bolj pametni in previdni.
Pri takem manevru pa upam da ne usede vec kdaj za volan.
Pri takem manevru pa upam da ne usede vec kdaj za volan.
I’m out.
:3
:3
IgorCardanof ::
Sej stvari so bile že omenjene.
Prva stvar je, da bi se moralo nujno uvesti "ponavljanje" vozniškega izpita na vsakih X let. Naj bo to 5 ali 10. Za starejše pa potem to veliko bolj pogosto. Žal se preveč pogosto dogaja, da njihove mentalne zmožnosti padejo in je nujno, da se take nevarne udeležence v prometu izloči.
Druga stvar pa, wtf, zakaj vsi peljejo mimo??
Prva stvar je, da bi se moralo nujno uvesti "ponavljanje" vozniškega izpita na vsakih X let. Naj bo to 5 ali 10. Za starejše pa potem to veliko bolj pogosto. Žal se preveč pogosto dogaja, da njihove mentalne zmožnosti padejo in je nujno, da se take nevarne udeležence v prometu izloči.
Druga stvar pa, wtf, zakaj vsi peljejo mimo??
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
ZveeZ ::
IgorCardanof je izjavil:
Druga stvar pa, wtf, zakaj vsi peljejo mimo??
Ker jih pac ne briga, ni njihov problem.
Tako nas ucijo vsepovsod. Individualizem.
Postali smo taka družba, bruhali bomo jutri.
starfotr ::
Kaj pa tole?
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Po okrevanju pa položnica za zdravljenje, polna cena. Zakaj bi ji moralo zdravstveno zavarovanje plačati zdravljenje za načrtno povzročene poškodbe?
Zdravljenje iz prometnih nesreč krijejo zavarovalnice iz avtomobilske odgovornosti.
starfotr ::
Ma kolikor jaz opazujem je edina razlika med prej in zdaj v tem, da prej, ko je začela utripat zelena luč, ki naj bi obveščala voznike, da je potrebno zmanjšat hitrost in varno ustavit pred križiščem, je imelo to ravno kontra učinek. Namesto "pojemka" pred križiščem, je bil pospešek. In če tega nisi izvajal, sploh v kakih večjih mestih, si bil deležen raznega trobljenja za sabo vozečih in kazanja raznoraznih prstov skozi okna! Ne bom trdil, ker se v to nisem spuščal, ampak sem skoraj prepričan, da je bilo prej več nekih verižnih trčenj pred križišči, kot jih je sedaj. Ampak kot pravim, samo moje subjektivno mnenje.
Saj ti sedaj rumena sporoča točno to: pripravi se na ustavitev. Oziroma pripravi se na speljevanje.
Ta tema je dokaz, da velika večina nima pojma kaj dela za volanom.
Eni bi malo namišljeno bremzali pred semaforjem, nato pa pospešeno peljali v rdečo, ker kao nimajo dovolj časa za varno ustavitev. Drugi bi radi imeli dovolj časa za pospešit (utrip zelene, nato rumena), ker drugače je promet nepretočen.
Jaz imam rešitev za vse to. Vzet izpite in vozila takim. Ker nimajo kaj iskat na cesti s svojim prekratkim penisom.
c23po ::
Starfotr, nam rumena res sporoča: pripravi se na ustavitev? ZPrCp, 99. člen, 3, odstavek:
Benti, bo vzetih izpitov presenetljivo veliko.
rumena luč - prepovedana vožnja, razen v primeru, ko se vozilo pri vožnji z dovoljeno hitrostjo ne more varno ustaviti zaradi premajhne oddaljenosti od semaforja;
Benti, bo vzetih izpitov presenetljivo veliko.
Računalniki nimajo spominov.
Ahim ::
Statistika kaze da je je to brezvezno jokanje okrog utripajoce zelene luci, zgolj in le brezvezno jokanje.
Statistike kazejo, da kar 4 od 5 ljudi uziva v skupinskih posilstvih
Napačno tolmačenje dejstva, da štirje posiljevalci uživajo, žrtev pa ne. To s statistiko nima nobene zveze. Če se motim, vir prosim.
Seveda da ima vezo s statistiko, in to bolj kot trditev, na katero sem repliciral.
Sure thing, izpades bedak potem se pa pametnega delas. Enostavno dejstvo je da, ne obstaja nikakrsna povezava med prometno varnostjo in utripajoco zeleno lucjo. Ce mislis drugace potem ti ne bo tezko najt virov. Ce pa pac govoris iz riti, je pa druga zgodba.
Bedak si izpadel ti z umovanjem o "statistiki". Vir za tvoje trditve prosim.
Kar se pa tice utripajoce zelene: napisal sem, da je zdaj "problem z utripajoco zeleno" ocitno "resen" tako, da "pohodijo" ljudje zdaj na rumeno namesto na utripajoco zeleno, kot so prej.
c23po ::
Statistika kaze da je je to brezvezno jokanje okrog utripajoce zelene luci, zgolj in le brezvezno jokanje.
Statistike kazejo, da kar 4 od 5 ljudi uziva v skupinskih posilstvih
Napačno tolmačenje dejstva, da štirje posiljevalci uživajo, žrtev pa ne. To s statistiko nima nobene zveze. Če se motim, vir prosim.
Seveda da ima vezo s statistiko, in to bolj kot trditev, na katero sem repliciral.
Sure thing, izpades bedak potem se pa pametnega delas. Enostavno dejstvo je da, ne obstaja nikakrsna povezava med prometno varnostjo in utripajoco zeleno lucjo. Ce mislis drugace potem ti ne bo tezko najt virov. Ce pa pac govoris iz riti, je pa druga zgodba.
Bedak si izpadel ti z umovanjem o "statistiki". Vir za tvoje trditve prosim.
Kar se pa tice utripajoce zelene: napisal sem, da je zdaj "problem z utripajoco zeleno" ocitno "resen" tako, da "pohodijo" ljudje zdaj na rumeno namesto na utripajoco zeleno, kot so prej.
Ahim, obljubi, da boš tudi ti potem razkril svoje statistike ter povezavo med posilstvi in zeleno utripajočo lučjo. Ali pa kar počez recimo bobu bob: Tidule se je izrazil simbolično, ti si to zgrabil, z neko šokantno trditvijo nič povedal, sedaj pa vrtiš kost, ki smo jo obglodali pred dvemi dnevi. Glede luči imaš prav: so bedaki, ki bo zavozili tako ali drugače. Glede statistike: vire prosimo!
Računalniki nimajo spominov.
MIHAc27 ::
IgorCardanof je izjavil:
Druga stvar pa, wtf, zakaj vsi peljejo mimo??
Ker jih pac ne briga, ni njihov problem.
Tako nas ucijo vsepovsod. Individualizem.
Postali smo taka družba, bruhali bomo jutri.
Ni to. Prej šok pa ovca efekt. Sem že peljal mimo prevrnjenega avta in nisem mogel verjeti kaj vidim. Ampak ok, so bili še drugi tam tko da...
Sej isto je, če bi kdo na ulici skupaj padel. Imaš ljudi, ki bi takoj skočili pomagat in 95% folka, ki bo samo gledal.
Pa sam bi jih kmalu tudi že 'fasal' ker se nisem brigal zase in želel preprečiti dokaj očitno nasilje.
BDW. Eno je teorija, drugo praksa. Jaz znam kompresijsko obvezo naredit ob odtrganem udu. Če bi jo res moral...skoraj ne verjamem, da bi jo zmogel. Sploh če je človek ob zavesti, tuli od bolečine, kri šprica.... A sedaj pa ne smem za volan?
IgorCardanof ::
Predvsem je problematično to, da ni bila lahka prometna nesreča, tu bi čisto lahko kdo nujno potreboval zdravniško pomoč (in jo tudi je) in vsak takole, ki pelje mimo, mu zmanjša možnosti za preživetje. Kaj če za tabo ne bi bilo nobenega avta še 5 minut?
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
Tidule ::
Statistika kaze da je je to brezvezno jokanje okrog utripajoce zelene luci, zgolj in le brezvezno jokanje.
Statistike kazejo, da kar 4 od 5 ljudi uziva v skupinskih posilstvih
Napačno tolmačenje dejstva, da štirje posiljevalci uživajo, žrtev pa ne. To s statistiko nima nobene zveze. Če se motim, vir prosim.
Seveda da ima vezo s statistiko, in to bolj kot trditev, na katero sem repliciral.
Sure thing, izpades bedak potem se pa pametnega delas. Enostavno dejstvo je da, ne obstaja nikakrsna povezava med prometno varnostjo in utripajoco zeleno lucjo. Ce mislis drugace potem ti ne bo tezko najt virov. Ce pa pac govoris iz riti, je pa druga zgodba.
Bedak si izpadel ti z umovanjem o "statistiki". Vir za tvoje trditve prosim.
Kar se pa tice utripajoce zelene: napisal sem, da je zdaj "problem z utripajoco zeleno" ocitno "resen" tako, da "pohodijo" ljudje zdaj na rumeno namesto na utripajoco zeleno, kot so prej.
Ce trdis da utripajoca zelena luc kakorkoli vpliva na prometno varnost potem bosnti tisti, ki bomiskal dokaze o tem. Dokler tega ne naredis je to navadna bedarija.
Poglej si trende prometne varnaoti in bos ugotovil, da se od ukinitve zelene luci trend nadaljuje v smeri izboljsevanja prometne varnosti, kar jasno kaze na to da ukinitiv zelene luci ni negativno vplivala na prometno varnost. Ce verjames drugace pa dajmo na mizo kaj vec od butastih fetisev na snuff porn.
Lahko pa zacnes tukaj in se nehas delat bedaka iz sebe:https://www.researchgate.net/publicatio...
https://www.google.com/url?sa=t&source=...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
255211 ::
Tukaj bom devil's advocate. Bi vi resno, na hitri cesti, kjer je omejitev 110 km/h, hodili po vozišču in tvegali, da vas kdo zradira? Najprej je treba zavarovati mesto nesreče, kar pa je brez opreme, ki jo imajo ustrezne službe (Dars, policija, gasilci), na AC in HC težko. In ne mi s trikotnikom, ki ga na AC/HC voznik na prehitevalnem pasu ne vidi, če vozi vzporedno z vozilom na voznem pasu.
Dokler se promet ne ustavi in postavi fizična ovira pred mestom nesreče, si človek, ki nima samomorilskih nagnjenj, ne bo upal hoditi po vozišču AC/HC. In tudi stroka uči - najprej poskrbimo za svojo varnost. Pomoč nudimo šele, ko smo prepričani, da lahko to naredimo varno.
Največ, kar lahko v takem primeru "civilist" naredi, ne da bi tvegal svoje življenje, je, da pokliče 112/113. In glede na konkretno lokacijo, je bila pomoč temu namenjenih služb lahko na mestu nesreče že v 3 minutah.
Mesto in regionalke so druga zgodba. Je lažje zavarovati kraj nesreče kot na AC/HC in hitrosti so nižje.
Dokler se promet ne ustavi in postavi fizična ovira pred mestom nesreče, si človek, ki nima samomorilskih nagnjenj, ne bo upal hoditi po vozišču AC/HC. In tudi stroka uči - najprej poskrbimo za svojo varnost. Pomoč nudimo šele, ko smo prepričani, da lahko to naredimo varno.
Največ, kar lahko v takem primeru "civilist" naredi, ne da bi tvegal svoje življenje, je, da pokliče 112/113. In glede na konkretno lokacijo, je bila pomoč temu namenjenih služb lahko na mestu nesreče že v 3 minutah.
Mesto in regionalke so druga zgodba. Je lažje zavarovati kraj nesreče kot na AC/HC in hitrosti so nižje.
starfotr ::
Regionalke so še bolj zagamane, kot avtoceste. Na avtocesti je minimalno ovinkov in v veliki večini primerov vidiš cesto daleč naprej. Mnogo slabše je na regionalni cesti.
Če te nekdo zbije s 90 vs 110 vs 130 km/h je pa skoraj vseeno. Postaneš mesni pripravek tako ali drugače.
Jaz bi tu, v tem primeru naredil sledeče: obvozil nesrečo, kot vsi ostali, ustavil na varnem mestu (na pospeševalnem pasu uvoza ali na odstavnem pasu naprej) in pričel z zavarovanjem mesta nesreče.
Če te nekdo zbije s 90 vs 110 vs 130 km/h je pa skoraj vseeno. Postaneš mesni pripravek tako ali drugače.
Jaz bi tu, v tem primeru naredil sledeče: obvozil nesrečo, kot vsi ostali, ustavil na varnem mestu (na pospeševalnem pasu uvoza ali na odstavnem pasu naprej) in pričel z zavarovanjem mesta nesreče.
IgorCardanof ::
Tukaj bom devil's advocate. Bi vi resno, na hitri cesti, kjer je omejitev 110 km/h, hodili po vozišču in tvegali, da vas kdo zradira? Najprej je treba zavarovati mesto nesreče, kar pa je brez opreme, ki jo imajo ustrezne službe (Dars, policija, gasilci), na AC in HC težko. In ne mi s trikotnikom, ki ga na AC/HC voznik na prehitevalnem pasu ne vidi, če vozi vzporedno z vozilom na voznem pasu.
Dokler se promet ne ustavi in postavi fizična ovira pred mestom nesreče, si človek, ki nima samomorilskih nagnjenj, ne bo upal hoditi po vozišču AC/HC. In tudi stroka uči - najprej poskrbimo za svojo varnost. Pomoč nudimo šele, ko smo prepričani, da lahko to naredimo varno.
Največ, kar lahko v takem primeru "civilist" naredi, ne da bi tvegal svoje življenje, je, da pokliče 112/113. In glede na konkretno lokacijo, je bila pomoč temu namenjenih služb lahko na mestu nesreče že v 3 minutah.
Mesto in regionalke so druga zgodba. Je lažje zavarovati kraj nesreče kot na AC/HC in hitrosti so nižje.
Vsi so stali že tu. In so se kasneje odločili, da bi pa raje odpeljali naprej. Torej stoječa kolona že je, prižgeš vse 4 smernike in spredaj si prost.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
c23po ::
Vozila ustavljena na voznem in prehitevalnem pasu so fizična ovira. Od tod naprej je najmanj, kar lahko narediš, da pokličeš 112 in slediš navodilom.
Drugače se mesto nesreče na AC da zavarovati tudi s priročnimi sredstvi. Trikotnik, seveda, oseba, ki z roba signalizira. Samo domišljijo je treba uporabiti in ne čakati, "da se naredi".
Drugače se mesto nesreče na AC da zavarovati tudi s priročnimi sredstvi. Trikotnik, seveda, oseba, ki z roba signalizira. Samo domišljijo je treba uporabiti in ne čakati, "da se naredi".
Računalniki nimajo spominov.
255211 ::
Predhodnika predvidevata, da bodo vsi ravnali tako, da bodo šli pomagati. Ampak vidimo, da ni bilo tako. Odpeljali so naprej. In tudi če je bil med njimi 1, ki bi sicer bil pripravljen pomagati, tega ni mogel, ker mu ostali niso "krili hrbta". Ena oseba v takšnem primeru ne more narediti nič. Še voznika Mercatorjevega tovornjaka se vidi, da čaka ob robu ceste, ne gre do razbitih avtov na vozišču, ker je verjetno ocenil, da je preveč tvegano.
c23po ::
Ostane nam moralna dilema: bom postavil svoje vozilo kot fizično oviro in pomagal ali pa odpeljal naprej in s tem svoje premoženje postavil pred zdravje in življenje drugih.
Računalniki nimajo spominov.
255211 ::
En sam osebni avto žal ni fizična ovira, ki bi zaščitila človeka na AC/HC. Dokler ni stoječe kolone vsaj 5-10 osebnih avtov ali kamiona/avtobusa, nimaš kaj. Te šleper, katerega šofer tipka po telefonu ali gleda film na laptopu, zradira kot keks.
GupeM ::
Nima veze. Pustiš avto kot fizično oviro in stopiš vstran, mogoče vzameš v roke telefon/lučko, pa mahaš proti tistim, ki vozijo nasproti. Ni treba, da stojiš na vozišču. Ko se zaradi te fizične ovire nabere kolona, greš lahko dokaj varno do razbitin. Če pa vsak odpelje mimo, pa nikoli ne bo kolone in nikoli ne bo dovolj fizične ovire, dokler ne pridejo gasilci s kamionom.
Pithlit ::
Tukaj bom devil's advocate. Bi vi resno, na hitri cesti, kjer je omejitev 110 km/h, hodili po vozišču in tvegali, da vas kdo zradira? Najprej je treba zavarovati mesto nesreče, kar pa je brez opreme, ki jo imajo ustrezne službe (Dars, policija, gasilci), na AC in HC težko. In ne mi s trikotnikom, ki ga na AC/HC voznik na prehitevalnem pasu ne vidi, če vozi vzporedno z vozilom na voznem pasu.
Dokler se promet ne ustavi in postavi fizična ovira pred mestom nesreče, si človek, ki nima samomorilskih nagnjenj, ne bo upal hoditi po vozišču AC/HC. In tudi stroka uči - najprej poskrbimo za svojo varnost. Pomoč nudimo šele, ko smo prepričani, da lahko to naredimo varno.
Sem že to počela. In ja, ni najbolj prijeten občutek... ni pa tudi tolk zajebano kot se tebi zdi.
Life is as complicated as we make it...
blay44 ::
Uh, danes sem čist iz firbca naredil raziskavo. Zjutraj ob osmih sem rinil v Ljubljano. Bedak.
Kako zahojen moraš biti, da rineš med une zombije na cesti ob osmih. Sedaj, ob tej uri so itak
vsi rinili v križišče, pa naj bo rumena, zelna, rdeča...vse je stalo. Zaradi teh zombijev
tudi promet iz stranski cest stoji. Pobral sem še eno v Črnučah in prvič v življenju šel na un sloviti
rondo. Kaj bolj nepreglednega za uporabnika, ki se tu pelje prvič najdeš samo še v Kopru.
Pa sem že par prestolnic prevozu. Jaz v zombijih, prfoks pa v avtu vzporedno! Dobro, da je tem
zombijem edini mentalni doseg prisesane oči na štop lampe vozila pred sabo.
Ob enajstih v bifeju pri križišču.
O uni podaljšani rumeni, ki naj bi omogočila spraznitev križišča ni ne duha ne sluha. 2.5 sekunde,
mogoče. Tisti, ki so zavijali so še lepo ostali na sredini, prden so se desetkrat prepričali, da ni
slučajno kake kamikaze. Pol pa rumena. Prvi čez. Drugega mu niti ne ostane. Sicer bi dobil v rit.
Drugi močno zaviranje največkrat pa za prvim, tretji, četrti,.... lepo v vrsto. Pol pa speljave.
Enim uspe v ene 0.5 sekunde, drugi pa pogleda semafor, če je res zelena, pa še levo in desno.
Prec potegne ene 2 sekundi. Uzadi pa že žlajfajo nova vozila. Tko, da, nasmešek na usta dobiš.
Kako zahojen moraš biti, da rineš med une zombije na cesti ob osmih. Sedaj, ob tej uri so itak
vsi rinili v križišče, pa naj bo rumena, zelna, rdeča...vse je stalo. Zaradi teh zombijev
tudi promet iz stranski cest stoji. Pobral sem še eno v Črnučah in prvič v življenju šel na un sloviti
rondo. Kaj bolj nepreglednega za uporabnika, ki se tu pelje prvič najdeš samo še v Kopru.
Pa sem že par prestolnic prevozu. Jaz v zombijih, prfoks pa v avtu vzporedno! Dobro, da je tem
zombijem edini mentalni doseg prisesane oči na štop lampe vozila pred sabo.
Ob enajstih v bifeju pri križišču.
O uni podaljšani rumeni, ki naj bi omogočila spraznitev križišča ni ne duha ne sluha. 2.5 sekunde,
mogoče. Tisti, ki so zavijali so še lepo ostali na sredini, prden so se desetkrat prepričali, da ni
slučajno kake kamikaze. Pol pa rumena. Prvi čez. Drugega mu niti ne ostane. Sicer bi dobil v rit.
Drugi močno zaviranje največkrat pa za prvim, tretji, četrti,.... lepo v vrsto. Pol pa speljave.
Enim uspe v ene 0.5 sekunde, drugi pa pogleda semafor, če je res zelena, pa še levo in desno.
Prec potegne ene 2 sekundi. Uzadi pa že žlajfajo nova vozila. Tko, da, nasmešek na usta dobiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: blay44 ()
Pithlit ::
Ojej. Katastrofa. Zanimivo da vsem, razen tebi, uspeva.
Life is as complicated as we make it...
blay44 ::
solatko ::
IgorCardanof - Zaradi administrativnih kolobocij, ko se začnejo postopki za udeležence. Nihče ni rad za pričo in potem raje gasa, nič vidu. Lahko se zgodi, da dobiš tožbo zaradi nepravilnega ukrepanja,..
starfotr - Pozabi, vse poškodbe grejo na račun zdravstvenega zavarovanja, posledice pa krije zavarovalnica. So to hoteli uvest pa so zavarovalnice zagrozile z extremnim podražanjem obveznega zavarovanja. Tudi vse druge poškodbe grejo iz zdravstvenega zavarovanja, tudi, če si zavarovan.
starfotr - Pozabi, vse poškodbe grejo na račun zdravstvenega zavarovanja, posledice pa krije zavarovalnica. So to hoteli uvest pa so zavarovalnice zagrozile z extremnim podražanjem obveznega zavarovanja. Tudi vse druge poškodbe grejo iz zdravstvenega zavarovanja, tudi, če si zavarovan.
Delo krepa človeka
Pithlit ::
Ojej. Katastrofa. Zanimivo da vsem, razen tebi, uspeva.
Kaj jim uspeva? Opazovanje in dojemanje v skladu z direktivam nekih....?
Ane certificirani inkasant.
Uspeva jim dnevno it na šiht pa nazaj, brez jokcanja po forumih... Za razliko od ene preveč posebne snežinkice.
Life is as complicated as we make it...
Tidule ::
IgorCardanof - Zaradi administrativnih kolobocij, ko se začnejo postopki za udeležence. Nihče ni rad za pričo in potem raje gasa, nič vidu. Lahko se zgodi, da dobiš tožbo zaradi nepravilnega ukrepanja,..
Se huje, lahko naletis na bedaka po imenu solatko, ki te do smrti zdolgocasi s pravljicami o izmisljenih tobazbah in blodnjah o prilagojeni hitrosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
solatko ::
Tidule - Spet nisi vzel tabletk ali ti je belega zmanjkalo. Poslušaj folk zakaj se izogibajo kakršnem koli mešanju v težave drugih, od prijav nasilja v družini, do prometnih nesreč, kaznivih dejanj,... Osebno sem vedno pomagal na cesti, prijavil pijane voznike, se vmešal v družinsko nasilje in lahko pritrdim, da ti nekaj živcev pobere ukvarjanje z administracijo, če pride do postopkov, mene to sicer nikoli ni odvrnilo od moralne dolžnosti, večina jih pa tega noče in se lepo naredijo slepi in gluhi.
S takimi posti pa največ poveš o sebi, predvsem to, kašno govno si.
S takimi posti pa največ poveš o sebi, predvsem to, kašno govno si.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Ahim ::
Statistika kaze da je je to brezvezno jokanje okrog utripajoce zelene luci, zgolj in le brezvezno jokanje.
Statistike kazejo, da kar 4 od 5 ljudi uziva v skupinskih posilstvih
Napačno tolmačenje dejstva, da štirje posiljevalci uživajo, žrtev pa ne. To s statistiko nima nobene zveze. Če se motim, vir prosim.
Seveda da ima vezo s statistiko, in to bolj kot trditev, na katero sem repliciral.
Sure thing, izpades bedak potem se pa pametnega delas. Enostavno dejstvo je da, ne obstaja nikakrsna povezava med prometno varnostjo in utripajoco zeleno lucjo. Ce mislis drugace potem ti ne bo tezko najt virov. Ce pa pac govoris iz riti, je pa druga zgodba.
Bedak si izpadel ti z umovanjem o "statistiki". Vir za tvoje trditve prosim.
Kar se pa tice utripajoce zelene: napisal sem, da je zdaj "problem z utripajoco zeleno" ocitno "resen" tako, da "pohodijo" ljudje zdaj na rumeno namesto na utripajoco zeleno, kot so prej.
Ahim, obljubi, da boš tudi ti potem razkril svoje statistike ter povezavo med posilstvi in zeleno utripajočo lučjo. Ali pa kar počez recimo bobu bob: Tidule se je izrazil simbolično, ti si to zgrabil, z neko šokantno trditvijo nič povedal, sedaj pa vrtiš kost, ki smo jo obglodali pred dvemi dnevi. Glede luči imaš prav: so bedaki, ki bo zavozili tako ali drugače. Glede statistike: vire prosimo!
Povezava je ocitna, moram res eksplicitno napisati, da bi razumel(i)? Navajanje irelevantne "statistike" (kar se tice prometne varnosti) je popoln nesmisel. Moja trditev ima vec zveze s statistiko kot njegova bucka; forumskemu gobezdalu sem pac nastavil ogledalo.
Za vire pa seveda lahko prosis, a zacni na zacetku - Tidule, kar izvoli.
Tidule ::
Tidule - Spet nisi vzel tabletk ali ti je belega zmanjkalo. Poslušaj folk zakaj se izogibajo kakršnem koli mešanju v težave drugih, od prijav nasilja v družini, do prometnih nesreč, kaznivih dejanj,... Osebno sem vedno pomagal na cesti, prijavil pijane voznike, se vmešal v družinsko nasilje in lahko pritrdim, da ti nekaj živcev pobere ukvarjanje z administracijo, če pride do postopkov, mene to sicer nikoli ni odvrnilo od moralne dolžnosti, večina jih pa tega noče in se lepo naredijo slepi in gluhi.
S takimi posti pa največ poveš o sebi, predvsem to, kašno govno si.
Edino govno tukaj si tu, ker strasis ljudi s fiktivnimi tozbami, ki si si jih potegnil iz riti.
Za vire pa seveda lahko prosis, a zacni na zacetku - Tidule, kar izvoli.
Sem jih dal, samo ocitno nisi pismen in je bil tekst prezahteven zate. Se vedno pa cakamo kaj konkretnega o tem kako naj bi utripajoca zelena luc karkoli prizpevla k prometni varnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
predi ::
V Slovenski kroniki na RTV, so danes izjavili, da v Zakonu ni pravne podlage, za ukrepanje proti voznikom, ki niso ustavili ob tisti nesreči v Kopru. Meni ni nič jasno, saj so ti ljudje opustili dolžnostna ravnanja ob prometni nesreči, za kar je predpisana globa.
solatko ::
Tidule - Jaz sem samo povedal, kaj slišiš med ljudmi, če poslušaš, ker si pa ti večinoma zadet in z ogromnim EGO-m pa pač nisi sposoben slišat nobenenga.
Delo krepa človeka
49106 ::
Solatko, naplahtali so te z zgodbo zadnjo epizode Seinfeld-a
The Finale (Seinfeld) @ Wikipedia
Ne bi. Tudi zaradi policije ne (na odstavnem pasu).
The Finale (Seinfeld) @ Wikipedia
Tukaj bom devil's advocate. Bi vi resno, na hitri cesti, kjer je omejitev 110 km/h, hodili po vozišču in tvegali, da vas kdo zradira? Najprej je treba zavarovati mesto nesreče, kar pa je brez opreme, ki jo imajo ustrezne službe (Dars, policija, gasilci), na AC in HC težko. In ne mi s trikotnikom, ki ga na AC/HC voznik na prehitevalnem pasu ne vidi, če vozi vzporedno z vozilom na voznem pasu.
Dokler se promet ne ustavi in postavi fizična ovira pred mestom nesreče, si človek, ki nima samomorilskih nagnjenj, ne bo upal hoditi po vozišču AC/HC. In tudi stroka uči - najprej poskrbimo za svojo varnost. Pomoč nudimo šele, ko smo prepričani, da lahko to naredimo varno.
Ne bi. Tudi zaradi policije ne (na odstavnem pasu).
MIHAc27 ::
Vidim, da postaja kamera v avtu nujna oprema.
Včeraj en v križišču pri rdeči leze proti meni (se mu pač zavore ni ljubilo držat), mu potrobim ampak kako sekundo prepozno. Pač rukne. Stopi ven in seveda pričakujem opravičilo... tip me namesto tega nadere, kaj sem ga JAZ zadel.
Če bi sikal še kako minuto, bi se mu slabo pisalo, samo to bom rekel.
Včeraj en v križišču pri rdeči leze proti meni (se mu pač zavore ni ljubilo držat), mu potrobim ampak kako sekundo prepozno. Pač rukne. Stopi ven in seveda pričakujem opravičilo... tip me namesto tega nadere, kaj sem ga JAZ zadel.
Če bi sikal še kako minuto, bi se mu slabo pisalo, samo to bom rekel.
Tidule ::
IgorCardanof ::
Vidim, da postaja kamera v avtu nujna oprema.
Včeraj en v križišču pri rdeči leze proti meni (se mu pač zavore ni ljubilo držat), mu potrobim ampak kako sekundo prepozno. Pač rukne. Stopi ven in seveda pričakujem opravičilo... tip me namesto tega nadere, kaj sem ga JAZ zadel.
Če bi sikal še kako minuto, bi se mu slabo pisalo, samo to bom rekel.
Razmisljam, da bi si dal dashcam v avto ze nekaj casa. Nekej izbire je na voljo. A ti imas ze kaj zbrano?
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
WizzardOfOZ ::
Spredaj
https://www.banggood.com/CP06-11_26-Inc...
in zadaj:
https://www.banggood.com/Car-Rear-View-...
https://www.banggood.com/CP06-11_26-Inc...
in zadaj:
https://www.banggood.com/Car-Rear-View-...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
solatko ::
Poglejte majstri, kaj počnete na cestah in potem smo tisti, ki včasih vozimo hitreje, največje zlo na cesti. Vse tole je pod omejitvijo hitrosti:
https://siol.net/avtomoto/promet/to-se-...
https://siol.net/avtomoto/promet/to-se-...
Delo krepa človeka
GupeM ::
Spet si izmišljuješ.
1. Obstaja večje zlo, kot vi, ki včasih vozite hitreje. Veliko je večjega zla.
2. Nihče ne trdi, da vožnja znotraj OH ne more bit prilagojena.
3. To počnejo drugi, ne mi.
4. Večje zlo je to, da enkrat praviš, da je treba predpise spoštovat, v naslednjem stavku pa rečeš, da omejitve hitrosti ne spoštuješ, ker gre za administrativno omejitev. (tako kot večina omejitev)
5. Še večje zlo je, da celo zagovarjaš, da je varno kršit OH, če si vsemogočen.
6. Največje zlo pa je, da verjameš, da si vsemogočen.
Sicer je pa članek videti kat nekaj. Že tale stavek je totalno mimo:
Glede na to, da tisoči in tisoči ljudi na dan prevozijo takšne razdalje nepozorni, pa je nesreč dokaj malo, me zanima, koliko bi bilo nesreč, če bi enako število ljudi prevozilo enake razdalje z zaprtimi očmi. Ne več dokaj malo, niti ne dokaj veliko, ampak kar precej veliko. Torej tveganje ni niti p od podobnega.
1. Obstaja večje zlo, kot vi, ki včasih vozite hitreje. Veliko je večjega zla.
2. Nihče ne trdi, da vožnja znotraj OH ne more bit prilagojena.
3. To počnejo drugi, ne mi.
4. Večje zlo je to, da enkrat praviš, da je treba predpise spoštovat, v naslednjem stavku pa rečeš, da omejitve hitrosti ne spoštuješ, ker gre za administrativno omejitev. (tako kot večina omejitev)
5. Še večje zlo je, da celo zagovarjaš, da je varno kršit OH, če si vsemogočen.
6. Največje zlo pa je, da verjameš, da si vsemogočen.
Sicer je pa članek videti kat nekaj. Že tale stavek je totalno mimo:
Gre za podobno tveganje, kot da bi takšno razdaljo prevozili z zaprtimi očmi.
Glede na to, da tisoči in tisoči ljudi na dan prevozijo takšne razdalje nepozorni, pa je nesreč dokaj malo, me zanima, koliko bi bilo nesreč, če bi enako število ljudi prevozilo enake razdalje z zaprtimi očmi. Ne več dokaj malo, niti ne dokaj veliko, ampak kar precej veliko. Torej tveganje ni niti p od podobnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
Tidule ::
Predvsem pa to, da obstajajo še bolj nesposobni vozniki od našega Solatarja, ne spremeni dejstva, da je on še vedno nesposoben voznik, ki nečesa tako banalnega kot je administrativna omejitev ni sposoben upoševat, kaj šele ko pridemo do bolj kompleksnih elementov vožnje.
predi ::
Nekaj je v luftu zadnje čase.
Včeraj ob 16.38 so bili mariborski policisti obveščeni o prometni nesreči na avtocesti A4 v neposredni bližini počivališča Podlehnik v smeri od Maribora proti Gruškovju. Policisti so opravili ogled kraja prometne nesreče in ugotovili, da je 61-letna voznica peljala vzvratno, ko je v njeno vozilo od zadaj s svojim vozilom trčil 32-letnik.
https://vecer.com/kronika/foto-podravsk...
solatko ::
GupeM - Eden je preveč!
Tidule - Samo, da si ti sposoben na tipkovnici!
Jaz v življenju nisem ogrozil nikogar, sem pa vsakodnevno ogrožen od voznikov, ki ne pozanjo svojih mej in se ne zavedajo, da v prometu ni dveh popolnoma enakih sekund. Ko se boste imeli dovolj radi, se boste morda začeli zavedati, da so odločilne sekunde, v katerih se obnašate neodgovorno.
Tidule - Samo, da si ti sposoben na tipkovnici!
Jaz v življenju nisem ogrozil nikogar, sem pa vsakodnevno ogrožen od voznikov, ki ne pozanjo svojih mej in se ne zavedajo, da v prometu ni dveh popolnoma enakih sekund. Ko se boste imeli dovolj radi, se boste morda začeli zavedati, da so odločilne sekunde, v katerih se obnašate neodgovorno.
Delo krepa človeka
Tidule ::
Spet lažeš. Kaj drugega kot ogrožanje pa je bilo vozit 20km/h in ustvarjat kolono? Al si že pozabil da si ti tisti ki zagovarja idiotizem, da je tisti na čelu kolone kriv za vse psihopate za sabo. Kaj drugega kot nepotrebno ogrožanje je vožnja preko omejitve? Pa ne spet začet nebuloze opraznih avtocestah prodajat, ker si se v tej temi hvalil, kje so te ujeli na radar. Kaj drugega ko ogrožanje proemtne varnosti, je ignoriranje fizikalnih zakonov in bolestno zagovarjanje kršenja prometnih predpisov?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
solatko ::
Tidule - Bedak ostaja bedak. Če nimaš pojma kakšna je prilagojena hitrost pri 2m varnostne razdalje, povprašaj strokovnjake, morda 30, več pa sigurno ne. Tisti spredaj je v vsaki počasni koloni (hitrost pod OH) v prekršku in moralno kriv za eventualno nesrečo, ki se zgodi zaradi prehitevanja počasne kolone. Pri hitrosti nad OH na prazni AC, voznik ogroža samo sebe in eventualne ptiče, ki bi pristali na AC. Tisti, ki obvladajo višje hitrosti, malo več vedo o fizikalnih zakonih, kot ti. Praviloma jih upoštevajo, saj zmanjšajo hitrost pred tem, ko dohitijo kogarkoli, celo ustavljanje policajev vidijo in ubogajo, ter varno ustavijo in se prepustijo postopku, kar pa ni vedno slučaj pri kontroli prometa in normalnih hitrostih. Zagovarjaš kršenje zakonov ravno ti, ko trdiš, da so oviralci prometnega toka, popolnoma nedolžni.
Delo krepa človeka
5ygmq ::
5ygmq ::
hornedtoad - Lenoba, poišči - oviranje prometnega toka!
Napisal si hitrost POD OMEJITVIJO HITROSTI.
Zakon mora opredeljevati, če je to 1%, 10%, 30%, 50%...
Ti si napisal za katerokoli hitrost pod formalno/administrativno omejitvijo hitrosti.
Torej?
Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
Verjetno si mislil to? 45. člen, 4. odstavek?
Dodatno vprašanje se pojavlja - kaj vse je interpretirano kot upravičen razlog in kako blizu je primeren kraj za umaknitev z vozišča.
solatko ::
hornedtoad - Oviranje prometnega toka je vsaka hitrost, nižja od OH, ko se za voznikom vozita dve vozili in več, ki bi radi vozili hitreje! Ni določeno v %-ih. Vozilo lahko vozi z vsako hitrostjo, vendar ne sme ovirati drugih. Da se nabere kolona, je potrebno kar nekaj časa in je sigurno vmes nekaj prostorov, kjer bi se počasne lahko umaknil in spustil hitrejše naprej. Problem je, da počasnejši, praviloma slabše obvladajo vozilo in ne gledajo v vzratno ogledalo, kaj se dogaja zadaj ali pa mislijo, da vozijo s hitrostjo, ki odgovarja vsem. Skratka so v prekršku. Upravičeni razlogi za počasnejšo vožnjo so stanje vozne površine, megla, vremenski vplivi, ni pa nobenega razloga ob lepem vremenu in normalni vidljivosti.
Delo krepa človeka