Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
solatko ::
c23po - Zanimiva zakonodaja, profesionalni vozniki, ki 8+ur dnevno vrtijo volan, morajo bit 0.0, ostali, praviloma povprečni ali še slabši vozniki pa ne. Ja, 0.0 ko si za volanom. Vprašal sem, kaj je bolj nevarno za druge udeležence v prometu, če si polpismen, preberi bolj počasi in večkrat!
Vseeno te bom razglasil za to, kar si sam napisal!
Vožnja pod vplivom opojnih substanc (dokazano tudi v majhnih, še dovoljenih količinah) je nevarna, če temu dodaš še povprečno slabo obvladanje vožnje pa postane to dvoje že kar potencialno morilska kombinacija. Če pri prometni nesreči ni ugotovljeno preseganje dovoljenega, se to niti ne omenja, je pa vseeno vprašanje, če bi do tega prišlo pri stanju 0.0. To, da je vsaka vožnja z NPH nevarna pa opozarjam skoraj v vsakem postu.
Vseeno te bom razglasil za to, kar si sam napisal!
Vožnja pod vplivom opojnih substanc (dokazano tudi v majhnih, še dovoljenih količinah) je nevarna, če temu dodaš še povprečno slabo obvladanje vožnje pa postane to dvoje že kar potencialno morilska kombinacija. Če pri prometni nesreči ni ugotovljeno preseganje dovoljenega, se to niti ne omenja, je pa vseeno vprašanje, če bi do tega prišlo pri stanju 0.0. To, da je vsaka vožnja z NPH nevarna pa opozarjam skoraj v vsakem postu.
Delo krepa človeka
c23po ::
Glede tvojega predloga, za uvedbo splošnega 0,0; zakaj misliš. da tega še nimamo? (Samo prosim, ne z nesposobnimi politiki in župani.)
Glede opojnih substanc: ni važno kaj si ti točno vprašal. Vedno si boš lahko omislil vprašanje, na katerega se ne da odgovoriti drugače, ko to ustreza tvoji agendi. Saj si gledal Šešlja: "Gospod sodnik, odgovorite z da ali ne na vprašanje: ali vaši starši vedo, da ste homoseksualec!" Ali pa ti: "Odgovorite mi kaj je točno fizikalnega v..." Važno je, da selektivno uporabljaš zakonodajo. Ko ti paše jo poznaš, ko ti ne pa predlagaš, da jo kršimo. To je važno.
Preberi si še to trditev:
Vožnja nad OH (dokazano(*) tudi v majhnih, še dovoljenih količinah) je nevarna, če temu dodaš še povprečno slabo obvladanje vožnje pa postane to dvoje že kar potencialno morilska kombinacija. Če pri prometni nesreči ni ugotovljeno preseganje dovoljenega, se to niti ne omenja, je pa vseeno vprašanje, če bi do tega prišlo pri OH.
Vidiš?
(*) Ni dokazano, ne za hitrost, ne za prepovedane substance.
Glede opojnih substanc: ni važno kaj si ti točno vprašal. Vedno si boš lahko omislil vprašanje, na katerega se ne da odgovoriti drugače, ko to ustreza tvoji agendi. Saj si gledal Šešlja: "Gospod sodnik, odgovorite z da ali ne na vprašanje: ali vaši starši vedo, da ste homoseksualec!" Ali pa ti: "Odgovorite mi kaj je točno fizikalnega v..." Važno je, da selektivno uporabljaš zakonodajo. Ko ti paše jo poznaš, ko ti ne pa predlagaš, da jo kršimo. To je važno.
Preberi si še to trditev:
Vožnja nad OH (dokazano(*) tudi v majhnih, še dovoljenih količinah) je nevarna, če temu dodaš še povprečno slabo obvladanje vožnje pa postane to dvoje že kar potencialno morilska kombinacija. Če pri prometni nesreči ni ugotovljeno preseganje dovoljenega, se to niti ne omenja, je pa vseeno vprašanje, če bi do tega prišlo pri OH.
Vidiš?
(*) Ni dokazano, ne za hitrost, ne za prepovedane substance.
solatko ::
c23po - Zaradi trošarin in močnega alkoholnega lobija. Če zamenjaš OH s PH pa si zadel bistvo, samo moraš vedet kakšen je tvoj PH, kar je pa za večino tabula rasa. Ti lahko spremnjaš kolikor hočeš ampak bo tvoj zapis vedno bolj nevaren, kot moj. Problem je, da to, kar midva piševa, večina voznikov počne v realnem življenju, zato toliko prometnih nesreč in posledic!
Delo krepa človeka
ZveeZ ::
scipascapa je izjavil:
Kdaj bo več kamer, več kaznovanja?
nikoli, zaradi mocnega avtomobilskega lobija!
/s
c23po ::
c23po - Zaradi trošarin in močnega alkoholnega lobija. Če zamenjaš OH s PH pa si zadel bistvo, samo moraš vedet kakšen je tvoj PH, kar je pa za večino tabula rasa. Ti lahko spremnjaš kolikor hočeš ampak bo tvoj zapis vedno bolj nevaren, kot moj. Problem je, da to, kar midva piševa, večina voznikov počne v realnem življenju, zato toliko prometnih nesreč in posledic!
Dobro, lobi je hec, razumemo.
Z nevarnostjo zapisa pa si se končno približal bistvu. Res je. moj zapis je bolj nevaren od tvojega, ki je ravno tako nevaren. Misliti na tak način je nevarno, pisati še bolje. Razlika je: jaz sploh ne podpiram alkohola. Samo prepričal sem te, da je nevarno.
Ave Marija!
Pithlit ::
Tidule - Res si bogi, daj vzemi že kakšno tableto.
Pithlit - Ti se pa itak oglašaš povsod, če prav nimaš pojma o ničemer, še najmanj pa o prometu.
Ti si tisti ki trdi da če je cesta kul pa je avto dober (oboje na videu je) lahko počneš večje neumnosti. A veš, super pospeški, super bremze... In, zanimivo, v primerjavi s tabo noben nima pojma. Ker ti si najbolj pameten človek na svetu. Tudi takrat ko se več kot očitno motiš.
Life is as complicated as we make it...
HotBurek ::
Danes sem videl avto Peugeot, ki je zadaj imel napis BABAMETepee.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
Ahim ::
HotBurek ::
Sem videl šele, ko sem bil čisto blizu v rondoju, telefon imam pa potato kamero... Parkiranega bi lahko poslikal.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Pithlit ::
Danes sem videl avto Peugeot, ki je zadaj imel napis BABAMETepee.
Saj ves kako pravijo ... pics or it didn't happen.
Potrdim da obstajajo nalepke "baba me tepe" (ne vem če s presledki ali brez). Je pa BABAMETepee dokaj simpatično in kreativno
Life is as complicated as we make it...
Ganon ::
Eno nevmesno vprašanje, ne bom odpiral teme. V mestu stoji objekt, ki ima v pritličju poslovne prostore. Nikoli, kadar parkiram na parkirišču ob objektu, ne morem na daljavo zakleniti avta. Ključ enostavo ne deluje. Kako je to možno, kaj ga moti?
WizzardOfOZ ::
Se nihce ne vprasa zakaj je policija obvestila novinarje o tem prekrsku?
Ker je javna osebnost in javnost ima pravico izvedeti take stvari.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
blay44 ::
Sem se vozil po Dunaju. Semaforje imajo urejene tko, da
zelena utripne preden se prižge rumena.
Pri nam pa na cesti z omejitvijo 70, od šuba prižge rumeno.
Tko, da ja zanesljivo ustvari efekt "gumice".
A ne znamo niti ene dobre stvari skopirati?
Pa una riba kar zaklepa teme? Čuden je.
zelena utripne preden se prižge rumena.
Pri nam pa na cesti z omejitvijo 70, od šuba prižge rumeno.
Tko, da ja zanesljivo ustvari efekt "gumice".
A ne znamo niti ene dobre stvari skopirati?
Pa una riba kar zaklepa teme? Čuden je.
c23po ::
Imeli smo to, pa so ukinili. Kontraproduktivno je bilo. Namesto da bi ravočasno ustavili smo še bolj pritisnili v rumeno.
Računalniki nimajo spominov.
GupeM ::
Tako je. Pri omejitvi 70 km/h rumena luč sveti 5 sekund. Več kot dovolj časa, da ustaviš do časa.
Prej, ko je bila utripajoča zelena, je folk še dodatno pohodil gas, da je kao še ujel zeleno. V resnici je bilo pa tako, da če si moral pohodit, da si ujel zeleno, si verjetno zapeljal globoko v oranžno. In to z večjo hitrostjo, kot bi sicer.
Nekje sem zasledil, da je sicer bilo nesreč zaradi utripajoče luči manj, so pa pustile precej hujše posledice. To sem bral/gledal/poslušal nekaj let po ukinjanju utripajoče zelene luči.
Edit: Sem malo pobrskal po spletu, pa nikjer nič ne piše o tem, da bi bilo kaj drugače z nesrečami. Če že to omenjajo, piše, da zanesljivih analiz ni. Torej ne vemo, ali je zdaj bolje, slabše ali isti drek.
Prej, ko je bila utripajoča zelena, je folk še dodatno pohodil gas, da je kao še ujel zeleno. V resnici je bilo pa tako, da če si moral pohodit, da si ujel zeleno, si verjetno zapeljal globoko v oranžno. In to z večjo hitrostjo, kot bi sicer.
Nekje sem zasledil, da je sicer bilo nesreč zaradi utripajoče luči manj, so pa pustile precej hujše posledice. To sem bral/gledal/poslušal nekaj let po ukinjanju utripajoče zelene luči.
Edit: Sem malo pobrskal po spletu, pa nikjer nič ne piše o tem, da bi bilo kaj drugače z nesrečami. Če že to omenjajo, piše, da zanesljivih analiz ni. Torej ne vemo, ali je zdaj bolje, slabše ali isti drek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
predi ::
Isto je. Talenti pri nas pač več stiskajo na gas ob rumeni. Stiskali bi v vsakem primeru, ker drugače, kot po liniji najmanjšega odpora, ne znajo. Na enem semaforju, kjer sem dostikrat udeležen kot pešec, redno videvam vozila, ki čez moj prehod pripeljejo ob tem, ko se meni že prižge zelena. Dolga ravna cesta v naselju, kjer vozniki takoj postanejo tečni, če kdo vozi na zgornji skrajni meji najvišje dovoljene hitrosti (in ne med 60 in 70), ponoči v poletnem času pa celo ugasnejo semaforje, da se lahko žge še hitreje.
Danes zjutraj spet tipičen dogodek. Jaz na kolesarskem pasu, vrisanem na vozišču, ki poteka po enosmerni ulici v nasprotno stran, pred mano stoječe smetarsko vozilo, proti meni pa ga je, seveda čez polno črto po mojem pasu, obvozilo več vozil v četici. Niti eden se ni vsaj prepričal, da jim nasproti ne prihaja kolesar. Kot ovce v ogrado, potem pa hudo začudenje, ko se praktično od nikoder manifestiram pred havbo nekoga, kljub temu, da sem se namenoma dvignil na pedala, da bi bil bolj opazen. Od*e*ite s takimi.
Še pred tem, se je vame praktično zaletela neka mladenka na izposojenem kolesu, medtem, ko je vozila v napačno stran po kolesarskem pasu pod breg, jaz pa sem takrat ravno preverjal, ali morda za mano pride kakšno vozilo, ki bi mi lahko potencialno odvzelo prednost pri zavijanju desno čez pas na katerem sem bil. Očitno je namesto moje ustavitve pričakovala, da se ji bom ognil na del pločnika, kjer nimam česa iskati.
In to v času, ko naj bi potekal poostren nadzor v prometu. Kje? V centru MB ni bilo niti ene patrulje nikjer.
Danes zjutraj spet tipičen dogodek. Jaz na kolesarskem pasu, vrisanem na vozišču, ki poteka po enosmerni ulici v nasprotno stran, pred mano stoječe smetarsko vozilo, proti meni pa ga je, seveda čez polno črto po mojem pasu, obvozilo več vozil v četici. Niti eden se ni vsaj prepričal, da jim nasproti ne prihaja kolesar. Kot ovce v ogrado, potem pa hudo začudenje, ko se praktično od nikoder manifestiram pred havbo nekoga, kljub temu, da sem se namenoma dvignil na pedala, da bi bil bolj opazen. Od*e*ite s takimi.
Še pred tem, se je vame praktično zaletela neka mladenka na izposojenem kolesu, medtem, ko je vozila v napačno stran po kolesarskem pasu pod breg, jaz pa sem takrat ravno preverjal, ali morda za mano pride kakšno vozilo, ki bi mi lahko potencialno odvzelo prednost pri zavijanju desno čez pas na katerem sem bil. Očitno je namesto moje ustavitve pričakovala, da se ji bom ognil na del pločnika, kjer nimam česa iskati.
In to v času, ko naj bi potekal poostren nadzor v prometu. Kje? V centru MB ni bilo niti ene patrulje nikjer.
Utk ::
Jaz pri rumeni luči pobožam zavoro, tako da tist zadaj misli, da se bom ustavil, policaj, če je kje, bi videl, da sem se imel namen ustavit, potem grem pa vseeno naprej, ker, jebiga, ne bi se mogel "varno" ustavit do črte. Realno, če pobožaš zavoro ali pohodiš gas, zarad tega ne boš več kot 2 desetinki prej ali kasneje čez križišče, je pa to razlika med bedakom, ki dobi kazen, in normalnim šoferjem, ki je ocenil tako kot je ocenil in mu težko kdo kaj očita.
ZveeZ ::
Jaz pri rumeni luči pobožam zavoro, tako da tist zadaj misli, da se bom ustavil, policaj, če je kje, bi videl, da sem se imel namen ustavit, potem grem pa vseeno naprej, ker, jebiga, ne bi se mogel "varno" ustavit do črte. Realno, če pobožaš zavoro ali pohodiš gas, zarad tega ne boš več kot 2 desetinki prej ali kasneje čez križišče, je pa to razlika med bedakom, ki dobi kazen, in normalnim šoferjem, ki je ocenil tako kot je ocenil in mu težko kdo kaj očita.
Jaz se s tem ne obremenjujem, mogoce zato, ker imamo v celi regiji le 3 semaforizirana krizisca.
Ce se mi prizge rumena ocenim ali se lahko varno in predvsem UDOBNO ustavim. Ce nisem siguren pac nadaljujem z nezmanjsano hitrostjo naprej. Saj tudi ob preklopu na rdeco, traja par sekund dokler ostalim preklopi na zeleno.
blay44 ::
Tako je. Pri omejitvi 70 km/h rumena luč sveti 5 sekund. Več kot dovolj časa, da ustaviš do časa.
da zanesljivih analiz ni. Torej ne vemo, ali je zdaj bolje, slabše ali isti drek.
Daj sprehodi se po cesti, pa boš videl, da pri nas nič ne deluje kakor bo moralo.
Meni se je zdela vožnja v koloni z uripom zelene
bolj tekoča. V naprej sem/smo prilagajali hitrost.
Seveda, kar je bilo v vidnem dometu.
Pri nas pa naenkrat vsi začnejo zavirati.
Šele uni zadaj, ki so precej udaljeni začnejo
prilagajati hitrost. In nabijanje je tukaj.
Sicer uradna znanost niki sanja o "zbiranju prometa".
Itak, je to programska simulacija s željenimi parametri
naročnika. Nihče ne upošteva delcev zavor, gum, goriva
pri pospeševanju in nenazadnje aksioma, ki sem ga
slišal od profijev na poti domov z vlakom, da vsaka
sprememba kakršne koli energije predstavlja tveganje.
Sem pa zvedel od starejših, da je to vse že bilo pri nas.
Pa je par idiotov to spremenilo, kao da ni v skladu z nekim
sporazumom iz leta 1968 o enotnih cestnih znakih.
predi ::
V primerjavi z utripajočo zeleno poznamo dosti bolj natančno rešitev v obliki odštevalnikov. Ampak tudi ti (vseprisotni) ne bi rešili ničesar, ker delujejo samo, če se vozniki držijo pravil. To je predpostavka pri celotni ureditvi cestnega prometa. Če pri nas kaj ne deluje, je to zaradi pomanjkanja nadzora, ne zaradi napačnih pravil.
blay44 ::
Zanimivo kako branite sedajno ureditev. K kkšni policaji.
Sto let za leseno žlico.
Odštevalnike imajo tudi. Po moji izkušnji so primerni
za pripravo štarta. Na daljše razdalje jih pa težko oceniš.
Sto let za leseno žlico.
Odštevalnike imajo tudi. Po moji izkušnji so primerni
za pripravo štarta. Na daljše razdalje jih pa težko oceniš.
GupeM ::
Sem pa zvedel od starejših, da je to vse že bilo pri nas.
Ti torej zagovarjaš neko rešitev, ki je sploh nikoli nisi videl v praksi (razen enega vikenda v Nemčiji). Nekateri smo pa to rešitev videvali dnevno, pa razen prvih nekaj tednov po spremembi (ko so nekateri kar pri zeleni ustavili, ker so se bali, da bojo drugače kaznovani za vožnjo skozi rumeno luč) ni nobene razlike glede na prej.
Če voziš po omejitvi, ne rabiš nobenega nenadnega zaviranja, ampak se vedno da lepo normalno zmanjšati in ustaviti. Večinoma pa itak dnevno vozimo preko istih semaforjev in že poznamo, kdaj se bo katera luč prižgala. Še posebej, če spremljaš tudi semaforje za pešce in kolesarje. Če so ti zeleni, boš tudi ti imel zeleno ko prideš tja. Če so se ravno preklopili na rdečo, ko si že dokaj blizu, boš verjetno imel zeleno ali pa se bo ravno prižgala rumena. Če že na daleč vidiš rdečo, boš tudi ti zelo verjetno prišel na rdečo, čeprav je zdaj še zelena.
Ni ravno neka umetnost, no.
Enako je takrat, ko stojiš pred rdečo. Dokler imajo pešci in kolesarji mimo tebe zeleno, lahko daš avto v N in zategneš ročno zavoro. Ko se jim prižge rdeča, se pripraviš na speljevanje. Če imaš ročni menjalnik, stisneš sklopko, daš v prvo. Ko se ti prižge rumena, spustiš ročno in ob zeleni se že pelješ.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
blay44 ::
Hočeš reči, da je indukcijski kuhalnik brezvezen,
ker imamo odprto ognjišče?
Pa ne zagovarjam, Samo rešitev se mi je zdela dobra.
Pa tudi v praksi je šlo bolj tekoče. Sploh ko se začneš
zapletati s tramvaji.
Prav pa ostanimo zadaj.
ker imamo odprto ognjišče?
Pa ne zagovarjam, Samo rešitev se mi je zdela dobra.
Pa tudi v praksi je šlo bolj tekoče. Sploh ko se začneš
zapletati s tramvaji.
Prav pa ostanimo zadaj.
GupeM ::
Od kod si ti potegnil indukcijski kuhalnik in odprto ognjišče, veš samo ti. Primerjava med indukcijo in odprim ognjiščem je taka, kot bi primerjal semaforje s prometnimi znaki oz s. policaji v križišču. Ali kot bi primerjal navadna križišča s krožišči. Vse zgoraj našteto namreč vpliva na pretočnost in varnost križišč.
Sprememba med utripajočo/neutripajočo zeleno lučjo je pa na nivoju spremembe barve prometnih znakov z rumene na belo (ja, včasih so bili znaki rumeni, tako kot je danes še vedno rumen znak za delo na cesti). Nima pretiranega vpliva na varnost ali pretočnost.
Recimo tudi izmenično utripajoče rdeče luči pred železniškim prehodom ne prispevajo k varnosti nič več, kot če bi tam stal navaden semafor.
Sprememba med utripajočo/neutripajočo zeleno lučjo je pa na nivoju spremembe barve prometnih znakov z rumene na belo (ja, včasih so bili znaki rumeni, tako kot je danes še vedno rumen znak za delo na cesti). Nima pretiranega vpliva na varnost ali pretočnost.
Recimo tudi izmenično utripajoče rdeče luči pred železniškim prehodom ne prispevajo k varnosti nič več, kot če bi tam stal navaden semafor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
blay44 ::
To pa je policajsko razmišljanje. Oblika je merodajna! Ne pojem, ki ga sporoča.
Zmeden zagovor je tole.
Zmeden zagovor je tole.
GupeM ::
Ti si malo zmeden, če ne razločiš razlike med indukcijo in odprtim ognjem ter med utripajočo in neutripajočo zeleno lučjo.
S tabo sem zaključil s to debato, ker sem ravnokar pet letniku razložil, kar razlagam tebi, pa je razumel.
S tabo sem zaključil s to debato, ker sem ravnokar pet letniku razložil, kar razlagam tebi, pa je razumel.
Pithlit ::
Sej se edin ti razburjaš ker ni po tvoje (to kar smo ostali že par let nazaj pogruntal da ne deluje).
Najbrž si kak faliran boomer.
Najbrž si kak faliran boomer.
Life is as complicated as we make it...
blay44 ::
?
Itak
Imam mecu, pare i stan,
samo ja, najpametniji sam.
Kafič i javna uprava to sam Ja.
Policajac jebo ga.
Kolk nickov, pa toko malo ljudi.
Itak
Imam mecu, pare i stan,
samo ja, najpametniji sam.
Kafič i javna uprava to sam Ja.
Policajac jebo ga.
Kolk nickov, pa toko malo ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: blay44 ()
Ahim ::
Tako je. Pri omejitvi 70 km/h rumena luč sveti 5 sekund. Več kot dovolj časa, da ustaviš do časa.
Prej, ko je bila utripajoča zelena, je folk še dodatno pohodil gas, da je kao še ujel zeleno. V resnici je bilo pa tako, da če si moral pohodit, da si ujel zeleno, si verjetno zapeljal globoko v oranžno. In to z večjo hitrostjo, kot bi sicer.
S spremembo smo resili problem tako ,da zdaj pohodijo na rumeno in peljejo globoko na rdeco. Super resitev ...
Tidule ::
Statistika kaze da je je to brezvezno jokanje okrog utripajoce zelene luci, zgolj in le brezvezno jokanje.
Ahim ::
c23po ::
...S spremembo smo resili problem tako ,da zdaj pohodijo na rumeno in peljejo globoko na rdeco. Super resitev ...
Ne. S spremembo smo rešili problem tistih, ki so nehote delali prekršek. Bedaki, ki namenoma zapeljejo v rdečo so bili takrat in so sedaj. Rešitev mogoče ni super, je pa boljša od tistega stanja.
Računalniki nimajo spominov.
val46 ::
Ma kolikor jaz opazujem je edina razlika med prej in zdaj v tem, da prej, ko je začela utripat zelena luč, ki naj bi obveščala voznike, da je potrebno zmanjšat hitrost in varno ustavit pred križiščem, je imelo to ravno kontra učinek. Namesto "pojemka" pred križiščem, je bil pospešek. In če tega nisi izvajal, sploh v kakih večjih mestih, si bil deležen raznega trobljenja za sabo vozečih in kazanja raznoraznih prstov skozi okna! Ne bom trdil, ker se v to nisem spuščal, ampak sem skoraj prepričan, da je bilo prej več nekih verižnih trčenj pred križišči, kot jih je sedaj. Ampak kot pravim, samo moje subjektivno mnenje.
c23po ::
Statistika kaze da je je to brezvezno jokanje okrog utripajoce zelene luci, zgolj in le brezvezno jokanje.
Statistike kazejo, da kar 4 od 5 ljudi uziva v skupinskih posilstvih
Napačno tolmačenje dejstva, da štirje posiljevalci uživajo, žrtev pa ne. To s statistiko nima nobene zveze. Če se motim, vir prosim.
Računalniki nimajo spominov.
GupeM ::
S spremembo smo resili problem tako ,da zdaj pohodijo na rumeno in peljejo globoko na rdeco. Super resitev ...
Isti kutac je. Takšni bi isto delali tudi ob utripajoči zeleni. Pa če se ne motim, je včasih rumena svetila le za kratek čas, danes pa najmanj 3 sekunde, tako da ni neke razlike. Bedak bo zapeljal v rdečo, pa če mu mavrica utripa na semaforju.
IgorCardanof ::
Kaj ti si skoz to s telefonom v roki?
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
MIHAc27 ::
Grem velikokrat v rumeno, priznam. Odštevalniki so mi kul, že od daleč vidiš ali imaš dovolj časa, ali pa je treba pohitet (ali počasi zmanjševat). Ne pomnim, da bi kdaj tam šel v rumeno.
Tale zgoraj je pa že šel v rdečo, in če bi bil jaz sodnik, bi vzel izpit in nimaš ga nazaj, pa tudi če rabiš za v službo.
Tale zgoraj je pa že šel v rdečo, in če bi bil jaz sodnik, bi vzel izpit in nimaš ga nazaj, pa tudi če rabiš za v službo.
Ahim ::
Statistika kaze da je je to brezvezno jokanje okrog utripajoce zelene luci, zgolj in le brezvezno jokanje.
Statistike kazejo, da kar 4 od 5 ljudi uziva v skupinskih posilstvih
Napačno tolmačenje dejstva, da štirje posiljevalci uživajo, žrtev pa ne. To s statistiko nima nobene zveze. Če se motim, vir prosim.
Seveda da ima vezo s statistiko, in to bolj kot trditev, na katero sem repliciral.
Tidule ::
Statistika kaze da je je to brezvezno jokanje okrog utripajoce zelene luci, zgolj in le brezvezno jokanje.
Statistike kazejo, da kar 4 od 5 ljudi uziva v skupinskih posilstvih
Napačno tolmačenje dejstva, da štirje posiljevalci uživajo, žrtev pa ne. To s statistiko nima nobene zveze. Če se motim, vir prosim.
Seveda da ima vezo s statistiko, in to bolj kot trditev, na katero sem repliciral.
Sure thing, izpades bedak potem se pa pametnega delas. Enostavno dejstvo je da, ne obstaja nikakrsna povezava med prometno varnostjo in utripajoco zeleno lucjo. Ce mislis drugace potem ti ne bo tezko najt virov. Ce pa pac govoris iz riti, je pa druga zgodba.
PacificBlue ::
Kaj pa tole?
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
O nesreči je zaskrbljeno poročal Zavod Reševalni pas, in sicer jih, kot so zapisali na omrežju X, skrbi dejstvo, da je mimo nesreče, katere udeleženca sta potrebovala pomoč, peljalo vsaj šest vozil, ne da bi kdo nudil pomoč ali zavaroval kraj, da ne bi prišlo do dodatnega naleta. "Zakaj se obnašamo tako?" so se vprašali.
I’m out.
:3
:3
IL_DIAVOLO ::
Wow, noro kaj avtošole spuščajo na cesto. In kot ze omenjeno voznja mimo 2 potencialno huje poškodovanih oseb + nezavarovano mesto nesreče.
Vsem napisati kazni.
+ zato se ne vozi na avtocesti 150km/h.
Vsem napisati kazni.
+ zato se ne vozi na avtocesti 150km/h.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
starfotr ::
Še en dokaz, da imamo po cestah nesposobne ljudi. Ki ogrožajo vse ostale udeležence.
+ Hitrosti na naših cestah so mnogo previsoke.
Razlogov, zakaj bi moralni obvezno znižat hitrosti pa je ogromno. Varnost, onesnaženje, hrup, gostota prometa na obremenjenih cestaj je visoka, zato bi morali znižati hitrosti zaradi pretočnosti.
+ Hitrosti na naših cestah so mnogo previsoke.
Razlogov, zakaj bi moralni obvezno znižat hitrosti pa je ogromno. Varnost, onesnaženje, hrup, gostota prometa na obremenjenih cestaj je visoka, zato bi morali znižati hitrosti zaradi pretočnosti.
solatko ::
starfotr - Na 40-50 ali po celi državi cona 30. In to vse zato, ker lahko vsaka opica opravi vozniški izpit in misi, da je Sena. Preverjanje sposobnosti na 10 let za vse pa, da vidimo, kako se bo promet skrčil.
Delo krepa človeka
starfotr ::
30 v naseljih. 60-70 izven naselja, 90-100 na avtocesti. Takoj podpišem za kaj takega.
Ljudem poleg znanja CPP manjka tudi znanje iz prve pomoči. To je treba obnavljat bolj pogosto, ker lahko pride prav tudi doma, v službi itd. Za oskrbo ran, za oživljanje itd. Ker sedaj se ne obnalja sploh nikoli in nikjer.
Ljudem poleg znanja CPP manjka tudi znanje iz prve pomoči. To je treba obnavljat bolj pogosto, ker lahko pride prav tudi doma, v službi itd. Za oskrbo ran, za oživljanje itd. Ker sedaj se ne obnalja sploh nikoli in nikjer.