Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
mirator ::
Mislim, da obadva enako mislita, samo drugače svoje misli prezentirata. V vsakem primeru je prekršek, če zapelješ preko neprekinjene polne sredinske črte. V tem se oba strinjata. Sedaj pa ali smeš prehitevati ali ne, je pa drug prometni dogodek. V tem primeru se pač gleda ali si prehiteval samo enega voznika ali kolono in pa seveda, če je slučajno prišlo do nesreče, si avtomatsko kriv, ker si zapeljal čez polno črto.
Velikokrat sem bil v skušnjavi, ali prehiteti pred sabo recimo traktor (ali pa kakšnega počasneta), kjer je bila polna čtra in dobra vidljivost. Nikoli pa se nisem odločal za prehitevanje kakšnega šleperja, čeprav bi imel šoferju veliko za povedati.
Velikokrat sem bil v skušnjavi, ali prehiteti pred sabo recimo traktor (ali pa kakšnega počasneta), kjer je bila polna čtra in dobra vidljivost. Nikoli pa se nisem odločal za prehitevanje kakšnega šleperja, čeprav bi imel šoferju veliko za povedati.
predi ::
Take talente videvam tudi jaz. Ponavadi gre za frajerčke z avti višjega cenovnega ranga in/ali personalizirano tablico. Oni so frajerčki in ne razmišljajo, kaj bi bilo, če bi iz nasprotne smeri nekdo pripeljal in jih spregledal. Verjetno se zanašajo na to, da jih bo nekdo spustil, nasproti vozeči avto pa jih pravočasno opazil in zmanjšal hitrost, da se bojo imeli časa umakniti.Ker se vedno vozim po predpisih, redno srečujem takšne osebke. Včasih so hkrati pred in tudi za mano. Kak mesec nazaj me je en prehiteval čez polno, sicer bolj proti njenem koncu, nato je 150 - 200 m prevozil po nasprotnem pasu, da bi prehitel še dve vozili nekoliko pred mano. Že prej sem lahko minuto ali dve opazoval voznika pred sabo, ki je bil vidno živčen. Pred sabo je imel nekoga, ki je pač čez ovinkasto cesto med Arjo vasjo in Velenjem vozil nekje okoli 70. Tip za njim (in pred menoj) ga je želel nekajkrat prehiteti čez polno, vendar je vsakič k sreči stisnil prpo. V bistvu je šlo tako daleč, da sem že navijal zanj in ga v zavetju svojega vozila glasno vzpodbujal ob vsakem nepreglednem ovinku s polno črto. Voznik pred njim se je začel na prvem preglednem delu poti umikati skrajno desno, češ, daj opravi že, ampak nekako ni dosegel svojega. No, nazaj k tistemu, ki me je prehiteval in zdaj že dohiteva par pred mano. Uganete kaj se je zgodilo?
Bilo je blizu. Mercedes in Audi...
matic492 ::
Jah jebiga, debili ne gledajo za sabo preden grejo prehitevat.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
LeQuack ::
Kake bedarije pišete lol, kot da policaj ne bi ustvail takega, če bi ga pač videl? Kako naj policaj napiše kazen za nekaj, kar ni videl?
Kakor vem ne ustavljajo vozil višje vrednosti, ker so lahko politiki ali podobno. Tako da raje ne riskirajo.
Quack !
nyler2 ::
Ker se vedno vozim po predpisih, redno srečujem takšne osebke. Včasih so hkrati pred in tudi za mano. Kak mesec nazaj me je en prehiteval čez polno, sicer bolj proti njenem koncu, nato je 150 - 200 m prevozil po nasprotnem pasu, da bi prehitel še dve vozili nekoliko pred mano. Že prej sem lahko minuto ali dve opazoval voznika pred sabo, ki je bil vidno živčen. Pred sabo je imel nekoga, ki je pač čez ovinkasto cesto med Arjo vasjo in Velenjem vozil nekje okoli 70. Tip za njim (in pred menoj) ga je želel nekajkrat prehiteti čez polno, vendar je vsakič k sreči stisnil prpo. V bistvu je šlo tako daleč, da sem že navijal zanj in ga v zavetju svojega vozila glasno vzpodbujal ob vsakem nepreglednem ovinku s polno črto. Voznik pred njim se je začel na prvem preglednem delu poti umikati skrajno desno, češ, daj opravi že, ampak nekako ni dosegel svojega. No, nazaj k tistemu, ki me je prehiteval in zdaj že dohiteva par pred mano. Uganete kaj se je zgodilo?
Bilo je blizu. Mercedes in Audi...
Ta cesta sploh ni za prehitevat. Sam sem na njej dnevno in je katastrofa, da luken ne omenjam Bi blo pa lepo če bi se ti ki se vozijo 70 umaknili. Ni problem da vozi 70 čez ovinek, bolj me moti to da vozi 70 skos. Pa nima veze a je hitrost zmanjšana na 60 ali celo 50 (dobrna). Potem pa mamo bentenje nad prehitevanjem čez polno črto, seveda ne tako kot ta dva specijalca na sliki .
Se pa tu ne splača prehitevat ker slej ko prej naletiš na novga vedno 70 (SG tablce, hint hint ) al pa kamjon.
matic492 ::
Na vinsko gorskem klancu se vozi ali skrajno desno ali pa po sredini da se vsaj malo luknjam izogneš ja
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Horas ::
15let nazaj se je tam fajn prehitevalo, relacija ve-ce. je bilo pol manj avtov. dans pa res po polžje. hitre ceste do celja in pa sgja pa še kar ni.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Horas ::
https://siol.net/novice/slovenija/77-le...
zadn cajt da se omeji starostno! ali vsaj vsakoletni zdravstveni fizični in psihični pregled z refleksi vred.
zadn cajt da se omeji starostno! ali vsaj vsakoletni zdravstveni fizični in psihični pregled z refleksi vred.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
fikus_ ::
Družinski/osebni zdravniki imajo dober vpogled v zdravstveno stanje svojih pacientov in bi zato morali pošiljati voznike na zdravniške preglede, če bi dvomoli v zdravstvene sposobnosti za vožnjo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
m0LN4r ::
Dovolj je, ce znas it na WC == lahko vozis.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
starfotr ::
Zadeva je povsem enostavna. Po 65. letu bi na eno leto lahko pregledovali starejše (npr. referenčne ambulante) in tako odredili nadaljni pregled pri medicini dela in prometa, če bi zaznali kako anomalijo ali sum. Tako bi sfiltrirali marsikaj, saj ljudje sami od sebe ne gredo na medicino dela in prometa ter rečejo, da se jim je npr. vid poslabšal ali kaj podobnega.
Če se pa ne bi udeležili, pa pač vozniška poteče, kot ti poteče vinjeta, če ne kupiš nove ali pa registracija, če ne opraviš tehničnega pregleda.
Ob kršitvi se zapleni vozilo in tako preprečimo morebitne povratnike.
Če se pa ne bi udeležili, pa pač vozniška poteče, kot ti poteče vinjeta, če ne kupiš nove ali pa registracija, če ne opraviš tehničnega pregleda.
Ob kršitvi se zapleni vozilo in tako preprečimo morebitne povratnike.
ZveeZ ::
Zadeva je povsem enostavna. Po 65. letu bi na eno leto lahko pregledovali starejše (npr. referenčne ambulante) in tako odredili nadaljni pregled pri medicini dela in prometa, če bi zaznali kako anomalijo ali sum. Tako bi sfiltrirali marsikaj, saj ljudje sami od sebe ne gredo na medicino dela in prometa ter rečejo, da se jim je npr. vid poslabšal ali kaj podobnega.
Če se pa ne bi udeležili, pa pač vozniška poteče, kot ti poteče vinjeta, če ne kupiš nove ali pa registracija, če ne opraviš tehničnega pregleda.
Ob kršitvi se zapleni vozilo in tako preprečimo morebitne povratnike.
In kje bi dobili kader za letni pregled vseh teh starostnikov?
starfotr ::
Referenčne ambulante so z medicinskimi sestrami in ne z zdravniki.
Glede na to da veliko sester gre delat drugam zaradi pogojev dela (npr. v trgovino ali v tujino), bi jim ponudili tak v easy šiht. Delo na preventivi in samo dopoldne.
Še vedno bolje, da jih tako zadržimo, kot da jih sploh ni.
Glede na to da veliko sester gre delat drugam zaradi pogojev dela (npr. v trgovino ali v tujino), bi jim ponudili tak v easy šiht. Delo na preventivi in samo dopoldne.
Še vedno bolje, da jih tako zadržimo, kot da jih sploh ni.
m0LN4r ::
Zadeva je povsem enostavna. Po 65. letu bi na eno leto lahko pregledovali starejše (npr. referenčne ambulante) in tako odredili nadaljni pregled pri medicini dela in prometa, če bi zaznali kako anomalijo ali sum. Tako bi sfiltrirali marsikaj, saj ljudje sami od sebe ne gredo na medicino dela in prometa ter rečejo, da se jim je npr. vid poslabšal ali kaj podobnega.
Če se pa ne bi udeležili, pa pač vozniška poteče, kot ti poteče vinjeta, če ne kupiš nove ali pa registracija, če ne opraviš tehničnega pregleda.
Ob kršitvi se zapleni vozilo in tako preprečimo morebitne povratnike.
In kje bi dobili kader za letni pregled vseh teh starostnikov?
Ne strasit, ni tako dosti ljudi na obmocno enoto nad 65 in ce to porazdelis na delovne dni z 8 urnim delovnikov, se to niti nebi kaj dosti poznalo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
delavec44 ::
Pejmo še korak naprej. Namesto da vsem delamo strošek vsako leto, zakaj ne bi kar vzeli vozniške vsem nad 65? Itak imajo zastonj javni prevoz. Pa še gužve bo manj na cesti.
Tidule ::
Dajmo drugace, letni pregled in izpit teorija plus praksa za popolnoma vse. Enkrat pades dosmrtna prepoved voznje.
m0LN4r ::
Ni treba komplicirat, schnellkurs na telefonu v appu gre danes extra hitro.
Najprej je treba zacet nekje, potem se pa lahko pozneje komplicira.
Zdravnik pac ni instruktor avtosole.
Za ostalo pa imamo tecaje varne voznje in poligon.
Ce bi se to izvajalo letno, tudi strosek za tiste pol urce na poligonu, bi bil znosen v zameno za mobilnost. Macji kaselj proti vsem stroskom, kot so avto, izpit, zavarovanje, registracija, vzdrzevanje.
Alternative pa imamo, bus, vlak, sosed taksi, prevozi.
No sicer v vasi kjer so moji starsi pa se niti to ne rabis, ker ti vse pripeljejo na dom.
Pekarna kombi, trgovina kombi, patronaza, ce pa je ze res res res hudo, pa se nekdo najde in zategne.
Boljs to, kot pa da se babi vsede za volan.
Najprej je treba zacet nekje, potem se pa lahko pozneje komplicira.
Zdravnik pac ni instruktor avtosole.
Za ostalo pa imamo tecaje varne voznje in poligon.
Ce bi se to izvajalo letno, tudi strosek za tiste pol urce na poligonu, bi bil znosen v zameno za mobilnost. Macji kaselj proti vsem stroskom, kot so avto, izpit, zavarovanje, registracija, vzdrzevanje.
Alternative pa imamo, bus, vlak, sosed taksi, prevozi.
No sicer v vasi kjer so moji starsi pa se niti to ne rabis, ker ti vse pripeljejo na dom.
Pekarna kombi, trgovina kombi, patronaza, ce pa je ze res res res hudo, pa se nekdo najde in zategne.
Boljs to, kot pa da se babi vsede za volan.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
kajtimara ::
Na srečo NE živimo vsi na vasi. Eni smo mestni ljudje. Avto se rabi.
Statistično gledano starejši naredijo manj prekrškov, kot mlajši. Leti so polni kolesarjenja in potem v avato. Ne gre to tako!
Statistično gledano starejši naredijo manj prekrškov, kot mlajši. Leti so polni kolesarjenja in potem v avato. Ne gre to tako!
delavec44 ::
Statistično bi morali gledati glede na število prevoženih kilometrov. Zadnje čase je bilo kar precej povzročiteljev smrtnih prometnih nesreč med starejšimi. Tudi pri vožnji v obratni smeri na avtocesti so v prednosti.
Glede prekrškov pa, če bi dosledno kaznovali oviranje prometa, bi jih imeli tudi več.
Glede prekrškov pa, če bi dosledno kaznovali oviranje prometa, bi jih imeli tudi več.
m0LN4r ::
Na srečo NE živimo vsi na vasi. Eni smo mestni ljudje. Avto se rabi.
Statistično gledano starejši naredijo manj prekrškov, kot mlajši. Leti so polni kolesarjenja in potem v avato. Ne gre to tako!
Mescani pravijo, da je tam dovolj kolo pa trolejbus in taxi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
fikus_ ::
Pred kratkim je bilo tu blizu mene zastonj izobraževanje za starostnike iz prometne varnost in predpisov. Takšna izobraževanja so zelo dobrodošla za vsakega voznika.
Ko sem jaz delal izpit, v bliznji okolici ni bilo kroznih krizišč, slisali smo samo teorijo. Mislim, da enopasovna razumejo prakticno vsi, vecpasovna/turbo so pa za nekatere že izziv .
Ko sem jaz delal izpit, v bliznji okolici ni bilo kroznih krizišč, slisali smo samo teorijo. Mislim, da enopasovna razumejo prakticno vsi, vecpasovna/turbo so pa za nekatere že izziv .
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
delavec44 ::
Turbo so še za nekatere s svežim izpitom izziv. Sem probal razložiti med vožnjo, pa se ni dalo dopovedat zakaj znotraj križišča ne smeš menjati pasov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
LeQuack ::
Parkiranje danes na Ljubljanskem gradu. Avti od dna do vrha na pločniku, tako da sprehajalci z vozički ne morejo mimo.
Quack !
LeQuack ::
Imate pa ucinkovite redarje:)
Grad je tako kot Vatikan, redarji se ga ne smejo dotikati. Brez zakonov.
Quack !
delavec44 ::
To pa je čredni nagon. Jaz bi se z vozičkom sprehajal sredi ceste. Če jim kaj ni prav, naj pokličejo policijo.
solatko ::
Če bi nam bilo kaj do prometne varnosti, bi spremenili predpise za doseg in veljavnost vozniškega dovoljenja, že zdavnaj pa še vedno ostaja avto samo molzna krava za različne državne službe, kar se tiče varnosti pa imamo prevezo preko oči.
1. Zdravniški pregled - za relativno zdrave bodoče voznike na medicini dela, prometa in športa, pred odhodom na vozniški, pri 17.-ih letih +, zdravnik dobi kartoteko, opravi hiter prgled, pobere denar in si dober za voznika naslednjih 60 let, ne glede na to ali si postal po tem času težek bolnik, kronični pijanec ali narkoman, ti brez da narediš kakšno veliko sranje na cesti, nihče več ne more do živega, zato imamo na cesti od popolnih funkcionalnih invalidov, do narkomanov, tabletomanov, pijančkov,....
Zdravnik družinske medicine pri vseh teh pacientih, nima možnosti takega pacienta ustavit, mu prepovedat upravljanje vozila, kolesa ali motorja, če prav ve, kakšno nevarnost v prometu, tak človek predstavlja.
Dovoljenje za upravljanje in udeležbo v prometu, bi moral imeti družinski zdravnik in vsak udeleženec v prometu, bi moral vsaj enkrat letno na kontrolni, preventivni pregled.
2. Opravljanje izpita je loterija, nihče, ki izpit opravi, ne zna vozit, zna samo premikat vozilo. Izpit bi se moral opravljati v treh delih, -eno uro v mestnem prometu pa ne v kakšnem Kočevju ali Murski soboti, temveč v večjem mestu, LJ, MB, CE, KP, že Gorica je premalo komplicirana za vožnjo. Strogo preverjat ali je voznik sposoben dovolj odzivnih reakcij, da ne predstavlja nevarnosti že pri sorazmerno počasnem gubanju. Preverjati bi se moralo tudi sposobnost parkiranja v vseh možnih načinih, naprej, vzvratno in bočnol.
-druga ura - lokalne ceste, kjer bi se ugotavljala sposobnost obvladanja vozila, držanje smeri vožnje, sposobnost vožnje na zgornji meji omejitev, umikanje ob počasnejši vožnji, da se spusti hitrejše in ne ustvarja kolon, vožnja v ovinkih, sposobnost neke konstantne vožnje, brez naglih spremb hitrosti in smeri vožnje, način vožnje,...
-tretja ura - avtocesta - povdarek na vključevanju na AC, sposobnost obvladanja vozila pri večjih hitrostih, vzdrževanje varnostne razdalje, vključevanje na prehitevalni pas in samo prehitevanje, umik nazaj na vozni pas in sposobnost vožnje na zgornjih mejah omejitve.
Voznik, ki po opravljenem izpitu ne obvlada vozila, tudi pozneje ne bo vozilo obvladal nič bolje, če se ne bo veliko vozil z dobrim voznikom poleg sebe, da bi ga opozarjal na napake, ki jih dela vsak začetnik in starejši je, bolj prihaja do izraza neobvladanje vozila, zato so v hudih nesrečah udeleženi tudi starejši vozniki. Vsem novim voznikom bi morali dopovedat to, da se za volan ne spravijo, če se ne čutijo sposobne varne vožnje.
3. Vsaj na 15 let, bi morali vsi vozniki opravljat brezplačen kontrolni vozniški izpit, v enakih 3 urnih preizkusih. Če bi padel na enem izmed njih, bi to vožnjo, proti plačilu, opravil še enkrat, pri dveh nezadovoljivih preizkusih, bi moral na opravljanje izpita, ponovno.
Stroške bi pokrila država in zavarovalnice, saj bi se v tem primeru, število prometnih nesreč občutno zmanjšalo in tako tudi izplačilo škod. Sedaj gre vsako zdravljenje na račun zdravstvenega zavarovanja, škode na avtomobilih pa na račun zavarovalnic.
4. Vsak nov voznik, bi moral po zakonu voziti vsaj tri leta, s pripeto zeleno tablico L zato, da bi vsi vedeli, da je začetnik in ga ob napakah, ki jih počne vsak začetnik, nebi še dodatno obremenjevali s hupanji, blendanji ali kazanjem raznih prstov na čelo in podobno. Tako bi se nov voznik lahko postopoma varno vključil v prometne tokove.
5. Namesto tehničnih pregledov, bi lahko po švicarskem vzorcu pooblastili servise vozil, da ob vsakoletnem servisu, v prometno dovoljenje pritisnejo žig o tehnični brezhibnosti vozila za obdobje do naslednjega servisa (največ dve leti za novejša vozila), lahko pa tudi krajše, za vozila v letih. Tako bi izboljšali vozni park, znebili bi se nevarnih in tehnično slabih avtov, saj bi mehanik s svojim žigom za to, tudi odgovarjal, istočasno pa bi tudi znižali število vozil, ki se vzdržujejo pod kozolci.
Dokler bo edini interes vseh organov samo čim več denarja potegnit od voznikov vozil, povdarek na represiji in ne na preprečevanju in prepričevanju, bo situacija ob vsakodnevnem povečanju prometa, iz leta v leto slabše. Tudi kaznovalno politiko bi morali spremeniti, glede na socialni status voznika, saj nekaterim najvišja kazen, ne predstavlja grožnje, da svoje obnašanje v prometu spremenijo v prid večje varnosti.
1. Zdravniški pregled - za relativno zdrave bodoče voznike na medicini dela, prometa in športa, pred odhodom na vozniški, pri 17.-ih letih +, zdravnik dobi kartoteko, opravi hiter prgled, pobere denar in si dober za voznika naslednjih 60 let, ne glede na to ali si postal po tem času težek bolnik, kronični pijanec ali narkoman, ti brez da narediš kakšno veliko sranje na cesti, nihče več ne more do živega, zato imamo na cesti od popolnih funkcionalnih invalidov, do narkomanov, tabletomanov, pijančkov,....
Zdravnik družinske medicine pri vseh teh pacientih, nima možnosti takega pacienta ustavit, mu prepovedat upravljanje vozila, kolesa ali motorja, če prav ve, kakšno nevarnost v prometu, tak človek predstavlja.
Dovoljenje za upravljanje in udeležbo v prometu, bi moral imeti družinski zdravnik in vsak udeleženec v prometu, bi moral vsaj enkrat letno na kontrolni, preventivni pregled.
2. Opravljanje izpita je loterija, nihče, ki izpit opravi, ne zna vozit, zna samo premikat vozilo. Izpit bi se moral opravljati v treh delih, -eno uro v mestnem prometu pa ne v kakšnem Kočevju ali Murski soboti, temveč v večjem mestu, LJ, MB, CE, KP, že Gorica je premalo komplicirana za vožnjo. Strogo preverjat ali je voznik sposoben dovolj odzivnih reakcij, da ne predstavlja nevarnosti že pri sorazmerno počasnem gubanju. Preverjati bi se moralo tudi sposobnost parkiranja v vseh možnih načinih, naprej, vzvratno in bočnol.
-druga ura - lokalne ceste, kjer bi se ugotavljala sposobnost obvladanja vozila, držanje smeri vožnje, sposobnost vožnje na zgornji meji omejitev, umikanje ob počasnejši vožnji, da se spusti hitrejše in ne ustvarja kolon, vožnja v ovinkih, sposobnost neke konstantne vožnje, brez naglih spremb hitrosti in smeri vožnje, način vožnje,...
-tretja ura - avtocesta - povdarek na vključevanju na AC, sposobnost obvladanja vozila pri večjih hitrostih, vzdrževanje varnostne razdalje, vključevanje na prehitevalni pas in samo prehitevanje, umik nazaj na vozni pas in sposobnost vožnje na zgornjih mejah omejitve.
Voznik, ki po opravljenem izpitu ne obvlada vozila, tudi pozneje ne bo vozilo obvladal nič bolje, če se ne bo veliko vozil z dobrim voznikom poleg sebe, da bi ga opozarjal na napake, ki jih dela vsak začetnik in starejši je, bolj prihaja do izraza neobvladanje vozila, zato so v hudih nesrečah udeleženi tudi starejši vozniki. Vsem novim voznikom bi morali dopovedat to, da se za volan ne spravijo, če se ne čutijo sposobne varne vožnje.
3. Vsaj na 15 let, bi morali vsi vozniki opravljat brezplačen kontrolni vozniški izpit, v enakih 3 urnih preizkusih. Če bi padel na enem izmed njih, bi to vožnjo, proti plačilu, opravil še enkrat, pri dveh nezadovoljivih preizkusih, bi moral na opravljanje izpita, ponovno.
Stroške bi pokrila država in zavarovalnice, saj bi se v tem primeru, število prometnih nesreč občutno zmanjšalo in tako tudi izplačilo škod. Sedaj gre vsako zdravljenje na račun zdravstvenega zavarovanja, škode na avtomobilih pa na račun zavarovalnic.
4. Vsak nov voznik, bi moral po zakonu voziti vsaj tri leta, s pripeto zeleno tablico L zato, da bi vsi vedeli, da je začetnik in ga ob napakah, ki jih počne vsak začetnik, nebi še dodatno obremenjevali s hupanji, blendanji ali kazanjem raznih prstov na čelo in podobno. Tako bi se nov voznik lahko postopoma varno vključil v prometne tokove.
5. Namesto tehničnih pregledov, bi lahko po švicarskem vzorcu pooblastili servise vozil, da ob vsakoletnem servisu, v prometno dovoljenje pritisnejo žig o tehnični brezhibnosti vozila za obdobje do naslednjega servisa (največ dve leti za novejša vozila), lahko pa tudi krajše, za vozila v letih. Tako bi izboljšali vozni park, znebili bi se nevarnih in tehnično slabih avtov, saj bi mehanik s svojim žigom za to, tudi odgovarjal, istočasno pa bi tudi znižali število vozil, ki se vzdržujejo pod kozolci.
Dokler bo edini interes vseh organov samo čim več denarja potegnit od voznikov vozil, povdarek na represiji in ne na preprečevanju in prepričevanju, bo situacija ob vsakodnevnem povečanju prometa, iz leta v leto slabše. Tudi kaznovalno politiko bi morali spremeniti, glede na socialni status voznika, saj nekaterim najvišja kazen, ne predstavlja grožnje, da svoje obnašanje v prometu spremenijo v prid večje varnosti.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
ZveeZ ::
Hja no, veliko bi pripomogla tudi infrastruktura, trenutnemu stoletju primerna.
Ko ti DARS izjavi, da uporabljamo poceni asfalt zato, ker je cenejsi, ves da ni nikomur na polozaju mar za varnost.
Zato so vse te zelje utopicne.
Vsak naj poskrbi zase in good luck.
Ko ti DARS izjavi, da uporabljamo poceni asfalt zato, ker je cenejsi, ves da ni nikomur na polozaju mar za varnost.
Zato so vse te zelje utopicne.
Vsak naj poskrbi zase in good luck.
solatko ::
ZveeZ - Nobena infrastruktura ne reši problema varnosti, če se po njej gibljejo nefunkcionalni uporabniki pa tudi denarja za to ni, niti interesa. Vse se rešuje s kaznovanjem in omejitvami.
Delo krepa človeka
ZveeZ ::
ZveeZ - Nobena infrastruktura ne reši problema varnosti, če se po njej gibljejo nefunkcionalni uporabniki pa tudi denarja za to ni, niti interesa. Vse se rešuje s kaznovanjem in omejitvami.
Se strinjam, pa vendar lahko prepreci, da bi nefunkcionalnez zletel v nasprotno vozecega nefunkcionalneza zaradi npr aquaplaninga..
Vsaka malenkost doprinese kak % k varnosti.
solatko ::
Država se ne zgane, saj je lažje napisati, da je do nesreče prišlo zaradi neprilagojene hitrosti, kot pa cestišče urediti tako glede udarnih jam, kot drseče podlage, neustrezno speljanega ovinka ali zaradi nepreglednega vključevanja s stranske ceste,....
Pri nas nikoli ni krivo cestno podjetje zaradi napak na vozišču!!!!!!!!!!!
Postavijo tablo z omejitvijo hitrosti na 40 ali pa še tega ne.
Pri nas nikoli ni krivo cestno podjetje zaradi napak na vozišču!!!!!!!!!!!
Postavijo tablo z omejitvijo hitrosti na 40 ali pa še tega ne.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
ZveeZ ::
Država se ne zgane, saj je lažje napisati, da je do nesreče prišlo zaradi neprilagojene hitrosti, kot pa cestišče urediti tako glede udarnih jam, kot drseče podlage, neustrezno speljanega ovinka ali zaradi nepreglednega vključevanja s stranske ceste,....
Pri nas nikoli ni krivo cestno podjetje zaradi napak na vozišču!!!!!!!!!!!
Postavijo tablo z omejitvijo hitrosti na 40 ali pa še tega ne.
Ali pa tablo za splosno nevarnost z dopolnilno tablo "poskodovano cestisce".
Nekje v okolici vem, da sem srecal tak znak.
VelkBla ::
m0LN4r ::
Parkiranje danes na Ljubljanskem gradu. Avti od dna do vrha na pločniku, tako da sprehajalci z vozički ne morejo mimo.
Kako ne morejo mimo? Celo zelenico majo na voljo.
PS: Saj hkrati so to isti, ki se tja pripeljejo v avtu za vozicek porivat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Horas ::
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
ZveeZ ::
nejc_nejc ::
Ko ti DARS izjavi, da uporabljamo poceni asfalt zato, ker je cenejsi, ves da ni nikomur na polozaju mar za varnost.
Kje si pa to prebral?
Tidule ::
IgorCardanof je izjavil:
Današnjega dogajanja ne bo pa nihče komentiral?
Kaj pa je bilo danes?
Clusterfuck na avtocesti:
https://www.24ur.com/novice/slovenija/p...
m0LN4r ::
Kaj pa tisti na prehitevalnem, je gumo zamenjal?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Horas ::
https://n1info.si/novice/kultura/umrl-j...
pa ta neareča, groza. motorist star znanec policije izsiljeval prehiteval, napihal...
pa ta neareča, groza. motorist star znanec policije izsiljeval prehiteval, napihal...
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
recmajkemi ::
Ko ti DARS izjavi, da uporabljamo poceni asfalt zato, ker je cenejsi, ves da ni nikomur na polozaju mar za varnost.
Kje si pa to prebral?
Sam te izjave nisem videl. Lahko pa povem, da je asfalt na naših AC dimenzioniran za promet do 120 km/h. Zaradi cene in pa klasičnega "čuvaj posao" sistema. Na Igmatu to mirnodušno priznajo.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
GupeM ::
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/romu...
Bo rekel solatko, da je vozil varno. S prilagojeno hitrostjo. V bistvu je to neka taka, srednja do dobra potovalna hitrost na naših cestah.
Bo rekel solatko, da je vozil varno. S prilagojeno hitrostjo. V bistvu je to neka taka, srednja do dobra potovalna hitrost na naših cestah.
matic492 ::
Edino kar ni bilo prilagojeno je da je tam stacionaren radar in imaš tablo "meritve hitrosti" lol.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
nejc_nejc ::
recmajkemi je izjavil:
Ko ti DARS izjavi, da uporabljamo poceni asfalt zato, ker je cenejsi, ves da ni nikomur na polozaju mar za varnost.
Kje si pa to prebral?
Sam te izjave nisem videl. Lahko pa povem, da je asfalt na naših AC dimenzioniran za promet do 120 km/h. Zaradi cene in pa klasičnega "čuvaj posao" sistema. Na Igmatu to mirnodušno priznajo.
Kaj ima hitrost veze z vrsto asfaltov?
Totalna buča, mešaš pojme.
Malner ::
Videl sem že voznika skiroja, ki je vozil z eno roko, z drugo pa telefoniral. Pa voznika skiroja, ki je mimo Gimnazije Vič in Osnovne šole Vič po kolesarski zraven pločnika vozil 50 km/h.
Včeraj sem pa videl voznika skiroja brez čelade, ki je peljal po Tržaški iz centra s hitrostjo okrog 40 km/h, zapeljal na pas za zavijanje levo in zapeljal na kolesarsko v nasprotno smer. Kolesarska gre mimo Ministrstva za infrastrukturo, avtobusne postaje in Fakultete za elektrotehniko. Med vožnjo po kolesarski v nasprotni smeri z nespremenjeno hitrostjo je iz žepa vzel telefon in nekoga poklical.
Včeraj sem pa videl voznika skiroja brez čelade, ki je peljal po Tržaški iz centra s hitrostjo okrog 40 km/h, zapeljal na pas za zavijanje levo in zapeljal na kolesarsko v nasprotno smer. Kolesarska gre mimo Ministrstva za infrastrukturo, avtobusne postaje in Fakultete za elektrotehniko. Med vožnjo po kolesarski v nasprotni smeri z nespremenjeno hitrostjo je iz žepa vzel telefon in nekoga poklical.
solatko ::
GupeM - Nobene omembe ni, da bi kogarkoli spravil v nevarnost, s takim avtomobilom je taka hitrost, ob dobrem obvladanju vozila, na prazni ravni cesti, lahko popolnoma varna. Seveda tistim, ki so prilezli največ do slovenskega avta leta, to ni jasno. Policaji so pač reagirali, ker jim to zapoveduje zakon, sicer so si pa mislili - i ja bi sine.
Ta je bil manj nevaren, kot voznik, ki vleče na regionalki kolono več deset vozi z "varnih 60-70Ž" od Ribnice proti LJ. Verjetno se je vračal iz Nemčije in je bil prepričan, da je na AB.
Malner - Kaj podobnega in hitrejšega vidiš tudi pri kolesarskih navdušencih, ki mislijo, da so najmanj Tadej ali Primož.
Ta je bil manj nevaren, kot voznik, ki vleče na regionalki kolono več deset vozi z "varnih 60-70Ž" od Ribnice proti LJ. Verjetno se je vračal iz Nemčije in je bil prepričan, da je na AB.
Malner - Kaj podobnega in hitrejšega vidiš tudi pri kolesarskih navdušencih, ki mislijo, da so najmanj Tadej ali Primož.
Delo krepa človeka