» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
247 / 293
»»

mancini ::

Evo še ena iz naših cest:
https://www.vecernji.hr/vijesti/video-m...

mancini je izjavil:

Evo še ena iz naših cest:
https://www.vecernji.hr/vijesti/video-m...


na zadnjem sedežu pa ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mancini ()

OutOfTheBox ::

mancini je izjavil:

Evo še ena iz naših cest:
https://www.vecernji.hr/vijesti/video-m...

mancini je izjavil:

Evo še ena iz naših cest:
https://www.vecernji.hr/vijesti/video-m...


na zadnjem sedežu pa ...


Nič kaj bistveno posebnega oz. presenetljivega. Profil takih talentov je znan:

1. Audi ali BMW
2. Počasna vožnja mimo placov kjer se zadržuje več ljudi (npr bari v centru mest), ki se konča s hitrim speljevanjem (cviljenje pnevmatik, motorja), ali..
3. Objestna vožnja mimo placov kjer se zadržuje več ljudi
4. Voznik moški, star med 20 in 40 let, velikokrat sam ali s sovoznikom iste starosti
5. Glasba kot na videoposnetku

Skratka nič kaj presenetljivega. Homo erectus z izgledom Homosapiensa, ki je nezmožen opico premagat v šahu, željan pozornosti in mokre muce.

Zgodovina sprememb…

GupeM ::

mancini je izjavil:

Evo še ena iz naših cest:
https://www.vecernji.hr/vijesti/video-m...

mancini je izjavil:

Evo še ena iz naših cest:
https://www.vecernji.hr/vijesti/video-m...


na zadnjem sedežu pa ...

Solatko bo rekel, da je vozil povsem prilagojeno, saj do nesreče ni prišlo. Ustavil je pa tudi do časa, ko je bilo to potrebno.

m0LN4r ::

OutOfTheBox je izjavil:

mancini je izjavil:

Evo še ena iz naših cest:
https://www.vecernji.hr/vijesti/video-m...

mancini je izjavil:

Evo še ena iz naših cest:
https://www.vecernji.hr/vijesti/video-m...


na zadnjem sedežu pa ...


Nič kaj bistveno posebnega oz. presenetljivega. Profil takih talentov je znan:

1. Audi ali BMW
2. Počasna vožnja mimo placov kjer se zadržuje več ljudi (npr bari v centru mest), ki se konča s hitrim speljevanjem (cviljenje pnevmatik, motorja), ali..
3. Objestna vožnja mimo placov kjer se zadržuje več ljudi
4. Voznik moški, star med 20 in 40 let, velikokrat sam ali s sovoznikom iste starosti
5. Glasba kot na videoposnetku

Skratka nič kaj presenetljivega. Homo erectus z izgledom Homosapiensa, ki je nezmožen opico premagat v šahu, željan pozornosti in mokre muce.

Lahko bi bolj poenostavil:
1. Trenirka
2. Balkan
3. Osnovna sola
4. fizicki radnik
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Prejsnji teden sem sel na sever Nemcije in nazaj dol in ko vidis taksno prerivanje, prehitevanje po odstavnem, desnem pasu, ko sleper v koloni potegne ven, da prehiti drugi sleper in ustavi celo avtocesto.
Prakticno vidis samo sledece tablice. SLO, BiH, SRB pa se tu pa tam kak RO in BG.
Audi/BMW niti ne, jih je se ena polna kapa VAG karavanov.

Se najjaci pa so bli eni z MB tablicami v enoprostorcu, ki so se peljali ene 10km na prehitevalnem pasu s 120km/h in za sabo ustvaril kilometersko kolono. No in ko so se koncno umaknili smo lahko nadaljevali pot z do 200km/h hitrosti lepo tekoce.
Nekako pocasneje ko se folk vozi, manj se umikajo hitrejsim. Med tovornjaki je recimo 500m each, pa da bi se umaknil? No fcking way.

V slo in doli je itak druga zgodba, tam so potovalne hitrosti ze okoli 90-130, ker se folk spravlja prehitevat sleperje z 5km/h vec + po tistem se ne umakne.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GupeM ::

Daj pravljice ti kje drugje piši.

LeQuack ::

OutOfTheBox je izjavil:

mancini je izjavil:

Evo še ena iz naših cest:
https://www.vecernji.hr/vijesti/video-m...

mancini je izjavil:

Evo še ena iz naših cest:
https://www.vecernji.hr/vijesti/video-m...


na zadnjem sedežu pa ...


Nič kaj bistveno posebnega oz. presenetljivega. Profil takih talentov je znan:

1. Audi ali BMW
2. Počasna vožnja mimo placov kjer se zadržuje več ljudi (npr bari v centru mest), ki se konča s hitrim speljevanjem (cviljenje pnevmatik, motorja), ali..
3. Objestna vožnja mimo placov kjer se zadržuje več ljudi
4. Voznik moški, star med 20 in 40 let, velikokrat sam ali s sovoznikom iste starosti
5. Glasba kot na videoposnetku

Skratka nič kaj presenetljivega. Homo erectus z izgledom Homosapiensa, ki je nezmožen opico premagat v šahu, željan pozornosti in mokre muce.


Slovenske punce imajo take najraje, tako da očitno taktika deluje.
Quack !

OutOfTheBox ::

Je pa potrebno poudariti da so ravno to tiste ženske, ki po 40 letu kličejo policijo ker partner zganja nasilje nad njo in otrokom.

solatko ::

GupeM - Pokaži mi, kje in kdaj sem zagovarjal opice, ki so se naučile sukat volan, o prometu in varni vožnji pa nima pojma. Če ti ne veš o čem je govora v mojih postih, je to samo tvoje neznanje o prometu, prilagojeni hitrosti in varnosti na cesti. Ker v življenju še nisem povzročil prometne nesreče, kljub ogromno času, ki sem ga aktivno preživel za volanom, si drznem napisati kak sestavek o prometu, varni vožnji pa tudi o nesmislih določenih zakonskih ureditev.
Prvo, kar bi ti napisal, solatko NIKOLI ni prehitel nikogar po desni strani, če odmislimo vse drugo.
Ni mi pa jasno, zakaj si me omenil, ker takih bedarij, niti ne komentiram, je škoda besed, bi pa prav prišel kakšen točen metek v momentu, ko se tak kreten ustavi.
Delo krepa človeka

c23po ::

m0LN4r je izjavil:

...Se najjaci pa so bli eni z MB tablicami v enoprostorcu, ki so se peljali ene 10km na prehitevalnem pasu s 120km/h in za sabo ustvaril kilometersko kolono...

Strašna zguba na času! Celih 0,0833 ure so se morali voziti s hitrostjo 120 km/h. Zamislite si! Če bi ne bilo teh "najjačih" in bi se lahko neovirano gibali, bi prevozili neskončnih 6,667 km več v istem času. In, seveda, v vseh nemških časopisih so pisali o neskončni koloni dolgi cel kilometer, ki se je gibala s polževo hitrostjo 120 km/h. Povzročitelji pa "naši" v enoprostorcu.

Sam, da je naše, pa je že slabo.

IgorCardanof ::

Se je sam javil tisti, ki z 90 na uro prehiteva tovornjak, na koncu se pa niti ne umakne s prehitevalnega padu.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

c23po ::

Ne drži.

rosomah ::

me pa zanima... kar tako (?!)
kdaj lahko pelješ v desno, ko je na prehodu za pešce oseba? - ko so vozni pasovi ločeni s fizično mejo ("zelenica") in ko te fizične meje ni ?? ko je na polovici ali ko je že povsem čez? ali ko je na meji med pasovi ("zelenica)....
saj veš(ste) kaj mislim.....

recmajkemi ::

Danes me je na enak način prehitel s Topniške in se vključil v tekoči promet na Linhartovo. Kaj folku dogaja? Aja pa tablica LJ 82 SGE, če se prepozna kretenkovič...

V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

delavec44 ::

recmajkemi je izjavil:

Danes me je na enak način prehitel s Topniške in se vključil v tekoči promet na Linhartovo. Kaj folku dogaja? Aja pa tablica LJ 82 SGE, če se prepozna kretenkovič...



Prijavi ga. Take samo kazen strezni.
Aja, sem mislil da imaš posnetek. Nič, bo treba kamero nabavit.

Zgodovina sprememb…

recmajkemi ::

To je star posnetek nekega drugega idiota, ki se je potem ustavil na končni avtobusni 150 m naprej. Tokrat sem bil v avtu brez kamere ampak WTF dogaja narodu? Verjetno so za modro zaveso... ne bi se čudil, če bi imel nalepko policijskega sindikata.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

fikus_ ::

En talent, ki je v črni kroniki

https://www.rtvslo.si/crna-kronika/62-l...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

njyngs ::

KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

OutOfTheBox ::

Drži. Je pa vseeno to kar je prikazano popolnoma druga zgodba kot video iz prejšnega tedna. Eno je nespametna vožnja po prehitevalnem pasu, drugo pa je objestni voznik morilec. Tale na tem videoposnetku si zasluži globo, medtem ko tisti zadnjič pa zapor.

GupeM ::

Solatko bo rekel, da je vozil prilagojenih 300 km/h.

DamijanD ::

solatko ::

GupeM - Če ni bilo drugih vozil, je ogrožal samo sebe. Ste se sploh kdaj vozili s takim avtom in zato razmišljate o tem, da je taka vožnja smrt? Ko so se v začetku avtomobilizma vozil z groznih 15km/h, so jih imeli za maniake in potencialne morilce. Počasi bo treba v 21.-to stoletje. Po navadi začetniki, brez izkušenj in potrebnega znanja, ravno ne vozijo blizu 300 ali celo več.
Delo krepa človeka

donvito ::

solatko je izjavil:

GupeM - Če ni bilo drugih vozil, je ogrožal samo sebe. Ste se sploh kdaj vozili s takim avtom in zato razmišljate o tem, da je taka vožnja smrt? Ko so se v začetku avtomobilizma vozil z groznih 15km/h, so jih imeli za maniake in potencialne morilce. Počasi bo treba v 21.-to stoletje. Po navadi začetniki, brez izkušenj in potrebnega znanja, ravno ne vozijo blizu 300 ali celo več.

Daj ne nabijaj solatko, temu spodaj niso pomagale nobene izkušnje.

MrStein ::

Kaj pa onemu ki je umrl pri vožnji 26 km/h?

Aja, tam ni Vau faktorja in se o tem ne govori.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

m0LN4r ::

Neprilagojena hitrost glavni vzrok nesreč

To je lahko tudi 43km/h
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

val46 ::

solatko je izjavil:

GupeM - Če ni bilo drugih vozil, je ogrožal samo sebe. Ste se sploh kdaj vozili s takim avtom in zato razmišljate o tem, da je taka vožnja smrt? Ko so se v začetku avtomobilizma vozil z groznih 15km/h, so jih imeli za maniake in potencialne morilce. Počasi bo treba v 21.-to stoletje. Po navadi začetniki, brez izkušenj in potrebnega znanja, ravno ne vozijo blizu 300 ali celo več.


Ja seveda Solatko...ker na tik tok, you tube in podobne kanale objavljajo take vožnje sami profi vozniki, z 30+ letnimi izkušnjami v vožnji. In ja, v začetku avtomobilzima je bilo tisto res ja, ampak zato ker ljudje niso bili seznanjeni z avtomobili in njihovimi posledicami/prednostmi. Danes smo malo bolj ozaveščeni in vemo precej več kot so vedeli takrat. In ga ni junaka, ki bi me prepričal da vožnja po odprti cesti s hitrostjo 250km/h+ je prilagojena hitrost in varno početje. Ne za tega ki to počne, še manj pa za vse ostale!

IgorCardanof ::

Zna bit da je 100% fokusiran voznik pri 250km na uro na avtocesti dosti bolj varen kot pa tisti (in teh ni malo), ki med voznjo po avtocesti drkajo svoje mobilne telefone ali pa ekrane v avtomobilu. Ne bomo pa seveda nikoli videli vlanka na rtvslo "vozil 90 km/h po avtocesti in tipkal na telefon".

Je pa oboje narobe itak. In 250km na uro za na obvoznici obcutno prevec.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Zgodovina sprememb…

ZveeZ ::

IgorCardanof je izjavil:

Zna bit da je 100% fokusiran voznik...


Vem na kaj ciljas ampak there is no such thing as "100% fokusiran voznik"

Tidule ::

Seveda je, Solatko za tipkovnico med tem ko gleda slike avtomobilov.

kajtimara ::

Pokličeš policaje pa najprej vprašajo, kaj sem mu naredil.
Policaje je treba šolat! Malo morgen.

c23po ::

"Zna bit da je 100% fokusiran voznik pri 250km na uro na avtocesti dosti bolj varen kot pa tisti..."

Ne more biti "dosti bolj varen" dokler nima supermoči jasnega branja prihodnosti. Ravno zaradi tistih drugih, ki niso 100% fokusirani. Dokler ni sposoben natančno predvidevati vseh neumnosti, ki jih bomo v naslednjih petih sekundah storili mi nefokusirani, ne more biti nič kaj dosti bolj varen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

m0LN4r ::

val46 je izjavil:

solatko je izjavil:

GupeM - Če ni bilo drugih vozil, je ogrožal samo sebe. Ste se sploh kdaj vozili s takim avtom in zato razmišljate o tem, da je taka vožnja smrt? Ko so se v začetku avtomobilizma vozil z groznih 15km/h, so jih imeli za maniake in potencialne morilce. Počasi bo treba v 21.-to stoletje. Po navadi začetniki, brez izkušenj in potrebnega znanja, ravno ne vozijo blizu 300 ali celo več.


Ja seveda Solatko...ker na tik tok, you tube in podobne kanale objavljajo take vožnje sami profi vozniki, z 30+ letnimi izkušnjami v vožnji. In ja, v začetku avtomobilzima je bilo tisto res ja, ampak zato ker ljudje niso bili seznanjeni z avtomobili in njihovimi posledicami/prednostmi. Danes smo malo bolj ozaveščeni in vemo precej več kot so vedeli takrat. In ga ni junaka, ki bi me prepričal da vožnja po odprti cesti s hitrostjo 250km/h+ je prilagojena hitrost in varno početje. Ne za tega ki to počne, še manj pa za vse ostale!

Koliko pa je potem prilagojeno v tvojem primeru 177,6km/h?

PS:
No zadnjic je en povozil doma na dvoriscu z 15-20km/h svojga oceta, neprilagojena hitrost.

Ampak bolj fascinantno za novinarje je magicna stevilka 200+, ker to je pac prinas redkost. Predlagam novinarjem, naj se odpeljejo do Passau (ni tako dalec), malo gor pa dol po A92 pa lahko clanke pisejo vsakih 5 minut.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

c23po je izjavil:

"Zna bit da je 100% fokusiran voznik pri 250km na uro na avtocesti dosti bolj varen kot pa tisti..."

Ne more biti "dosti bolj varen" dokler nima supermoči jasnega branja prihodnosti. Ravno zaradi tistih drugih, ki niso 100% fokusirani. Dokler ni sposoben natančno predvidevati vseh neumnosti, ki jih bomo v naslednjih petih sekundah storili mi nefokusirani, ne more biti nič kaj dosti bolj varen.

Seveda je lahko. Marsikdo je ze pri plusminus 30-50 koga povozil, jaz pa se nisem pri 200+ nikogar.
Ampak ce vprasas strokovnjake, so ta prvi bolj varni.

Neprilagojena hitrost se zacne pri 1km/h, zakaj je neprilagojena pa dolocajo drugi faktorji, ne hitrost sama po sebi.

Lahko se zapeljes na Nürburgring pa bos videl, da so tudi najbolj osnovni avti zmozni veliko vecjih hitrosti, kot si mislis, ampak ce je za volanom napacna oseba se bos znasel v jarku tudi pri 30km/h, ce ne locis vremenskih pogojev, kot vecina, ki so misljenja, da je "pocasi" poleti in "pocasi" pozimi enako.

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

donvito ::

m0LN4r je izjavil:

c23po je izjavil:

"Zna bit da je 100% fokusiran voznik pri 250km na uro na avtocesti dosti bolj varen kot pa tisti..."

Ne more biti "dosti bolj varen" dokler nima supermoči jasnega branja prihodnosti. Ravno zaradi tistih drugih, ki niso 100% fokusirani. Dokler ni sposoben natančno predvidevati vseh neumnosti, ki jih bomo v naslednjih petih sekundah storili mi nefokusirani, ne more biti nič kaj dosti bolj varen.

Seveda je lahko. Marsikdo je ze pri plusminus 30-50 koga povozil, jaz pa se nisem pri 200+ nikogar.
Ampak ce vprasas strokovnjake, so ta prvi bolj varni.

Neprilagojena hitrost se zacne pri 1km/h, zakaj je neprilagojena pa dolocajo drugi faktorji, ne hitrost sama po sebi.

Lahko se zapeljes na Nürburgring pa bos videl, da so tudi najbolj osnovni avti zmozni veliko vecjih hitrosti, kot si mislis, ampak ce je za volanom napacna oseba se bos znasel v jarku tudi pri 30km/h, ce ne locis vremenskih pogojev, kot vecina, ki so misljenja, da je "pocasi" poleti in "pocasi" pozimi enako.


Ja, po avtocesti se gotovo ne sprehajajo, da bi lahko koga povozil,lahko pa se zabiješ v drugega, možno je pa tudi, da še nikoli nisi peljah hitreje od 200+.

No zadnjic je en povozil doma na dvoriscu z 15-20km/h svojga oceta, neprilagojena hitrost.

Mora pa biti veliko dvorišče, da je dosegel tako brzino in ne, ni neprilagojena hitrost, bolj nepazljivost.

m0LN4r ::

Ja, po avtocesti se gotovo ne sprehajajo, da bi lahko koga povozil,lahko pa se zabiješ v drugega

Hoces rect, da se v mestu se nihce ni zaletel pri 50km/h? Zaletavajo se pogosteje, kot bi si clovek mislil.
Anyway, ampak to seveda ni za na 24ur oz. zurnal.

ni neprilagojena hitrost, bolj nepazljivost.
Aja? Zakaj pa pri 199,99 ni nepazljivosti in vice versa?
Ce na ledu zdrsnes v prometne table pri 30km/h v kroznem, je tudi nepazljivost?

Kje pobirate definicije, koliko XXkm/h je neprilagojeno?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Tidule ::

Pa smo spet pri argumentih povprecne amebe. Ker je vecina povzrociteljev nesrec trezna je za bedake takega kova edini logicen zakljucek, da je bolj varno vozit pijan...

Ker se velika vecina promet, kakor tudi interakcij med pesci in vozili dogaja pri 50 km/h je seveda edino logicno, da je tam tudo vec nesrec.

Kar pa omejenci ne razumejo pa je zelo enostavma zadeva: isti voznik v identicnih okoliscinah je pri nizji hitrosti bolj varen. In nekdo, ki ima tako hude dusevne motnje, da ni sposoben spostovati omejitve hitrosti po definiciji ne kore bit varen voznik, ker debili v to kategorijo pac ne sodijo.

c23po ::

Tidule: Drži. Povprečnim amebam je treba ponavljati, da je varnost na cesti odvisna tako od njihove povečane sposobnosti, kot od zmanjšane sposobnosti nas povprečnežev.
Ne strinjam se pa, da je nagnjenje po dirkanju duševna motnja. Po moje gre za naraven gon, ki smo ga nekateri že prerasli, nekateri ga pa ne bodo nikoli.

Monar: jaz tudi nisem pri 50 km/h še nikoli povozil delfina, pa si ne upam trditi, da sem s tem kvalificiral za predsednika društva Morigenos.

PacificBlue ::

Ni "boljšega" filinga, ko ti nekdo vzame prednost v krožnem križišču pa niti levo ne pogleda. :|

Tidule ::

Ne strinjam se pa, da je nagnjenje po dirkanju duševna motnja. Po moje gre za naraven gon, ki smo ga nekateri že prerasli, nekateri ga pa ne bodo nikoli.
dusevna motnja postane tisto sekundo ko svojih nagnjen nisi sposoben kontrolirat. Za uzivanje v hitrosti imamo dirkalisca, samo vecina drkacev, ki se po avtocestah prserava z 200 km/h nima niti jajc niti znanja za to.

solatko ::

donvito - Tale na sliki je imel samo Ferarrija in denar, izkušenj in pamerti pač ne, saj se je razlamal zaradi NEPRILAGOJENE HITROSTI, ki pa je za različne voznike, zelo različna. Ko boste to dojeli, se boste morda nehali zaletavat na cesti, kjer naj bi vsi vozili v isto smer.
Vsaka nesreča je skupek nepazljivosti, neznanja in neprilagojene hitrosti! Hitrost je potrebno prilagoditi tudi lastnemu znanju, za nekatere bi bilo bolje, da sploh vozila nebi premaknili, ker enostavno vožnje ne obvladajo v nobeni brzini.

val46 - Kdo sem jaz, da bi kogarkoli prepričeval, ampak vseeno nisem tako nor, da bi potrjeval vse trditve "znanstvenikov, strokovnjakov in poklicanih", če mi je jasno in tudi velikokrat preizkušeno dogajanje pokazalo in dokazalo, da v nobenem primeru ne UBIJE hitrost, temveč vedno NEPRILAGOJENA hitrost, ker se ljudje precenijo in enostavno hitrosti in vsega zraven, ne poznajo in spoštujejo. Dokazano se ne moreš zaleteti, če je tvoja hitrost taka, da v vidnem polju, vozilo lahko varno ustaviš ob pričakovanih dogodkih in to pri hitrosti 0+ do neskončno. Če pa vidiš 100m daleč in bi rad vozil 200+ pa je to pač loterija z eno nagrado - življenje tvoje ali koga drugega in temu se enostavno reče, neprilagojena hitrost.
Tako enostavno je to.

Tidule - Dokler se ne naučiš, kaj je v prometu pomembno, boš predstavljal nevarnost v prometu, tako kot to predstavlja večina. Hitrost v nobenem primeru ni odločilni faktor, ker hitro lahko vozi vsaka opica, tako kot lahko daje pripombe, nikjer pa ne piše, da to predstavlja kaj večjo varnost, saj je večina nesreč pod omejitvijo, kljub ogromnemu številu izjemno hitrih voznikov, ki pa se ne zaletavajo (kamere darsa in razni kombiji v tunelih 200+,....). Vsi ponavljate že desetletja isto mantro - hitrost, hitrost,.. in kljub represijam na tem področju, se splošna prometna varnost ne izboljšuje, kar jo izboljšuje so vedno bolj varna vozila, ki pa fiziko v veliko primerih ne morejo prevarat. Primerjavo s pijanci da lahko samo ameba!
V to kategorijo spadajo potemtakem tudi vsi vozniki na nujni vožnji (veliko navadnih voznikov je bolje izobraženo skozi treninge, tečaje in licence, kot vozniki, ki sedijo v teh vozilih). Če bi vožnja po omejitvah vplivala na varnost, potem se med tistimi, ki vozijo po omejitvah, le-te nebi smele dogajat pa se in to v večini. Se pa vsi strinjamo, da so posledice pri višji hitrosti hujše in to s kvadratom hitrosti, kar velja tudi za hitrosti v mejah omejitve. Torej je bistvo varnosti, da do nesreč ne prihaja in med dobro usposobljenimi vozniki, je nesreč izredno malo, torej se ve, kje je glavni vzrok, na katerem se že 100 let ne dela nič v večini držav. Znižuje se samo hitrosti, poka pa vseeno in tudi smrtne žrtve so.
Seveda si ti tisti znalec, ki to zagotovo ve? Na dirkališče ne moreš vsak dan, če si slučajno služiš kruh tudi za volanom, nihče me pa ne more prepričat, da se moram z dobrim avtom jajcat na PRAZNI AC 130 samo zato, DA BOM VAREN. Voznikov z duševnimi in drugimi motnjami pa je med povprečneži veliko več, kot med usposobljenimi in hitrimi, saj se pravi niti ne drogirajo, niti ne pijejo, če se slabo počutijo, pustijo volan drugemu ali ostanejo doma.

m0LN4r - Enostavno tolikšna, da v popolnosti obvladam vozilo in v vidni razdalji vozilo lahko varno ustavim, iz 200 na 100 ne rabiš ravno veliko, kar vam dokazujejo vozniki, ko jih izsilite na prehitevalnem pasu in vas ne razmečejo po cesti. Iz 200 na 0 pa je potrebno malo več prostora, ampak pri vozilih, ki lahko grejo tudi preko 400, tudi to ni prehud problem, razvoj zavor gre vzporedno z dviganjem hirosti, zavedajte se, da Clio ne gre 400, tisti, ki gre preko 200 pa ima tudi zavore veliko boljše, kot klasika.
Delo krepa človeka

bemfa ::

Niso problem zavore, problem je razdalja, ki jo prevoziš v reakcijskem času. 'Dober avto' ne opravičuje divjanja.

c23po ::

Solatko, dokler se ne naučiš, kaj je v prometu pomembno, boš predstavljal nevarnost v prometu. Če meniš, da nevarnost predstavlja večina udeležencev, pomeni, da ti ni jasno kaj sploh promet je. Če želiš promet urejen po sistemu Butal: "nori so varni, pametni pa nevarni," in misliš kako je to pametno, potem si ti nevaren.
Hitrost je v vsakem primeru odločilni faktor, saj manjša hitrost zmanjšuje možnost hudih posledic nesreč. Večina nesreč se zgodi "pod omejitvijo" zato, ker nas ogromna večina vozi "pod omejitvijo". Ogromnega števila izjemno hitrih voznikov kratko malo ni. Posledice nesreč, ki jih ti povzročijo pa so ogromne. Vsakič.
Še enkrat: Solatko, dokler se ne naučiš, kaj je v prometu res pomembno, boš ti predstavljal nevarnost v prometu. Čas je, da tudi o tem premisliš.

predi ::

m0LN4r je izjavil:

Kje pobirate definicije, koliko XXkm/h je neprilagojeno?
Nisem bral vaše debate, ampak pri nas se definicija vožnje s prilagojeno hitrostjo v cestnem prometu najde v 45. členu ZPrCP-ja. Prvega izmed odstavkov v tem členu ljudje dostikrat vzamejo iz konteksta, pozabijo pa, da veljajo vsi odstavki v vseh členih hkrati, recimo 27. je že zanimiv v kombinaciji s prej omenjenim členom in je tudi namenoma prvi člen v svojem sklopu (sklop pravil cestnega prometa).

Na poligonih, namenjenih športnemu udejstvovanju, veljajo drugačna pravila, ker so drugačni tudi cilji vožnje. Primerjava vožnje v cestnem prometu in na športnem poligonu je mešanje jabolk in hrušk. Nekako tako, kakor bi primerjal hojo pešca po pločniku in premikanje gornika po visokogorju.

solatko ::

c23po - Problem je, ker se kritizira skupino voznikov, ki dejansko svoje vozilo obvladajo v nulo in v svojem življenju, kljub hitri vožnji, tam, kjer je varno in prazno, niti enkrat v življenju ne ogrozijo nikogar, nimajo nesreč in rešijo nešteto kritičnih situacij v svojem vozniškem življenju. Ne spravlja pa se na voznike, ki so to samo zato, ker jim je uspelo narediti vozniški izpit, na cesti pa skoraj z vsako svojo potezo, ogrožajo vse udeležence.

predi - Še kako je učinkovito v prometu vse tisto, česar se naučiš na pravih poligonih, s pravimi inštruktorji za obvladanje vozila tako enoslednega, kot dvoslednega, saj spoznaš praktično vse, kar ti ponuja fizika v realnosti in določene stvari natreniraš z večkratnim ponavljanjem, tako, da avtomatično v kritičnih situacijah, reagiraš pravilno, tudi pri zelo visokih hitrostih. To kar se počne na Vranskem bi se moalo početi pri veliko višjih hitrostih in to ne samo en dan, če bi hoteli, da je "šola varne vožnje" učinkovita tudi in predvsem v realnem življenju.
Pred kom se boš obranil, če greš 1x na trening katere koli samoobrambne veščine?
Enako je s sposobnostjo obvladanja vozila, samo izpit in ura ali dve varne vožnje, je za normalno in varno obnašanje v prometu, veliko premalo, če hočemo doseči višjo stopnjo varnosti in manj nesreč, bolj usposobljeni namreč storijo velio manj napak in s tem možnosti trka z drugimi udeleženci v prometu.
Največja ironija je, da isti voznik nima prilagojeno hitrost na istem odseku, vedno enako, ravno tako na istem odseku, nimajo vsi vozniki enako. Problem je, da večina udeležencev ne ve, kdaj prekoračijo SVOJO!!
Delo krepa človeka

Tidule ::

Nihce ne kritizira skupino voznikov, ki dejansko svoje vozilo obvladajo v nulo in v svojem življenju, kljub hitri vožnji, tam, kjer je varno in prazno, niti enkrat v življenju ne ogrozijo nikogar, nimajo nesreč in rešijo nešteto kritičnih situacij v svojem vozniškem življenju. Ker taki ljudje ne krsijo prometnih predpisov in svoje nagone sproscajo na dirkaliscih.

Kritiziramo pa opice, ki vse kar znajo je tiscat na gas. Dirkanje v prometu je pac domena impontentnih revezev, ki nimajo ne jajc ne znanja da bi sli na pravo dirkalisce in so neskoncno ponosni sami nase, da po nepotrebnem ogrozajo okolico. Posebna kategorija, pa ste revezi za tipkovnicam, ki take neumnosti zagovarjate, avta pa se na paprju niste vidli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

c23po ::

Solatko, ne kritiziramo skupine voznikov, ki dejansko svoje vozilo obvladajo v nulo. Kritiziramo voznike, ki na osnovi napačne percepcije: "da v svojem vozniškem življenju, kljub hitri vožnji, tam, kjer je varno in prazno, niti enkrat v življenju niso ogrozili nikogar, niso imeli nesreč in so rešili nešteto kritičnih situacij," menijo, da to ima sploh kakšen pomen. Nima! Pomen imata samo gospa Fizika in šefinja Statistika. Ti dve pa pravita, da hujše posledice povzroči višja hitrost2.

Zakaj pa naj bi se spravljali na voznike, ki so to samo zato, ker jim je uspelo narediti vozniški izpit? Od njih zahtevamo, da ga naredijo. Za to dobijo potrdilo in lahko vozijo. So vozniki. Kaj čemo se spravljati na njih? Brez veze!

m0LN4r ::

Tidule je izjavil:

Pa smo spet pri argumentih povprecne amebe. Ker je vecina povzrociteljev nesrec trezna je za bedake takega kova edini logicen zakljucek, da je bolj varno vozit pijan...

Ker se velika vecina promet, kakor tudi interakcij med pesci in vozili dogaja pri 50 km/h je seveda edino logicno, da je tam tudo vec nesrec.

Kar pa omejenci ne razumejo pa je zelo enostavma zadeva: isti voznik v identicnih okoliscinah je pri nizji hitrosti bolj varen. In nekdo, ki ima tako hude dusevne motnje, da ni sposoben spostovati omejitve hitrosti po definiciji ne kore bit varen voznik, ker debili v to kategorijo pac ne sodijo.

Argumenti? Lahko bi za zacetek odgovoril na vprasanja ane.

Tidule je izjavil:

Ne strinjam se pa, da je nagnjenje po dirkanju duševna motnja. Po moje gre za naraven gon, ki smo ga nekateri že prerasli, nekateri ga pa ne bodo nikoli.
dusevna motnja postane tisto sekundo ko svojih nagnjen nisi sposoben kontrolirat. Za uzivanje v hitrosti imamo dirkalisca, samo vecina drkacev, ki se po avtocestah prserava z 200 km/h nima niti jajc niti znanja za to.

Imajo jih v tujini. Mi jih nimamo.
Ce ze hoces biti pikolovski.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Tidule je izjavil:

Nihce ne kritizira skupino voznikov, ki dejansko svoje vozilo obvladajo v nulo in v svojem življenju, kljub hitri vožnji, tam, kjer je varno in prazno, niti enkrat v življenju ne ogrozijo nikogar, nimajo nesreč in rešijo nešteto kritičnih situacij v svojem vozniškem življenju. Ker taki ljudje ne krsijo prometnih predpisov in svoje nagone sproscajo na dirkaliscih.

Kritiziramo pa opice, ki vse kar znajo je tiscat na gas. Dirkanje v prometu je pac domena impontentnih revezev, ki nimajo ne jajc ne znanja da bi sli na pravo dirkalisce in so neskoncno ponosni sami nase, da po nepotrebnem ogrozajo okolico. Posebna kategorija, pa ste revezi za tipkovnicam, ki take neumnosti zagovarjate, avta pa se na paprju niste vidli.

Opica je lahko tudi gospa, ki se mimo vrtca pelje 60, kljub omejitvi 30.
Druga opica se pa pelje 200 tam kjer ni omejitve.
Ampak samo druga opica je dovolj zanimiva za oglasno desko.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

val46 ::

Verjemi Molnar, da je tudi tista gospa, ki se pelje mimo vrtca 60, omejitev je pa 30, opica. In če bi slučajno takrat zbila kakega otroka, bi po vsej verjetnosti pristala najmanj v kaki črni kroniki v kakem časopisju. Tista opica ki vozi 200km/h kjer ni omejitve??? Kje pa v sloveniji lahko voziš 200km/h??? Kot je meni znano, je največ 130...vse ostalo ni več po "normah". In ja, tema je, talenti na slovenskih cestah. Tako da svojo nemčijo lohk ven spustiš. Pa vseeno ti bom napisal...tudi gor je vedno več avtocestnih odsekov, kjer je omejitev hitrosti. In to na 120, ne na 130 kot pri nas!

val46 ::

solatko je izjavil:



val46 - Kdo sem jaz, da bi kogarkoli prepričeval, ampak vseeno nisem tako nor, da bi potrjeval vse trditve "znanstvenikov, strokovnjakov in poklicanih", če mi je jasno in tudi velikokrat preizkušeno dogajanje pokazalo in dokazalo, da v nobenem primeru ne UBIJE hitrost, temveč vedno NEPRILAGOJENA hitrost, ker se ljudje precenijo in enostavno hitrosti in vsega zraven, ne poznajo in spoštujejo. Dokazano se ne moreš zaleteti, če je tvoja hitrost taka, da v vidnem polju, vozilo lahko varno ustaviš ob pričakovanih dogodkih in to pri hitrosti 0+ do neskončno. Če pa vidiš 100m daleč in bi rad vozil 200+ pa je to pač loterija z eno nagrado - življenje tvoje ali koga drugega in temu se enostavno reče, neprilagojena hitrost.
Tako enostavno je to.




Bom izbral samo to na kar se tvoja replika nanaša name ok solatko? Ostali naj ti pišejo pod svoje...
Lepo si napisal...ob pričakovanih dogodkih. Kaj pa ob nepričakovanih? A se ti zavedaš, da na cesti nisi nikdar sam? Tudi če je ravna cesta in vidiš 1km naprej, nikoli ne moreš biti prepričan, da si sam...oz da se ne more zgoditi nekaj nepričakovanega. In to je vsa umetnost tega...če se ti zgodi nekaj nepričakovanega pri ne vem, 100km/h, bodo posledice neprimerno boljše, kot pri 250+. Morda se ti celo uspe ustavit pred to nenadejano oviro. Ker pri 250+, boš lahko samo še prekril obraz z rokami. Sej ne da ti bo to kaj pomagalo, ampak vsaj videl ne boš svojega konca!

Kar se pa avtov tiče...nisem vedel da je VW Jetta iz 2009 leta svetovni top of the top avto, ki bi dopuščal "divjanje" po naših cestah. Ali si že nabavil kako drugo limuzino iz nemčije s 400000km, ki ti jo je predlagal tvoj dober prijatelj mehanik?
««
247 / 293
»»