» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
245 / 308
»»

GupeM ::

IL_DIAVOLO je izjavil:


Pravilna drza je 12 ali 6, vedno leva roka da se razume.

Odvisno. Če zraven kadiš, mora bit desna.

ZveeZ ::

GupeM je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:


Pravilna drza je 12 ali 6, vedno leva roka da se razume.

Odvisno. Če zraven kadiš, mora bit desna.

6 je edina prava, med konzumacijo sendvica in kave

nejc_nejc ::

Če konzumiraš zraven so v špilu kolena.

rosomah ::

scipascapa je izjavil:

Pri nam ni kulture, je ni bilo in je ne bo. Policija in redarji pa premalo kazni poberejo. 10x več bi jo morali. Pa naj se proračun fila.


sorry... drugače nisem prišel notri......
enkrat sem to že (?) napisal.....
pred semaforjem--... se ustavi... in pumpa do črte toliko časa, da naredi za cel ornge avto prostora.... ko je zelena - se pa prepelje za pol zebre pešadijske naprej... pa spet pumpa do skoraj polovice križišča....
a je tako težko se ustavit pri (tadebeli) črti... se prepeljati na nekako sredino križišča in pač zaviti levo (če je vse prosto, kajpak!) ... --- ... pa gre promet naprej, rajtam.... (pred križiščem pa eno križišče .... pač pustiš za en kombi prostora --- en pa trobi ko zmešan...)
zelotežkopress

m0LN4r ::

scipascapa je izjavil:

Pri nam ni kulture, je ni bilo in je ne bo. Policija in redarji pa premalo kazni poberejo. 10x več bi jo morali. Pa naj se proračun fila.

Policija in redarji ti bas ne pomagajo, ce se je tovorni promet zadnjih 10 let med vzhodom in zahodom povecal za 50x in je vrsta kamionov od Redicsa do Kopra.
Pol pa v MB se dodatno tovorni promet, ki gre na sever in se vse tam okoli celja se lepo zacne videti ozko grlo.

AC je bila narejena na prometu v devetdesetih in osemdesetih, zdaj pa je kar je. Ne me jebat, Slovenija nima niti polmiljonskega mesta pa ima take probleme s prometom, kot en Berlin, ki ima tok prometa zjutraj skupaj, kot nasa cela drzava.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

val46 ::

Ma ti molnar tolk povzdiguješ te nemce pa avstrijce, da ti Dolfe verjetno še kar ploska iz groba. Ne rečem da nimajo v severnih državah bolj porihtan promet, ampak vseeno ni ravno tako, kot ti opisuješ. Sam sem preživel v nemčiji kar lep del življenja in bil redno na relaciji Slovenija-Stuttgart-Slovenija, pa ti povem, da ni ravno tako, kot ti opisuješ. Večkrat sem stal na avtocestah v nemčiji v kolonah, tudi po več ur, ko je prišlo do kake prometne nesreče...in to dobesedno stal, tako stal, da smo se sprehajali po par 100m po avtocesti naprej pa nazaj peš. Pri nas, kljub ogromno prevoženih kilomtrih in letih uporabe, dlje od kake ure ali dveh, še nisem stal na mestu, brez se premaknit za 1m.

Sicer se strinjam, da so ceste pri nas poddimezionirane, sploh AC in pa mestne vpadnice, ampak, kaj pa lahko narediš za to? Javni prevoz, če nisi ravno iz "velemesta" je neobstoječ in neuporaben, grajenje novih cest ali širitev obstoječih je pa prepočasno početje tle pri nas. Že na lokalnih cestah, ko kak most ali kaj podobnega popravljajo, postavijo zaporo, ki traja vsaj pol leta! Zdej si pa predstavljaj kaos, da bi rekli, zaprli bomo avtocesto Koper-MB, ker bomo začeli graditi še en pas(oz dva, na vsaki strani enega)...to bi trajalo pri nas enih 10 do 15 let, da bi spet odprli promet na AC verjetno. Jaz dejansko vidim najhitrejšo rešitev le in edino v tem, da se tovorni promet(vsaj tranzitni) preusmeri na slovenske železnice. Ampak, prvo je treba še kak dodatni tir zgradit, pa posodobit strojni park železnic. Jeba je, ker politi se zadnja leta ukvarjajo bolj sami s sabo in raznimi "nepomebnimi" stvarmi, gradbeništvo pa tudi deluje po principu...dosti denarja za nič naredit. Pa seveda za vsak k od cm ceste ali železnice, tunela, mostu 1 miljon razpisov, ki trajajo leta in leta, preden se dejansko začne gradit. Ko pa se, pa ponavadi zmanjka denarja že po kakem mesecu in pol si sam "podajajo žogico", kdo je zajebal pri razpisu in ponudbah. In smo tam kjer smo.

Horas ::

m0LN4r je izjavil:

scipascapa je izjavil:

Pri nam ni kulture, je ni bilo in je ne bo. Policija in redarji pa premalo kazni poberejo. 10x več bi jo morali. Pa naj se proračun fila.

Policija in redarji ti bas ne pomagajo, ce se je tovorni promet zadnjih 10 let med vzhodom in zahodom povecal za 50x in je vrsta kamionov od Redicsa do Kopra.
Pol pa v MB se dodatno tovorni promet, ki gre na sever in se vse tam okoli celja se lepo zacne videti ozko grlo.

AC je bila narejena na prometu v devetdesetih in osemdesetih, zdaj pa je kar je. Ne me jebat, Slovenija nima niti polmiljonskega mesta pa ima take probleme s prometom, kot en Berlin, ki ima tok prometa zjutraj skupaj, kot nasa cela drzava.



točno to je njvečji problem! promet, sploh tovorni se je resnično povečal za 50x. zato so nabasane ceste.npa še to mamo samo enopasovnico vbistvu. en počasn pas pa kao prehitevalni. lep prosim zasrali so 30let nazaj ko so delali avtoestni križ, smo v osrčju evrope in orav bi bilo da bi že takrat nareduli tripasovnico.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

nejc_nejc ::

Kdo, bi pa potrdil proračun za AC če bi pred 30 leti bluzili z 6 pasovnicami?

Horas ::

ko bi vi vedeli kakšen promet je zdaj na relaciji velenje šoštanj, se spomnim ko sem v oš hodil, mimo gasilskega pa standarda, ali pa čez staro velenje. je bilo polno ampak to kar je danes, recimo sem se v obdobju 98-2004 vozil 4xtedensko v šoštanj ob 14:30 ni bilo zastojev, danes? adijo pamet, še čez jezero kmaj prideš ob 14-15h.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Tidule ::

Pri idejah o sestpasovnicah se pozablja, da to bolj malo spremeni, ko prides do mesta. Edina razlika bo pac v tem da bo promet pred ljubljano vsako jutro stal v sestih in ne v dveh kolonah.

nejc_nejc ::

V našem primer vprašanje, do neke mera da, stojimo v večini zaradi tranzita.

Tidule ::

Vecina se sooca z rush hourjem v jutranjem in popoldanskem casu, cesar ni mogoce odpraviti v vec pasovi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

nejc_nejc ::

Poglej primer Kozarje smer KP, navaden priključek, nima nobene veze z križišcem AC(čeprav je deklariean tako) ter A2-H3 ? brdo -severna).
Pri prvem vse stoji pri drugem smer Karavanke laufa, tranzit gre mimo brez panike.
Enaka buča je južna vzhodna in dolenka, malence, veze nima z križanjem AC. Tukaj je osnovna napaka.

m0LN4r ::

val46 je izjavil:

Ma ti molnar tolk povzdiguješ te nemce pa avstrijce, da ti Dolfe verjetno še kar ploska iz groba. Ne rečem da nimajo v severnih državah bolj porihtan promet, ampak vseeno ni ravno tako, kot ti opisuješ. Sam sem preživel v nemčiji kar lep del življenja in bil redno na relaciji Slovenija-Stuttgart-Slovenija, pa ti povem, da ni ravno tako, kot ti opisuješ. Večkrat sem stal na avtocestah v nemčiji v kolonah, tudi po več ur, ko je prišlo do kake prometne nesreče...in to dobesedno stal, tako stal, da smo se sprehajali po par 100m po avtocesti naprej pa nazaj peš. Pri nas, kljub ogromno prevoženih kilomtrih in letih uporabe, dlje od kake ure ali dveh, še nisem stal na mestu, brez se premaknit za 1m.

Sicer se strinjam, da so ceste pri nas poddimezionirane, sploh AC in pa mestne vpadnice, ampak, kaj pa lahko narediš za to? Javni prevoz, če nisi ravno iz "velemesta" je neobstoječ in neuporaben, grajenje novih cest ali širitev obstoječih je pa prepočasno početje tle pri nas. Že na lokalnih cestah, ko kak most ali kaj podobnega popravljajo, postavijo zaporo, ki traja vsaj pol leta! Zdej si pa predstavljaj kaos, da bi rekli, zaprli bomo avtocesto Koper-MB, ker bomo začeli graditi še en pas(oz dva, na vsaki strani enega)...to bi trajalo pri nas enih 10 do 15 let, da bi spet odprli promet na AC verjetno. Jaz dejansko vidim najhitrejšo rešitev le in edino v tem, da se tovorni promet(vsaj tranzitni) preusmeri na slovenske železnice. Ampak, prvo je treba še kak dodatni tir zgradit, pa posodobit strojni park železnic. Jeba je, ker politi se zadnja leta ukvarjajo bolj sami s sabo in raznimi "nepomebnimi" stvarmi, gradbeništvo pa tudi deluje po principu...dosti denarja za nič naredit. Pa seveda za vsak k od cm ceste ali železnice, tunela, mostu 1 miljon razpisov, ki trajajo leta in leta, preden se dejansko začne gradit. Ko pa se, pa ponavadi zmanjka denarja že po kakem mesecu in pol si sam "podajajo žogico", kdo je zajebal pri razpisu in ponudbah. In smo tam kjer smo.

Sveta marija no, nisem jaz nic povzdigoval samo povedal sem kaksno je razmerje v kolicini avtov na cesti, da se neha jamrat cez voznike, ker vec kot ocitno je problem infrastruktura.
Razberi iz konteksta.
Replika je letela na pritozevanje, cez kulturo, ampak kako pa naj bo kultura, ce je ozko grlo in je zaradi tovornega prometa vozen pretezno samo prehitevalni pas.
Normalno da se folk pizdi in ni kulture.
In se zaradi tega, ker se vsi vozijo v isto smer aka LJ, ker se naprej fura centralizacijo, ampak hkrati pa se jamra, da je tocno tam prevec prometa in premal kulture.
Ja no shit sherlocks.
Ce se centralizacija ne bo obrnila in se ne bo zmanjsal promet, je resitev samo ena. Sirjenje cest in nove ceste. To so vedli ze rimljani.

Tak da kultura bo, ko bodo ceste prave. Ko se bo clovek lahko neprekinjeno vozil in pocasnejse brez tezav prehiteval.
Ovinkaste ozke ceste posrane z omejitvami niso resitev, pa se se naprej dela isto.
Omejuje hitrost in zmanjsuje pretocnost, kar spet visa nestrpnost in znizuje kulturo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

val46 ::

Jao Molnar, sem ti stopil na živec slučajno? Če že daješ repliko, pol vsaj kej pametnega povej...oz kak predlog daj. Jst sm ga dal in to je, tranzit tovornega prometa na železnice. Ti pa?Kaj?Širjenje cest in nove ceste? Wau...

Pa da ne boš zdej jezen name...se načeloma popolnoma strinjam s tvojim zapisom, zmotilo me je najbolj tisto, da je v nemčiji pa avtriji, kot tolikokrat poveš, vse super glede pretočnosti prometa. In nekdo, ki ni še nikdar bil gor, bi ti morda še verjel. Ampak ni tako, to sm hotu jaz povedat. Sicer pa, najboljše da prepovemo vsem tujcem uporabljati naše ceste, naj gredo na hrvaško poleti na morje čez avstrijo in v trstu na trajekte, ali pa čez madžarsko in pol dol proti hrvaški...Transport kamioni pa to, pa isto...namesto čez slovenijo, naj se vozijo iz zahoda na vzhod in obratno čez avstrijo...Ne gre tako, vidiš da ne gre. Projektiranje je pa kot povsod. Noben ne razmišlja kaj bo cez 20, 30 ali 50 let, ker jih za tisto takrat ne zanima. Sej nenazadnje tudi ti najbrž ne zidaš hiše doma z 15imi sobami in 5imi kopalnicami, ker boš nekoč imel otroke, pa vnuke in pravnuke...Pač, poskrbeli so za trenutne razmere takrat+morda par let v prihodnost. Za kaj več, po pravici povedano, niti ni bilo nikdar denarja. Niti ga ni sedaj. Vsi glasni in pametni, ko bi pa rekli, bomo dvignili dajatve za uporabo cest, bi se pa spet bunili da to pa ne. Sicer ja, bi bil tudi jaz med temi, ampak po drugi strani se ne jezim in pizdim vsak dan čez slovenske ceste, ker vem da je drugod še mnogo slabše. Tudi z omejitvami...Pejdi kdaj v Italijo in boš videl kaj pomenijo omejitve...50km/h, sredi ničesar, cesta ravna da ne vidiš konca, ampak omejitev je pa še vedno 50. In vsi tako vozijo...brez izjeme. Meni so recimo Avtrijci zanimivi...gor omejitev 130 ma avtocesti, pa od salzburga do karavank je niti enkrat ne prekorači... pol ko pride v slovenijo, jo pa že mimo jesenic šopa 170km/h+ Kje je tle kultura?

m0LN4r ::

Jao Molnar, sem ti stopil na živec slučajno?
Primerjas jabolke in hruske, relacijo Stuttgart - Slovenija in Celje - Ljubljana, omenis tu pa tam zastoje, na relaciji, ki je 8x daljsa.
Ti resno mislis, da s tem stopis meni na zivec, sploh te ne morem jemati s takimi resno.

zmotilo me je najbolj tisto, da je v nemčiji pa avtriji, kot tolikokrat poveš, vse super glede pretočnosti prometa.
Narobe beres, preberi se enkrat:
-> Slovenija nima niti polmiljonskega mesta pa ima take probleme s prometom, kot en Berlin, ki ima tok prometa zjutraj skupaj, kot nasa cela drzava.
Samo velikostni razred "problemov" sem izpostavil. Iste budale, ki delate primerjave med prometom okoli Ljubljane in okoli Pariza, hkrati pa pozabljate, da je okoli Pariza skoraj 10x toliko prometa.

Sicer pa, najboljše da prepovemo vsem tujcem uporabljati naše ceste,

Si ze ugotovil, da problem o katerem se jamra, niso turisti, ki samo prevozijo slovenijo 1x na leto? Ja veliko jih gre cez Italijo in na trajekt, ne bos verjel, FYI.
Noben ne razmišlja kaj bo cez 20, 30 ali 50 let,
Ti to resno?

gor omejitev 130 ma avtocesti, pa od salzburga do karavank je niti enkrat ne prekorači... pol ko pride v slovenijo, jo pa že mimo jesenic šopa 170km/h+
Ne klamfaj stereotipicne izjave.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mpu2Q7 ::

to se je res zgodilo danes in drugič, z istim mladim možakarjem in je v celoti res, prisežem. saj vem, zdaj bo en kup sarkastičnih sporočil. ponavljam, vse je res in (najbrž) ni kakšna moja razcepljena osebnost...

se sprehajam, normalno ponižen, pesimističen, sključen, skromen, nesrečen, neškodljiv in nevpadljiv možic, mislim svoje nepomembne misli... naenkrat zaškripa in zabremza, se skoraj povprek postavi, res huda audi makina, mora biti kak lokalen kriptomilijonar ali pa kak programer, za politika je še premlad, pripelje bliskovito zadenjsko, res mislim, avto, da se vikaš, po mojem mnenju kar topshit v samem mestu...

pripelje mlad fantina nazaj, odpre okno in vpraša, če njemu kaj ali sebi govorim... normalno rečem, da ne vem, kaj sploh dogaja in omenim, da sva že imela podoben dogodek, se res spomnim. fantinu, ma je zelo mlad in nedvomno bogat simpatiko, stisnem roko in zaželim srečnega in zdravega, nekaj še reče in se potem odpelje.

je to kakšna provokacija? fantini je dolgčas, išče stres in izziv, pa ne razumem in vse izostane? prisežem, da sem in tudi izgledam kot kup nesreče, nič pomemben, nikomur znan, ničesar kriv, ničesar dolžan, resnično neviden.

verjetno me bo še tretjič ustavil v naslednje pol leta (tako izgleda vzorec), ga naj povabim na kak drink ali se mu izognem - meni se ne zdi nevaren, v bistvu je zabaven in celo nekako zanimiv, samo malo nerodno družaben? malo sem že ven in ne vem, kako ti družabni rituali izgledajo dandanes, tu pa vas je kar veliko mladih in premožnih pa bi res prosil za neko razlago.

po mojem nekvalificiranem mnenju lahko dobi, skoraj, vsako, za katero se odloči, če ne na avto pa na pojavnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mpu2Q7 ()

GupeM ::

Ja.

m0LN4r ::

nič pomemben, nikomur znan, ničesar kriv, ničesar dolžan, resnično neviden
Ocitno ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mirator ::

Ne morem si kaj, da ne bi nadaljeval tele sage o "Talentih na cesti". Žal, čeprav dajem mnogim šoferkam, kar se tiče upoštevanja prometnih predpisov prednost pred šoferji pa ugotavljam, da šoferke izreno težko prepustijo prednost voznikom pri vključevanju iz neprednostne, na prednostno cesto. V takem primeru so šoferji bistveno bolj dovzetni.

Ahim ::

mpu2Q7 je izjavil:

po mojem nekvalificiranem mnenju lahko dobi, skoraj, vsako, za katero se odloči, če ne na avto pa na pojavnost.

Mogoce mu pa niso frajle vsec? Ocitno se mu dopades pa pac na tak nacin poskusa vzpostavi kontakt s tabo, je ze nekaj na tebi ;)

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

predi ::

V Mariboru z obcestnim količkom napadel voznika avtobusa

Voznika mercedesa je razjezilo hupanje šoferja avtobusa.

Mariborčani so bili kmalu po poldnevu priča neljubemu dogodku na avtobusni postaji na Ljubljanski ulici v bližini UKC Maribor. Voznika avtobusa mestnega prometa je med vožnjo oviral voznik mercedesa, zato se je šofer odločil, da mu pohupa. To pa je voznika mercedesa po naših podatkih tako razjezilo, da je izstopil iz svojega avtomobila, izpulil obcestni količek in z njim razbil šipo avtobusa, ob tem pa lažje poškodoval tudi voznika.

Policisti Policijske postaje Maribor II so obravnavali kaznivi dejanji poškodovanje tuje stvari in povzročitve lahke telesne poškodbe, katerih storitve je osumljen voznik osebnega avtomobila. Pojasnili so, da je bil povod za storitev navedenih kaznivih dejanj parkiranje vozila. Na avtobusu je po informacijah PU Maribor nastala materialna škoda, ki po nestrokovni oceni znaša približno 2000 evrov.

https://vecer.com/kronika/foto-v-maribo... 28.01.2023

Ta avtobusna je od vozišča ločena s fizično oviro (otok) in označena z ustreznimi talnimi označbami. Vseeno ljudje tu parkirajo in včasih povsem blokirajo avtobuse na izvozu. V bistvu na eni izmed slik v članku lahko vidite tja parkiranega Ford Rangerja, ki ga vozi nek šminker s preizkusnimi tablicami...

recmajkemi ::

V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

Zgodovina sprememb…

IgorCardanof ::

Ma dost vsega pa dela "Suicide by car accident".
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Utk ::

https://www.zurnal24.si/slovenija/med-p...


Tolk o tem kje živijo največji pijanci.

predi ::

Utk je izjavil:

https://www.zurnal24.si/slovenija/med-p...

Tolk o tem kje živijo največji pijanci.

Izstopata dve regiji oziroma območji policijskih uprav, kranjska s petimi smrtnim žrtvami in celjska s štirimi, sledita ljubljanska (3) in mariborska (2).
Skratka območja s prvimi štirimi največjimi mesti po številu prebivalcev. Presenetljivo...

donvito ::

GupeM ::

Utk ::

predi je izjavil:

Utk je izjavil:

https://www.zurnal24.si/slovenija/med-p...

Tolk o tem kje živijo največji pijanci.

Izstopata dve regiji oziroma območji policijskih uprav, kranjska s petimi smrtnim žrtvami in celjska s štirimi, sledita ljubljanska (3) in mariborska (2).
Skratka območja s prvimi štirimi največjimi mesti po številu prebivalcev. Presenetljivo...

Ja, ni pa vrstni red čist po prebivalstvu... Če bi poslušali najbolj zafukanega gorenjca na tem forumu, se pije samo na štajerskem in dolenjskem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mRhcPf ::

prava kriminalka danes - ja ne... pri enem jezeru peljem lepo uizi z roko na pol zaprti šipi in normalno pač folk, 75 namesto 50, lepo in pregledno, nikjer nikogar, saj takšne mećke fizićno človek ne moreš, da manj pelješ. no, pač policaji hop s sireno za mano izza grma in normalno, da ustavim, pač pride, da piham, nekaj še tam pove in da včeraj bile dvoje točke, sprinta papirja za skoraj pol vrednosti kazni. kot spremljevalec sem doma tamlademu povedal, je rekel, da je pet točk menda maksimum za spremljevalca. in kaj zgodi, če spremljaš mladega šofera z več kot pet točkami?

LeQuack ::

Pomeni da imaš slab vpliv na mladega voznika, zato so vas pa ustavili.
Quack !

Tidule ::

in kaj zgodi, če spremljaš mladega šofera z več kot pet točkami?
placas se vec kazni.

predi ::

DARS z novo objavo smetane naših cest.

https://twitter.com/i/status/1648702676...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: predi ()

kajtimara ::

''..nova objava ..''
letnik 2021
Takilih cvetk se nabere v 2-3 mesecih.

Horas ::

https://www.moskisvet.com/varni-v-prome...

ko bi še pri nam to... aja mi mamo sam 2 pasa ;(
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Grizzly ::

Kopiram iz teme "asi na cestah", ki je že zaklenjena:

Vožnja izven naselja, omejitev 90 km/h. Vozim po glavni cesti v ovinek z neprekinjeno črto. Pred mano vozita še dva avta. Na števcu imam 85 km/h in ne morem videti, ali bo po sosednjem pasu nasproti prišlo vozilo. Za mano se najde norec, ki na polni črti prehiti vse 3 avtomobile. Sprašujem se, kako je tip za mano lahko videl, da ima dovolj prostora za prehitevanje in v tem času ne bo nobenega avtomobila. Jaz take preglednosti nisem imel. Kako jo je lahko imel on, če je vozil za menoj?

Take talente videvam tudi jaz. Ponavadi gre za frajerčke z avti višjega cenovnega ranga in/ali personalizirano tablico. Oni so frajerčki in ne razmišljajo, kaj bi bilo, če bi iz nasprotne smeri nekdo pripeljal in jih spregledal. Verjetno se zanašajo na to, da jih bo nekdo spustil, nasproti vozeči avto pa jih pravočasno opazil in zmanjšal hitrost, da se bojo imeli časa umakniti.

Moje vprašanje pa je: Ali lahko take frajerčke posnamem (imam avto kamero), videoposnetek pa anonimno (z nekega "fejk" maila) posredujem policiji? Če se razločno vidi tablica in situacija v prometu, ima policija dokazno gradivo, ki ga mora samo še povezati z voznikom oz. lastnikom avta. Mislite, da bi policija ukrepala ali se samo nasmejala idiotu v avtu?

m0LN4r ::

Jaz pa srecujem take, kjer se pol kilometra vnaprej vidi in si mislijo enako.

Eni rabijo videt vnaprej 2km na ravnem pri 80kmh pa se to jim ni dovolj in rajsi delajo guzvo za kamionom.

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

nyler2 ::

Niso ravno frajerčki. Prej bumbarji :P. Takega raje spustiš pred sebe, tako vsaj vidiš ko bo sranje in lahko primerno reagiraš.

Sicer omenjas polno crto. Marsikje je polna črta tam kjer bi lahko bla črtkana in črtkana tam kjer je prehitevanje dejansko nevarno. Potem imaš še seveda ljudi ki vozijo brez varnostne razdalje med avtu pred sabo in nemoreš enga po enga prehitevat. Prehitevanje več avtov je pa kr nevarno ker ne veš kdaj bo tisti k je prleplen na števc in ne spremlja prometa zadej, skoču ven med tem ko ti prehitevaš.

Molnar, tak sem bil js prej z 100km. Prvo powerpoint o pripravi na prehitevanje, potem zalet, po 3-4 business days sem bil spred :)). Zdej z 2.5x večjo konjenico ni razlike med vožnjo zad in prehitevanjem :))

Glede policije velik gostilniških debat je že blo na to temo, ampak razum mi pravi da najmanj moraš ti it kot očividec oz sodelovat z njimi.

Mal površnega googlanja sem našel edino tole https://www.zurnal24.si/avto/ali-je-pro...

mirator ::

Grizzly je izjavil:

Moje vprašanje pa je: Ali lahko take frajerčke posnamem (imam avto kamero), videoposnetek pa anonimno (z nekega "fejk" maila) posredujem policiji? Če se razločno vidi tablica in situacija v prometu, ima policija dokazno gradivo, ki ga mora samo še povezati z voznikom oz. lastnikom avta. Mislite, da bi policija ukrepala ali se samo nasmejala idiotu v avtu?

Seveda jih lahko posnameš in tudi v svojem imenu pošlješ policiji. Seveda je vprašanje, kaj bo s tvojim posnetkom naredila policija.Ne moreš (pravzaprav ne smeš) pa posnetkov objavljati na recimo FB ali kakšnem forumu.
Takole mimogrede. Koliko takšnih frajerčkov na leto pa boš posnel? Jaz, kadarkoli se odpravim v Slovensko Istro (LJ-KP), bi jih lahko vsaj deset.

Grizzly ::

Take frajerčke lahko vidiš vsepovsod. Če sem v nedeljo pozno popoldne ali zvečer kje na cesti, jih opazujem, kako se jim mudi nazaj v Ljubljano. Cesta vsa zaflikana, polno ovinkov in cone, kjer cesto prečka divjad (srne), oni pa po gasu, tudi po 120 kmh. Poleg frajerčkov se tu najdejo tudi modeli tipa "po cesti divjal z 2 promila". Oboji so v prometu nevarni in bi jih bilo treba izločiti, ampak policaj bo je*al tebe, ker si vozil 15 kmh prehitro.

matic492 ::

Kake bedarije pišete lol, kot da policaj ne bi ustvail takega, če bi ga pač videl? Kako naj policaj napiše kazen za nekaj, kar ni videl?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

GummyBear ::

matic492 je izjavil:

Kake bedarije pišete lol, kot da policaj ne bi ustvail takega, če bi ga pač videl? Kako naj policaj napiše kazen za nekaj, kar ni videl?


Policaj ne more biti na vseh mestih v prometu. Tudi kadar se nekam postavijo, bo nasproti tebe nekdo pripeljal in ti poblendal - tako boš vedel, da moraš voziti vsaj malo v mejah normale. Jaz imam med sosedi 2 policaja. Če bi imel v avtu nameščeno kamero, bi z veseljem obema izročil posnetke.

Ne more reči, da ni videl, če ima pred sabo posnetek, kjer se vse vidi. Tudi če greš ropat in te kamera ujame, je to veljaven dokaz. Kaj tebi ni jasno?

matic492 ::

Ne, pač tu eni pišejo "Meni teži ko voziom 15 km/h čez omejitev, tam pa drugi prehiteva po polni črti".

Ne, ne teži tebi, ko voziš 15 km/h čez omejitev, ampak tebe so ujeli, tega, ki je 3 prehitel po polni črti pa niso ujeli.

Ni pa zato policaj kriv.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

m0LN4r ::

nyler2 je izjavil:

Niso ravno frajerčki. Prej bumbarji :P. Takega raje spustiš pred sebe, tako vsaj vidiš ko bo sranje in lahko primerno reagiraš.

Sicer omenjas polno crto. Marsikje je polna črta tam kjer bi lahko bla črtkana in črtkana tam kjer je prehitevanje dejansko nevarno. Potem imaš še seveda ljudi ki vozijo brez varnostne razdalje med avtu pred sabo in nemoreš enga po enga prehitevat. Prehitevanje več avtov je pa kr nevarno ker ne veš kdaj bo tisti k je prleplen na števc in ne spremlja prometa zadej, skoču ven med tem ko ti prehitevaš.

Molnar, tak sem bil js prej z 100km. Prvo powerpoint o pripravi na prehitevanje, potem zalet, po 3-4 business days sem bil spred :)). Zdej z 2.5x večjo konjenico ni razlike med vožnjo zad in prehitevanjem :))

Glede policije velik gostilniških debat je že blo na to temo, ampak razum mi pravi da najmanj moraš ti it kot očividec oz sodelovat z njimi.

Mal površnega googlanja sem našel edino tole https://www.zurnal24.si/avto/ali-je-pro...

Jaz ne recem, pazit je treba, ampak eni so res zaspani na cesti. Obnasajo se, kot da iz nasprotne smeri letijo formule. V resnici pa so isti kalibri, ki se guncajo 70 80 tops proti njim, da lahko 2x zapores prehitis, ampak potem se pa jajcas tretji v vrsti.

Seveda pa se ena, tisti ki se za kamionom pelje preblizu, si je sam kriv ce nic ne vidi zarad kamiona. Tretji v vrsti komot vec vidi, kot tisti, ki je v riti kamiona in ga lovi panika, da nic ne vidi, namesto da bi mal povecal razraljo in videl mimo kamiona.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mirator ::

GummyBear je izjavil:

Ne more reči, da ni videl, če ima pred sabo posnetek, kjer se vse vidi. Tudi če greš ropat in te kamera ujame, je to veljaven dokaz. Kaj tebi ni jasno?

Eni ste pa res naivni ali pa vam gre v nos ranjeni ego in bi se šli pravičnike.

GupeM ::

nyler2 je izjavil:

Marsikje je polna črta tam kjer bi lahko bla črtkana in črtkana tam kjer je prehitevanje dejansko nevarno.

Polna črta ne prepoveduje prehitevanja, tako kot črtkana črta ne pomeni, da je varno prehitet.

In na ovinkastih, ozkih cesta je črtkana črta z razlogom, čeprav prehitevanje ni varno.

GummyBear ::

GupeM je izjavil:

nyler2 je izjavil:

Marsikje je polna črta tam kjer bi lahko bla črtkana in črtkana tam kjer je prehitevanje dejansko nevarno.

Polna črta ne prepoveduje prehitevanja, tako kot črtkana črta ne pomeni, da je varno prehitet.

In na ovinkastih, ozkih cesta je črtkana črta z razlogom, čeprav prehitevanje ni varno.


Si prepričan v svoj prav? Kolikor se spomnem, so me na tečaju CPP naučili, da vožnja po ali onkraj neprekinjene črte ni dovoljena. Kako boš potem prehiteval?

Pa saj niti ni važno, kakšna črta je. Gre se za dejstvo, kadar jaz (ki sem bližje ovinku) ne vidim ali je na nasprotnem pasu prazno in varno za prehitevanje, potem tudi šofer, ki vozi za menoj tega ne more vedeti. Kdorkoli gre v taki situaciji prehitevati, nima dovolj pregleda in se v najslabšem primeru zanaša na reakcije ostalih šoferjev.

Tu se ne gre za noben ego ali ponos. Bil sem nekaj časa tudi poklicni voznik in lahko povem, da taki ljudje na cesto ne sodijo. To, da ogroža sebe, se me sploh ne tiče. Ogroža pa tudi ostale udeležence v prometu. Možen scenarij: prileti v škarjice in trči z nasproti vozečim avtomobilom. Po trku vsakega še malo zanese in hitro imaš nalet voč vozil - nastradajo tudi taki, ki vozijo varno in po predpisih.

GupeM ::

GummyBear je izjavil:

GupeM je izjavil:

nyler2 je izjavil:

Marsikje je polna črta tam kjer bi lahko bla črtkana in črtkana tam kjer je prehitevanje dejansko nevarno.

Polna črta ne prepoveduje prehitevanja, tako kot črtkana črta ne pomeni, da je varno prehitet.

In na ovinkastih, ozkih cesta je črtkana črta z razlogom, čeprav prehitevanje ni varno.


Si prepričan v svoj prav? Kolikor se spomnem, so me na tečaju CPP naučili, da vožnja po ali onkraj neprekinjene črte ni dovoljena. Kako boš potem prehiteval?

Popolnoma sem prepričan. Tudi sam si povedal, da vožnja po ali čez neprekinjeno črto ni dovoljena. Prehitevanje ni omenjen o nikjer. Včasih je na CPP testih to bilo celo eno izmed "tricky" vprašanj. Nekaj v stilu: Kaj pomeni neprekinjena črta? In eden od možnih odgovorov je bil tudi prepovedano prehitevanje. Kar je seveda bil napačen odgovor.

Pa pogosto se da prehiteti kljub polni črti. Recimo kadar prehitevaš kolesarja ali kadar je polna črta med dvema pasovoma, ki potekata v isto smer. Ali kadar je polna črta ob robu vozišča ... Neprekinjena črta pač ne prepoveduje prehitevanja.

GummyBear ::

GupeM je izjavil:

GummyBear je izjavil:

GupeM je izjavil:

nyler2 je izjavil:

Marsikje je polna črta tam kjer bi lahko bla črtkana in črtkana tam kjer je prehitevanje dejansko nevarno.

Polna črta ne prepoveduje prehitevanja, tako kot črtkana črta ne pomeni, da je varno prehitet.

In na ovinkastih, ozkih cesta je črtkana črta z razlogom, čeprav prehitevanje ni varno.


Si prepričan v svoj prav? Kolikor se spomnem, so me na tečaju CPP naučili, da vožnja po ali onkraj neprekinjene črte ni dovoljena. Kako boš potem prehiteval?

Popolnoma sem prepričan. Tudi sam si povedal, da vožnja po ali čez neprekinjeno črto ni dovoljena. Prehitevanje ni omenjen o nikjer. Včasih je na CPP testih to bilo celo eno izmed "tricky" vprašanj. Nekaj v stilu: Kaj pomeni neprekinjena črta? In eden od možnih odgovorov je bil tudi prepovedano prehitevanje. Kar je seveda bil napačen odgovor.

Pa pogosto se da prehiteti kljub polni črti. Recimo kadar prehitevaš kolesarja ali kadar je polna črta med dvema pasovoma, ki potekata v isto smer. Ali kadar je polna črta ob robu vozišča ... Neprekinjena črta pač ne prepoveduje prehitevanja.


Pustimo kolesarje in motoriste. Nisi mi odgovoril, kako boš potem na odseku neprekinjene črte prehiteval osebni avto.
Definicijo sem ti povedal: Vožnja po črti in onkraj črte je prepovedana. To pomeni, da mora tvoje vozilo v celoti biti na desnem pasu. Tudi če bi na nasprotni strani bil odcep, ti vanj ne smeš zapeljati, ker pri tem prečkaš neprekinjeno črto. Iz istega razloga tudi prehitevati ne moreš.
««
245 / 308
»»