» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
228 / 323
»»

Tidule ::

Ok, salo na stran, ker se je solatkotu ocitno resno skisalo:

Radar ne zaznava ali vozilo vozi s tempomatom. To ni njegova funkcija, niti za to ni potrebe ker delovanje tempomata na noben nacin ne vpliva na veljavnost cestno prometbih predpisov.

Kot drugo radar ne odloca kaj je ustrezna varnostna razdalja. Kaj je ustrezna varnostna razdalja doloca zakon. Radar samo izmeri razdaljo in hitrost.

Tretje radar ne pise kazni. Kot ze receno radar jo zgolj izmeri. Ce je varnotna razdalja vecja od prepisane v zakonu, potem ni prekrska, ce je manjsa potem prekrsek je. In radar z odlocanjem o tem nima popolnoma nic.

In se zadnje zakon ne prepisuje posebne kategorije za varnostno razdaljo ob uporabi radarskega tempomata. Varnostna razdalja je dolocena enako ne glede na to ali vozilo uporablja radarski tempomat ali ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

solatko ::

Razni elektronski pripomočki spreminjajo način vožnje in merilne naprave se temu prilagaja, saj bi bilo sicer brez veze dodajat vedno nove in nove izboljšave. Nemški proizvajalci bi naredilo celo štalo, če zadeve nebi potekale tako. Pri nas ne morete pričakovati novih radarskih sistemov, ki bi se tem napravam prilagajale, tem kjer ne kupujejo sistemov za 30 let pa so novosti hitro implementirane v uporabo tudi na drugi strani. Dve sekundi sta zato, ker je ena sekunda povprečni reakcijski čas.

Tidule - Nemške kamere lepo izračunajo hitrost, razdaljo in kazen (gledal na DSF) imajo pač logaritme, ki to zmorejo. Vem, da naši nimajo podobne tehnologije pa tudi rabimo je ne, ker je kazen enaka, če si na en cm razdalje ali 10cm prekratki pa tudi hitrost ni pomembna.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Utk ::

A res, kar sam radar izmeri hitrost in razdaljo? To je veliko bolje kot pri nas, ko en policaj s kredo zariše kje sta bila avto, drug pa raztegne meter. Tist gor na mostu pa najbrž meri hitrost. S štetjem 1,2,3 od prejšnega mostu, do katerga je tist policaj z metrom izmeril razdaljo. Potem to odnesejo v beležnici na PP, kjer policaj, ki zna uporabljat kalkulator, odloči ali je to za kazen ali ne.

Edino ne vem kako tist nemški sistem, ki meri moje radarske valove od tempomata ve tudi ali sem se z gasom jaz približal avtu spredaj, ali je pa samo moj tempomat to naredil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unchancy ::

Utk je izjavil:

A res, kar sam radar izmeri hitrost in razdaljo? To je veliko bolje kot pri nas, ko en policaj s kredo zariše kje sta bila avto, drug pa raztegne meter. Tist gor na mostu pa najbrž meri hitrost. S štetjem 1,2,3 od prejšnega mostu, do katerga je tist policaj z metrom izmeril razdaljo. Potem to odnesejo v beležnici na PP, kjer policaj, ki zna uporabljat kalkulator, odloči ali je to za kazen ali ne.

Edino ne vem kako tist nemški sistem, ki meri moje radarske valove od tempomata ve tudi ali sem se z gasom jaz približal avtu spredaj, ali je pa samo moj tempomat to naredil.

Zato pa, če uporabljaš aktivni tempomat v Nemčiji in je razdalja neustrezna, kazen plača proizvajalec avtomobila.
hahahahahahahahahahahahahahahahaha, tale solatko ga pa pihne…
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

DostMam ::

Jurij Vega je leta 1783 objavil logaritamske tablice, kjer je zapisal kako izračunati hitrost, razdaljo in kazen za nepravilno vožnjo po nemških avtocestah čez 250 let.
Ne, ni res. Kamere nimajo algoritmov za določanje kazni. Kamera je v tem primeru le merilni inštrument. Bohnedaj, da bi mi krojaški meter spisal kazen za nepravlno prehranjevanje. Kako poteka odnera kazni nam lahko bolje razloži Tidule.

GenZNPC ::

Se dobro, da ste samo na ST dezurni policaji.
skibidi

mirator ::

Nismo dežurni policaji. Pač debatiramo po lastnih izkušnjah in prepričanjih. Seveda vsakdo zase misli, da je najboljši in so njegove vozniške navade univerzum.
Moram pa tokrat stopiti v bran @solatku. Verjamem, da je tisti logaritem tiskarski škrat in je mislil na algoritem. In delno ima prav. Z radarji se lahko kontrolira hitrost in varnostna razdalja. In tudi nobena velika znanost ni, na osnovi izmerjene hitrosti ali varnostne razdalje določiti kazen (seveda ne gre, da kazen določa naprava, ampak pri vhodnem podatku ki sta izmerjena hitrost ali varnostna razdalja, iz baze podatkov izloči ustrezno višino predpisane kazni), ki ti jo lahko na licu mesta predloži policaj.
Seveda pa solatko ne bi bil solatko, če ne bi tudi kakšne pihnil. Takšna je npr. da z radarji ugotovijo, kdo vozi s tempomatom in kdo ne in s tem korigirajo varnostno razdaljo. Jaz sicer ne poznam nemški CPP, vendar dvomim, da je v njih varnostna razdalja definirana glede na način vožnje. Mogoče v bodočnosti bo, ko bodo vsa vozila in infrastruktura dovoljevala vožnjo z avtovoznikom (beri avtopilotom).

Tidule ::

Saj noben ne oporeka temu da se z radarji na podlagi hitrosti in razdalje preverja tudi varnostna razdalja.

Crkujemo pa od smeha ob blodnjah, da radar zaznava uporabo avtomatskega tempomata (in pri tem se loci ali razdaljo avtomaticno vzdrzuje tempomat, ali pa je voznik dal nogo na gas) in da se temu prilagajajo cestno prometni predpisi.

To da revez spet uporablja prevelike besede, ki jih ne razume pa niti vec smesno ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

solatko ::

Tidule - Seveda, ker se razdalja meri s popolnoma drugačnim sistemom, kot to počno radarske kamere in ni možno podoben signal z avta implementirat v programsko opremo radarja. Na aktivnih tempomatih se enostavno ne upošteva reakcijski čas voznika, ker ga ni. Če ni vklopljen signala ni in nemogoče je radarske kamere usposobit, da zaznajo ali je ali ni vklopljen. Da to ni nikakršni problem in, da je v nekaterih državah že v uporabi, je v družbi razložil kar priznan inžinir elektronike, ki se s podobnimi zadevami ukvarja, res pa je, da nisem sam iskal tega, ker me pač ne zanima, saj moj avto tega sistema nima, se mi pa zdi brez veze, da za tak avto z aktivnim tempomatom daš toliko več denarja, če ti to ne koristi, ker je policijska oprema zastarela in bi na račun tega, celo plačeval kazni.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Daj nehaj se smesit, ker si samo se pomilovanja vreden ko si zacnes tako izmisljat "priznane inzinirje" da bi opravicil svoje blodnje.

Prvo kot prvo zakonodaja ne nasa ne nemska ne loci med varnostno razdaljo z avtomatkin tempomatom ali brez njega. Ce mislis drugace daj vir ali pa utihni.

Drugo, cetudi je aktivni tempomat aktiviran lahko voznik brez da bi tempomat izklopil zmanjsa varnostno razdaljo in tega noben radar ne more zaznat.

Tretje seveda ne placujes kazni, ker je proizvajalec sistema uposteval kaj so zakonsko predpisane varnostne razdalje in seveda avto ustrezno varnostno razdaljo tudi drzi.

Dodatno bi bila 1s varnostne razdalje popoln idiotizem tudi z vidika udobja voznje.

Evidentno je da si za avtomatski tenpomat slisal nekje v gostilni, pojma pa nimas kako zadeva deluje v praksi.

Tako da nehaj si izmisljat pravljice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

GupeM ::

Solatko, ko si blodil o svoji PH, sem si mislil, da si pač malo poseben (Lakotnik te je že takrat zmerjal z dementnežem, pa se meni ni zdelo da bi bil dementen). Zdajle v zadnjem tednu se ti je pa tako poslabšalo, da bi ti tudi jaz počasi priporočal obisk zdravnika. Jebe te matematika, poznavanje prometnih znakov, delovanje radarskega tempomata, delovanje radarjev in naprav za merjenje varnostne razdalje, poznavanje predpisov, celo besede zamenjuješ... Sorry, ampak jaz se na tvojem mestu ne bi več zajebaval in bi res obiskal zdravnika. Seveda peš, z javnim prevozom ali pa naj te sine pelje. Se mi nekako ne zdi več varno, da greš sam za volan.

solatko ::

GupeM - Nič bat, še vedno skrbim za PH in kot kaže mi ratuje. O aktivnem tempomatu vem, kolikor preberem ali slišim, sam ga nimam in verjetno ga ne bom imel, saj me bo to vozilo, ki ga imam, verjetno preživelo. Sem se pa peljal s kolegom s škodo RS, tako, kot jo imajo naši policisti in dejansko drži razdaljo na malo več, kot 1s in dejansko dobro reagira in avto iz 200 do 100 spravi ob pravem času, kako je z radarji, ki lovijo varnostno razdaljo pa je kolega dejal, da v Nemčiji in Avstriji to ni problem pri nas pa ne gre.
Delo krepa človeka

val46 ::

Čaki zdej Solatko. Kaj nisi bil ti eden najbolj zagretih glede zagovarjanja dovolj velike varnostne razdalje? In se igral policaja, ter na parkingu oštel modela, ki ti je vozil za ritjo? Si ti pomislil takrat, da je model morda uporabljal aktivni tempomat in zato ni rabil vzdrževati dovolj velike varnostne za teboj? Sam sebe daješ v drek in sam sebe demantiraš s temi tvojimi izjavami dej. IN spet, ti je kolega dejal...ta tvoj kolega je avstrijo in nemčijo prepotoval samo s prstom na zemljevidu najbrž!

Me zanima katera bo tvoja naslednja "floskula" tu gor.

solatko ::

val46 - To je osnova, ampak elektronika ne rabi za reakcijo povprečno 1s. Če ne moreš videt tablico, potem pri 70 vsekakor ni na varnostni razdalji in nezopet mešat jabolka in krtače. Kolega slučajno v Nemčiji dela in se tedensko vozi v SLO. Imam pač dovolj kolegov, ki se na kakšno zadevo spoznajo bolj kot povprečje, npr. Niko Mihelič bil moj sosed v Šiški in smo do tekrat, ko smo sploh lahko šli delat izpit, prešraufal in potem sprobal, kar nekaj motorjev in avtomobilov pa da slučajno ne bo kdo zinil kakšno neumnost, da se Niko na avtomobilizem ne spozna. Lahko bi naštel kar nekaj takih pa se mi enostavno s prepričanci v svoj prav, ne da razpravljat. Večina vas ne ve, kako se je vozilo s fički, meni uporabljat najnovejšo tehnologijo ne predstavlja po 10-ih minutah, nikakršnega problema.
Delo krepa človeka

Utk ::

Vsak, ki pravi, da radar v Nemčiji zaznava ali voziš na radarski tempomat ali ne, je ali bedak ali te je pa nategnil. Pa mi je čisto kdo je to izdavil.

solatko ::

Utk - Napisal, da osebno nisem sprobal a ni to dovolj. Dokler se ne navadiš izgleda taka vožnja kar mal nevarna, ko pa vidiš kako to deluje ni panike. Tako pravi in glede na to, da se do sedaj ni lagal in da je dovolj časa na nemških in avstrijskih cestah, ne vidim razloga, da bi v izjavo dvomil. Saj ima tudi nemška AC policija vozila z aktivnim tempomatom in verjetno že vedo kako zadeve delujejo.
Delo krepa človeka

Utk ::

Lej, z radarskim tempomatom boš težko plačal kazen zarad varnostne razdalje, ne pomeni pa to, da ti z njim ne more past tudi pod 1 s. Če se nekdo vrine pred tabo, bo pač lahko 0,5s, in zato avtomat ne bo naglo zaviral, da jo poveča. Če policaj ne vidi, da se ti je vrinil, ti pa izmeri, boš pač plačal. Če je ta tvoj kolega že večkrat plačal to kazen v Sloveniji, v Nemčiji pa ne, je najbrž kaj narobe z njegovo vožnjo ko pride čez Karavanke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

solatko ::

Utk - Je kdo omenil, da je plačal? Verjetno ve, da naši policisti nimajo toliko izkušenj s tem, kot nemški ali avstrijski pa verjetno v skandinavskih državah tudi.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Umiram od smeha. Razumem da pac clovek zine neumnost. Ampak da si potem ze tri dni koplje vedno globjo luknjo s pravljicami in kvazi kolegi je pa za crknit smesno.

Trenutno edina stvar, ki je resnicna v tej zgodbi je to da solatko ni sposoben presojat varnostne razdalje in da je za njega radarski tempomat na nivoju kvantne mehanike. Je nekaj slisal v gostni, zdaj pa naklada.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

solatko ::

Tidule - Ti že veš!
Delo krepa človeka

DostMam ::

Okej. Kaj bi se spremenilo, če bi veljalo po Solatkovo?

"God dag sir. Körkort och trafikkort tack. V?rt radarsystem, som vi har fantastisk erfarenhet av, har mätt att din radarfarth?llare har bestämt ett för kort säkerhetsavst?nd till fordonet framför dig. Eftersom du inte rättade till felet kommer vi att bötfälla dig med 500 kronor. Hälften gäller om du betalar inom en vecka."

Nič.

Tidule ::

Pozabljas da si revez domislja, da se dejansko razlicno obravnava varnostno razdaljo glede na to ali se uporablja radarski tempomat ali ne. In to je tist del kjer ves da se mu je do konca odpeljalo.

Utk ::

solatko je izjavil:

Utk - Je kdo omenil, da je plačal? Verjetno ve, da naši policisti nimajo toliko izkušenj s tem, kot nemški ali avstrijski pa verjetno v skandinavskih državah tudi.

Kaj zdej, nimajo izkušenj ali nimajo radarjev, ki bi videli ali uporabljaš radarski tempomat ali ne? Kaj točno sploh pravi ta tvoj kolega in zakaj bi bilo to važno? Če najdem jaz enga, ki pravi, da nam vladajo reptili, bo to tudi res?

predi ::

MrStein je izjavil:

60 km/h -> 30 m to je 2 sekundi (malenkost manj ampak pustimo to)

Kar je enako kot pri nas.
Ja, verjetno gre za napako na tisti spletni strani, ker jo je spisal kak Američan, kjer je metoda treh sekund pogostejša. Praktično vse evropske države uporabljajo pravilo dveh sekund, vsaj leta 2010 so ga, pa še to samo kot priporočilo. Nekje sem sicer videl enak podatek za Švico (da priporočajo 3 sekunde) pa tega ne najdem več nikjer. V nemškem Straßenverkehrs-Ordnung v bistvu samo piše "imej toliko, da se ne zaletiš, če vozilo spredaj zavira", ampak imajo potem v Bußgeldkatalog predpisane kazni za nezadostno (minimalno) razdaljo, ki pa se začnejo šele pri < 0,9 sekunde, višina kazni pa je odvisna od najvišje dovoljene hitrosti.

Unchancy ::

solatko je izjavil:

Tidule - Ti že veš!

Še kar filozofiraš o radarskem tempomatu, ki ga nimaš? Bo počasi treba na politiko prešaltat :))
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

GenZNPC ::

V nemškem Straßenverkehrs-Ordnung v bistvu samo piše "imej toliko, da se ne zaletiš, če vozilo spredaj zavira", ampak imajo potem v Bußgeldkatalog predpisane kazni za nezadostno (minimalno) razdaljo, ki pa se začnejo šele pri < 0,9 sekunde, višina kazni pa je odvisna od najvišje dovoljene hitrosti.

Itak je vse to odvisno od vrste avtomobila in kvalitete gum, najvec pa od soferja samega, kdaj bo dejansko odreagiral in stopil na bremzo. Lahko, da zaradi panicne reakcije, sploh ne bo.
Kaj ti bo 3,4,5 sekund varnostne, ce spis za volanom ali pa gledas skozi okno kako se krave pasejo.

Eno je, ko se dela jutub teste, kjer tocno ves, AHA zdaj bom pa na polno stopil na bremzo.
Sem se spomnil na en prevoz, gledamo kako macek bezi preko ceste, ga povozimo in soferka je sele po tistem stopla na bremzo, ker je nekaj zaruzilo...
skibidi

DostMam ::

Včeraj zjutraj na dolenjki. BMV X7, nov, bel, opremljen ni da ni. Gospoda debatirata, verjetno o sestanku v Ljubljani. Lepo počasi, 140 po prehitevalnem. Jutranje sonce dela odseve na zadku, dokler lagano prehiteva. Idila!
10 km potem, pri Grosuplju, X7 do sprednjih koles zaleten v korejca, ta pa v citroena. Odsotnemu šoferju ni nič pomagala napredna elektronika in aktivna umetna inteligenca vseh dodatkov. Pač, cesto je treba gledati, prometu slediti.

Đorđe Balašević: "A žao mi konja..."

WizzardOfOZ ::

DostMam je izjavil:

Včeraj zjutraj na dolenjki. BMV X7, nov, bel, opremljen ni da ni. Gospoda debatirata, verjetno o sestanku v Ljubljani. Lepo počasi, 140 po prehitevalnem. Jutranje sonce dela odseve na zadku, dokler lagano prehiteva. Idila!
10 km potem, pri Grosuplju, X7 do sprednjih koles zaleten v korejca, ta pa v citroena. Odsotnemu šoferju ni nič pomagala napredna elektronika in aktivna umetna inteligenca vseh dodatkov. Pač, cesto je treba gledati, prometu slediti.

Đorđe Balašević: "A žao mi konja..."


Vso elektroniko je imel izklopljeno, kot vsi tapravi deci. On pa že lahko vse sam naredi iz udobnega fotelja v kontejnerju. :)):)):)):)):))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Odsotnemu šoferju ni nič pomagala napredna elektronika in aktivna umetna inteligenca vseh dodatkov.

Ti sistemi bolje delujejo ko so vklopljeni. Sicer pri bmwju moraš te stvari doplačat, nimajo kar serijsko, čeprav, pri x7 bi pa res znali bit. Še zmeraj jih je pa treba vklopit.

EDIT: sem šel prav preverit...ja, celo pri x7 je aktivni tempomat za doplačilo. Ma kaj ti bo to v avtu za 100 jurjev, če ima to vsak golf, že ne more bit koristno.

Pač, cesto je treba gledati, prometu slediti.

Ja, ali ti ali pa elektronika...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Tidule ::

Važno da je bemfl, za opremo pa ja ne bo doplačeval, to sosedi ne vidijo.

GupeM ::

Tidule je izjavil:

Važno da je bemfl, za opremo pa ja ne bo doplačeval, to sosedi ne vidijo.

Legenda pravi, da pri BMW-ju še žmigavcev ne dobiš brez doplačila. Jaz jih res bolj redko opažam.

mirator ::

Ampak res, talentov na cesti ne bo nikoli zmanjkalo. Danes ob uvozu na obvoznico iz Šmartinke. Pred mano se vozilo iz pospeševalnega pasu, takoj ko se konča uvoz ali klančina na pospeševalni pas, tik pred kamionom na voznem pasu, ki je imel precej višjo hitrost, vrine tik pred njim. Kar slišim šoferja kamiona, kako iz njegovih ust med zaviranjem, vrejo vsemogoče kletvice. Jaz sem se vključil (seveda tudi posledično z bremzanjem, za kamionom in potem po prehitevalnem pasu dohitel tistega talenta (nisem prekoračil dovoljene hitrosti 110 km/h). Šofer je bil ostareli brko, ki je vozil s povsem mirnim izrazom, zaverovan v svoje misli. Niti slučajno se ni zavedal, da ga je rešila hitra reakcija šoferja kamiona.
Pa nekoliko kasneje na delu gradbišča na obvoznici, nekje pri izvozu za Koseze. Ko se začne rumena črta, ki kaže spremembo smeri voznih pasov, lepo pripelje kdo drug kot "bemtive" in lepo s sredino vozila po rumeni črti, ki loči vozni in prehitevalni pas.
Kaj čmo? Res se je treba zavedati že zelo starega slogana: "na cesti nisi sam".

ZveeZ ::

Jaz se sploh ne cudim vec neumnim manevrom.
Prejsnji mesec sem obstal v koloni na ac. Ko sem upocasnjeval sem se pocasi pomikal ob rob vozisca, da se ustvari resevalni pas.
Seveda tisti za menoj se je pomaknil na sredino in zelel mimo. Seveda sem se razvrstil nazaj na sredino pasu in ustavil cca 2 dolzini avta za kolono. V nasprotnem primeru bi talent v modrem mercedezu zablokiral resevalni pas. Ko je nehal rinit mimo, sem se priklopil koloni in razvrstil na skrajni rob.
Takim idiotom bi bilo potrebno dati ene 2 okoli kepe. Pa se to ne bi pomagalo.

Unchancy ::

Šofer je bil ostareli brko, ki je vozil s povsem mirnim izrazom,


Si hotel napisati "s prilagojeno hitrostjo"?>:D
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

mirator ::

Napisal sem, kar sem napisal. Kako pa moj zapis ti razumeš, je pa povsem tvoj problem.

matic492 ::

mirator je izjavil:

Napisal sem, kar sem napisal. Kako pa moj zapis ti razumeš, je pa povsem tvoj problem.


X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

MetalLord ::

Včeraj malo kapelj pa se je že vse skupaj ustavilo na AC. Ne vem, jaz sem lahko vozil enako hitro, ker tisto da je res špricala voda kjer normalno da se zmanjša hitrost na 100, ker hočejo vsi povečat razdaljo da kaj vidijo, je bilo za pol minute. Vsaj ene 5x sem vozil po desnem pasu, kolona na prehitevalnem je šla pa s povsem enakim tempom 120, mogoče 122 (ja, kao mene so prehitevali).
No, kolone tujcev s priklolicami seveda niso bile v pomoč. To mora pač že pri začet prehitevat pri 130, raje 140 in vsak naslednji enako, drugače se takoj ustavi. Seveda pa ne sme biti tudi izsiljevanj iz voznih pasov, ne vem kje je problem počakat 5s in potegnit tako da ne oviraš tistega za tabo.
To vem da če je res močen naliv, da je težko menjat pasove in zaradi slabe vidljivosti niti ni priporočljivo tako redno kot v suhem, ampak pri 0-2 kapljah pa ne vem kje je bil problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

Unchancy ::

matic492 je izjavil:

mirator je izjavil:

Napisal sem, kar sem napisal. Kako pa moj zapis ti razumeš, je pa povsem tvoj problem.



Lepa :)
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Ganon ::

Spet imamo norca na avtocesti.

Na dolenjski avtocesti vozilo vozi v napačno smer med Smednikom in Dobruško vasjo. Nevarnost je za tiste, ki peljejo proti Ljubljani. Previdno!

Cupakabra123 ::

Danes nabasal na dva "talenta" bolje receno psihopata. Enega voznika modrega berlingota s kranjsko registracijo, ki se mi je odlocil voziti 10 centi za ritjo, kljub temu da so bile proti kranju kolone in so pred mano ves cas bremzali. Vozil sem tudi nad omejitvijo. No skratka modelu sem spustil bremzico, da se je skoraj posral in potem popolnoma popizdil. Prehitel me je po desni in potem namesto da bi sel naprej, ker se mu je ocitno v koloni to zdelo smiselno,vozil pred mano po avtocesti 80 in nakazoval da hoce obracunati z mano na odstavnem pasu:)). Zaradi njegovega kretenizma je za njim potem nastala se vecja kolona. Aja v 5minutah kolikor je trajal njegov zivcni zlom je skadil se dva cika in z njimi veselo onesnazeval se okolje. Torej njegovi idiotizmi so zajemalo voznjo za ritjo, blendanje z dolgimi lucmi, prehitevanje po desni in onesnazevanje okolja.

Drugi model je pa bil voznik merđota s koprsko registracijo, ki je na cesti,kjer je omejitev 100 pricakocal da vozim se hitreje kot 120 kar sem ze vozil. Ta model mi je po moje vozil 5 centi za ritjo in me potem prehiteval po desni samo zato, da je potem isto prisel v kolono, ki je bila pred mano. Zakaj ze? In model je imel tok ego, da meni kaze da narobe vozim. A se heca?:))

Ali je dejansko kaka stvar, kako take ljudi lahko prijavim, ker tole je bilo zame poizkus uboja in ce bi ju posnel bi sel na policijo ali pa zacel osebno tozbo. Takim izmeckom bi namrec morali takoj odvzeti voznisko in jih potem se javno kastrirati!

MetalLord ::

Saj od prejšnjega ponedeljka je pa res pestro na gorenjski AC, je tolk nemških registracij na naših cestah, da si je dejansko težko priborit svojih 100m avtoceste na voznem pasu. Pri 90-110 ni tak problem, pri 120 pa že.
Kar je precej zanimivo, prehitevalni je pa kar prost. Očitno vsi spoštujejo, da je ta pas namenjen za prestižna nemška vozila, ki bi rada vozila 160.
Jaz nimam nekih problemov, ker če se slučajno znajdem na prehitevalnem in se potem ne morem vrniti na voznega, ker je popolnoma zaseden, pač pospešim do 140-150 dokler ne pridem do luknje. Danes mi je moral poblendat en Porsche, ker sem se umaknil levo ob pospeševalnem pasu, ampak itak so naredili enako tisti pred mano. Jaz dobro zastopim tako hitre (ne marajo da morajo zmanjševat na 120 ali manj) in počasne (ne marajo preveč pospeševat, ker jim tako naraste poraba). Obojim je skupno da pretiravajo, tako 160+ kot prehitevanje cele kolone tovornjakov pri 110-120 (110 je sicer zelo redko), ni sprejemljivo.
Jaz pa moram reči da že dolgo nisem dobil enega res 1m na rit, če je 10m je že kar blizu. Desnih prehitevanj pa tudi ne, ker vedno probam priti čim bližje tovornjaku, šele potem pa zaviti na prehitevalnega.

Manjka se kontrole, ampak ne radarjev, to bi morale redno kontrolirati provide, v vsako smer bi moral srečati vsaj eno. Tako kot je zdaj je divji zahod.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

Cupakabra123 ::

Jaz bi dal blokade v avto na 130. Ce jih v elektricne skiroje lahko, jih lahko pa tudi v avto. Omejitev je 130, torej zakaj bi kdo vozil hitreje?

GenZNPC ::

Cupakabra123 je izjavil:

Danes nabasal na dva "talenta" bolje receno psihopata. Enega voznika modrega berlingota s kranjsko registracijo, ki se mi je odlocil voziti 10 centi za ritjo, kljub temu da so bile proti kranju kolone in so pred mano ves cas bremzali. Vozil sem tudi nad omejitvijo. No skratka modelu sem spustil bremzico, da se je skoraj posral in potem popolnoma popizdil. Prehitel me je po desni in potem namesto da bi sel naprej, ker se mu je ocitno v koloni to zdelo smiselno,vozil pred mano po avtocesti 80 in nakazoval da hoce obracunati z mano na odstavnem pasu:)). Zaradi njegovega kretenizma je za njim potem nastala se vecja kolona. Aja v 5minutah kolikor je trajal njegov zivcni zlom je skadil se dva cika in z njimi veselo onesnazeval se okolje. Torej njegovi idiotizmi so zajemalo voznjo za ritjo, blendanje z dolgimi lucmi, prehitevanje po desni in onesnazevanje okolja.

Drugi model je pa bil voznik merđota s koprsko registracijo, ki je na cesti,kjer je omejitev 100 pricakocal da vozim se hitreje kot 120 kar sem ze vozil. Ta model mi je po moje vozil 5 centi za ritjo in me potem prehiteval po desni samo zato, da je potem isto prisel v kolono, ki je bila pred mano. Zakaj ze? In model je imel tok ego, da meni kaze da narobe vozim. A se heca?:))

Ali je dejansko kaka stvar, kako take ljudi lahko prijavim, ker tole je bilo zame poizkus uboja in ce bi ju posnel bi sel na policijo ali pa zacel osebno tozbo. Takim izmeckom bi namrec morali takoj odvzeti voznisko in jih potem se javno kastrirati!
10 centi ni sans, tok se komaj profiji pri nascar draftingu komaj drzijo.
skibidi

donvito ::

Cupakabra123 je izjavil:

Jaz bi dal blokade v avto na 130. Ce jih v elektricne skiroje lahko, jih lahko pa tudi v avto. Omejitev je 130, torej zakaj bi kdo vozil hitreje?

Drugi model je pa bil voznik merđota s koprsko registracijo, ki je na cesti,kjer je omejitev 100 pricakocal da vozim se hitreje kot 120 kar sem ze vozil.

Aja, ti lahko, drugi ne smejo?

Unchancy ::

Cupakabra123 je izjavil:

Danes nabasal na dva "talenta" bolje receno psihopata. Enega voznika modrega berlingota s kranjsko registracijo, ki se mi je odlocil voziti 10 centi za ritjo, kljub temu da so bile proti kranju kolone in so pred mano ves cas bremzali. Vozil sem tudi nad omejitvijo. No skratka modelu sem spustil bremzico, da se je skoraj posral in potem popolnoma popizdil. Prehitel me je po desni in potem namesto da bi sel naprej, ker se mu je ocitno v koloni to zdelo smiselno,vozil pred mano po avtocesti 80 in nakazoval da hoce obracunati z mano na odstavnem pasu:)). Zaradi njegovega kretenizma je za njim potem nastala se vecja kolona. Aja v 5minutah kolikor je trajal njegov zivcni zlom je skadil se dva cika in z njimi veselo onesnazeval se okolje. Torej njegovi idiotizmi so zajemalo voznjo za ritjo, blendanje z dolgimi lucmi, prehitevanje po desni in onesnazevanje okolja.

Drugi model je pa bil voznik merđota s koprsko registracijo, ki je na cesti,kjer je omejitev 100 pricakocal da vozim se hitreje kot 120 kar sem ze vozil. Ta model mi je po moje vozil 5 centi za ritjo in me potem prehiteval po desni samo zato, da je potem isto prisel v kolono, ki je bila pred mano. Zakaj ze? In model je imel tok ego, da meni kaze da narobe vozim. A se heca?:))

Ali je dejansko kaka stvar, kako take ljudi lahko prijavim, ker tole je bilo zame poizkus uboja in ce bi ju posnel bi sel na policijo ali pa zacel osebno tozbo. Takim izmeckom bi namrec morali takoj odvzeti voznisko in jih potem se javno kastrirati!

Če si mu stisnil bremzo za brez veze, nimaš kaj prijavljat, oziroma nisi ravno kaj boljši.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

GenZNPC ::

Cupakabra123 je izjavil:

Jaz bi dal blokade v avto na 130. Ce jih v elektricne skiroje lahko, jih lahko pa tudi v avto. Omejitev je 130, torej zakaj bi kdo vozil hitreje?

130 je res nekak minimum za ravno cesto, se v ovinke se da z 130 peljat, brezveze take omejitve.
Za skiroje je smiselno, ker so bolj nevarna od biciklov, ki pa se brez tezav goni hitreje kot skiroje.

donvito je izjavil:

Cupakabra123 je izjavil:

Jaz bi dal blokade v avto na 130. Ce jih v elektricne skiroje lahko, jih lahko pa tudi v avto. Omejitev je 130, torej zakaj bi kdo vozil hitreje?

Drugi model je pa bil voznik merđota s koprsko registracijo, ki je na cesti,kjer je omejitev 100 pricakocal da vozim se hitreje kot 120 kar sem ze vozil.

Aja, ti lahko, drugi ne smejo?

Clovk je hoto dogfight, ko je vidu cupikabro da se pelje 20+ nad omejitvijo, pac nista si bla usojena.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

Cupakabra123 ::

donvito je izjavil:

Cupakabra123 je izjavil:

Jaz bi dal blokade v avto na 130. Ce jih v elektricne skiroje lahko, jih lahko pa tudi v avto. Omejitev je 130, torej zakaj bi kdo vozil hitreje?

Drugi model je pa bil voznik merđota s koprsko registracijo, ki je na cesti,kjer je omejitev 100 pricakocal da vozim se hitreje kot 120 kar sem ze vozil.

Aja, ti lahko, drugi ne smejo?

120 sem vozil zaradi njega, da ja ne bo zivcen. In namesto, da bi bil hvalezen gre model pizdit. Drugic bom vozil 100 pa naj zaradi mene po odstavnem pasu prehiteva. Ne bom jaz kazni pobiral zaradi takih idiotov.

GupeM ::

Cupakabra123 je izjavil:

Danes nabasal na dva "talenta" bolje receno psihopata. Enega voznika modrega berlingota s kranjsko registracijo, ki se mi je odlocil voziti 10 centi za ritjo, kljub temu da so bile proti kranju kolone in so pred mano ves cas bremzali. Vozil sem tudi nad omejitvijo. No skratka modelu sem spustil bremzico, da se je skoraj posral in potem popolnoma popizdil. Prehitel me je po desni in potem namesto da bi sel naprej, ker se mu je ocitno v koloni to zdelo smiselno,vozil pred mano po avtocesti 80 in nakazoval da hoce obracunati z mano na odstavnem pasu:)). Zaradi njegovega kretenizma je za njim potem nastala se vecja kolona. Aja v 5minutah kolikor je trajal njegov zivcni zlom je skadil se dva cika in z njimi veselo onesnazeval se okolje. Torej njegovi idiotizmi so zajemalo voznjo za ritjo, blendanje z dolgimi lucmi, prehitevanje po desni in onesnazevanje okolja.

Drugi model je pa bil voznik merđota s koprsko registracijo, ki je na cesti,kjer je omejitev 100 pricakocal da vozim se hitreje kot 120 kar sem ze vozil. Ta model mi je po moje vozil 5 centi za ritjo in me potem prehiteval po desni samo zato, da je potem isto prisel v kolono, ki je bila pred mano. Zakaj ze? In model je imel tok ego, da meni kaze da narobe vozim. A se heca?:))

Ali je dejansko kaka stvar, kako take ljudi lahko prijavim, ker tole je bilo zame poizkus uboja in ce bi ju posnel bi sel na policijo ali pa zacel osebno tozbo. Takim izmeckom bi namrec morali takoj odvzeti voznisko in jih potem se javno kastrirati!

Jaz sem imel podobno prigodo v petek z voznikom kombija. Kolona pred mano in za mano, vozimo mimo kamionov okrog 110 po GPS. Za mano ena modra Škoda z dokaj normalno varnostno razdaljo, za njo bel kombi s pol metra "varnoste" razdalje. Se Škoda prisilno umakne med dva kamiona, kombi mimo nje, pol metra za mano. Si operem šipe prvič, on še vedno pol metra za mano. Operem drugič, še vedno pol metra za mano. Tretje pranje traja dlje, on še vedno za mano. Pridemo mimo kamionov, se umaknem na vozni pas, voznik kombija zapelje pred mene in začne zavirat. Ker sem predvideval kaj bo storil, sem že pred tem tudi jaz zmanjšal hitrost in bil pripravljen z nogo na zavori. Zmanjšal je na cca 90, jaz pa sem samo držal kakšnih 100 m varnostne, ker je bil bedak ravno prav fuknjen, da bi zares zaviral. Potem se mu pa kar naenkrat ni več nikamor mudilo. Dokle nisva dohitela kamiona na voznem pasu. Nato ga je prehitel in spet pospešil. Jaz sem potem šel na naslednjem izvozu dol, tako da nisem videl koliko ljudem je težil še naprej.

Take bedake bi res morali obravnavati kot poskus uboja.

Cupakabra123 ::

Unchancy je izjavil:

Cupakabra123 je izjavil:

Danes nabasal na dva "talenta" bolje receno psihopata. Enega voznika modrega berlingota s kranjsko registracijo, ki se mi je odlocil voziti 10 centi za ritjo, kljub temu da so bile proti kranju kolone in so pred mano ves cas bremzali. Vozil sem tudi nad omejitvijo. No skratka modelu sem spustil bremzico, da se je skoraj posral in potem popolnoma popizdil. Prehitel me je po desni in potem namesto da bi sel naprej, ker se mu je ocitno v koloni to zdelo smiselno,vozil pred mano po avtocesti 80 in nakazoval da hoce obracunati z mano na odstavnem pasu:)). Zaradi njegovega kretenizma je za njim potem nastala se vecja kolona. Aja v 5minutah kolikor je trajal njegov zivcni zlom je skadil se dva cika in z njimi veselo onesnazeval se okolje. Torej njegovi idiotizmi so zajemalo voznjo za ritjo, blendanje z dolgimi lucmi, prehitevanje po desni in onesnazevanje okolja.

Drugi model je pa bil voznik merđota s koprsko registracijo, ki je na cesti,kjer je omejitev 100 pricakocal da vozim se hitreje kot 120 kar sem ze vozil. Ta model mi je po moje vozil 5 centi za ritjo in me potem prehiteval po desni samo zato, da je potem isto prisel v kolono, ki je bila pred mano. Zakaj ze? In model je imel tok ego, da meni kaze da narobe vozim. A se heca?:))

Ali je dejansko kaka stvar, kako take ljudi lahko prijavim, ker tole je bilo zame poizkus uboja in ce bi ju posnel bi sel na policijo ali pa zacel osebno tozbo. Takim izmeckom bi namrec morali takoj odvzeti voznisko in jih potem se javno kastrirati!

Če si mu stisnil bremzo za brez veze, nimaš kaj prijavljat, oziroma nisi ravno kaj boljši.

V taki situaciji je to edina resitev da spizdijo stran. Druge opcije so pa zadnje meglenke in tekocina za sipe. Slednje jih se posebaj boli, ce imajo sveze spoliran avto. Jaz ne bom bil bitch nekim egotriperjem. S tem, ko se tolerira njihovo izsiljevanje se jih samo uci, da delajo isto naprej. Sploh pri prvemu se je videlo, da je paihopat. Morda bi morali uvesti obvezni psiholoski test na vsake par let.

GupeM ::

GenZNPC je izjavil:


130 je res nekak minimum za ravno cesto, se v ovinke se da z 130 peljat, brezveze take omejitve.

Minimum ali ne, zakon je zakon. Več kot toliko po zakonu ne smeš. Zato bi bila omejitev vseh vozil na 130 smiselna. Če te dobijo z odblokiranim avtom, odvzem izpita in avto na uničenje na stroške lastnika.

Mogoče celo geoblokada. In se ti avto odklene ko prideš v Nemčijo ali na dirkališče.
««
228 / 323
»»