» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
227 / 322
»»

Tidule ::

Kdor pa misli da lahko na AC brez razloga lahko vozi 30... 
nihce ne misli, da lahko brez razloga vozi 30 km/h po avtocest, pa tudi 50 ne, ali pa 60 ali pa 70. In to je tisto kar brcas v meglo. Ne obstaja nikakrsnja spodnja meja koliko lahko vozis. Hitrost je stevilcno omejena samo navzgor. Navzdol pa si omejen s tem, da ne smes ovirat prometa. In to je lahko enako ce gres 30, 50 ali pa 70.

DostMam ::

Povprečni slovenski uporabnik avtoceste meni, da je hitrost omejena navzdol in ne navzgor. Edini prometni predpis, ki ga pozna in prizna je tisti o upoštevanju prometnega toka. Vse zato, da se opraviči tisti "+" pri 130. Stanje duha pač.
Nato pride na vrsto še patologija: "...zakon močnejšega, pizda!"

MetalLord ::

In kdo določi kje je meja, da oviraš promet? To mislim na AC, na regionalki je lažje določiti, ker je to takrat ko se naredi kolona, kar so pa 3 vozila ali več.
Tovornjaki ovirajo promet pri 90 pa ni bil še noben kaznovan za oviranje prometa. Torej kje je tista meja, 60, 70 ali 80? 50 bi se pa skoraj v vseh primerih moralo šteti za oviranje prometa, tudi iz sobote na nedeljo ob polnoči ko je zelo malo prometa, takrat zaradi slabe vidljivosti mogoče celo za nevarno vožnjo. Je to osebna odločitev policista? 80 sem se že vozil po AC, sicer par km in ne ravno par 10km, pa tudi kakšen tovornjak gre toliko, tako da to tudi še ni oviranje prometa. Če tako gledaš, potem tudi 70 ne more biti.
Če je pred klancem znak za minimalno hitrost 50, zakaj pa ne bi smel po ravnini potem 50? Moram imeti tehten razlog? Ali razlog da hočem prišparati bencin ni dovolj?

45. člen:
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu.

Če bi rekel policaju, nimam za benz, ker direktor špara pri plačah, to ni upravičen razlog?

Zgodovina sprememb…

MetalLord ::

Aja, glede tistega ponoči je bil pa že omenjen tudi 70. člen, to bi se pa potem dalo vozit tudi 50:
(2) Voznik mora vklopiti varnostne utripalke na vozilu:
3. kadar vozi vozilo, katerega hitrost vozila je za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste.


Kakorkoli obračaš, bodo pa vedno veliko več kaznovani dirkači kot pa stare mame. Za 200 km/h je pač 10x višja kazen kot pa za 50 (oviranje prometa, če smo natančni).

Tidule ::

Ta člen ne opraviči oviranja prometa.

Kakorkoli obračaš, bodo pa vedno veliko več kaznovani dirkači kot pa stare mame. Za 200 km/h je pač 10x višja kazen kot pa za 50 (oviranje prometa, če smo natančni).

delež voznikov, ki vozijo 30km/h po avtocesti je povsem zanemarljiv, v primerjavi z številom ljudi, ki dnevno vozijo preko omejitve, kaznuje pa se mogoče kak promil tega.

Kar pa je bolj pomembno, pa je, da je to stvar represivnih organov, ne voznikov. Kar vozniki lahko naredijo, je da ne kršijo prometnih predpisov (pa naj bo to s prehitro ali prepočasno vožnjo) in niso anomalija v prometu. Ampak to je pač znanstvena fantastika za številne, ki si domišljajo kako ultra sposobni in varni so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

DostMam ::

Spet smo pri stanju duha:

MetalLord je izjavil:

...Tovornjaki ovirajo promet pri 90 pa ni bil še noben kaznovan za oviranje prometa...

Ne, narobe! Tovornjaki ne ovirajo prometa pri 90. Tovornjaki ne smejo voziti hitreje kot 90 km/h. Morate jih razumeti kot danost in ne kot oviro.

GenZNPC ::

Na vsake tolko umre en dirkac, zanemarljivo, medtem pa "stare mame" , ki so bolj papeski od papeza, povzrocajo nesrece vsak dan. To so tiste stare mame, katerim je treba pred vsak ovink tablo postavit, da ve kolko se lahko pelje, pa se kljub temu se pozimi skotali s ceste.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

Tidule ::

Si ze razmisljal da bi napisal kako lahkonocnico?

matic492 ::

Danes zjutraj spet gledal enega zaspanega starčka kako se spreneveda in vozi po obeh pasovih v krožnem, potem ko je dol šel je pa še kolono naredil na levem pasu, ker se ni umaknil in smo ga vsi po desni prehitevali.

Spet slabe izkušnje samo z počasnimi vozniki, še kar nobenih problemov z dirkači, hmmmmm....
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Tidule ::

Ja, ker vsi vemo da prometna varnost in s tem povezano odlocanje temelji na nakljucnih ankdotah, ki se prodajajo po forumih.

A ce povem dve anekdoti o prehitrih voznikih, bo pa realnost zato takoj drugacna?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

matic492 ::

Malo provociram hehe :)

(Imaš prav drugače, verjetno je bolj tako da 80% grejo na živce počasni vozniki, ko pa dirkaču gre narobe je pa posledica lahko veliko hujša)

Čeprav najbolj fascinantni res, so mi pa osebki, ki te izsilijo, potem pa niti po gasu ne stisnejo, ampak moraš ti bremzat. Če se greš izsilijevanje prosim ne z 3 cilindri in 50 konji no, če hočeš bit debil si kupi vsaj BMWja, da meni ne bo treba bremzat.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

GupeM ::

Ah, če te tricilindrc s 50 konji izsili, še razumeš, da ne more potegnit. Ko te pa nekdo s BMW x5 izsili, pa potem nikamor ne zmiga ... Takega bi pa še posebej z veseljem na zvonik obesil. Skupaj z BMW značko na njegovem čelu.

IgorCardanof ::

So mi kar pestre situacije ko se vozim 140-150 po prehitevalnem pasu in se mi nekdo nalima zadaj. Se mu iz prijaznosti seveda umaknem ko je možno, a ko se umaknem on še zmeraj drži isto hitrost in me dejansko ne prehiti. Potem če sem se pa umaknil v premajhno luknjo, je pa treba bremzat.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

GenZNPC ::

Verjetno je tempomat v ECO ali Comfort nacinu, ta pospesi zelo pocasi in z dokaj velikim zamikom.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

ZveeZ ::

IgorCardanof je izjavil:

So mi kar pestre situacije ko se vozim 140-150 po prehitevalnem pasu in se mi nekdo nalima zadaj. Se mu iz prijaznosti seveda umaknem ko je možno, a ko se umaknem on še zmeraj drži isto hitrost in me dejansko ne prehiti. Potem če sem se pa umaknil v premajhno luknjo, je pa treba bremzat.

V "premajhno" luknjo se umaknes zgolj vozilom na nujni voznji. Da bi se na silo umaknil nekemu random Citroenu, da ne bo gospod dobil zivcni zlom.. ni sans:)

GenZNPC ::

"premajhna" luknja je zelo relativna mera. Si se ze umikal na nordschleifi ali Autobahnu med Frankfurtom in Nürnbergom? Bi ti videl kaj je to tempo in umikanje v petek popoldan.
Proti temu je tempo v Slo in umikanje, kot relaksiranje na penzionisticki plazi, z zarptimi ocmi in avtomatski tempomat opravi svoje. Od MS do Kopra prakticno se ne rabis dotaknit bremze ali gas pedala.
skibidi

mirator ::

matic492 je izjavil:

Danes zjutraj spet gledal enega zaspanega starčka kako se spreneveda in vozi po obeh pasovih v krožnem, potem ko je dol šel je pa še kolono naredil na levem pasu, ker se ni umaknil in smo ga vsi po desni prehitevali.

Spet slabe izkušnje samo z počasnimi vozniki, še kar nobenih problemov z dirkači, hmmmmm....

Seveda se tudi to zgodi, vendar ne vsak dan in vsako uro. Pač moraš na cesti vzeti v obzir, da so na cesti tako počasneži, kot dirkači in še posebej neugodni neodločneži. Sicer pa tvojega starčka (kot ga imenuješ) niste prehitevali po desni ampak ste po desnem pasu peljali mimo (verjetno izhod iz rondoja ni bila AC?).
Sicer si se kasneje res popravil, da si nekoliko provociral.
Kar se tiče dirkačev, sicer res ogrožajo poleg sebe tudi ostale, vendar bistveno manj, kot divjaki. Jaz pač ločim med vozniki, ki vozijo hitro (tudi preko dovoljenih hitrosti, ker pač imajo preverjeno dovolj izkušenj in obvladajo vožnjo tudi pri višjih hitrostih) in pa divjaki, ki se ti najprej prilimajo na zadek, potem te prehitijo po desni in se zopet vrinejo pred tebe. In to počno celo pot.

GenZNPC je izjavil:

"premajhna" luknja je zelo relativna mera. Si se ze umikal na nordschleifi ali Autobahnu med Frankfurtom in Nürnbergom? Bi ti videl kaj je to tempo in umikanje v petek popoldan.
Proti temu je tempo v Slo in umikanje, kot relaksiranje na penzionisticki plazi, z zarptimi ocmi in avtomatski tempomat opravi svoje. Od MS do Kopra prakticno se ne rabis dotaknit bremze ali gas pedala.

Lej, kaj ko bi se ti omejil samo na slovenske avtoceste. Mi na tem forumu se ubadamo samo s talenti na slovenskih avtocestah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

ZveeZ ::

GenZNPC je izjavil:

"premajhna" luknja je zelo relativna mera. Si se ze umikal na nordschleifi ali Autobahnu med Frankfurtom in Nürnbergom? Bi ti videl kaj je to tempo in umikanje v petek popoldan.
Proti temu je tempo v Slo in umikanje, kot relaksiranje na penzionisticki plazi, z zarptimi ocmi in avtomatski tempomat opravi svoje. Od MS do Kopra prakticno se ne rabis dotaknit bremze ali gas pedala.

Zame je premajhna luknja taka, da imas ob vrnitvi na vozni pas prekratko varnostno razdaljo in moras zato stopiti na zavoro.
Tako kot morajo hitrejsi vozniki razumeti, da se tisti pred njim me more vedno instantno umakniti, tako se morejo "prehitevalci" s 130km/h zavedati, da se ne smejo kar vrinit v prvo luknjo na voznem samo zato, ker jih je nekdo dohitel s 170km/h. Pac safety first in zaro najprej varno dokoncat manever in nato razvrstitev nazaj na vozni pas. Tisti e-Twingo s 170km/h bo ze pocakal, da prehitis kolono tovornjakov in nima pravice zahtevati od tebe, da se mu unaknes ce s tem spravis v nevarnost sebe in voznike na voznem pasu.

mirator ::

Ja, saj o temu v večini na forumu ni nasprotovanj. Tisti, ki ti vozijo za ritjo, pa ti na prehitevalnem pasu prehitevaš kolono strnjenih tovornjakov s hitrostjo 130 km/h, so divjaki. Ti lahko to kolono mirno brez slabe vesti prehitevaš s 130 km/h, dokler kolone ne prehitiš. Takoj potem pa se moraš umakniti na vozni pas, da te lahko tisti, ki vozijo sicer pod prekrškom hitreje od tebe, prehitijo. To je v bistvu vsa umetnost. Je pa seveda druga zgodba, če ti kolono tovornjakov prehitevaš s 110 ali 120 km/h. Tukaj si pa postal ovira na cesti.

MetalLord ::

GenZNPC je izjavil:

Verjetno je tempomat v ECO ali Comfort nacinu, ta pospesi zelo pocasi in z dokaj velikim zamikom.

Tempomat, če že on vozi 140-150, to je potem 160? Pa kdo pri zdravi pameti daje tempomat pri 160? Jaz ga pri 90-110, potem se pa konča. Tudi če vmes prehitevaš, ko se vrneš nazaj, lepo spet pade hitrost na nastavljeno. Edino če moraš zavirat, to mi pa ni še povsem jasno kako je najbolje rešit, jaz ponavadi preprosto kar povsem izklopim tempomat, čeprav je verjetno bolj elegantna rešitev. Imam še gumb za začasen izklop, potem pa reset, ki mislim da tudi če imaš manjšo hitrost, potem pospeši do nastavljene.
Najbolj zabavno je pa pospeševat s tempomatom tako da držiš gumb za poviševanje hitrosti, imaš občutek da gre precej bolje kot pa s stopalko za gas.
Še bolj neumne od visokih hitrostih na AC so mi pa ko kdo reče da ima tempomat vklopljen v mestu ali na regionalki.

ZveeZ je izjavil:

V "premajhno" luknjo se umaknes zgolj vozilom na nujni voznji. Da bi se na silo umaknil nekemu random Citroenu, da ne bo gospod dobil zivcni zlom.. ni sans:)

Pa večina se umika tako, da je bolj vljudna do tistega nestrpneža in se mu hoče čimhitreje umaknit, tebe ki voziš lepo počasi pa obletavajo precej na blizu, kje pa da bi bil ti v njihovem desnem ogledalu kaj šele srednjem kot naj bi bilo po nepisanem pravilu, gredo kar na pamet čim hitreje desno. Potem je pa še tako da moraš voziti povsem ob desni črti, včasih tudi že da se oglaša tista bela črta, ker zadnje čase pa prehitevajo res preveč ob sredinski črti za moj okus.
Jaz se umikam v neke srednje luknje, kot rečeno že prej je najbolje da ga vidiš v srednjem ogledalu, spredaj pa pustiš nekje enako. Čeprav če je precej gost promet pa že moraš zaviti malo hitreje, tako da ga vidiš samo v desnem. Če je premajhna, raje pospešim do 130-140 da dobim večjo luknjo.

Zgodovina sprememb…

DostMam ::

Tidule je izjavil:

Ja, ker vsi vemo da prometna varnost in s tem povezano odlocanje temelji na nakljucnih ankdotah, ki se prodajajo po forumih.

A ce povem dve anekdoti o prehitrih voznikih, bo pa realnost zato takoj drugacna?


Niti si ni treba izmišljevati. Na radiju vsako jutro pripovedujejo anekdote o zastojih zaradi nesreč na relacijah Lukovica - Domžale, Vrhnika - Brezovica in okoli Grosuplja. Ta teden vsako jutro na štajerki in primorki. Pravgotovo so jih povzročile babice, ki so sprovocirale nič sluteče dirkače, da jih najahajo odzadaj.

matic492 ::

Ne vem v katero temo naj dam, ali lahko z dashcam posnetkom prijavim provido, ki me je očitno provocirala z premajhno varnostno razdaljo za mano?

Kam anonimno prijaviš prekrške policajev oz. ali sme to naredit?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Tidule ::

https://www.gov.si/drzavni-organi/minis...

S prijavo zagotovo nic ne krsis, ne vem pa ce se anonimne prijave obravnava.

matic492 ::

Zgleda ne bo nič, rear dashcam ni bil pravilno vklopljen in nimam posnetka od zadaj :D

Pa naslednjič ko se mi bo zatemnjena Octvaia RS na rit zalepila.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

DostMam ::

matic492 je izjavil:

Ne vem v katero temo naj dam, ali lahko z dashcam posnetkom prijavim provido, ki me je očitno provocirala z premajhno varnostno razdaljo za mano?

Kam anonimno prijaviš prekrške policajev oz. ali sme to naredit?

Preden nadaljujete je treba premisliti kaj boste prijavili. Vožnja na premajhni razdalji je prekršek. Provokacija pa... je stvar domišljije.

solatko ::

MetalLord - Včasih moraš pogledat v vzratno ogledalo in, če imaš dva na riti, ki gledata kako naj te prehitita, je to znak, da oviraš prometni tok, ker bi šli radi hitreje.

Tidule - Statistično, tisti, ki vozijo veliko hitreje in teh je na AC vsak dan kar nekaj, nimajo ravno veliko prometnih nesreč, je pa vsak dan kakšna nesreča na AC, ker ob normalni vožnji okoli omejitve, vozniki ne skrbijo za varnostno razdaljo in praviloma gre za nalete od zadaj (izjema so vozniki, ki po AC vozijo v napačno smer).
So pa posledice prometne nesreče hujše, če je hitrost večja, to pa ve vsak. Za veliko manj nesreč na AC bi bilo dovolj nekaj kamer, ki bi sproti pošiljale opozorila o prekratki varnostni razdalji in tiste, ki vozijo preblizu, naj policija dosledno kaznuje pa ne z enotno kaznijo, tako kot je sedaj, temveč z lestvico od 1m - 1k€ - do nekaj € za kakšen meter prekratko, tako kot imajo v Nemčiji. Pri 200 na nekaj metrih, si lahko ob par tisoč €.

maticb492 - To se pravi, da si prehiteval prepočasi 100-110 mimo kamionov ali pa si imel prost vozni pas, ti pa si se vozil po prehitevalnem. Imajo pa aktivni tempomat, tako, da je njihova varnostna razdalja 1s, dovolj, da ustavi, če je potreba ima kolega enako in sem občutil in videl, kako to izgleda pri hitrosti nad 200, ko smo dohiteli na prehitevalnem pasu avtobus, ki je prehiteval s 100.
Delo krepa človeka

matic492 ::

solatko je izjavil:

maticb492 - To se pravi, da si prehiteval prepočasi 100-110 mimo kamionov ali pa si imel prost vozni pas, ti pa si se vozil po prehitevalnem. Imajo pa aktivni tempomat, tako, da je njihova varnostna razdalja 1s, dovolj, da ustavi, če je potreba ima kolega enako in sem občutil in videl, kako to izgleda pri hitrosti nad 200, ko smo dohiteli na prehitevalnem pasu avtobus, ki je prehiteval s 100.


Ne ne, po navadni dvopasovnici v mestu, pri 70kmh+.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

solatko ::

maticb492 - No zapomni si aktivni tempomat drži 1s varnostno in boš imel te avtomobile (niso samo Škode RS) kar precejkrat na riti, tudi pri višjih hitrostih. Zavira z mašino in zavorami, ne moreš verjeti kakšen občutek, če ne doživiš, misliš, da bo pometel vse pred seboj pa se lepo ustavi na 1s varnostne razdalje. Prvič se kar malo ustrašiš, potem pa se navadiš.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

maticb492 - No zapomni si aktivni tempomat drži 1s varnostno in boš imel te avtomobile (niso samo Škode RS) kar precejkrat na riti, tudi pri višjih hitrostih. Zavira z mašino in zavorami, ne moreš verjeti kakšen občutek, če ne doživiš, misliš, da bo pometel vse pred seboj pa se lepo ustavi na 1s varnostne razdalje. Prvič se kar malo ustrašiš, potem pa se navadiš.


aktivni tempomat je parametriziran in en izmed parametrov za nastavljanje je tudi razdalja do avta pred tabo. če ti nastaviš premajhno, je pa to tvoj problem. ampak za takoj za ritjo nam ni treba vozit.
eni mamo boljše bremze na avtu pa stestirano ustavimo iz 100kmh na 0 v 33 metrih. in z večino serijskih avtov rabiš več kot 35m da se uataviš, zato je 1s premalo za varnostno razdaljo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Tidule ::

Statistično, tisti, ki vozijo veliko hitreje in teh je na AC vsak dan kar nekaj, nimajo ravno veliko prometnih nesreč, je pa vsak dan kakšna nesreča na AC, ker ob normalni vožnji okoli omejitve, vozniki ne skrbijo za varnostno razdaljo in praviloma gre za nalete od zadaj (izjema so vozniki, ki po AC vozijo v napačno smer).
statisticno gledano spet lazes in si si to direktno iz riti potegnil. O idiotski povezavi med varnostno razdaljo in sposotovanjem omejitev pa je skoda besed.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Tidule ::

solatko je izjavil:

maticb492 - No zapomni si aktivni tempomat drži 1s varnostno in boš imel te avtomobile (niso samo Škode RS) kar precejkrat na riti, tudi pri višjih hitrostih. Zavira z mašino in zavorami, ne moreš verjeti kakšen občutek, če ne doživiš, misliš, da bo pometel vse pred seboj pa se lepo ustavi na 1s varnostne razdalje. Prvič se kar malo ustrašiš, potem pa se navadiš.


Na seznam stvari o katerih solatko nima pojma lahko dodamo se aktivni tempomat. Hint: sistemi v avtomobilu so konstruirani ob upostevanju relavantnih prometnih predpisov vkljucno z varnostno razdaljo.

Da pojma nima o tem da zaviranje z motorjen ne more popolnoma nic skrajsat zavorne poti smo pa ze vedeli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

solatko ::

Tidule - Statistično mi podaj za nekaj zadnjih let, prometne nesreče zaradi hitrosti višje od omejitve, nekaj jih je bilo, ampak, če je hitrost na sedmem, osmem mestu kot vzrok v razvitih državah, s kakšnim %-om mrtvih, je neprilagojena hitrost z čez 20%-ov zelo visoko, tu pa gre največkrat za prekratko varnostno razdaljo in opravljanje drugih stvari, ki niso povezane z vožnjo - telefoni, garmini,..., tudi alkohol je zelo visoko na prvem ali drugem mestu.
Če bi hitrost ubijala, bi imele nemške avtoceste omejitev 110 povsod.
Zato imajo tovornjaki zaviranje z motorjem, ker to nič ne pomaga. Najprej se nauči osnov, potem bodi pameten ali pa fante na Vranskem povprašaj.
Smisel aktivnega tempomata je, da ne rabiš pazit na varnostno razdaljo ali poznaš še kakšno drugo nalogo, poleg te (omejitve hitrosti se lahko izklopi v nastavitvah).
Delo krepa človeka

Tidule ::

Ti si zacel podajat neke izmisljene statistike in bizarne povezave ki nimajo nic z logiko. Tako da najprej bo treba vir za tvoje pravljice.

Na vranskem pa nobeden ne more odgovorit, ker se po tleh valjajo od smeha, se od prejsnjic ko si tako neumnost izjavil. Tako da ja, nauci se osnov, da se ne bos vsakic osmesil.

Ja, smisel aktivnega tempomata je, da vdrzuje ustrezno varnostno razdaljo, in ker ocitno pojma nimas kaj je ustrezna varnostna razdalja, potem take neumnosti klatis. Ce bi aktivni tempomat res vzdrzeval prekratko varnostno razdaljo, potem bi v tvoji opevani nemciji, tisoci vsakodnevno dobivali kazni. A si ze pozabil da si ravno ti sanjal o tem kako nemci dosledno kaznujejo prekratko varnostno razdaljo z nekaj tisoc eur?

MetalLord ::

solatko je izjavil:

MetalLord - Včasih moraš pogledat v vzratno ogledalo in, če imaš dva na riti, ki gledata kako naj te prehitita, je to znak, da oviraš prometni tok, ker bi šli radi hitreje.

Ja, in a kdo to sploh dela? Ravno tam kjer bi morali pospešiti, na regionalkah pri vključevanju na glavno, iz krožnih, na AC pospeševalnem, pa preden pridejo na AC so tudi vedno vsi nekam zaspani, med prehitevanjem kolone tovornjakov na AC, cincajo kakor se le da in noben se ne sekira če pri tem koga ovira.
Jaz pa vozim ravno kontra, v takih primerih potegnem, ko pa pridem na AC pa začnem šparat (ne ravno vsak tank, ampak sem pa tja), tisti počasneži me pa prehitijo. Ker na AC prišparaš 1,5l/100km če voziš 110 namesto 140, če pa pred AC voziš narahlo, pa prišparaš deci ali dva. To kar delajo ostali, da rabijo pol minute iz 60 na 80, na AC pa potem vozijo 140, nima nobenega smisla.
Samo včeraj se eden vleče pred AC, vleče po pospeševalnem 60, ga prehitim po pospeševalnem (tukaj je drugače malo nevarno da eden prehiti tega in se vrne potem na vozni pas ravno vame, ki zavijam na voznega, čeprav sem gledal da sem zavil dovolj pred njim da se me je videlo, tako da bolj kot to da sem se jaz bolj varno vključil, kar je bilo verjetno kontra, je, da sem pokazal temu kako se pospeši med vključevanjem), potem en uvoz naprej se pa vključi še en starejši Avstrijec brez da bi gledal v ogledalo koliko mora pospešiti. Vključil se je z 90, na voznem prišel do 100, jaz pa 110, pa tega sploh ni opazil, v bistvu me je tako s svojim premikom na voznega, izsilil, ker sem ga moral prehitet. Tam do 110, mogoče 120, ne bi smela biti taka težava se vključiti v prometni tok, pri 130 ali več je pa bolje da greš ti na prehitevalnega.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

solatko je izjavil:

maticb492 - No zapomni si aktivni tempomat drži 1s varnostno in boš imel te avtomobile (niso samo Škode RS) kar precejkrat na riti, tudi pri višjih hitrostih. Zavira z mašino in zavorami, ne moreš verjeti kakšen občutek, če ne doživiš, misliš, da bo pometel vse pred seboj pa se lepo ustavi na 1s varnostne razdalje. Prvič se kar malo ustrašiš, potem pa se navadiš.

Pa kaj ti spet bluziš, ko se policaj vozi 3 metre za tabo, se sigurno ne vozi s tempomatom.

GupeM ::

Daj solato, spet nabijaš. Sva že imela debato. Demenca?

1. Zaviranje z motorjem ne zmanjša zaviralne poti. Razen, če imaš tako slabe zavore, da ne zmorejo za blokirati koles. Zaviranje z motorjem le razbremeni zavore. Zato imajo kamioni retarder in po klancu navzdol jim pomaga, da ne pregrejejo zavor. Če pa zaviraš v sili, pa zaviranje z motorjem nima nobenega smisla.

2. Hočeš povedat, da če voziš z aktivnim tempomatom v Nemčiji, ostaneš revež? Saj kamera ne ve a ti voziš z aktivnim tempomatom ali "na roke", da bi ti poslali kazen samo če voziš "na roke" in je razdalja med 1-2 sekunde?

Zresni se.

DostMam ::

"Ravno tam kjer bi morali pospešiti, na regionalkah pri vključevanju na glavno, iz krožnih, na AC pospeševalnem, pa preden pridejo na AC so tudi vedno vsi nekam zaspani, med prehitevanjem kolone tovornjakov na AC, cincajo kakor se le da in noben se ne sekira če pri tem koga ovira.
Jaz pa vozim ravno kontra...

Če so VSI čudni in samo JAZ normalen, potem je pametno preveriti lastno normalnost. Pri tem je treba upoštevati:
- Večina čudnih se na pot odpravi pravočasno, zato se jim ne mudi.
- Večini čudnih niti na misel ne pride, da bi na cesti s komerkoli tekmovali.
- Večini čudnih je popolnoma vseeno če vozijo 10% pod omejitvijo. Še več: na misel jim ne pride, da bi stalno kontrolirali števec. Vozijo s tempomatom ali pa po občutku. So z mislimi odsotni.
- Večina čudnih ima "demonstratorje pravilne vožnje" za nadležne čudake.
- Večina čudnih ne najde prav nobenega razloga, zakaj bi pospešili med prehitevanjem kolone tovornjakov. Pri tem ne cincajo ampak le vozijo s svojim tempom.
- Posledično večini čudnih ne pride na misel, da bi se brezpogojno in v rekordno kratkem času umikali hitrejšimi, ki jih želijo prehiteti. Ni logičnega razloga za to.

Strnimo misel: večini (pa niso čudni, so normalni, so večina*) se blago jebe za vse te otroške frustracije. Pričakujejo umirjeno in varno vožnjo brez zastojev in stresa. To je tudi zapisano v strategijo razvoja prometa v Sloveniji in se kmalu ne bo spremenilo**. Zato bo vožnja za vse druge, ki se imajo za nekaj več, še dolgo frustrirajoča in psihično naporna. A za to so si sami krivi.

* Upoštevati je, da pretežna večina niti ve ne za ta forum in tukaj ne izraža svojega mnenja.
** Na to pomislite vsakič, ko želite k nam oktroirati navade iz drugih okolij.

GenZNPC ::

sveta marija, kok jokate pa ze tko al tko se pocas vozite okol ljubljane
skibidi

MetalLord ::

Saj se ne gre za čas, da imaš sploh kaj od vožnje že moraš pospeševati v vseh teh primerih. Pa tudi jaz drugače ne kar na ful, ker motor nikoli ni dovolj ogret (je ravno tam kjer ne rabiš moči, sredi poti na AC) ter tudi bencin ni zastonj. Iz krožnega recimo neki srednji plin in srednji obrati do vsaj 100, že tako se znebim vseh, ki so za mano. Na AC se pa sploh ne vključujem izpod 120, pa naj stane kar hoče.

GenZNPC ::

Folk se vozi z inaktivnim (defektnim) turbom naokoli, zato ne potegne, pa niti ne opazijo.



1400+ kilometrov. Nimam niti ene pripompe glede razdalje do drugih vozil, dirkacev, ritoliznikov, nobenega blendanja ni bilo nikjer, nic.
Enostavno, sprosceno, pa vse od 80 do 200.
So sli mimo mene tudi z verjetno 250+ ene par. Res mate vi astronomske probleme tam doli ali pa samo slo-tech policaji, ker tok jamranja drugace ne slisis nikjer, samo tu.

Je pa res, da je veeeeeliko vec 3,4 pasovnic, kjer se loci zrnje od plevela. Skrajno desno so slo-tech policaji in tovornjaki, na skrajno levem pa "dirkaci" in ni nobenega problema nikjer.

Mogoce bi bli za to, da se ceste razsiri?
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

predi ::

GupeM je izjavil:

2. Hočeš povedat, da če voziš z aktivnim tempomatom v Nemčiji, ostaneš revež? Saj kamera ne ve a ti voziš z aktivnim tempomatom ali "na roke", da bi ti poslali kazen samo če voziš "na roke" in je razdalja med 1-2 sekunde?
V opevani Nemčiji je priporočena varnostna razdalja v normalnih pogojih 3 sekunde, kakor tudi v nekaterih ostalih evropskih državah. Balkanci smo kul in najjači, zato zadostujeta dve sekundi.

MetalLord ::

GenZNPC je izjavil:

Folk se vozi z inaktivnim (defektnim) turbom naokoli, zato ne potegne, pa niti ne opazijo.

Mislim da bi bil še z mojim prvim avtom P106 1.0 50KM najhitrejši, seveda izven AC. Avto je šel 120 po regionalki. Pospešek iz semaforja, čeprav 19s do 100, to je še vedno svetlobna leta proti ostalim, ki rabijo tam 40s da prilezejo do 80.

GenZNPC ::

predi je izjavil:

GupeM je izjavil:

2. Hočeš povedat, da če voziš z aktivnim tempomatom v Nemčiji, ostaneš revež? Saj kamera ne ve a ti voziš z aktivnim tempomatom ali "na roke", da bi ti poslali kazen samo če voziš "na roke" in je razdalja med 1-2 sekunde?
V opevani Nemčiji je priporočena varnostna razdalja v normalnih pogojih 3 sekunde, kakor tudi v nekaterih ostalih evropskih državah. Balkanci smo kul in najjači, zato zadostujeta dve sekundi.

Ja in zato, ker je priporoceno, avtomatsko vsi upostevajo. Haha, da ti ne bo se kdo verjel. Ali si mislis 3s pri 160+ v praksi?
Saj v teoriji je tako ja.



No na kratko
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

predi ::

10. Tailgating

Drivers must keep their vehicles at safe distances from vehicles in front of them to avoid fatal accidents on sudden/emergency braking. Besides, tailgating can be very costly in Germany, especially on Autobahns and Expressways. German traffic authorities recommend one-half the speedometer reading in meters as a safe distance for following vehicles (for example, at 60 km/h, the recommended distance between vehicles is 30 meters). Greater distances should be used according to actual road conditions.

Another method for estimating a safe following distance from the vehicle in front is the "3-second method." Note a spot on the road (for example, a road post). When the vehicle in front passes that spot, begin counting (one thousand one, one thousand two, one thousand three). If you pass the spot before you finish counting to three, you are following too closely.

In bad weather, 4 or 5 seconds distances are recommended. Road conditions and driving speed always must be considered in choosing a safe following distance.

https://routetogermany.com/drivinginger...

Kako se po njihovih cestah vozite Balkanci, je povsem irelevantno.

MrStein ::

60 km/h -> 30 m to je 2 sekundi (malenkost manj ampak pustimo to)

Kar je enako kot pri nas.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GupeM ::

predi je izjavil:

GupeM je izjavil:

2. Hočeš povedat, da če voziš z aktivnim tempomatom v Nemčiji, ostaneš revež? Saj kamera ne ve a ti voziš z aktivnim tempomatom ali "na roke", da bi ti poslali kazen samo če voziš "na roke" in je razdalja med 1-2 sekunde?
V opevani Nemčiji je priporočena varnostna razdalja v normalnih pogojih 3 sekunde, kakor tudi v nekaterih ostalih evropskih državah. Balkanci smo kul in najjači, zato zadostujeta dve sekundi.

Očitno nisi razumel komentarja, zato tudi tvoj komentar nima nobene zveze s tem, kar sem jaz napisal.

GenZNPC ::

predi je izjavil:

10. Tailgating

Drivers must keep their vehicles at safe distances from vehicles in front of them to avoid fatal accidents on sudden/emergency braking. Besides, tailgating can be very costly in Germany, especially on Autobahns and Expressways. German traffic authorities recommend one-half the speedometer reading in meters as a safe distance for following vehicles (for example, at 60 km/h, the recommended distance between vehicles is 30 meters). Greater distances should be used according to actual road conditions.

Another method for estimating a safe following distance from the vehicle in front is the "3-second method." Note a spot on the road (for example, a road post). When the vehicle in front passes that spot, begin counting (one thousand one, one thousand two, one thousand three). If you pass the spot before you finish counting to three, you are following too closely.

In bad weather, 4 or 5 seconds distances are recommended. Road conditions and driving speed always must be considered in choosing a safe following distance.

https://routetogermany.com/drivinginger...

Kako se po njihovih cestah vozite Balkanci, je povsem irelevantno.

Fajn teorija, tega nihce ne dela v praksi, ampak to bi bilo razvidno iz prejšnjih odgovorov.
skibidi

solatko ::

Tidule - Radar zazna valove tempomata in upošteva, da gre za pravo varnostno razdaljo in ne spiše kazni.

Utk - To si ti napisal, nikjer ni govora o 3-eh metrih.
Delo krepa človeka

val46 ::

solatko je izjavil:

Tidule - Radar zazna valove tempomata in upošteva, da gre za pravo varnostno razdaljo in ne spiše kazni.

Utk - To si ti napisal, nikjer ni govora o 3-eh metrih.

Hahaha solatko...ti jih pa res streljaš. Boli k policista in radar al voziš ti s tempomatom, al pa si sam super človek z refleksi boljšimi od fizikalnih danosti. Prekratka varnostna je prekratka varnostna, ne glede na to, kdo in kako vozi! Će imaš kak oprijemljiv vir za to tvojo trditev, nam ga pa zaupaj prosim.

Tidule ::

solatko je izjavil:

Tidule - Radar zazna valove tempomata in upošteva, da gre za pravo varnostno razdaljo in ne spiše kazni.


Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()
««
227 / 322
»»