» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
150 / 291
»»

Aston_11 ::

Solatko bi se izognil asteroidu, ki bi sekal solatkovo trajektorijo v vesolju. In to, še preden bi ga videl, če bi ga pa videl, kako s hitrostjo 20 kkm leti proti njemu, bi se pa z njegovimi čudežnimi refleksi rešil na bližnje polje.

m0LN4r ::

Torej trdiš, da je prilagojena hitrost v bistvu marsikje nekje 100 % preko omejitve.
Marsikje je ja.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

Torej trdiš, da je prilagojena hitrost v bistvu marsikje nekje 100 % preko omejitve.
Marsikje je ja.

Ne, ni.

m0LN4r ::

GupeM je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Torej trdiš, da je prilagojena hitrost v bistvu marsikje nekje 100 % preko omejitve.
Marsikje je ja.

Ne, ni.
Ce na slepo verjames vsem omejitvam, ti dam prav.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

solatko ::

GupeM - Kako si pameten, ja prilagojena hitrost je lahko ob pravih pogojih tudi 200% preko omejitve, seveda s pravim vozilom in pravim voznikom. 70%-ov pomeni, da bi šel lahko čisto varno, še hitreje, torej, da imam vozilo in situacijo pod nadzorom, torej, da v vidnem polju ni stvari, zaradi katere nebi mogel varno ustaviti.

Prostoročno telefoniranje lahko uporablja vsak, fizično pa telefonirati ali pisati po telefonu ne smeš. In ja, določene službe ga uporabljajo, med njimi tudi taxi in dostava.
Govorimo o hitrosti, za katero moraš bit usposobljen in imeti pravo vozilo, clio, pri 200, kolikor gre, seveda ni varno vozilo, ravno tako ne Lincoln, ki je narejen za ameriške omejitve (vprašajte slovenskega uvoznika za luksuzna vozila teh limuzin).

Aston_11 - a kakšne bolj zemeljske nevarnosti ne vidiš, ni čudno, da je toliko mrtvih na naših cestah.

m0LN4r - Pusti jih, saj se več kot 110 itak niso nikoli peljali v življenju, če pa pogledaš v zgodovino je bila nevarna prva parna lokomotiva, ker je šla hitreje kot vprega in ljudje so takrat mislili, da takih hitrosti, človek ne more preživeti. Nekateri so še vedno tam.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Lepo da se zavedaš, da sem pameten. Vsaj nekje kažeš kanček inteligence. Sicer pa prilagojena hitrost ne more biti 200 % preko omejitve, ker prilagojena hitrost je vedno manjša ali enaka omejitvi. Pika. To smo že zdavnaj obdelali. In to, ali jaz vozim pod omejitvo, na omejitvi, ali preko nje, nima s tem nobene zveze. Nikoli nisem niti trdil, da vedno vozim znotraj omejitve. Tako kot nikoli nisem trdil, da vozim s prilagojeno hitrostjo, če sem preko omejitve.

In če me radar ujame, za svoj prekršek odgovarjam in ne stisnem repa med noge, tako kot stari prdci, ki vozijo s prilagojeno hitrostjo, ko pa jih slika radar, pa rep med noge in se hvalit na internet, kako so s prilagojeno hitrostjo izigrali sistem. In kako s prilagojeno hitrostjo orjejo po travnikih, kjer imajo prekleto srečo, da na travniku ni kamenja, lukenj ali česa podobnega. In vse to počnejo, ko imajo v avtu ženo in otroka. Nato se še hvalijo, da so po 30 sekundah peljali naprej, kot da se ni nič zgodilo, medtem ko se žena in otrok še dolgo nista spravila k sebi.

In junak z zgornjega videa je po tvoji definiciji peljal s prilagojeno hitrostjo. Zaletel se ni, ogrožal ni nikogar, če bi bilo treba, bi varno ustavil. Razlika med njim in tabo je le ta, da je on priznal prekršek, ti pa si se potuhnil kot pes ki ve, da je nekaj naredil narobe. Po novem zakonu bi tvoj sinček celo fasal kazen in tebi bi se verjetno še bolj smejalo, tukaj pa bi se hvalil, kako jo je sin odnesel z denarno kaznijo, ti pa niti pik nisi dobil, pa bi ti morali že zdavnaj vzeti izpit.

predi ::

Na enem od družabnih omrežij je bil objavljen video posnetek predrzne in brezobzirne vožnje voznika osebnega avtomobila, ki je med vožnjo sedel na sopotnikovem sedežu in hitrost vožnje vozila uravnaval s tempomatom, so sporočili s PU Maribor. Njegovo predrzno in brezobzirno vožnjo po državni cesti v okolici Slovenske Bistrice je snemal potnik v vozilu. Nespametno in nezakonito dejanje je na družabnem omrežju všečkalo nekaj več kot 700 uporabnikov, so dodali mariborski policisti.

https://www.vecer.com/kronika/video-17-...


Po logiki kretena iz Cantanteja, gre za prekršek neznatnega pomena, ker ni bilo posledic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: predi ()

A110 ::

še en primer prilagojene hitrosti ke se ni zgodilo nič. pomoje največji talent do zdaj

IL_DIAVOLO ::

Brez aktivnega tempomata...ta pa ima glavo res samo za frizerja.

shadeX ::

Zame je kralj. Izpostavil je svoje plemenito dejanje celotni Sloveniji in pokazal kakšen debil zna bit.

shadeX ::

Pa naj še kdo reče da so socialna omrežja slaba. Idioti se kar sami izpostavijo.

borut_p ::

še tolk pameneten, da se je posnel in s tem še dodatno hvalil.

https://siol.net/avtomoto/promet/17-let...

solatko ::

GupeM - Po nobeni definiciji, voznik v zgornjem videu, ni vozil s prilagojeno hitrostjo, saj nebi mogel varno ustaviti, če bi mu v vidno polje stopil pešec, bi rad še kakšno pojasnilo ali boš trobil svoje.
Po drugi strani, koga je na gorenjski AC ogrožal voznik, ki je peljal hitreje od helikopterja, ko so ga pred leti snemali na čisto prazni cesti in je peljal skoraj 3x-no dovoljeno hitrost? Razen sebe, nikogar. Če pri hitrosti 200 km/h vidiš 500m popolnoma praznega prostora, je to dovolj za varno ustavitev, če vidiš manj pa je situacije že bolj kritična, v strnjenem prometu pa se pač toliko ne vozi, če prav nekatri se, vendar ti, ne vozijo s prilagojeno hitrostjo, temveč igrajo cestni loto.

Tvoja trditev o neprilagojeni hitrosti, če gre čez omejitev, je pač posledica tega, da ne veš, kaj sploh prilagojena hitrost je. Največ nesreč se zgodi voznikom v mejah omejitve, zaradi tega, ker niso vozili s prilagojeno hitrostjo, glede na svoje obvladanje vozila.

Kar se pa tiče stacionarnih radarskih naprav pa, dokler zakon pošilja položnice lastnikom in ne voznikom, ki so storili prekršek, je postopek pač tak kot je. Pri fizičnih zaustavitvah, opravičila pač ni in se prepustiš odločitvi policista, neumna tehnična krama, pa tudi slučajno ne bo moj sodnik, saj niti ne ve, kdo vozi.

Ko boš v situaciji, da pelješ z normalno hitrostjo po svojem voznem pasu in ti nasproti prileti kamikaza v obliki prehitevajočega idiota, bodi vesel, če boš lahko reagiral tako, da boš obvaroval sebe in potnike s pobegom na travo, morda tudi med kamenje, katerega pa po navadi na pokošenih travnikih iz čisto praktičnih razlogov (kosilnica) težko najdeš. Druga opcija v takem primeru je slabša, saj moraš zaviti levo v počeanejše vozilo na nasprotnem pasu, večina pa jih brez reagiranja, v takem primeru, poči čelno z vsemi posledicami (po navadi vsaj en mrtev).

In mimo grede, ko sem se skril pred roko pravice, kot praviš, je bila moja hitrost na Zaloški, 3km/h nižja, kot je na enakih cestah, dovoljena hitrost v MB, torej gre res za blazno norenje in kazen 80/40€ in seveda gre za princip. Na tej cesti so včasih ustavljali policaji, ki so imeli radar naštiman na 70 in ustavljali hitrejše.
Delo krepa človeka

St235 ::

GupeM - Po nobeni definiciji, voznik v zgornjem videu, ni vozil s prilagojeno hitrostjo, saj nebi mogel varno ustaviti, če bi mu v vidno polje stopil pešec, bi rad še kakšno pojasnilo ali boš trobil svoje.

seveda je, saj je vedel, da ne bo pešca. Lahko se je tudi nameraval teleportirat ali malo vozit po travi. Pač vsak bedak lahko trdi da vozi s prilagojeno hitrostjo dokler kaj ne gre narobe.

Tvoja trditev o neprilagojeni hitrosti, če gre čez omejitev, je pač posledica tega, da ne veš, kaj sploh prilagojena hitrost je.

Tvoje zanikanje preprostih dsejstev pa posledica hude demence.

Kar se pa tiče stacionarnih radarskih naprav pa, dokler zakon pošilja položnice lastnikom in ne voznikom, ki so storili prekršek, je postopek pač tak kot je.

Točno tako, in dokler si dvoličneš, ki drugega kot gobca ne zna otresat boš pač za svoje idiotizme na cesti iskal izgovore. Pa naj bo to kazen ali izlet v travo. Ter severda zraven prodajal solato o super sposobnostih dementnih voznikov.

In mimo grede, ko sem se skril pred roko pravice, kot praviš, je bila moja hitrost na Zaloški, 3km/h nižja, kot je na enakih cestah, dovoljena hitrost v MB, torej gre res za blazno norenje in kazen 80/40€ in seveda gre za princip.
Seveda gre za princip. Kaj drugega od hinavca, ki prodaja pravljice o odgovornosti po forumih ni za pričakovati. Otresanje jezika, ko je treba za svojimi besedami stat pa rep med noge in lastnega sina potunkat če bi bilo treba.

solatko ::

St235 - Pravljice o odgovornosti in svetosti pravil prodajaš ti.
Jaz vedno prodajam pravljico o tem, da se imam rad in se zato tudi varujem, s tem pa najbolj varujem vse druge, zato v življenju nisem povzročil praske in poškodbe nikomur.
Govorim pravljice o prilagojeni hitrosti, ki za vas, ki se vam niti ne sanja, kaj to sploh je (sicer nebi srali o tem, da je to vsaka, pri kateri prideš brez poškodb na cilj, do tega, da je to lahko samo v območju omejitev hitrosti), niti se vam ne sanja, da je večina nesreč zaradi neprilagojene hitrosti, glede na sposobnost voznika in ne glede na omejitev hitrosti.
Govorim pravljice o tem, da se da čisto varno peljati po vsakem dovolj gladkem vozišču z zelo veliko hitrostjo, če so izpolnjeni vdi pogoji za to.
Govorim pravljice o tem, da vozniški izpit, ni nobeno zagotovilo, da zanaš tudi vozit, ampak se takrat šele lahko začneš učiti. .........

Govorim pravljice o tem, da postavljalci prometne signalizacije in omeitev, niso strokovnjaki, ki bi to počeli strokovno in odgovorno, predvsem pa za povečanje varnosti v prometu in, da gre večinoma za politične odločitve, bolj ali manj všečne volilcem (Kangler se je lepo ustrelil v koleno, ker je pretiraval).
Delo krepa človeka

shadeX ::

če so izpolnjeni vdi pogoji za to.


In ti poznaš vse te pogoje ko voziš izjemno hitro?

solatko ::

shadeX - Kadar jih ne, ne vozim hitro!
Delo krepa človeka

val46 ::

Potem ne bi smel nikdar vozit hitro, ker če nisi ravno jasnoviden, ne moreš nikdar trdit, da poznaš vse pogoje in možnosti, ko ti lahko karkoli skoči pred avto. LP.

GupeM ::

Solatku ne more. Nikoli. Nič. Razen občasno kakšen travnik. Pa pri 200 km/h na avtocesti mu mogoče včasih kakšen dementen voznik pripelje nasproti. Takrat bo šele videl, kako malo je 500 m pri 200 km/h. Ampak ne, solatko ve najbolje.

shadeX ::

Zanimivo je da na race tracku (f1, motogp...), kjer je že od začetka eliminiranih 99.9% razlogov za nesrečo - se te še vedno dogajajo, kljub temu da so vozniki eni najboljših na svetu. Kako, če tam večinoma sploh ni "dinamike" (kot na cesti) kot to da mora pazit kako zvozi ovinek (s tem da ga je itak zvozil že na treningu več stokrat in na sami tekmi) ter se ne zaleti v nekoga drugega.

Hmm le zakaj se potem tam dogajajo nesreče ...

fikus_ ::

Ker vozijo na meji fizikalnih zakonov in zato ni prostora za napake.

Res pa je, da so to talenti in natrenirani, povprečen voznik jim niti blizu ne pride.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

GupeM ::

No, ampak takšnim profesionalcem se še vedno zgodijo napake, solatku pa ne. Jaz že dolgo govorim, da je tip nadčlovek.

MisterM ::

GupeM je izjavil:

No, ampak takšnim profesionalcem se še vedno zgodijo napake, solatku pa ne. Jaz že dolgo govorim, da je tip nadčlovek.


Nadčlovek zagotovo, predvsem pa velik filantrop, ki se še kar vztrajno trudi razsvetliti ubogo, zavedeno slo-tech skupnost tako o nesmiselnostih in pomanjkljivostih v naših cestno prometnih predpisih, kot o neustrezni usposobljenosti povprečnih voznikov. Omenjena zla in zavedena slo-tech rulja pa mu edina ne priznava logike, sklepanj in anekdot, medtem ko mu celo možje postave, vsaj z mimiko, izkazujejo odobravanje ob njegovi vožnji.

sheeshkar ::

MisterM je izjavil:

medtem ko mu celo možje postave, vsaj z mimiko, izkazujejo odobravanje ob njegovi vožnji.

Baje mu salutirajo kot generalu, ko pridrvi mimo njihovega radarja s svojimi 200% nad omejitvijo.

solatko ::

Raje se vsi naučite vozit, namesto, da trosite bedarije po forumih pa bo veliko manjkrat zaprta cesta zaradi prometne nesreče in statistika žrtev in poškodovanih prazna, tako, kot je pri meni.

Nič ni nadnaravnega pri voznikih, ki so vedno zbarani in vozijo s prilagojeno hitrostjo, kar nekaj nas je, da lahko rešujemo posledice vaših napak. Manj se drogirajte, ukvarjajte s telefoni in garmini, vzdržujte varnostno razdaljo in boste tudi vi kar naenkrat postali nadljudje, tudi, če boste včasih, ko bodo razmere dovoljevale, vozili malo hitreje, kot je dovoljeno.

Sicer pa trolajte dalje, vendar zaradi tega, ne boste postali nič boljši šoferji.
Delo krepa človeka

MisterM ::

sheeshkar je izjavil:


Baje mu salutirajo kot generalu, ko pridrvi mimo njihovega radarja s svojimi 200% nad omejitvijo.


Morda mu celo res, a tega gotovo ne bo omenil, saj bi to že mejilo na samohvalo, ki pa nadčloveku pač ne priteče.

St235 ::

Nič ni nadnaravnega pri voznikih, ki so vedno zbarani

Seveda je, človek, ki je vedno 100% zbran obstaja samo v tvojih mokrih sanjah.

Lahko si pa pogledamo tvoj citat iz te teme:

solatko je izjavil:


Samo enkrat v življenju sem bil v prometu z mislimi čisto drugje, sem se s kolesom zapeljal čez Drenikovo, kljub mojemu stop znaku, brez, da bi pogledal levo - desno. Na srečo ni bilo nobenega, če prav je bil tudi že takrat kar gost promet.


Pač tipično slaboumno prodajanje solate in dvoličnost našega dežurnega dementneža.

Govorim pravljice o prilagojeni hitrosti, ki za vas, ki se vam niti ne sanja, kaj to sploh je

tole pove vse o tvoji senilnosti:

solatko je izjavil:


Če je zeleni val v eno smer, mi ni jasno, zakaj nebi bil tudi nasproti? Boš razložil!


Se še spomniš kdaj si izjavil ta idiotizem, ali je demnca naredila svoje?

Pa se takih idiotizmov in tvoje dvoličnosti v tej temi ne manjka:

solatko je izjavil:


BigWhale - Nikoli ne zagovarjam nobene kršitve, tudi vožnje čez omejitev ne.


Pa tukaj idiotizmov še ni konec:

solatko je izjavil:

fikus - Teorija in praksa se močno razlikujeta, saj na to vpliva ogromno dejavnikov, ki v teoriji niso zajeti.

Jao moj solatar, zadeva je ravno obratna. V teoriji lahko predvidiš bistveno več dejavnikov kot v praksi. Ampak tega se ti v svoji demenci ne zavedaš in prodajaš idiotizme.

m0LN4r ::

val46 je izjavil:

Potem ne bi smel nikdar vozit hitro, ker če nisi ravno jasnoviden, ne moreš nikdar trdit, da poznaš vse pogoje in možnosti, ko ti lahko karkoli skoči pred avto. LP.

Ja ampak tisti v pisarni, ki table postavljajo se manj poznajo in so se manj jasnovidni. Velikokrat niti ne obiscejo same lokacije, ampak odobrijo postavitev ker pac je blo nekomu pred bajto promet preglasen.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

solatko ::

St235 - No pa pojdiva drugače, v teoriji so zajeti dejavniki, ki se v RL nikoli ne zgodijo ali tako poredko, da jih statistika ne more zajet.
Ne vem kako ti, ampak jaz sem 100%-no skoncentriran na delo, ki ga trenutno opravlam, ti ne?

V glavnem srečno vožnjo in manj obsežno statistiko prometnih nesreč, saj je ta odvisna od vas, udeležencev v prometu in zato ni potrebnega nobenega čudeža, samo vožnja v skladu s svojimi sposobnostmi in, če zadeve res obvlasate, vas ne bom zmerjal, tudi, če boste včasih vozili malo hitreje.
Table in predpisi tega ne bodo rešili, se trudi birokracija že od prvega premika na kolesih, naprej.
Delo krepa človeka

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

val46 je izjavil:

Potem ne bi smel nikdar vozit hitro, ker če nisi ravno jasnoviden, ne moreš nikdar trdit, da poznaš vse pogoje in možnosti, ko ti lahko karkoli skoči pred avto. LP.

Ja ampak tisti v pisarni, ki table postavljajo se manj poznajo in so se manj jasnovidni. Velikokrat niti ne obiscejo same lokacije, ampak odobrijo postavitev ker pac je blo nekomu pred bajto promet preglasen.

Torej je omejitev tam z razlogom. Ker je nekomu promet preglasen. In če pelješ tam hitreje, je to neprilagojeno, ker motiš tistega, kateremu je promet preglasen.

solatko je izjavil:

Ne vem kako ti, ampak jaz sem 100%-no skoncentriran na delo, ki ga trenutno opravlam ...

Tako si poln sam sebe, da se boš kmalu razpočil.

In mimogrede: nihče ni 100 % skoncentriran na delo, ki ga opravlja. To je enostavno nemogoče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Uizi ::

Meni je sosedov pes preglasen, nikjer ni nobene table...

GupeM ::

Uizi je izjavil:

Meni je sosedov pes preglasen, nikjer ni nobene table...

Zmeni se z lastnikom. Ali pa z nekomu v pisarni, pa bo zrihtal. Če bo.

UganiKdo ::

GupeM je izjavil:


solatko je izjavil:

Ne vem kako ti, ampak jaz sem 100%-no skoncentriran na delo, ki ga trenutno opravlam ...

Tako si poln sam sebe, da se boš kmalu razpočil.

In mimogrede: nihče ni 100 % skoncentriran na delo, ki ga opravlja. To je enostavno nemogoče.


Še več, če pogledaš dva posta višje, je naš Solatko sam priznal, da niti v prometu ni 100% skoncetriran, kot rad prodaja.

Drugače so tukaj odlični nasveti kako vodit dialog s Solatkom:
https://www.caregiver.org/caregivers-gu...

predi ::

O, glej. Še en s prilagojeno hitrostjo/prekrškom neznatnega pomena, ker so jo vsi odnesli s celo kožo.

Na območju Policijske uprave Celje so policisti včeraj dopoldne izvajali poostren nadzor cestnega prometa, pri tem pa ugotavljali prekoračitve hitrosti. Zaznali so 15 kršitev,od tega so 14 kršiteljem izdali plačilne naloge.

Najhujši pa je bil voznik, ki je v Rimskih Toplicah, kjer je hitrost omejena na 50 kilometrov na uro, vozil s 108 kilometri na uro.

Proti njemu so podali obdolžilni predlog, in mu začasno odvzeli vozniško dovoljenje. Za omenjeni prekršek je namreč predpisana globa v višini 1200 evrov in izrek 18 kazenskih točk, kar pa pomeni, da lahko voznik ostane brez vozniškega dovoljenja.

Policija ob tem udeležence v prometu poziva, da v času, k so bolnišnice in zdravstveno osebje že tako obremkeneni zaradi koronavirusa, naj bodo pri vožnji še posebej strpni in previdni. "Naj skrbijo za svojo varnost in varnost vseh ostalih udeležencev v cestnem prometu. V tem času je izrednega pomena, da pazimo drug na drugega tudi v cestnem prometu," so zapisali v sporočilu za javnost.

https://www.vecer.com/kronika/v-naselju...

kuvanasarma ::

predi je izjavil:

O, glej. Še en s prilagojeno hitrostjo/prekrškom neznatnega pomena, ker so jo vsi odnesli s celo kožo.

Na območju Policijske uprave Celje so policisti včeraj dopoldne izvajali poostren nadzor cestnega prometa, pri tem pa ugotavljali prekoračitve hitrosti. Zaznali so 15 kršitev,od tega so 14 kršiteljem izdali plačilne naloge.

Najhujši pa je bil voznik, ki je v Rimskih Toplicah, kjer je hitrost omejena na 50 kilometrov na uro, vozil s 108 kilometri na uro.

Proti njemu so podali obdolžilni predlog, in mu začasno odvzeli vozniško dovoljenje. Za omenjeni prekršek je namreč predpisana globa v višini 1200 evrov in izrek 18 kazenskih točk, kar pa pomeni, da lahko voznik ostane brez vozniškega dovoljenja.

Policija ob tem udeležence v prometu poziva, da v času, k so bolnišnice in zdravstveno osebje že tako obremkeneni zaradi koronavirusa, naj bodo pri vožnji še posebej strpni in previdni. "Naj skrbijo za svojo varnost in varnost vseh ostalih udeležencev v cestnem prometu. V tem času je izrednega pomena, da pazimo drug na drugega tudi v cestnem prometu," so zapisali v sporočilu za javnost.

https://www.vecer.com/kronika/v-naselju...



Sej bo sine plaču.

A110 ::

v Nemčiji se to ne dogaja. Tam so ravne ceste in lahko voziš 200+ z golfi brez problema. Z lambotom pa je itak vse še lažje. Hitrost ne ubija. Današnji avti brez problema zapremzajo pravi cas in rešijo situacijo. Kajne?

shadeX ::

Milijon sledilcev, ki jih tako kot solatko uči vozniške kulture na cesti.

Super. Prihodnost bo še zanimiva.

fikus_ ::

Za takšne zadeve je dirkališče. Najames, plačaš, sledi šnelkurs, podpišeš papirje in šele nato greš noret na lastno odgovornost.

https://m.youtube.com/watch?v=Gp1YhvIhf...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

m0LN4r ::

A110 je izjavil:

v Nemčiji se to ne dogaja. Tam so ravne ceste in lahko voziš 200+ z golfi brez problema. Z lambotom pa je itak vse še lažje. Hitrost ne ubija. Današnji avti brez problema zapremzajo pravi cas in rešijo situacijo. Kajne?

Noben ni rekel, da na nekaj miljonov se ne najde izjema. Se vedno je statistika v Sloveniji veliko slabsa, na prevozen kilometer ali vozilo.
To je bolj zaskrbljujoce, ampak zgleda to nobenga ne moti.

fikus_ je izjavil:

Za takšne zadeve je dirkališče. Najames, plačaš, sledi šnelkurs, podpišeš papirje in šele nato greš noret na lastno odgovornost.

https://m.youtube.com/watch?v=Gp1YhvIhf...
dejansko je Nbring, ce ne pretiravas zelo varen za vozit, ne rabis neke posebne sole, ce ne mislis tekmovat.
Z refleksi crknjenega konja pa je res boljs da se ne gre, z solo ali brez.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

fikus_ ::

Šnelkurs = ti razložijo pravila, kaj pomenijo zastave, . . .

m0LN4r ::

fikus_ je izjavil:

Šnelkurs = ti razložijo pravila, kaj pomenijo zastave, . . .
Aja to naceloma dobis na brosuri, ko kupis karto.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

zmaugy ::

Sorry, tole moram linkat, ker je za posrat od smeha:

Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

solatko ::

A110 - O tem govorim skoz, lahko voziš hitro in varno, če si za to usposobljen, očitno je 26. let premalo, da bi si lahko nabral izkušnje in se zavedal, kaj zmore to vozilo. Problem je ravno v tem, da ni vozil voznik vozila, temveč vozilo voznika.

Čiso vsaka opica je sposobna pritiskat na gas, če ji nekajkrat pritrdiš gor banano, je pa zelo malo opic, ki bi se znale obnašat primerno v prometu.
Delo krepa človeka

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

donvito ::

solatko je izjavil:

A110 - O tem govorim skoz, lahko voziš hitro in varno, če si za to usposobljen, očitno je 26. let premalo, da bi si lahko nabral izkušnje in se zavedal, kaj zmore to vozilo. Problem je ravno v tem, da ni vozil voznik vozila, temveč vozilo voznika.

Čiso vsaka opica je sposobna pritiskat na gas, če ji nekajkrat pritrdiš gor banano, je pa zelo malo opic, ki bi se znale obnašat primerno v prometu.

V komentarju A110 zaznavam sarkazem, ne pa pritrditev hitre vožnje. A se motim?
In ne glede na izkušnje ne boš obvladal vozilo v vsaki situaciji, slej ko prej te nese. Razen solatkota!

solatko ::

donvito - Kadar ne obvladaš vozila, pride do nesreče. Če voziš s prilagojeno hitrostjo stanju cestišča, vozila in lastnim sposobnostim, te ne more nesti pa se lahko besedno igramo še nekaj let.
Ne vem kaj vam ni jasno - prilagojena hitrost je samo ena, tista, pri kateri lahko vedno varno ustaviš ali na drug način rešiš nevaren dogodek, vse ostalo je vaše filozofiranje.
Pri 66-ih letih, nimam praske zaradi udeležbe v prometu, kaj bi še radi?

Samo opis sobotnega dogodka, peljem se po cesti proti Supernovi in na 30 cm se mi na rit nalima mladenič v Xsaripicasso pri hitrosti cca 65-70km/h. Na opozorila s utripalkami, model ni reagiral, zato sem pričel zniževati hitrost, da jo prilagodim razdalji, na kateri se je model nalimal na rit. Sledi hupanje, blendanje, mahanje z rokami, hitrost pa je pač padla na 20km/h.
Na krožišču se zapeljem na drugem izhodu v Supernovo, on pa še vedno na hupi, na levi pas in v Hofer(ali kakšno drugo trgovino v tej stavbi). Ker me je zanimalo, kaj ga muči, sem se za njim razvrstiv za zavijanje na levo in šel tudi sam na to lokacijo. Ustavim zraven njega pri Eurospinu in ga vljudno povprašam, kakšen težave ima, če mu slučajno hupa šteka? Skoči ven iz vozila, kot podivjana opica in se pripravi na fizični obračun pa sem ga hitro prepričal, da za njega to ni ravno zdravo, tako, da se je hitro ohladil in sva prišla v normalno konverzacijo.
Vprašal me je, zakaj nisem šel hitreje, zakaj sem začel zmanjševati hitrost, na kar sem mu pač povedal, da sem svojo hitrost, prilagodil njegovi nespametni vožnji na odbijaču, ki je bila okoli 20km/h in, da naj se v bodoče drži varnostne razdalje, ker se največ nesreč zgodi zaradi te klasične napake voznikov.
Nato sva se lepo poslovila in odšla vsak na svoj konec.

Zato fantje in dekleta, vozite s prilagojeno hitrostjo, v katero spada tudi varnostna razdalja, ki pri 70 km/h ni ravno 30-50cm.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Lepa zgodbica za lahko noč. Domišljija ti očitno precej bolje dela kot zdravo, pametno in logično razmišljanje.

shadeX ::

Kadar ne obvladaš vozila, pride do nesreče. Če voziš s prilagojeno hitrostjo stanju cestišča, vozila in lastnim sposobnostim, te ne more nesti pa se lahko besedno igramo še nekaj let.


Če če če.

Kar ti ne razumeš je da ne poznaš vseh "če-jev" v enačbi pa lahko trolaš kolikor želiš. Ker če bi jih, bi vozil na robu "prilagojene hitrosti", kot sam praviš in še nebi zletel s ceste. 1kmh več, bi pomenilo da bi te v ovinku neslo ven.

Pa ne pozabi ma vlažnost cestišča, obrabe gum, trenutne hitrosti, koliko močno in kdaj si pred ovinkom zavil, koliko ljudi imaš v avtu, itd.

shadeX ::

Pri 66-ih letih, nimam praske zaradi udeležbe v prometu, kaj bi še radi?


Jao, da nehaš prodajat ljudem zgodbice kako lahko kršiš CPP, in voziš hitro če obvladaš vozilo. Vsak si pri sebi misli da obvlada vozilo, sploh pa tisti ko prvič naredijo izpit.

Vsak misli da ima nadnaravno sposobnost hitre vožnje in DNK Colin Mcrea, vsaj dokler se ne zgodi nesreča.

Ti lahko nimaš praske, jo bo pa imel kdo drug ki verjame tem zgodbicam. V prometu nikoli ne moreš poznat vseh dejavnikov zaradi katere lahko nastane nesreča pa se lahko na glavo postaviš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

solatko ::

GupeM - Filmov nisem, tako, da verjameš ali ne, tvoj problem, jaz sem dogodek samo opisal.

shadeX - Kaj ti ni jasno? Kadar ne poznaš vseh čejev ali jih je preveč, voziž počasneje.
Skozi vam pravim, da nimate pojma o prilagojeni hitrosti, ta je samo tista, pri kateri lahko v vsakem trenutku varno ustavite ali drugače rešite problem v prometu. Nikakršna znanost, samo zavedanje, koliko m rabite za ustavit. Vi iz tega delate doktorate, jaz pa tako vozim že celo življenje.
Delo krepa človeka
««
150 / 291
»»