» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
151 / 293
»»

facepalm ::

solatko je izjavil:

GupeM - Filmov nisem, tako, da verjameš ali ne, tvoj problem, jaz sem dogodek samo opisal.

shadeX - Kaj ti ni jasno? Kadar ne poznaš vseh čejev ali jih je preveč, voziž počasneje.
Skozi vam pravim, da nimate pojma o prilagojeni hitrosti, ta je samo tista, pri kateri lahko v vsakem trenutku varno ustavite ali drugače rešite problem v prometu. Nikakršna znanost, samo zavedanje, koliko m rabite za ustavit. Vi iz tega delate doktorate, jaz pa tako vozim že celo življenje.

No ti dam jaz dva "ce"-ja:
- regionalna cesta, rahlo ovinkasta, lepo pregledna. Na levi in desni strani ceste (10m oddaljeno od cestisca) imas grmovje. Peljes s "prilagojeno hitrostjo" in ti v tistem trenutku skoci srnjad na cesto pred avto. Od tistega, ko ti srno prvic vidis iz grmovja, dokler ona pristane 5m pred avtom, mine dobra sekunda. Kako hitro bi moral peljati, da bi bila hitrost prilagojena in srna nedotaknjena? A nebi bila voznja s tako hitrostjo ze oviranje prometa?

- avtocesta. Vozis s prilagojeno hitrostjo in nenadoma nanese gosto meglo na cestisce. Vidljivost pod 5m. Ali pa lisica ki precka avtocesto 20m pred avtom. Kako hitro peljes, da bi se ji lahko vedno ustavil ali ognil?

solatko ::

facepalm - To je vse odvisno od trenutne situacije, jaz ti lahko dam takih čejev na tisoče. Kjer je pogostnost pojava živali na cesti, je po navadi omejitev 60, živali se na teh mestih gibajo v glavnem zgodaj zjutraj in pozno popoldan, ob največji pripeki jih ni.
Kar se tiče te situacije na AC, je še hujša snežna nevihta v okolici Postojne, ko dejansko v momentu ne vidiš nič, hitrost znižaš na 40-50 km/h in moliš, da so tisti zadaj normalni. Megla se vidi dovolj daleč, snežna nevihta pa se pojavi v trenutku, pri 130 km/h je to lep hec, sem doživel, vendar nisem vozij jaz, temveč oče.

So pa take situacije sila redke in, če bi hotel na to računat, se nebi smel gibat s hitrostjo višjo od 40, nikoli, nikjer.

Sedaj pa en lep primer zelo hitre in zelo prilagojene vožnje - komentirajte!

https://www.zurnal24.si/avto/posnel-kak...
Delo krepa človeka

knesz ::

solatko je izjavil:

donvito - Kadar ne obvladaš vozila, pride do nesreče. Če voziš s prilagojeno hitrostjo stanju cestišča, vozila in lastnim sposobnostim, te ne more nesti pa se lahko besedno igramo še nekaj let.
Ne vem kaj vam ni jasno - prilagojena hitrost je samo ena, tista, pri kateri lahko vedno varno ustaviš ali na drug način rešiš nevaren dogodek, vse ostalo je vaše filozofiranje.
Pri 66-ih letih, nimam praske zaradi udeležbe v prometu, kaj bi še radi?

Samo opis sobotnega dogodka, peljem se po cesti proti Supernovi in na 30 cm se mi na rit nalima mladenič v Xsaripicasso pri hitrosti cca 65-70km/h. Na opozorila s utripalkami, model ni reagiral, zato sem pričel zniževati hitrost, da jo prilagodim razdalji, na kateri se je model nalimal na rit. Sledi hupanje, blendanje, mahanje z rokami, hitrost pa je pač padla na 20km/h.
Na krožišču se zapeljem na drugem izhodu v Supernovo, on pa še vedno na hupi, na levi pas in v Hofer(ali kakšno drugo trgovino v tej stavbi). Ker me je zanimalo, kaj ga muči, sem se za njim razvrstiv za zavijanje na levo in šel tudi sam na to lokacijo. Ustavim zraven njega pri Eurospinu in ga vljudno povprašam, kakšen težave ima, če mu slučajno hupa šteka? Skoči ven iz vozila, kot podivjana opica in se pripravi na fizični obračun pa sem ga hitro prepričal, da za njega to ni ravno zdravo, tako, da se je hitro ohladil in sva prišla v normalno konverzacijo.
Vprašal me je, zakaj nisem šel hitreje, zakaj sem začel zmanjševati hitrost, na kar sem mu pač povedal, da sem svojo hitrost, prilagodil njegovi nespametni vožnji na odbijaču, ki je bila okoli 20km/h in, da naj se v bodoče drži varnostne razdalje, ker se največ nesreč zgodi zaradi te klasične napake voznikov.
Nato sva se lepo poslovila in odšla vsak na svoj konec.

Zato fantje in dekleta, vozite s prilagojeno hitrostjo, v katero spada tudi varnostna razdalja, ki pri 70 km/h ni ravno 30-50cm.

Kako pa veš, da on ni vozil prilagojeno svojim sposobnostim? Mogoče ima pa enake reflekse in sposobnost predvidevanja kot ti in bi lahko v vsakem primeru varno ustavil, ne da bi ga ti dobil v rit :)

B34ST ::

solatko se mi zdi da razpreda preveč na široko. Dejstvo je da če začneš vozit hitro, da boš imel probleme. Zelo težko je imet pri taki vožnji vedno prilagojeno hitrost.
Da opišem moj petkov sprehod domov. Pred prvim naseljem me s 70 ovira nek Clio 2, ni šlo mimo. Potem v naselju pride za mano zelena Ninja in si rečem, ok, challenge accepted, to bo treba it hitreje da vidim če lahko držim njegov tempo. Prehitim Clia na prvi pregledni ravnini v naselju, on ga je na koncu naselja. Ko še ni bilo nobenih priključkov sem vozil med 120 in 140, on glede na ogledalo enako hitro, ampak je ostal vsaj 500m zadaj potem celo pot. Za večino tukaj je že to nevarno, ampak do sedaj je zame še vse prilagojena hitrost razmeram.
Potem vidim enega na vključevanju, če se ne bi šla "dirke" bi seveda prilagodil na 90, omejitev sicer 60, ampak samo avtobusna, šolarja pa nobenega okoli. Tako sem pustil noter prejšnjih med 100 in 110, ampak sem trznil ko je bil že na desnem pasu, mu je pa utripnil levi smernik, jaz pa že na levem pasu.
Fast forward malo naprej, pred mano 2 avta, sem že vedel da bom najprej prehitel samo enega, sem na levem pasu nekje med obema, sicer bližje zadnjemu oz. je bil verjetno njegov sprednji konec še ob meni, pa vidim da je prvi začel obvažati kolesarja. Tega kolesarja prej nisem videl. Lahko bi že ta drugi začel zavijati na levi pas.

Ampak tukaj na tem forumu ste res občutljivi na nevarno vožnjo, bodimo iskreni kaj bi bilo najhuje kar bi se zgodilo:
1. prvi primer, moj avto bi bil oplažen po desni strani
2. drugi primer, moj avto bi bil oplažen po desni strani
Da se res zaletiš ali da oplaziš avto po levi strani, je zelo zelo nizka verjetnost. No ja, če bi res pretiraval mimo kakšnega vključevanja, recimo 105-110 je že dovolj za to, bi lahko fasal kakšnega. Na svoji poti načeloma vem kje so kritična vključevanja.

140 po prazni cesti in 110 mimo vključevanj seveda ni varno, 120 in 90 si že kar safe, drugače če bi hotel voziti na 100% pa 110 in 80. S še manjšo hitrostjo kar delajo ostali, si potem že čez 100%, ker 90 po prazni cesti in 60 mimo priključkov nobenemu ne boš naredil usluge, samo kolono boš naredil za sabo.

Drugače imam tudi sam raje normalno vožnjo okol 90 po ravnih cestah, vsaj 99% jutranjih voženj odpeljem tako, ampak to je izključno iz razloga zaradi nižje preglednosti, sredi belega dneva mi ni za voziti 90 po povsem ravni cesti brez priključkov. Tudi sem večinoma sam na cesti, tako da ne rabim voziti nevarno. Edino popoldne se mi vedno kdo mota pred mano.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()

Facebook dev ::

Če bi bilo glasovanje, da 20km/h nad omejitvijo pomeni avtomatsko izgubo izpita + 2 letna prepoved vožnje, bi to takoj sprejel. Tako vsaj ne bi imel takih norcev kot sta tale dva zgoraj na cesti, ki mislita, da imata nevemkakšne sposobnosti, dokler se jima ne bo zgodilo nekaj slabega in bosta hudo ogrozila svoje in življenje nasprotnega vozila.
If you can't handle me at my worst,
you don't deserve me at my best.

shadeX ::

Sedaj pa en lep primer zelo hitre in zelo prilagojene vožnje - komentirajte!

https://www.zurnal24.si/avto/posnel-kak...


Ja, povsem isto ampak veliko počasneje je vozil Golf, iz prejšnjega videa zgoraj dokler ga ni nekdo spregledal in zapeljal na njegov pas.

Roflmao 350 kmh je zate prilagojena hitrost. Kaj ti človek kadiš.

B34ST ::

Facebook dev je izjavil:

Če bi bilo glasovanje, da 20km/h nad omejitvijo pomeni avtomatsko izgubo izpita + 2 letna prepoved vožnje, bi to takoj sprejel. Tako vsaj ne bi imel takih norcev kot sta tale dva zgoraj na cesti, ki mislita, da imata nevemkakšne sposobnosti, dokler se jima ne bo zgodilo nekaj slabega in bosta hudo ogrozila svoje in življenje nasprotnega vozila.

Poanta cele teme je zakaj se vas večina za to tako sekira. Npr. če mimo mene kdo uleti 140, mi seveda ni najbolj prijetno, ampak že čez 5s pozabim na to.
Mene bolj moti če mi kdo pride iz ovinka po sredini ali se čudno vključi, to pa ne pozabim čez 5s. Ali pa začne zavirat, smernik da pa istočasno kot zavija, FU s takimi forami.
Kaj hočem povedat da ste čudni, cel svet tripa na hitre avte, a slovenceljni dajo pa tolk na neko varnost.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()

Aston_11 ::

B34ST je izjavil:

a slovenceljni dajo pa tolk na neko varnost.
Vozijo pa, kot da bi imeli šajtrgo. Dinamično, rečejo temu.

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

donvito - Kadar ne obvladaš vozila, pride do nesreče. Če voziš s prilagojeno hitrostjo stanju cestišča, vozila in lastnim sposobnostim, te ne more nesti pa se lahko besedno igramo še nekaj let.
Ne vem kaj vam ni jasno - prilagojena hitrost je samo ena, tista, pri kateri lahko vedno varno ustaviš ali na drug način rešiš nevaren dogodek, vse ostalo je vaše filozofiranje.
Pri 66-ih letih, nimam praske zaradi udeležbe v prometu, kaj bi še radi?

Samo opis sobotnega dogodka, peljem se po cesti proti Supernovi in na 30 cm se mi na rit nalima mladenič v Xsaripicasso pri hitrosti cca 65-70km/h. Na opozorila s utripalkami, model ni reagiral, zato sem pričel zniževati hitrost, da jo prilagodim razdalji, na kateri se je model nalimal na rit. Sledi hupanje, blendanje, mahanje z rokami, hitrost pa je pač padla na 20km/h.
Na krožišču se zapeljem na drugem izhodu v Supernovo, on pa še vedno na hupi, na levi pas in v Hofer(ali kakšno drugo trgovino v tej stavbi). Ker me je zanimalo, kaj ga muči, sem se za njim razvrstiv za zavijanje na levo in šel tudi sam na to lokacijo. Ustavim zraven njega pri Eurospinu in ga vljudno povprašam, kakšen težave ima, če mu slučajno hupa šteka? Skoči ven iz vozila, kot podivjana opica in se pripravi na fizični obračun pa sem ga hitro prepričal, da za njega to ni ravno zdravo, tako, da se je hitro ohladil in sva prišla v normalno konverzacijo.
Vprašal me je, zakaj nisem šel hitreje, zakaj sem začel zmanjševati hitrost, na kar sem mu pač povedal, da sem svojo hitrost, prilagodil njegovi nespametni vožnji na odbijaču, ki je bila okoli 20km/h in, da naj se v bodoče drži varnostne razdalje, ker se največ nesreč zgodi zaradi te klasične napake voznikov.
Nato sva se lepo poslovila in odšla vsak na svoj konec.

Zato fantje in dekleta, vozite s prilagojeno hitrostjo, v katero spada tudi varnostna razdalja, ki pri 70 km/h ni ravno 30-50cm.


Tudi 70km/h vožnja v okolici supernove je idiotizem. Omejitev tam je 50km/h, po dolenjski cesti pa 60km/h. Na rondoju pri supernovi že vožnja po omejitvah, glede na izbokline v asfaltu, lahko pomeni, da boš zletel v robnik rondoja, če je cesta mokra.

B34ST je izjavil:

solatko se mi zdi da razpreda preveč na široko. Dejstvo je da če začneš vozit hitro, da boš imel probleme. Zelo težko je imet pri taki vožnji vedno prilagojeno hitrost.
Da opišem moj petkov sprehod domov. Pred prvim naseljem me s 70 ovira nek Clio 2, ni šlo mimo. Potem v naselju pride za mano zelena Ninja in si rečem, ok, challenge accepted, to bo treba it hitreje da vidim če lahko držim njegov tempo. Prehitim Clia na prvi pregledni ravnini v naselju, on ga je na koncu naselja. Ko še ni bilo nobenih priključkov sem vozil med 120 in 140, on glede na ogledalo enako hitro, ampak je ostal vsaj 500m zadaj potem celo pot. Za večino tukaj je že to nevarno, ampak do sedaj je zame še vse prilagojena hitrost razmeram.
Potem vidim enega na vključevanju, če se ne bi šla "dirke" bi seveda prilagodil na 90, omejitev sicer 60, ampak samo avtobusna, šolarja pa nobenega okoli. Tako sem pustil noter prejšnjih med 100 in 110, ampak sem trznil ko je bil že na desnem pasu, mu je pa utripnil levi smernik, jaz pa že na levem pasu.
Fast forward malo naprej, pred mano 2 avta, sem že vedel da bom najprej prehitel samo enega, sem na levem pasu nekje med obema, sicer bližje zadnjemu oz. je bil verjetno njegov sprednji konec še ob meni, pa vidim da je prvi začel obvažati kolesarja. Tega kolesarja prej nisem videl. Lahko bi že ta drugi začel zavijati na levi pas.

Ampak tukaj na tem forumu ste res občutljivi na nevarno vožnjo, bodimo iskreni kaj bi bilo najhuje kar bi se zgodilo:
1. prvi primer, moj avto bi bil oplažen po desni strani
2. drugi primer, moj avto bi bil oplažen po desni strani
Da se res zaletiš ali da oplaziš avto po levi strani, je zelo zelo nizka verjetnost. No ja, če bi res pretiraval mimo kakšnega vključevanja, recimo 105-110 je že dovolj za to, bi lahko fasal kakšnega. Na svoji poti načeloma vem kje so kritična vključevanja.

140 po prazni cesti in 110 mimo vključevanj seveda ni varno, 120 in 90 si že kar safe, drugače če bi hotel voziti na 100% pa 110 in 80. S še manjšo hitrostjo kar delajo ostali, si potem že čez 100%, ker 90 po prazni cesti in 60 mimo priključkov nobenemu ne boš naredil usluge, samo kolono boš naredil za sabo.

Drugače imam tudi sam raje normalno vožnjo okol 90 po ravnih cestah, vsaj 99% jutranjih voženj odpeljem tako, ampak to je izključno iz razloga zaradi nižje preglednosti, sredi belega dneva mi ni za voziti 90 po povsem ravni cesti brez priključkov. Tudi sem večinoma sam na cesti, tako da ne rabim voziti nevarno. Edino popoldne se mi vedno kdo mota pred mano.


Moj predlog: Pojdi še enkrat v osnovno šolo (pa ne dopisno, ker ti tudi razumevanje pisanja in številke delajo probleme), da se boš naučil katere številke so na znakih napisane in koliko so omejitve v naselju, izven,.... Potem pa še vrni izpit na upravno enoto, ker nisi sposoben voziti avtomobila po omejitvah, ki so domenjene s strani vseh udeležencev v prometu.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

knesz - Ko ti zadaj nekdo vozi 50 cm za ritjo, je možno, da bo ustavil takrat, kot ti, samo, če ga vlečeš z drogom.

Facebook dev - Če bi bilo glasovanje, da se vsem, ki v normalnih razmerah niso sposobni vozit na zgornji meji omejitve (torej ne obvladajo vozila), vzame izpit in ga dobijo nazaj, ko se to naučijo, sem takoj za to pa tudi vsem tistim, ki so prvi v počasnih kolonah na slovenskih cestah.

shadeX - Poglej posnetek še enkrat in glej samo nihanje hitrosti. Model je testni voznik hitrih cestnih avtomobilov in verjemi, da je še kako usposobljen za tako vožnjo, tudi prehitevat ni šel po voznem pasu, ko je pred njim, na prehitevalnem pasu, brez potrebe parkiral drug voznik.
Link sem dal samo zaradi tega, da se prepričate, da hitrost sama po sebi ne ubija in ni prav nobene nevarnosti, če to počne voznik, ki je za to usposobljen in ima v rokah pravo vozilo.

WizzardOfOZ - Omejitev na cesti Proletarskih brigad je 70 in večinoma promet poteka blizu te številke, če ni drena. Govorim o Mariboru.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

WizzardOfOZ - Omejitev na cesti Proletarskih brigad je 70 in večinoma promet poteka blizu te številke, če ni drena. Govorim o Mariboru.


Potem se nisva razumela. Sem misli da v Ljubljani.

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

Facebook dev - Če bi bilo glasovanje, da se vsem, ki v normalnih razmerah niso sposobni vozit na zgornji meji omejitve (torej ne obvladajo vozila), vzame izpit in ga dobijo nazaj, ko se to naučijo, sem takoj za to pa tudi vsem tistim, ki so prvi v počasnih kolonah na slovenskih cestah.
Zdaj imaš bedake, ki jim je mentalni problem voziti na zgornji meji omejitve, ker pač vozijo več. Če bi bilo glasovanje, sem takoj zato, da vsem takim bedakom odvzamejo izpit. Potem bi ljudje, ki vozijo v okviru predpisov, še vedno vozili v okviru predpisov, bedaki, ki si mislijo, da njim ni nič traba, ultra egoisti torej, pa bi hodili peš.

solatko je izjavil:

če to počne voznik, ki je za to usposobljen in ima v rokah pravo vozilo.
Pa če ga fizika ne zjebe, kar običajno ga. Ker usposobljenih pri nas ni. Oziroma so: samooklicani usposobljeni. Zahteve: da zna tiščati gas do daske.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

shadeX - Poglej posnetek še enkrat in glej samo nihanje hitrosti. Model je testni voznik hitrih cestnih avtomobilov in verjemi, da je še kako usposobljen za tako vožnjo, tudi prehitevat ni šel po voznem pasu, ko je pred njim, na prehitevalnem pasu, brez potrebe parkiral drug voznik.
Link sem dal samo zaradi tega, da se prepričate, da hitrost sama po sebi ne ubija in ni prav nobene nevarnosti, če to počne voznik, ki je za to usposobljen in ima v rokah pravo vozilo.

Evo, še en dokaz, kako zelo nakladaš. Tale voznik na video posnetku je en navaden bedak. Res je, da ni šel prehitevati po desni. Ampak če je tole primerna varnostna razdalja pri 160 km/h, sem jaz solatko.

 varnostna

varnostna



Tudi vožnja po sredinski črti je popolnoma neprimerna.

 sredinska črta

sredinska črta



Pa žmiganje vozniku pred sabo je prepovedano. Vsaj v Sloveniji. Za Nemčijo ne bi vedel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

shadeX ::

shadeX - Poglej posnetek še enkrat in glej samo nihanje hitrosti. Model je testni voznik hitrih cestnih avtomobilov in verjemi, da je še kako usposobljen za tako vožnjo,



Povej to Zef Einsbergu, ko se je slab mesec nazaj smrtno ponesrečil medtem ko je vozil prilagojeno.

Facebook dev ::

GupeM je izjavil:

solatko je izjavil:

shadeX - Poglej posnetek še enkrat in glej samo nihanje hitrosti. Model je testni voznik hitrih cestnih avtomobilov in verjemi, da je še kako usposobljen za tako vožnjo, tudi prehitevat ni šel po voznem pasu, ko je pred njim, na prehitevalnem pasu, brez potrebe parkiral drug voznik.
Link sem dal samo zaradi tega, da se prepričate, da hitrost sama po sebi ne ubija in ni prav nobene nevarnosti, če to počne voznik, ki je za to usposobljen in ima v rokah pravo vozilo.

Evo, še en dokaz, kako zelo nakladaš. Tale voznik na video posnetku je en navaden bedak. Res je, da ni šel prehitevati po desni. Ampak če je tole primerna varnostna razdalja pri 160 km/h, sem jaz solatko.

 varnostna

varnostna



Tudi vožnja po sredinski črti je popolnoma neprimerna.

 sredinska črta

sredinska črta



Pa žmiganje vozniku pred sabo je prepovedano. Vsaj v Sloveniji. Za Nemčijo ne bi vedel.


Je bilo narobe od avta spredaj, da se ni umaknil na vozni pas. Je pa tale testni voznik pokazal ogromno agresije in nestrpnosti s tem, da se mu je približal na 10m pri hitrosti 160km/h in vklapljal žmigavce.
If you can't handle me at my worst,
you don't deserve me at my best.

GupeM ::

Seveda je napačno ravnal tudi avto spredaj. Ampak to bedaku ki je snemal ne daje pravice, da krši zakon in ogroža ostale udeležence v prometu s premajhno varnostno razdaljo. Par postov više se je solatko hvalil, kako je pošolal takšnega voznika, ki ne drži varnostne razdalje. Nekaj postov nižje pa še večjo budalo (ja, pri 160 km/h so posledice ob trku precej hujše kot pri 65-70 km/h) omenja kot ideala in sposobnega voznika.

Aja, pa še to: po desni ni šel prehitevat zato, ker je bil na desnem pasu avto. To je takrat, ko je vozil po sredinski črti. Če tam ne bi bilo avta na desnem pasu, sem prepričan, da bi ga prehitel po desni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

solatko ::

Aston_11 - Če voziš 70 namesto 90 in se ne umikaš hitrejšim, si v prekršku - oviranje prometnega toka in delaš počasne kolone, v katerih lahko pride do nevarnih prehitevanj in posledično smrtnih žrtev. Zelo malo nesreč se zgodi nad omejitvijo hitrosti, večina v območju omejitve.
Nekateri smo vložili precej časa in lastnih sredstev, da smo pridobili znanja v tem segmentu, zato ne pljuvaj kar počez. V SLO je več kot 1000 še kako usposobljenih voznikov, ki imajo opravljene tečaje v tujini, od tistih, ki so se usposabljali za protokolarne voznike, do raznih profilov testnih voznikov, voznikov VIP oseb, specialistov pri policiji za upravljanje PROVIDA-e,......

GupeM - Od kdaj je opozarjanje vozila na prehitevalnem pasu z lučmi, prekršek?
Tak voznik nikoli ne bo prehiteval po voznem pasu, nikoli. Tudi, če bi voznik spredaj ustavil vozilo, pri teko kratki varnostni razdalji, je zverina, ki jo je imel v rokah, sposobna ustavit precej prej in vožnja na taki razdalji ni trajala dolgo.
In to je dejstvo, da mora hitri voznik prilagoditi vožnjo ostalim in to je ta tudi storil, ga je pa opozoril, da je na prehitevalnem pasu hitrejše vozilo, saj model očitno ni gledal v vzvratno ogledalo, tudi na to, hitrejši vozniki računamo.

Bistvo je pa to, da je imel voznik avto skozi pod kontrolo.
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Aston_11 - Če voziš 70 namesto 90 in se ne umikaš hitrejšim, si v prekršku - oviranje prometnega toka in delaš počasne kolone, v katerih lahko pride do nevarnih prehitevanj in posledično smrtnih žrtev.

Vidim, da ti še vedno ne ločiš med "delanjem prekrška" in "psihopatskim ogrožanjem življenj z nevarnim prehitevanjem".

Tisti, ki ovira prometni tok, je v prekršku. Tega nihče ne podpira, zasluži si kazen in solatkovo značko nesposobnega voznika. Ampak, to je prekršek, s katerim NE ogroža življenj, ker on s tem NI odgovoren za morebitne prekrške ostalih. Odgovoren je samo za svoj prekršek, ostali s tem ne dobijo pravice do povzročanja svojih prekrškov.

Tisti, ki pa gre tega polža (nevarno) prehitevati in s tem povzroči nesrečo, pa je poleg tega, da je naredil "prekršek" (v narekovajih, ker je tako dejanje seveda mnogo, mnogo hujše od nekega navadnega prekrška, kot je npr. oviranje prometnega toka), še ogrožal življenja vseh ostalih udeležencev v tistem trenutku na tistem prostoru. Najverjetneje pa je šel nevarno prehitevati zato, ker je na nekem forumu več let zatrjeval, da je "nadpovprečni voznik, ki ima vsako situacijo vedno pod kontrolo, zato lahko občasno krši predpise, vrum, vrum".

Zgodovina sprememb…

Siddh ::

solatko je izjavil:

Aston_11 - Če voziš 70 namesto 90 in se ne umikaš hitrejšim, si v prekršku - oviranje prometnega toka in delaš počasne kolone, v katerih lahko pride do nevarnih prehitevanj in posledično smrtnih žrtev. Zelo malo nesreč se zgodi nad omejitvijo hitrosti, večina v območju omejitve.
Nekateri smo vložili precej časa in lastnih sredstev, da smo pridobili znanja v tem segmentu, zato ne pljuvaj kar počez. V SLO je več kot 1000 še kako usposobljenih voznikov, ki imajo opravljene tečaje v tujini, od tistih, ki so se usposabljali za protokolarne voznike, do raznih profilov testnih voznikov, voznikov VIP oseb, specialistov pri policiji za upravljanje PROVIDA-e,......

GupeM - Od kdaj je opozarjanje vozila na prehitevalnem pasu z lučmi, prekršek?
Tak voznik nikoli ne bo prehiteval po voznem pasu, nikoli. Tudi, če bi voznik spredaj ustavil vozilo, pri teko kratki varnostni razdalji, je zverina, ki jo je imel v rokah, sposobna ustavit precej prej in vožnja na taki razdalji ni trajala dolgo.
In to je dejstvo, da mora hitri voznik prilagoditi vožnjo ostalim in to je ta tudi storil, ga je pa opozoril, da je na prehitevalnem pasu hitrejše vozilo, saj model očitno ni gledal v vzvratno ogledalo, tudi na to, hitrejši vozniki računamo.

Bistvo je pa to, da je imel voznik avto skozi pod kontrolo.


1. Malo nesreč nad omejitvijo se zgodi ker je malo ljudi ki gredo konkretno čez omejitev. Večina ljudi na cesti so povprečne mame, dedki, babice in ljudje, ki se peljejo po opravkih ter se zavedajo, da niso neki super vozniki. Večina ljudi vseeno vozi vsaj približno znotraj omejitev in se ne trudijo privarčevati tisto minuto na poti domov z divjanjem.
1. Če voziš 70 pri omejitvi 90 je velika možnost da vseeno voziš s PRILAGOJENO hitrostjo, saj si nas ti to učil ne? In v tem primeru se nisi dolžan nikomur umikat, res se spodobi, ne more pa tega nihče zahtevat.
2. Voznik spredaj je želel še prehiteti tovornjak, njegov fokus je bil tam. Nima veze kako dolgo mu je vozil za ritjo, vsaka sekunda je preveč. Avto že zmore ustavit hitreje kot tisti spredaj, tu ni debate. Ampak je šofer sposoben pritisniti na pedalko hitreje kot tisti spredaj? Dvomim, pa če bi schumacher sedel za volanom.
3. Pol časa je vozil po ravni cesti z izklopljenim ESP, ASR, karkoli ima ta avto. Te zadeve izklopiš na progi, ko res hočeš doživet surov avto, na ravni cesti pa sicer zadeva ponavadi ne škodi ali pomaga dokler ne pride do nepredvidene situacije. Takrat pa ti lahko reši rit, še posebej če divjaš 300 km/h mimo počasnega prometa.
4. Avto je imel pod kontrolo, kaj pa preostali promet. Pri takih hitrostih je težko slediti drugemu počasnejšemu prometu, sploh ko imaš več pasov in se lahko vozila navidezno skrijejo za tovornjaki in drugimi večjimi vozili.


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Siddh ()

predi ::

solatko je izjavil:

Sedaj pa en lep primer zelo hitre in zelo prilagojene vožnje - komentirajte!
Takšnih idiotskih posnetkov že na podlagi naslova iz principa ne gledam.

m0LN4r ::

Zdaj naj se samo en razlozi, zakaj smo kljub masovnemu znizevanju hitrosti, omejeni AC na 110 in 130, po statistiki glede na vozilo in prevozene km tako veliko slabsi od Nemcije v cestnem prometu?

Je to zaradi cest? Avtov? Ker zaradi hitrosti ne more biti glih.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

Zdaj naj se samo en razlozi, zakaj smo kljub masovnemu znizevanju hitrosti, omejeni AC na 110 in 130, po statistiki glede na vozilo in prevozene km tako veliko slabsi od Nemcije v cestnem prometu?

Je to zaradi cest? Avtov? Ker zaradi hitrosti ne more biti glih.


Zakaj bi bil le en razlog? Verjetno je skupek mnogih faktorjev.
Na pamet bi nastel:
- slabe avtosole
- slaba kultura v prometu in izven
- visok ego
- slab (skoraj neobstojec) nadzor/sankcioniranje
- nagnjenja k stalnim prekrskom in zagovarjanje le teh ("malo alkohola", malo cez omejitev, malo brez smernikov, malo s telefonom..)
Nato pridejo dejavniki kot so ceste, prometne oznacbe, slab vozni park (uvozena odsluzena vozila iz EU) itd..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

Aston_11 - Če voziš 70 namesto 90 in se ne umikaš hitrejšim, si v prekršku -
Glede na bedake, ki vozijo 150, nisem in ne morem biti. Glede na to, da je vsem vse dovoljeno, je tudi meni dovoljeno voziti po predpisih. Fizika ftw!

solatko je izjavil:

Nekateri smo vložili precej časa in lastnih sredstev, da smo pridobili znanja v tem segmentu,
In sedaj ste stari in nevarni, prej ste bili pa mladi in nevarni. Dobro, da smo drugi pazili na vas.

m0LN4r je izjavil:

po statistiki
Kar sem na tem forumu ugotovil, je: tistega, ki se sklicuje na statistiko, se prej ali slej dobi na laži ali pa na bedariji. Pri tebi drugo, ker je zaključek debilen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

UganiKdo ::

Od kdaj je opozarjanje vozila na prehitevalnem pasu z lučmi, prekršek?


In ti se imas za dobrega voznika, pa niti prometnih predpisov ne poznas?

Bistvo je pa to, da je imel voznik avto skozi pod kontrolo.


Tako kot ga je imel voznik za tabo pri supernovi. Pa si psihopat vseeno vozil bistveno pod omejitvino in oviral prometni tok.

Samo opis sobotnega dogodka, peljem se po cesti proti Supernovi in na 30 cm se mi na rit nalima mladenič v Xsaripicasso pri hitrosti cca 65-70km/h. Na opozorila s utripalkami, model ni reagiral, zato sem pričel zniževati hitrost, da jo prilagodim razdalji, na kateri se je model nalimal na rit. Sledi hupanje, blendanje, mahanje z rokami, hitrost pa je pač padla na 20km/h.


Temu se rece oviranje prometnega toka. Po tvoji dementni logiki bi ti morali za tako ravnanje na licu mesta odvzet voznisko. Ker po tvoji bolni logiki bi bil ti kriv ce bi voznik za tabo izgubil zivce in te zrinil s ceste.

Ampak kot vedno nas dezurni dementnes ni sposoben sledit kake idiotizme serje. Najprej 100 strani nabija o tem kako je oviranje prometnega toka z voznjo pod omejitvijo nekaj najhujsega kar lahko naredis, potem pa se hvali tocno s tem.

Pod crto je edina stvar, ki jo lahko ugotovimo, da dementni psihopati nimajo kaj delat na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

Aston_11 - Če voziš 70 namesto 90 in se ne umikaš hitrejšim, si v prekršku - oviranje prometnega toka in delaš počasne kolone, v katerih lahko pride do nevarnih prehitevanj in posledično smrtnih žrtev. Zelo malo nesreč se zgodi nad omejitvijo hitrosti, večina v območju omejitve.
Nekateri smo vložili precej časa in lastnih sredstev, da smo pridobili znanja v tem segmentu, zato ne pljuvaj kar počez. V SLO je več kot 1000 še kako usposobljenih voznikov, ki imajo opravljene tečaje v tujini, od tistih, ki so se usposabljali za protokolarne voznike, do raznih profilov testnih voznikov, voznikov VIP oseb, specialistov pri policiji za upravljanje PROVIDA-e,......

GupeM - Od kdaj je opozarjanje vozila na prehitevalnem pasu z lučmi, prekršek?
Tak voznik nikoli ne bo prehiteval po voznem pasu, nikoli. Tudi, če bi voznik spredaj ustavil vozilo, pri teko kratki varnostni razdalji, je zverina, ki jo je imel v rokah, sposobna ustavit precej prej in vožnja na taki razdalji ni trajala dolgo.
In to je dejstvo, da mora hitri voznik prilagoditi vožnjo ostalim in to je ta tudi storil, ga je pa opozoril, da je na prehitevalnem pasu hitrejše vozilo, saj model očitno ni gledal v vzvratno ogledalo, tudi na to, hitrejši vozniki računamo.

Bistvo je pa to, da je imel voznik avto skozi pod kontrolo.

Ko je promet gostejši, se velikokrat zgodi, da vozilo, ki prehiteva vozilo pred sabo, vozi z manjšo hitrostjo od dovoljene. Vozniki, ki vozijo za takšnim vozilom, naj bodo strpni. Uporaba zvočnih in svetlobnih signalov je dovoljena le, kadar je ogrožen voznik sam ali kdo drug. Zato priporočamo predvsem vzpostavitev zadostne varnostne razdalje in potrpežljivost, dokler voznik pred vami ne konča prehitevanja.

Vožnja s prekratko varnostno razdaljo pa niti ni bila tako malo časa. Predvsem pa je zmanjšal že na nižjo hitrost, in je imel že okrog sekunde varnostne razdalje, nato je pospešil na 160, varnostno razdaljo pa skrajšal na nekaj stotink. In ni zverine, ki bi se do časa ustavila. Sploh pa ne, če je za volanom tak bedak. Še manj, če je star več kot 50 let.

m0LN4r ::

Aston_11 je izjavil:

solatko je izjavil:

Aston_11 - Če voziš 70 namesto 90 in se ne umikaš hitrejšim, si v prekršku -
Glede na bedake, ki vozijo 150, nisem in ne morem biti. Glede na to, da je vsem vse dovoljeno, je tudi meni dovoljeno voziti po predpisih. Fizika ftw!

solatko je izjavil:

Nekateri smo vložili precej časa in lastnih sredstev, da smo pridobili znanja v tem segmentu,
In sedaj ste stari in nevarni, prej ste bili pa mladi in nevarni. Dobro, da smo drugi pazili na vas.

m0LN4r je izjavil:

po statistiki
Kar sem na tem forumu ugotovil, je: tistega, ki se sklicuje na statistiko, se prej ali slej dobi na laži ali pa na bedariji. Pri tebi drugo, ker je zaključek debilen.
Zakaj pa ne serviras link do statistike, ki kaze nasprotje?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

solatko ::

sheeshkar - Zaradi takega prekrška, je štirinajst dni nazaj, rešilec na nujni vožnji, s ceste spravil kamion. Prekršek je res banalen, vendar so bile posledice tega, velikokrat še kako smrtne. Počasna kolona je zbita in se ne da prehitevat po eno vozilo ali se varno umaknit na vozni pas.

Siddh - da se pri taki hitrosti umakneš, zahteva zakon!

Aston_11 - Nikoli nisem bil nevaren voznik, ker nisem nikogar ogrozil, nikoli. Zaželjeno je, da se vozi po predpisih ampak jih je potrebno najprej poznati in bil bi v riti, če bi se pustil paziti takim, ki ne obvladajo vozila in situacij v prometu. Pazim se sam, ker ste vsi ostali idioti, ki ne znate vozit, tako mi je v sedemdesetih rekel inštruktor in večinoma to drži.

UganiKdo - Nisem upočasnjeval prometni tok, temveč sem mojo vožnjo prilagodil njegovi varnostni razdalji, umaknit pa se nisem imel kam, ker je bil desni vozni pas ravno tako zaseden. Vedno pazim nase in s tem na druge. Če si ti pripravljen voziti 70 z idiotom pol metra za ritjo, izvoli. Oviranje prometnega toka na mestni dvopasovnici ni enako, kot ne regionalni cesti zunaj naselja, to bi tako pameten mož, kot si ti, moral vedeti.

GupeM - Za take, kot si ti, so bedaki vsi, ki so sposobnejši od tebe, pri kakšnem opravilu.

m0LN4r - Zato ker ne more, saj se pri nas ne beleži prometnih nesreč v okviru omejitve in nesreč, pri katerih je bila hitrost veliko večja, vse je neprilagojena hitrost in ta trditev je točna.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

UganiKdo - Nisem upočasnjeval prometni tok, temveč sem mojo vožnjo prilagodil njegovi varnostni razdalji, umaknit pa se nisem imel kam, ker je bil desni vozni pas ravno tako zaseden. Vedno pazim nase in s tem na druge. Če si ti pripravljen voziti 70 z idiotom pol metra za ritjo, izvoli. Oviranje prometnega toka na mestni dvopasovnici ni enako, kot ne regionalni cesti zunaj naselja, to bi tako pameten mož, kot si ti, moral vedeti.


Ja psihopati za svoje vedenjo iscete izgovore. Nic novega. Je pa zabavno videt da delas ravno to kar druge obtozujes da je smrtno nevarno. Je pa tudi res da imajo dementni psihopati hude tezave z egom in namesto da bi bedaka spustili mimo po nepotrebnem krsijo prometne predpise in ogrozajo sebe in druge.

Ampak drugega od dementnega starca ni za pricakovat. Btw to je ze drugic da se hvalis (ce damo na stran patoloako potrebo po prehitri voznji) z izjemno nevarnim in povsem nepotrebnim ogrozanjem sebe in okolice.

Tako da mislim, da je vsem jasno da si ti predvsem odlicen gobcac, do dobrega, kaj sele varnega voznika ti pa ogromno manjka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

showsover ::

Al' da se vam pa, ali?

UganiKdo ::

Aston_11 - Nikoli nisem bil nevaren voznik, ker nisem nikogar ogrozil, nikoli.

Temu se rece da si patoloski laznjivec. Ali pa hido dementen in pozabis kaj si dva posta nazaj napisal.

Ampak ce sedaj prav razumem nas velecenjeni solatar trdi da je pravilno da oviras hitrejse od sebe, ce vozijo s prekratko varnostno razdaljo? Torej lahko po kdorkoli vozi 50 km/h pod omejitvijo in se ne rabi umakni, pod pogojem, da ima vozilo za njim prwkratko varnostno razdaljo? Al ke ta privilegij rezerviran za super soferje, ki tudi kadar se obnasajo kot najvecji idioti, pravzaprav skrbijo za promwtno varnost? Jao, ampak je res dementen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Za take, kot si ti, so bedaki vsi, ki so sposobnejši od tebe, pri kakšnem opravilu.

Če bi bil sposobnejši od mene, bi bil sposoben peljati po predpisih. Kar pa 6 metrov za avtomobilom pred tabo pri 160 km/h zagotovo ni. Zate so pa nesposobni vsi, ki ne vozijo točno tako kot ti. In ja, verjamem da še nisi imel nesreče. Saj ko drugi vidijo kako nevarno voziš, se te raje izognejo v velikem loku. Tudi jaz se raje umaknem, kadar vidim bedaka za mano. Če ga vidim pred mano, ga pa tudi prehitevat ne grem, ker pri starih atih pač nikoli ne veš, kdaj bojo zamenjali pas, zavirali na 20 km/h brez pravega razloga, dirkali za tabo na parkirišče, samo zato, da si dvignejo svoj ego in da mlade poučijo, kako se ne vozi. Tvoji posti v tej temi bi morali biti obvezno branje pri opravljanju izpita. In sicer v poglavju Česa NIKOLI ne smemo početi.

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Počasna kolona je zbita in se ne da prehitevat po eno vozilo ali se varno umaknit na vozni pas.

TOREJ NE GREŠ PREHITEVATI, a je to tako zapleteno?

mirator ::

Kar tečni ste že s to prilagojeno hitrostjo. Nobena hitrost ni prilagojena, če zaradi nje nisi mogel ustaviti pravočasno pa naj si bo ta hitrost samo 5 km/h ali pa 300 km/h, je pa prilagojena hitrost tista pri kateri si lahko varno ustavil ne glede na nepričakovano oviro. Pa lepo prosim, pustimo sedaj prerekanje ali se pri 200 km/h +/-, da varno ustaviti ob nepričakovani oviri.
Tudi jaz vozim po avtocesti, tam kjer je mogoče, nad omejitvami, ker so, kot sem že večkrat zapisal, določene administrativno in kompromisno.
Pa ne bodite taki pravičniki. Če nekdo vozi hitreje od vas, pač naj gre čimprej mimo, vi pa uživajte v svoji priljubljeni hitrosti. Verjemite mi, da bo tako bistveno manj nesreč.

predi ::

mirator je izjavil:

Če nekdo vozi hitreje od vas, pač naj gre čim prej mimo, vi pa uživajte v svoji priljubljeni hitrosti. Verjemite mi, da bo tako bistveno manj nesreč.
Ne verjamem ti. Prehitri vozniki namreč povzročate fantomske zastoje na avtocestah in s tem še dodatno poslabšujete varnost na njih.

B34ST ::

Še vedno nismo ugotovili kaj je pa pravilno narest če se ti nekdo nalima na rit.
Jaz sem kake 2 meseca nazaj tudi dobil enega. Sicer na omejitvi 50. Sem enako z narahlim pritiskom zavore znižal na 20, pred tem dal desni smernik, zadnjič sem enemu drugemu celo dal okno dol in pomahal naj gre naprej (ta se sicer ni tolk limal, ampak je bilo vseeno za prižgat 4 smernike), nikome ništa, limat se znajo vsi, ne znajo pa niti obvozit avta pri 20. Jaz sem tukaj BP več let, ko je bila omejitev še 90, prehiteval 50-70 voznike.
Ampak to je omejitev 50, na omejitvi 90 ni pametno zmanjševat pod 50. Na omejitvi 50, če nisi pred ali za ovinkom, se komot tudi povsem ustaviš.
Ne vidim druge opcije kot je zmanjševanje ali pa da pospešiš, ampak nimajo vsi ugodnosti 0 pik s čimer si to lahko privoščijo. Vozit naprej z enako hitrostjo je neumnost brez primere, to pomeni da ti je vseeno če te zaleti v rit.
Kakorkoli, dokler se ne zjasnete ima prav solatko, pravi psihič glede na njegove odgovore je pa tukaj UganiKdo. On je očitno eden tistih ovc, ki se znajo vozit samo vlakca, tukaj pa pameten kot ne vem kaj.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()

mirator ::

predi je izjavil:

mirator je izjavil:

Če nekdo vozi hitreje od vas, pač naj gre čim prej mimo, vi pa uživajte v svoji priljubljeni hitrosti. Verjemite mi, da bo tako bistveno manj nesreč.
Ne verjamem ti. Prehitri vozniki namreč povzročate fantomske zastoje na avtocestah in s tem še dodatno poslabšujete varnost na njih.

Fantomske zastoje, ko se delajo kolone, povzročajo izključno počasneži oz. največkrat tovornjaki ob prehitevanju.

facepalm ::

mirator je izjavil:

predi je izjavil:

mirator je izjavil:

Če nekdo vozi hitreje od vas, pač naj gre čim prej mimo, vi pa uživajte v svoji priljubljeni hitrosti. Verjemite mi, da bo tako bistveno manj nesreč.
Ne verjamem ti. Prehitri vozniki namreč povzročate fantomske zastoje na avtocestah in s tem še dodatno poslabšujete varnost na njih.

Fantomske zastoje, ko se delajo kolone, povzročajo izključno počasneži oz. največkrat tovornjaki ob prehitevanju.


Pelji se po odseku AC 150-170kmph ter nato ponovi vajo pri 120kmph.
Pa porocaj o povprecni hitrosti.
Jaz sem ze zdavnaj doumel, da je okoli 120kmph idealna hitrost za nase AC, saj lahko tako hitrost vzdrzujes skoraj celo pot. Pri 150kmph+ pa je nonstop nihanje 170-130-170-120-150-90-120 itd..

Fantomski zastoji pa nastanejo zaradi prekratke varnostne razdalje med vozili. Zato ce prvi zmanjsa hitrost za 20kmph, bo drugi za 5kmph vec, tako tudi tretji, cetrti, peti.. vse dokler ne pridemo do 0 oz dokler ni avta s primerno razdaljo, da sploh ne rabi zavirat

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

mirator ::

facepalm je izjavil:

Fantomski zastoji pa nastanejo zaradi prekratke varnostne razdalje med vozili. Zato ce prvi zmanjsa hitrost za 20kmph, bo drugi za 5kmph vec, tako tudi tretji, cetrti, peti.. vse dokler ne pridemo do 0 oz dokler ni avta s primerno razdaljo, da sploh ne rabi zavirat

Ja, prekratka varnostna razdalja v koloni je tudi pogoj za nastanek fantomskega zastoja. Če kolone ni, potem tudi zastojev ni. Kolone pa nikoli ne naredijo hitri vozniki ampak počasneži.

Raptor F16 ::

mirator je izjavil:

facepalm je izjavil:

Fantomski zastoji pa nastanejo zaradi prekratke varnostne razdalje med vozili. Zato ce prvi zmanjsa hitrost za 20kmph, bo drugi za 5kmph vec, tako tudi tretji, cetrti, peti.. vse dokler ne pridemo do 0 oz dokler ni avta s primerno razdaljo, da sploh ne rabi zavirat

Ja, prekratka varnostna razdalja v koloni je tudi pogoj za nastanek fantomskega zastoja. Če kolone ni, potem tudi zastojev ni. Kolone pa nikoli ne naredijo hitri vozniki ampak počasneži.


Kolono delajo tisti, ki stalno spreminjajo hitrost.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Aston_11 ::

mirator je izjavil:

predi je izjavil:

mirator je izjavil:

Če nekdo vozi hitreje od vas, pač naj gre čim prej mimo, vi pa uživajte v svoji priljubljeni hitrosti. Verjemite mi, da bo tako bistveno manj nesreč.
Ne verjamem ti. Prehitri vozniki namreč povzročate fantomske zastoje na avtocestah in s tem še dodatno poslabšujete varnost na njih.

Fantomske zastoje, ko se delajo kolone, povzročajo izključno počasneži oz. največkrat tovornjaki ob prehitevanju.

Pa ja de. Povzročajo jih pametnjakoviči ali as "dinamični" vozniki. Ker naredi toliko situacij v enem manevru, da morajo vsaj 4 vozila odreagirati, da pametnjakovič zvozi svoj manever. Hiter voznik dohiti počasnega, in ne obratno, po solatkovo pa je itak počasni kriv, ker ovira hitrega - dinamičnega. Dejanska pa hitri vozniki itak ne obvladajo vozila, razen solatkota, razen če ne gre naravnost. Takoj ko je treba kaj narediti (žlajf, ovink itd.), je pizdarija čez celo cesto.

mirator je izjavil:

facepalm je izjavil:

Fantomski zastoji pa nastanejo zaradi prekratke varnostne razdalje med vozili. Zato ce prvi zmanjsa hitrost za 20kmph, bo drugi za 5kmph vec, tako tudi tretji, cetrti, peti.. vse dokler ne pridemo do 0 oz dokler ni avta s primerno razdaljo, da sploh ne rabi zavirat

Ja, prekratka varnostna razdalja v koloni je tudi pogoj za nastanek fantomskega zastoja. Če kolone ni, potem tudi zastojev ni. Kolone pa nikoli ne naredijo hitri vozniki ampak počasneži.

Bedarija. Dohitijo jih prehitri vozniki, ki ne vozijo po omejitvah, cestni packoni. Tile delajo sranje po cestah, oz. po solatkovo so prisiljeni prehitevati v škarje ali na travnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

facepalm ::

mirator je izjavil:

facepalm je izjavil:

Fantomski zastoji pa nastanejo zaradi prekratke varnostne razdalje med vozili. Zato ce prvi zmanjsa hitrost za 20kmph, bo drugi za 5kmph vec, tako tudi tretji, cetrti, peti.. vse dokler ne pridemo do 0 oz dokler ni avta s primerno razdaljo, da sploh ne rabi zavirat

Ja, prekratka varnostna razdalja v koloni je tudi pogoj za nastanek fantomskega zastoja. Če kolone ni, potem tudi zastojev ni. Kolone pa nikoli ne naredijo hitri vozniki ampak počasneži.


Najdaljse kolone nastajajo za najhitrejsimi vozniki.

B34ST ::

Če bi bil jaz lahko v vseh avtih hkrati, verjemi da ne bi bilo zastojev, to bi vse šibalo in bi bilo brez nesreč.
Meni je logično, da če ti pospešuješ na max in voziš max hitro kar se da, da bo promet tekel precej hitreje kot pa če voziš kot večina, ki speljujejo kot polž in cijazijo 60 na ravninah kjer se da iti krepko čez 100. Peljite se samo od Špara Radovljica do krožnega Lesce, povečini boš imel noter 60, če je sreča 70. Tam sem jaz od 2012 do 2017, ko ga še niso srali s priključki in nekimi otoki sredi ceste, redno testiral vse možne pospeške in prožnosti do 140, edino za 80-180 sem moral na AC.
Povsem enako je že vsaj 15 let, če greš od Naklega od semaforja proti Zlatemu polju, spet cesta za 140, a voziš se 70, pa še traja da prideš do tolk. Še z 1.0 50KM sem jih klel, pa je imel 19s do 100.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()

mirator ::

@Raptor F16: Kolono delajo tisti, ki stalno spreminjajo hitrost.
- ali lahko to razložiš?
@Aston 11:Povzročajo jih pametnjakoviči ali as "dinamični" vozniki.
Odvisno pod kaj razumeš dinamični vozniki. Takšni, kot jih verjetno imaš v mislih, zame niso dinamični vozniki temveč divjaki. Takšni res delajo zastoje in ogrožajo ostale udeležence v prometu (vozi ti za ritjo, te prehiteva po desni, se vrine pred tabo brez smernika itd).
Pod dinamično vožnjo razumem, da voziš prometnim situacijam primerno. Če imaš prosto in pregledno cesto, voziš hitreje, če ti razmere ne dovoljujejo hitre vožnje, voziš v varnostni razdalji s hitrostjo, kot vozilo pred tabo. Ko pa razmere to dopušččajo, vozilo pred sabo prehitiš. Pri tem jaz ne vidim nobenega ogrožanja.
@facepalm:Najdaljse kolone nastajajo za najhitrejsimi vozniki.
Res ima vsak malar svoje oči. Jaz pa pravim, da so najhitrejši vozniki vedno zadnji v koloni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

facepalm ::

mirator je izjavil:


@facepalm:Najdaljse kolone nastajajo za najhitrejsimi vozniki.
Res ima vsak malar svoje oči. Jaz pa pravim, da so najhitrejši vozniki vedno zadnji v koloni.


Ti obrazlozim.. najdaljsi zastoji nastanejo po hudi prometni nesreci, katere praviloma nastanejo pri (pre)visoki hitrosti.

solatko ::

UganiKdo - Idioti, kot si ti, ne razumejo, da se na dveh zasedenih voznih pasovih, nimaš kam umaknit in, ko ti nekdo pride pol metra za rit in ne poveča varnostne razdalje, tudi ob vžigu varnostnih utripalk, nimaš druge možnosti, kot, da prilagodiš vožnjo razmeram na cesti, saj je trk zadaj, veliko bolj nevaren pri 70, kot pri 20. Vedno govorim, da prilagajam hitrost razmeram na cesti, tudi tistih voznikov za menoj, če se sami ne zavedajo, kako nevarno je njihovo početje. Ego pa dviguješ ti, sam sebi, ko zmerjaš in ponižuješ ostale razpravljalce v temi, ne zavedaš se pa, da s tem, največ poveš o sebi.
Sem nevaren idiot, po tvojem mišljenju, ko peljem prehitro in varno, potem sem pa zopet idiot, ko zmanjšam hitrost, ker se mi nekdo obesi na rit. Kaj bi ti pravzaprav rad, itak pa trdiš, da oviranje prometnega toka ni ravno neki hudi prekršek, če prav so zaradi tega smrtne žrtve na cestah, večkrat, kot zaradi prehitre vožnje, ko na cesti ni prometa.

sheeshkar - Osebno nisem nikoli v življenju prehiteval kolone, ne hitre, ne počasne, vendar so med vozniki taki, ki več km kolone 20-30 km/h pod omejitvijo, enostavno ne zdržijo. Problem je, ker je večina vozil v koloni, na tako kratki varnostni razdalji, da tisti, ki se spravijo prehitevat, ne morejo na vozni pas. Štirinajst dni nazaj, je tako nesrečo povzročil rešilec na nujni vožnji. Seveda vas pametnjakoviče tako početje ne zanima, naj se voznik reševalnega voila, lepo cjazi na koncu kolone, ko je na nujni vožnji, tisti prvi pa lepo mirno spi, če prav je moralni krivec za tako situacijo.

Raptor F16 - Bejž no, tisti, ki stalno spreminjajo hitrost jo zaradi tega, ker vozniki ne vozijo na zgornji meji omejitve, če bi se vsi vozili enako hitro, kolon dejansko nebi bilo, samo potem, bi se morali vsi voziti toliko, kot najpočasnejši na AC. Bo šlo?

Aston_11 - Kje se ti zadržuješ, da te ne ukradejo? Hiti voznik, ki vozi s prilagojeno hitrostjo, ne prileti nikomur za rit, saj vzdžuje varnostno razdaljo. Če ne prehitevam kolon, ne prehitevam niti v škarje, vendar na žalost niso vsi solatko, zato je črna kronika polna pametnjakovičev, ki se držijo prometnih predpisov, pametujejo po forumih, v resnici pa ne obvladajo razmer na cesti in jih vsake toliko, kaj tako preseneti, da se počijo, saj tako zamrznejo, da se niso sposobni niti na travnik umaknit. Zaradi mene, še ni bilo zastoja na ceti, tudi, ko mi je počil avto v rit (njega je zadel drugi avto, tako, da smo bili trije na kupu), smo poslikali zadevo in avte umaknili s cest v nekaj minutah, nismo nekaj ur zadrževali ves promet, da bi prišli policaji na ogled).

facepalm - Praviloma nastanejo zaradi prekratke varnostne razdalje, torej zaradi neprilagojene hitrosti, večinoma pod omejitvijo. Bi pa rad slišal tvojo razlago, kako nastane kolona za hitrim voznikom, če vsi vozijo počasneje? Mimo grede, najhitrejši vozniki, so redko povzročitelji prometnih nesreč (govorim o voznikih, ne o opicah, ki so jih naučil pritiskat na gas).
Delo krepa človeka

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

Aston_11 - Kje se ti zadržuješ, da te ne ukradejo? Hiti voznik, ki vozi s prilagojeno hitrostjo, ne prileti nikomur za rit, saj vzdžuje varnostno razdaljo.
Ni tako. Hiter voznik pripelje z veliko hitrostjo do riti, tam zavira do onemoglosti in nekaj pizdeka. Ne glede na to, ali je tovorjak, motor, kolo ali pa voz, ni sivin vmes. V bistvu tebe nekaj seka, ker tako vozijo prehitri vozniki.
Nikomur ja, dober štos. Hitri vozniki so večinoma nesposobni vozniki.

Med njimi imaš še idiote, ki svoj idiotizem dokazujejo na način, da ti še pred avto zapelje, ko gre po prehitevalnem mimo. Imamo kakšnega takšnega idota tudi na tem forumu, sem ziher. Policije se mi ne da klicati zaradi teh bedakov, kamera pa nimam, niti časa, da bi te debilizme objavljal.

Hitri vozniki, ja, posebna pasma potencialnih morilcev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

facepalm ::

solatko je izjavil:


facepalm - Praviloma nastanejo zaradi prekratke varnostne razdalje, torej zaradi neprilagojene hitrosti, večinoma pod omejitvijo. Bi pa rad slišal tvojo razlago, kako nastane kolona za hitrim voznikom, če vsi vozijo počasneje? Mimo grede, najhitrejši vozniki, so redko povzročitelji prometnih nesreč (govorim o voznikih, ne o opicah, ki so jih naučil pritiskat na gas).

No ce si bomo vsak pri sebi napacno razlagali kdo voznik je, tako kot si razlagamo kaj je prilagojena hitrost, imas prav. Za najhitrejsimi vozniki ni kolon, ker takih voznikov na cesti ni.

A vecina hudih nesrec (s smrtnim izidom) nastane znotraj omejitev?

GupeM ::

Hitri in sposobni (po solatkovem mnenju) vozniki z 250+ pripeljejo do avta pred sabo. Nato zmanjšajo hitrost na dobrih 100 in začnejo živčno žmrkati vozniku pred sabo. Pri tem držijo samo polovico primerne varnostne razdalje. Ker se voznik spredaj ne umakne, pospešijo na 160 km/h, varnostno razdaljo pa zmanjšajo na le nekaj metrov, oz na desetinko sekunde. Nato malo zapeljejo na desni pas, ker želijo prehiteti tistega pred sabo. Ko vidijo, da po desni ne bo šlo, nekaj časa vozijo po obeh pasovih. Ko se približajo avtomobilu na desni, se spet z nekaj desetink sekunde veliko varnostno razdaljo vrnejo na prehitevalni pas. Ko se jim voznik spredaj umakne, pa lahko končno spet pospešijo na primernih 340+ km/h.

Takšni so po solatkovo sposobni vozniki. Po vseh pravilih pa bi morali že zdavnaj ostati brez izpita.

solatko ::

facepalm - Ja, v območju omejitev, zaradi neprilagojene hitrosti (večinoma kratka varnostna razdalja ali napačen vozni pas), seveda so vmes še tiste, pri katerih voznik ni obvladal vozila, nekaj tudi zaradi zlizanih gum (če imaš tke, moraš pač primerno temu voziti), skratka redke so tiste, kjer je šlo precej preko omejitve hitrosti (govorim seved azven naselja).

GupeM - hitri vozniki, hitrost zmanjšajo takoj, ko v vidnem polu zagledajo karšno koli oviro! Opice pa tiščijo gas do konca, po navadi potem na desno ali celo odstavni pas in mimo, ter nazaj na prehitevalni), to niso vozniki!
Seveda pa so taki najbolj opazni in zato mečete vse v isti hoš, res hitrega voznika redko kdo sploh opazi, razen včasih Provida.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - hitri vozniki, hitrost zmanjšajo takoj, ko v vidnem polu zagledajo karšno koli oviro! Opice pa tiščijo gas do konca, po navadi potem na desno ali celo odstavni pas in mimo, ter nazaj na prehitevalni), to niso vozniki!
Seveda pa so taki najbolj opazni in zato mečete vse v isti hoš, res hitrega voznika redko kdo sploh opazi, razen včasih Provida.

Ali pa se kar sam posname in objavi na YT, da potem solatko lahko trosi neumnosti o "dobrih" voznikih.
««
151 / 293
»»