» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
149 / 150
»»

GupeM ::

BRBR je izjavil:

Praktićno že, verjetno pa zakonsko ne bo držalo, namreč prevoziš polno črto. 2x. Ampak beyond point, tisti, ki se vključuje ima onega, ki se umika v mrtvem kotu in ga sploh ne vidi. Pustimo to da imam navado obrnit glavo in pogledat, verniki v ogledala tega striktno ne počnejo in ti so v večini.

Ne.



Na 40 sekundah poglej. Zakon načeloma tega ne določa (celo prepoveduje), vendar ministrstvo za infrastrukturo pravi, da načeloma do tega ne bi smelo priti in da je v izjemnih primerih to manj nevarno kot kaj drugega, zakona pa ne nameravajo spremeniti.

https://predlagam.vladi.si/predlog/6869

Torej policaj te načeloma za to lahko zajebava, ampak jaz verjemem da te ne bi, če zraven ne delaš še drugih prekrškov.

Drugače pa imaš v desnem ogledalu več mrtvega kota kot v levem, zato je večja verjetnost da je vključujoči voznik v mrtvem kotu tistega, ki gre s prehitevalnega na voznega, ne obratno.

Vuli je izjavil:

ja, samo sem videl take vključevalne pasove, ki se končajo, ni odstavnega pasa naprej.

Ja tam pa verjetno najbolje da v ograjo zapelješ. Al kaj bi ti naredil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

MrStein ::

Potrobil onemu na levi? ;)

Oni itak vozi hitreje (če prehiteva), kot ti, ki se vključuješ. Torej si pred njim, lepo v vidnem polju.
Je pa res, da eni gledajo vsepovsod, samo na cesto ne.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

UganiKdo ::

BRBR je izjavil:

Razglabljam o sledečem: Vkjučujem se na avtocesto, hkrati se nekdo umika s prehitevalnega pasu ravno tja kamor rinem jaz. Prav mogoče je da sem na koncu vključevalnega pasu in da onega sploh ne vidim. Ko reče crash - kdo je kriv ?


Odvisno od prometne signalizacije, predvsem talnih označb. Če imata oba črtkano črto pride v takem primeru lahko do deljene odgovornosti, dosti je odvisno tudi od tega kaj pokažejo fizični dokazi in seveda izjave obeh udeležencev, morebitne priče...

Je pa v takih situacijah včasih za tistega na prehitevalnem pasu polna črta. Potem seveda ni dileme o krivdi.

donvito ::

Pinzl je izjavil:

BRBR je izjavil:

Razglabljam o sledečem: Vkjučujem se na avtocesto, hkrati se nekdo umika s prehitevalnega pasu ravno tja kamor rinem jaz. Prav mogoče je da sem na koncu vključevalnega pasu in da onega sploh ne vidim. Ko reče crash - kdo je kriv ?


ti.
Če se ne moreš varno vključit pelješ naprej po odstavnem toliko časa da lahko to varno narediš.

In zakaj ne bi tisti na prehitevalnem vozil po njem še toliko časa, dokler se ta varno ne vključi, saj ja menda vidi, da se nekdo vključuje.

BRBR ::

In zakaj ne bi tisti na prehitevalnem vozil po njem še toliko časa, dokler se ta varno ne vključi, saj ja menda vidi, da se nekdo vključuje.

Zato ker ni. Vprašat ga pa kajpak nisem šel.
Npr morda mu je kaka budala od zadaj , na 2 m razdalje žmigal da gre pri 130 prepočasi.

ja, samo sem videl take vključevalne pasove, ki se končajo, ni odstavnega pasa naprej


In ko enkrat naletiš na takega, potem so zate vsi taki. Ne razglabljaš več kakšen je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

Vuli ::

ne štekam, kaj češ povedat. Zakaj bi bli potem vsi enaki. Nisem naletel na tak pas, ampak videl.
|Gigabyte x570 Aorus Pro | R7 3700x | 16GB DDR4 RAM G.Skill V 3000 @ 3200 CL14|
|Gigabyte Z170X Gaming 7 | Core i5 6500 |

BRBR ::

Ko ga je konec je tam železna ograja in pred njo je bela neprekinjena črta.

solatko ::

nevone - Ni mi jasno, kako s spodbujanjem vožnje s prilagojeno hitrostjo, ne koristim vsem tistim, ki tega ne počnejo, daj si dopovedat, da je edino taka vožnja zagotovilo za 0 nesreč.
Kdor ne zna vozit tako, naj se nauči, natrenira, porabi veliko denarja za usposabljanje, osebne trenerje in še kaj.

UganiKdo - Brezglavemu pritiskanju na gas, kot v zgornjih primerih, lahko samo idioti rečejo prilagojena hitrost, če prav ima srečo, da ne povzroči nesreče. Sreča namreč ni dejavnik pri prilagojeni hitrosti. Taki primeri ne pazijo niti nase, kaj šele na druge, sicer pa imejo "varen avto s petimi zvezdicami", torej so varni.
Voznik nič ne predvideva, temveč mora bit siguren, česa je sposoben sam in kakšni so vplivi vozila in razmere na vozišču. Razlika je, če voziš malo hitreje po nekaj 100kkm in nekaj 100ur treningov in usposabljanj ali to pričneš nasledni dan, ko opraviš izpit ali celo takoj, ko se prvič vsedeš v avto. Enako ali še bolj pomembno pa je to pri motoristih.
Kdo od vas gre ob začetku zime na večji prazen prostor (BTC,....) preizkusit, kako se obnaša vozilo na ledu, snegu in mokrem, mzlem cestišču, saj je toliko mesecev od zime dovolj, da človek ne ve čisto točno, kaj vozilo naredi, ko pride na led, sneg,...?

shadeX - Verjemi, da tudi znamka avtomobila ne, temveč tisti, ki sedi za volanom.

predi - To je meni osebno omenil miličnik, ko sem spustil nekaj vozil, ki so čakali za zavit na Bohoričevo, se pa da spuščat tako, da malo zmanjšaš hitrost in, če je tisti, ki čaka zbran (kar je sila redko), lahko pred teboj zapelje ali v tvoji smeri ali da ti seka pot. Ustavit in spuščat se ne smeš (oviranje prometnega toka).

BRBR - Prehitevalni pas ne smeš zapustit, če nimaš prostega voznega pasu, tu pa se šteje tudi vozila, ki se vključujejo, tako, da?

Vuli - En tak kratek in v klanec je uvoz Brdo, proti Vrhniki, moraš fajn phodit gas, da dosežeš varno hitrost za vključitev.
Delo krepa človeka

nevone ::

Ni mi jasno, kako s spodbujanjem vožnje s prilagojeno hitrostjo, ne koristim vsem tistim, ki tega ne počnejo, daj si dopovedat, da je edino taka vožnja zagotovilo za 0 nesreč.


Ok.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

fikus_ ::

Težava je, da si prilagojeno hitrost vsakdo predstavlja malo drugače in temu primerno hitro vozimo. Dokler se prepeljano iz A v B in ne povzročimo nezgode, potem kaže, da je bila hitrost prilagojena razmeram na cesti.

Omejitve hitrosti (splošne in z znaki) so pa nekakšen dogovor, kakšna je prava dogovorjena prilagojena hitrost.

GupeM ::

solatko je izjavil:

UganiKdo - Brezglavemu pritiskanju na gas, kot v zgornjih primerih, lahko samo idioti rečejo prilagojena hitrost, če prav ima srečo, da ne povzroči nesreče. Sreča namreč ni dejavnik pri prilagojeni hitrosti. Taki primeri ne pazijo niti nase, kaj šele na druge, sicer pa imejo "varen avto s petimi zvezdicami", torej so varni.
Voznik nič ne predvideva, temveč mora bit siguren, česa je sposoben sam in kakšni so vplivi vozila in razmere na vozišču. Razlika je, če voziš malo hitreje po nekaj 100kkm in nekaj 100ur treningov in usposabljanj ali to pričneš nasledni dan, ko opraviš izpit ali celo takoj, ko se prvič vsedeš v avto. Enako ali še bolj pomembno pa je to pri motoristih.
Kdo od vas gre ob začetku zime na večji prazen prostor (BTC,....) preizkusit, kako se obnaša vozilo na ledu, snegu in mokrem, mzlem cestišču, saj je toliko mesecev od zime dovolj, da človek ne ve čisto točno, kaj vozilo naredi, ko pride na led, sneg,...?

In kako veš, da voznik iz videa nima več 100 km in več 100 ur treningov za sabo? Ga poznaš? In prepričan sem, da je bil siguren v svoje sposobnosti in v razmere na cestah. Torej je vozil s prilagojeno hitrostjo. Še posebej, ker se mu ni nič zgodilo.

predi ::

solatko je izjavil:

Ustavit in spuščat se ne smeš (oviranje prometnega toka).
Če imaš pred sabo znak 2105, nasproti pa takrat pride drugo vozilo, moraš ustaviti ne glede na "prometni tok". Tu ni debate sploh.

BRBR je izjavil:

Razglabljam o sledečem: Vkjučujem se na avtocesto, hkrati se nekdo umika s prehitevalnega pasu ravno tja kamor rinem jaz. Prav mogoče je da sem na koncu vključevalnega pasu in da onega sploh ne vidim. Ko reče crash - kdo je kriv ?
V splošnem, deljena krivda. Ti bi bil kriv, ker si oviral ali ogrožal vozila na avtocesti med vključevanjem nanjo, on ker je menjal pas med vožnjo na križišču (avtocestni priključki so križišča). 30. in 59. člen ZPrCP-ja.

m0LN4r ::

Pinzl je izjavil:

BRBR je izjavil:

Razglabljam o sledečem: Vkjučujem se na avtocesto, hkrati se nekdo umika s prehitevalnega pasu ravno tja kamor rinem jaz. Prav mogoče je da sem na koncu vključevalnega pasu in da onega sploh ne vidim. Ko reče crash - kdo je kriv ?


ti.
Če se ne moreš varno vključit pelješ naprej po odstavnem toliko časa da lahko to varno narediš.
Na prekmurski AC ni odstavnega, a se pol peljes na pol pasa, pol pa na bankini naprej?

V DE pa je taka polna crta:



Sicer pa se nisem videl konkretnega primera, kjer bi se oba istocasno zapeljala na vozni pas, torej tist s prehitevalnega in tist, ki se vkljucuje.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

gtfo ::

Vklopiš propeler na strehi. Druga, bolj fancy, možnost je da stisneš na gumb in se ti odpre dimenzijski portal
Če ničesar od tega nimaš, pri vključevanju moraš ustaviti in eno uro čakat, če je potrebno.
Lahko tvegaš sicer po servisnem pasu, če obstaja, če se izide, se.
Osebno odsvetujem.

BRBR ::

m0LN4r je izjavil:


V DE pa je taka polna crta:




Tole pa ni slabo. Ne vem zakaj tega ne naredijo pri nas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

mirator ::

Ravno obratno bi moralo biti. Polna črta na strani prehitevalnega pasu, na voznem pasu pa prekinjena. Tako bi se lahko vsak, ki se pripelje po voznem pasu, umaknil na prehitevalnega in gentlemensko omogočil vključitev vozniku, ki se vključuje na AC. Vsaj tako jaz prakticiram.

BRBR ::

Imaš prav. Tako se lahko kulturen/pameten voznik na voznem pasu tudi v zadnjem trenutku lahko umakne, na prehitevalni pas, tistemu ki se vključuje. Gentlemensko kot praviš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

gtfo ::

Hmm, izgleda, da je bilo veliko nesreč zaradi 'vljudnostnega' premika iz voznega na prehitevalnega pas, da zdaj moraš ostati na voznem pasu or else.

Molnar, your opinion?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gtfo ()

BRBR ::

Glede na sliko misliš. Ne vem, on second look sploh ne vem v čem je poanta te DE logike. Mirator logika je precej boljša, če ne sploh edina logična.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

gtfo ::

Ne vem, sem mislil, da je mogoče omejitev prehajanja pasov zaradi kakšnega dela na cesti, ker se potem spremeni cestni režim ali kaj. Na desni strani nek rumen trak in lučke in to.
Ampak polna črta je bela in stara, pojma nimam, kaj je razlog...
Morda Molnar ve.

BRBR ::

Morda na sliki na levi kmalu sledi zožanje oz. konec prehitevalnega pasu. Tu bi bila neka logika izvedena iz tvoje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

gtfo ::

Joj, nisem zaradi lepšega napisal "Ampak polna črta je bela in stara, pojma nimam, kaj je razlog...".
Nič, umoran sam, prijatelji, umoran...

mirator ::

BRBR je izjavil:

Imaš prav. Tako se lahko kulturen/pameten voznik na voznem pasu tudi v zadnjem trenutku lahko umakne, na prehitevalni pas, tistemu ki se vključuje. Gentlemensko kot praviš.

Ja, seveda gentlemensko, ker te lahko ravno takrat po prehitevalnem pasu nekdo prehiteva, potem pač pelješ normalno po voznem pasu, tisti ki se vključuje pa tako ali tako mora svojo hitrost prilagoditi vozilom na voznem pasu.

shadeX ::

shadeX - Verjemi, da tudi znamka avtomobila ne, temveč tisti, ki sedi za volanom.


Ma bejž no.

Ni naključje da vsak posameznik izbere tak avto, ki mu ustreza. Zakaj je posamezniku všeč določen tip avtomobila je pa drugo vprašanje na katerga niti sam ne more odgovorit ker so to preference egota.

On sam ve da mu je všeč črn BMW z 19 col diški, znižan, pa hudo ozvočenje in takega bo pač kupil.

Vse to seveda povleče za sabo tudi vozniško kulturo, ker pomavadi ne kupiš 200KM avta da ga boš šparal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

BRBR ::

gtfo je izjavil:

Joj, nisem zaradi lepšega napisal "Ampak polna črta je bela in stara, pojma nimam, kaj je razlog...".
Nič, umoran sam, prijatelji, umoran...


Ni panike, jaz ne vidim nobene razlike v kvaliteti/starosti črt.

gtfo ::

Ok, če bi bila polna črta potegnjena zaradi dela na odseku, ki ga več ne vidimo in lahko sklepamo na zožanje zaradi stanja na desni strani, bi bila ali rumena (začasna sprememba režima) ali pa sveža bela (nov stalen spremenjen režim). Zato sklepam, da je tam že dalj časa, ker pa ne vem, če je to splošna prepoved prehajanja na prehitevalni na dvopasovnici, sprašujem Molnarja, ker se mi zdi pač neobičajno.

b3D_950 ::

Tam sta dve polni črti, mogoče je kaj na tem, ampak se ne vidi do kje traja..
Zdaj, ko je mir jemo samo krompir.
豪快すぎ

GupeM ::

Ja, tele polne črte tudi meni niso jasne. Drgače jih pa imamo ponekod v Sloveniji tudi, vendar na drugi strani, kot na sliki zgoraj. Torej, z voznega pasu lahko greš na prehitevalnega, obratno pa ne. Razcep Zadobrova recimo. Če greš s štajerske avtoceste po prehitevalnem pasu mimo razcepa, ne smeš na voznega skoraj do izvoza za Zalog. Jih pa ogromno počne ravno to, ker se bojijo, da potem ne bodo mogli pravočasno na izvoz. Pač če ti ne znese, greš do naslednjega izvoza. Sploh na Ljubljanski obvoznici to ni problem, ker imaš izvoze na vsakih 6 metrov in pol. Razen, če je res gužva, kar pa zadnje čase ni.

m0LN4r ::

To je bil samo primer, ampak v 90% primerih so oznacbe taksne kot na sliki. Ce se mi bo dalo posnamem enkrat.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

m0LN4r ::

Aha na nekem forumu iz 2009 pise, da naj bi bil smisel tega, da se ljudi navaja, tudi v avtosolah, na kulturo da se pred to polno crto ce je mozno prestavis na prehitevalni pas.
Zakaj?
Da ne bi menjaval pasa slucajno naglo med tem ko se nekdo vkljucuje in po naravi imas ze zaradi zaviranja ponavadi bistveno nizjo hitrost od tistega na prehitevalnem in da ga ne presenetis.

Skratka poanta je, da se ce je mozno promet prilagodi ze prej in omogoci varno vkljucevanje brez nekih nepredvidenih manevrov.

Zdaj ko malo premislim, je res. Tisti, ki so na voznem pasu plusminus hitrejsi od 120-130 se ze ca. 200-300 metrov pred vkljucitvenim vsi po vrsti postavljajo na prehitevalnega (ce lahko), ce se misli kdo vkljucit ali celo vec njih. Tu je normalno vsaj 3-4 avtov en za drugim nonstop.

Predvsem, ce je to kak tovornjak ali avtobus pa se toliko bolj. Sploh nisem opazil, ker jaz to delam avtomatsko, ce tisti pred mano to delajo, sem se privadil.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

GupeM ::

Zanimivo. Seveda to deluje tam, kjer izvozi niso eden za drugim, kot recimo na ljubljanski obvoznici. Sicer imamo pa že tako ali tako problem s stalno vožnjo po prehitevalnem pasu, tako da ta črta v Sloveniji ne bi spremenila ničesar.

facepalm ::

Ko smo ze pri vljudnem umikanju..
Obcasno videvam situacije, ko se vozniki na voznem pasu ne umaknejo tovornjaku ob koncu pasu za pocasna vozila. Enostavno ne registrirajo, da bo tovornjak moral zaviti na vozni pas cez 500m... 250m.. 0m.
Tam bi bilo potrebno dodati kaksne talne oznacbe, da bi nepozorne voznike obvestili, naj se razvrstijo na prehitevalni pas v kolikor je to mozno/potrebno.

shadeX ::

Očitno bom jaz prvi tole objavil.



mirator ::

facepalm je izjavil:

Ko smo ze pri vljudnem umikanju..
Obcasno videvam situacije, ko se vozniki na voznem pasu ne umaknejo tovornjaku ob koncu pasu za pocasna vozila. Enostavno ne registrirajo, da bo tovornjak moral zaviti na vozni pas cez 500m... 250m.. 0m.
Tam bi bilo potrebno dodati kaksne talne oznacbe, da bi nepozorne voznike obvestili, naj se razvrstijo na prehitevalni pas v kolikor je to mozno/potrebno.

Dam ti prav, če ti situacija omogoča, da laho greš na prehitevalni pas in omogočiš vključitev tovornjaku iz počasnega na vozni pas. V bistvu je to enako, kot vklučitev iz priključka na AC, je pa tudi s prometnimi zanki, ki jih lahko opazi vsak, označeno da se počasni pas končuje. Imam pa žal slabe izkušnje s tovornjaki, ki brez opozorila s smernimi kazalci preidejo v vozni pas, ne glede, kako blizu je vozilo na voznem pasu.
Ne glede na far play ali gentlementstvo pa v prometu velja, da tisti, ki se vključuje v promet nima prednosti.

GupeM ::

@shadeX: Zakaj ta tip še ni aretiran? S tem, ko je stopil iz vozila, sta imela policista vso pravico, da ga aretirata, če se ne motim. V USA bi ga pa itak ustrelila.

IL_DIAVOLO ::

S kakimi imbecili se morjo policaji ukvarjat. Ne morem pa mimo tega, zakaj nista bolj agresivno pristopila do tega gobezdača? V trenutku, ko je stopil iz vozila, bi ga mogla naslonit na vozilo in ga strpat v vozilo.

Zgodovina sprememb…

predi ::

shadeX je izjavil:

Očitno bom jaz prvi tole objavil.
Kdorkoli je natreniral tegale, je slabo opravil svoje delo.

shadeX ::

GupeM je izjavil:

@shadeX: Zakaj ta tip ĹĄe ni aretiran? .


Ker sta bila na delu napačna policista.

Shadex kot predstavnik gnid pa seveda to zagovarja.


Mene bolj skrbi ker obiskujem tech forum, kjer človek pričakuje da bo imel opravka z malo bolj inteligentimi ljudmi, žal pa si ti povsem nasproten prikaz tega.


Zanimivo in predvsem žalostno je da ljudje na družbenih omrežjih, tolerirajo odnos snemalca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

maticb492 ::

facepalm je izjavil:

Ko smo ze pri vljudnem umikanju..
Obcasno videvam situacije, ko se vozniki na voznem pasu ne umaknejo tovornjaku ob koncu pasu za pocasna vozila. Enostavno ne registrirajo, da bo tovornjak moral zaviti na vozni pas cez 500m... 250m.. 0m.
Tam bi bilo potrebno dodati kaksne talne oznacbe, da bi nepozorne voznike obvestili, naj se razvrstijo na prehitevalni pas v kolikor je to mozno/potrebno.


Ali pa še potem 1 kilometer si ne zrajtajo da vozijo po prehitevalnem pasu zdaj, ne več po voznem (če se desni združi, tako kot tam proti mb)

Mislim resno, jaz ne doumem tega, kaj to spiš za volanom? To dobesedno človek ni mentalno pri vožnji. Pa meni se to ne zgodi parkrat, praktično vsaj 50% proti mariboru, nekdo zaspi in si ne pride gor da vozi po prehitevalnem pasu še nekaj časa. Pač valda, počakaš tiste pol minute pa potem spičiš naprej več kot 100/110 kot ponavadi taki vozijo, samo vseeno.
X570 TUF, R9 3900X, 32GB 2666 CL15, AORUS RX580 8GB,
Corsair RM850, PNY CS3030 1TB, 3TB, 6TB, 4TB NAS, AOC 24G2U(5)/BK x3

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: maticb492 ()

kuvanasarma ::

tista črta je tam zato, da se ne umikaš na prehitevalni pas tem ki se vključujejo.

Celoten problem te zgodbe je da se ogromno folka vključuje iz pospeševalnega pasu na vozni z 70-80km/h
V taki situaciji ti, ki voziš 105 po voznem, odviješ na prehitevalni, kjer pač ne opaziš modela z nešteto treningi in urami vožnje ki občasno zavije na polje in trenutno lovi zeleni val in prilagojeno vozi 170 in pride do trka.

Celotna ljubljanska oboznica je narejena da je pospeševalni navzdol, tako da lahko tudi z največjim jajcem dosežeš 100-110km/h do konca pospeševalnega in s tem ne upočasnjuješ prometnega toka.
Realnost je pa tako da se folk vseeno vključuje z 60-70 itd...

Če je na koncu pospeševalnega stena in se ta ne nadaljuje v odstavni pas pač ustaviš in počakaš, pa tudi če do jutri...

val46 ::

Ma da sm jst en od unih dveh policajev, bi ga nalomu ku prasca tega pametnjakoviča. Vse vredi in prav, da se ljudje zavedajo/mo svojih pravic, sam da si pa taka gnida in idiot od človeka, da greš dobesedno se usajat nad policiste, ker pač opravljajo svoje delo...tega ne morem razumet. Še poceni je prišel skozi. Kot sm reku, če bi bil jst en od tistih policajev, sigurno ne bi še isti dan nalagal pol urnih prispevkov na youtube. No, razen morda iz kake sobe za pridržanje ;)

Buggy ::

po eni strani mi je vsec, da koncno policaj naleti na cloveka, ki vsaj v osnovi pozna svoje pravice, ki pa jih v tem primeru prekomerno izpostavlja in si s tem zgolj dela skodo. Policaji so ukreppali profesionalno in vsa cast za umirejnost.
Jaz priznam, da nebi imel toliko potrplejnja in bi ga usekal po gobcu...zato tud nisem v tej sferi..je bil pa clan moje druzine in poznam marsikatero zgodbo :D

Je pa vse skup res malce fishy...in ce nebi bilo prevec adrenalina pri enih in drugih, bi se dalo IMO vse uredit, pa to recem jaz, ki sem prvi v vrsti, da se telofeonijado med voznjo tretira isto ali celo bolj kot voziti pod substancami. Zbranost v prometu je s tapkanjem ali pogovarjanjem po telefonzu ista ali slabsa tudi takrat, ce si trezen. Novodobna kuga pac, ki je pa kurirjem se toliko bolj pisana na kozo, da bi se znali temu prilagodit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

shadeX ::

in ce nebi bilo prevec adrenalina pri enih in drugih, bi se dalo IMO vse uredit,


Lepa beseda lepo mesto najde. Dejstvo je da če boš začel s tem da policistu kamero usmeriš v fris in začneš z nekimi pravicami, si ga že najebal in ne pričakovat da boš kaj dosegel, le poslabšal zadevo.

Glede na to da ima tip BT slušalko in opravlja tako delo, bi mu policista mogoče celo pogledala skozi prste, tako si je pa sam skopal jamo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

GupeM ::

Ta tip bi jo po mojem mnenju odnesel brez kazni, če bi sodeloval. Ali pa mogoče z minimalno kaznijo. Že ob gobcanju je prejel (pre)majhno kazen. V trenutku, ko je stopil iz avta bi moral fasati lisice in pripor. Skupaj z vsemi ostalimi kaznimi, stroški za umik vozil itd...

solatko ::

fikus - Prilagojena hitrost je lahko samo taka ali pa neprilagojena, vmesne kategorije ni. Vsak voznik ve, koliko rabi, da se varno ustavi, v kolikor vozi hitreje, presega svoje in vozilove zmožnosti.
Jaz nikoli ne vozim na zgornji meji možne hitrosti, vedno nekje na 70%-ov, torej imam vedno še nekaj rezerve.

GupeM - Vem, ker mu je vozilo letelo in ga ni imel v oblasti, imel je samo srečo, da je bila cesta frei.

shadeX - Velika večina si kupi avto, kakršnega potrebuje. Tisti z velikimi limuzinami so verjetno precej na AC, imajo pa doma še manjše vžigalnike za po mestu. Ti pa gledaš pajace, ki si kupijo 10+ let stare, dobro ohranjene limuzine in potem mislijo, da si s tem večajo tiča. Tu zraven bi porinil še mlade športne zvezde, ki večinoma ne razmišljajo z zgorjo glavo in veliko jih zaradi tega tudi prehitro konča svojo življensko pot. Za hitro vožnjo ni dovolj samo 250+kw, je potrebno se naučit to tudi obvladat, pri določenih osebkih pa je to misija nemogoče. In ne, ni pomembno kakšen avto imajo, saj jih veliko divja z navadnimi golfi in clio-ti.
Vsekakor ima model prav, saj ima brezročno napravo, s prstom mora samo pritisnit koga kliče, od tistih, ki jih naloži že pred vožnjo. Na sodišču se bo izvlekel, je pa vsekakor reagiral preveč kolerično, če bi bil bolj vljuden, bi bil samo opozorjen. So pa tudi tele dostavni delavci pod velikim stresom, saj se na njih znašajo šefi, stranke, za popestritev pa še policistke (policaj je bil hladen kot špricer).

maticb492 - Na tej AC se to konstantno dogaja v okolici Celja, oni imajo to za mestno štiripasovnico, ne AC.
Delo krepa človeka

fikus_ ::

" Vsak voznik ve, koliko rabi, da se varno ustavi, . . . "

Marsikdo pojma nima, koliko je zavorna pot v teoriji, je ne zna zracunat, se manj pa oceniti potrebne metre/sekunde.

shadeX ::

It's official. Solatko ne živi na Zemlji.

I'm out.

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

pa to recem jaz, ki sem prvi v vrsti, da se telofeonijado med voznjo tretira isto ali celo bolj kot voziti pod substancami.


To bi morali že 10 let nazaj urediti in izenačit kazen za popolnoma pijanega voznika s tistim, ki po telefonu brska ali klepeta. Ker se enako bedasto obnašajo v prometu.

solatko ::

fikus - Teorija in praksa se močno razlikujeta, saj na to vpliva ogromno dejavnikov, ki v teoriji niso zajeti. Kaj zmoreš, pridobiš z iskušnjami, ko te nese, veš, da počneš nekaj narobe in to ponoviš na drugačen način. Temu se pravi učenje na lastnih napakah, ki pa so praviloma najdražje.

shadeX - tisti, ki mislite, da svojih dejanj ne morete kontrolirat in nadzirat, ne živite na zemlji, temveč v cpp in represiji.

WizzardOfOZ - Kar telefoniraj na italjanskih cestah. Sicer pa je razlika, med službeno uporabo prostoročne naprave in tapkanju SMS-ov ali laik-ov amaterskih voznikov, ki morajo tudi med vožno kazati, da premorejo najnovejši telefon za 1k€+.

Dostava, taxi, poilcisti, reševalci, gasilci,.... so druga kategorija in ne uporabljajo ročnega upravljanja. Telefon je imel na napravi, pokličejo pa stranko zato, da ne čaka pri vsakem 15 minut, da se primiga ali pa ga še celo ni doma, za to ne rabi niti prijet telefona v roke.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Hahahaha. Solatko, prosim da se odstraniš s cest, ker si izjemno nevaren.

Prvič že preko posnetka veš, kaj nekdo v nekem trenutku misli. To meji na čarovništvo, tako da bi te bilo najbolje kar zažgati na grmadi.

Nikoli ne voziš na 100 % max prilagojene hitrosti, ampak na 70 %. Čeprav greš že za kakšnih 30 - 40 % preko omejitve. Torej trdiš, da je prilagojena hitrost v bistvu marsikje nekje 100 % preko omejitve. Ti si res bolnik, ki mora nujno poiskati zdravniško pomoč in čim prej vrniti izpit na upravno enoto.

In ne, niti policaji, reševalci in gasilci ne smejo uporabljati telefona med vožnjo. Za to imajo sovoznika. Še posebej pa ne taxisti in dostava.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()
««
149 / 150
»»