» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
122 / 291
»»

VelkBla ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

In ker jih ata Zoki vzdrzuje.


Mogoce sta pa iz Jesenic, Velenja, Novega mesta, Črnomlja, ....

Dag ::

Da ni bil tole gorenjski slo-tech dirkač, glede na lokacijo?
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/trce...

shadeX ::

Nemogoče. On preveč obvlada, pa tudi avto z 200KM ma.

solatko ::

Vsekakor idiot, ki ne ve, kaj je prilagojena hitrost, da ne govorim o drugih prekrških, ki v določenih situacijah, povzročijo tragedijo.
Delo krepa človeka

maticb492 ::

Saj je prilagodil hitrost, ampak prilagodil jo je dejstvu da prehiteva v škarjice in če ne gre dovolj hitro bo najebal, ahahaha :D

Tam pri tovornjakih, ko se je stisnil vmes sem res mislil da bo konec videa oziroma se bosta zabila.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

St235 ::

solatko je izjavil:

Vsekakor idiot, ki ne ve, kaj je prilagojena hitrost, da ne govorim o drugih prekrških, ki v določenih situacijah, povzročijo tragedijo.


Hitrost je prilagodil na popolnoma enak idiotski način kot ga ti zagovarjaš. Od A do B je priljal brez nesreče in seveda zvečer v gostilni veselo razlagal kako je nadnaravno sposoben in se mu ne more nič zgodit. Vsi prekrški pa so bili seveda povsem v skladu s prometno varnostjo saj je ja vse obvladal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

shadeX ::

Nono nakupu vse možno


Samo pameti pa ni.

solatko ::

Lakotnik29 - V redu, če tvoja pravniška pamet meni, da jaz zagovarjam tak način vožnje, potem je to to.
Delo krepa človeka

St235 ::

solatko je izjavil:

Lakotnik29 - V redu, če tvoja pravniška pamet meni, da jaz zagovarjam tak način vožnje, potem je to to.


Zagovarjas povsem enako logiko, da za supersoferje zaradi fiktivnih nadnaravnih sposobnosti ne veljajo ne prometni predpisi ne fizika. Ravno tako je bila tvoja izjava da je varna tista voznja s katero prides od tocke a do b brez nesrecd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

solatko ::

In brez ogrožanja drugih z nesmiselnimi prekrški. Če pelješ malo hitreje, ko si sam na 8-ih vidnih km, to razen zase ni nevarna vožnja, to kar je pa na zgornjem videu, je pa idiotizem.
Vedno ne bo imel tako srečo. Če voziš s prilagojeno hitrostjo, ne rabiš sreče. Problem je, da se le redki vozniki zavedajo, da je prilagojena hitrost tista, ki omogoči varno zaustavitev, če gre kaj narobe, ni pa nujno, da je to hitrost v območju omejitve, gre čisto varno tudi čez, če razmere to omogočajo.
Zato počasi nehaj primerjat bedake iz videa, z normalnimi varnimi vozniki, ki pa gredo včasih malo hitreje, drugih prekrškov pa praviloma ne delajo. Raje pazi, da boš opazoval promet okoli sebe, dajal smerokaze in vzdrževal varnostno razdaljo, vsekakor pa pazil na vse tiste, ki ne vozijo ali hodijo po predpisih ali pričakovanjih.

Prejšnji teden je bila na Dunajski smrtna nesreča voznice s pešcem, ki je prišel z leve strani. Da kokoš, ki je vozila po desnem pasu, pešca ni videla, je možno samo, če je pisala sms-e, gledala na FB ali imela sex po telefonu.
Pešec čez cesto ne gre tako hitro, da ga na dovolj veliki razdalji ne opaziš, če spremljaš promet, seveda je kriv pešec, ker je šel izven prehoda, vendar voznica ni naredila nič, da bi to nesrečo preprečila, kaj je torej počela za volanom?
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

MisterM ::

Kaj spet? Boš znova vlekel zaključke o krivdi v nesreči, o kateri si prebral le par vrstic teksta?

solatko ::

MisterM - Ob pozornem opazovanju prometa, ti pešec ne more prečkat tri široke pasove, da ga ne vidiš. Če se ti slučajno to dogaja, ob pazljivem opazovanju dogajanja v prometu, pojdi k okulistu, da ti predpiše ustrezna očala. Pešec je bil viden vsaj 10 sekund in bi naredila voznica dovolj, če bi zamenjala vozni pas, vse ostalo je pravniška logika o krivdi udeleženca.

Govorim o načelu, da storiš, kot voznik vse, da popraviš napake drugih in preprečiš prometno nesrečo. Ta gospa ni naredila nič! Saj pravno ni kriva, v civilni tožbi sorodnikov, bo pa težko ostala brez posledic.

Še vedno pa trdim, da bi večina povoženih pešcev in kolesarjev, ob pametnem obnašanju in čuvanju samega sebe, ostali v danih situacijah živi.
Delo krepa človeka

MisterM ::

No, saj sem samo vprašal, na kar si eklatantno odgovoril. Ne razumi me napak, a ob tvojih zapisih me mnogokrat oblije hladen pot.

solatko ::

MisterM - Kaj pa napišem takega o prometu, da bi te moralo biti strah. Edina moja vozniška napaka je namreč ta, da avto poženem hitreje od omejitve, če razmere to dovoljujejo, vse ostale predpise pa upoštevam. Nikoli nisem vozil pod vplivom opojnih substanc, vedno vzdržujem varnostno razdaljo, v vozilu sem vedno skoncentriran na tisto kar počnem, pa tudi na motorju sem se v nekaj 100kkm-ih, vedno obnašal samozaščitniško.

V prometu je eno nepisano pravilo, če paziš nase, avtomatično paziš na vse druge in tega se držim.

Morda te motijo moje izjave za oviranje prometa ali samozaščitniškem obnašanju pešcev in kolesarjev, ki pa so podkrepljene ravno z samozaščitniškem obnašanju in pri počasni koloni o stalnem kršenju prometnih predpisov prvega v taki koloni, kar me je dvakrat v življenju spravilo v življensko nevarnost in sem moral rešitev iskati na umik s ceste (k sreči je bila obakrat ob desnem robu enako visoka podlaga, sicer bi izbral trčenje na levi strani, kjer so bila vozila veliko počasnejša, kot čelno trčenje v tistega, ki je kolono prehiteval.

Napiši, kaj te moti in bom poskušal odgovorit.
Delo krepa človeka

VelkBla ::

https://www.dnevnik.si/1042922920/

Naslov v dnevniku (časopis) je malce drugačen, ampak se dotika tematike, župan gor ali dol, kjer večina voznikov, ki bi morali ostati brez izpita, dobijo izpit nazaj ali pa so na pogojnem za nek določen čas in marsikateri je tudi večkratni povratnik.

Klemzz ::

Jst gledam in prenašam pacijente na naših "cestah" dnevno (200km+).

Vozim po regionalni malo čez omejitev in mi blenda za ritijo, brez težav lahko prehiti.

Vozim za busom iz Šentvida proti Medvodam, nasproti kolona debil zadi blenda.

Vozim po štajerski avtocesti po desnem pasu za kamijonom a se najde rumun s kombije in blenda.

[Michael] ::

Namig.
Nauči se take voznike ignorirati.
Če voziš vsaj približno po CPP.

To, da nekdo blenda brez tehtnega razloga je znak njegove nepotrpežljivosti.

Če si res prijazen voznik, se mu na prvem možnem prostoru umakni, da gre lahko naprej.

Sploh, če drvi v gostilno na pir. Žeja je pač huda reč :)

GupeM ::

Klemzz je izjavil:

Jst gledam in prenašam pacijente na naših "cestah" dnevno (200km+).

Vozim po regionalni malo čez omejitev in mi blenda za ritijo, brez težav lahko prehiti.

Vozim za busom iz Šentvida proti Medvodam, nasproti kolona debil zadi blenda.

Vozim po štajerski avtocesti po desnem pasu za kamijonom a se najde rumun s kombije in blenda.

Mislim, da je s tvojim avtom nekaj narobe. Mogoče ti ne svetijo zadnje luči mogoče ti stalno svetijo zavorne luči?

Meni nikoli ne blendajo.

mancini ::

Zadnjo meglenko izklopi

[Michael] ::

mancini je izjavil:

Zadnjo meglenko izklopi


Ampak res!

Tole opažam tudi jaz, kako pogosto imajo nekateri to motečo zadnjo meglenko vključeno.
Bi stavil, da večina niti ne ve, da jo ima vključeno.
Medtem se najdejo "talenti", ki jo vključijo ob najmanjši 'meglici', ko sploh ni potrebe po njej.

WizzardOfOZ ::

S tem, da jo večina vklopi kar v koloni.

Klemzz ::

Resno? Vse deluje tako kot mora.

Moj zapis ni bil mišljen, da se je vse zgodilo v enem dnevu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Klemzz ()

GupeM ::

Klemzz je izjavil:

Resno? Vse deluje tako kot mora.

Moj zapis ni bil mišljen, da se je vse zgodilo v enem dnevu...

Tudi v več kot 10 letih se mi nikoli ni zgodilo kaj takšnega, kot pišeš ti zgoraj. Po skoraj pol milijona kilometrih.

Klemzz ::

Ok, i guess im dumb.

solatko ::

Klemzz - Tudi meni se v vsej vozniški zgodovini ni zgodilo, da bi mi kdorkoli vozil za ritjo ali celo bledndal, če sem po regionalki vozil omejitev +5, 20 let, skoraj vsak vikend Radeče - Ljubljana. Če sem bil prvi, tudi prehitevanja le redko kak domačin.
Na AC pa na voznem pasu sploh še nisem videl blendanja.
Delo krepa človeka

MrStein ::

Ajde, vsak vozi v svojem paralelnem vesolju. Zmenjeno?

(ker ni šans, da ima en ene izkušnje, drug pa drugačne. Vsi smo kloni!)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

IL_DIAVOLO ::

Klemzz je izjavil:

Jst gledam in prenašam pacijente na naših "cestah" dnevno (200km+).

Vozim po regionalni malo čez omejitev in mi blenda za ritijo, brez težav lahko prehiti.

Vozim za busom iz Šentvida proti Medvodam, nasproti kolona debil zadi blenda.

Vozim po štajerski avtocesti po desnem pasu za kamijonom a se najde rumun s kombije in blenda.


Zmanjsaj hitrost in se pelji pod omejitvami.

To so pac zivcnezi, ki se znasajo nad nič krivimi vozniki.

solatko ::

MrStein - V prometu ne najdeš dveh enakih sekund, vendar se po pisanju, nekaterim dogajajo čudeži med vožnjo. Če voziš po regionalki omejitev +5 ali po garminu točno, ne boš doživel vožnje za ritjo, če pa pelješ 5km manj, se pa takoj nabere kolona. Enako se zgodi, če pred vsakim ovinkom znižaš na 60 in potem spet 90. Enostavno je taka vožnja mučna in je nihče ne mara.

Če se mi je zgodilo, da sem bil od Litije prvi v koloni, sem v Šentjakob pripeljal kolono tudi več kot 50 vozil, da ni bilo enega prehitevanja. Sicer pa je bilo na tej cesti v večini voženj tako, da je prvi vozil 80-60, za njim na odbijaču nekaj vozil, jaz pa sem lepo držal varnostno in se nisem kaj dosti obremenjeval. Prehitevanj (tudi zelo nevarnih) veliko, vožnja pa nič kaj ugodna.

IL_DIAVOLO - In ne pozabi na to, da se na prvem možnem mestu umakneš tistim, ki želijo it hitreje, sicer si v prekršku (oviranje prometnega toka).
Delo krepa človeka

wajdujc ::

V enem preteklem avtu se je naredil nek stik v konektorju ob pedalih in je tok stekel v bremzne luči vsakič ko sem pritisnil na pedal sklopke (iz stikala tempomata). Ne vem koliko dolgo sem imel to napako preden sem jo opazil pri parkiranju v temni garaži, je pa moralo biti precej moteče za tiste ki so mi sledili, verjetno so mi tudi blendali, vendar se tega ne spomnim več oziroma nisem povezal z okvaro.

IL_DIAVOLO ::

solatko je izjavil:

MrStein - V prometu ne najdeš dveh enakih sekund, vendar se po pisanju, nekaterim dogajajo čudeži med vožnjo. Če voziš po regionalki omejitev +5 ali po garminu točno, ne boš doživel vožnje za ritjo, če pa pelješ 5km manj, se pa takoj nabere kolona. Enako se zgodi, če pred vsakim ovinkom znižaš na 60 in potem spet 90. Enostavno je taka vožnja mučna in je nihče ne mara.

Če se mi je zgodilo, da sem bil od Litije prvi v koloni, sem v Šentjakob pripeljal kolono tudi več kot 50 vozil, da ni bilo enega prehitevanja. Sicer pa je bilo na tej cesti v večini voženj tako, da je prvi vozil 80-60, za njim na odbijaču nekaj vozil, jaz pa sem lepo držal varnostno in se nisem kaj dosti obremenjeval. Prehitevanj (tudi zelo nevarnih) veliko, vožnja pa nič kaj ugodna.

IL_DIAVOLO - In ne pozabi na to, da se na prvem možnem mestu umakneš tistim, ki želijo it hitreje, sicer si v prekršku (oviranje prometnega toka).


Peljal se je v koloni, ki se je recimo peljala 60 v naselju, on bo zmanjsal na 45, kje se bo to poznalo, razen na rdeci faci zivcneza?

Umikal se ne bom nobenemu, vsaj ne v takih okoliščinah, ne na avtocesti, se manj na regionalki.

Zgodovina sprememb…

Klemzz ::

Vozim v paralelnem svetu. Dobro. Glede na to da sem profesionalni šofer (LKW) in da imam že kar nekaj let izpit in precej kilometrine za sabo in povrhu vsega delam v servisni delavnici mi očitno ne deluje stikalo za zavore in stalno imam prižgane meglenke. Need to stop smoking weed than.

solatko ::

Klemzz - Opisal si primere, ki se normalno ne dogajajo, torej počneš nekaj, kar je za tiste zadaj moteče. Morda ne voziš enakomerno, se premikaš levo desno po celem voznem pasu,......
Včasih je res kak prepotentnež, ki v naselju rine v rit, ko greš po omejitvi, vendar ga za prvim ovinkom izven naselja, po navadi, ni več, ker se več kot 70 ne vozi, bi se pa želel toliko peljati tudi v naselju (varni vozniki 70 povsod).

IL_DIAVOLO - Ti večkrat v postih kažeš, da ti je vozniška kultura ostala v AŠ.
Delo krepa človeka

delavec44 ::

Probajte enkrat po omejitvi peljati v predoru ali delu na cesti na desnem pasu avtoceste, če še niste doživeli blendanja kamionov :D

Klemzz ::

delavec44 je izjavil:

Probajte enkrat po omejitvi peljati v predoru ali delu na cesti na desnem pasu avtoceste, če še niste doživeli blendanja kamionov :D


Sem doživel na Ravbrkomandi, ko je opazil radar škatlo je vozil še počasneje kot je bila omejitev.

Ja več kot očitno nisem za na cesto. Trezen in buden vijugam levo in desno po voznem pasu. Dobro da sem z 8T opravil napredni tečaj "varne" vožnje.

KAVINSKY ::

Klemzz je izjavil:

in povrhu vsega delam v servisni delavnici mi očitno ne deluje stikalo za zavore in stalno imam prižgane meglenke.


Meni so tudi blendali - ampak samo v dežju, se je izkazalo, da mi voda pušča v luč in vrjetno povzroča kratke stike. Po menjavi tesnil so nehali. Vidiš pa svašta. Nekemu Pežoju so utripale vse zadnje luči, vsakič ko je dal smerokaz. Avti brez zavornih luči, avti z stalno prižganimi zavornimi lučmi, prižgane luči za vzvratno vožnjo pri vožnji naprej...

solatko ::

seba44 - Omejitev je 100, če voziš po števcu, je to lahko samo realnih 90. Tovornjaki vozijo med 90 in 95, tako, da se ti komot zgodi, da je kamion hitrejši. Zmeri z garminom, za koliko ti laže števec. Blenda ti zato, ker vozi s tempomatom in se mu ne ljubi zavirat.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Ne razumem ravno kaj bi se spremenilo, če bi namesto za osebnim vozilom peljal za avtobusom po tempomatu z isto hitrostjo.

To se moraš pisat repincl ali pa vsaj regrat, da kaj takega razumeš.

solatko ::

IL_DIAVOLO - Kamionarji pač radi vozijo, kolikor jim omogoča nastavitev za najvišjo hitrost. V tunelih ne smejo prehitevat, avtobusi pa imajo tempomat 100 (realno 102-103)
Delo krepa človeka

Klemzz ::

Kamijon ne more vozit vec kot 90 ker imajo casovno doloceno umerjanje tahografa. Vcasih so goljufali z gumami in odstranjevanjem blokad.

Ko sem vozil ADR je bila omejitev zame 80 in sem preko CBja stalno poslusal romune ko so mi jeb*al mater. Edini, ki vozijo po omejitvah so pravi zahodnjaki, ne uvozeni juznjaki. *govorim za tovorni promet.

IL_DIAVOLO ::

solatko je izjavil:

IL_DIAVOLO - Kamionarji pač radi vozijo, kolikor jim omogoča nastavitev za najvišjo hitrost. V tunelih ne smejo prehitevat, avtobusi pa imajo tempomat 100 (realno 102-103)


Ti pa si grca.

solatko ::

Klemzz - +- nekaj %-ov.

IL_DIAVOLO - Ko mora prevoziti nekaj kkm, vsak razmišlja, kako čim hitreje. To, da imajo +- tempomate, vidiš, ko se prehitevajo med seboj - eden gre realnih 89, prehiteva ga pa z 91. V tunelih gredo vsi kamioni skoraj do sto, ker GPS tempomati, v tunelih ne delujejo, blokado brez tahografa pa imajo blizu 100.
Delo krepa človeka

LeQuack ::

Tovorni kiperji se od/do gradbišč po Ljubljani tudi po mestu vozijo zelo hitro oz. dosti nad dovoljenih 50. Če bi otrok skočil na cesto nima tak tovornjak šans da se ustavi ob taki hitrosti.
Quack !

[Michael] ::

solatko je izjavil:

V tunelih gredo vsi kamioni skoraj do sto, ker GPS tempomati, v tunelih ne delujejo, blokado brez tahografa pa imajo blizu 100.


Ta je bosa.
Tempomat ni vezan na GPS, ampak na hitrost po števcu oz. impulzu, ki pride iz menjalnika in gre v tahograf, kjer je določena omejitev.
Včasih smo dajal na ta "impulz" magnet, tahograf je beležil pavzo kot da stojiš - v resnici si se pa vozil, tudi več kot 100 je šlo.
Vsa vozila nad 3,5 T morajo imeti tahograf, ki je umerjen na 90 za kamione, za bus 100 in to je tudi max. hitrost (km/h).
Hitreje gre samo pod hrib, če dovoliš da te masa porine v prestavi ali pa daš v nevtralno in gre še hitreje.

Mogoče si mislil GPS tahograf?
To dajajo zdaj notri v nova vozila ampak močno dvomim, da grejo taki kamioni v tunelih 100, ker kolikor vem naj bi imeli tudi ti tahografi še vedno impulz iz menjalnika zaradi preprečevanja manipulacij in za primer ko se GPS signal izgubi.
Fora teh novih tahografov naj bi bila, da lahko do podatkov iz tahografa dostopa policija kar med vožnjo in te sploh ne rabijo ustavit, da te kontrolirajo.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

[Michael] - To sem prebral v nekih novicah, iz izkušenj pa vem, da so kamioni kar občutno hitrejši v tunelih. Kolikor mi je znano, morajo imeti aktivni tempomat, če hočejo voziti po Evropi.
Delo krepa človeka

Invictus ::

Vsi tovornjakarji vozijo 100+ v tunelih. Vsaj kolikor sem sam na avtocestah.

V šentviškem tunelu je zdaj normalna brzina 100 km/h, čewprav je omejitev 80. Hitri vozijo 120+...

Pa to niso posamezniki, ampak kar vsi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

[Michael] ::

solatko je izjavil:

[Michael] - To sem prebral v nekih novicah, iz izkušenj pa vem, da so kamioni kar občutno hitrejši v tunelih. Kolikor mi je znano, morajo imeti aktivni tempomat, če hočejo voziti po Evropi.


Hitrejši od koga ali česa?
Več kot 90 km/h ne more iti.
Izjeme so, če manipuliraš ali je tunel občutno pod hrib kot so na primorki v smeri KP.

Še nekaj sem se spomnil, če primerjaš hitrost po števcu tvojega osebnega avta in hitrost kamiona, to ni merodajno.
Ker je tahograf umerjen precej natančneje kot so števci vozil brez tahografa.
Tahograf se umerja vsake 2 leti.
Na mojem osebnem avtu mi števec laže pri 55 po števcu, približno 5 km/h. Se pravi se pri 55 po števcu peljem realnih 50 km/h.
Pri 110 je odstopanje že skoraj 10 km/h in zato se ti zdi, da gre kamion (pre)hitro oz. se ti zdi da si ti počasnejši od njega, ker se ti voziš 100 čez tunele, medtem ko se v resnici voziš bližje realnih 90 km/h.
To lahko enostavno preveriš tako, da si namestiš eno od 'GPS speed' aplikacij in se vozi za kamioni na enaki razdalji in boš ugotovil, da je velika večina gre max. 90, pusti tiste ki "žagajo" in se vozijo tudi manj.

Ni ti dobro znano.
Aktivni ali pa navaden tempomat ni pogoj.
Je pa pogoj tahograf, če te dobijo brez vgrajenega tahografa si v prekršku in danes je to tako drago, da se nikakor ne izplača.

Zgodovina sprememb…

KAVINSKY ::

Invictus je izjavil:

V šentviškem tunelu je zdaj normalna brzina 100 km/h, čewprav je omejitev 80. Hitri vozijo 120+...

Pa to niso posamezniki, ampak kar vsi...


Vprašanje zakaj taka omejitev. Proti obali so tuneli z omejitvijo 100. Zakaj na tem ravnem odseku 80?

Invictus ::

Ker jeo znotraj tunela uvoz kot tudi izvoz.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

predi ::

Tale članek na Siolu lepo povzame realnost zglednega državljana na naših cestah.
https://siol.net/avtomoto/promet/sloven...

MrStein ::

Hec je, da itak "vsi vemo" ter "se noben ne sekira" in "bo tako tudi ostalo*".

* -razen če misliš, da bo Šarec v zadnjem trenutku potegnil zajca iz rokava. Ali pa, smeh, jutri Jajo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
««
122 / 291
»»