» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
84 / 291
»»

WhiteAngel ::

solatko je izjavil:

Čas bi bil, da se večina slovenskih pol voznikov, nauči uporabljat vsaj AC, če se že na lokalnih ne zavedajo, kaj je oviranje prometnega toka.


Se strinjam, da vozniki preveč lagano vozijo po prehitevalnem. Ta pas je prehitevalni z namenom, da na hitro nekoga prehitiš - isto kot pri dvosmernih cestah, in ni mišljen kot še en vozni pas, ker je pač tako fajn. Če vzporedno voziš po prehitevalnem s tistim na tvoji desni, potem je nekaj zelo narobe. Dobro, drugo je, če je kolona z 10km/h. Tam je pa velikokrat drug fenomen, da vozniki ne potegnejo do zaprtja po obeh pasovih, ampak se že nekaj sto metrov prej izkorišča samo en pas in s tem podaljša kolona. Posledično je potreben daljši čas, da se "spuca" kolona, ko je manjši priliv novih avtov.

Scorpy84 ::

Evo spet prometna na avtocesti, najhujsi so tisti enodnevni izletniki ko morajo kazati svoje misice. Ravno zaradi takih hodim popoldan domov, ker proti veceru sam zivcnega fases ko se ti na rit nabijajo na voznem pasu, da se umaknejo hitrejsim vozecim itn
..., pa tudi ce se drzis omejitev si za marsikoga nepremicnina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

solatko ::

WhiteAngel - Samo en dnevni primer - črnuški rondo - Brnčičeva - hitra mestna cesta, za katero je potrebno vinjeta in je omejitev 110km/h. Večino prometa se odvija po levem - prehitevalnem pasu in ni pogojev, da spraviš tiste pred seboj, na vozni pas. Ljudje imajo občutek, da so na trzinski obvoznici in ne na cesti z modrimi oznakami. Tudi precej divja prehitevanja po voznem pasu, se vsak dan dogajajo na tej cesti, dobro, da še ni orenk zaropotalo, saj so hitrosti dovolj velike za kakšnega mrtvega.
Delo krepa človeka

videc ::

Kje na tej cesti je potrebna vinjeta?

solatko ::

videc - Na vseh uvozih v rondo, na začetku, ko iz Brnčičeve zaviješ levo, je tabla plave barve (hitra mestna cesta) in dopis o vinjetah.
Delo krepa človeka

scipascapa ::

rešitve so na dlani, kamere, kaznovanje, samo se nihče ne spomni.

ziga1990 ::

AndrejO je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

evo tri dni sem imel jaz skoraj nesrečo:

Kolesarka je kot kokoška brez glave prečkala cesto na kateri je bila na nasprotni strani kolona in iza kombija prečka cesto brez da bi kaj desno pogledala sem bremzal kot osel k sreči je nisem zadel plus nisem dobil nekoga v rit

Se je to zgodilo na prehodu za pešce ali izven prehoda za pešce?


bilo je izven prehoda za pešce
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Invictus ::

solatko je izjavil:


Ljudje so pač navajeni, da je menjava voznega pasu izredno zahteven postopek, zato se praviloma po končanem prehitevanju, neradi vrnejo nazaj na vozni pas, če je km naprej zopet kamion.
Ko dohitiš take paciente in jih z blendo iz voznega pasu opozoriš, da naj se vrnejo na vozni pas, ter sprostijo prehitevalnega, se razen zahodnih tujcev, niti eden ne potrudi zapeljat tja, kamor bi po zakonu moral.
Potem pa imaš situacije, da se kolona po prehitevalnem pasu vozi okoli 110-120, na voznem pasu pa pacient stisne na 130+ in se malo pre oviro, ravno tako nesramno, vrine med tiste, ki že "prehitevajo".

Povsem normalno stanje.

Poleg tega se tudi "zahodni tujci" ne umikajo več.

Prehitevalni pas je novi vozni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

feryz ::

Če je na voznem par metrov prostora, naj se kar vozijo tam. Se jih pač po voznem prehiti.
V soboto sem šel iz Lj do Postojne. Tako, čez prst, sem jih kakih 60. Raje več. Na Vrhniškem klancu moraš itak, ne po voznem, ampak po počasnem peljati mimo. Kamionov ni, zato je ta prazen, prehitevalni je pa zabasan s takimi, ki peljejo 90 km/h.

Priznati pa je treba, da je zaradi take vožnje, postalo umikanje na vozni pas nevarno opravilo. Ampak to so skuhali telefonisti, ki se ne zavedajo okolice in kamperji na prehitevalnem pasu.
Zdaj naj pa pazijo, od kje jim bo priletel avto.

Gambino ::

solatko je izjavil:

WhiteAngel - Samo en dnevni primer - črnuški rondo - Brnčičeva - hitra mestna cesta, za katero je potrebno vinjeta in je omejitev 110km/h. Večino prometa se odvija po levem - prehitevalnem pasu in ni pogojev, da spraviš tiste pred seboj, na vozni pas. Ljudje imajo občutek, da so na trzinski obvoznici in ne na cesti z modrimi oznakami. Tudi precej divja prehitevanja po voznem pasu, se vsak dan dogajajo na tej cesti, dobro, da še ni orenk zaropotalo, saj so hitrosti dovolj velike za kakšnega mrtvega.


Vinjeta ni potrebna, tako da ne zavajaj!!!

Shegevara ::

sploh mi ni čudno, da se tukej noben ne strinja, ker:

1) eno je odgovor od darsa:

LINK

Več posameznikov nas je v zadnjem času spraševalo, ali je na obvozni cesti iz smeri Trzina proti rondoju Tomačevo in skozi njegado centra mesta obvezna vinjeta ali ne, zato smo se odločili za uraden odgovor zaprositi DARS.

Z njihove strani smo prejeli naslednji odgovor: "Za obvoznico od Črnuč oz. trzinsko hitro cesto ne potrebujete vinjete, ker ni v našem upravljanju. Jo pa potrebujete za nadaljevanje vožnje po H3 - ljubljanski obvoznici.


2) Drugo so pa table na tej cesti, kjer je jasno narisana vinjeta:



Ravno zaradi teh tabel se jaz tu brez vinjete za vsak slučaj nikoli nisem vozil, ker nisem bil siguren. Verjamem, da nisem edini.

Zgodovina sprememb…

mitjau ::

WhiteAngel je izjavil:

solatko je izjavil:

Čas bi bil, da se večina slovenskih pol voznikov, nauči uporabljat vsaj AC, če se že na lokalnih ne zavedajo, kaj je oviranje prometnega toka.


Se strinjam, da vozniki preveč lagano vozijo po prehitevalnem. Ta pas je prehitevalni z namenom, da na hitro nekoga prehitiš - isto kot pri dvosmernih cestah, in ni mišljen kot še en vozni pas, ker je pač tako fajn. Če vzporedno voziš po prehitevalnem s tistim na tvoji desni, potem je nekaj zelo narobe. Dobro, drugo je, če je kolona z 10km/h. Tam je pa velikokrat drug fenomen, da vozniki ne potegnejo do zaprtja po obeh pasovih, ampak se že nekaj sto metrov prej izkorišča samo en pas in s tem podaljša kolona. Posledično je potreben daljši čas, da se "spuca" kolona, ko je manjši priliv novih avtov.


Hmm, v bistvu 7.odstavek 30 člena aakona o pravilih cestnega prometa (ZPrCP-UPB2) govori takole:
(7) Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.

Samo v info, preden se jezitr, zakaj "lagano" prehitevajo. Ker smejo.
Sicer pa mene najbolj moti, ko se umaknem hitrejšemu zadaj na desni pas, se on postavi poleg mene in pelje vzporedno, dokler ne dohitiva kolone. Očitno eni prav uživajo, da moraš na AC na polno zavirati.

knesz ::

Shegevara je izjavil:

sploh mi ni čudno, da se tukej noben ne strinja, ker:

1) eno je odgovor od darsa:

LINK

Več posameznikov nas je v zadnjem času spraševalo, ali je na obvozni cesti iz smeri Trzina proti rondoju Tomačevo in skozi njegado centra mesta obvezna vinjeta ali ne, zato smo se odločili za uraden odgovor zaprositi DARS.

Z njihove strani smo prejeli naslednji odgovor: "Za obvoznico od Črnuč oz. trzinsko hitro cesto ne potrebujete vinjete, ker ni v našem upravljanju. Jo pa potrebujete za nadaljevanje vožnje po H3 - ljubljanski obvoznici.


2) Drugo so pa table na tej cesti, kjer je jasno narisana vinjeta:



Ravno zaradi teh tabel se jaz tu brez vinjete za vsak slučaj nikoli nisem vozil, ker nisem bil siguren. Verjamem, da nisem edini.

Ampak saj ti tam spodaj na tabli piše, da je to v veljavi čez 1,8km...

Shegevara ::

Človek se te table ustraši, ker so ponavadi postavljene takoj pred priključkom.

Drugače ja, maš čisto prav.

solatko ::

Tudi, če DARS ne preverja vinjet, je za pismene voznike dovolj modra tabla, ki označuje hitro cesto, kar pomeni vozni in prehitevalni pas, ter omejitev 110 km/h. Na tem delu se cel dan vozi po prehitevalnem pasu in ni pogojev, da bi se vozniki premaknili na prazen vozni pas. Od Brnčičeve naprej pa je normalna mestna dvopasovnica, kjer lahko prehitevaš po obeh voznih pasovih, tako kot druge štiripasovnice v LJ. Tudi omejitev je 70km/h, če prav se vozi okoli 100.
Delo krepa človeka

Spxy ::

 slika

slika

Si predstavljate kakšen red bi bil na cesti brez policistov!

feryz ::

solatko je izjavil:

Od Brnčičeve naprej pa je normalna mestna dvopasovnica, kjer lahko prehitevaš po obeh voznih pasovih, tako kot druge štiripasovnice v LJ. Tudi omejitev je 70km/h, če prav se vozi okoli 100.
A ti imaš res izpit za avto?

solatko ::

Ne, ga ne rabim, ker sem naravni talent!>:D
Delo krepa človeka

feryz ::

Aha. Tam je omejitev kar lepo 90 km/h. Od table, ki označuje konec naselja Ljubljana naprej. Zato se vozijo okrog 100 km/h.

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

WhiteAngel - Samo en dnevni primer - črnuški rondo - Brnčičeva - hitra mestna cesta, za katero je potrebno vinjeta

Ne, vinjeta ni potrebna za ta odsek, preberi kaj piše pod tablo, ko se pelješ proti rondoju.

solatko je izjavil:

in je omejitev 110km/h.

Omejitev je 90km/h

predi ::

Meni se je zadnjič pri vključevanju na obvoznico zgodilo, da sem se moral praktično ustavit na koncu pospeševalnega pasu. Lepo normalno sem na njegovem začetku pospešil na 80 km/h (kolikor je tudi na tem pasu omejitev) in dal na primernem mestu smernik. Takrat sem opazil, da se mi zadaj na desnem pasu dvopasovnice približuje hitrejše vozilo (čeprav je tam tudi taka omejitev, kot na pospeševalnem), ki se nima namena umakniti na levi pas in me pustiti, da se vključim. Spustim gas, pred mano je bilo takrat še kakšnih 200 m pospeševalnega. Kakšni dve sekundi kasneje opazim, da se situacija ni spremenila. Drugo vozilo je namreč začelo zmanjševati hitrost za mano, še vedno pa se je približevalo. Spoznal sem, da bom moral zavirati, kar sem tudi storil. Seveda je enako storil tudi voznik drugega vozila. Na koncu sva se oba praktično ustavila vzporedno. Bila sva povsem sama na cesti. Vse skupaj pa je trajalo kakšnih deset sekund, mogoče manj.

Res ne vem, kaj je narobe z določenimi osebki. Najprej se zavestno odločijo, da bodo vozili nad omejitvijo, potem pa ne znajo reagirati v nepredvideni situaciji, ki so jo sami povzročili. Bila sva tako blizu, da bi, če bi se jaz vključil predenj na katerem koli odseku pospeševalnega, šlo za izsiljevanje prednosti. Ni mi dal nobenega signala, da me hoče spustiti predse. Je pa šel potem na izvoz, kakšnih 500 m po tem uvozu, na katerem sem bil jaz. Vse skupaj bi se izšlo povsem brez problema, če bi pacient šel na levi pas, me zlahka obvozil brez zmanjševanja hitrosti, in se potem spet premaknil na desni pas.

EnStot ::

solatko je izjavil:

WhiteAngel - Samo en dnevni primer - črnuški rondo - Brnčičeva - hitra mestna cesta, za katero je potrebno vinjeta in je omejitev 110km/h. Večino prometa se odvija po levem - prehitevalnem pasu in ni pogojev, da spraviš tiste pred seboj, na vozni pas. Ljudje imajo občutek, da so na trzinski obvoznici in ne na cesti z modrimi oznakami. Tudi precej divja prehitevanja po voznem pasu, se vsak dan dogajajo na tej cesti, dobro, da še ni orenk zaropotalo, saj so hitrosti dovolj velike za kakšnega mrtvega.

Kaj pa voziš stalno na prehitevalnem pasu? Iz tvojega pisanja se vidi, da si del problema, ne rešitve.

Raptor F16 ::

EnStot je izjavil:

solatko je izjavil:

WhiteAngel - Samo en dnevni primer - črnuški rondo - Brnčičeva - hitra mestna cesta, za katero je potrebno vinjeta in je omejitev 110km/h. Večino prometa se odvija po levem - prehitevalnem pasu in ni pogojev, da spraviš tiste pred seboj, na vozni pas. Ljudje imajo občutek, da so na trzinski obvoznici in ne na cesti z modrimi oznakami. Tudi precej divja prehitevanja po voznem pasu, se vsak dan dogajajo na tej cesti, dobro, da še ni orenk zaropotalo, saj so hitrosti dovolj velike za kakšnega mrtvega.

Kaj pa voziš stalno na prehitevalnem pasu? Iz tvojega pisanja se vidi, da si del problema, ne rešitve.


Popcorn time !

KAVINSKY ::

Prehitiš po desni. Tisti so tako ali tako zasanjani in ne bodo menjali pasa.

AndrejO ::

solatko je izjavil:

Ljudje imajo občutek, da so na trzinski obvoznici in ne na cesti z modrimi oznakami. Tudi precej divja prehitevanja po voznem pasu, se vsak dan dogajajo na tej cesti, dobro, da še ni orenk zaropotalo, saj so hitrosti dovolj velike za kakšnega mrtvega.

Ni še "orenk zaropotalo" in verjetno še ne bo kmalu predvsem zato, ker večina voznikov tam ravna po isti logiki. Ja, to ni "trzinska obvoznica", ampak zanimivo je, da če se velika večina udeležencev obnaša tako, kakor da je, potem bodo stvari "v naravi" pač potekale tako, kakor da je, pa če je prometna signalizacija s tem skladna ali pa ne.


ziga1990 je izjavil:

AndrejO je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

evo tri dni sem imel jaz skoraj nesrečo:

Kolesarka je kot kokoška brez glave prečkala cesto na kateri je bila na nasprotni strani kolona in iza kombija prečka cesto brez da bi kaj desno pogledala sem bremzal kot osel k sreči je nisem zadel plus nisem dobil nekoga v rit

Se je to zgodilo na prehodu za pešce ali izven prehoda za pešce?


bilo je izven prehoda za pešce

Thumbs up za uspešno rešitev nepredvidljive prometne zagate in verjetno tudi življenja kolesarke.

WhiteAngel ::

feryz je izjavil:

Na Vrhniškem klancu moraš itak, ne po voznem, ampak po počasnem peljati mimo. Kamionov ni, zato je ta prazen, prehitevalni je pa zabasan s takimi, ki peljejo 90 km/h.


Tole sem tudi sam zadnjič opazil. So trije pasovi, ampak po desnem razen 20-tonskih šleparjev noben ne vozi. Po voznem pa prikolice s 70 km/h. Prehitevalni je potem tam okoli 100 km/h, ja.

Dve vprašanji:
1) Zakaj je črta med pasom za počasna vozila in voznim pasom debelejša od tiste med voznim pasom in prehitevalnim? To mi (in očitno tudi večini?) daje občutek, da skrajno desni pas ni mišljen zame.
2) Ko se pojavi tretji vozni pas, bi se morala vozni in prehitevalni "prestaviti" na počasnega in voznega. Tako da bi bil v bistvu uveden skrajno levi, ultra-prehitevalni pas. Na ta način bi pomoje večino prometa avtomatično prestavil na skrajno desnedva in povečal propustnost na račun tistih, ki vozijo ves čas po svojem pasu.

solatko ::

feryz - Če ni drugega znaka o omejitvi, velja omejitev 110, prej pa je bila 100.

WizzardOfOZ - Ni potrebna za ta odsek, pokaže pa vrsto ceste! Torej ta del ni navadna mestna vpadnica ali trzinska obvoznica, zato so pravila malo drugačna.

predi - Drugič bolj potegni in zapelji pred njega, saj je očitno zato zmanjšal hitrost, da bi se ti lahko vključil varno, je pa druga stvar, če ne znaš te osnove pravilno ocent in greš namesto pospeševat, zavirat.

EnStot - Pripeljem do zadnjega v koloni na prehitevalnem pasu, pravilno po voznem in iz voznega pasu pošiljam signale, da naj se od tam spucajo, ker nisem idiot, pač ne prehitevam po desni, se pa zaradi moje pravilne vožnje, naredi kolona za menoj, saj gre to po navadi okoli 80.

AndrejO - Ja, debili vozijo po navadi, oziroma občutkih, normalni vozniki vozimo po prometnih predpisih.

WhiteAngel - nihče ti ne brani vozit po počasnem pasu, vendar ne smeš prehitevat tistih na levi strani.
Črta je zato debelejša, ker z debelejšo črto označijo rob cestišča, vozni pasovi pa so tanjši - ker gre za določene odseke, niso menjali valjčka.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Tisti pas za počasna vozila na vrhniškem klancu je pa tako zjeban, da se ne da po njemu vozit. Trese v 3 pm. Na nekaterih mestih je slabše, kot bi vozil po makadamu. Sem že kdaj hotel tam peljati, ko je bila prazna cesta, pa sem vedno šel nazaj na voznega. Pa par let nazaj so ga rihtali, pa je slabši, kot je bil prej.

predi ::

solatko je izjavil:

predi - Drugič bolj potegni in zapelji pred njega, saj je očitno zato zmanjšal hitrost, da bi se ti lahko vključil varno, je pa druga stvar, če ne znaš te osnove pravilno ocent in greš namesto pospeševat, zavirat.
Ja, seveda. Zdaj pa naj bi jaz delal prekrške, ker me je v takšno situacijo spravil prekrškar..

mirator ::

solatko je izjavil:

WhiteAngel - Samo en dnevni primer - črnuški rondo - Brnčičeva - hitra mestna cesta, za katero je potrebno vinjeta in je omejitev 110km/h. Večino prometa se odvija po levem - prehitevalnem pasu in ni pogojev, da spraviš tiste pred seboj, na vozni pas. Ljudje imajo občutek, da so na trzinski obvoznici in ne na cesti z modrimi oznakami. Tudi precej divja prehitevanja po voznem pasu, se vsak dan dogajajo na tej cesti, dobro, da še ni orenk zaropotalo, saj so hitrosti dovolj velike za kakšnega mrtvega.

Sicer so že drugi komentirali. Po tej cesti se vozim prav pogosto in tudi moram reči, da nisem zasledil, da bi bila potrebna vinjeta. Sicer pa vinjeta ne pomeni razvrščanja po voznih pasovih. Črnuška vpadnica premošča razdaljo med križiščem s Šlandrovo in Brnčičevo ter Tomačevskim rondojem. Sedaj me po tvoji logiki zanima, kdaj se začneš na cesti razvrščati za zavijanje levo? Po moje ima ta cesta pač dva enakovredna pasa, zato lahko tako kot po ostalih vpadnicah v mestu (Celovška, Dunajska, Tržaška ...) pelješ ali po desnem ali po levem pasu. Razlika je samo, da so na črnuški obvoznici dovoljene višje hitrosti, ker med križiščema pač ni nobenega uvoza oz. izvoza.

Raptor F16 ::

GupeM je izjavil:

Tisti pas za počasna vozila na vrhniškem klancu je pa tako zjeban, da se ne da po njemu vozit. Trese v 3 pm. Na nekaterih mestih je slabše, kot bi vozil po makadamu. Sem že kdaj hotel tam peljati, ko je bila prazna cesta, pa sem vedno šel nazaj na voznega. Pa par let nazaj so ga rihtali, pa je slabši, kot je bil prej.


Tisti pas je skrajno nevaren ker se pogosto tam ustavi kak kamionar ali avtomobilost, kateremu avto zakuha.

Sem pa na vrhniškem klancu opazil, da v smeri Ljubljane, pri vrhu strašno veliko ljudi zanaša na drug pas. 3x sem skoraj dobil takega v bok.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

predi - Prekršek si naredil, ko si začel zniževati hitrost na pospeševalnem pasu in nisi znal oceniti hitrosti vozila na voznem pasu in tega, da ti je voznik omogočal varno vključitev. Zato, kadar vidiš, da se ti voznik ne bliža s precej višjo hitrostjo (taki se praviloma umaknejo na prehitevalni pas), pospeši in zapelji pred to vozilo. Osebno na pospeševalnem pasu poženem za 10 km hitreje, kot je omejitev in nimam nikoli problema z uvozom na vozni pas, nekateri pač cincate ali pa celo ustavite, kar pa je lahko smrtno nevarno, če to narediš na uvozu, kjer je vidnost slaba.

mirator - Na obeh smereh imaš prečrtano modro tablo, če veš kaj pomeni. Tam in nič prej, seveda ob konicah se moraš že skoraj na izvozu iz rondoja, jaz menim na promet ob normalnih urah. Tam se tudi neha omejitev.
Dva enakovredna prometna pasova sta po tvoje in po mišljenju vseh tistih, ki se nonšalantno vozite po prehitevalnem pasu, če ne poznate oznak cest, poglejte na google-u, kaj pomeni modra ali zelena oznaka, katere od brnčičeve naprej proti Trzinu ni več.
Delo krepa človeka

mirator ::

solatko je izjavil:


mirator - Na obeh smereh imaš prečrtano modro tablo, če veš kaj pomeni. Tam in nič prej, seveda ob konicah se moraš že skoraj na izvozu iz rondoja, jaz menim na promet ob normalnih urah. Tam se tudi neha omejitev.
Dva enakovredna prometna pasova sta po tvoje in po mišljenju vseh tistih, ki se nonšalantno vozite po prehitevalnem pasu, če ne poznate oznak cest, poglejte na google-u, kaj pomeni modra ali zelena oznaka, katere od brnčičeve naprej proti Trzinu ni več.

Lahko bi zapisal, kje pa piše, da imaš prav ti?
Lej promet na neki cesti ne more biti odvisen od normalne ali nenormalne ure. Če imaš vozni in prehitevalni pas, mora to biti nedvoumno, kar pa na tej cesti ni. Ne trdim, da nimaš prav, ampak jaz potem pač delam zame koristne prekrške. Ko zapeljem iz rondoja v levi pas proti Črnučam, pač prehitim po desni pred mano vozeče vozilo, ki kaseneje tudi zavije levo v Šlandrovo ulico.
Poglej, ta razdalja je tako kratka, da je težko upoštevati prehitevalni in vozni pas. Ti si mogoče res bolj pedanten in gledaš na oznake (kar bi sicer morali vsi), nekateri pač vozimo po svoji logiki (da se razumeva, to je narobe in dam prav tebi) ki pa bi jo morali upoštevati tudi tisti, ki ceste opremlajo s prometno signaliacijo. Torej v priprimeru črnuške obvoznice, bi morale biti tudi talne oznake.

EnStot ::

solatko je izjavil:


....
EnStot - Pripeljem do zadnjega v koloni na prehitevalnem pasu, pravilno po voznem in iz voznega pasu pošiljam signale, da naj se od tam spucajo, ker nisem idiot, pač ne prehitevam po desni, se pa zaradi moje pravilne vožnje, naredi kolona za menoj, saj gre to po navadi okoli 80.
...

Torej se po desnem voznem pasu pripelješ do počasnejšega vozila !?.. Prav, tam tudi ostani, dokler ne prideš na vrsto za prehitevanje. Če pa ne prideš na vrsto, pa še toliko bolje, boš pač pred tem zapustil avtocesto.

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

feryz - Če ni drugega znaka o omejitvi, velja omejitev 110, prej pa je bila 100.

WizzardOfOZ - Ni potrebna za ta odsek, pokaže pa vrsto ceste! Torej ta del ni navadna mestna vpadnica ali trzinska obvoznica, zato so pravila malo drugačna.


Solatko, omejitev na trzinski obvoznici je 90 in ne 110km/h.

Trzinska obvoznica ni hitra cesta!
Novi zakon o pravilih cestnega prometa pa govori o omejitvi 110 km/h na hitrih cestah ter 90 km/h na ostalih cestah. To pomeni, da bo na cestah, ki bodo obdržale modro tablo s simbolom motornega vozila “cesta določena za motorna vozila”, obveljala nižja hitrost, 90 km/h. Čeprav je doslej veljala ocena, da lahko na cestah s takim znakom vozimo 110 km/h (po starem zakonu 100 km/h) in kljub temu, da take vrste ceste v novem zakonu o pravilih cestnega prometa sploh nismo imeli definirane (in torej spada pod vse ostale ceste – 90 km/h)

Scorpy84 ::

GupeM je izjavil:

Tisti pas za počasna vozila na vrhniškem klancu je pa tako zjeban, da se ne da po njemu vozit. Trese v 3 pm. Na nekaterih mestih je slabše, kot bi vozil po makadamu. Sem že kdaj hotel tam peljati, ko je bila prazna cesta, pa sem vedno šel nazaj na voznega. Pa par let nazaj so ga rihtali, pa je slabši, kot je bil prej.


Ne sam vrhniski, skoraj vsi. Dostkrat grem s kamp prikolico, pa mi vec na misel ne pride da grem na tisti pas. Raje pospesim na 100 ali 110 ce je hitrejsa kolona, kokr da vse premetava. Edino je ok unca do ravbarkomande.

scipascapa ::

Danes spet milion pametnih pod viadukti pred točo. Pleh je bolj vreden kot lajf. Bravo.

Raptor F16 ::

scipascapa je izjavil:

Danes spet milion pametnih pod viadukti pred točo. Pleh je bolj vreden kot lajf. Bravo.


Kok odgovarjaš, če takega nabašeš odzadaj?

scipascapa ::

Ne vem, neupoštevanje varnostne razdalje?

Raptor F16 ::

scipascapa je izjavil:

Ne vem, neupoštevanje varnostne razdalje?


Sigh...

St235 ::

Raptor F16 je izjavil:

scipascapa je izjavil:

Danes spet milion pametnih pod viadukti pred točo. Pleh je bolj vreden kot lajf. Bravo.


Kok odgovarjaš, če takega nabašeš odzadaj?

Deljena odgovornost, koliko bo kdo odgovarjal je nemogoce na splosno ocenit, ker je odvisno od konkretnega primera in bi se presojalo v koliksni meri je kdo prispeval k nastanku situacije.

Kar se meni pri psihopatih, ki cepijo pod mostovi na avto cesti zmeraj zdi fascinantno ke to, da se ne zavedajo da lahko mimo pripelje psihopat (imamo enega na tem forumu), ki verjame da je v zmajsani vidljivosti najbolj varno vozit na max omejitve.

predi ::

solatko je izjavil:

predi - Prekršek si naredil, ko si začel zniževati hitrost na pospeševalnem pasu in nisi znal oceniti hitrosti vozila na voznem pasu in tega, da ti je voznik omogočal varno vključitev. Zato, kadar vidiš, da se ti voznik ne bliža s precej višjo hitrostjo (taki se praviloma umaknejo na prehitevalni pas), pospeši in zapelji pred to vozilo. Osebno na pospeševalnem pasu poženem za 10 km hitreje, kot je omejitev in nimam nikoli problema z uvozom na vozni pas, nekateri pač cincate ali pa celo ustavite, kar pa je lahko smrtno nevarno, če to narediš na uvozu, kjer je vidnost slaba.
Prekrška nisem storil. O tem ni debate. Vključil se nisem ravno iz razloga ker sem pravilno ocenil hitrost drugega vozila in razdaljo med nama. Predlagam, da si prebereš trideseti člen ZPrCP-ja v celoti, preden tvoji lahkomiselnosti podleže kakšna nedolžna žrtev v tej temi.

tomazic89 ::

predi je izjavil:

Prekrška nisem storil. O tem ni debate. Vključil se nisem ravno iz razloga ker sem pravilno ocenil hitrost drugega vozila in razdaljo med nama. Predlagam, da si prebereš trideseti člen ZPrCP-ja v celoti, preden tvoji lahkomiselnosti podleže kakšna nedolžna žrtev v tej temi.

Prekrska res nisi storil, si pa spravil v zelo nevarno situacijo sebe, tistega za teboj in potencialno se kaksnega, ki bi se takrat pripeljal po voznem ali pospesevalnem pasu. V bistvu si potem zapeljal na vozni pas s prakticno 10km/h. Dobro, da se ni kdo vkljuceval pol minute za teboj, gledal nazaj stanje na AC in s 100km/h nabasal tebe, ki si stal na koncu pospesevalnega pasu.

Nekaj so CPP, ki morajo biti, da stvari tecejo in ni anarhije. Drugo pa je zbrano reagiranje, ocenitev situacije in izbira resitve, da le to resis na najmanj nevaren nacin (za vse udelezence).

Jaz osebno pri vkljucevanju na AC, preden se poravna pospesevalni pas z AC, naredim malo prostora, ce je pred mano meckac. Vkljucujem se vedno z 100+km/h, razen, ce promet na voznem pasu poteka pocasneje. Ce pa se do konca pospesevalnega pasu ne uspes vkljuciti zaradi bedaka, ki fura 150 po voznem in se ne premakne, bog ne daj zaceti bremzati (zadaj te lahko nabase drugi, ki pospesuje za vkljucitev).
Ali je to prekrsek ali ne, me niti ne zanima. Pred menoj pa je prost odstavni pas, namenjem nepredvidenim/izjemnim situacijam - to je zame nepredvidena/izjemna situacija.

EDIT: pa ne pravim, da si sam kriv za vse. Seveda je kriv tudi voznik na voznem pasu, ki je tam prakticno ustavil. Vsekakor pa je bolje malo izsiliti vozilo, ki je ze v zaviranju, kot presenetiti tistega, ki za teboj pospesuje, da se vkljuci.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

mirator - Ob konicah sta oba pasova zasedena in je o tem razpravljat brezpredmetno, ko pa nista oba zasedena, pa praviloma poteka promet po prehitevalnem pasu, kar pa ni v skladu s predpisi.
Prehitevanje po desni je izredno nevarno dejanje in prepovedano!
Ne gre za dolžino odseka, gre za to, da promet v glavnem poteka na napačnem pasu!

EnStot - Tako tudi naredim, samo misliš lahko, kaj se dogaja za menoj.

WizzardOfOZ - Sem prebral, koliko je pa na obvoznici, so tam pustili 110?

predi - Zakon ti ne dovoljuje ustavit na pasu za vključevanje, lahko pa podaljšaš vožnjo po tem pasu, če se nisi mogel vključit. Oni na voznem pasu je prilagajal svojo hitrost tvoji, saj praviš, da sta se ob skoraj ustavila. Tvoj problem je, če se ne znaš zapeljat na vozni pas, tam je bil pač pacient, ki tudi ni vedel, kako se je potrebno obnašat, oziroma, ga je bilo strah, da boš zapeljal pred njega, da bi pa lahko zapeljal na prehitevalni pas, če je bil prazen, pa ne upa, ker verjetno ne zna gledat vzvratnih ogledal. Sta se pač najdla dva gumpca ob istem času tam.
Delo krepa človeka

predi ::

tomazic89 je izjavil:

Pred menoj pa je prost odstavni pas, namenjem nepredvidenim/izjemnim situacijam - to je zame nepredvidena/izjemna situacija.
V mojem primeru odstavni pas ne obstaja. Fizično ga ni tam. Kot rečeno, gre za dvopasovno obvoznico (hitra cesta). S koncem pospeševalnega nimaš več na voljo treh pasov.

Praviš, da se vključuješ pri 100 km/h na AC. No jaz sem se, če zadevo interpretiraš analogno, želel vključiti pri 130 km/h. Torej pri najvišji dovoljeni hitrosti. Za mano pa je bil objestnež s 160 km/h, ki se ni želel pomakniti na prehitevalnega, nato pa je začel zavirati, pred mano pa na odstavnem pasu ustavljen pokvarjen tovornjak.

Krivdo za nastalo situacijo v celoti zavračam. Kot rečeno, pacient za mano bi me lahko povsem mirno obvozil in se nato vrnil nazaj na desni pas.

predi ::

solatko je izjavil:

predi - Zakon ti ne dovoljuje ustavit na pasu za vključevanje
Moja kolesa se niso nikoli nehala vrteti. Torej se nisem nikoli ustavil. Sem pa bil praktično ustavljen (vozil z nizko hitrostjo).

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

WizzardOfOZ - Sem prebral, koliko je pa na obvoznici, so tam pustili 110?


Obvoznica ima drugačno tablo kot trzinka.

Pa da bo še ostalim jasno:

Modri znak z belo cesto == 110km/h
Modri znak z belim avtomobilom == 90km/h

scipascapa ::

Lakotnik29: morda bi jih to izzučili, ker jih nihče ne kaznuje, kažem prst na Policijo, redarije in vse ostale.

KAVINSKY ::

solatko je izjavil:

prehitevalnem pasu in ni pogojev, da spraviš tiste pred seboj, na vozni pas.


solatko je izjavil:

pa praviloma poteka promet po prehitevalnem pasu, kar pa ni v skladu s predpisi.Prehitevanje po desni je izredno nevarno dejanje in prepovedano!


Prepovedano je tudi voziti po prehitevalnem brez da bi kaj prehiteval, pa še vedno sam to počneš. Pričakuješ, da bo onega pred tabo srečala pamet, pa se bo umaknil? Ker to si misli vsa kolona za teboj, potem pa imaš celi zaseden prehitevalni pas in prazen vozni.

tomazic89 ::

predi je izjavil:

V mojem primeru odstavni pas ne obstaja. Fizično ga ni tam. Kot rečeno, gre za dvopasovno obvoznico (hitra cesta). S koncem pospeševalnega nimaš več na voljo treh pasov.


No, ta je pa slaba. glavno, da ste jo vsi odnesli ok ;)
««
84 / 291
»»