Prijavi se z GoogleID

» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 81 82 83 84 85 ... 100

MIHAc27 ::

Kar se krožišč tiče, se strinjam. Super so tam, kjer se iz stranske hočeš priklopit na prometno glavno cesto. Npr. V Ježicah pri progi je tam sedaj 100x bolje.
Pa lokacij, kjer bi se to dalo uredit je še veliko.

Glede ceste Višnja gora- Grosuplje... Proti Grosuplju res ne vem, zakaj prihaja do nesreč. Še tripasovnica je....
Kontra pa.. greš v dolino, asfalt je star, pa še ovinek. Če dodaš še kak dež je tam res zelo nevarno.

Motoristov pa ne bi komentiral. Sej smo tudi vozniki avtomobilov včasih prehitri, ampak mi imamo malce več kot samo 1cm pleha pred sabo.

WizzardOfOZ ::

MIHAc27 je izjavil:

Glede ceste Višnja gora- Grosuplje... Proti Grosuplju res ne vem, zakaj prihaja do nesreč. Še tripasovnica je....
Kontra pa.. greš v dolino, asfalt je star, pa še ovinek. Če dodaš še kak dež je tam res zelo nevarno.


Na uvozu na avtocesto iz Grosuplja (pri kongu) sem doživel, da je kreten zapeljal iz uvoza direktno na prehitevalni pas s 40km/h in šele potem začel pospeševati (pa še to zelo počasi). Mi vsi, ki smo se pa normalno pripeljali pa smo moral bremzat ko norci, da smo iz 130 na 40 zmanjšal in nismo povzročil kake nesreče.

IL_DIAVOLO ::

Ponavadi se tisti ta pametni zacnejo pomikat na prehitevalni pas.

donvito ::

Če bi dobro prebral ...
Na uvozu na avtocesto iz Grosuplja (pri kongu) sem doživel, da je kreten zapeljal iz uvoza direktno na prehitevalni pas s 40km/h in šele potem začel pospeševati (pa še to zelo počasi).

Shegevara ::

Tako je. Pa tudi na desni pas se prav tako nimaš kaj vključevat z 40km/h.

Spxy ::

facepalm je izjavil:

Po mojih izkusnjah sodec, je tudi slabse projektirano krozisce (npr premajhno), se vedno boljse od klasicnega krizisca s semaforji. Pod Crnim Kalom imamo samo se 3 taka krizisca (ce me spomin ne vara).
@Spxy katero krozisce imas v glavi? Med izolo in Portorozem jih imamo vsaj 3:)


Tam kjer je odcep za Jagodje? Kot sem rekel ne vem kako je bilo tam prej, ampak zdaj kadar sem šel mimo se je vedno nabrala kolona vsaj 5 vozil, saj mora vsak počakat ker ne moreš ocenit kam bo kdo šel...

facepalm ::

Tisto mini, takoj po hitri cesti?
Res je fucked up.. ampak z navadnim kriziscem se ni dalo vkljuciti s stranskih cest. Pa hitrost je bila visja. Sedaj se skoraj ustavis, vcasih si peljal mimo s 60 do 160kmph:)

Spxy ::

facepalm je izjavil:

Tisto mini, takoj po hitri cesti?
Res je fucked up.. ampak z navadnim kriziscem se ni dalo vkljuciti s stranskih cest. Pa hitrost je bila visja. Sedaj se skoraj ustavis, vcasih si peljal mimo s 60 do 160kmph:)


Tisto ja. Tako kot se mi je zdelo torej, na račun stranske se je pokvarila pretočnost glavne.

bobi_palčka ::

Shegevara je izjavil:

Tako je. Pa tudi na desni pas se prav tako nimaš kaj vključevat z 40km/h.


Kaj ponavadi naredite z takimi, če se vključujete za njimi? Vozite po pospeševalnem vzporedno za njimi dokler ne dosežejo neke hitrosti ali jih prehitite po pospeševalnem?

flyby ::

bobi_palčka je izjavil:

Shegevara je izjavil:

Tako je. Pa tudi na desni pas se prav tako nimaš kaj vključevat z 40km/h.


Kaj ponavadi naredite z takimi, če se vključujete za njimi? Vozite po pospeševalnem vzporedno za njimi dokler ne dosežejo neke hitrosti ali jih prehitite po pospeševalnem?


Odvisno kako hitro pospešuje... če nadaljuje vožnjo s 40 kmh oz. pospešuje počasi, potem ga prehitim po pospeševalnem, da se ne nabira kolona za mano.

tone31 ::

https://www.rtvslo.si/crna-kronika/v-lj...

To pa rata k folk misl da skoz zeleno loh kar gonijo ne da bi pogledal.

donvito ::

Je imel smolo, da je trofil na reševalnega, ki je prevozil rdečo. Težko je govort nekaj na pamet, če je bil prvi, ki je prevozil zeleno, najbrž ni gonil. Če je bil pa v toku vozil, ki grejo skozi zeleno, pa prilagodiš hitrost tistemu pred sabo. Ga pa zelo hitro spregledaš, oz. ne slišiš, sploh, če imaš prižgan radio ali kaj premišljuješ.
Sam, če sem prvi zmeraj pogledam levo in desno, če je še kdo, ki se mu mudi in ne ustavi pri oranžni, da ne govorim o rdeči.

fikus_ ::

V bistvu mora tudi vozilo na nujni vožnji upoštevat prometne predpise. Tako da motoristu ni pomagala luč in sirena. Žal za motorista, na cesti vozi z dobrim namenom pomagat, pa jo skupi. Verjetno bo še kazen dobil, za vožnjo skoz rdečo luč.

WhiteAngel ::

Reševalec motorist je tudi mene že nekajkrat presenetil. Rešilca že daleč naokoli slišiš in vidiš, motorist se pa tako čudno skriva med avti, da ga ful težje porajtaš.

scipascapa ::

čez rdečo jih gre najmanj 3/4, tako, da bo kar na mesto, da je verjetnost izredno velika, sploh za LJ.

mirator ::

Če vozi za tabo, je mogoče res težko ugotoviti kam in kako se umakniti, vendar to ne bo povzročilo nesreče. Če pa se bliža v križišče, pa moraš njegovo sireno slišati, tudi ča se križišču približuješ iz križajoče ceste, če seveda nimaš kakšnega drugega opravka (gsm...)in pač v križišče zapeljati bolj previdno. Sem prepričan, da je voznik nereševalnega vozila v križišče zapeljal s preveliko hitrostjo (mogoče je lovil zeleno luč?) ali pa je bil zaslepljen s pogovorom preko gsm-a.

Drugače pa, ker je tema o talentih na cestah, tudi mene razjezijo talenti, ki se v križišču ustavijo za predhodnim vozilom ca 2m in ko se jim priližam na razdaljo ca 0,5 m, se premaknejo še za kakšen meter. In ker ja takšnih voznikov kar nekaj,se seveda pred križiščem naredijo dolge kolone in zmanjša pretočnost križišča.

martincek1 ::

Včasih se ustavijo, da pustijo prost uvoz na dvorišča/ceste. Sicer pa se s tem pretočnost ne zmanjša (glede na to, da stojijo), zmanjša se v primeru da prepočasi speljujejo (vse kar je več od varnostne razdalje).

mirator ::

Mišljeno je bilo za semaforizirano krišče, brez stranskih uvozov in izvozov. Za tak primer niti ne bi pisal posta. Pretočnost se zmanjša za vsak meter, ker je potrebno to razdaljo v vsakem primeu prevoziti. Res ni problem za dva ali tri avtomobile, ko pa se naredi kolona par 100 m, pa je to že nek faktor.

ziga1990 ::

evo tri dni sem imel jaz skoraj nesrečo:

Kolesarka je kot kokoška brez glave prečkala cesto na kateri je bila na nasprotni strani kolona in iza kombija prečka cesto brez da bi kaj desno pogledala sem bremzal kot osel k sreči je nisem zadel plus nisem dobil nekoga v rit
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

shadeX ::

Jaz pa včeraj pijanega človeka prepričal, da ga z zabave zapeljem domov. Do avta je hodil 20 minut, en korak naprej, dva nazaj.

Scorpy84 ::

Jaz sem ze navajen resilcev, ker vsak dan grem v sluzbo v center lj in jih bolj ali manj vsak dan srecam, tako da sem bolj previden. Najbolj problematicna krizisca so ta, kjer grejo od kc-ja, na dunajsko in celovsko, pa od roske kjer se ukljucujejo na dolenjsko. Na ostalih kriziscih kjer si na prednostni in imas nizjo hitrost, ni bojazni da ti obstrani priletijo. Pa tudi iz kc-ja do nesrece, vozijo dosti hitrejse, da cimprej pridejo. Nazaj s pacientom, pa precej pocasneje, pa tudi ce ga ne morejo spravit k zivljenju, ker ze par let imajo vso mobilno opremo ki ga imajo na urgenci in ni potrebe po hitenju.
Edino resitev vidim, da se semaforji posodobijo in ob priblizevanju resilca vsem gori rdeca. To v ameriki ze nekaj let deluje.

martincek1 ::

Jaz sem pa včeraj s kolesom skoraj letel čez avto, ker me model ni opazil. Prednostno križišče, popolnoma ignoriral kolesarsko stezo in pospešil(ker za mano ni bilo avtov). Na srečo je v zadnjem trenutku zabremzal in sem lahko zapeljal pred avto in mimo.

Pri nas na Gorenjskem so zadnje čase zelo pogoste tud nesreče na avtocesti, ki si jih lahko razlagam samo z uporabo telefona in premajhno varnostno.

LeQuack ::

shadeX je izjavil:

Jaz pa včeraj pijanega človeka prepričal, da ga z zabave zapeljem domov. Do avta je hodil 20 minut, en korak naprej, dva nazaj.


Probej ga prepričat da manj pije. :)
Quack !

IL_DIAVOLO ::

Včeraj so bile v dobri uri 3 nesreče na tem koncu in vse nesreče so povzročili kolesarji.

Lp

mirator ::

Ja, pijanca oz. pijanega človeka (ni nujno, da je pijanec) v pijanem stanju prepričevati, naj man pije? - utopija.
Gre pa vsa pohvala @shadeX, da mu je uspelo potencialnega nevarnega udeleženca v prometu, odstraniti.

shadeX ::

Sej ni hotu, dokler nisem rekel da ma policija kontrolo 1km naprej ;(( Drugače, je to samo obliž na rano, tale tip bo še vozil pijan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Invictus ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Včeraj so bile v dobri uri 3 nesreče na tem koncu in vse nesreče so povzročili kolesarji.

Lp

A je kolesar zbil avto?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

s1m0n ::

Saj so/bodo vsi trije kolesarji povzročitelji tak ali drugače kaznovani.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Polozweii ::

shadeX je izjavil:

Sej ni hotu, dokler nisem rekel da ma policija kontrolo 1km naprej ;(( Drugače, je to samo obliž na rano, tale tip bo še vozil pijan.


Če te res skrbi, kaj se bo z njim dogajalo v bodoče... ne vem no. Na tvojem mestu bi potem kar takoj poklical policijo, da ga takoj ustavijo in odstranijo iz prometa.

Zgodovina sprememb…

Spxy ::

Polozweii je izjavil:

shadeX je izjavil:

Sej ni hotu, dokler nisem rekel da ma policija kontrolo 1km naprej ;(( Drugače, je to samo obliž na rano, tale tip bo še vozil pijan.


Če te res skrbi, kaj se bo z njim dogajalo v bodoče... ne vem no. Na tvojem mestu bi potem kar takoj poklical policijo, da ga takoj ustavijo in odstranijo iz prometa.


Takih tudi odvzem izpita ne bo ustavil...

Polozweii ::

Spxy je izjavil:

Polozweii je izjavil:

shadeX je izjavil:

Sej ni hotu, dokler nisem rekel da ma policija kontrolo 1km naprej ;(( Drugače, je to samo obliž na rano, tale tip bo še vozil pijan.


Če te res skrbi, kaj se bo z njim dogajalo v bodoče... ne vem no. Na tvojem mestu bi potem kar takoj poklical policijo, da ga takoj ustavijo in odstranijo iz prometa.


Takih tudi odvzem izpita ne bo ustavil...


V vistvu jih na nek način bo. Dovolj je, če ga dobijo, ko se bo vozil na lokacijo, kjer se ga misli nacugat. Kar je še bolje.

AndrejO ::

ziga1990 je izjavil:

evo tri dni sem imel jaz skoraj nesrečo:

Kolesarka je kot kokoška brez glave prečkala cesto na kateri je bila na nasprotni strani kolona in iza kombija prečka cesto brez da bi kaj desno pogledala sem bremzal kot osel k sreči je nisem zadel plus nisem dobil nekoga v rit

Se je to zgodilo na prehodu za pešce ali izven prehoda za pešce?

shadeX ::

Polozweii je izjavil:

Spxy je izjavil:

Polozweii je izjavil:

shadeX je izjavil:

Sej ni hotu, dokler nisem rekel da ma policija kontrolo 1km naprej ;(( Drugače, je to samo obliž na rano, tale tip bo še vozil pijan.


Če te res skrbi, kaj se bo z njim dogajalo v bodoče... ne vem no. Na tvojem mestu bi potem kar takoj poklical policijo, da ga takoj ustavijo in odstranijo iz prometa.


Takih tudi odvzem izpita ne bo ustavil...


V vistvu jih na nek način bo. Dovolj je, če ga dobijo, ko se bo vozil na lokacijo, kjer se ga misli nacugat. Kar je še bolje.


Lokacija je bila izredna, ker se je zabava odvijala na privat placu. Če smo že pri tem, je bil tale ob izpit zaradi voženj pod vplivom alkohola pred več kot 5 leti, pred 2 pa je naredil izpit nazaj.

Polozweii ::

shadeX je izjavil:

Polozweii je izjavil:

Spxy je izjavil:

Polozweii je izjavil:

shadeX je izjavil:

Sej ni hotu, dokler nisem rekel da ma policija kontrolo 1km naprej ;(( Drugače, je to samo obliž na rano, tale tip bo še vozil pijan.


Če te res skrbi, kaj se bo z njim dogajalo v bodoče... ne vem no. Na tvojem mestu bi potem kar takoj poklical policijo, da ga takoj ustavijo in odstranijo iz prometa.


Takih tudi odvzem izpita ne bo ustavil...


V vistvu jih na nek način bo. Dovolj je, če ga dobijo, ko se bo vozil na lokacijo, kjer se ga misli nacugat. Kar je še bolje.


Lokacija je bila izredna, ker se je zabava odvijala na privat placu. Če smo že pri tem, je bil tale ob izpit zaradi voženj pod vplivom alkohola pred več kot 5 leti, pred 2 pa je naredil izpit nazaj.


Pravijo, da gre v tretje rado :)

Mehmed ::

Polozweii je izjavil:


V vistvu jih na nek način bo.

Na zacetku tedna so se razpisali, da okoli 80% folka, ki izgubi izpit zaradi alkota oddela 6 ur izobrazevalnih delavnic pa ga dobi nazaj. Tko cez 4000 ljudi na leto. To ti dost pove kok se sekiramo.

LeQuack ::

Mehmed je izjavil:

Polozweii je izjavil:


V vistvu jih na nek način bo.

Na zacetku tedna so se razpisali, da okoli 80% folka, ki izgubi izpit zaradi alkota oddela 6 ur izobrazevalnih delavnic pa ga dobi nazaj. Tko cez 4000 ljudi na leto. To ti dost pove kok se sekiramo.


Bolje bi bilo 6 let delavnic.
Quack !

Lakotnik29 ::

AndrejO je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

evo tri dni sem imel jaz skoraj nesrečo:

Kolesarka je kot kokoška brez glave prečkala cesto na kateri je bila na nasprotni strani kolona in iza kombija prečka cesto brez da bi kaj desno pogledala sem bremzal kot osel k sreči je nisem zadel plus nisem dobil nekoga v rit

Se je to zgodilo na prehodu za pešce ali izven prehoda za pešce?


Kakšno vezo ima prehod za pešce s tem, da je nekdo z vozilom pravokotno sekal vozišče?

BigWhale ::

Ce je blo na prehodu za pesce je vseen a je izza kombija prisla kolesarka, peska, tri leta star otrok brez nadzora, Jeti ali pa Chtulu. Ce vidis zabasan prehod zapesce lahko komot predvidevas, da bo nekdo izza avtomobila stopil pred tebe, zato ze prej zmanjsas hitrost in previdno prevozis tisti prehod za pesce.

AndrejO ::

Lakotnik29 je izjavil:

AndrejO je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

evo tri dni sem imel jaz skoraj nesrečo:

Kolesarka je kot kokoška brez glave prečkala cesto na kateri je bila na nasprotni strani kolona in iza kombija prečka cesto brez da bi kaj desno pogledala sem bremzal kot osel k sreči je nisem zadel plus nisem dobil nekoga v rit

Se je to zgodilo na prehodu za pešce ali izven prehoda za pešce?


Kakšno vezo ima prehod za pešce s tem, da je nekdo z vozilom pravokotno sekal vozišče?

BigWhale je lepo napisal. Kjer je prehod in kolona na nasprotnem pasu se mu je voznik dolžan še posebej previdno približati, ker *mora predvidevati*, da mu lahko nekdo stopi naravnost pred havbo. Pa četudi je to kolesar(ka), ki bi morala po zebri hoditi ob kolesu.

Opisan manever bi bil v primeru, da se je to dogajalo na prehodu za pešce, najprej signal, da je govora o slabem ali pa neizkušenem vozniku. Če se je to dogajalo izven prehoda za pešce, pa je govora o vozniku, ki je očitno pozorno spremljal dogajanje pred seboj in uspel pravočasno odreagirati na *nepričakovan* dogodek.

In seveda, ker ni lepo govoriti na pamet, lahko pogledaš sodbo II Kp 9637/2014 kot primer iz sodne prakse, kjer je bila voznica, ki je v podobnih okoliščinah (kolona v nasprotni smeri, prehod za pešce) povzročila prometno nesrečo, spoznana za krivo kršitve 2. odst. 45. čl. ZPrCP in tudi obsojena po 323. čl. KZ-1 (žal je deklica v prometni nesreči tudi umrla).

Zato menim, da je vprašanje še kako zelo relevantno.

kr3ten ::

A veš tisto, k se želiš vklopiti na prehitevalni pas, pa je že eden na njem 10 m za teboj, pa ne veš ali te ful počasi prehiteva ali pa te želi izpustiti na prehitevalega - in seveda se vključiš na prehitevalnega pol ti pa začne opica blendat in trobit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kr3ten ()

Mare2 ::

kr3ten je izjavil:

A veš tisto, k se želiš vklopiti na prehitevalni pas, pa je že eden na njem 10 m za teboj, pa ne veš ali te ful počasi prehiteva ali pa te želi izpustiti na prehitevalega - in seveda se vključiš na prehitevalnega pol ti pa začne opica blendat in trobit.


Zadevo je treba vzeti takole, sploh če veš, čemu je namenjen prehitevalni pas.

Torej, ko želiš prehiteti vozilo pred sabo. Poglej v zakon, kaj je treba storiti, preden začneš prehitevati vozilo pred sabo. Zagotovo ne samo zapeljati na prehitevalni pas in se še naprej "cijaziti po prehitevalnem" in pri tem še izsiliti prednost vozilu, ki te že prehiteva. Skratka, če nisi "siguren" pač počakaš. kaj je tu sporno?

Zame je sporna besedna zveza vklop na prehitevalni pas.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

BorutK-73 ::

kr3ten je izjavil:

A veš tisto, k se želiš vklopiti na prehitevalni pas, pa je že eden na njem 10 m za teboj, pa ne veš ali te ful počasi prehiteva ali pa te želi izpustiti na prehitevalega - in seveda se vključiš na prehitevalnega pol ti pa začne opica blendat in trobit.

Ti pa še nimaš veliko izkušenj z v vožnjo.
2500K|SabertoothP67|12GB|RX570|WD240GB
Nexus7 32GB|Redmi5|ZenPad10
http://mightytext.net/RsoDtvN

Polozweii ::

kr3ten je izjavil:

A veš tisto, k se želiš vklopiti na prehitevalni pas, pa je že eden na njem 10 m za teboj, pa ne veš ali te ful počasi prehiteva ali pa te želi izpustiti na prehitevalega - in seveda se vključiš na prehitevalnega pol ti pa začne opica blendat in trobit.


V bistvu takim najraje blendam in trobim, ker izsiljujete prednost in zaradi vas ni možno držat varnostne razdalje. Če mam jaz pred sabo avtomobil, katerega čakam, da se umakne nimam kaj mimo tebe lezt njemu za rit.

Še najbolj bolni so pa tisti, ki sploh ne nakažejo spremembe pasu.

Žal... ko bi vedeli kaj s tem izsiljevanjem naredite (tudi kilometer dolge kolone, ki se nato fantomsko ustavijo)... pa kaj sploh razlagam. Itak vsak sam nase misli.

Zgodovina sprememb…

kr3ten ::

Če me že misliš prehitet me dej, ne pa spat na prehitevalnem pasu in mi dajat občutka da me hočeš spustit.

Polozweii ::

kr3ten je izjavil:

Če me že misliš prehitet me dej, ne pa spat na prehitevalnem pasu in mi dajat občutka da me hočeš spustit.


Kdo spi? Kam naj se ti umaknem, če imam vozilo pred sabo? Mu moram v prtljažnik zlezt, da boš ti gospod lahko meni tiščal zadaj? Če ni primerne varnostne razdalje, ne menjaš pasu.

Za tekočo vožnjo po avtocesti moraš gledati daleč naprej pa tudi nazaj v retrovizor. Zato jih imaš. Potem pa zaspiš in se tik za tovornjakom spomniš, da bi prehiteval. Ne gre to tako fantek.

Seveda tebe BK za varnostno razdaljo.

Drugič ne čakaj do zadnjega in še bolj pomembno, nauči se spremljati promet.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

kr3ten je izjavil:

A veš tisto, k se želiš vklopiti na prehitevalni pas, pa je že eden na njem 10 m za teboj, pa ne veš ali te ful počasi prehiteva ali pa te želi izpustiti na prehitevalega - in seveda se vključiš na prehitevalnega pol ti pa začne opica blendat in trobit.

Če je 10m za tabo, se pač ne vključiš.

PA malo glej v vzvratna ogledala, zato so jih vgradili...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

mirator ::

kr3ten je izjavil:

A veš tisto, k se želiš vklopiti na prehitevalni pas, pa je že eden na njem 10 m za teboj, pa ne veš ali te ful počasi prehiteva ali pa te želi izpustiti na prehitevalega - in seveda se vključiš na prehitevalnega pol ti pa začne opica blendat in trobit.
Se pravi, da si eden izmed tistih, da ko se mu po pehitevalnem pasu približam na ca 10 m, skočiš brez žmigavca pred mene, čeprav za mano ni bilo nikogar in potem cijaziš pred mano. Logično, da ti hupam in blendam, pa nisem opica.

AndrejO ::

Nomen est omen.

solatko ::

Zelo veliko je voznikov, ki manever prehitevanja izvajajo že kilometer pred oviro in to s hitrostjo nekaj km/h večjo od prehitevanega. Za takim se nabere kolona vozil na prehitevalnem pasu, ki praktično prehiteva sama sebe, vozni pas je pa do ovira prazen (prehitevati po voznem ali odstavnem pasu pa je nevarno in prepovedano.

Ljudje so pač navajeni, da je menjava voznega pasu izredno zahteven postopek, zato se praviloma po končanem prehitevanju, neradi vrnejo nazaj na vozni pas, če je km naprej zopet kamion.
Ko dohitiš take paciente in jih z blendo iz voznega pasu opozoriš, da naj se vrnejo na vozni pas, ter sprostijo prehitevalnega, se razen zahodnih tujcev, niti eden ne potrudi zapeljat tja, kamor bi po zakonu moral.
Potem pa imaš situacije, da se kolona po prehitevalnem pasu vozi okoli 110-120, na voznem pasu pa pacient stisne na 130+ in se malo pre oviro, ravno tako nesramno, vrine med tiste, ki že "prehitevajo".

Kako nevarne so take situacije, se ne zavedajo niti tisti, ki trmasto vztrajajo na prehitevalnem pasu, če prav prehitevajo samo lastno senco, kot tudi ne tisti, ki po desni te bedake z veliko hitrostjo prehiteva, za hudo verižno trčenje je dovol samo, da se eden neprevidno umakne na vozni pas, saj niti ne pričakuje idiota s 150 tam.

Čas bi bil, da se večina slovenskih pol voznikov, nauči uporabljat vsaj AC, če se že na lokalnih ne zavedajo, kaj je oviranje prometnega toka.
In fantje uravnavanje tempomata na števec, pomeni nekaj km nižjo hitrost od dejanske, kar se vidi pri vožnji v tunelih, ko se po voznem pasu vozijo kamioni 90, na prehitevalnem pa tempomatkarji z 93, omejitev pa je čistih 100, potem se pa čudijo, da jim ljudje blendajo in trobijo, saj gredo vendar po omejitvi.
Delo krepa človeka

WhiteAngel ::

kr3ten je izjavil:

A veš tisto, k se želiš vklopiti na prehitevalni pas, pa je že eden na njem 10 m za teboj, pa ne veš ali te ful počasi prehiteva ali pa te želi izpustiti na prehitevalega - in seveda se vključiš na prehitevalnega pol ti pa začne opica blendat in trobit.


V takem primeru se dotaknem stopalke za bremzo, toliko, da zasvetijo luči zadaj. Tako mu dam vedet, da ga čakam, da me prehiti. Pa še malo ga zbrihtam. Pač ne moreš mu skočiti pred havbo. Boš potem, ko se spuca čez en kilometer lahko šel 180 km/h in nadoknadil.
strani: 1 ... 81 82 83 84 85 ... 100


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16314635 (12387) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
52857045 (34067) solatko
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24724168 (19563) solatko

Več podobnih tem