» »

Samodejno izpolnjevanjev obrazcev

Samodejno izpolnjevanjev obrazcev

Remu ::

Imam več obrazcev, katere morem ročno izpolnjevat. Večinoma so v PDF obliki in Word (doc.). Podatke imam v excel tabelah. Kako bi si poenostavil oz. naredil, da obrazec samodejno izbere določene podatke iz tabele in vstavi v obrazec oz. obrazce ?

joze67 ::

Za Word: uporabiš bookmarke in automation. Ali celo MailMerge, še enostavneje.
Za PDF: Daš obrazec za ozadje v nov word dokument, naprej si oglej prvo točko.

Remu ::

V excel tabelah imam tabeli z lasnostmi dveh vrst izdelkov. V obrazcu naj bi izbral, katero kombinacijo teh dveh izdelkov imam. Pri vstavljanu v obrazce naj bi mi samodejno pobiralo (vstavljalo) podatke iz teh tabel , pri določenih celicah bi bilo potrebno tudi preračunati podatke iz tabel.

Hvala za odgovore.

joze67 ::

Na hitro je to kot vaja iz VBA, na počasi mi pa tako ali tako ni (več) jasno, kaj želiš. Ne vem koliko kombinacij dveh izdelkov tako ali tako ne moreš doseči...

Remu ::

Se opravičujem, če sem bil nejasen. Imam podatke v dveh excel tabelah, v vsaki tabeli je cca. 100 artiklov. Izpolnjevati moram predpisane - različne PDF in Word obrazce ( cca.20), v katere morem izpolnit v točno določena polja določene lastnosti (dolžina, širina, serijska številjka, teža, ....) oz. kombinacije obeh vrst izdelkov ( skupna teža, skupna dolžina, največja širina, ...). To zdaj počnem ročno. Ker mi to vzame preveč časa, sem razmišljal, kako bi si poenostavil. Razmišljal sem, da bi obrazec (vsakega posamezno) imel kot podlago, izbral dva izdelka (iz vsake skupine po enega) in nekako da bi mi samodejno izpolnilo določena polja na obrazcu. Ne vem kako se lotit oz. kaj naj bi bilo najbolj primerno. Mogoče obstaja celo kateri že napisan program za to?
Hvala za pomoč

smacker ::

V Excelu z nekaj telovadbe s formulami preoblikuj podatke tako, da boš imel 1 tabelo, ki se direktno preslika v obrazec - torej prvi stolpec v prvo vnosno polje, drugi stolpec v drugo, itd. Potem jih lahko uvoziš v PDF z Acrobat Pro: https://forums.adobe.com/thread/2069492
Mislim, da boš moral uvozit podatke za vsak artikel posebaj, ampak še vedno je veliko hitreje kot izpolnjevat vsa polja.

Remu ::

MailMerge deluje v nulo. Zanima me ali lahko imam osnovno Excel tabelo za več Wordovih dokumenotv in v tabeli spreminjam oz. dodajam artikle?
Hvala za pomoč.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

pomoč v excelu (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
628671 (3000) omni-vor
»

MS Access (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
647058 (5116) travica
»

Izdelava obrazcev doma?

Oddelek: Loža
115193 (4886) Vikking
»

PHP + MySQL excel export pomoč?

Oddelek: Izdelava spletišč
121383 (1230) sumoborac
»

A se kdo spozna na excel ?

Oddelek: Programska oprema
264304 (3500) smrekca

Več podobnih tem