» »

Tomos apn 6

Tomos apn 6

Cilly ::

Skratka.. Tomos.. Nebi se rad hvalil ampak do zdaj sem rešil še vsako težavo, pri teli mi pa potrpljenja zmanjka.
Po šoli ''vžgat štirko'' in na delo, okoli osmih zvečer spet domov. Mesec prej je normalno delala brez trokiranja ali kakršnih drugih motenj. To težavo sem imel eno leto nazaj, rešil sem jo z inštalacijo večje dize (iz 50 na 67). To je pomagalo. Zdaj mam pa že tega nekako dovolj (rinjenja in konstanega kurbljanja).
Težava je v trokiranju. Poleti je normalno delala zdaj, ko se je ohladilo, mi je začela povzročati težave. Vem da mrzel zrak prevzame več bencina zato sem najprej poskusil z večjo zido (70). Neuspeh. Nato sem posksil odstraniti zracni filter. Še vedno popolnoma isto. Poskusil sem z dizo 70 ter napol blokiranim originalnim filtrom. Zadevo je sicer zalivalo ampak je priblizno delala (samo napol gasa). Zdaj pa.. A je mogoce, da je tesnilo pod cilindrom prepihalo, ali pa je potrebno zamenjati vsa tesnila na uplinjaču?

Hvala za branje posta in odgovore

Lp, Marjan
fizićki radnik
  • spremenil: Cilly ()

drekodovce ::

če gre tesnilo na cilindru se to dobro sliši ko kurblaš oz ko lavfa. Daj nazaj staro dizo? Glede na to, da se je ohladilo bi mogoče pomagalo?

Cilly ::

drekodovce je izjavil:

če gre tesnilo na cilindru se to dobro sliši ko kurblaš oz ko lavfa. Daj nazaj staro dizo? Glede na to, da se je ohladilo bi mogoče pomagalo?

poskusil, isto
fizićki radnik

koyotee ::

67 dizo? Kaj mas 125ccm da rabis tok bencina?

Spucaj plovec.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koyotee ()

Cilly ::

koyotee je izjavil:

67 dizo? Kaj mas 125ccm da rabis tok bencina?

Spucaj plovec.

prepucano vse, razdret uplinjac komplet, spran z bencinom
fizićki radnik

dxx ::

Kaj je z iskro?

Cilly ::

dxx je izjavil:

Kaj je z iskro?

iskra super. svecka menjana.
fizićki radnik

ZloTech ::

Večja diza uplinja slabše v mrazu in to ni čisto odgovor. Zgleda pa da imaš probleme s uplinjačem.

Je avspuh suh ko poper, srednje masten (Tak mora biti) ali je tako masten da iz njega teče olje ?

Kdaj si nazadnje ščistil kanale avspuha ? V tistem zavoju pod mašino se nabirata olje in saje.

Kakšna je barva sveče ko segreješ in zvoziš mašino: Sveča mora biti bela s karamelo.

Kdaj si pregledal platine in zamenjal kondenzator ?

Koliko mm meče iskro na mašini. Pod kurblanjem jo mora vsaj 1cm. To da preskakuje na sveči ni nič. Ko nabije kompresijo sveča ugasne.

Kdaj in kako si obnovil uplinjač ? Plovček ki je noter mora imeti gladko os. Ta se zelo rada zatika ker zarjavi. Potem pa enkrat dela enkrat ne. Včasih motor streseš in štarta in je ok.

A ti kaj prej vžge če streseš motor, če snameš pokrovček (pri enih dela tak vakum da zmanjka benza) ali pa da pihaš v rezervoar tako da narediš tlak ?

Če imaš svinjarijo v rezervoarju, da motor ni več nov in je rjast znoter inštaliraj en filter za benz med pipo in uplinjačem.

Zamenjaj pipo na rezervoarju, ona ma gor tudi filter in tisto se zabije. Lahko jo samo odmontiraš.

Če ti mašina vleče fovš luft, med uplinjačem in blokom mašine mora biti neprodušno tesnilo. Če ti vleče noter preko ležajev bo mašina slabo delala. To je če je zgonjena do kraja.

Če ti bat in obroči ne tesnijo, ga menjaj. Filtri na tomosih so bolj povprečni in če notri pride šuder ga prepiha.
Tudi ko dela nima neke moči in ne gre v hrib.

A ti čok na balanci dela, brez tega boš težko vžigal.

To še, novejši tomos uplinjači imajo mrežico nekje noter v uplinjaču in tisto se zabije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ZloTech ()

oo7 ::

Eno vprašanje glede APN 6.

Ko je moj APN6 segret ga potem zelo težko nazaj prižgem. Če zamenjam svečko ga lahko nazaj prižgem ampak se spet hitro segreje in ugasne.
Ali bi lahko bil problem cilinder in bat, ker sta 42 in se motor pregreje ? Ali je problem vžig ? Ali kaj drugega ?
Bi bila rešitev, če dam gor nov cilinder in bat 38 ?

hojnikb ::

oo7 je izjavil:

Eno vprašanje glede APN 6.

Ko je moj APN6 segret ga potem zelo težko nazaj prižgem. Če zamenjam svečko ga lahko nazaj prižgem ampak se spet hitro segreje in ugasne.
Ali bi lahko bil problem cilinder in bat, ker sta 42 in se motor pregreje ? Ali je problem vžig ? Ali kaj drugega ?
Bi bila rešitev, če dam gor nov cilinder in bat 38 ?



Tezko je rečit, brez da izkločaš stvari. Vzig bi se dalo preverit z stroboskopom (takrat k ugasne, probaš zagnat in pogledat če je iskra) ali bolj po domače, svečka ven in gledat če je iskra. Mogoče se tuljava pregreje in ugasne.

Naslednja moznost je pa da izgubljaš kompresijo (slabo zbrušen cilindr) ali se ti celo prime bat na cilindr... Sicer če se to dogaja, tist trenutek niti nemorš obrnat mašine, ker zablokira.


Sistem izločanja, nič druga...
#brezpodpisa

ToniT ::

Običajno je v tem primeru težava v kondenzatorju.
Tega bi jaz prvega zamenjal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ToniT ()

oo7 ::

Še eno vprašanje.
Če je vžig pravilno nastavljen potem mora motor, ko ga prižgeš delat v prostem teku ? Jaz če ne dodajam gas mi hitro ugasne ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

hojnikb ::

ToniT je izjavil:

Običajno je v tem primeru težava v kondenzatorju.
Tega bi jaz prvega zamenjal.


Konezator ni problem, vsaj če se pogovarjamo o platinskem vzigu. Ker tudi če tisti kondezator odpove, bo še vedno letel, sam iskril se bo več med platinami. Druga stvar je brezplatnski vzig, ki so ga mel kasnejši modeli; tista zunanja enota, če crkne ali crkuje, pa lahko kaze takšne simptome...

oo7 je izjavil:

Še eno vprašanje.
Če je vžig pravilno nastavljen potem mora motor, ko ga prižgeš delat v prostem teku ? Jaz če ne dodajam gas mi hitro ugasne ?


Vžig ni toliko bistven za prosti tek (pomaga pa). Za prosti tek je najbolj pomembno, da ti motor ne vleče fouš zraka in da ma dovolj kompresije. Če mu kaj od tega manjka, se lahko kaze tudi kot slab prosti tek. Seveda, predpogoj je da je sploh prav nastavljen prosti tek na ročki oz. frgazerju. Tudi če je čist izpravn motor, če bo nastavljen prenizko, nebo delal.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

oo7 ::

hojnikb je izjavil:



Tezko je rečit, brez da izkločaš stvari. Vzig bi se dalo preverit z stroboskopom (takrat k ugasne, probaš zagnat in pogledat če je iskra) ali bolj po domače, svečka ven in gledat če je iskra. Mogoče se tuljava pregreje in ugasne.

Naslednja moznost je pa da izgubljaš kompresijo (slabo zbrušen cilindr) ali se ti celo prime bat na cilindr... Sicer če se to dogaja, tist trenutek niti nemorš obrnat mašine, ker zablokira.


Sistem izločanja, nič druga...



Dobro bom šel danes zvečer na eno vožnjo, da ga dobro segrejem. Bom vzel ven svečko in videl ali je iskra. Če se tuljava pregreje in ugasne kaj je potem razlog zanič tuljava ?

Potem če je slučajno slabo zbrušen cilinder tega jaz ne vem, ker tega nisem jaz nikoli delal. Bi bilo smiselno dati vseeno gor navaden cilinder in 38 bat ?

hojnikb ::

Če se tuljava pregreje in ugasne kaj je potem razlog zanič tuljava ?


Da..

Potem če je slučajno slabo zbrušen cilinder tega jaz ne vem, ker tega nisem jaz nikoli delal. Bi bilo smiselno dati vseeno gor navaden cilinder in 38 bat ?


Tega bi se jaz lotu čist nazanje, ker je verjetno najmanjša sansa, da je krivo to...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

oo7 ::

Je potem tudi razlog, da je tuljava lahko slaba, da ko je motor mrzel, da rabim pohodit kurbl 5x-10x, da sploh vžge ?

hojnikb ::

oo7 je izjavil:

Je potem tudi razlog, da je tuljava lahko slaba, da ko je motor mrzel, da rabim pohodit kurbl 5x-10x, da sploh vžge ?


Ne. Tuljava mrzla običajno deluje. Da mrzu ne vziga je lahko problem tudi v nepravilni mešanci; če imaš dellorto fergi je lahko napačna loputa za čok. Ali pa nima filtra in airboxa gor. Če pa to ni, ti pa manjka kompresija.
#brezpodpisa

oo7 ::

hojnikb je izjavil:

oo7 je izjavil:

Je potem tudi razlog, da je tuljava lahko slaba, da ko je motor mrzel, da rabim pohodit kurbl 5x-10x, da sploh vžge ?


Ne. Tuljava mrzla običajno deluje. Da mrzu ne vziga je lahko problem tudi v nepravilni mešanci; če imaš dellorto fergi je lahko napačna loputa za čok. Ali pa nima filtra in airboxa gor. Če pa to ni, ti pa manjka kompresija.


Mešanico imam enako kot za motorko 3%. Fergazer je od binga.
Sem imel včasih še eno štrirko in tisti motor je mrzel v 80% vžgal v prvo če ne pa v drugo.
Kompresija to je odvisno od bata ali vžiga ?

hojnikb ::

mešanica zraka/goriva... Če recimo na stock fergiju odstraniš airbox in/ali filter, bo mešanica redkejsa (višji AFR) in bo posledično tudi tezje vzigal. Redkejša mešanica lahko tudi povzroča pregrevanje cilindra ali celo klenkanje.

Kompresija je odvisna predvsem od cilindra. Le to določa tesnenje cilindra; tj. tesnilo na glavi in pod cilindrom, navoj svečke, semering na gredi in seveda toleranca bata/cilindra ter obročki.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

oo7 ::

hojnikb je izjavil:

mešanica zraka/goriva... Če recimo na stock fergiju odstraniš airbox in/ali filter, bo mešanica redkejsa (višji AFR) in bo posledično tudi tezje vzigal. Redkejša mešanica lahko tudi povzroča pregrevanje cilindra ali celo klenkanje.

Kompresija je odvisna predvsem od cilindra. Le to določa tesnenje cilindra; tj. tesnilo na glavi in pod cilindrom, navoj svečke, semering na gredi in seveda toleranca bata/cilindra ter obročki.


Ja jaz imam tisti papirnati filter v grštelu. Torej bi bilo bolj priporočljiva 4% mešanica ?

Ja potem je lahko tudi cilinder slabo zbrušen. Tesnila sem jaz že enkrat menjal in tudi obroček sem že zamenjal prvo je bil gor L nato sem dal navadnega.

Toliko enih stvari, da sploh ne vem kje bi se lotil :)

Hvala za pomoč in nasvete. Bom poročal.

sbawe64 ::

Če uporabljaš Husqvarna/STIHL/in drugo sintetično 2T olje za motorne žage, je dovolj 2%.

Daj gor 38 cilinder in L bat.

Kakšen izpuh imaš ?

Tvoj APN6 ima ventilator za hlajenje ?
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

fikus_ ::

jaz bi rekel, da je težava v tuljavi ali kondenzatorju, če ima še star vžig.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

hojnikb ::

oo7 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

mešanica zraka/goriva... Če recimo na stock fergiju odstraniš airbox in/ali filter, bo mešanica redkejsa (višji AFR) in bo posledično tudi tezje vzigal. Redkejša mešanica lahko tudi povzroča pregrevanje cilindra ali celo klenkanje.

Kompresija je odvisna predvsem od cilindra. Le to določa tesnenje cilindra; tj. tesnilo na glavi in pod cilindrom, navoj svečke, semering na gredi in seveda toleranca bata/cilindra ter obročki.


Ja jaz imam tisti papirnati filter v grštelu. Torej bi bilo bolj priporočljiva 4% mešanica ?

Ja potem je lahko tudi cilinder slabo zbrušen. Tesnila sem jaz že enkrat menjal in tudi obroček sem že zamenjal prvo je bil gor L nato sem dal navadnega.

Toliko enih stvari, da sploh ne vem kje bi se lotil :)

Hvala za pomoč in nasvete. Bom poročal.


Še enkrat, dajmo si mal razčistit pojme.

Mešanica zrak/gorivo =/= "mešanica" goriva in olja. To sta dva čisto ločena pojma, ki med sabo nimata neke povezave. Če voziš 1% al pa 5% "mešanico", to na delovanje nebo kaj velik vplival.

Kako si pa na L-bat dal navadn obroček, je pa verjetno jasno samo teb. Ti bati majo posebn obroček, tako da je treba dat takšnega ko je bil original, ne pa navadnega. Vsaj če je L oblika bla prej...
#brezpodpisa

oo7 ::

hojnikb je izjavil:

oo7 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

mešanica zraka/goriva... Če recimo na stock fergiju odstraniš airbox in/ali filter, bo mešanica redkejsa (višji AFR) in bo posledično tudi tezje vzigal. Redkejša mešanica lahko tudi povzroča pregrevanje cilindra ali celo klenkanje.

Kompresija je odvisna predvsem od cilindra. Le to določa tesnenje cilindra; tj. tesnilo na glavi in pod cilindrom, navoj svečke, semering na gredi in seveda toleranca bata/cilindra ter obročki.


Ja jaz imam tisti papirnati filter v grštelu. Torej bi bilo bolj priporočljiva 4% mešanica ?

Ja potem je lahko tudi cilinder slabo zbrušen. Tesnila sem jaz že enkrat menjal in tudi obroček sem že zamenjal prvo je bil gor L nato sem dal navadnega.

Toliko enih stvari, da sploh ne vem kje bi se lotil :)

Hvala za pomoč in nasvete. Bom poročal.


Še enkrat, dajmo si mal razčistit pojme.

Mešanica zrak/gorivo =/= "mešanica" goriva in olja. To sta dva čisto ločena pojma, ki med sabo nimata neke povezave. Če voziš 1% al pa 5% "mešanico", to na delovanje nebo kaj velik vplival.

Kako si pa na L-bat dal navadn obroček, je pa verjetno jasno samo teb. Ti bati majo posebn obroček, tako da je treba dat takšnega ko je bil original, ne pa navadnega. Vsaj če je L oblika bla prej...



Ja potem sem nekaj zabluzil glede L bata in obročkov vem,da sem enrkat nekaj menjal.

fikus_ je izjavil:

jaz bi rekel, da je težava v tuljavi ali kondenzatorju, če ima še star vžig.


Sem kupil novo tuljavo in jo zamenjal. Bom videl če bo kaj boljše.

sbawe64 je izjavil:

Če uporabljaš Husqvarna/STIHL/in drugo sintetično 2T olje za motorne žage, je dovolj 2%.

Daj gor 38 cilinder in L bat.

Kakšen izpuh imaš ?

Tvoj APN6 ima ventilator za hlajenje ?


STIHL olje ja.

Verjetno ne bi bilo slabo, da bi dal gor 38 bat.

Uporabljam lipnik edino, ko grem registrirat dam gor originalni izpuh.

Moj APN6 ima veternico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tomos ne vžge (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13523354 (3897) hojnikb
»

Apn6 izpuh (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9216213 (12643) oo7
»

2 taktni motor ne vžge navodila

Oddelek: Loža
336386 (5698) hojnikb
»

APN 6 noče vžgati (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8917703 (8111) koyotee
»

Izboljšanje moči dvo-taktnega motorja

Oddelek: Na cesti
104407 (4003) msjr

Več podobnih tem