» »

Registracija predelanega Tomosa

Registracija predelanega Tomosa

Cilly ::

Skratka..

Skoraj eno uro že iščem po spletu o tej temi, ampak mi ''use kontra odpira''.. Morda kdo ve kaj več o tem?
Bolj podrobno, v bližnji prihodnosti imam planiran projekt Tomos, kjer naj bi povečal kubikažo motorja ter seveda posledićno tudi moč ter končno hitrost motorja. Projekt bo izveden le v primeru, da bo lahko motor bil vožen po cesti. Torej zanima me, ali je možna registracija predelanega mopeda, ki ima več kot 49ccm ter višjo končno hitrost kot 45km/h?

Lp, Marjan
fizićki radnik

St235 ::

Na kratko: Ne.

Na dolgo: vse predelave bi morale bit opravljene s cetrificiranimi deli in pooblaščenim serviserjem, na podlagi česar bi opravil homologacijo vozila.

Cilly ::

St235 je izjavil:

Na kratko: Ne.

Na dolgo: vse predelave bi morale bit opravljene s cetrificiranimi deli in pooblaščenim serviserjem, na podlagi česar bi opravil homologacijo vozila.


torej projekt propadel.. hvala za hitri odgovor.
fizićki radnik

borisk ::

če se gre za moped, potem je odgovor ne, če pa se gre za motorno kolo, za katerega potrebuješ A kategorijo (serija 14, 15, BT in še kateri) pa to ni problematično, vsaj ne tako kot pri mopedih, kjer je del tehničnega pregleda tudi preizkus končne hitrosti.

jest10 ::

Seveda se lahko še vedno poslužuješ goljufanja na tehničnem(blokado)

tonic ::

lahk registriraš... ampak implementiraj tudi "mehanizme blokade" za na tehničnega...

TOP ::

Seveda lahko,sam ne vem zazkaj take sprašuješ tukaj,to smo vedno počeli,ko smo bili mulci,saj na tehničnem ti ne odprejo mašine,da vidijo kaj maš noter,sam pač daš blokado not in je potem pa znemeš ven.Mater,kje so tisti časi auspuh MF Power gor,5 brzina noter pa L bat pa brušen celinder na 42,se še spomnite.

tonic ::

Top, se podpišem zraven... ;)

IL_DIAVOLO ::

Zakaj bi projekt propadel. Za po stranskih poteh bo super in tudi na vasi te ne bo noben lovil.

Cilly ::

men se gre da je ''use bol legalno''
pravte da za po vaseh je dobr.. tud ne vec se policaj prpele glih takat k ni treba..
nazadne ko sem registriral enega od tomosov (apn 6) naj bi bila koncna hitrost nekaj cez 50 (verjamem da bi prisel do 60 po ravnini), na tehnicem jo je stisnil v cetrti pod zelo malo gasa da je prisel na 43.. tko da morde bi se se kj dal zrihtat..
blokade.. bi bile opcija ja.. sam, kaj se ne da, da ga, ce gre vec kot 45km/h registriras kot 125cc motor? Imam izpit A1 tako, da mi ni problem ;)

Hvala za prejsnje odgovore.
fizićki radnik

noraguta ::

Cilly je izjavil:

Skratka..

Skoraj eno uro že iščem po spletu o tej temi, ampak mi ''use kontra odpira''.. Morda kdo ve kaj več o tem?
Bolj podrobno, v bližnji prihodnosti imam planiran projekt Tomos, kjer naj bi povečal kubikažo motorja ter seveda posledićno tudi moč ter končno hitrost motorja. Projekt bo izveden le v primeru, da bo lahko motor bil vožen po cesti. Torej zanima me, ali je možna registracija predelanega mopeda, ki ima več kot 49ccm ter višjo končno hitrost kot 45km/h?

Lp, Marjan

holomogiraš ga. ni pocen da se pa. pa ne bo padel več pod mopede. kdor pravi ne je pojmanimež.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Cilly ::

noraguta je izjavil:

Cilly je izjavil:

Skratka..

Skoraj eno uro že iščem po spletu o tej temi, ampak mi ''use kontra odpira''.. Morda kdo ve kaj več o tem?
Bolj podrobno, v bližnji prihodnosti imam planiran projekt Tomos, kjer naj bi povečal kubikažo motorja ter seveda posledićno tudi moč ter končno hitrost motorja. Projekt bo izveden le v primeru, da bo lahko motor bil vožen po cesti. Torej zanima me, ali je možna registracija predelanega mopeda, ki ima več kot 49ccm ter višjo končno hitrost kot 45km/h?

Lp, Marjan

holomogiraš ga. ni pocen da se pa. pa ne bo padel več pod mopede. kdor pravi ne je pojmanimež.


homologiras ja.. sam kot pravi taprvi ki je odpisal, je treba, da to opravi pooblaščeni serviser, kajne?
fizićki radnik

GrX ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zakaj bi projekt propadel. Za po stranskih poteh bo super in tudi na vasi te ne bo noben lovil.


Ne ga zavajati, namreč tudi na stranskih cesta se lahko zgodijo prometne nesreče.. V tem primeru pa bo kaj?

Cilly je izjavil:

Bolj podrobno, v bližnji prihodnosti imam planiran projekt Tomos, kjer naj bi povečal kubikažo motorja ter seveda posledićno tudi moč ter končno hitrost motorja. Projekt bo izveden le v primeru, da bo lahko motor bil vožen po cesti. Torej zanima me, ali je možna registracija predelanega mopeda, ki ima več kot 49ccm ter višjo končno hitrost kot 45km/h?


Pokliči na AMZS in povprašaj tam, kako je s tem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GrX ()

Cilly ::

GrX je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zakaj bi projekt propadel. Za po stranskih poteh bo super in tudi na vasi te ne bo noben lovil.


Ne ga zavajati, namreč tudi na stranskih cesta se lahko zgodijo prometne nesreče.. V tem primeru pa bo kaj?

Cilly je izjavil:

Bolj podrobno, v bližnji prihodnosti imam planiran projekt Tomos, kjer naj bi povečal kubikažo motorja ter seveda posledićno tudi moč ter končno hitrost motorja. Projekt bo izveden le v primeru, da bo lahko motor bil vožen po cesti. Torej zanima me, ali je možna registracija predelanega mopeda, ki ima več kot 49ccm ter višjo končno hitrost kot 45km/h?


Pokliči na AMZS in povprašaj tam, kako je s tem...


hvala za skrb
ja, imam namen iti v bljizne mesto na techicne preglede, da povprasam okoli tega. namrec, ta nacrt/projekt bi res rad speljal, imam ga ze planiranega dobro leto vendar mi cas ne dopusca.. zima prihaja pa se bo morda kaj bolj razbremenilo
fizićki radnik

fikus_ ::

Ne bo ti uspelo s homologacijo, ker ni samo to, da boš navil motor, tudi zavore bi moral prilagoditi, okvir, . .

TOP ::

Če imaš izpit A1,zakaj hudiča se igraš stemi forami,kupi bolši motor,razen če si vešč šravfanji,ker neko vzdrževanje rabi tole friziranje.

konspirator ::

Če imaš a1 potem raje kupi bt50, apn6 ima preslabo izhodišče za kakšno resno friziranje.
--

St235 ::

Cilly je izjavil:

noraguta je izjavil:

Cilly je izjavil:

Skratka..

Skoraj eno uro že iščem po spletu o tej temi, ampak mi ''use kontra odpira''.. Morda kdo ve kaj več o tem?
Bolj podrobno, v bližnji prihodnosti imam planiran projekt Tomos, kjer naj bi povečal kubikažo motorja ter seveda posledićno tudi moč ter končno hitrost motorja. Projekt bo izveden le v primeru, da bo lahko motor bil vožen po cesti. Torej zanima me, ali je možna registracija predelanega mopeda, ki ima več kot 49ccm ter višjo končno hitrost kot 45km/h?

Lp, Marjan

holomogiraš ga. ni pocen da se pa. pa ne bo padel več pod mopede. kdor pravi ne je pojmanimež.


homologiras ja.. sam kot pravi taprvi ki je odpisal, je treba, da to opravi pooblaščeni serviser, kajne?


Če hočeš opravit homologacijo imaš dve možnosti. Eno je da predložiš papirje iz katerih je razvidno, da gre za dele, ki so ustrezni za tvoje vozilo in, da je bila predelava opravljena v skladu s standardi. Drugo pa je, da sam plačaš izvedbo vseh testiranj pri na primer TUV na podlagi katerih boš dobil ustrezne papirje za homologacijo.

Kot že rečeno, ne eno ne drugo ni nekaj kar lahko realiziraš kot popoldanski projekt.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

moped (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8014165 (1924) woroh4
»

Kje kupiti mf power

Oddelek: Kaj kupiti
2812235 (2082) hojnikb
»

Vožnja motornega vozila do 50ccm(kubikov).

Oddelek: Loža
2511611 (3010) Gapi
»

Tomos Youngster 45 - Registracija?

Oddelek: Na cesti
101859 (1306) dottor
»

Zobniki na mopedu (APN)

Oddelek: Pomoč in nasveti
214583 (4172) Seljak

Več podobnih tem