Forum » Na cesti » Kolesar, voznik, kolizija
Kolesar, voznik, kolizija
nevone ::
Kako rešiti, da bi se neprijetno križanje voznika, ki v križišču zavija desno in kolesarja, ki po njegovi desni strani vozi naravnost, dogajalo čim redkeje ali pa sploh ne?
Najpreprostejša in učinkovita rešitev je seveda ta, da sta oba skrajno previdna.
Pa se da morda kako spremeniti pravila tako, da sta prisiljena biti previdna, oziroma da jima pravila pomagajo biti previdnejša?
Križišča za voznike doživljajo izboljšave. Najprej semaforji, sedaj krožišča.
Kaj se lahko naredi, da se tudi kolesarjem omogoči čim varnejšo in udobno vožnjo skozi križišče, ker v tem motornem vrvežu, dejansko so šibkejši člen.
o+ nevone
Najpreprostejša in učinkovita rešitev je seveda ta, da sta oba skrajno previdna.
Pa se da morda kako spremeniti pravila tako, da sta prisiljena biti previdna, oziroma da jima pravila pomagajo biti previdnejša?
Križišča za voznike doživljajo izboljšave. Najprej semaforji, sedaj krožišča.
Kaj se lahko naredi, da se tudi kolesarjem omogoči čim varnejšo in udobno vožnjo skozi križišče, ker v tem motornem vrvežu, dejansko so šibkejši člen.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Jure14 ::
Tako, da se odstrani možnost, da kolesar pade v mrtvi kot od voznika. Da se odstrani tisti "ostri kot" pri srečanju.
Da se kolesarska steza spelje (vsaj na križišči) bolj desno, da avto pravokotno seka kolesarsko stezo, ne pa pod ostrim kotom.
Da se kolesarska steza spelje (vsaj na križišči) bolj desno, da avto pravokotno seka kolesarsko stezo, ne pa pod ostrim kotom.
nevone ::
Kaj pa, če bi se prečkanje prestavilo malo ven iz križišča, torej da ne more prečkati tako, da gre naravnost, ampak mora zaviti vsaj 5 metrov na desno in potem prečkati?
o+ nevone
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
fikus_ ::
Da se za kolesarje naredi kolesarska steza in v križiščih naredi podobno, kot prehod za pešče oz. prečkanje ceste zraven prehoda za pešče.
Tiste šalabajzarske rešitve, da avtomobilist in kolesar vozita na isto nivojskem vozišču, ločenem z belo črto in kolesarska pobarvana rdeče, pa je potrebno ukinit! Še posebej je to nevarno v križiščih, ko avtomobilist pogosto spregleda kolesarja!
O takšnem primeriu se piše v temi "zbil me je avto".
Tiste šalabajzarske rešitve, da avtomobilist in kolesar vozita na isto nivojskem vozišču, ločenem z belo črto in kolesarska pobarvana rdeče, pa je potrebno ukinit! Še posebej je to nevarno v križiščih, ko avtomobilist pogosto spregleda kolesarja!
O takšnem primeriu se piše v temi "zbil me je avto".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Invictus ::
Kaj pa če bi vozniki upoštevali to, kar učijo od pamtiveka? da, ko zavijaš desno, tja tudi pogledaš.
Desni pogled...
Desni pogled...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
kingsix ::
Nekaj mi sicer ni jasno...zakaj je kolesarju dovoljeno prehitevati po desni??
Namreč velikokrat sem v situaciji, ko grem npr desno v neko ozko ulico, kjer še avto stoji da gre ven... dam blinker da grem desno in upočasnim da lahko morda oni spelje ven in jaz lepo not...
No, medtem vzadaj dirja kolesar in bi me prehiteval po desni strani po cestišču in seveda moram čakat.
Ampak tu mi ni logike...zakaj je kolesarju, ki je udeleženec v prometu in enako na cesti kot jaz - dovoljeno PREHITEVATI po desni strani?
Avto te v tem primeru tudi ne gre prehitevat po levem pasu, da gre mimo tebe - še se ni zgodilo. Kolesarji pa kar polne bombe mimo po desni.
Namreč velikokrat sem v situaciji, ko grem npr desno v neko ozko ulico, kjer še avto stoji da gre ven... dam blinker da grem desno in upočasnim da lahko morda oni spelje ven in jaz lepo not...
No, medtem vzadaj dirja kolesar in bi me prehiteval po desni strani po cestišču in seveda moram čakat.
Ampak tu mi ni logike...zakaj je kolesarju, ki je udeleženec v prometu in enako na cesti kot jaz - dovoljeno PREHITEVATI po desni strani?
Avto te v tem primeru tudi ne gre prehitevat po levem pasu, da gre mimo tebe - še se ni zgodilo. Kolesarji pa kar polne bombe mimo po desni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
Mare2 ::
Saj ne gre samo za opisan primer pri zavijanju desno.
Če spremljaš časopise, vsaj 4je kolesarji so povoženi na teden v SLO. In to v različnih situacijah, tudi med normalno vožnjo po cesti ga kak trezen voznik naloži na "haubo". Če je pijan, pa itak.
Tudi kolesarji so dostikrat krivi.
https://www.google.si/search?q=kolesar+...
Če spremljaš časopise, vsaj 4je kolesarji so povoženi na teden v SLO. In to v različnih situacijah, tudi med normalno vožnjo po cesti ga kak trezen voznik naloži na "haubo". Če je pijan, pa itak.
Tudi kolesarji so dostikrat krivi.
https://www.google.si/search?q=kolesar+...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
nevone ::
Kaj pa če bi vozniki upoštevali to, kar učijo od pamtiveka? da, ko zavijaš desno, tja tudi pogledaš.
Desni pogled...
Ljudje ne morejo vedno v vseh situacijah reagirati idelano. Če se pogoje lahko naredi primernejše, zakaj ne?
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
kingsix ::
@shmandi , a mu ni?
Nisem se nekaj poglobil v to, ampak kolesarji tukaj po mojih ulicah se obnašajo kot da je. Pa nekaj smo se pogovarjali in so vsi rekli ja da to moraš gledat desno , če zavijaš desno, ker je možno ,da te kolesar prehiteva po desni.
Nisem se nekaj poglobil v to, ampak kolesarji tukaj po mojih ulicah se obnašajo kot da je. Pa nekaj smo se pogovarjali in so vsi rekli ja da to moraš gledat desno , če zavijaš desno, ker je možno ,da te kolesar prehiteva po desni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
r3dkv1c4 ::
Tako, da se odstrani možnost, da kolesar pade v mrtvi kot od voznika. Da se odstrani tisti "ostri kot" pri srečanju.
Da se kolesarska steza spelje (vsaj na križišči) bolj desno, da avto pravokotno seka kolesarsko stezo, ne pa pod ostrim kotom.
To je iluzija v vaših glavah, ker bulite vse okoli, na telefone, tablice namesto, da bi spremljali tudi kolesarske steze, ko se približujete križiščem.
Nehajte sanjat o mrtvih kotih, ker ne vozite vlaka.
Začnite spremljat okolico in mrtvi koti bodo čudežno izginili.
O kakšnem kotu ti to razlagaš, ker če se pravočasno ustaviš in ne na kolesarski stezi skoraj pošrek, boš vse in še več opazil v desnem vzvratnem ogledalu.....ja pravočasno se ustavi zaboga.
Neverjetno, kako jasno se izpovedujete, kako vozite in odkrivate ravno tisto, kar je vsakodnevno opaženo v cestnem prometu, nestrpnost.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
dj_uro ::
nestrpnost je tudi pri kolesarjih, nepazljivost je tudi pri kolesarjih, brezglavo pritiskanje na pedalke je tudi pri kolesarjih... Kolesarji imajo pač to smolo, da upravljajo manj mogočno vozilo...
Vsak naj nase pazi in PREDVIDEVA, pa bo prec manj nesreč
Vsak naj nase pazi in PREDVIDEVA, pa bo prec manj nesreč
vw-klub.si
r3dkv1c4 ::
nestrpnost je tudi pri kolesarjih
..., če je pa pomešana še z egoistično specialkarsko glavo, je pa to že "kings of the road" trip.
Predstavljaj si, ko čez kakšno vas 2 specialkarja vlečeta za seboj kolono 10 in več vozil, ker se jima ne ljubi peljat po vzporedni kolesarski stezi.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
krneki0001 ::
nestrpnost je tudi pri kolesarjih
..., če je pa pomešana še z egoistično specialkarsko glavo, je pa to že "kings of the road" trip.
Predstavljaj si, ko čez kakšno vas 2 specialkarja vlečeta za seboj kolono 10 in več vozil, ker se jima ne ljubi peljat po vzporedni kolesarski stezi.
Potem se jim pa zgodi to:
http://www.delo.si/clanek/o184467
Invictus ::
Kaj pa če bi vozniki upoštevali to, kar učijo od pamtiveka? da, ko zavijaš desno, tja tudi pogledaš.
Desni pogled...
Ljudje ne morejo vedno v vseh situacijah reagirati idelano. Če se pogoje lahko naredi primernejše, zakaj ne?
o+ nevone
Saj so idealni... Narejena je kolesarska steza. Ki jo avto prečka. Kjer ima kolesar prednost. Saj tudi, ko se pelješ čez železnico, pogledaš, če se slučajno pelje vlak...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Invictus ::
Tudi ga lahko, sam posledice so malo bolj boleče .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
49106 ::
Exactly. Tako vozijo, ker predvidevajo, da se bodo kolesarji usral. Če se pa naujo usral, so pa najebal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
49106 ::
A vlaki? Ker ti tudi gazijo kolesarje in pešce.
Pa ne na prehodih za pešče in kolesarskih stezah? In sigurno ne zaradi tega, ker bi lahko ustavil, pa ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
nevone ::
Ne vem, a te tole spregledali, ali se vam ne zdi dobra ideja?
Kaj pa, če bi se prečkanje prestavilo malo ven iz križišča, torej da ne more prečkati tako, da gre naravnost, ampak mora zaviti vsaj 5 metrov na desno in potem prečkati?
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Heavy ::
A vlaki? Ker ti tudi gazijo kolesarje in pešce.
Pa ne na prehodih za pešče in kolesarskih stezah?
Ker avto povozi pešca in kolesarja samo v mestu?
Ne vem, a te tole spregledali, ali se vam ne zdi dobra ideja?
Kaj pa, če bi se prečkanje prestavilo malo ven iz križišča, torej da ne more prečkati tako, da gre naravnost, ampak mora zaviti vsaj 5 metrov na desno in potem prečkati?
Ja, to bi bila odlična ideja. Na tak način so že prehodi čez tire narejeni.
#TeamFelix
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Heavy ()
Invictus ::
Ne vem, a te tole spregledali, ali se vam ne zdi dobra ideja?
Kaj pa, če bi se prečkanje prestavilo malo ven iz križišča, torej da ne more prečkati tako, da gre naravnost, ampak mora zaviti vsaj 5 metrov na desno in potem prečkati?
Nismo spregledali, samo je zadeva preveč butasta, da bi jo sploh komentirali...
Drugače pa sledi sledeče v Ljubljani...
Od križišča z Drenikovo bo po novem tropasovnica. En pas avti, en pas avtobusi, en pas kolesarji. Kolesarska cesta bo na istem nivoju kot ostala cesta. Pločnik se bo zožil in bo samo za pešce...
Taka je nova predlagana ureditev in Zoki se z njo strinja. Kar pomeni da se bo tako začelo urejati kolesarske steze po celi Ljubljani.
Pa se bodo imeli spet Štajerci nad čim pritoževat .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
sesobebo ::
Kolesarja lahko izsili, vlak pa ...
odgovor na osnovno vprasanje je torej na dlani:
ob vsa krizisca se namesti zvonce, utripajoce luci in zapornice, ki se spustijo takoj, ko se kolesar zacne priblizevati kriziscu.
namesto rdece-belih prog se na zapornice napise "PRAV VAM JE, KAJ PA NISTE PAZILI NA MRTVI KOT IN VZVRATNA OGLEDALA, KOT SO VAS UČILI V ŠOLI".
Invictus ::
Saj obstaja zelena luč za koleasrje.
Kako butasti pa morate biti, da ne veste, da to pomeni, da ima na kolesarski stezi prednost kolesar ?!?!?!
Kako butasti pa morate biti, da ne veste, da to pomeni, da ima na kolesarski stezi prednost kolesar ?!?!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Bojan xxxx ::
To s prehodom za kolesarje 5m izven križišča se mi ne zdi čist OK. Preden bi se vozniki avtov navadili in pričakovali tam kolesarja bi se populacija kolesarjev bistveno razredčila. Plus, ne vem koliko kolesarjev bi se tega držalo.
Arctander ::
Tiste šalabajzarske rešitve, da avtomobilist in kolesar vozita na isto nivojskem vozišču, ločenem z belo črto in kolesarska pobarvana rdeče, pa je potrebno ukinit! Še posebej je to nevarno v križiščih, ko avtomobilist pogosto spregleda kolesarja!
Kolesarska steza v istem nivoju s cesto in ne odmaknjena od nje kot pri nas, se je dejansko izkazala kot bolj varna rešitev. Hint: Kopenhagen. S tem namreč kolesarji postanejo enakovreden uporabnik cestne površine in avtomobilisti jih težje spregledajo.
Na prvo žogo se zdi protislovno, da so kolesarji bolj varni, čim bližje avtomobilom so, ampak praksa (vsaj v kolesarsko razvitih državah) pravi da je tam, kjer prihaja do križanj smeri med kolesarji in avtomobili, to bolje, kot kolesarje umikati na pločnike.
Bojan xxxx ::
49106 ::
Bojan xxxx je izjavil:
Kako butasti pa morate biti, da ne veste, da to pomeni, da ima na kolesarski stezi prednost kolesar ?!?!?!
Na 1000 voznikov se najde eden, ki mu ti ni čist logično. As simple as that.
Prehod za pešce dokazuje kako zelo se motiš.
Vanquish ::
kateri zakon da prednost kolesarju prednost, ko po desni prehiteva avto, ki zavija desno?
Kolikor vem ima prednost avto?
Kolikor vem ima prednost avto?
Pika na i ::
Nič, je že vse narejeno. Egoizmu ne pomaga nikakršna nova ureditev križišč, kolesarskih stez, stez za pešce, nadvozi, podvozi....
Za podivjane kolesarje, ki mislijo, da so pravila le zato, da jih ščitijo in za zarukane voznike, ki imajo roke polne vsega drugega, samo volana ne, je itak vseeno kako zgleda cesta.
Vsem ostalim je jasno, da na cesti nisi sam.
Za podivjane kolesarje, ki mislijo, da so pravila le zato, da jih ščitijo in za zarukane voznike, ki imajo roke polne vsega drugega, samo volana ne, je itak vseeno kako zgleda cesta.
Vsem ostalim je jasno, da na cesti nisi sam.
nevone ::
Nismo spregledali, samo je zadeva preveč butasta, da bi jo sploh komentirali...
Ideja je več kot odlična in predvsem izvedljiva brez večjih posegov, butast je pa samo tvoj komentar.
Preden bi se vozniki avtov navadili in pričakovali tam kolesarja bi se populacija kolesarjev bistveno razredčila.
Ne vem od kje ti razmišljanje, da bi se tega težje navadili, kot gledati na desno, česar se niso navadili niti v 50 letih.
Plus, ne vem koliko kolesarjev bi se tega držalo.
Vsi, če se ne bi, so si pa nedvomno sami krivi, če jih kaj povozi.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
49106 ::
A ni bolje, če damo dovoljenje za vožnjo motornih vozilih izključno AI-ju, vsaj na javnih cestah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
nevone ::
A ni bolje, če damo dovoljenje za vožnjo motornih vozilih izključno AI-ju, vsaj na javnih cestah.
Ja je, samo je bistveno dražje to v celoti uvesti.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
jype ::
kateri zakon da prednost kolesarju prednost, ko po desni prehiteva avto, ki zavija desno?Vrni vozniško dovoljenje, če ga imaš, ker ga ne bi smel imeti:
Kolikor vem ima prednost avto?
3. odstavek 58. člena ZPrCp:
Voznik, ki zavija na križišču desno, mora pustiti mimo vozila, ki vozijo v isti smeri po kolesarskem pasu ali kolesarski stezi, ki jo prečka.
jype ::
Ideja je več kot odlična in predvsem izvedljiva brez večjih posegov, butast je pa samo tvoj komentar.Ne drži. Vsi kolesarji zelo dobro vemo, da je ideja slaba, ker že imamo celo vrsto tako rešenih križišč, pa je v njih tveganje za nas zelo očitno izrazito povečano v primerjavi z ureditvijo, kjer kolesarska steza poteka tik ob cestišču.
Kolesarska steza na tem mestu se je po tedenskem snemanju krožišča izkazala za bistveno manj konfliktno območje, kot kolesarska steza na tem mestu (naslednji izvoz iz istega krožišča), kjer je kolesarska steza pomaknjena 5 metrov v notranjost. Razlog je v tem, da vozniki motornih vozil _ŠE VEDNO_ nimajo prednosti, a napačno predvidevajo (in se jim zaradi razmerja tveganj tudi sladko jebe, če se slučajno motijo), da bo kolesar zaradi obscenega vijuganja bržkone nadaljeval pot naravnost po cesti in ne bo zavil preko izvoza iz krožišča, zato tam v praksi nikoli ne ustavijo.
St235 ::
kateri zakon da prednost kolesarju prednost, ko po desni prehiteva avto, ki zavija desno?
Kolikor vem ima prednost avto?
Prehitevat ne sme, sme pa vozit po svojem pasu (kolesarski stezi) in mu avto ne sme zapret poti. Vozišče in kolesarsko si je treba predstavljat enako kot, če bi bila dva pasova. In vsakemu je jasno, da pri zavijanju ne smeš zapret poti vozilom na vzporednem pasu.
sesobebo ::
Nismo spregledali, samo je zadeva preveč butasta, da bi jo sploh komentirali...
Ideja je več kot odlična in predvsem izvedljiva brez večjih posegov, butast je pa samo tvoj komentar.
nope. bo kar ideja tista, ki je p. butasta.
kaj pa, ce bi zaceli s predpostavko, da naj bo nova ureditev neudobna za problematicne udelezence prmeta (t.j. avtomobiliste), in ne zrtve (t.j. kolesarje, ki imajo prednost)?
nevone ::
Kolesarska steza na tem mestu se je po tedenskem snemanju krožišča izkazala za bistveno manj konfliktno območje, kot kolesarska steza na tem mestu (naslednji izvoz iz istega krožišča), kjer je kolesarska steza pomaknjena 5 metrov v notranjost.
Merjenje na samo enem odcepu, ki niti nima umaknjeno stezo 5 metrov v zunanjost? In brez poskusa, da se umakne 10 metrov?
A lahko vidim meritve? In posnetke?
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: nevone ()
St235 ::
Da se za kolesarje naredi kolesarska steza in v križiščih naredi podobno, kot prehod za pešče oz. prečkanje ceste zraven prehoda za pešče.
Tiste šalabajzarske rešitve, da avtomobilist in kolesar vozita na isto nivojskem vozišču, ločenem z belo črto in kolesarska pobarvana rdeče, pa je potrebno ukinit! Še posebej je to nevarno v križiščih, ko avtomobilist pogosto spregleda kolesarja!
O takšnem primeriu se piše v temi "zbil me je avto".
Ravno obratno. Najslabše so situacije, kjer je kolesarska par metrov pred križiščem speljana na pločnik in okrog semaforja. Tako tik pred križiščem "zgubiš" iz vidnega polja kolesarja, ki mu potencialno lahko sekaš pot. Dejansko so rešitve kot je sedaj na križišču rozmanove in litijske bistveno boljše. Ali pa recimo tukaj: Da bi kolesarsko speljal 5m stran od križišča, večino fizično ni možno, zraven tega pa bi moral v takem primeru avto vstavit na sredi prehoda za pešce. Da o temu, da bi kolesar dobesedno moral zavit levo pod avto sploh ne govorimo. Ravno v temi, ki jo omenjaš je podobno neumno kolesarska ločena (na pločniku) potem se pa dobesedno tik pred križiščem spusti na cesto. Bistveno boljše je, da ima avto kolesarja na vzporednem ločenem pasu, ker za razliko od pločnika, ga bo dejansko registriral in lažje opazil, ko bo zavijal. Tudi čisto iz navade so vozniki vozil bistveno bolj navajeni spremljat vozila vzporedno z njimi kot na pločniku
Kolesarska steza na tem mestu se je po tedenskem snemanju krožišča izkazala za bistveno manj konfliktno območje, kot kolesarska steza na tem mestu (naslednji izvoz iz istega krožišča), kjer je kolesarska steza pomaknjena 5 metrov v notranjost.
Merjenje na samo enem odcepu, ki niti nima umaknjeno stezo 5 metrov v zunanjost? In brez poskusa, da se umakne 10 metrov?
A lahko vidim meritve? In posnetke?
o+ nevone
Kako si to predstavljaš? takoj za križiščem še semafor za kolesarje? ali naj kolesarji 10m za križiščem random zavijajo levo čez dva pasova? Kako za vraga je to bolj varno?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
nevone ::
Razlog je v tem, da vozniki motornih vozil _ŠE VEDNO_ nimajo prednosti, a napačno predvidevajo (in se jim zaradi razmerja tveganj tudi sladko jebe, če se slučajno motijo), da bo kolesar zaradi obscenega vijuganja bržkone nadaljeval pot naravnost po cesti in ne bo zavil preko izvoza iz krožišča, zato tam v praksi nikoli ne ustavijo.
Če bi bila večina križišč tako urejena, bi se navadili.
Bistveno je, da je na ta način kolesarja lažje opaziti, kot če pripelje vzporedno čisto blizu mimo tebe.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
St235 ::
NE ni res, kolesarja bistveno težje opaziš, če kolesarska steza tik pred semaforjem zavija k prehodu za pešce.
Lahko si pa seveda kaj prebereš na to temo
https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...
https://coloradosprings.gov/sites/defau...
http://content.tfl.gov.uk/international...
http://www.morpc.org/trans/BikePedBicyc...
Vse študije ugotavljajo ravno obratno, kot ti trdiš.
Lahko si pa seveda kaj prebereš na to temo
https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...
https://coloradosprings.gov/sites/defau...
http://content.tfl.gov.uk/international...
http://www.morpc.org/trans/BikePedBicyc...
Vse študije ugotavljajo ravno obratno, kot ti trdiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
jype ::
ki niti nima umaknjeno stezo 5 metrov v zunanjost?Ima.
In brez poskusa, da se umakne 10 metrov?Glede na tole križišče, kjer je incidentov od njegove izgradnje naprej daleč najmanj v primerjavi s tem križiščem, kjer so incidenti razmeroma pogosti, je tvoje sklepanje očitno napačno.
Bistveno je, da je na ta način kolesarja lažje opaziti, kot če pripelje vzporedno čisto blizu mimo tebe.Ne, ga ne. Problem ni v tem, da vozniki ne bi imeli možnosti opaziti kolesarja, problem je v tem, da niso pozorni, ali pa si domišljajo, da vozijo hitro, kolesarji pa počasi: Povprečje hitrosti kolesarja v mestnem prometu je _višja_ od povprečne hitrosti osebnih avtomobilov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
kotanyi ::
Ne drži. Vsi kolesarji zelo dobro vemo, da je ideja slaba, ker že imamo celo vrsto tako rešenih križišč, pa je v njih tveganje za nas zelo očitno izrazito povečano v primerjavi z ureditvijo, kjer kolesarska steza poteka tik ob cestišču.
Seveda drži.
Ni zanalašč tako zrihtanih precej prehodov v meki kolesarstva. Je pa res, da takšna rešitev zahteva sredstva in da bo tebi še malce teže opravičevati tvoje kršenje predpisov ko ga boš mirno pičil naravnost. Sicer ti ne privoščim havbe, čudil se pa tudi ne bom...
Invictus, boš kar ti butast - nevone je podala povsem racionalno rešitev in tudi lepo povedala to, kar vam bumbarjem ni jasno - da se tule ne gre zato, kdo ima prav in koga bomo zajebali, ampak zato, da poskušamo najti in uveljaviti rešitve, ki bodo koristile vsem. Vi pa takoj na okope pa srat drug po drugem. Pfej!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kotanyi ()
St235 ::
dobre prakse iz cele palete zahodnih držav govorijo o tem, da je največja neumnost, ki jo lahko narediš to, da kolesarsko stezo spelješ okrog ovinka. Tako, da rab bi videl to meko kolesarjenja, ki po tvoje tako projektira kolesarske steze. Razen, če si mogoče hotel povedat da je kolesarstvo v Meki tako urejeno?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
jype ::
Seveda drži.Tvoja sličica je napačna, ker voznik tovornega vozila v vzvratnih ogledalih vidi _vse_ tiste kolesarje.
nevone je podala povsem racionalno rešitevKi je že bila preizkušena in se izkazala za eno najslabših.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
kotanyi ::
dobre prakse iz cele palete zahodnih držav govorijo o tem, da je največja neumnost, ki jo lahko narediš to, da kolesarsko stezo spelješ okrog ovinka. Tako, da rab bi videl to meko kolesarjenja, ki po tvoje tako projektira kolesarske steze.
Ja?
Clicketyclick
clack
jype ::
Sicer ti ne privoščim havbe, čudil se pa tudi ne bom...Jaz grem mimo po sredini pasu za motorna vozila, ker je to daleč najbolj varno zame in za vse druge udeležence v prometu.
ClicketyclickTo ni tisto, kar predlaga nevone, pa tudi učinkovito ni, če ni semaforizacija urejena tako, kot je na Nizozemskem (kjer imajo kolesarji križišče odprto dvakrat na interval, ko mora ves motorni promet stati).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
kotanyi ::
nevone je podala povsem racionalno rešitev Ki je že bila preizkušena in se izkazala za eno najslabših.
Argumenti pa so?
Ker sm jst gazda tko vidu na enmu križišu tmwa v lublan?
Lej, saj če ti nočeš biti bolj varen, se jaz ne bom sekiral. Suit yourself.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19616 (7912) | Invictus |
» | Na kolesu me je zbil avto (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 43107 (38387) | jype |