Prijavi se z GoogleID

» »

Sistem za hišni kino

Sistem za hišni kino

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 8 9 10 11

Zvezdica27 ::

lp,

streamanhe no go za ženo. radio pa ful poslušamo. škoda da ni dab marantz.

ma ja, to bom ziher rabljeno kupoval

zz

matobeli ::

Dab dobit rabljeno bo kar težava, ni še tolk časa zunaj.

Ga pa priporočam če se radio posluša. Sploh če govorimo o nacionalki oziroma par drugih kanalih ki oddajajo v 128kbps. Stream nima za burek, meni stalno ven pada val202 v službi, kvaliteta pa se mi tudi zdi višja na dab.

Zvezdica27 ::

lp,

torej, po premisleku sem ugotovil, da bo tole trajalo dlje.

Receiver bo ali marantz (recimo vsaj nr1508) ali Pioneer elite sx s30 (saj me matra dab).

Zvočniki pa bodo bookshelf. Ker sta oba receiverja mala, so lahko tudi te manjši. Raje imam kvalitetnejši sound kot šus, več ali manj pa itak poslušamo radio (zdaj preko streama) ali pa TV, občasno kaj preko airplay. Nekaj smo se naučili v bandu - glasnost ni vse.

Trenutno se nagibam k q acoustic concept 20, ki so na testih dobro ocenjeni (recimo what hi-fi) in niso ekstremno dragi. Pa še lepi so, da bo žena happy.

Soba je sicer cca 4,5 x 9 m, a tam kjer je tv je 4,5 x 4,5. Je pa vse skupaj odprto še v kuhinjo in drugam, tko da malo se pa tudi mora slišati, da se razleze po bajti. Bodo pa najbrž na omarici (zdaj imam floorstanding, raje bi imel spet, pa žena ne pusti), žal dokaj blizu zadnje stene. Opcija je, da bi to nadgradil (v kotih imam že nad knaufom kable potegnjene za še dva mala zvočnička, sam da se bolj razleze po prostoru - je to opcija ali ne? 5.1 in ostalo me ne zanima, imam en pasiven sub, ki pa dela kar OK. Morda bi vseeno to zraven teh dveh q 20 vezal, ker ga pač imam.

Zdaj razmišljam tako - vi pa povejte, kaj tu ne štima.

zz

matobeli ::

Men malo majhni zgledajo za tolk velik prostor, poglej magar še 3010 ki so že starejši, pa dost ugodni.

Jaz mam 3020i v enem takem prostoru in se mi zdi da niso nič preveliki.

Reciever kupi nazadnje, vsak nov model ko pride ima glede teh digitalnih zadev več notri.

Pa poglej če imajo še drugi proizvajalci kaj pametnega.

Kakorkoli bo čist poslušljivo.

delfinus ::

Pri pasivnem subu moras paziti. Ti mora amp dopuscati vezavo le tega, ker je to dodatno breme za ojacevalec in bo vsa muzika postala anemicna, klipala al pa boh ne daj bos kaj skuril. Ce ze sub potem aktivni sub, ki ne obremenjuje stereo ojacevalca. Zdaj tile zvocniki so idealni za malo sobico in kak near field. V veliki sobi bo to igralo za tko mimo grede. Je v tem primer boljse it na aktivne monitorje ala Edifier S2000 Pro, bolj dinamicni, vec suta in kvalitetno. Ampak seveda ni HDMIja, je pa optika in pa SPDIF.

lp, d.

m0LN4r ::

@Darko
Rabim nasvet, ker dobim ta mesec dobropis za RZ730 me zanima, kaj je razlika med:
ONKYO RZ840,
Marantz SR7013

Razlika je 400 evrov, pa to ne more bit samo zaradi Audissey ali pac?

Mi lahko malo poves tvoje mnenje ali je teh 400 vredno svojega denarja ali potem ze bolse skocit do Yamahe RX 2080, ampak preden narocim bi vseeno rad vedel od kod razlika, ker za teh nekaj W se mi ne gre in koker vidim imajo vsi trije podobne karakteristike.

Ali sem se kakega spregledal,
seveda pogoj je, da ima 9.2 in 11.2 pre-out in eARC.
Na tej zadevi se vinilk ne bo nikoli poslusalo, gre se za entertainment in muzko.

Hvala!
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zvezdica27 ::

lp,

vem, pasivni sub imam vezan pač na kable,dela ok

q concept 3020i so praktično ista dimenzija kot concept 20...

aktivni zvočniki odpadejo. Mora biti receiver in čao, mali, lep. Časi kompliciranja so mimo pri meni + žena ne pusti

čist poslušljivo imam že zdaj - denon x1000 in ene stare sony floorstanding. Zdaj bi rad malo in lepo in da lepo igra in da je vse povezljivo.

Kaka alternativa tem q concept (matobeli-kako igrajo, je to za keš ok?=

zz

matobeli ::

Uf, sem mislil da misliš na tamale torej serijo 2000.

Men igrajo zelo lepo, sem jih priklopil na fotrovega lampaša in primerjal z njegovimi (eni večji tannoyi), se sicer opazi razlika v 10/10 ampak je tudi pričakovano.

Meni se zdi da so bolj tehnični kot mehki, kar pa mi ustreza.

Prej sem imel starejše mission dvosistemske samoatoječe in so mi ti q acustics bolj všeč, menjat sem pa itak moral ker samostoječi niso prišli več v celotno pistavitev pohištva.

Imam pa yamaha r-n 803d, prej pa sem fural enega starega sonyja iz vstopnega razreda kar je tudi lepo prispevalo k kvaliteti zvoka.

Nisem pa sprobal 1001 zvočnika pred nakupom :)

borut_p ::

a je kdo šel v playroom pa poslušal tele?

https://playroom.si/FOCAL-Electra-IW-10...

Darko! ::

m0LN4r je izjavil:

@Darko
Rabim nasvet, ker dobim ta mesec dobropis za RZ730 me zanima, kaj je razlika med:
ONKYO RZ840,
Marantz SR7013

Razlika je 400 evrov, pa to ne more bit samo zaradi Audissey ali pac?

Mi lahko malo poves tvoje mnenje ali je teh 400 vredno svojega denarja ali potem ze bolse skocit do Yamahe RX 2080, ampak preden narocim bi vseeno rad vedel od kod razlika, ker za teh nekaj W se mi ne gre in koker vidim imajo vsi trije podobne karakteristike.

Ali sem se kakega spregledal,
seveda pogoj je, da ima 9.2 in 11.2 pre-out in eARC.
Na tej zadevi se vinilk ne bo nikoli poslusalo, gre se za entertainment in muzko.

Hvala!


He, he,

mislim, da se na kompjutre in uporabniško funkcionalnost AV receiverjev spoznaš veliko bolj kot jaz, tako, da se mi zdi, da si na tem področju večji stručko od mene. Tu ti ne morem pomagat :)

Nikoli se nisem poglabljal v funkcionalnosti in neskončne možnosti, ki jih ponujajo AV receiverji, ker me hifi ropotija, razen da lepo zveni, zanima bolj iz elementarnega, elektrotehniškega stališča ter kako potem nek produkt marketing zapakira in poizkuša prodati.


Ko enkrat definiraš koliko kanalov potrebuješ in brez katere funkcionalnost na napravi ne moreš živeti, je pametno škatle različnih proizvajalcev, ki to premorejo, postaviti eno zraven druge (kar pa se pri nas ne da) in jih dejansko preizkusit. Ker tudi, če slišiš vse, pa jih slišiš eno tam, drugo tu, jih dejansko zvokovno sploh ne moreš primerjat. Ker je preveč neznank in parametrov, ki vplivajo na končno zvočno prezentacijo.


Tako na daleč je težko karkoli pametnega napisat. 9.2 kanalni Onkyo RZ840, Maranzt SR7013 in Yamaha A2080 naj bi stale okrog 950, 1400 in 1600 EUR.

Ker boš funkcionalne razlike vedel bolj kot jaz, lahko pogledava tako, bolj po domače; kot dva kmeta, ki prek interneta kupujeva krompir za seme (čeprav bi moral ljudje to večkrat naredit, pa bi se manj pritoževali, da se jim naprave pregrevajo, crkujejo ali celo gorijo).

Ker naprav ne drživa v rokah, pogledava tehnične specifikacije in fotke notranjosti, če so dostopne.

Onkyo slike notranjosti ne podaja; prav tako pa podaja parametre o moči na način, ki pove bolj malo in onemogoča primerjavo. In to velja za celotno linijo AV receiverjev, vključno z flegšip večkanalnim močnostnim ojačevalcem PA-MC5501. Bravo Onkyo! Marketing AVR biznisa je prevladal nad inženiringom. Zaradi take malenkosti bi jim recimo jaz osebno pokazal sredinca. In vzel konkurenco. No, razen, če mi ne bi bil AVR vizualno blazno všeč :)

Marantz zmore 2 x 125 W kvalitetne moči. Solidno. Težka sta tako Onkyo kot Marantz enako, 14 kg. Kvaliteta izdelave je zato najverjetneje podobna, je pa Marantz morda bolj zveneče ime. Notranjost Marantza zgleda solidna. Kakšna je razlika v kvaliteti vgrajenih komponent ne vem.



Yamaha zmore 2 x 140 W kvalitetne moči in tehta 17 kg. Avantage serija naj bi bila narejena s poudarkom na kakovosti vgrajenih komponent in muziki. Tako na občutek 3 dodatni kilogrami in 30 dodatnih wattov odtehtajo 200 EUR razlike. Sploh, če si fen Yamahe.



Kaj vzet? Ne vem.

Za 600 EUR razlike med Yami in Onkyjem lahko kupiš cel sistem, par dobrih bukšelfov, en kvaliteten center ali pa skoraj polovico zelo dobrega subwoferja. Če vse to že imaš in položnice plačane, go for it :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Darko! ()

Map ::

Kaj pa je res glede tega, da se večkrat kje zasledi, da določene firme lepše skupaj igrajo. Recimo, če si namislim, da Focali lepše igrajo z Yamaho kot z Marantzom. Je to res, kako se to sliši, katero firmo AVRja za katero firmo zvočnikov vzet(seveda samo kot neka približna usmeritev)?

Darko! ::

Sem pozabil še tole, od kmečke logike:

Zanimiv je pogled na dno Marantz škatle, kjer vidiš 2 ventilatorja. Pri Yamahi tega ne vidim. Lahko, da so, pa so skriti zadaj; ampak ne verjamem, ker namen je hladit aluminijasta rebra na katerem so priviti močnostni ojačevalni tranzistorji in pihat vroč zrak skozi reže ohišja ven iz škatle; rebra pa so spredaj.

Ventilatorje v amplifikaciji se sicer najde v vseh cenovnih razredih.

Skoraj nuja so pri poceni robi za 200 EUR, najdeš jih pa tudi v 5 ali 15 k EUR McIntosh ali Audio Research škatlah. Sam sem ga iz svojega LG stolpa, ki ga mam ob računalniku odšraufal, vrgel proč in navrtal luknje v ohišje. Od takrat dela BP. Ventilatorji mi gredo na živce.


Vsi trije AV receiverji delujejo v A/B ojačevalnem razredu. To pomeni, da je gretje naprave nekaj normalnega. Ventilatorji so v primeru A/B razreda ojačanja nek pokazatelj koliko so te naprave "našponane". Po drugi strani pa to pomeni, da bi bile brez njih - ali bistveno dražje (zunanja rebra pasivnega hlajenja) - ali pa bi morale bit projektirane na manjšo moč (spet marketinško nesprejemljivo).


To je podobno kot v avtomobilu. Lahko se voziš 120 km/h s Cliotom ali pa z AMG 53. Če se voziš konstantno ni bistvene razlike ali problema (ok, recimo, da razlike ni - z obema prideš v službo :))

Razlika nastane pri pospeševanju in problem pri prehitevanju.

Podobno je s feršterkarijo.

Če je že na začetku projektirana za delovanje ob konstantnem dovodu hladnega zraka se zna pojavit težava ob "pospeševanju" in problem, če tako napravo spraviš v "prehitevanje". Ob dinamiki audio signala v HT, bremenu (več njih in slabo občutljive zvočne omarice) ter željah uporabnika (večja in večja glasnost), pa zna to bit zelo hitro.

Fino je, če je človek pozoren, ko pogleda pod pokrov naprave.

Vsak kvadratni centimeter in vsaka dodatna teža aluminija na hladilnih rebrih močnostnega modula šteje napravi v plus (ok, v hi-end zadevah so tudi opravičilo za enormno ceno, ampak to ni ta primer).

Pripomore k boljšemu odvajanju toplote in posledično k stabilnejšemu delovanju naprave; izboljša "pospeševanje" pri ojačenju visoko dinamičnega HT signala ali kompleksne muzike; ter naredi "prehitevanje" ob vrtenju VOLUME gumba varno.

Če je naprava projektirana za normalno delovanje brez aktivnega hlajenja, še toliko bolje.

m0LN4r ::

Ja marantz mi je zaradi izgleda ze izpadel iz igre, enostavno se ne morem sprijazniti s tisto obliko, bolj ko jo gledam bolj mi ni vsec. Tako da zdaj premlevam ali se naj vrzem all in na tisto yamaho 2080.
Druga varianta pa je, da bi spet nabavil en RZ730/40 za razliko v ceni pa en drazji Stereo amp za fronte, ki bi bil vezan na pre-out front. Hjao hjao.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

m0LN4r ::

PS: Sem zdle sel navodila za yamaho 2080 brat pa vidim, da ne podpira 7.2.4, ampak samo 7.2.2 ?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

delfinus ::

AV receiver in dober stereo amp s HT bypassi je way to go. Ampak seveda rabis plac. Glej tudi second hand stereo ampe se dobi veliko vec za solidne solde.

lp, d.

Darko! ::

AV receiver in dober stereo amp s HT bypassi je way to go. Ampak seveda rabis plac. Glej tudi second hand stereo ampe se dobi veliko vec za solidne solde.



V tem primeru sem skeptičen.
Imam tak občutek, da je kolega mOLN4r bolj HT freak kot klasičen ljubitelj dobre glasbe :)
Na koncu se zna zgodit, da bo imel stereo integrirca z HT Bypass sicer pravilno povezanega na AV receiver, ampak bo dvokanalno muziko šponal iz istih blutut virov prek receiverja. Kar pa seveda nima smisla.
Mislim, da pri AV receiverju ne bi smel delati kompromisov.


Ja marantz mi je zaradi izgleda ze izpadel iz igre, enostavno se ne morem sprijazniti s tisto obliko, bolj ko jo gledam bolj mi ni vsec.


Evo, poleg mene, drugi ljubitelj glasbe, ki je javno priznal, da se HiFi kupuje z očmi.
Bravo m0LN4r!
Kaj pomaga škatli, če fino zveni; ma če je grda ko hudič.
Sam jo tudi ne bi gledal v bajti. Ni šans.
;)



Kaj pa je res glede tega, da se večkrat kje zasledi, da določene firme lepše skupaj igrajo. Recimo, če si namislim, da Focali lepše igrajo z Yamaho kot z Marantzom. Je to res



Za namen, naprave in denar, ki je tu govora, je kompliciranje v tej smeri, po pojem mnenju popoln nesmisel. Da zvočne omarice različno zvenijo ljudje lahko slišijo v vsaki avdio štacuni, če ti postavijo par eden zraven drugega. Koliko različno kdo dojema, je odvisno izključno od ušes in pozornosti poslušalca.


Glede na to, da večino ljudi (vključno z mano) kupuje HiFi najprej z očmi, lahko na tem mestu zaključim. Pa smo šele pri zvočnih omaricah, ki prispevajo absolutno največji del, h končnemu zvočnemu izkustvu.


Da bi resno primerjal dva ojačevalca, kako vplivata na iste zvočne omarice, moraš vzpostavit "kontrolirano okolje". Ni dovolj samo zamenjat eno škatlo z drugo, ker s tem ne upoštevaš bistvene lastnosti psihoakustike, to je, da je glasnejše - boljše. Ojačevalca bi morala igrati pri natančno enaki glasnosti, ki jo dojema poslušalec, kar pa ne moreš doseči brez ustrezne meritve. Tega pa v demo salonih ne počno.
Če bi dva takšna ojačevalca postavili za zaveso, jih umerili na isti nivo glasnosti, jima dali ustrezen kontroliran signal muzike, ki bi se v obeh ojačevalcih ojačal v njihovem linearnem režimu delovanja, torej absolutno brez klipinga; ter človeku podal preklopnik iz enega na drug feršterkar - bi se število zlatoušnikov drastično zmanjšalo. Večina ljudi razlike sploh ne bi zaznala. Da bi zaznal razliko, bi moral točno vedet kaj želiš slišat v neki muziki. Kateri glas, kateri inštrument, ki je v mislih postavljen tam in tam in katero noto.
Seveda v istem prostoru, isti glasbi, isti postavitvi zvočnih omaric. Sočasno. Samo preklop A/B.

Pa smo šele pri ojačevalcih. Kje so šele DAC-i, viri, kabli, ... , in domače sobe ter njihova akustika, in tvoja ušesa in kaj je komu sploh všeč. Never ending story.


Da nekatere firme skupaj bolje igrajo je, kar se mene tiče, bulšit. Zadaj je marketing, prepletenost lastništva in prilizovanje kritikov.

Da so fizikalne razlike med papirnatim in plastičnim nizkotoncem je jasno. Da so razlike med kupolastim visokotoncem in trobljo tudi. Oblike, materiali, teža, trdota, vztrajnost, magneti, vse to ima vpliv na odziv takšne zvočne omarice, ki pa je bistvu elektro-akustičen pretvornik. In odziv na določen signal je potem seveda različen.

Enako je različna fizikalna razlaga ojačevalnega efekta pri elektronki, bipolarnemu tranzistorju, MOS-FETU; prav tako je različen princip ojačanja v čipu, D, A/B, hibridnih in A razredih ojačevalnih modulov; ki jih najdemo tako v pametnem telefonu kot v 25 kilogramski škatli, ki lahko na jesen služi še kot vir toplote v bajti.

Vsi ti parametri spreminjajo prenosno funkcijo sistema in zvok na nek način spremenijo.
Za koliko? Je slišno? Je merljivo? Kaj sploh slišimo?

Meni je to čisto brez veze.

Neki povprečni Klipši, Focali ali KEFi bodo s petsto evrsko stereo Yamaho ali Marantzem popolnoma zadovoljivo igrali. Če želiš več šusa in lahkotnost, imaš večjo sobo, želiš lepšo izdelavo, kvalitetnejše elemente, bolj naštudirano signalno pot, boljšo tehnologijo in imaš denar, daš za stereo ojačevalec komot veliko več. A bo Yammi za dva jurja igrala 4 x bolje. Ja itak da ne. Kaj pa je sploh 4 x bolje?


V HT je bolj pomembno, da ljudje vedo, kaj pripomore h končnemu zvočnemu doživetju, kje in zakaj ima smisel varčevati in kdaj sploh ne. Pa da od ubogih, podhranjenih in prenapolnjenih AVR škatel ne pričakujejo preveč.

OK.d ::

Moje skromno mnenje,če se že odloča za Onkyo naj najprej preveri kako je s pregrevanjem oz. hlajenjem, ker imam s tem porazno izkušnjo - mini pečica.:P
LPOK.d

m0LN4r ::

No ja, 730 se ni glih pregreval, razen ko sem direkt nanj postavil se en ojacevalec, pol ga je po nekaj urah zmanjkalo.

Mja verjetno bom za zacetek vzel kr Budget varianto in mickeno za razliko v ceni izboljsal akustiko prostora z difuzijo in absorbcijo, ker imam dva gola zidova brez pohistva.

Za stereo pa lahko nabavim kdajkoli se nekaj dodatnega.

Ja darko, poslusam spotify z 380kbs, blututa ne uporabljam. Je pa tale tema tule zame obdelana:
NEIL YOUNG
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Darko! ::

Ja darko, poslusam spotify z 380kbs, blututa ne uporabljam.



Sploh nisem tega mislil. Sej ne gre za blutut, ali spotify ali karkoli digitalnega.


Gre za to, da je Delfinus uporabil HT Bypass na način, ki je edini smiseln, če imaš zares kvaliteten stereo ojačevalnik in vrhunske zvočne omarice kot jih ima on - in je želel v celoti izkoristiti njihov potencial.

To pa pomeni, da moraš že pretvorjen, torej analogen avdio signal spravit direktno na AUX vhod (torej na analogne činče) integriranega ojačevalca. Ta signal pa dobiš iz CD playerja ali zunanjega D/A konverterja.

Kot je rekel Delfin, AVR je v celoti izven verige!


Če te prav razumem, pa bi ti stereo integriran ojačevalec uporabil v bistvu le kot močnostno končno stopnjo tvojega AV receiverja. To ima v HT postavitvi seveda smisel, saj razbremeniš AV receiver. Logično.


Koliko pa je smiselno izločit najverjetneje kvalitetnejši predojačevalni modul na integriranem ojačevalniku s tistim v AVR pa je drugo vprašanje. Tudi ne vem, zakaj bi to počel, če je na primer AVR dovolj močan.

Namen HT Bypass-a je optimizacija analogne signalne poti. S tem da avdio signal rešiš digitalne nesnega AV receiverja.


Za primer, ki ga opisuješ ti, ne potrebuješ integriranega ojačevalca z HT Bypass.
Potrebuješ močnostno končno stopnjo, ki jo povežeš na AV Receiver Pre-Out.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Darko! ()

m0LN4r ::

Potrebuješ močnostno končno stopnjo, ki jo povežeš na AV Receiver Pre-Out.
Ja to sem imel v mislih, samo da ce bi bil ojacevalec bi lahko tudi direktno streamal npr. iz chromecast audio na obicn receiver, medtem ko bi lahko bil onkyo izklopljen. "endstufe" pa teh funkcij nimajo.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

delfinus ::

molnar; Zdej, ce bi zame bili filmi absolutna prioriteta bi vzel spico od reciverja in potem delal na prostoru in akustiki in udobnosti gledalca.
Ce pa imas zelo dobre prednje zvocnike oz. jih nameravas se imeti in ti je poslusanje glasbe prioriteta, potem pa vsekakor je dober stereo ojacevalec s HT bypassom in se vedno soliden receiver veliko boljsa opcija. Jih je cela plejada ojacevalcev s to funkcijo. Pred leti smo celo listo delal, ki bi jo sedaj bilo treba seveda ze osvezit. Tko, da izbira je pestra.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delfinus ()

Darko! ::

m0LN4r je izjavil:

Potrebuješ močnostno končno stopnjo, ki jo povežeš na AV Receiver Pre-Out.
Ja to sem imel v mislih, samo da ce bi bil ojacevalec bi lahko tudi direktno streamal npr. iz chromecast audio na obicn receiver, medtem ko bi lahko bil onkyo izklopljen. "endstufe" pa teh funkcij nimajo.


Ok.

Kot praktičen problem se mi zdi, da ne vem, če obstaja (?) stereo integrirani ojačevalnik (ali stereo receiver) z HT Bypass vhodom in streaming povezljivostjo, ki jo ti želiš.


HT Bypass vhod se imenuje tudi:

- MAIN IN (Onkyo, Yamaha, NAD),
- EXT PRE IN (Denon),
- POWER AMP IN (Marantz), itd.


Celotna linija Rotel integriranih ojačevalnikov A10, A11, A12, A14, RA 1572 in RA 1592, direktnega HT Bypass IN vhoda (za neposreden dostop na močnostni modul) sploh nima.


Kar sem želel izpostavit je to, da, če ne najdeš ojačevalca ali stereo receiverja, ki bi imel želeno streaming povezljivost, ti tak ojačevalec ali receiver z HT Bypass funkcijo ne pomaga veliko, ker boš moral digitalen signal tako ali drugače peljati preko AV Receiverja - ali pa imeti še eno škatlo, ki ti bo streaman signal pripeljala vsaj do analognih AUX činčev ojačevalca z HT Bypass.


Mah, sej preveč kompliciram.

Kup to robo, poveži škatle, pa povej kako ti to naredil ;)

Zvezdica27 ::

zanimivo je tole brati, o hifi nimam pojma, a vse to, kar se pogovarjate, je v svetu glasbe (torej frštekerjev in PA za bande, recimo kitarski in bas ojačevalci) na voljo že vsaj ... ma trdim za 30 let, najbrž še več. Govorim o - kot se v tem svetu reče - daisy chainanju ojačevalcev (preamp iz enega v poweramp drugega ali več njih). potem imaš looper oz. A/B switch - izbiraš "tokokrog" in lahko to kombiniraš kolikor hočeš. Smešno je, da so na nek način na tej fori (tedaj je bil to v resnici design abuse) sploh zasloveli marshalli, ko si bridgal kanale in jih povezoval med sabo. Je pa res, da je tu komplikacij manj, saj imaš samo dve opciji: jack ali xlr povezljivost. In se ve - inštrumetni so jack, PA pa xlr, lahko pa tudi jack (razlike v resnici ni, testirano neštetokrat).Za kable - spet iz sveta rock banda - ni slabega kabla. Je samo kabel, ki bo imel malo drugačno upornost in morda malce obarva zvok. Na špilu nima veze, če pa ima, kompenziraš (prednsot so inštrumenti z aktivno predojačevalno elektroniko).

Ali bi lahko posplošili - kot pri kitarskih pjačevalcih - da je 30 let stara roba še zmeraj vrhunska, ampak res vrhunska (90% bandov igra namčre na stare ojačevalce, novi pa so vsi na kemperjih ali axefx, torej pure digital emulacija oz. profiliranje). Isto velja za zvočnike (sam sem imel recimo kaj jaz vem, 20 let star box, ki sem ga posojal ko je bilo karkoli).

Torej: je smiselno kupiti stare zvočne skrinje ali je v hifi to drugače? Kot omenjeno, pri bas in kitarskih ojačvalcih, se to celo išče. Za receiver žal ni druge kot novo (jaz recimo moram imeti vso povezljivost).

Še to: ko sem ženi razložil, da bodo zvočniki odslej na omarici, smo nazaj na floorstanding...

zz

neocodexx ::

Eno vprašanje za hifi mojstre glede prostorske akustike.

Sem v procesu prenavljanje dnevne sobe,, prenavljamo pa zato ker trenutno tv in zvočniki niso v centru. Je pa problem ker so to dve sobe v eni, ki sem jih pred časom razdelil s predelno steno (še preden sem planiral ves ta hišni kino, sedaj pa ne špila prav..).

Je tu kar nekaj problemov pri postavitvi oz. je cela soba narejena tako, da ni možno najti idealne rešitve. Moj plan je podreti predelno steno predvsem zaradi boljše cirkulacije zraka pri ogrevanju in hlajenju, sedaj je to močno ovirano.

Kar se pa bojim da bo spet pokvarilo zvok. Trenutno zvočniki špilajo v prostoru ki je cca 4x4 metre z majhno odprtino na desni strani ki služi kot prehod v drugi prostor, ki je cca 2 po širini in 4 po dolžini.

 Torej če bi to bil en prostor bi bil v obliki črke L

Torej če bi to bil en prostor bi bil v obliki črke L

, in če podremo steno bi levi kanal igral na 8 metrov globine, desni pa na 4 metre ker je tako glupo narejen prostor!! (polovica tega zidu pa je že pravi zid in se ne da podreti, je samo s knaufom podaljšana stena za cca 1 meter). Sobe pa ne morem obračati, ker na eni strani so vhodna vrata, na drugi pa okno, to mi je edina možnost da so tv, sedežna in center zvočnik sploh v centru.

 Takšna bi bila nova postavitev POV proti tvju, za nami desno od nas je zaprta stena, na levi pa je odprto še skoraj 4 metre.

Takšna bi bila nova postavitev POV proti tvju, za nami desno od nas je zaprta stena, na levi pa je odprto še skoraj 4 metre.



Ali bi bilo bolje, da prostor zaprem s kakšnimi vrati in pustim predelno steno? Se to da zmontirati na knauf stene, meni je zmanjkalo idej? Sem zelo omejen s prostorom, razmišljal sem celo o drsnih vratih.

Ali mogoče ne bo tako grozne izgube na zvoku, kot si domišljam? Če samo obrnem levi in desni kanal pod kot recimo 30° (razmak med njima cca 3.5 metrov), in postavim sub v desni kot, da se odbija od bližje stene, bi to bilo ok?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: neocodexx ()

neocodexx ::

Mogoče sem se malo zmotil pri metrih in je tista druga soba bolj 2 na 3 metre, pa saj se približno vidi na slikah. Je še vedno precej razlike in me skrbi odboj zvoka. Bo sigurno boljše kot zdaj vsaj glede pozicije, imam pa še vedno čas da naredim drugače, če le pride kakšna boljša ideja.

delfinus ::

neocodexx. Akustika in urejanje le te je ena najbolj kompleksnih in najmanj hvaliznih dejavnosti, ker te lahko stane uc z glave. Svetujem ti, da to slednje vprasanje postavis na Audio-kontaktu, ker tam so mojstri tudi za akustiko, ki se ukvarjajo tudi profi s tem. Tu namrec ne spremljajo.

Tudi sam nimam idealnega prostora in ga kombiniram z bivalnim prostorom, ki je tudi odprt v kuhinjo. Iz izkusenj ti lahko povem, da so koti problem. Sploh postavitev main zvocnikov le tam. Laho pride do hudih koloracij na basu. Tudi postavitev zadnjih zvocnikov je popolnoma napacna. Zadnje zvocnike moras imeti v visini uses, najboljse je se nekoli zadaj za tabo, ce pa ne gre pa vsaj tako, da ti merijo v usesa. Drugace pac delas prehude kompromise in ni prave ambience pri filmih.
Vec zvocnikov vec problemov, sploh ti novi hudo 11.2.4 ne vem koliko vec sistemi, ce ni namenske sobe nima nobenega smisla to sraufat v prostor, ker bo samo en mumbo jumbo, je boljse delat na 5.1, ki je osnova za hisni kino (moje osebno mnenje).

lp, d.

neocodexx ::

Ok hvala, sem čisto pozabil da stran obstaja, imam celo račun tam registriran sploh nisem vedel..:))

Darko! ::

Ali bi lahko posplošili - kot pri kitarskih pjačevalcih - da je 30 let stara roba še zmeraj vrhunska, ampak res vrhunska




Ne moreš.
Trideset let je dolga doba. Stvar je v bistvu zelo preprosta.


Vsak se lahko pogleda v ogledalo. Če jih nima vsaj štirideset, brez veze, ne tega počet.

Sicer si tako kot jaz, vsako jutro lahko rečeš, da si v bistvu še mlad, brihten in fajn za pogledat; da imaš super postavo; da si športnik po duši in da malo trebuščka sploh ne škodi; konec koncev tudi DiCaprio ga je v letu, dveh po Titaniku pridobil kar konkretnega, pa zato v očeh babnic ni bil nič manj seksi - ampak nekje globoko v sebi boš zanesljivo slutil, da si morda malenkost pretiraval in zadeve niso tako preproste :)

Lasje začno siveti. Lahko ti začnejo izpadat. Komot si lahko ultramaratonec, ampak izgubiš eksplozivnost in odzivnost, ki si jo imel pri petindvajsetih. Koža izgubi svojo mehkobo in elastičnost. Nastanejo gube. Tudi sklepi več niso to kar so bili. Lahko se ti poslabša vid. Imaš povišan sladkor v krvi. In zadihaš se hitreje, kot si se pred dvajsetimi leti.



S trideset let starim zvočniškim drajverjem ali z elektronskimi elementi v kretnicah zvočnih omaric in v ojačevalcih je podobno.


Materiali izgubijo na elastičnosti in prožnosti. Gumice popokajo. Kondenzatorji se posušijo. Elementi, skozi katere je leta in leta tekel električni tok in jih grel, spremenijo svoje fizikalne lastnosti. Stvari se pač postarajo. Zob časa tudi njim ne prizanese.


Po drugi strani (če gledaš recimo zvočne omarice) pa so v tridesetih letih uspeli implementirat mnoge nove materiale za drajverje, z boljšimi fizikalnimi lastnostmi; ali pa so stare uporabili na bolj optimalen način. To je omogočil predvsem razvoj simulacijskih orodij ter računalniško podprtega dizajniranja in modeliranja. Včasih so morali nek del dejansko izdelati, ga vgraditi in preizkusiti; danes pa vržejo vhodne parametre v superkompjuter in ta ti zmodelira časovne, frekvenčne in prostorske parametre za keks.

Tudi razvoj digitalnega (D) razreda ojačanja je na področju amplifikacije prinesel kar nekaj novosti in prednosti. Problem je ta, da je resnično kvaliteten D razred, v zares dostopni široki potrošnji, še vedno bolj redek, ker je predrag zaradi kompleksnosti dizajna (npr. Ice Pover, Hypex).


Da je bila roba včasih bolj kvalitetno in trajnostno izdelana ni dvoma.


Tudi pralni stroj je bil pred tridesetimi leti izdelan z namenom, da deluje leta in leta. In je deloval. Bil je tudi še enkrat težji od današnjega in porabil je nekajkrat več električne energije. Tudi nisi ga dobil za tretjino ali četrtino povprečne mesečne plače, kot ga lahko dobiš danes. In izdelan je bil doma, ne na kitajskem ali v Turčiji.


Večina moderne, potrošne Hi-Fi robe, sploh pa AV receiverji, so kot ti sodobni pralni stroji. Na zunaj sicer lepo izgledajo, se svetijo in blinkajo; imajo veliko gumbov, zaslonov in anten - na daleč se zdi kot da so požrli vso elektronsko pamet tega sveta. Pa še lahki so, da jih lahko neseš pod pajsho. In dobiš jih že za dvestopeddeset evrov - za četrtino povprečne plače. Ravno toliko, kot en pralni stroj :)


Sicer se dobi veliko poceni vintidž robe, vendar zaradi zapisanega zgoraj ni enako zmogljiva kot v času, ko je bila še mlada. Da bi jo normalno uporabljal, mora biti dobro ohranjena in primerno vzdrževana.

Če sam nisi mojster, da jo znaš vsaj za silo porihtat, zna bit to kar drag hobi. Kenrick ti zrihta kar češ:






:)



Vec zvocnikov vec problemov, sploh ti novi hudo 11.2.4 ne vem koliko vec sistemi, ce ni namenske sobe nima nobenega smisla to sraufat v prostor, ker bo samo en mumbo jumbo, je boljse delat na 5.1, ki je osnova za hisni kino (moje osebno mnenje).


Točno tako.




neocodexx:

Ne glede na to, kakšne gabarite sobe boš na koncu imel, ti moraš sobo "oblečt". Poglej kakšne so moderne kino dvorane in kongresni prostori ali pa mojstrovine klasičnih gledališč in opernih hiš.

Saj ne potrebuješ dragih namenskih absorberjev in difuzorjev. Potrebuješ zdravo kmečko pamet.

Akustično dobri prostori so "mehki". So oblečeni. Les in naravni materiali. To, kar diha. Ker glasba je točno to. Je premik zraka. Je dih. To so vedel mojstri še pred iznajdbo enačb valovanja, ki opisujejo zvok in pred računalniškim modeliranjem.

Tvoja soba pa zgleda kot kirurški blok, poln betona, keramike, golih sten in stekla. Popoln kirurški resonator.

Poglej, kakšna je poslušalnica ljubitelja obnovljenih vintidž JBL-ov na zgornjem videu. Sej ne potrebuješ veliko.

Tepih na tla, tepih na steno, kakšne ozke knjižne poličke (če za večje ni prostora), pa vsaj Playboya gor (če ne Cankarja), pa rož'co v kot. Če za večjo polico ni prostora, bo tudi 7 cm globoka ok. In več njih. Kot recimo obloge. Soba mora živet. Mora dihat.

Ps: poglej tudi Delfinusovo sobo. Koliko kipcev bud in literature po policah. Pa tepihi pod zvočniki. Pa lesena stojala. Pa zadaj najverjetneje še kaj. Ja brez te pomoči mu tudi Harbethi zanesljivo ne bi dobro igrali.

edi45 ::

neocodexx je izjavil:

Eno vprašanje za hifi mojstre glede prostorske akustike.

Sem v procesu prenavljanje dnevne sobe,, prenavljamo pa zato ker trenutno tv in zvočniki niso v centru. Je pa problem ker so to dve sobe v eni, ki sem jih pred časom razdelil s predelno steno (še preden sem planiral ves ta hišni kino, sedaj pa ne špila prav..).

Je tu kar nekaj problemov pri postavitvi oz. je cela soba narejena tako, da ni možno najti idealne rešitve. Moj plan je podreti predelno steno predvsem zaradi boljše cirkulacije zraka pri ogrevanju in hlajenju, sedaj je to močno ovirano.

Kar se pa bojim da bo spet pokvarilo zvok. Trenutno zvočniki špilajo v prostoru ki je cca 4x4 metre z majhno odprtino na desni strani ki služi kot prehod v drugi prostor, ki je cca 2 po širini in 4 po dolžini.

 Torej če bi to bil en prostor bi bil v obliki črke L

Torej če bi to bil en prostor bi bil v obliki črke L

, in če podremo steno bi levi kanal igral na 8 metrov globine, desni pa na 4 metre ker je tako glupo narejen prostor!! (polovica tega zidu pa je že pravi zid in se ne da podreti, je samo s knaufom podaljšana stena za cca 1 meter). Sobe pa ne morem obračati, ker na eni strani so vhodna vrata, na drugi pa okno, to mi je edina možnost da so tv, sedežna in center zvočnik sploh v centru.

 Takšna bi bila nova postavitev POV proti tvju, za nami desno od nas je zaprta stena, na levi pa je odprto še skoraj 4 metre.

Takšna bi bila nova postavitev POV proti tvju, za nami desno od nas je zaprta stena, na levi pa je odprto še skoraj 4 metre.



Ali bi bilo bolje, da prostor zaprem s kakšnimi vrati in pustim predelno steno? Se to da zmontirati na knauf stene, meni je zmanjkalo idej? Sem zelo omejen s prostorom, razmišljal sem celo o drsnih vratih.

Ali mogoče ne bo tako grozne izgube na zvoku, kot si domišljam? Če samo obrnem levi in desni kanal pod kot recimo 30° (razmak med njima cca 3.5 metrov), in postavim sub v desni kot, da se odbija od bližje stene, bi to bilo ok?


Lepa dnevna soba8-) Kaj maš to za ene zvočnike in subwoofer?

m0LN4r ::

neocodexx je izjavil:

Eno vprašanje za hifi mojstre glede prostorske akustike.

Sem v procesu prenavljanje dnevne sobe,, prenavljamo pa zato ker trenutno tv in zvočniki niso v centru. Je pa problem ker so to dve sobe v eni, ki sem jih pred časom razdelil s predelno steno (še preden sem planiral ves ta hišni kino, sedaj pa ne špila prav..).

Je tu kar nekaj problemov pri postavitvi oz. je cela soba narejena tako, da ni možno najti idealne rešitve. Moj plan je podreti predelno steno predvsem zaradi boljše cirkulacije zraka pri ogrevanju in hlajenju, sedaj je to močno ovirano.

Kar se pa bojim da bo spet pokvarilo zvok. Trenutno zvočniki špilajo v prostoru ki je cca 4x4 metre z majhno odprtino na desni strani ki služi kot prehod v drugi prostor, ki je cca 2 po širini in 4 po dolžini.

 Torej če bi to bil en prostor bi bil v obliki črke L

Torej če bi to bil en prostor bi bil v obliki črke L

, in če podremo steno bi levi kanal igral na 8 metrov globine, desni pa na 4 metre ker je tako glupo narejen prostor!! (polovica tega zidu pa je že pravi zid in se ne da podreti, je samo s knaufom podaljšana stena za cca 1 meter). Sobe pa ne morem obračati, ker na eni strani so vhodna vrata, na drugi pa okno, to mi je edina možnost da so tv, sedežna in center zvočnik sploh v centru.

 Takšna bi bila nova postavitev POV proti tvju, za nami desno od nas je zaprta stena, na levi pa je odprto še skoraj 4 metre.

Takšna bi bila nova postavitev POV proti tvju, za nami desno od nas je zaprta stena, na levi pa je odprto še skoraj 4 metre.



Ali bi bilo bolje, da prostor zaprem s kakšnimi vrati in pustim predelno steno? Se to da zmontirati na knauf stene, meni je zmanjkalo idej? Sem zelo omejen s prostorom, razmišljal sem celo o drsnih vratih.

Ali mogoče ne bo tako grozne izgube na zvoku, kot si domišljam? Če samo obrnem levi in desni kanal pod kot recimo 30° (razmak med njima cca 3.5 metrov), in postavim sub v desni kot, da se odbija od bližje stene, bi to bilo ok?

Youtube.
Zacni z simetrijo in poslusanjem, zaploskaj in poslusaj.
Absorbcija in difuzija.
Na koncu je vazno, da si zadovoljen.
Dnevna soba z tepihom in pohistvom naceloma nima slabe akustike, tonski studio pa noces imeti.
Par vecjih "golih" zidov pokrijes z poceni absorberji iz amazona in to je to.
Ce imas slab poslus pa sploh ne bos opazil razlike, eni celo imajo radi ce prostor odmeva in doni.

Da bi pa delal meritve pa se enostavno ne splaca.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zvezdica27 ::

hehe... špilam basket pri 41 s 25 letnimi mulci.

Ok, razumem. Kupil bom malce bolj oreng in očitno umrl s tem ;)

Je pa tako, da recimo, imam cca 30 let starega kitarkega lampaša, zvočniki takisto, ki popapca vse sodobne zadeve, ki jih danes dajejo na trg (predvsem v mixu na odru, tam, kjer šteje). Je pa pač na 15 let servisiran, drži.

zz

neocodexx ::

Darko, ti bi moral biti prav pisatelj ali pa vsaj pisec kakih kolumn, recenzij, tvoje poste brati je res pravi užitek tako lepo so spisani.

Več zvočnikov, več problemov - poznam ta rek zelo dobro že iz časov ko sem se spuščal v avtoakustiko, več zvočnikov kot dodaš eksponentno rastejo problemi, oz. mi smo temu rekli dva zvočnika - dva problema, tri zvočniki - štirje problemi. :) Zaradi tega tudi nisem nikoli centra dal v avto, čeprav bi sigurno izboljšal zvokovno sliko in dvignil mide iz nižin, se nisem hotel s tem ubadati ker vem da bo spet en kup problemov.

Doma mi je pa všeč. Mogoče tudi zato, ker imam stereo towerje tako zelo narazen, in počasi začenjam dojemati, zakaj predlagajo da jih daš malo bližje skupaj. Meni je od nekdaj bilo sicer všeč da imaš malo bolj širok stage, ampak ok, mogoče je pa lahko kdaj tudi preširok. Nisem niti preveč navdušen nad kaj več od 5.1, ker je to bolj ali manj samo za filme, kako se obnese v drugih aplikacijah pa je vprašanje.

Sem pa razmišljal da bi trenutno konfiguracijo zvočnikov nadgradil na 3way, ker tole zdaj so 2way. So doma narejeni @edi45. Kolega - tudi mojster za te stvari, ki mi je to sestavljal, se je odločil za tak sistem in pravi da bi za sebe isto naredil. Jaz sem šele potem začel malo gledati kako so narejeni pravi hifi zvočniki in opazil, da je 3way kar nek standard. Nato še malo pogledal možnosti na mojem avr in vidim da bi lahko zadevo zvezal z bi-amp preko 6. in 7. kanala. Pa sem ga potem vprašal zakaj ni to že v štartu naredil, pa pravi da se njemu zdi da ni potrebe po 3wayu, se pa bi mogoče dalo dodelati če res želim. Meni se zdi da bi bilo boljše?

Glede sobe pa tako, se izogibam tepihov in podobnih stvari kjer se nabirata prah in umazanija, imam kar nekaj alergij, zato tudi tako kirurško vse... Raje imam tako, pa da je čisto, čeprav malo pokvari zvok. Soba pa res ni niti dokončana, je še nekaj dela da bo "tisto prav", le finance so malo omejitev oz. tudi volja, najbolj pa ideje ker je zadevo res težko izpeljati zaradi omejitve s prostorom, ni možno naredit točno tako kot bi želel, zato se tudi težko odločim da kaj nadaljujemo.

Bom pogledal te absorberje na amazonu, če mi bojo vizuelno odgovarjali v prostor, bo pa spet malo problem ker po novem bo čisto druga postavitev sobe, kot sem napisal, se obrne vse za 90°, okno bo na levi od tvja, zvočnike bi pa obrnil rahlo pod kotom proti poslušalcu, tako da ne bi več špilali direktno na okno, bi pa sigurno bili še kakšni pasivni odboji. Sedaj ko sem malo več prebral o teh difuzorjih, mi je bolj jasno, zakaj in kako izboljšajo akustiko, je za razmisliti.

Je pa še vedno največji problem geometrija moje L sobe, ki je ne bomo moglih spremeniti. In tu ni to, da me skrbi da bo soba predolga. Skrbi me to, ker se bo desni kanal odbijal od zida (ali če damo tam difuzor) z razdalje 3.5 metrov, levi pa bo imel odprto celo dolžino sobe, da ne bo spet prihajalo do razlik, ker potem nisem naredil bistvene izboljšave od trenutne situacije! :( (ok, vsaj center bo na pravem mestu in pravilno ločen od stereo, le to me skrbi da bosta opazno drugače igrala)

m0LN4r ::

Kolko prostorov imas?
Poskusi v vsaki sobi enkrat zaplosknit in pozoro poslusak malo visje malo nizje.
Ce slisis rahel odmev, bos moral nekaj narediti.
Drugo bodi pozoren, da kp poslusas slisis plosk iz smeri rok, ce imas obcutek da prihaja od nekod drugod imas spet problem.

Meni recimo spalnica katastrofalno odmeva, dnevna pa skor nic ko raztegnem gledaliske zavese. Edino na strop in zadnji zid bom dal en manjsi absorber pod 100eur in to je to za mene.

Je pa bila moja napaka, ko sem dal umeriti sistem brez zaves, podnevi pa poslusal brez, je blo kr weird.

Nevem kok ste kej tle gamerji, ampak Atmos pri igranju je majka.
Celo pri kakem Metro, Tomb Raider v dzungli ali pa battlefield, ko ti kr metki okoli glave letijo pa granate okoli pokajo.
Ali pa ko se okoli kakega ognja spehajas v temi in tocno ves po zvoku kje je kaj.

Pa zelo fajn efekt je v NBA in Fifa ko slisis odmev odbijanja zoge kot v telovadnici in gledalce vse okoli sebe.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

neocodexx ::

Atmos imaš v stropu? In deluje v (skoraj) vseh igrah? Sem mislil da je to samo za filme, pa še to redki ko imajo, men se to res vedno zdel samo gimmick. Jaz sicer ponavadi igram kakšne indie ali rpg zadeve, tak da ne bi ravno max izkoristil, se pa sliši zanimivo, ko tako opišeš.. Kako je pa kaj z kvaliteto teh atmos zvočnikov..?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: neocodexx ()

Pro_moted ::

Ja, nič.
Jaz sem se na koncu odločil za kombinacijo Monitor Audio Bronze 5 + Yamaha R N803D . Yamaha ponuja vse kar hočem ( mogoče bi bil bonus kakšen HDMI input ampak OK ), ima "room corection", če bo kaj pripomogel in pa "loudness" gumb, ki bo pomagal ( upam da ) pri poslušanju pri nizkih glasnostih. Monitor Audio Bronze 5 pa mi je zvokovno tudi všeč, hkrati pa ni prevelik za sobo v kateri bo.
Za ta denar je mislam da to, to. Verjamem da bom zelo zadovoljen, sem pa prepričan da bi bil še z marsičim drugim ( mogoče še bolj).

Lp, pa veliko glasbenih užitkov vam želim !
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

m0LN4r ::

neocodexx je izjavil:

Atmos imaš v stropu? In deluje v (skoraj) vseh igrah? Sem mislil da je to samo za filme, pa še to redki ko imajo, men se to res vedno zdel samo gimmick. Jaz sicer ponavadi igram kakšne indie ali rpg zadeve, tak da ne bi ravno max izkoristil, se pa sliši zanimivo, ko tako opišeš.. Kako je pa kaj z kvaliteto teh atmos zvočnikov..?

Tako je, za efekte ne potrebujes naceloma nobenih hardcore zvocnikov. Zadeve so kr dobro implemenirane, sam nisem moral verjeti kaka razlika je med dejansko "atmos" postavitvijo, ko imas fizicno zvocnike okoli sebe. Nekatere slusalke, sounbari itd. imajo kao "virtualni atmos" ampak to je pickin dim.

Razlika je, da pri filmu si ti gledalec in kvecjemu samo opazujes zadevo si posredno povezan z prostorskim zvokom. V igri si pa neposredno povezan kot igralec in se sam po njem gibas in temu se potem prilagaja zvok, kar opazis na vsakem koraku. V drugih igrah pa imas vecinoma 7.1 in virtualno z receiverjem posles se gor, da se prostor bolj zapolni.

Tu je seznam iger z Surroundom: https://satsun.org/audio/
Tu pa imas nove igre z Atmosom:
Assassin's Creed Origins
Battlefield 1
Final Fantasy XV
For Honor
Forza Horizon 4
Mass Effect: Andromeda
Metro Exodus
Overwatch
Resident Evil 2
Rise of the Tomb Raider
Shadow of the Tomb Raider
Super Lucky's Tale
Tom Clancy's The Division 2
Zone of the Enders: The 2nd Runner M∀RS

Tomb Raider, Metro in BF najbolj izstopata, vec verjetno nikoli nebi obrnil igre brez.
Ljudje, ki pisejo da na PCju ne dela, so samo nesposobni zadevo vklopiti. Jaz bi rekel, da celo v igrah pride zadeva veliko bolj do izraza, kot v filmih.

IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

mgermo ::

Soba cca 20m2. Kateri sub priporočate za to kvadraturo? Raje kako budget varijanto, ampak vseeno dobro. A obstaja? Svs pb1000 imam na oku, ampak je draga zadeva - pri nas 600€, v tujini nekje 550€. Dali concept je za kaj?

ps: Prednji zvočniki bw cm5, denon 1500h avr

delfinus ::

Evo en predlog, used like new Svs pb1000 preko Amazona.de 240€ : https://www.amazon.de/gp/offer-listing/...

lp, d.

mgermo ::

Prepocen, scam?

delfinus ::

Je mal shady dealer, glede na navodila, ki jih daje ob narocanju https://www.amazon.de/sp?_encoding=UTF8... .

m0LN4r ::

Jaz se avtomatsko izogibam marketplace dealerjem, kaj sele takim cudnim dealom. 2 slabi izkusnji sta bili dovolj. Zdaj samo se direkt od amazona narocam. Ker ce pride do reklamacije, dobis takoj dobropis, brez vprasanj. Z dealerji pa se jebes po nekaj tednov, ce kaj ni kul.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Darko! ::

Pri teh nakupih ti pomaga, da preračunaš koliko časa boš škatlo uporabljal in kolikšna je razlika, ki jo plačaš v teh letih uporabe.

Recimo, med 600 EUR in 400 EUR je razlika 1/3. Sploh pri cenejših zadevah, teh nekaj sto evrov veliko pripomore, če tudi ne k zvoku na čist ta prvo uho; zanesljivo h kvaliteti končne izdelave.

Roba, ki je 50% dražja, je enostavno en kvalitetni razred višje.

Recimo, za 7 let, te pride 200 EUR razlike približno 28 EUR na leto. Morda je potem odločitev lažja.

delfinus ::

Sicer pa kot ze receno prej. Vsekakor zelo svetujem britanski BKelec po zelo solidnih cenah. Gemini ze za 265€. Gre za tipicno REL solo soobwooferjev z odlicnim ratingom in tudi z moznostjo razlicnih nastavitev. Transport v SI je mogoc. Brexit je za vogalom zato se morda splaca.

lp, d.

Darko! ::

Pro_moted je izjavil:

Ja, nič.
Jaz sem se na koncu odločil za kombinacijo Monitor Audio Bronze 5 + Yamaha R N803D . Yamaha ponuja vse kar hočem ( mogoče bi bil bonus kakšen HDMI input ampak OK ), ima "room corection", če bo kaj pripomogel in pa "loudness" gumb, ki bo pomagal ( upam da ) pri poslušanju pri nizkih glasnostih. Monitor Audio Bronze 5 pa mi je zvokovno tudi všeč, hkrati pa ni prevelik za sobo v kateri bo.
Za ta denar je mislam da to, to. Verjamem da bom zelo zadovoljen, sem pa prepričan da bi bil še z marsičim drugim ( mogoče še bolj).

Lp, pa veliko glasbenih užitkov vam želim !




Težko bi za muziko jurja in pol porabil bolj optimalno.
A si šel v Avstrijo ?

m0LN4r ::

Jaz ne stekam kako tile loudness gumbi, music enhancerji in optimizerji delujejo.
Po samem opazanju se mi zdi da je to nek avtomatski EQ, ki dvigne dolocen spekter umetno gor, ampak potem muzka vec ni pristna, sicer je clovesko uho naravnano tako, da glasnejse jemlje za boljse.

En tip internetu pise, da zadeva gladi krivulje. Jaz recem BS, ker sem malo testiral pa lahko z EQ dobis tocno rezultat od teh funkcij, samo da se za vsak tip komada ekstra jebes.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Pro_moted ::

Darko! je izjavil:

Pro_moted je izjavil:

Ja, nič.
Jaz sem se na koncu odločil za kombinacijo Monitor Audio Bronze 5 + Yamaha R N803D . Yamaha ponuja vse kar hočem ( mogoče bi bil bonus kakšen HDMI input ampak OK ), ima "room corection", če bo kaj pripomogel in pa "loudness" gumb, ki bo pomagal ( upam da ) pri poslušanju pri nizkih glasnostih. Monitor Audio Bronze 5 pa mi je zvokovno tudi všeč, hkrati pa ni prevelik za sobo v kateri bo.
Za ta denar je mislam da to, to. Verjamem da bom zelo zadovoljen, sem pa prepričan da bi bil še z marsičim drugim ( mogoče še bolj).

Lp, pa veliko glasbenih užitkov vam želim !




Težko bi za muziko jurja in pol porabil bolj optimalno.
A si šel v Avstrijo ?



V Sloveniji sem naročil. Skupaj 1380 . Playroom.si

Sem mislil it malo po večih ponudnikih v Avstriji,ampak na koncu koncev, vseh zvočnikov tako ne moreš sprobat, pa tudi če jih, jih v razmaku par dni ali tednov, v različnih sobah, z različno elektroniko , tako da potem tako ne veš več kaj ti bolj ustreza.Tako da sem na koncu, ko sem slišal Monitor Audio zvočnike, na slabšem stereo receverju rekel, da je to za mene to in da je pot iskanja kočana. Raje kak CD in vinilko več kupim, kot pa vlagam v elektroniko.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Pro_moted ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz ne stekam kako tile loudness gumbi, music enhancerji in optimizerji delujejo.
Po samem opazanju se mi zdi da je to nek avtomatski EQ, ki dvigne dolocen spekter umetno gor, ampak potem muzka vec ni pristna, sicer je clovesko uho naravnano tako, da glasnejse jemlje za boljse.

En tip internetu pise, da zadeva gladi krivulje. Jaz recem BS, ker sem malo testiral pa lahko z EQ dobis tocno rezultat od teh funkcij, samo da se za vsak tip komada ekstra jebes.


V bistvu , Loudness kompenzira občutljivost naših ušes na frekvence, pri različnih jakostih poslušanaja.To pomeni da je dejansko muzika bolj pristna oziroma ti jo enako slišiš pri vseh jakostih poslušanja. Brez tega pa če poslušaš pri nizkih jakostih enostavno visokih in nizkih frekvenc ne slišiš tako dobro. Tako da recimo pri jakosti poslušanja 60 dB, daje boost 3dB pri nižjih in 5 dB pri višjih frekvencah. Pri jakosti 30 dB pa da 4dB in 6dB recimo.
Ročno tega ne moreš izvajt, vsaj ne na tak način kot moderni DSP recieverji. Ker poteka prilagajanje višjih, nižjih frekvenc dinamično za vsak takt muzike sproti. Tako da ni enako da nastaviš boost 3db na začetku, ker glasba čez cel komad ni enake jakosti.Dinamično kontroliran loudness to kompenzira. Kako se bo pa na tej Yamahi to obneslo v praksi, pa poročam ko jo dobim.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

m0LN4r ::

Ja ja, ampak ce poslusas igranje klavirja in pac tipson igra piano, ni glih kul ce je na tem mestu zadeva enako glasna, kot forte, ki je visje. Enako velja za kak orkester, kot da bi polek pravega dirigenta, bil nad vsem tem se en digitalni dirigent in rekel, alo violina ti si mal pretiho, dej mal bol naglas spilaj :))

Mas prav, edino pri zelo nizkih glasnosti ima to smisel, drugace ne.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Pro_moted ::

m0LN4r je izjavil:

Ja ja, ampak ce poslusas igranje klavirja in pac tipson igra piano, ni glih kul ce je na tem mestu zadeva enako glasna, kot forte, ki je visje. Enako velja za kak orkester, kot da bi polek pravega dirigenta, bil nad vsem tem se en digitalni dirigent in rekel, alo violina ti si mal pretiho, dej mal bol naglas spilaj :))

Mas prav, edino pri zelo nizkih glasnosti ima to smisel, drugace ne.


V bistvu ne samo pri zelo nizki, že pri normalni in glasbi z velikim dinamičnim razponom. Malokdo posluša glasbo na takšni jakosti, kot je bila snemana ali kot jo slišiš v prvih vrstah na koncertu.
Mogoče si to malo narobe predstavljaš. Nizke in visoke frekvence se ne ojačajo do te mere da so enake kot srednje frekvence pri nobeni glasnosti.
Loudnes dela samo to da pojača nizke in visoke frekvence do tiste mere da jih sploh slišiš, ker je občutljivost na različne frekvence pri ušesu zelo različna in to v bistvu kompenzira. To pomeni da ti jih poviša toliko da sploh slišiš piano, če imaš že forte na malo nižji jakosti. Je pa seveda res da je pomembno kako je to izvedeno s strani proizvajalca.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

DiDo ::

Prosim za nasvet. Imam 5.2 ojačevalec z pasivnim izhodom ter pasivni subwoofer. Ali je dovolj da le-tega vežem na center ali mi priporočate kaj drugega?
strani: 1 ... 8 9 10 11