» »

Skiro električni

Skiro električni

Temo vidijo: vsi
««
28 / 54
»»

specing ::

Kakšno shranjevanje skiroja čez zimo? Na čem se boste pa peljali?

Ima pa M365 (ne-pro) sledeče stvari, ki me motijo:
1) zvonec je zarjavel;
2) polnilni priključek bi moral biti na krmilu in ne tam nekje dol, kjer se nabira vsa nesnaga s ceste;
3) pokrov baterije je rebrast navzdol, kar nabira smeti.

c3p0 ::

Čez zimo se seveda vozimo, tudi v snegu.

Cange ::

Li-ion custom paket po enmu letu ali ~100 ciklih praznejenja polnjenja:
-Nazivna dovoljena konstantna obremenitev praznenja 6C
-Realna konstantna obremenitev praznenja max 3.3C, običajna 1.5C, povprečna 2C
-Polnjenjeno na 85% ali 4.05V gledano na posamezno celico, praznenje največ do 30%

Degradacija:
-gledano od 3V-4.2V nova: 4.7%
-gledano od 3V-4.2V peak po ~20 ciklih: 6%
Nisem siguren kateri podatek je bolj pravilen.

Paket ni standarden in je dimenzioniran za točno to kar rabim, zato tudi ni podatkov. Je pa dovolj podatkov da se vidi staranje.

xelio ::

https://www.aliexpress.com/item/3284013...

Tole sem kupil za M365 PRO pa ne dela, se ne da zapreti. Ima kdo kaj takega, kar mu blaži udarce?

mat xxl ::

c3p0 je izjavil:

Čez zimo se seveda vozimo, tudi v snegu.



Samo pazi, da imaš zimske kume gor, sicer te bodo modri nalupili ;).

c00L3r ::

Moj m365 je brez težav preživel prejšnjo zimo. Baterijo sem pustil na nekje 60-70% in isto bom naredil letos.

Treba je pazit, da se ne voziš brez gumijastega pokrovčka na charge port-u.

Če je zvonec zarjavel, ima zgleda neko napako. Moj je kot nov. Zamenjavo dobiš iz kitajske s poštnino za manj, kot 2€.

Jaz bo vsaki vožnji po mokrem, uporabim mokro krpo in obrišem umazanijo dol. Včasih uporabil čistilo za steklo.

Silver ::

Je kdo zvohal kakšno dobro "black Friday" akcijo?

Tule sem našel pošiljanje iz EU za 282€.

Vredno pripomniti je še, da ima Mimovrste samo eno leto garancije, pri mishop-u pa dve leti.
Cena je 100€ več od zgornjega gearbest, se mi ne zdi vredno samo zaradi garancije, ali pač? Kolikor berem ni pričakovati večjih težav.

Kosek1 ::

Kupi raje PRO verzijo. :)

Gregor P ::

Sam vedno rajši izberem več garancije, če je to le mogoče; ampak ob predpostavki, da ne gre samo za "marketinško garancijo", torej da ima podjetje za seboj res že neko zgodovino pozitivnih izkušenj kupcev in da se je da uveljavljati vsaj v EU - ker sicer mi nič ne pomaga, če moram nekaj pošiljati (na svoje stroške) na drug konec sveta, pa mi potem še popraviti ne znajo, ker se jim ne splača, niso k temu zares obvezani itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kuglvinkl ::

A te dni se vozite s skirojem? Jaz sem se danes peljal. Skrbi me, kolk zezam s tem baterije.
Your focus determines your reallity

Gregor P ::

Najbrž ni najboljš za baterijo, a se tudi sam vozim kot sem se tudi lansko leto. Pač dokler je suho se peljem.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

c3p0 ::

Če je skiro na toplem v hiši, se v par km vožnje baterije ne bodo ohladile na neko nevarno raven. V bistvu bodo bolj tople kot na startu.

ToniT ::

Ni problema. Edino malo prej se spraznijo.

sandmat ::

ne sekiraj se za baterije, bodo preživele. Na svojem prvem forza skiroju (cca 10 let nazaj) sem imel 10Ah LiPoly notr, hranil v vlažni zunanji garaži, vozil po snegu itd. Po 6-7 letih so še vedno držale cca 7.5Ah.

Mare2 ::

sandmat je izjavil:

ne sekiraj se za baterije, bodo preživele. Na svojem prvem forza skiroju (cca 10 let nazaj) sem imel 10Ah LiPoly notr, hranil v vlažni zunanji garaži, vozil po snegu itd. Po 6-7 letih so še vedno držale cca 7.5Ah.


Hvala za tolažbo. Seveda, ne glede na tvojo izjavo se ne da izogniti dejstvu, da baterija, katerakoli, sčasoma izgubi moč. Bistveno na to seveda vplivajo cikli polnjenja (praznjenja), ostali dejavniki pa tudi, seveda manj. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

kuglvinkl ::

Kewl
Your focus determines your reallity

ToniT ::

Lahko pa baterijo napolniš na 80% in jo gledaš.... Verjetno bo trajala dalj časa, kot tista, ki jo uporabljaš...

predi ::

Če ste mislili tudi vi kupiti e-skiro, raje prej preberite to

V najnovejšem predlogu sprememb zakona so dodali poseben člen, ki je namenjen izključno "lahkim motornim vozilom v cestnem prometu," kar že samo po sebi ločuje e-skiroje od običajnih skirojev, rolk, rolerjev in podobnega.

In če je "poletni" predlog predvideval, da se lahko e-skiroje uporablja tako na površinah za kolesarje kot tudi pešce, je najnovejši predlog jasen: lastniki bodo po uveljavitvi sprememb zakona smeli e-skiroje uporabljati samo na kolesarskem pasu, kolesarski stezi ali kolesarski poti.

---

Prav tako zakon določa, da lahko lahka motorna vozila med vožnjo v prometu dosegajo hitrost največ 25 km/h. Če bi e-skiro šel hitreje in bi to dokazal tehnični pregled, lastnik tvega kazen 250 evrov.

---

Še ena pomembna novost, ki bo ob nespremenjenem besedilu zakona veljala za vse uporabnike e-skirojev, pa je obvezna uporaba varnostne čelade. To bi po trenutnem predlogu člena veljalo za vse voznike ne glede na starost.

https://www.zurnal24.si/avto/ce-ste-mis...

sandmat ::

predi, kaj je narobe s tem predlogom?
- imaš čelado (ki jo itak imaš na kolesu),
- ne greš več kot 25kmh (kar je logično, ker bremze na teh stvareh so bolj stvar okrasa)
- in voziš se tam kot kolesa (kar ima smisel, ker se efektivno premikaš tako kot kolo in ne kot pešec).

mertseger ::

sandmat je izjavil:

predi, kaj je narobe s tem predlogom?
- imaš čelado (ki jo itak imaš na kolesu),
- ne greš več kot 25kmh (kar je logično, ker bremze na teh stvareh so bolj stvar okrasa)
- in voziš se tam kot kolesa (kar ima smisel, ker se efektivno premikaš tako kot kolo in ne kot pešec).


Kaj pa tam ko ni kolesarske npr v Lj od Čopove, Miklošičeve do stare Ljubljane. Ga boš od slovenske naprej nesel. Pa takih primerov je milijon.

predi ::

Zakaj bi bilo s predlogom kaj narobe?

Še link do dejanskega predloga, kjer ga lahko tudi komentirate (do jutri).

sandmat ::

sklepal sem, da se s predlogom ne strinjaš zaradi boldanega teksta v citatu predloga.

Gregor P ::

mertseger je izjavil:


Kaj pa tam ko ni kolesarske npr v Lj od Čopove, Miklošičeve do stare Ljubljane. Ga boš od slovenske naprej nesel. Pa takih primerov je milijon.
... tam se v bistvu niti s kolesom ne bi smel peljati.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

buttcrack ::

Da je problematika e-skirojev v zadnjih dveh letih postala zelo pereča in da hujše poškodbe eksponentno naraščajo, dokazuje statistika obravnave nesreč prometnih udeležencev. Pri tem kar polovica ponesrečencev utrpi poškodbe glave.

Potem pa ena huda statistika in pod njo:
Podatki za poškodovane z e-skiroji se ne vodijo ločeno


Še dobr, da niso dal zravn statstike vinjenih za volanom itd. in zraven napisal, da se to pač ne vodi ločeno, ampak je pa hud problem na skircah.

tony1 ::

Gregor P je izjavil:

mertseger je izjavil:


Kaj pa tam ko ni kolesarske npr v Lj od Čopove, Miklošičeve do stare Ljubljane. Ga boš od slovenske naprej nesel. Pa takih primerov je milijon.
... tam se v bistvu niti s kolesom ne bi smel peljati.


To pomeni, da tam sestopiš s skiroja in greš peš, skiro pa porivaš ob sebi. Nič posebnega.

predi ::

sandmat je izjavil:

sklepal sem, da se s predlogom ne strinjaš zaradi boldanega teksta v citatu predloga.
Tisto je naslov iz članka. Meni se zdijo omejitve iz predloga samoumevne.

Jaz bi dal zraven tudi obvezne smernike, saj, kot smo že nekoč pisali, na skiroju med vožnjo ne moreš varno spustiti krmila, da bi signaliziral smer vožnje. To, ali pa definicijo naprave, ki jo lahko uporabiš namesto tega - kakšen wearable tech s smerniki, recimo LEDice na čeladi. Bi prišlo prav tudi kolesarjem.

Kosek1 ::

predi je izjavil:

sandmat je izjavil:

sklepal sem, da se s predlogom ne strinjaš zaradi boldanega teksta v citatu predloga.
Tisto je naslov iz članka. Meni se zdijo omejitve iz predloga samoumevne.

Jaz bi dal zraven tudi obvezne smernike, saj, kot smo že nekoč pisali, na skiroju med vožnjo ne moreš varno spustiti krmila, da bi signaliziral smer vožnje.


Predi, zate bi bilo priporočljivo, da si namontiraš zadaj še dva kolesa, torej na levi in desni (podobno kot imajao kolesa za majhne otroke), pa ne boš imel problemov pri ravnotežju. Ali pač? :)

St235 ::

mertseger je izjavil:

sandmat je izjavil:

predi, kaj je narobe s tem predlogom?
- imaš čelado (ki jo itak imaš na kolesu),
- ne greš več kot 25kmh (kar je logično, ker bremze na teh stvareh so bolj stvar okrasa)
- in voziš se tam kot kolesa (kar ima smisel, ker se efektivno premikaš tako kot kolo in ne kot pešec).


Kaj pa tam ko ni kolesarske npr v Lj od Čopove, Miklošičeve do stare Ljubljane. Ga boš od slovenske naprej nesel. Pa takih primerov je milijon.


prebereš kakšen je zakonodajni predlog in ne sprašuješ neumnosti?

"Kjer teh prometnih površin ni oziroma niso prevozne, smejo voziti ob desnem robu smernega vozišča ceste v naselju, kjer je najvišja dovoljena hitrost vožnje omejena do 50 km/h."

Pa e-skiroji (in podobni motorizirani gadgeti) bodo po omejitvah bližje kolesom kot pešcem. Dejansko nič napačnega v temu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

mertseger ::

Gregor P je izjavil:

mertseger je izjavil:


Kaj pa tam ko ni kolesarske npr v Lj od Čopove, Miklošičeve do stare Ljubljane. Ga boš od slovenske naprej nesel. Pa takih primerov je milijon.
... tam se v bistvu niti s kolesom ne bi smel peljati.


Če bi se p ljubljani lahko s kolesom vozil samo po kolesarskih potem se ne bi nihče ker ne bi mogel skoraj nikamor priti vsaj kar se centra tiče.

Kosek1 ::

mertseger je izjavil:

Gregor P je izjavil:

mertseger je izjavil:


Kaj pa tam ko ni kolesarske npr v Lj od Čopove, Miklošičeve do stare Ljubljane. Ga boš od slovenske naprej nesel. Pa takih primerov je milijon.
... tam se v bistvu niti s kolesom ne bi smel peljati.


Če bi se p ljubljani lahko s kolesom vozil samo po kolesarskih potem se ne bi nihče ker ne bi mogel skoraj nikamor priti vsaj kar se centra tiče.


Obstojajo prometne površine, ki jih lahko uporabljajo kolesarji in pešci.

Kadar "kar naenkrat" zmanjka kolesarske steze, lahko po pravilih kolesar s potiskanjem kolesa postane pešec. :)

spegli ::

Upalijo po pločniku mimo 30kmh oboji. Večina kolesarjev še tipka po telefonu. wtf.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: spegli ()

Thelukc ::

Imam težavo z m365 pro updatal sem firmware in od takrat naprej ne deluje samo zadnja luc utripa in to je to. Lahko se pa povežem na njega preko telefona zaslon pa ne pokaže ničesar.

Mare2 ::

Thelukc je izjavil:

Imam težavo z m365 pro updatal sem firmware in od takrat naprej ne deluje samo zadnja luc utripa in to je to. Lahko se pa povežem na njega preko telefona zaslon pa ne pokaže ničesar.


Smo tudi tu že pisali, da updatanje ni priporočljivo. Na youtube boš našel program za dawngrade
https://www.youtube.com/results?search_...

malo prečekiraj verzije. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

xelio ::

Ima kdo izkušnje, koliko kaj gumam škoduje pesek na asfaltu?

sandmat ::

xelio je izjavil:

Ima kdo izkušnje, koliko kaj gumam škoduje pesek na asfaltu?

na moji 10 let stari forzi lahko potrdim, da ni bistve škode. Po drugi strani pa gume ne marajo žebljev. Že risalni žebljički naredijo luknjo skozi :(

Mare2 ::

xelio je izjavil:

Ima kdo izkušnje, koliko kaj gumam škoduje pesek na asfaltu?

xelio, predvsem je treba pazit, da na pesku (kamenčkih) ne padeš. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

Nwanko ::

Ima kdo kakšen vodič oz idejo kak zmontirat drugo baterijo za podaljan domet. Pred časom sem kupo en uničen m365 in bi si na svojem v paralelo zmontoral baterijo.

rini ::

Gledam da se Ninebot by Segway MAX G30 prodaja za 640 eur in brezplačna dostava.

Ali ga ima kdo v lasti?? Zanima me primerjava z M365 Pro. Cena ne igra vloge, pač pa zmogljivost in kvaliteta.

Urbano#Desno ::

rini je izjavil:

Gledam da se Ninebot by Segway MAX G30 prodaja za 640 eur in brezplačna dostava.

Ali ga ima kdo v lasti?? Zanima me primerjava z M365 Pro. Cena ne igra vloge, pač pa zmogljivost in kvaliteta.


Jaz bi počakal, če ne rabiš nujno (itak je zima, čeprav se nekateri vozimo). Tole je sedaj nova zadeva in so cene navite. Jaz sem svojega m365 pro kupil junija 2019 za 550 danes ga lahko na raznih Gearbest , banggood i.t.d v kakšni akciji dobiš za dobrih 400 (pošljejo iz EU).

Je pa g30 seveda napredek v primerjavi z m365pro
-večja baterija
-meni zelo všečno je to da je napajalnik vgrajen in ga samo priklopiš na standardni kabel
-motor zadaj in mehanska zavora spredaj je po mojem mnenju tudi boljša konfiguracija
-na videz deluje bolj robustno

Nwanko je izjavil:

Ima kdo kakšen vodič oz idejo kak zmontirat drugo baterijo za podaljan domet. Pred časom sem kupo en uničen m365 in bi si na svojem v paralelo zmontoral baterijo.


Če je še aktualno

https://rollerplausch.fandom.com/de/wik...

sicer v nemščini

Zgodovina sprememb…

rini ::

No saj to mi je super. Da ima vgrajen napajalnik, močnejš motor, hitrejše polnjenje, večji naklon in daljši doseg.

Na začetku je bil 800 eur, zdaj je očitno izvensezonski popust. Dobrih 200 eur razlike z PRO tudi ni poseben denar.

Gledam tudi, če bo v letu 2020 nov model, ene ali druge firme. Drugače mi na obali pride prav skozi celo leto.

V0RT3X ::

Tepe ga edino teža, če ga morš kam prenašat (kak blok), ker ma skor 20 kil.

Se da kako usposobit utripanje BT znaka na m365 pro dashboardu? Sem zmontiral na navaden m365, ampak mi utripa če nimam priklopljenega telefona (sicer je pa kopija)

Urbano#Desno ::

rini je izjavil:

No saj to mi je super. Da ima vgrajen napajalnik, močnejš motor, hitrejše polnjenje, večji naklon in daljši doseg.

Na začetku je bil 800 eur, zdaj je očitno izvensezonski popust. Dobrih 200 eur razlike z PRO tudi ni poseben denar.

Gledam tudi, če bo v letu 2020 nov model, ene ali druge firme. Drugače mi na obali pride prav skozi celo leto.


Pol pa kupi. Novih modelov verjetno ne bo (original m365 je prišel ene 2 leti pred pro). Itak je tole ena in ista firma, ker je Xaomi lastnik segway-a

xelio ::

Tole me je malo presenetilo. Zakaj predpostavljajo, da je dobro baterijo čisto sprazniti? A ni tako, da je to najslabše? Pa tudi pozimi niti nimajo takega problema zunaj, saj se ob vožnji in če so spravljeni na toplem baterija nikoli ne shladi toliko. So verjetno nihanja, ki škodujejo bateriji poleti bolj škodljiva, ker so višja.

Spoštovani lastnik električnega skiroja,

ker vaše prevozno sredstvo ni primerno za uporabo v zimskem času saj nizke temperature povzročajo zmanjšanje zmogljivosti akumulatorjem, in jim je potrebno nameniti nekaj več pozornosti, smo za Vas pripravili nekaj pomembnih napotkov kako z napravo in baterijo v tem času ravnati in jih hraniti:

- Če ste svoje električno vozilo pospravili med zimsko sezono ali se z njim redko vozite, priporočamo da le-tega enkrat na mesec prižgete in uporabljate vse dokler se baterija popolnoma ne izprazni, nato ga pred ponovno shrambo napolnite pri čemer naj stanje baterije doseže od 30% do 50% napolnjenosti, s pravilnim shranjevanjem boste tako zagotovili daljšo življenjsko dobo akumulatorja in tudi same naprave.

- V primeru, da se vaš skiro uporablja tudi pozimi, opozarjamo da baterija ne sme priti v stik z vodo, vlago, peskom ali soljo, po vsaki vožnji ga je potrebno očistiti z suho krpo (pozorni bodite predvsem da so električne komponente ter baterija suhe) in ga postaviti v suh in topel prostor pri čemer je idealna temperatura med 15°C in 25°C.

Nepravilno shranjevanje in vzdrževanje lahko povzroči nepopravljivo škodo ter globinsko praznjenje baterije, pri čemer neupoštevanje navodil pomeni da se garancija na omenjeni izdelek nebo upoštevala.

Ob tej priložnosti Vas vabimo, da obiščete našo spletno stran www.mishop.si in si ogledate dodatke ter novosti iz omenjene kategorije.

Urbano#Desno ::

Jaz sem tudi dobil tale mail. Pomojem se želijo zaščititi, ker jih skrbi (po verjetno rekordni lanski prodaji) koliko folka je odložilo prazen ali čist povn skiro za 5-6 mesecev. Tem se zna zgodit da bo baterija v slabem stanju. Bateriji predvsem škodijo dolga obdobja ekstremov (prazen ali poln) in ne smeš je polnit če je NJENA temperatura pod nula ali nad 40. Tudi to da niso primerni za zimo bodo težko zagovarjali, ker m365 ima območje delovanja od -20 do 50 stopinj.

M365Palen ::

Mala predelava še več užitka 🙈

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: M365Palen ()

Matevz96 ::

M365Palen je izjavil:

Mala predelava še več užitka 🙈



Vzmetenje?
#hooldthedoor

Mare2 ::

M365Palen je izjavil:

Mala predelava še več užitka 🙈



Pa to deluje? Je stabilno?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

ToniT ::

Reklama...

tomy5 ::

xelio je izjavil:

Tole me je malo presenetilo. Zakaj predpostavljajo, da je dobro baterijo čisto sprazniti? A ni tako, da je to najslabše? Pa tudi pozimi niti nimajo takega problema zunaj, saj se ob vožnji in če so spravljeni na toplem baterija nikoli ne shladi toliko. So verjetno nihanja, ki škodujejo bateriji poleti bolj škodljiva, ker so višja.

Spoštovani lastnik električnega skiroja,

ker vaše prevozno sredstvo ni primerno za uporabo v zimskem času saj nizke temperature povzročajo zmanjšanje zmogljivosti akumulatorjem, in jim je potrebno nameniti nekaj več pozornosti, smo za Vas pripravili nekaj pomembnih napotkov kako z napravo in baterijo v tem času ravnati in jih hraniti:

- Če ste svoje električno vozilo pospravili med zimsko sezono ali se z njim redko vozite, priporočamo da le-tega enkrat na mesec prižgete in uporabljate vse dokler se baterija popolnoma ne izprazni, nato ga pred ponovno shrambo napolnite pri čemer naj stanje baterije doseže od 30% do 50% napolnjenosti, s pravilnim shranjevanjem boste tako zagotovili daljšo življenjsko dobo akumulatorja in tudi same naprave.

- V primeru, da se vaš skiro uporablja tudi pozimi, opozarjamo da baterija ne sme priti v stik z vodo, vlago, peskom ali soljo, po vsaki vožnji ga je potrebno očistiti z suho krpo (pozorni bodite predvsem da so električne komponente ter baterija suhe) in ga postaviti v suh in topel prostor pri čemer je idealna temperatura med 15°C in 25°C.

Nepravilno shranjevanje in vzdrževanje lahko povzroči nepopravljivo škodo ter globinsko praznjenje baterije, pri čemer neupoštevanje navodil pomeni da se garancija na omenjeni izdelek nebo upoštevala.

Ob tej priložnosti Vas vabimo, da obiščete našo spletno stran www.mishop.si in si ogledate dodatke ter novosti iz omenjene kategorije.


To je samo izogibanje garanciji slabega trgovca.

Mare2 ::

Imam eno vprašanje. Kje se danes dobi najceneje kupi m365pro?

Kaj pa g30? Ga ima kdo? Kako se obnese? Kje nabaviti?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
««
28 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elektricni skiro (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9515305 (3784) DamijanD
»

Hitrost skiroja? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
819140 (6792) c3p0
»

Električni skuter/skiro .... (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7826088 (5917) sds
»

Začela se je doba Xiaomija (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
7614744 (9158) dore2

Električni skiro- lahek, zložljiv, zmogljiv

Oddelek: Na cesti
187161 (6469) bluefish

Več podobnih tem