» »

Skiro električni

Skiro električni

Temo vidijo: vsi
««
32 / 34
»»

;-) ::

Pol ce ne solid pa bom dal noter slajmija samo nevem kerega od kere firme, res nebibrad nekje na terenu menjaval gume ali na morju, ker sem na Rabu prakticno brez avta in nebo mogel nihce pome.

aborko ::

Slime je verjetno prava odločitev. Tele el. skiroje zgleda dosti kradejo. M365 ima sicer vgrajen nekakšen alarm, ampak je bistveno pretih in se sproži samo če se zavrti kolo. Razmišljal sem o eni ključavnici skozi zadnje kolo in da bi dodatno montiral en takšen alarm:

;-) ::



Ta del in del z baterijo mi je jasen in enostaven. Kako pa bo potem filalo? Bo polnilec izklopil ko bodo polne ali bo pozar? Bo program zaznal vse celice ali bo vse pobrkljal na fonu?

genesiss ::

Kupi kdo rabljen M365? Jaz sem se navelical in kupujem kolo. Ce je kdo zainteresiran mi naj napise ZS.

Kosek1 ::

;-) je izjavil:


Ta del in del z baterijo mi je jasen in enostaven. Kako pa bo potem filalo? Bo polnilec izklopil ko bodo polne ali bo pozar? Bo program zaznal vse celice ali bo vse pobrkljal na fonu?


Daš še link to baterije?

Kosek1 ::

;-) je izjavil:


Ta del in del z baterijo mi je jasen in enostaven. Kako pa bo potem filalo? Bo polnilec izklopil ko bodo polne ali bo pozar? Bo program zaznal vse celice ali bo vse pobrkljal na fonu?


V skupini na FB
https://www.facebook.com/groups/2026325...

eni prodajajo baterije, pa vprašaj.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kosek1 ()

Urbano#Desno ::

;-) je izjavil:



Ta del in del z baterijo mi je jasen in enostaven. Kako pa bo potem filalo? Bo polnilec izklopil ko bodo polne ali bo pozar? Bo program zaznal vse celice ali bo vse pobrkljal na fonu?


Jaz sem dodatno baterijo dodal ta vikend. :) Kable sem naredil sam zelo podobno kot na linku. Zadeva je zelo enostavna edino kar je potrebno res paziti da ko združiš baterije morajo te imeti natanko enako napetost drugače gre lahko kaj BUM, zato je fino da za priklop uporabiš varovalko z nizko amperažo recimo 2 -3 A, ker če fališ napetost bo v trenutku stekel velik tok med baterijama, kar ni optimalno, zato želiš da čimprej prekine tokokrog in potem ko varovalka ni odletela :D daš notri ene 20A (sedaj bo max tok po bateriji polovico tega kot sedaj zato je 20A dovolj). Potem je potrebno naložiti custom firmware, kjer izklopiš charging mode, ker drugače skiro skozi misli da se polni :D. Filanje pa poteka kot sedaj preko originalnega konektorja in vzporedne vezave se sedaj hkrati polnita obe bateriji s polovičnim tokom kot prej samo ena (1A), kar podvoji polnilni čas.

Trenutno 3-tič polnim z dodatno baterijo in gasilcev še ni bilo potrebno klicati. :))

Prednosti poleg podvojenega dosega je manjši tok skozi baterijo kar verjetno podaljša življensko dobo in baterija se sedaj bistveno manj greje, kar bo tudi fajn poleti ko se mi je lani skiro v klanec redno pregreval (na pro ti začne utripati termometer na displaju). :) Tudi če ne rabiš extra dosega je ta mod fajn ker performanse padejo precej kasneje (baterija pod 30%).

Urbano#Desno ::

Aja ker se tiče aplikacije na telefonu pa vsaj na m365 tools lahko nastaviš kakšna je tvoja nova skupna baterija in potem kaže pravilno (vsaj prvi vtis je takšen :D)

Sneznik ::

;-) je izjavil:

Pol ce ne solid pa bom dal noter slajmija samo nevem kerega od kere firme, res nebibrad nekje na terenu menjaval gume ali na morju, ker sem na Rabu prakticno brez avta in nebo mogel nihce pome.


To pa ja, slime imam v gumah tudi jaz in deluje odlično! Nobenih predrtij ni bilo odkar sem dal slime notri v gumo (dal sem ga v sprednjo gumo). Jaz imam originalno znako "Slime" namenjeno prav za zračnice.

https://shop.slime.com/collections/tube...

Prva stran uradne strani:

https://www.slime.com/us/index.php

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Sneznik ::

;-) je izjavil:



Ta del in del z baterijo mi je jasen in enostaven. Kako pa bo potem filalo? Bo polnilec izklopil ko bodo polne ali bo pozar? Bo program zaznal vse celice ali bo vse pobrkljal na fonu?


Za eksternal battery pack rabiš svoj BMS kontroler, ki poskrbi za izanačevanje napetosti celic. Če hočeš uporabiti notranji originalni BMS kontoroler moraš vzporedno (paralelno) na vsako izmed sklopov treh celic kot je v originalu povezati še dodatne celice. Konfiguracija originalne baterije je 10S 3P, kar pomeni 10 zaporednih celic, ki ti da nominalno napetost 37 V in 3 celice vzporedno.

Če hočeš dodati dodatne baterije in ohraniti original BMS rabiš povezati VSAKO CELICO posebaj na VSAKO izmed desetih zaporednih celic! Skupaj rabiš 20 žic, za vsako izmed desetih celic rabiš 2.

Lahko pa narediš z dodatnim BMS-om za svoj battery pack za kar je tudi ta konektor z Ebaya ki si ga pripel, tako da sta pol 2 BMS-a. Samo to ni tako optimalno kar se baterije tiče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

;-) ::

Urbano#Desno je izjavil:

;-) je izjavil:



Ta del in del z baterijo mi je jasen in enostaven. Kako pa bo potem filalo? Bo polnilec izklopil ko bodo polne ali bo pozar? Bo program zaznal vse celice ali bo vse pobrkljal na fonu?


Jaz sem dodatno baterijo dodal ta vikend. :) Kable sem naredil sam zelo podobno kot na linku. Zadeva je zelo enostavna edino kar je potrebno res paziti da ko združiš baterije morajo te imeti natanko enako napetost drugače gre lahko kaj BUM, zato je fino da za priklop uporabiš varovalko z nizko amperažo recimo 2 -3 A, ker če fališ napetost bo v trenutku stekel velik tok med baterijama, kar ni optimalno, zato želiš da čimprej prekine tokokrog in potem ko varovalka ni odletela :D daš notri ene 20A (sedaj bo max tok po bateriji polovico tega kot sedaj zato je 20A dovolj). Potem je potrebno naložiti custom firmware, kjer izklopiš charging mode, ker drugače skiro skozi misli da se polni :D. Filanje pa poteka kot sedaj preko originalnega konektorja in vzporedne vezave se sedaj hkrati polnita obe bateriji s polovičnim tokom kot prej samo ena (1A), kar podvoji polnilni čas.

Trenutno 3-tič polnim z dodatno baterijo in gasilcev še ni bilo potrebno klicati. :))

Prednosti poleg podvojenega dosega je manjši tok skozi baterijo kar verjetno podaljša življensko dobo in baterija se sedaj bistveno manj greje, kar bo tudi fajn poleti ko se mi je lani skiro v klanec redno pregreval (na pro ti začne utripati termometer na displaju). :) Tudi če ne rabiš extra dosega je ta mod fajn ker performanse padejo precej kasneje (baterija pod 30%).

Katero baterijo si dodal? Imas link do doticnega izdelka?

;-) ::

@Sneznik tole poglej:


Pa preberi komentarje. Tip prodaja tale y adaptercke, on samo poveze baterijo iz allija skoraj vedno uporabi liitokalaa baterije in nic ne komplicira, fila preko org polnilca in kar tako kot priklopi. Pravi samo da morajo biti nekje enako polne ko priklopis in nato zadeva "spila".

Vseeno me malo skrbi ker ne razumem ce se bodo isto praznile in polnile itd. Ker se mi je ze poskodovala litijeva baterija na mizi in je bila kar panicna reakcija baterije in mene :)

Po drugi strani pa tip vrjetno ve kaj dela ker sem raziskoval in vse kar je okoli baterij on resi bp, enostavno in do sedaj tudi varno.

Na ta isti kabel da tudi vcasih vec vcasih manj celic in pravi da ni tezav.

Urbano#Desno ::

;-) je izjavil:


Katero baterijo si dodal? Imas link do doticnega izdelka?



Tole

https://www.aliexpress.com/item/3295499...

Jaz sem jo dobil v neki aliexpress akciji za €87. Cena je malo višja kot povprečje samo naj bi imela dejansko LG celice notri. Na aliju je full nekih nategov pri teh baterijah, zato je pametno prebrati review-je in kupiti od malo bolj uveljavljenega prodajalca poleg tega prodajalca je to še zagotovo litokalla.

Sneznik je izjavil:


Za eksternal battery pack rabiš svoj BMS kontroler, ki poskrbi za izanačevanje napetosti celic. Če hočeš uporabiti notranji originalni BMS kontoroler moraš vzporedno (paralelno) na vsako izmed sklopov treh celic kot je v originalu povezati še dodatne celice. Konfiguracija originalne baterije je 10S 3P, kar pomeni 10 zaporednih celic, ki ti da nominalno napetost 37 V in 3 celice vzporedno.

Če hočeš dodati dodatne baterije in ohraniti original BMS rabiš povezati VSAKO CELICO posebaj na VSAKO izmed desetih zaporednih celic! Skupaj rabiš 20 žic, za vsako izmed desetih celic rabiš 2.

Lahko pa narediš z dodatnim BMS-om za svoj battery pack za kar je tudi ta konektor z Ebaya ki si ga pripel, tako da sta pol 2 BMS-a. Samo to ni tako optimalno kar se baterije tiče.


Zagotova bi bilo bolje en BMS za vseh 8p celic samo to je že višja znanost in zahteva razdiranje originalne baterije. 2 bateriji vsaka s svojim BMS po izkušnjah iporabnikov delujeta čist fajn.

Zgodovina sprememb…

Nwanko ::

No jaz bi se tudi spravit zaj to naret,sem pred časom kupil en polomljen m365,baterija je še delujoča. Moram bit na kaj previden al je dovolj da samo ta razdelilec uporabim?

;-) ::

genesiss je izjavil:

Kupi kdo rabljen M365? Jaz sem se navelical in kupujem kolo. Ce je kdo zainteresiran mi naj napise ZS.

Daj dobro ponudbo na ZS pa koliko km ze ima mimo napisi. Moja bi ga tudi imela :)

Nwanko je izjavil:

No jaz bi se tudi spravit zaj to naret,sem pred časom kupil en polomljen m365,baterija je še delujoča. Moram bit na kaj previden al je dovolj da samo ta razdelilec uporabim?


Jaz bi naredil s tem razdelilcem pazit moras da imas enako napolnjene ko skup priklopis da nebo kabum.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

Matevz96 ::

;-) je izjavil:

genesiss je izjavil:

Kupi kdo rabljen M365? Jaz sem se navelical in kupujem kolo. Ce je kdo zainteresiran mi naj napise ZS.

Daj dobro ponudbo na ZS pa koliko km ze ima mimo napisi. Moja bi ga tudi imela :)

Nwanko je izjavil:

No jaz bi se tudi spravit zaj to naret,sem pred časom kupil en polomljen m365,baterija je še delujoča. Moram bit na kaj previden al je dovolj da samo ta razdelilec uporabim?


Jaz bi naredil s tem razdelilcem pazit moras da imas enako napolnjene ko skup priklopis da nebo kabum.


Če si malo električarja daš vmes varovalko (recimo 5A, lahko še manj) da si prepričan, o napetosti v celicah. Ko je zadeva enkrat povezana (in je varovalka cela :)) jo pa odstraniš. Alternativno preveriš z voltmetrom.
#hooldthedoor

Cange ::

Tole se dobro molze :)
https://irp-cdn.multiscreensite.com/801...

35e še bolje ;)

Zvita feltna pa prešvoh baterije je NO GO.

Makita ::

;-) je izjavil:

@Sneznik tole poglej:


Pa preberi komentarje. Tip prodaja tale y adaptercke, on samo poveze baterijo iz allija skoraj vedno uporabi liitokalaa baterije in nic ne komplicira, fila preko org polnilca in kar tako kot priklopi. Pravi samo da morajo biti nekje enako polne ko priklopis in nato zadeva "spila".

Vseeno me malo skrbi ker ne razumem ce se bodo isto praznile in polnile itd. Ker se mi je ze poskodovala litijeva baterija na mizi in je bila kar panicna reakcija baterije in mene :)

Po drugi strani pa tip vrjetno ve kaj dela ker sem raziskoval in vse kar je okoli baterij on resi bp, enostavno in do sedaj tudi varno.

Na ta isti kabel da tudi vcasih vec vcasih manj celic in pravi da ni tezav.


Česa nisi zastopil? :)

Vseeno me malo skrbi ker ne razumem ce se bodo isto praznile in polnile itd.


Če NE BOŠ dodal ekternega BMS-a pol se baterije NE BOJO isto polnile in praznile in boš v parih ciklih sfukal baterijo, možen je celo požar. Tip oz videa ima pa na ekstrerne packu dodatni BMS.

S tem da ti dodaš svoj battery pack in ga samo z tem adapterčkom povežeš s tem se celice tega tvojega dodatnega battery packa ne bodo praznile in polnile enakomerno in čez nekaj ciklov bo "kabum". (zjebal boš baterijo najmanj).

Lahko pa na eksterni pack dodaš EKSTERNI BMS, to pa gre. AMPAK, mora biti ta eksterni BMS ustrezen, mora imeti zadosten tok izanačevanja celic, in zadosten maksimalni tok bremena in zadosten maksimalni tok polnjenja.

Če tega kar sem sedaj napisal tudi po večkratnem branju ne razumeš, se prosim tega NE LOTEVAJ, ker si boš zakuril hišo. Ne bi rad da pol mene obtožiš da sem jaz kriv. Lahko pa prideš do mene v Lj in ti jaz za neko fer ceno zvežem (nevem recimo 50 EUR al pa kej tazga).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

Makita ::

Zagotova bi bilo bolje en BMS za vseh 8p celic samo to je že višja znanost in zahteva razdiranje originalne baterije. 2 bateriji vsaka s svojim BMS po izkušnjah iporabnikov delujeta čist fajn.


To zahteva da na tistih 20 kontaktov baterije zaciniš žico in vsak vzproredni skop originalne baterije povežeš vzporedno z dodatnimi celicami. To narediš da vseh 10 zaporednih celic. Ni to višja znanost fantje, če vam je to višja znanost pol ste amaterji :P

2 bateriji vsaka s svojim BMS po izkušnjah iporabnikov delujeta čist fajn.


Deluje, ni pa opptimalno ker so tisti BMS-i ki jih folk da zraven packa prezanič, pa tudi ogromne tokove in pregrevanje boš imel med battery packoma ČE imajo tvoje baterija drugačno NOTRANJO upornost kot originalne. Da se tudi z ekternim BMS-jem, ni pa optimalno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

Urbano#Desno ::

Makita je izjavil:

Zagotova bi bilo bolje en BMS za vseh 8p celic samo to je že višja znanost in zahteva razdiranje originalne baterije. 2 bateriji vsaka s svojim BMS po izkušnjah iporabnikov delujeta čist fajn.


To zahteva da na tistih 20 kontaktov baterije zaciniš žico in vsak vzproredni skop originalne baterije povežeš vzporedno z dodatnimi celicami. To narediš da vseh 10 zaporednih celic. Ni to višja znanost fantje, če vam je to višja znanost pol ste amaterji :P

2 bateriji vsaka s svojim BMS po izkušnjah iporabnikov delujeta čist fajn.


Deluje, ni pa opptimalno ker so tisti BMS-i ki jih folk da zraven packa prezanič, pa tudi ogromne tokove in pregrevanje boš imel med battery packoma ČE imajo tvoje baterija drugačno NOTRANJO upornost kot originalne. Da se tudi z ekternim BMS-jem, ni pa optimalno.


Ma sej smo amateriji ti pa preveč kompliciraš. Preden sem naradil mod sem spremljal malo forume, youtube i,t,d in nihče ne počne tega tako da bi razdiral originalno baterijo in jo z novim BMS povezoval na extra celice (stari verjetno nima prostora za dodatne 4p) pa nihče ni poročal da bi imel slabe izkušnje pa je teh predelav cel kup.

aborko ::

To noben ne dela, ker tudi pametno ni neke ekstra celice povezovati na obstoječ BMS. 8p je že kar precej, sploh če miksaš zraven celice različnih proizvajalcev, različne kapacitete, različno stare in obrabljene. V 8p niti ne boš vedel kaj se dogaja z 8 posameznimi celicami, lahko imaš eno vmes zanič, pa BMS še vedel ne bo dokler ne bo low voltage cut off, ker bodo zdrave celice filale tisto zanič.

Makita ::

Urbano#Desno je izjavil:

Makita je izjavil:

Zagotova bi bilo bolje en BMS za vseh 8p celic samo to je že višja znanost in zahteva razdiranje originalne baterije. 2 bateriji vsaka s svojim BMS po izkušnjah iporabnikov delujeta čist fajn.


To zahteva da na tistih 20 kontaktov baterije zaciniš žico in vsak vzproredni skop originalne baterije povežeš vzporedno z dodatnimi celicami. To narediš da vseh 10 zaporednih celic. Ni to višja znanost fantje, če vam je to višja znanost pol ste amaterji :P

2 bateriji vsaka s svojim BMS po izkušnjah iporabnikov delujeta čist fajn.


Deluje, ni pa opptimalno ker so tisti BMS-i ki jih folk da zraven packa prezanič, pa tudi ogromne tokove in pregrevanje boš imel med battery packoma ČE imajo tvoje baterija drugačno NOTRANJO upornost kot originalne. Da se tudi z ekternim BMS-jem, ni pa optimalno.


Ma sej smo amateriji ti pa preveč kompliciraš. Preden sem naradil mod sem spremljal malo forume, youtube i,t,d in nihče ne počne tega tako da bi razdiral originalno baterijo in jo z novim BMS povezoval na extra celice (stari verjetno nima prostora za dodatne 4p) pa nihče ni poročal da bi imel slabe izkušnje pa je teh predelav cel kup.



Ma sej smo amateriji ti pa preveč kompliciraš. Preden sem naradil mod sem spremljal malo forume, youtube i,t,d in nihče ne počne tega tako da bi razdiral originalno baterijo in jo z novim BMS povezoval na extra celice (stari verjetno nima prostora za dodatne 4p) pa nihče ni poročal da bi imel slabe izkušnje pa je teh predelav cel kup.


Kot sem rekel ta rešitev DELUJE v kolikor dodaš eksterni bms. Uporabnik prej je hotel kar baterijo priklopiti kar brez BMS-ja! TO hitro lahko privede do požara zaradi nezbalansiranih celic in prevelike napetosti ene od celic.

Kot pravim, rešitev z eksternim BMS-jem seveda deluje, ni pa optimalna.

aborko je izjavil:

To noben ne dela, ker tudi pametno ni neke ekstra celice povezovati na obstoječ BMS. 8p je že kar precej, sploh če miksaš zraven celice različnih proizvajalcev, različne kapacitete, različno stare in obrabljene. V 8p niti ne boš vedel kaj se dogaja z 8 posameznimi celicami, lahko imaš eno vmes zanič, pa BMS še vedel ne bo dokler ne bo low voltage cut off, ker bodo zdrave celice filale tisto zanič.


To ni res na ni pametno prikjapljat ekstra celice, original BMS bo 8P zmogel brez problema in definitivno je ta rešitev boljša, kot pa da imaš samo dodatno povezan eksterni battery pack, brez da so celice zbalansirane po loadu med originalnim in tvojim dodatnim battery packom. Definitivno je to da povežeš vsako izmed celic vzporedno z vsakim sklopom zaporedne vezave BOLJŠA REŠITEV, kot rešitev ki so jo predlagali sororumaši zgoraj. .Jaz imam v planu 10S in 6P (ne 8).

Ta rešitev da uporabiš obstoječ BMS je boljša kot pa da uporabiš eksternega. Delujeta pa seveda obe rešitvi. Nobena pa ni idelna, kar sem tudi jasno povedal.

Nikakor pa ne smeš baterijo priklopiti kar brez BMS-ja kot je hotel uporabnik " ;) "! TO hitro lahko privede do požara zaradi nezbalansiranih celic in prevelike napetosti ene od celic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

Cange ::

Tema ni o preformance in modelarskih skuterjih, toraj BMS je obvezen da obvarva skuter in uporabnika. Modelar in performance uporabnik bo ubil trajnost baterije za performance in to ne za 10x, prej za 100x. Tako da ne ga srat da je BMS brez veze.

;-) ::

Nihce ni rekel da je brezveze, vrjetno pa imajo skoraj vse omenjene celice v videjih ga ze kar zraven ali?

Makita ::

Cange je izjavil:

Tema ni o preformance in modelarskih skuterjih, toraj BMS je obvezen da obvarva skuter in uporabnika. Modelar in performance uporabnik bo ubil trajnost baterije za performance in to ne za 10x, prej za 100x. Tako da ne ga srat da je BMS brez veze.


Res je, BMS je obvezen kar sem tudi v prejšnjih postih jasno povedal.

;-) je izjavil:

Nihce ni rekel da je brezveze, vrjetno pa imajo skoraj vse omenjene celice v videjih ga ze kar zraven ali?


Nimajo. Pouči se kaj je BMS. Battery pack ki ga je linkal soforumaš Urbano#Desno pa ima BMS že vgrajen. Posamezne celice seveda BMS-a nimajo. BMS je vezje ki skrbi da se vse celice enakomerno praznijo in polnijo in da ne pride no neizenačenosti celic. Ena celica BMS-ja sploh ne more imeti, ker je ENA celica.

Resno me skrbi da si boš zakuril bajto in potem mene obtožil, ker ti res osnove niso razumljive.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

;-) ::

.

Kaj joces s tem kurjenjem bajte, saj je zavarovana :)) razumem kaj je bms ampak mi je smesno da se toliko govori o kurjenju pa vsi po tujih forumih dajo samo te y konektorje ter liitokala baterije. Potem je samo ena razlaga da te baterije bms ze imajo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

reeves ::

Kupiš extra pack z vgrajenim BMS-om, ki bo skrbel za ta pack. Serijski ga že ima. Odklopiš original baterijo iz matične in vstaviš vmes split konektor. IZENAČIŠ oba packa na vsaj 0,1V natančno (0,05V za ziher). Za ziher daš na novi pack še 3A varovalko. Priklopiš obe bateriji in pozabiš na vse skupaj.
Dobiš dva vzporedno vezana packa, ki se hkrati polnita in hkrati praznita.

Da bi uporabil obstoječ BMS še za novi pack ne bo šlo. BMS ne podpira toliko celic, pa tudi, če bi nima smisla vse razdirati in lotati, če nov BMS stane okoli 15€.

Dodatnega packa se ne nikoli uporablja kot plug-in. Da bi ga posebej polnil in potem priklapljal. Je zelo nevarno.

Urbano#Desno ::

;-) je izjavil:

.

Kaj joces s tem kurjenjem bajte, saj je zavarovana :)) razumem kaj je bms ampak mi je smesno da se toliko govori o kurjenju pa vsi po tujih forumih dajo samo te y konektorje ter liitokala baterije. Potem je samo ena razlaga da te baterije bms ze imajo


Večinoma teli packi ki se prodajajo na ali-ju imajo vgrajen BMS res pa je da nikoli ne veš ker tu kitajci veselo nategujejo (recimo 30000mah na 10s3p konfiguraciji in podobne neumnosti), zato ne kupovati od nekih no name proizvajalcev ki že na daleč smrdijo po nategu, ker bo lahko BMS zgolj lesena ploščica zalita zraven baterij tako da bo vidna izboklina. (malo karikirano):))

Makita ::

Potem je samo ena razlaga da te baterije bms ze imaj


Hhahahha važn da je zavarovana :)) Celice BMS nimajo, BMS imajo celotni battery packi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

Makita ::

Kupiš extra pack z vgrajenim BMS-om, ki bo skrbel za ta pack. Serijski ga že ima. Odklopiš original baterijo iz matične in vstaviš vmes split konektor. IZENAČIŠ oba packa na vsaj 0,1V natančno (0,05V za ziher). Za ziher daš na novi pack še 3A varovalko. Priklopiš obe bateriji in pozabiš na vse skupaj.
Dobiš dva vzporedno vezana packa, ki se hkrati polnita in hkrati praznita.


To je v redu rešitev, ni pa idealna rešitev. Je pa rešitev ki deluje.

Da bi uporabil obstoječ BMS še za novi pack ne bo šlo. BMS ne podpira toliko celic,


Število zaporedno vezanih celic ostane enako! Poveča se samo število vzporedno veznih celic, recimoiz 3 na 6 celic. Originalni BMS ima zadosti balansirnega toka da bo lahko zbalansiral tudi 6 celic paralelno.

Takole sem mislil uporabit originalni BMS, ta rešitev je tudi tehnično najboljša ker je se battery packa izenačijeta med sabo na celičnem nivoju pod obremenitvijo. In ne potrebuje dodatnega BMS.

Z vijolično je označen originalna baterija, z oker barvo pa je označena homemade baterija. Vsak vzporedno povezan skupek baterij je povezan z skupkom vzporedno povezanih baterij na homemade bateriji. To je narejeno za vseh 10 celic v serijski vezavi. Povezave so prikazane z zeleno barvo.



https://imgur.com/lSh7wL5

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

Makita ::

Da bi uporabil obstoječ BMS še za novi pack ne bo šlo. BMS ne podpira toliko celic,


To ne drži, BMS ima zadosten balnsirni tok, da lahko podpiral "toliko celic" in to brez problema. Glej zgornji post.

reeves ::

Makita je izjavil:

Da bi uporabil obstoječ BMS še za novi pack ne bo šlo. BMS ne podpira toliko celic,


To ne drži, BMS ima zadosten balnsirni tok, da lahko podpiral "toliko celic" in to brez problema. Glej zgornji post.

Je res. Moja napaka. Sem videl že, ko si prvič napisal ;)

Če boš delal po sliki, bo delalo. Ne poznam edino original BMS-a oz. ne najdem datasheet-a zanj. Če je ok, potem je to optimalna rešitev. Nimaš dveh baterij ampak eno večjo (v dveh delih seveda).

TgT ::

kupujem phone holder za na skiro. Če ima kdo kakšenga ekstra -> PM :D
Hit'N'Run

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TgT ()

Makita ::

reeves je izjavil:

Makita je izjavil:

Da bi uporabil obstoječ BMS še za novi pack ne bo šlo. BMS ne podpira toliko celic,


To ne drži, BMS ima zadosten balnsirni tok, da lahko podpiral "toliko celic" in to brez problema. Glej zgornji post.

Je res. Moja napaka. Sem videl že, ko si prvič napisal ;)

Če boš delal po sliki, bo delalo. Ne poznam edino original BMS-a oz. ne najdem datasheet-a zanj. Če je ok, potem je to optimalna rešitev. Nimaš dveh baterij ampak eno večjo (v dveh delih seveda).


Tako ja, zdaj si prav razumel :) Sliko sem pa jaz narisal.

Cange ::

Ena od varjant custom paketa baterij "palačinka 8s 4p" 29.6V 13Ah izmerjeno: vitroplast kot onova 1mm-1.5mm, stranska guma na polih in prvič termo skrčka, nazadjne ovoj z gumo 2mm in čez glavna termo skrčka.

Pripravljeno za v glavno termo skrčko:

[img]https://i.imgur.com/VMi7AFl.jpg[/img]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

aborko ::

8S? Za kam je to?

Cange ::

24V motor, pan je/bil ponjenje s sončno energijo 12V sistem (modelarski polnilec), in pa zadeva ni vsak dan v uporabi, zato 8s in polnjenje na 3,9V na celico.

yonny ::

pozdravljeni,

je nakup tega skiroja https://www.robbo.si/izdelek/ninebot-by... Ninebot MAX G30

boljša izbira kot 365 PRO?

Po karakteristikah vsekakor , razlike je 100 €, ima kdo in lahko pove glavno prednost?

Jaz vidim prednost domet, gume se same zakrpajo, hitrejše polnjenje.

Minus = teža 18,7 kg

Kosek1 ::

yonny je izjavil:

pozdravljeni,

je nakup tega skiroja https://www.robbo.si/izdelek/ninebot-by... Ninebot MAX G30

boljša izbira kot 365 PRO?

Po karakteristikah vsekakor , razlike je 100 €, ima kdo in lahko pove glavno prednost?

Jaz vidim prednost domet, gume se same zakrpajo, hitrejše polnjenje.

Minus = teža 18,7 kg


domet, gume se same zakrpajo, hitrejše polnjenje, na pregibu se ne maje, ne škriplje, tudi velikost gum, stabilnejša balanca...

sploh ni primerjave.

Karil ::

Je mogoče v kakšni trgovini videti G30 Max? Ali celo narediti 50 m pred nakupom?

M365 sem se že kar naveličal in je pred pričetkom glavne sezone prišel čas za upgrade. Malo me sicer še muči, da malenkost počakam kaj bo nudil nov Xiaomi Pro - https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Mi...

Kosek1 ::

Karil je izjavil:

Je mogoče v kakšni trgovini videti G30 Max? Ali celo narediti 50 m pred nakupom?

M365 sem se že kar naveličal in je pred pričetkom glavne sezone prišel čas za upgrade. Malo me sicer še muči, da malenkost počakam kaj bo nudil nov Xiaomi Pro - https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Mi...

Od kod pa si?
Vprašaj:
https://www.robbo.si/
https://www.mishop.si/

yonny ::

Je kje kakšen kupon za Ninebot MAX G30 trenutno, oz. koliko je top cena zdaj, oz kje (Slovenija samo robbo in mishop).

Hvala

Kosek1 je izjavil:

yonny je izjavil:

pozdravljeni,

je nakup tega skiroja https://www.robbo.si/izdelek/ninebot-by... Ninebot MAX G30

boljša izbira kot 365 PRO?

Po karakteristikah vsekakor , razlike je 100 €, ima kdo in lahko pove glavno prednost?

Jaz vidim prednost domet, gume se same zakrpajo, hitrejše polnjenje.

Minus = teža 18,7 kg


domet, gume se same zakrpajo, hitrejše polnjenje, na pregibu se ne maje, ne škriplje, tudi velikost gum, stabilnejša balanca...

sploh ni primerjave.


hvala, sem se odločil zanj, samo ceno moram še dobiti top nekje,kosek ga imas sam, da ga bi sprobal malo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: yonny ()

Kosek1 ::

yonny je izjavil:


hvala, sem se odločil zanj, samo ceno moram še dobiti top nekje,kosek ga imas sam, da ga bi sprobal malo?

Po govorici sodeč si iz Štajerske? Jaz Ljubljana. :)

freesty ::

Nisi za ta denar ze v Zero kategoriji? Se mi zdi, da je comfort of ride dosti boljsi, sploh pri nas.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Gregor P ::

yonny je izjavil:


je nakup tega skiroja https://www.robbo.si/izdelek/ninebot-by... Ninebot MAX G30
boljša izbira kot 365 PRO?
Po karakteristikah vsekakor , razlike je 100 €, ima kdo in lahko pove glavno prednost?
Jaz vidim prednost domet, gume se same zakrpajo, hitrejše polnjenje.
Minus = teža 18,7 kg
Teža 18,7 kg je kar hud minus; proti 14,2 kg kolikor tehta m365 PRO. Navaden m365 tehta 12,5 kg; to je ravno v toliko ok, da ga lažje prestavljaš naokoli za par metrov (do prtljažnika avta, v avtobus,v dvigalo ipd.) nikakor pa da ga nosiš naokoli dlje časa.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

yonny ::

freesty je izjavil:

Nisi za ta denar ze v Zero kategoriji? Se mi zdi, da je comfort of ride dosti boljsi, sploh pri nas.


cena pa tudi spet + 200€?

Gregor P je izjavil:

yonny je izjavil:


je nakup tega skiroja https://www.robbo.si/izdelek/ninebot-by... Ninebot MAX G30
boljša izbira kot 365 PRO?
Po karakteristikah vsekakor , razlike je 100 €, ima kdo in lahko pove glavno prednost?
Jaz vidim prednost domet, gume se same zakrpajo, hitrejše polnjenje.
Minus = teža 18,7 kg
Teža 18,7 kg je kar hud minus; proti 14,2 kg kolikor tehta m365 PRO. Navaden m365 tehta 12,5 kg; to je ravno v toliko ok, da ga lažje prestavljaš naokoli za par metrov (do prtljažnika avta, v avtobus,v dvigalo ipd.) nikakor pa da ga nosiš naokoli dlje časa.


tako kot si rekel, meni je najbolj važno da je motor močnejši in domet boljši, ker imam dosti hribov in ne želim, da mi s projem ali pa navadnim zmanjka baterije že čez dan, ker hribčki ga znajo kar utruditi, bom pa poročal kasneje

najbolj se mi gre za na morje, ker imam kar vzpon konstantni ampak ga more premagat, ampak če grem večkrat na dan gor in dol in še kako turo dlje, hočem da mi zdrži celi dan.....in še za zvečer malo naokoli

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: yonny ()

Gregor P ::

Ok samo toliko, da se pri tem vsaj ostali zavedajo, da tako težek e-skiro ne bodo mogli dvigovati in prenašati naokoli, ampak bo uporaben tako kot kakšen manjši e-moped, torej voziš in ga na cilju pustiš parkiranega (tudi doma, ga po ravnem pripelješ domov do garaže, kjer ga polniš; si ne predstavljam, da bi ga lahko nosil po stopnicah do stanovanja, pisarne, kar počnemo npr. sedaj z lažjimi e-skiroji).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Kosek1 ::

Gregor P je izjavil:

Ok samo toliko, da se pri tem vsaj ostali zavedajo, da tako težek e-skiro ne bodo mogli dvigovati in prenašati naokoli, ampak bo uporaben tako kot kakšen manjši e-moped, torej voziš in ga na cilju pustiš parkiranega (tudi doma, ga po ravnem pripelješ domov do garaže, kjer ga polniš; si ne predstavljam, da bi ga lahko nosil po stopnicah do stanovanja, pisarne, kar počnemo npr. sedaj z lažjimi e-skiroji).

Smisel e-skiroja je, da se voziš. Torej on pelje tebe in ne da ga ti nosiš naokoli, saj ni otrok 2 leti star, pa še ta že lahko hodi naokrog. Tistih kak meter ali dva, ali pa ko ga daš v prtljažnik avta pa ne sme biti problem. :)

Tole sem našel. Ker je zložljiv,

https://www.blog.uporabnastran.si/2020/...

Kaj pa električni skiroji?

Seveda se takoj postavi vprašanje, kaj pa električni skiroji. Tukaj težav ne bo, saj se ti lahko zložijo in se obravnavajo kot osebna prtljaga. Sicer malo težja, a vsekakor ne predstavljajo takšne prepreke kot je to pri električnem kolesu.

Gregor P ::

Kosek1 je izjavil:

Tistih kak meter ali dva, ali pa ko ga daš v prtljažnik avta pa ne sme biti problem.
Sedaj govorim malo na pamet, ker ga še nisem imel priložnosti dvigniti; ampak predstavljam si, da ga je kar težko dvigniti in nositi tudi tisti meter ali dva, da ga spraviš dostojno v prtljažnik. Da bi ga nesel pa kam dlje po stopnicah npr. napolniti v pisarno/stanovanje, mora biti pa že kar resen izziv.:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Kosek1 ::

Gregor P je izjavil:

Kosek1 je izjavil:

Tistih kak meter ali dva, ali pa ko ga daš v prtljažnik avta pa ne sme biti problem.
Sedaj govorim malo na pamet, ker ga še nisem imel priložnosti dvigniti; ampak predstavljam si, da ga je kar težko dvigniti in nositi tudi tisti meter ali dva, da ga spraviš dostojno v prtljažnik. Da bi ga nesel pa kam dlje po stopnicah npr. napolniti v pisarno/stanovanje, mora biti pa že kar resen izziv.:D


Če si bolj švoh fant, je težko, ja. Jaz na svoji poti nimam stopnic. Tudi v lift gre lepo, je dovolj majhen. Drugo pa je, če si v 4. nadstropju brez lifta.
««
32 / 34
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Električni skuter/skiro .... (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5715207 (618) sandmat
»

Kako povečati moč motorja na skiroju

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
10466 (303) c3p0
»

24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
2289055 (4933) c3p0

Električni skiro- lahek, zložljiv, zmogljiv

Oddelek: Na cesti
182436 (1744) bluefish
»

Skiro v mestu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
919684 (5194) bandidosss

Več podobnih tem