» »

Skiro električni

Skiro električni

Temo vidijo: vsi
««
33 / 34
»»

aborko ::

JSt nosim v tretje nad. m365, pa ni problem, stopam po 2 stopnici in si hitro gor, ampak kaka ženica ali po kak milenijc bi pa znal švicnit poleti, sploh tele 18+ kg makine.

Urbano#Desno ::

Gregor P je izjavil:

Sedaj govorim malo na pamet, ker ga še nisem imel priložnosti dvigniti; ampak predstavljam si, da ga je kar težko dvigniti in nositi tudi tisti meter ali dva, da ga spraviš dostojno v prtljažnik. Da bi ga nesel pa kam dlje po stopnicah npr. napolniti v pisarno/stanovanje, mora biti pa že kar resen izziv.:D


Mah jaz imam m365pro + dotatna bateija (2 kg) + še nekaj neumnosti obešenih gor in računam da ima sedaj ene slabih 17 kg. Meni ni noben problem ga prenašati v stanovanje in pisarno oboje je prvi štuk. Edino tekom zime so mi rokavice občasno polzele na stangi med prenašanjem drugače pa ni problemov. :)

mf14 ::

Pozdravljeni,

zanima me, ali je tole vredno nakupa: https://www.robbo.si/izdelek/robbo-next...
Mi zna kdo razložiti, kakšna je razlika med Next 9 in Zero 9? Se bolj splača Xiaomi MI365 Pro?

Hvala vsem za predloge in pomoč.

freesty ::

Pomoje je to Zero9 ampak so samo napis dali drug gor. Ta je absolutno boljsi od xiaomija, vendar je tudi dosti drazji. Jaz sem v petek narocil m365 proja za 420eur. V tem cenovnem rangu pac nisem nasel nic boljsega. Imam pa se naroceno dodatno baterijo(celoten strosek ~90eur) tako, da bom imel potem cca 24Ah baterije. Potem pa je se opcija 10" kolesa ter sprednji amortizer. Pa sem se vedno ceneje prisu skoz kot stane tale na linku.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: freesty ()

mf14 ::

Hvala za odgovor.
Za next 9 se nagibam izkljucno zaradi dejstva, da ima vzmetenje, saj bi ga rad uporabljal kot prevozno sredstvo v sluzbo. Poleg cene je minus tudi precej vecja teza (4 kg vec). Tako da sem malo v dilemi.. sem pripravljen placati nekaj vec, ce se to res splaca..
Kje pa si narocil Xiaomija za tako ceno?

Kosek1 ::

Teža: 19,1kg kg NINEBOT BY SEGWAY MAX G30

Teža: 14,5 Kg kg Xiaomi MiJia M365 PRO

5 kil razlike.
V tej kilaži je ogromno razlik, ki upravičujejo to razliko v teži. Seveda je stvar odločitve in če si dovolj močan.

https://www.mishop.si/xiaomi-mi-elektri...

freesty ::

Tole sem narocil:
https://www.aliexpress.com/item/3298622...

Uradna Xiaomi trgovina v Španiji.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

yonny ::

Zanima me ali so skirojo napolnjeni in lahka kar začnem voziti po dobavi ali je potrebno napolniti baterijo oz. kako dolgo poteka prvo polnjenje?

freesty ::

Predvsem napolni gume.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Urbano#Desno ::

yonny je izjavil:

Zanima me ali so skirojo napolnjeni in lahka kar začnem voziti po dobavi ali je potrebno napolniti baterijo oz. kako dolgo poteka prvo polnjenje?


Napumpaj gume, nastavi premzo, napolni baterijo (opcijsko, ker pride z ene 70% polno),..., vozi :D

yonny ::

no za popoldansko prvo vožnjo in prve užitke bo dosti 70% baterije, nato jo dam polniti čez noč

pri kolikšnih % je zaželjeno polnjenje?

Vesolje ::

yonny je izjavil:

no za popoldansko prvo vožnjo in prve užitke bo dosti 70% baterije, nato jo dam polniti čez noč

pri kolikšnih % je zaželjeno polnjenje?


Najbolj optimalno za življensko dobo baterije je polnjenje do 80 % in praznenje do 20 %, sam pol maš manj dosega.

Polni do 90 % in prazni do 10 %, to ti je nekak kompromis med še vedno dobrim dosegom in dobro življensko dobo baterije. Sicer pa to je idealno tako kot sem prej napisal, ni pa to nujno da tako delaš. Ne bo katastrofa če boš kdaj polnil do 100 % ali praznil do nule, ne sekiraj se preveč za to. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

;-) ::

Saj baterija ima vrjetno nekaj rezerve, da se ne izprazni čisto, če bi res delal 20%-80% potem bolje da hodiš peš.

Urbano#Desno ::

;-) je izjavil:

Saj baterija ima vrjetno nekaj rezerve, da se ne izprazni čisto, če bi res delal 20%-80% potem bolje da hodiš peš.


Itak BMS odklopi baterijo preden ji narediš škodo. Velja pa da je baterijo fino čim manj časa držati v ekstremih torej ali prazna da skiro ne gre več ali pa polna. Tu pa velja tistih 20 - 80%, zato tudi pride napolnjena ene 70 %. Predvidevam da skiro v skatlo dajo z ene 80% polno a ker je elektronika (BMS) skozi aktivna in ima baterija neko notranjo upornost se verjetno prazni z ene 3-4% na mesec. Itak traja vsaj kakšen mesec ali dva preden pride do kupca.

A je kdo pri sebi izmeril koliko ima originalni charger izhodne napetosti? Pri meni kaže ene 41.3V in ne standardnih 42V tako da je že tukaj postrbljeno da baterija ni čisto do konca nafilana takrat ko kaze 100%.

aborko ::

Ja v M365 se ne nafilajo celice do 4,2V (100%), me zanima ali je BMS tako naret ali bi morda s neoriginal polnilcem šle celice do 4,2V. Je pa itak tako bolj zdravo za celice, ker vsaj jst ga imam vedno na polnilcu, ker vedno potrebujem skoraj poln doseg. Z dodatno baterijo se bo to spremenilo.

;-) ::

Urbano#Desno je izjavil:

;-) je izjavil:

Saj baterija ima vrjetno nekaj rezerve, da se ne izprazni čisto, če bi res delal 20%-80% potem bolje da hodiš peš.


Itak BMS odklopi baterijo preden ji narediš škodo. Velja pa da je baterijo fino čim manj časa držati v ekstremih torej ali prazna da skiro ne gre več ali pa polna. Tu pa velja tistih 20 - 80%, zato tudi pride napolnjena ene 70 %. Predvidevam da skiro v skatlo dajo z ene 80% polno a ker je elektronika (BMS) skozi aktivna in ima baterija neko notranjo upornost se verjetno prazni z ene 3-4% na mesec. Itak traja vsaj kakšen mesec ali dva preden pride do kupca.

A je kdo pri sebi izmeril koliko ima originalni charger izhodne napetosti? Pri meni kaže ene 41.3V in ne standardnih 42V tako da je že tukaj postrbljeno da baterija ni čisto do konca nafilana takrat ko kaze 100%.


Moj je bil narejen 8mesec 2019, kupil sem zdaj bil je na 70%

Pilot007 ::

;-) je izjavil:

Saj baterija ima vrjetno nekaj rezerve, da se ne izprazni čisto, če bi res delal 20%-80% potem bolje da hodiš peš.


Ja ni res ane, od 20-80 % je še vedno 17 km dosega, to je za po mestu ogromno. Pri kakšnih skirojih je pa 80 km od 20-80 %.

Baterija je pri cca 2,7 volta na celico mišljena kot prazna in pri 4,1 (4,2 običajno) kot polna. Če jo prazniš manj globoko in polniš ne tako visoko ti zdrži več časa, kljub temu da ima baterija "rezervo" (v resnici to ni rezerva, ker če bi porabil še to, kar ti je tovarniško onemogočeno bi baterijo po parih ciklih uničil).

aborko je izjavil:

Ja v M365 se ne nafilajo celice do 4,2V (100%), me zanima ali je BMS tako naret ali bi morda s neoriginal polnilcem šle celice do 4,2V. Je pa itak tako bolj zdravo za celice, ker vsaj jst ga imam vedno na polnilcu, ker vedno potrebujem skoraj poln doseg. Z dodatno baterijo se bo to spremenilo.


To da imaš skiro vedno na polnilcu je najslabše kar lahko delaš za baterijo: za baterijo je najslabše da je skos na 100 %. Slabše ne bi mogel delat kar se tiče življenske dobe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Pilot007 ()

aborko ::

Ni panike, ker 100% ni 100% (4,2V), ampak je dejansko ene 90% (4,1V). In ko rabim skiro ima ta vedno max doseg, ki ga osebno praktično vedno rabim. Tudi sedaj z gumami na 4 bare ne naredim več kot ene 22 km. Da ne govorim, da ko je pod 50% gre opazno slabše v hrib...

yonny ::

danes sem dobil Ninebot MAX G30, baterija je bila polna na 91 %

v celem popoldnevu testiranja sem naredil skoraj 30 km in ga spraznil na 25 %, sedaj se polni

v hribčke gre presenetljivo dobro, in to ga seveda tudi utrudi, način vožnje sem imel skozi na sport, tako da je baterijo vleklo na polno, prvi vtis na skuter je super, ta domet je super ampak v mojem primeru ga bom redko dosegel, ker mam dosti hribov, tako da cca 35-40km bi lahko naredil s čisto polno baterijo kar vsekakor zadostuje, s 365 PRO bi bila zadeva kar precej hitro prazna, tako da 365 PRO je za uporabnike doma v ravninah (karikiram-sredi mest-Ljubljana itd....), kjer hribčkov praktično ni in nato lahko dosežeš cca 50-60 km z enim polnjenjem

izdelava skiroja je vrhunska, materiali so kvalitetni, ohišje je robostno kovinsko, display je tudi super, prostora dovolj na njem za odraslega in kakšnega otroka, da stoji spredaj, edino zavora mi ni všeč, ker je na boben in nima diska ampak baje je ta boljša in manj vzdrževanja in predvsem naj bi bila "večna" in brez posebnega vzdrževanja napram disku

sandmat ::

Pilot007 je izjavil:



To da imaš skiro vedno na polnilcu je najslabše kar lahko delaš za baterijo: za baterijo je najslabše da je skos na 100 %. Slabše ne bi mogel delat kar se tiče življenske dobe.

Ni res. To je verjetno povedal kak stric, med tem ko je golfa 2 šravfal leta 1995.

Precej je odvisno od tipa celic. Za LiPoly definitivno to, kar si napisal, ne velja.

Tukaj je malo daljša tabela -> https://batteryuniversity.com/index.php...

TL;DR ne verjet vsemu, kar piše na slo-techu ~A.Lincoln

Pilot007 ::

sandmat je izjavil:

Pilot007 je izjavil:



To da imaš skiro vedno na polnilcu je najslabše kar lahko delaš za baterijo: za baterijo je najslabše da je skos na 100 %. Slabše ne bi mogel delat kar se tiče življenske dobe.

Ni res. To je verjetno povedal kak stric, med tem ko je golfa 2 šravfal leta 1995.

Precej je odvisno od tipa celic. Za LiPoly definitivno to, kar si napisal, ne velja.

Tukaj je malo daljša tabela -> https://batteryuniversity.com/index.php...

TL;DR ne verjet vsemu, kar piše na slo-techu ~A.Lincoln


Je res. Ni res kar si povedal. Li-ion in li-po celicam najbolj škodi ves čas biti na 100 %, to je rezultat znanstvenih študij ki sem jih prebral, ni mi to povedal noben stric ki šravfa Golfa 2 leta 1995.

Tvoj vir pravi:

"The secret of longevity in the EV battery is oversizing and only operating in mid-range with plenty of “grace capacity”
"Charging the battery to only 80% and discharging to 20%, as is typically done on a new EV battery, only utilizes 60% of the capacity."

Pri večji napolnjenosti cikli padajo mnogo hitreje.



Tvoj lasten vir pravi da nimaš prav in tudi dejansko nimaš:

https://batteryuniversity.com/learn/art...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Pilot007 ()

Pilot007 ::

Do višje napetosti kot filaš in več časa kot imaš baterijo na 100 %, slabše je za baterijo. Za baterijo je najslaše da je 100 % polna, takrat ima NAJMANJ CIKLOV.(nekaj že samo polnjenje do 100 %, najhuje je pa da stoji na 100 % ves čas). Za baterijo je DALEČ NAJSLABŠE da stoji ves čas na 100 %, poleg vročine seveda.





Tvoj lasen vir pravi da nimaš prav in tudi dejansko nimaš, vsi viri pravijo tako:

https://batteryuniversity.com/learn/art...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Pilot007 ()

Kripto mesi ::

Jao Snežnik koliko imaš ti odprtih računov?

Vesolje ::

Res je, bateriji najbolj škodi jo polniš čisto do polnega in prazniš čisto do praznega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

Pilot007 ::

Kripto mesi je izjavil:

Jao Snežnik koliko imaš ti odprtih računov?


Kdo je to Snežnik? To js nism.

Kripto mesi ::

Snežnik==Makita==Vesolje==Pilot007
Ti si car, odgovarjaš sam sebi in potrjuješ svoje odgovore z različnih računov.

Kosek1 ::

Pilot007 je izjavil:

Do višje napetosti kot filaš in več časa kot imaš baterijo na 100 %, slabše je za baterijo. Za baterijo je najslaše da je 100 % polna, takrat ima NAJMANJ CIKLOV.(nekaj že samo polnjenje do 100 %, najhuje je pa da stoji na 100 % ves čas). Za baterijo je DALEČ NAJSLABŠE da stoji ves čas na 100 %, poleg vročine seveda.



Najbolje je, da lepo vsak dan nafilaš na polno. Pa imaš vsaj 50 kilometrov ziher možnost prevozit. Da ne ostaneš kje na cesti (pločniku). Ne nosim polnilnega kabla s sabo. Tudi avto nafilaš nafto do polnega.

Vse te teorije so tako kot teorije zarote.

Gregor P ::

Sedaj vozimo ta e-skiro Xiomi M365 malo manj kot 2 leti (le če je sneg, dež in pod 0°C ne) in sem ga vedno polnil do konca in ne opažamo, da bi se nam kaj drastično zmanjšal domet. Če slučajno zdrži še enkrat toliko, so baterije svoje delo več kot dobro opravile. Potem je pa že počasi čas čas za nakup novega, upam da lažjega:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

yonny ::

ma to je to, jaz sem si nastavil časovno uro, katera mi bo ponoči polnila cca 5h zaenkrat in nato bom optimiral proces, da ne bo predolgo časa baterija na 100%, to se mi zdi smiselna in enostavna zadeva

Kosek1 ::

A se polnjenje ne ustavi avtomatsko, ko je napolnjeno?

Slooki ::

Kosek1 je izjavil:

A se polnjenje ne ustavi avtomatsko, ko je napolnjeno?


Seveda da se, saj ima elektronko za to. Najbrž ima nastavljeno, da se mu ustavi pri 80%.

janezic13 ::

Pozdravljeni
Nekak se nagibam na tole
Mišlenje?????
https://www.facebook.com/marketplace/it...

c00L3r ::

janezic13 je izjavil:

Pozdravljeni
Nekak se nagibam na tole
Mišlenje?????
https://www.facebook.com/marketplace/it...

S tem s lahko voziš samo po domačen dvorišču.

sandmat ::

to so stare malo modificirane Forza variante. Namesto svinčenih daš notri LiPoly baterije in leti zadeva lepo. Tudi pelješ se bolje zaradi fedrov in večjih gum. Seveda pa ima kakih 10 kg več od novodobnih skirojev. Jaz ga še vedno občasno uporabljam in je fin, ko rabiš 2 osebi gor peljat (moj preverjeno drži 170kg več km vožnje :D). Železno ogrodje pač naredi svoje. Je pa mogoče malo out glede na trenutne skirojčke

janezic13 ::

c00L3r je izjavil:

janezic13 je izjavil:

Pozdravljeni
Nekak se nagibam na tole
Mišlenje?????
https://www.facebook.com/marketplace/it...

S tem s lahko voziš samo po domačen dvorišču.


Sej ma homologacijo , kar pomeni da se lahko registrira

Karil ::

Je kdo v zadnjem času kupil Ninebot G30 Max v Sloveniji in lahko prosim preveri sledeče? Želel bi namreč kupiti tam, kjer dobavljajo že skiroje z 2. generacijo motorja.



If the motor serial number starts with a 6, then it's the older version, which will slow down below 70% battery.
If the motor SN starts with a 9, then it's the newer version, which will retain it's 30 km/h vmax until the battery level drops below 10%
If the motor SN starts with a 5, then it's a rental version. Most of them behave like the older generation.

Mare2 ::

Karil je izjavil:

Je kdo v zadnjem času kupil Ninebot G30 Max v Sloveniji in lahko prosim preveri sledeče? Želel bi namreč kupiti tam, kjer dobavljajo že skiroje z 2. generacijo motorja.

Probaj pred nakupom prodjalca vprašat o modelu. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Karil ::

Žal brez kakršnegakoli uspeha poskušam prav to že cel teden. Žal je Ninebot naredil tako, da je treba odpreti škatlo in pogledati ali pa vprašati direktno njih kaj je bilo v pošiljki. Kar se pa nobenemu prodajalcu do sedaj očitno ne splača ali pa se jim ne da, ker gredo predobro v prodajo tudi brez tovrstnega truda.

Če me kdo končno razsvetli kdo jih ima, kupim 2 še isti dan.

Urbano#Desno ::

Razlike ki si jih opisal so stvar firmwara, zato lahko verjetno vsakega flasas na zeljeno verzijo

Karil ::

Tudi jaz sem tako mislil, pa temu zal ni tako. Firmware hacki ne pomagajo pri zmanjsevanju max. hitrosti sorazmerno s praznenjem baterije. Tega pri 2. gen ni vec in je max. hitrost konstantna celotno dobo baterije.

IL_DIAVOLO ::

Prodajalec je v sosednji temi, morda ti lahko kaj zrihta, jih je vzel malo več :D

Vesolje ::

Kosek1 je izjavil:

Pilot007 je izjavil:

Do višje napetosti kot filaš in več časa kot imaš baterijo na 100 %, slabše je za baterijo. Za baterijo je najslaše da je 100 % polna, takrat ima NAJMANJ CIKLOV.(nekaj že samo polnjenje do 100 %, najhuje je pa da stoji na 100 % ves čas). Za baterijo je DALEČ NAJSLABŠE da stoji ves čas na 100 %, poleg vročine seveda.



Najbolje je, da lepo vsak dan nafilaš na polno. Pa imaš vsaj 50 kilometrov ziher možnost prevozit. Da ne ostaneš kje na cesti (pločniku). Ne nosim polnilnega kabla s sabo. Tudi avto nafilaš nafto do polnega.

Vse te teorije so tako kot teorije zarote.


Ni res, to niso teorije zarote, ampak so znanstveno dokazana dejstva, dejstva ki so dokazana z znanstvenimi študijami. Če ne polniš čisto do polnega in ne prazniš čisto do praznega, bo življenska doba baterije tudi za 5 krat daljša (tudi Tesla priporoča da njihove električne avte polniš do 90 %, ter samo izjemoma za roadtripe do 100 %). Nikakor ni res, da je najboljše da vsak dan nafilaš na polno. Filaj vsak dan na 90 % (še bolje 80 %), če pa že moraš pa na 95 %. Nikakor pa ne do polnega (100%), bateriji nabolj škodi polnjenje do polnega (in stanje na polni napetosti daljši čas).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

IL_DIAVOLO ::

Torej realno imas 60% razpolozljive baterije.

;-) ::

Tečni ste z baterijo, tudi če jo polniš skos na max bi zdrzala tam 10.000km bp glede na izkusnje na tujih forumih. Strošek menjave pa tudi ni pol skutercka tako da je brezpredmetno bilokaj pazit in o tem debatirat ker bodo vase minute stale vec kot baterija.

IL_DIAVOLO ::

Jaz tukaj bolj apeliram na avte. Kaj imajo polnilci kaksen omejevalnik, da ti recimo napolni na 80% in potem prekine napajanje?

joze ::

Dolgo spremljam tole debato in sem se odločil nabaviti Ninebot G30 Max. Glede na podatke na netu ga trenutno v Sloveniji nima nihče na zalogi. Ima kdo kakšen predlog kje in kako ga dobiti najbolj ugodno?

butch3r ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Jaz tukaj bolj apeliram na avte. Kaj imajo polnilci kaksen omejevalnik, da ti recimo napolni na 80% in potem prekine napajanje?

Ko ga priklopim na polnilnico se dobro sliši kdaj ga polni, ko pride v avtu števec na 100%, ga prekine. Kako je dejansko pa ne vem, se pa takoj zasliši pretok.

bernikm ::

Živjo

Za vse ki ste že uporabili Slime. Razmišljam da bi ga dal preventivno v zračnico da recimo če povozim kaj zračnica ne bi spustila. Kaj menite bi to šlo ali velja samo takrat ko dejansko že spusti in daš notri to tekočino da zaflika.
Tle je videti primerna za zračnice
https://www.mimovrste.com/zunanjost-voz...

Hvala

IL_DIAVOLO ::

butch3r je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Jaz tukaj bolj apeliram na avte. Kaj imajo polnilci kaksen omejevalnik, da ti recimo napolni na 80% in potem prekine napajanje?

Ko ga priklopim na polnilnico se dobro sliši kdaj ga polni, ko pride v avtu števec na 100%, ga prekine. Kako je dejansko pa ne vem, se pa takoj zasliši pretok.


Govorim o tem, če ima uporabnik možnost timerja, do kdaj mu polni. Očitno ne in to ni ok.

ToniT ::

bernikm je izjavil:

Živjo

Za vse ki ste že uporabili Slime. Razmišljam da bi ga dal preventivno v zračnico da recimo če povozim kaj zračnica ne bi spustila. Kaj menite bi to šlo ali velja samo takrat ko dejansko že spusti in daš notri to tekočino da zaflika.
Tle je videti primerna za zračnice
https://www.mimovrste.com/zunanjost-voz...

Hvala

Jaz uporabljam ta Slime v linku. Daj ga v zračnico preden ti spusti. Deluje preventivno.
««
33 / 34
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Električni skuter/skiro .... (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5715207 (618) sandmat
»

Kako povečati moč motorja na skiroju

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
10465 (302) c3p0
»

24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
2289055 (4933) c3p0

Električni skiro- lahek, zložljiv, zmogljiv

Oddelek: Na cesti
182436 (1744) bluefish
»

Skiro v mestu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
919684 (5194) bandidosss

Več podobnih tem