» »

Priklop na tester in oderuštvo

Priklop na tester in oderuštvo

«
1
2

zobnik ::

Eni ne računajo priklop avta na tester, drugi računajo 5, 10 ali celo 25 evrov.
Vaše mnenje o tem....

Machete ::

Povpraševanje/ponudba. PIKA
Priklopi si ga sam, če ti je odveč plačevati. :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

s1m0n ::

Do zdaj vedno zastonj! (Domač tester)

Mare2 ::

Od nečesa morjo živet. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Dr_M ::

Vecji servisi morajo imet nekoga zaposlenega le za to (in ta clovek ni tam zastonj), zato zaracunavajo, da se znebijo freeloaderjev.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

nejcek74 ::

Tudi prostitutke ti računajo različno, pri zeni / punci pa je zastonj. Cen na prostem trgu se načeloma ne regulira dokler je dovolj sirok spekter ponudbe. Torej?

mikhaair ::

Meni so enkrat za menjavo senzorja temp vode računali 2h dela in 20€ diagnostiko? Pol sm malo vprašal kaj in zakaj....pa naj se odločijo, kaj bodo računali uro ugotavljanja napake ali diagnostiko...in smo se skregali...

Machete ::

Bimer servis računa 36 evropejcev za priklop :]
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

shmandi ::

"Domač" tester dobiš od kitajcev za evro, dva. Koliko boš lahko postavil diagnozo je pa drugo vprašanje.
Boljši in namenski pa stanejo stotine evrov in rabiš jih več različnih.

kingsix ::

saj če voziš nemca ne rabiš testerja. TO SAMO GASAAAA

AvtoR ::

Meni so računali 50€. Me tam nikoli več niso videl. Pa predračun za sklopko in vztrajnik so mi dali 1350€. Na 12let starem avtu! Očitno odganjajo stranke... Pol pa zaradi bogatijo zaprto.

Goran's Blog ::

OBD2 kabel iz kitajske 10€, pri nas ga dobiš na bolhi za malo več samo program namestiš še na prenosnik in gas-a.
Glede cene pa se mi zdi normalna praksa.

zobnik ::

OBD2 taka mala plava škatlica, sem imel in na žalost nekomu prodal.

OK 5 ali 10 evrov se meni zdi OK cena za priklop, sam 50 evrov 8-O

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Heavy ::

Goran's Blog je izjavil:

OBD2 kabel iz kitajske 10€, pri nas ga dobiš na bolhi za malo več samo program namestiš še na prenosnik in gas-a.
Glede cene pa se mi zdi normalna praksa.


Rabiš še pravi program. Nemci znajo bit izbirčni. Pri meni lepo letijo trenutni parametri (obrati, temperature....), kod z napako pa ne zna brati (generični program). Pogledaš ceno programa proizvajalca - te sezuje :D
#TeamFelix

Vanich ::

Katerikoli kitajski OBD-II z ELM327 čipom in pa instaliraš še "Piston" program za Android - kaže vse glavne parametre in pokaže tudi vse napake. + lahko tudi brišeš te napake in ugašuješ opozorilne lučke na dašbordu. Bluetooth verzije teh OBDII koštajo po par €.

Goran's Blog ::

Heavy je izjavil:

Goran's Blog je izjavil:

OBD2 kabel iz kitajske 10€, pri nas ga dobiš na bolhi za malo več samo program namestiš še na prenosnik in gas-a.
Glede cene pa se mi zdi normalna praksa.


Rabiš še pravi program. Nemci znajo bit izbirčni. Pri meni lepo letijo trenutni parametri (obrati, temperature....), kod z napako pa ne zna brati (generični program). Pogledaš ceno programa proizvajalca - te sezuje :D


Se da z free različicami kar lepo zadeve odčitati senzorje in take zadeve, da veš točno kaj zamenjati se pravi prav kode ti lepo izpiše.

K0l1br1 ::

VDCS iz kitajske nabaviš in na laptop. Je drugi protokol, vidi vse.

RedDrake ::

Odvisno od znamke in se cesa.
Mam znamko vozila, kjer nov tester (samo HW) stane reda 200 (CN ponaredki) do 700 EUR (original), potem pa je se SW, ki sicer obstaja piratski, a ti marsicesa ne omogoca, ker nimas online dostopa, SW stane veliko + narocnina :).

Rezultat je, da me priklop na tester pride 50 EUR, ampak samo ce ni v okviru rednega servisa ali odprave kaksne druge napake. Placal sem ga samo enkrat, ko sem tezil, da naj preverijo delovanje ESP modula, ceprav ni kazalo da je kaj narobe (in res ni bilo).

Poceni obd-2 senzorcek sicer deluje, a ne zna diagnosticirati posameznih modulov (ABS, CC, ESP, ICM, ...), in ne zmore kazati voltaz _VSEH_ senzorjev vozila v realnem casu, jih snemati med voznjo, ipd ...
B
Ah, imeti redko znamko, ni ga boljsega ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Utk ::

Nič posebnega nimaš. Po standardu mora vsak avto prek OBD2 oz. kako se že reče temu protokolu pljunit določene stvari, lahko pa ima še kup podatkov, ki niso dostopni prek njega. Za domače mehanike so standardne funkcije dovolj.

solatko ::

HW in SW opremo morajo servisi nabavit sami in, če hočejo bit pooblaščen servis, obvezno. Cene tega se vrtijo pri nekaj 10k€ + usposabljanje za delo s to opremo, potem pa si izračunajte v koliko letih se to izplača (nikoli).

In po vašem je oderuštvo, da vam stestirajo vozilo, ki ga vi potem šraufate sami ali pri garažnem mojstru.
Delo krepa človeka

#000000 ::

solatko je izjavil:

HW in SW opremo morajo servisi nabavit sami in, če hočejo bit pooblaščen servis, obvezno. Cene tega se vrtijo pri nekaj 10k€ + usposabljanje za delo s to opremo, potem pa si izračunajte v koliko letih se to izplača (nikoli).

In po vašem je oderuštvo, da vam stestirajo vozilo, ki ga vi potem šraufate sami ali pri garažnem mojstru.



To sem slišal od parih znancev ki imajo uradne delavnice, da je to ratal že precej moteče, pridejo vedno dva trije celo pet hepanov, "dej majstor vidi kaj bi lahko blo narobe, da nije do do onoga mogoće ?

so rekl da so od začetka celo nekajkrat nasedli na foro, ki se je končala vedno na enak način, ma predrag si, u bosni mi to zrihta za 30 eura.

Pol so začel računat diagnostiko, ki je ni treba plačat če se avto pri njih tudi popravi.

lovro535v2 ::

Kabel za 25€ iz kitjaske z kopijo VCDS (VAG-COM) pa maš mir u primeru da je avto vag grupa.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

fujtajksel ::

Vanich je izjavil:

Katerikoli kitajski OBD-II z ELM327 čipom in pa instaliraš še "Piston" program za Android - kaže vse glavne parametre in pokaže tudi vse napake. + lahko tudi brišeš te napake in ugašuješ opozorilne lučke na dašbordu. Bluetooth verzije teh OBDII koštajo po par €.


To je sicer res, ga imam, ampak pokaže bolj malo. Naslednji nivo so kitajski kloni univerzalnih instrumentov za ca 100€, ki pridejo do nekaj več podsistemov. Še naslednji so skrekani fabriški programi, ki pridejo do konca, ampak ponavadi nimajo zadnjih modelov... Uradni hardver je dražji in za softver je treba licence plačevat...

Furbo ::

zobnik je izjavil:

Eni ne računajo priklop avta na tester, drugi računajo 5, 10 ali celo 25 evrov.
Vaše mnenje o tem....

Pravilno, da to zaračunajo, če je to edina storitev.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

AvtoR ::

No ko so meni računali 50€ za diagnostiko, so mi potem menjali dovod goriva in neko loputo za zrak. Razumel bi, da bi mi diagnostiko vračunal v ceno menjave, ampak ne sem to lepo posebej plačal. Za popravilo sem dal 400€, pa avto še vedno ni bil OK. Se pravi da so narobe diagnosticirali napako in dodatno sem plačal 400€ za nekaj kar sploh ni bilo pokvarjeno. Sem šel drugam, tam so menjali žarilne svečke potem je bilo z avtom OK. Diagnostike mi pa tam niso računali. Zdaj vozim tja.
Tudi sam imam nek poceni BT OBD2 za par eurov, pa kaj pametnega ne zna pokazati.

FTad ::

AvtoR je izjavil:

No ko so meni računali 50€ za diagnostiko, so mi potem menjali dovod goriva in neko loputo za zrak. Razumel bi, da bi mi diagnostiko vračunal v ceno menjave, ampak ne sem to lepo posebej plačal. Za popravilo sem dal 400€, pa avto še vedno ni bil OK. Se pravi da so narobe diagnosticirali napako in dodatno sem plačal 400€ za nekaj kar sploh ni bilo pokvarjeno. Sem šel drugam, tam so menjali žarilne svečke potem je bilo z avtom OK. Diagnostike mi pa tam niso računali. Zdaj vozim tja.
Tudi sam imam nek poceni BT OBD2 za par eurov, pa kaj pametnega ne zna pokazati.


Ja a se nisi potem zbunil, da ti kljub popravilu avto se vedno ne deluje pravilno in reklamiral?

...:TOMI:... ::

Bog ne daj, da pelješ k Jankovcu na Tržaško v Lj. Če ti kaj gleda po računalniku, ti zaračuna toliko, da se samo za glavo držiš. Poleg tega, nima pojma, kaj gleda. Oziroma ne odpravi (nepravilno diagnosticira) napake.

Visoka cena ni zagotovilo za dobro storitev.

Mene bi prišla diagnostika za določitev, kater ABS senzor je fuč več, kakor pa je cena senzorja skupaj s poštnino iz Nemčije. Tako sem izbral en senzor (levi) in ga zamenjal, imel sem srečo, da sem zadel pravega. Če ne bi zadel, bi pa kupil še desnega in imel oba nova.

Tako, da diagnostika mora biti strokovna. Velikokrat jih pa pelje žejne čez vodo, in potem te bebčki s 3 letno šolo menjavajo vse po spisku, nabijajo ure in menjavajo nepotreben material. Žal je to tako.
Tomi

AvtoR ::

FTad je izjavil:

AvtoR je izjavil:

No ko so meni računali 50€ za diagnostiko, so mi potem menjali dovod goriva in neko loputo za zrak. Razumel bi, da bi mi diagnostiko vračunal v ceno menjave, ampak ne sem to lepo posebej plačal. Za popravilo sem dal 400€, pa avto še vedno ni bil OK. Se pravi da so narobe diagnosticirali napako in dodatno sem plačal 400€ za nekaj kar sploh ni bilo pokvarjeno. Sem šel drugam, tam so menjali žarilne svečke potem je bilo z avtom OK. Diagnostike mi pa tam niso računali. Zdaj vozim tja.
Tudi sam imam nek poceni BT OBD2 za par eurov, pa kaj pametnega ne zna pokazati.


Ja a se nisi potem zbunil, da ti kljub popravilu avto se vedno ne deluje pravilno in reklamiral?


Ja seveda sem se zbunil, ampak oni so potem rekli da je še FAP filter za menjat, kar tudi stane nekaj 100eurov. V glavnem sem se ji lepo zahvalil za tak servis in odšel drugam. Pa FAP filter mi po treh letih se vedno dela brez menjave. V glavnem težki nateguni.

poweroff ::

solatko je izjavil:

HW in SW opremo morajo servisi nabavit sami in, če hočejo bit pooblaščen servis, obvezno. Cene tega se vrtijo pri nekaj 10k€ + usposabljanje za delo s to opremo, potem pa si izračunajte v koliko letih se to izplača (nikoli).

Ojoj, celih nekaj 10k morajo dati za opremo, potem pa so lahko pooblaščen servis, kar pomeni, da imajo licenco za oderuško nategovanje?

To oni zaslužijo v prvem mesecu - brez računov.
sudo poweroff

solatko ::

Šolanje za delo s SW in HW je nekaj k€, česar pa naši obrtniki ne zmorejo, napravo še kupijo in prvi SW, potem pa kar s starim SW testirajo nove modele.

Matthai - Ne seri, za tistih par vozil, ki so kupljeni v SLO, pa še te večina popravlja pod kozolcem. Taka naprava se obrne, če imaš ti nekaj sto vozil, ki se redno servisirajo pri tebi, drugače pa ne.
Vsi pa vemo, kako večina uporabnikov išče najcenejše variante, če ne gre drugače pa z resetiranjem, da ugasnejo lučke.
Delo krepa človeka

...:TOMI:... ::

Saj jim ni treba kupovat,ker se jim ne izplača. Bomo šli pa čez mejo (ne glede v katero državo) pa bomo tam pustili denar.

Ne razumem kako se nakup izplača šele v državah, ki imajo mnogo nižje dohodke od naših.
Tomi

d4vid ::

Se zavedate, da so ELM327 in podobno zelo hobby varjanta in dalec od profi testerja?

Original VCDS kosta od 500€ naprej. Da o potrebnem znanju ne govorim, branje in brisanje napak je res enostavno, ko je treba kako funkcijo ugasnit ali vklopit pa ni vec tako enostavno.

Btw, original VCDS je ena boljsih nalozb. Ce gledam napake nasega VWja ("neunicljiv TDI"), se mi tester izplaca hitro. Nemci niso tako neunicljivi. Sam furam cliota 1.2, fotr hondo, mat VWja.
Ce gledam po kolicini napak, je VW prvi, reno dalec zadaj, s prakticno 0 okvarami, razen podvozja in rusta (17 let star avto, zlo mal vzdrzevan) pa je honda.

Vglavnem, ce bi iskal avto, ki se malo kvari, bi vzel nekaj japonskega. Honda, Toyota.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

s1m0n ::

Treba je razumet, da je SW tukaj pomemben!
Jaz imam ELM327 ter KKL (oboje iz Kitajske za male pare) in soliden original SW. Pa lahko na avtu naredim popolnoma vse kar lahko uraden servis tudi ABS in Airbag sisteme...

Nič ti ne pomaga, če ti program narobe opiše ali prepozna (si razlaga) napako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

d4vid ::

s1m0n je izjavil:

Treba je razumet, da je SW tukaj pomemben!
Jaz imam ELM327 ter KKL (oboje iz Kitajske za male pare) in soliden original SW. Pa lahko na avtu naredim popolnoma vse kar lahko uraden servis tudi ABS in Airbag sisteme...

Nič ti ne pomaga, če ti program narobe opiše ali prepozna (si razlaga) napako.


SW si kupil original za nekaj 100€, tester pa za 10?
Btw, meni ni uspelo VCDS s kitajske usposobit da bi polno deloval.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

jukoz ::

poweroff je izjavil:

solatko je izjavil:

HW in SW opremo morajo servisi nabavit sami in, če hočejo bit pooblaščen servis, obvezno. Cene tega se vrtijo pri nekaj 10kEUR + usposabljanje za delo s to opremo, potem pa si izračunajte v koliko letih se to izplača (nikoli).

Ojoj, celih nekaj 10k morajo dati za opremo, potem pa so lahko pooblaščen servis, kar pomeni, da imajo licenco za oderuško nategovanje?

To oni zaslužijo v prvem mesecu - brez računov.


Ne sodi vseh ostalih po svojih dejanjih.


Sicer je pa zanimivo, sam si verjetno vložil samo ene 10k ur v svoje znanje, pa se imaš za varnostnega eksperta. Pol pa to znanje zastonj talaš po internetih in drugim cene zbijaš. Kaj, misliš da si s tem dobil licenco za nategovanje?
/sarcasm

Povsem pravilno je, da ti zaračunajo storitev. Če ti je predraga, so še drugi ponudniki.
Predvsem pa nehajte stokat koliko stane določena storitev, če v življenju še niste nikomur izplačali plače. Pa ne samemu sebi. Dokler je ne izplačaš še komu drugemu, se ti ne sanja kako drago je življenje in kako težko se zanj zasluži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jukoz ()

tikitoki ::

zobnik je izjavil:

Eni ne računajo priklop avta na tester, drugi računajo 5, 10 ali celo 25 evrov.
Vaše mnenje o tem....


Pojdi tja, kjer ti bolj odgovarja.

krneki0001 ::

OBD2 bluetooth konektor (6.49€) + program Car Scanner Pro za windows phone 10 (1.99€), pa imaš domači tester. Preverja kode, resetira kode in kaže "live" vrednosti vseh senzorjev motorja.

Horejšio ::

Mah, večina te poskusi nategnit. Če se mal znajdeš, diagnostiko spelješ na prenosnik... Ostali, ki te pa nočejo nategnit, so pa zasedeni do oktobra :)

MadMax ::

Najprej je potrebno razčistiti kaj "priklop na diagnostiko" sploh je.
Recimo, da ti za 5eur priklopi tester na ECU in zaznane/shranjene napake izpiše na list papirja.
Bo to ok?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

shmandi ::

krneki0001 je izjavil:

OBD2 bluetooth konektor (6.49€) + program Car Scanner Pro za windows phone 10 (1.99€), pa imaš domači tester. Preverja kode, resetira kode in kaže "live" vrednosti vseh senzorjev motorja.

Vseh senzorjev motorja! Do ostalih modulov pa te kitajske igračke ponavadi ne zmorejo.

Utk ::

Kitajski zmorejo to kar jim piše v opisu, OBD2 standard. Po njem avto mora ven metat določene napake. Ostalo ni obvezno, in zato ponavadi proizvajalci ostalo skrivajo, ker so dinozavri in jim ni do open sourca. Za to je potrebno kriviti proizvajalce avtov, ne pa kitajce.

krneki0001 ::

shmandi je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

OBD2 bluetooth konektor (6.49€) + program Car Scanner Pro za windows phone 10 (1.99€), pa imaš domači tester. Preverja kode, resetira kode in kaže "live" vrednosti vseh senzorjev motorja.

Vseh senzorjev motorja! Do ostalih modulov pa te kitajske igračke ponavadi ne zmorejo.


Z mojim tudi napake menjalnika preberem. (avtomatski menjalnik ima svoj računalnik)

Zgodovina sprememb…

MadMax ::

Jaz se z mojim kitajskim ELM327 za pest riža in prenosnikom skonektam na (skoraj) vse: motorni, glavni, instrument tabla (števec), klima, odpiranje šip in vrat, ABS+VDC...
Za tisti "skoraj" rabim pa KKL kabel, ki je prav tako par evrov, z njim pridem pa še na airbag.

Nekaj je odvisno od avta, veliko od lastnika.
Kdor zna, naredi sam. Kdor ne zna, plača.

/edit: pa da ne bo kdo mislil, da je 15eur za vmesnike in prenosnik (ki ga ima skoraj že vsak, gre pa tudi z navadnim, le bolj nerodno ga je do avta privlečt) vse.
Rezultate diagnostike je treba znat tudi pravilno raztolmačit. Včasih izvest diagnostiko med vožnjo (spremljanje parametrov realtime).
Saj tudi to (znanje) je tudi lahko zastonj, na internetu vse dobiš.
Koliko pa serviser poleg HW zapravi za seminarje, oziroma posameznik neprespanih noči pred računalnikom, je pa druga stvar... Ampak to menda ni vredno nič, po mnenju nekaterih....
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

zobnik ::

Ni samo pointa, da se priklop, ampak mehanik pove še druge stvari, ki bi jih blo dobro menjat.
To temo sem odpru, ker sem peljal v isto vas k mehaniku in je računal priklop na tester. No mene nikoli več ne vidi tam pa še komu bom povedal.

SaXsIm ::

In koliko ti je računal? Si potem opravil servis pri njemu?
SaXsIm

s1m0n ::

Pri dveh mehanikih kjer smo mi imeli avto je priklop na tester bil brezplačen, če je servis tudi bil tam opravljen.
Na računu je bila postavka za tester vendar za 0€

Furbo ::

zobnik je izjavil:

Ni samo pointa, da se priklop, ampak mehanik pove še druge stvari, ki bi jih blo dobro menjat.
To temo sem odpru, ker sem peljal v isto vas k mehaniku in je računal priklop na tester. No mene nikoli več ne vidi tam pa še komu bom povedal.

Si tam popravljal tudi kaj potem ali misliš, da tvoja kartica ZZZS velja tudi za avto?
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

zobnik ::

SaXsIm je izjavil:

In koliko ti je računal? Si potem opravil servis pri njemu?


na predračun sem šel, ker bi mi menjal tesnilo glave in spotoma sva še na tester prklopla.

;-) ::

Machete je izjavil:

Bimer servis računa 36 evropejcev za priklop :]


Ko sem si kupo bimerja sem kupo kabl namestil INPA, programe za kodiranje ter servisni program vse se sobi na travniku, ker je vsak teden kaj za pogledat je bla investicija 40€ zelo mala.

SumTingWong ::

Ima kdo iz Ljubljane VAG tester? Pa bi priklopil za pir ali dva?

Imam OBD2, ampak je prestar avto in ne deluje. BTW prodam tale bluetooth OBD2, ce kdo rabi.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Problem peugeot 206

Oddelek: Na cesti
275245 (938) PNejc207
»

PROSIM ZA POMOČ _ Kaj pomeni ta rumena opozorilna lučka? Opel Vectra B+

Oddelek: Na cesti
3044294 (40503) GupeM
»

mercedes benz diagnostika

Oddelek: Na cesti
72898 (2413) SumTingWong
»

OBD 2 konektor

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
347478 (6491) Buggy
»

Kje kupiti avto tester( računalnik)

Oddelek: Na cesti
1414038 (13673) SkIDiver

Več podobnih tem