Forum » Igre » BioMutant
BioMutant
Izi ::
Slab film v kinu ali včasih dvd ali zdaj streaming ne stane nič manj kot dober film. Zakaj bi bila igra?
Nima veze slab ali dober. Važna je količina. Ne more žemljica stati enako kot kilski hlebec.
Cene v igričarski industriji:
Indie ~15€
AA ~30€
AAA ~60€
Biomutant je AA igra, ki jo je izdelalo 20 ljudi za majhen budget, potem pa so brihtne glave pri založniku THQ Nordic nabili ceno, kot da je igro delalo 2000 ljudi in porabilo 200 milijonov.
Kurzweil ::
Zadave je rahlo childish, ampak mi deluje, da bi lahko bila fun. Ko boste malce preigrali, dajte kakšen feedback prosim, ker če bo proper zadeva, si mogoče za vikend nabavim tole čudo... len sem... vem, da je igra single player, kar je meni fino... imajo v načrtih kak online/multiplayer mode tudi?
Kurzweil ::
A je igra bolj za miško+tipkovnica ali je bolje vklopit gamepad?
Sej po mojem že veš odgovor... kjer je aiming v igri, me živ kurac ne prepriča, da obstaja kaj boljšega od tipkovnice/miške... seveda pa tudi gre na gamepad, kdor je vajen konzol nima s tem nekih težav, še posebej, če je polega kak auto-aiming... si pa želim enkrat s kakšnih die hard zagovornikom gamepada v streljačinah/RPGjih it en deathmatch, kjer bi bil jaz na miški/tipkovnici. Če je to razlog, da razmišljaš o nakupu, seveda vzameš... tudi na gamepadu boš lahko lepo igral, zdej če nisi preveč zagret gamer, ki se sklanja in napenja ob igranju... ima pa gamepad seveda to prednost, da se lahko bolj udobno namestiš...
Izi ::
Jaz sem probal travniško verzijo, da si ustvarim pravo sliko. Moram reči, da se strinjam s HOP.si opisom, igra je dejansko razočaranje leta.
Kurzweil je zgoraj napisal da je igra videti "rahlo childish, ampak deluje, da bi lahko bila fun". Nič ni dlje od resnice.
Igra je komplicirana kot sam vrag. Prav nič childish in prav nič fun
- Igramo najbolj grdega glavnega junaka v zgodovini iger. Pri kreaciji izbiraš statistike, te pa samodejno vplivajo na videz in na koncu imaš pred seboj grdo mutirano spako na katere videz ne moreš nič vplivati. Menda se lahko kasneje v igri spreminja tudi videz ampak to ni v prvi uri igranja.
- Ko začneš te igra prve pol ure stalno bombandira z navodili in pomočjo, ampak kljub toni prebranega besedila si vseeno precej izgubljen.
Bojevanje je bolj komplicirano kot v najbolj težavni pretepačini, ko pa skočiš v inventar se počutiš izgubljeno kot v kakšni komplicirani strategiji.
- Vsega je preveč, pri bojevanju je treba uporabljati kakšnih 15 tipk in vse 3 miškine tipke, da izvajaš na kupe pretepaških strelaških in magičnih kombotov, zraven pa se moraš ves čas izmikati in skakati naokoli, ker so sovražniki vedno v skupinah.
- Vsaj na začetku se ne moreš specializirati samo na "melee" ali "range", ampak je treba kombinirati vse kar ti je na voljo. Pištola se hitro izprazni reload pa je en najdaljših, kar sem jih videl v igrah, nalaga se en po en metek, pri pretepanju pa tudi takoj porabiš vso energijo, ki so jo deliš skupaj z magijo. Bežanje je potem edina možnost.
S tipkovnico in miško je komajda mogoče igrati, pet prstov na tipkovnici ne zadošča, mogoče je s ploščkom kaj bolj enostavno.
- Če kdo upa vsaj na dobro zgodbo naj kar pozabi. Tukaj je celotne "zgodbe" za kakšna dva stavka.
To so prvi vtisi po slabi uri igranja.
Kurzweil je zgoraj napisal da je igra videti "rahlo childish, ampak deluje, da bi lahko bila fun". Nič ni dlje od resnice.
Igra je komplicirana kot sam vrag. Prav nič childish in prav nič fun
- Igramo najbolj grdega glavnega junaka v zgodovini iger. Pri kreaciji izbiraš statistike, te pa samodejno vplivajo na videz in na koncu imaš pred seboj grdo mutirano spako na katere videz ne moreš nič vplivati. Menda se lahko kasneje v igri spreminja tudi videz ampak to ni v prvi uri igranja.
- Ko začneš te igra prve pol ure stalno bombandira z navodili in pomočjo, ampak kljub toni prebranega besedila si vseeno precej izgubljen.
Bojevanje je bolj komplicirano kot v najbolj težavni pretepačini, ko pa skočiš v inventar se počutiš izgubljeno kot v kakšni komplicirani strategiji.
- Vsega je preveč, pri bojevanju je treba uporabljati kakšnih 15 tipk in vse 3 miškine tipke, da izvajaš na kupe pretepaških strelaških in magičnih kombotov, zraven pa se moraš ves čas izmikati in skakati naokoli, ker so sovražniki vedno v skupinah.
- Vsaj na začetku se ne moreš specializirati samo na "melee" ali "range", ampak je treba kombinirati vse kar ti je na voljo. Pištola se hitro izprazni reload pa je en najdaljših, kar sem jih videl v igrah, nalaga se en po en metek, pri pretepanju pa tudi takoj porabiš vso energijo, ki so jo deliš skupaj z magijo. Bežanje je potem edina možnost.
S tipkovnico in miško je komajda mogoče igrati, pet prstov na tipkovnici ne zadošča, mogoče je s ploščkom kaj bolj enostavno.
- Če kdo upa vsaj na dobro zgodbo naj kar pozabi. Tukaj je celotne "zgodbe" za kakšna dva stavka.
To so prvi vtisi po slabi uri igranja.
Kurzweil ::
Si me kar prepričal Izi, da se te igre očitno ne bom kaj veliko dotikal... sem dobil občutek, kot da bi bral mnjenje po izidu igre No Man's Sky
Kurzweil ::
Je pa res, da če je igra malce bolj complicated, to ne pomeni, da ni fun... velikokrat ravno nasprotno, da ni boring 2-butten melee akcioner, ki se ga naveličaš po 30min igre... pač igre bi naj bile izziv zaradi kompleksnosti in težavnosti, vsaj za tiste prave... ne vem, kaj ima človek od tega, da je igra plain, simple in boring? Za samo brainless sprostitev so druge stvari if you know what I mean....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kurzweil ()
Izi ::
Z gotovostjo lahko rečemo, da ta igra ni za vsakogar. O tem govorijo tudi ocene, ki močno nihajo vse od 40 pa do 95.
Svet tudi ni prav majhen, meri 8 x 8 km, kar nanese 64 km2, ampak pravijo, da je vse precej prazno in statično.
Svet tudi ni prav majhen, meri 8 x 8 km, kar nanese 64 km2, ampak pravijo, da je vse precej prazno in statično.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
dolenc ::
Nečem preveč gledat, k rad špilam :), ampak kar pa je moje oko sokolovo ujelo, pa zgleda super.
Kašen patch še počakat, da mal spolirajo, pa da vidmo jajca.
Kašen patch še počakat, da mal spolirajo, pa da vidmo jajca.
Izi ::
Sem še par ur igral in moram spremeniti mnenje. Igra postaja vedno boljša
Pa še napako sem delal, ko sem poskušal igrati čarovnika. Tisti lik sem pobrisal in naredil novega, ki kombinira puško in melee bojevanje in je neskončno lažje.
Pa še napako sem delal, ko sem poskušal igrati čarovnika. Tisti lik sem pobrisal in naredil novega, ki kombinira puško in melee bojevanje in je neskončno lažje.
oo7 ::
Upcoming Biomutant patch will make changes "based on community feedback"
https://www.gamesradar.com/uk/upcoming-...
https://www.gamesradar.com/uk/upcoming-...
Izi ::
Ne obupati na začetku. Začetek ni najbolje narejen, prvih 10 levelov je malo težavnih, potem pa gre hitro na bolje.
Je kar dolga igra, okoli 60 ur, če bi hotel narediti vse pa bi šlo takoj preko 100 ur, stranskih questov in opravil je ogromno, celo toliko preveč da nima smisla delati vseh po vrsti.
Trenutno je še kar nekaj večjih bugov, predvsem v povezavi z Resistance. Pa bojevanje tudi še ni najbolje uravnoteženo. Strelna orožja so tam nekje od level 15 naprej daleč močnejša od Melee bojevanja. Vse to bodo menda popravili s popravkom, ki pride "soon".
Na splošno je meni igra kar precej všeč.
O objektivnosti in strokovnosti opisovalcev pa veliko pove tale slika:
Je kar dolga igra, okoli 60 ur, če bi hotel narediti vse pa bi šlo takoj preko 100 ur, stranskih questov in opravil je ogromno, celo toliko preveč da nima smisla delati vseh po vrsti.
Trenutno je še kar nekaj večjih bugov, predvsem v povezavi z Resistance. Pa bojevanje tudi še ni najbolje uravnoteženo. Strelna orožja so tam nekje od level 15 naprej daleč močnejša od Melee bojevanja. Vse to bodo menda popravili s popravkom, ki pride "soon".
Na splošno je meni igra kar precej všeč.
O objektivnosti in strokovnosti opisovalcev pa veliko pove tale slika:
ahac ::
O objektivnosti in strokovnosti opisovalcev pa veliko pove tale slika:
Kaj pove? Da imajo tudi reviewerji (tako kot tudi ostali gamerji) različna mnenja in niso papagaji, ki bi vsi ponavljal isto?
A bi "THQ" Nordic raje videl, da čisto vsi popljuvajo combat?
Če ta slika kaj pove je to, da publisher zdaj cilja na gamerje, ki jih bolj zanima umetno ustvarjen marketing hype kot pa opisi.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
dolenc ::
Izbira med gothic3 in cyberpunk je dala jasnega zmagovalca, Biomutant
Sam da se je špil zagnal, sem že vedu, da je to to, sem sucker na te pravlične fantasy zadeve, pa res je par stvari posrečenih. Markiraš - polulaš točko, da si zapomne lokacijo . Nisem prov daleč še, tko da ne morem kej dost komentirat. V štartu pa combat super(na gamepad), artstyle in cela atmosfera super, veverčke so super.
Tkole zgleda intro
Sam da se je špil zagnal, sem že vedu, da je to to, sem sucker na te pravlične fantasy zadeve, pa res je par stvari posrečenih. Markiraš - polulaš točko, da si zapomne lokacijo . Nisem prov daleč še, tko da ne morem kej dost komentirat. V štartu pa combat super(na gamepad), artstyle in cela atmosfera super, veverčke so super.
Tkole zgleda intro
dolenc ::
Veverca May Cry?
Ja vsaj uvodni del, verjamem da ni vsakemu všeč špil. Mal te špona s takimi in drugačnimi tutorial sporočili, doskrat ti vzame kontrolo kamere. Ko se s kako so-veverco pogovarjaš, včas ne veš kaj si se zmenu. Mal zgleda kot da bi špil rad vse vate vrgu naenkrat, da te lahko pol pr mer pusti?
Lahko bi malo več pustil igralca, da sam kej pogrunta. Na tem posnetku recimo, okoli mal pred 5min, tak lep primer.
Najprej ti da 3 sporočila! da gre za no-go območje. Takoj za tem moj veveriček, spumpa vse helath packe ven, pol ti pa še narator pove, da gre za no-go območje.
Sporočilca bi dal vn, pa bi blo.
Ja vsaj uvodni del, verjamem da ni vsakemu všeč špil. Mal te špona s takimi in drugačnimi tutorial sporočili, doskrat ti vzame kontrolo kamere. Ko se s kako so-veverco pogovarjaš, včas ne veš kaj si se zmenu. Mal zgleda kot da bi špil rad vse vate vrgu naenkrat, da te lahko pol pr mer pusti?
Lahko bi malo več pustil igralca, da sam kej pogrunta. Na tem posnetku recimo, okoli mal pred 5min, tak lep primer.
Najprej ti da 3 sporočila! da gre za no-go območje. Takoj za tem moj veveriček, spumpa vse helath packe ven, pol ti pa še narator pove, da gre za no-go območje.
Sporočilca bi dal vn, pa bi blo.
dolenc ::
Sicer nisem probal miša pa tipkovenco, ampak bi reku, da je špil naklonjen bolj gamepadu, ne vem kako bi to igral na miša.
Zdej sem "pogruntal" še mal veverca-fu-ja, da lahko večjim sovragom poslajdaš med nogami. Koker se mal lovim z rpg elementi, te pa take malenkosti, posrečene, ženejo naprej.
Splača se UI nastavit na auto-hide, pa čelado si daš na hidden, drgač moj mutan zgleda kot veverca brez doma.
(slej ko prej bo sprocesiral)
Tam k kolesarem doskrat veverco srečam, zdele se jih bom kar izogibal, da kak high-kick v koleno ne fašem.
Zdej sem "pogruntal" še mal veverca-fu-ja, da lahko večjim sovragom poslajdaš med nogami. Koker se mal lovim z rpg elementi, te pa take malenkosti, posrečene, ženejo naprej.
Splača se UI nastavit na auto-hide, pa čelado si daš na hidden, drgač moj mutan zgleda kot veverca brez doma.
(slej ko prej bo sprocesiral)
Tam k kolesarem doskrat veverco srečam, zdele se jih bom kar izogibal, da kak high-kick v koleno ne fašem.
Izi ::
CopiumRovte je izjavil:
tole ni vredno 60 eur.
Tale igra nikoli ni bila 60€. Polna cena je 40€, pri "ključkarjih" pa je trenutno že na okoli 11€.
Je že več kot eno leto kar sem igral (in končal) to igro in kolikor se spomnim je proti koncu največji problem zgodba, ki ne vleče naprej in vse skupaj postane preveč ponavljajoče.
BioMutant je dobra AA igra, Cyberpunk 2077 pa odlična AAA igra, težkokategornik z odlično zgodbo. Neprimerljivo.
dolenc ::
Ja, ni slab špil.
Je dodelan rpg z zgodbo epskih razsežnosti, ki kar vleče? Ni
Dinamičen svet, ki kar poka od življenja? Nop
Najboljši kombat ever? nah (čeprov za rpg vsaj top3)
Ma vsaj kompleksne queste, branching? No
Zakaj ga pol sploh špilaš? Ker je zelo zabaven, kljub pomankljivosti.
Sicer ni najbolj fer ocenjevat, preden ga ne zaključim, sam ker je to še preceč časa naprej, mislem, da imam čist dovolj lepo sliko kaj ta špil je.
Zelo zanimiv in svež arpg, ki ima zgodbo, ki je slučajno tam. Tudi, če bi jo boljše predstavli, je res precej preprosta. Imaš "backstory" kako je do tega sveta prišlo, da so zdej veverce glavne, to je kar solidno predstavljeno, občasno kako sliko najdeš itd... Potem pa en glaven cilj, 4 pošašti ki papcajo drevo življenja, in en sekundarni, konflikt med veverički. To je to, z dvema stavkoma sem uspel vse pokrit, ni neke grozne globine, je pa dovolj da poveže.
Sicer meni odličen combat, sem pa tud že boljšega igral (darksiders3). Pa še en kup malih mehanik.
Questi so precej enolični, razen kakih preprostih puzlov, je večina(kar sem zaenkrat preigral) kombat ali fetch quest. Dialoge lahko večinoma povzamemo v "good or bad, go save the world".
Špil ima "karma sistem", ki če bi bil ali ne bi.
Je pa svet dovolj simpatičen, lušen za raziskovat, občasno kam zavit, zmer kako zadevo kje pobereš, tud če ne veš kaj si pobral, mehanike se kar dodajajo, zdej mam že titanfall :P. Combat je zanimiv, ko sumem da bo že malo plehek ratal, ker se tipi sovražnikov ponavljajo, pa me spet neki druzga proba popapcat.
Ima 3 nivoje melee, pištol in magic. In vse 3 lepo prepletaš med sabo. (seveda ti noben ne brani, da combotov ne uporabljaš)
Je en tak miks dobrih idej, nedokončanih idej, preambicioznih idej in zelo posrečenih idej.
Jaz mam generalno rad ta fantasy, god of war(prejšni) combat in rpgje. Tako, da so mi ravno prav namešal.
Ne smeš iskat neke globine in kaj bi špil moral bit (kar je lažje če ima špil že 6 predhodnikov) in ga enostavno vzet za to kar je, ker ni slabo.
Bi lahko bil špil boljši? Seveda. Je zabaven in se ga splača preigrat takšnega kot je? Jep
Je dodelan rpg z zgodbo epskih razsežnosti, ki kar vleče? Ni
Dinamičen svet, ki kar poka od življenja? Nop
Najboljši kombat ever? nah (čeprov za rpg vsaj top3)
Ma vsaj kompleksne queste, branching? No
Zakaj ga pol sploh špilaš? Ker je zelo zabaven, kljub pomankljivosti.
Sicer ni najbolj fer ocenjevat, preden ga ne zaključim, sam ker je to še preceč časa naprej, mislem, da imam čist dovolj lepo sliko kaj ta špil je.
Zelo zanimiv in svež arpg, ki ima zgodbo, ki je slučajno tam. Tudi, če bi jo boljše predstavli, je res precej preprosta. Imaš "backstory" kako je do tega sveta prišlo, da so zdej veverce glavne, to je kar solidno predstavljeno, občasno kako sliko najdeš itd... Potem pa en glaven cilj, 4 pošašti ki papcajo drevo življenja, in en sekundarni, konflikt med veverički. To je to, z dvema stavkoma sem uspel vse pokrit, ni neke grozne globine, je pa dovolj da poveže.
Sicer meni odličen combat, sem pa tud že boljšega igral (darksiders3). Pa še en kup malih mehanik.
Questi so precej enolični, razen kakih preprostih puzlov, je večina(kar sem zaenkrat preigral) kombat ali fetch quest. Dialoge lahko večinoma povzamemo v "good or bad, go save the world".
Špil ima "karma sistem", ki če bi bil ali ne bi.
Je pa svet dovolj simpatičen, lušen za raziskovat, občasno kam zavit, zmer kako zadevo kje pobereš, tud če ne veš kaj si pobral, mehanike se kar dodajajo, zdej mam že titanfall :P. Combat je zanimiv, ko sumem da bo že malo plehek ratal, ker se tipi sovražnikov ponavljajo, pa me spet neki druzga proba popapcat.
Ima 3 nivoje melee, pištol in magic. In vse 3 lepo prepletaš med sabo. (seveda ti noben ne brani, da combotov ne uporabljaš)
Je en tak miks dobrih idej, nedokončanih idej, preambicioznih idej in zelo posrečenih idej.
Jaz mam generalno rad ta fantasy, god of war(prejšni) combat in rpgje. Tako, da so mi ravno prav namešal.
Ne smeš iskat neke globine in kaj bi špil moral bit (kar je lažje če ima špil že 6 predhodnikov) in ga enostavno vzet za to kar je, ker ni slabo.
Bi lahko bil špil boljši? Seveda. Je zabaven in se ga splača preigrat takšnega kot je? Jep
dolenc ::
Še to sem pozabu dodat, če bo kdo igral.
Ko delaš karakterja na začetku, nared tazga k ti je lušen.
Kakšne statse ma nima veze, tistih 5 točk razlike v karkoli je čisto vseeno, ker vsak level dobiš 10 točk.
Specializacija pa tudi ne igra neke vloge, ker spet lahko vse z lvl ali opremo spedenaš.
Pa tud kako boš vedu kaj rabeš, če je vse novo, pa komi si špil odpru?
Ko delaš karakterja na začetku, nared tazga k ti je lušen.
Kakšne statse ma nima veze, tistih 5 točk razlike v karkoli je čisto vseeno, ker vsak level dobiš 10 točk.
Specializacija pa tudi ne igra neke vloge, ker spet lahko vse z lvl ali opremo spedenaš.
Pa tud kako boš vedu kaj rabeš, če je vse novo, pa komi si špil odpru?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Igre (brez lastne teme) (strani: 1 2 3 4 … 26 27 28 29 )Oddelek: Igre | 191139 (347) | oo7 |
» | Elex (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 76630 (8029) | oo7 |
» | Darksiders 3Oddelek: Igre | 3098 (977) | oo7 |
» | Anthem (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 23399 (11106) | dolenc |